A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik a Szállásvadászon foglaltak és már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Tudj meg többet az értékelésekről!
Palatinus Grand Hotel, Pécs >>
vélemény
(szoba)
2022. január 11. kedd
Kedves Vendégünk! Köszönjük megtisztelő értékelését, és hogy szállodánkat választotta. Házunk több mint 100 éves és sajnos a csodálatos és hatalmas belső terekkel szemben annak idején kisebb méretű szobák kerültek kialakításra a kor ízlésének megfelelően. Terveink szerint jövőre indul a szálloda felújítása, melynek során többek között nagyobb alapterületű és korszerűbb szobák kerülnek kialakításra. Bízunk benne, hogy egyéb szolgáltatásainkkal kárpótolni tudtuk és remélem a jövőben is vendégünkként köszönthetjük majd.
2022. január 05. szerda
2022. január 04. kedd
Bízom benne, hogy legközelebb is szállóvendégeink közt köszönthetjük Önöket.
2022. január 03. hétfő
2021. december 29. szerda
2021. december 29. szerda
2021. december 21. kedd
2021. december 13. hétfő
2021. november 10. szerda
Bízom benne, hogy a jövőben is vendégünkként köszönthetjük Önt.
2021. november 10. szerda
2021. november 10. szerda
2021. augusztus 30. hétfő
2021. augusztus 30. hétfő
2021. augusztus 03. kedd
2021. július 28. szerda
2021. június 08. kedd
2021. május 28. péntek
2020. október 19. hétfő
Bízom benne, hogy a jövőben is vendégünkként köszönthetjük Önt.
2020. szeptember 01. kedd
2020. szeptember 01. kedd
2020. szeptember 01. kedd
2020. június 18. csütörtök
Köszönjük megtisztelő értékelését és,hogy szállodánkat választották.
Hotelünk nem rég ünnepelte 100 éves nyitását, így a szobák visszatükrözik még az akkori hangulatot.
Természetesen folyamatosan azon dolgozunk, hogy minél újabb és kényelmesebb környezetben köszönthessük Vendégeinket.
Reméljük, hogy legközelebb már egy szebb, felújított szobában köszönthetjük Önöket!
2020. március 10. kedd
2020. február 24. hétfő
2020. január 16. csütörtök
2019. december 06. péntek
2019. november 28. csütörtök
2019. szeptember 30. hétfő
2019. szeptember 19. csütörtök
2019. szeptember 18. szerda
2019. szeptember 10. kedd
Kedves Vendégünk! Köszönjük megtisztelő értékelésüket és hogy szállodánkat választották. Örömünkre szolgál, hogy szolgáltatásainkkal elégedettek voltak és bízom benne, hogy a jövőben is vendégünkként köszönthetjük Önöket.
2019. augusztus 30. péntek
Köszönjük visszajelzését. Mindig öröm számunkra, ha Vendégeink jól érzik magukat!
Remélejük hamarosan újra szűllóvendégeink között köszönthetjük!
Üdvözlettel:
Hotel Palatinus
2019. április 29. hétfő
Köszönjük értékelését. Mindig öröm számunkra, ha Vendégeink jól érzik magukat!
Reméljük, legközelebb is szállóvendégeink között köszönthetjük Önöket.
Üdvözlettel:
Hotel Palatinus
2019. április 04. csütörtök
Köszönjük értékelését. Sajnáljuk, hogy nem voltak teljes mértékben megelégedve szolgáltatásainkkal. Javasolnám, hogy legközelebb a felújított, standard szobákban foglaljanak szállást, illetve probléma esetén rögtön legyenek kedvesek jelezni recepciónk felé, akik 0-24-ben állnak Vendégeink rendelkezésére, így még a helyszínen meg tudják oldani az adott problémát.
Reméljük, legközelebb is bizalmat szavaznak nekünk és hamarosan újra szállóvendégeink között köszönthetjük Önöket.
Üdvözlettel:
Hotel Palatinus
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
- Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
- Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Palatinus Grand Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
- Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
- Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
- Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
- Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
- Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
- Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk. - Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
- Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
- Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
- A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon. - Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Palatinus Grand Hotel korább vendégei?Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Standard Room with balcony, Standard Room és Suite.
- Kiknek ajánljuk a Palatinus Grand Hotel szálláshelyet?Korábbi vendégeink közül az egyéni utazók, a baráti társaságok, a nagygyerekes családok és a fiatal párok érezték magukat a legjobban.