Hotel Pávai, Hajdúszoboszló - értékelések, vélemények
A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik a Szállásvadászon foglaltak és már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Tudj meg többet az értékelésekről!
Hotel Pávai, Hajdúszoboszló >>
4.58 / 5
KIVÁLÓ
18
vélemény
vélemény
4.90
Személyzet
4.60
Tisztaság
4.50
Ár / érték arány
4.70
Kényelem
(szoba)
(szoba)
4.60
Szolgáltatások
4.30
Étkezés
4.50
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat a legfrissebb 10 értékelés alapján számoltuk ki.
Vélemények, értékelések
Artur, 2022. január 09. vasárnap, 3.50 / 5
Fiatal pár
Franciaágyas
3 éjszakát töltött itt
"Átlagos hétvége volt... "
Nem azt kaptuk ami a kínálatába. Volt!...
Balázs, 2022. január 03. hétfő, 4.88 / 5
Idősebb pár
Franciaágyas
3 éjszakát töltött itt
"Fantasztikus szilveszteri buli"
Nagyon kedves fogadtatásban volt részünk és ez a kedvesség az ott tartózkodás teljes idejére is igaz. Nagyon jól és kellemesen éreztük magunkat. máskor is szivesen visszamennénk
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Pávai, Sárai Éva - Vezető
2022. január 05. szerda
2022. január 05. szerda
Nagyon szépen köszönöm, hogy minket választottak az ó év lezárásához, az új év kezdetéhez. Önökkel közösen sikerült egy fergeteges szilvesztert összehozni. Köszönöm a kedves szavakat, remélem sikerül még sok-sok alkalommal vendégül látni Benneteket! Millió puszi!
Ferenc, 2019. január 03. csütörtök, 4.25 / 5
Idősebb pár
Franciaágyas
4 éjszakát töltött itt
"Tökéletes pihenés és szilveszter a Hotel Pávaiban."
Nagyon tetszett a fogadtatás. Kedvesen és szeretettel vártak. Mindent elmondtak, felhívták a figyelmünket mit érdemes megnézni. Nem tolták előtérbe a saját hotelt, hanem ránk bízták a választást mindenben. Az ellátás bőséges és finom volt. A kiszolgálás gyors és udvarias. A kérdéseinkre, kéréseinkre azonnal válaszoltak. A szilveszter fergeteges volt, bár a tombola hiányzott. Máskor is megyünk, számítsanak ránk.
Fodor Sándorné, 2017. október 03. kedd, 3.57 / 5
Baráti társaságok
3 éjszakát töltött itt
"Hotel Pávai"
Szép szeptemberi hétvégét töltöttem ott baráti társaságommal. Szállást és a kötelező reggelit vettem igénybe. Azért nem adtam minden kérdésre kiváló választ, mert éreztem némi hiányosságot, amely valószínűsíthető, hogy csak a hétvége miatt volt. A fürdőszobából hiányzott a tükör, zuhanyozni nehezen lehetett, mert a szárán is folyt a víz. Szerintem még egy polc vagy kis szekrény is elférne a fürdőszobában, hogy az ember a ruháit letegye valahová. Végül, pedig, semmilyen bankkártyával nem tudtunk fizetni.Ez kellemetlen volt számomra, mert a hely kiválasztásakor az ajánlatban nem csak készpénzes fizetési lehetőség szerepelt, hanem bankkártya és SZÉP kártya is.Tanulság: jobban utána kellett volna nézni, mielőtt lefoglaltam!
2015. október 20. kedd, 5.00 / 5
Idősebb pár
7 éjszakát töltött itt
"Kellemes hét a Hotel Pávában"
Közel volt a Béke Szálloda strandja, a Hotel Vezetője előre lerendezte a belépést a fürdő területére. Folyamatosan érdeklődtek, hogy minden rendben van-e? Van-e valami kiváságunk. Kellemes volt.
2014. május 06. kedd, 3.88 / 5
Egyéni utazó
3 éjszakát töltött itt
"Hosszú május 1-e"
Maga a Hotel, a szoba szép, tiszta. Az én szobámban nem volt széf, minibár - ami a tájékoztatóban le volt írva. A megjelölt programok nem lettek megtartva, a tájékoztatás is elmaradt, -egyik esetben. Gyakran lehetett érezni a dohányosok füstjét./teraszon, erkélyen dohányoznak, beszivárog mindenhová./ A reggeli megfelelő, választékos.A félpanziós vacsora nem választható, egyféle menüt szolgálnak fel./étlap nem volt-aki nem szereti mit ehet?/ A Hotelben semmilyen kikapcsolódási lehetőség nincs, az internet elérés a recepcióval szemben, általuk látható magasságban van a monitor. A tv -rádió nagyon jó, hogy van.A személyzet aranyos, kedves. Én inkább Panzióként tudom elképzelni a működést. A rózsa bekészítés kedves gesztus volt anyák napja alkalmából.
Ruzsovitsné Mintler Piroska, 2013. november 28. csütörtök, 5.00 / 5
Egyéni utazó
7 éjszakát töltött itt
"Remek pihenés, gyógyulás Hajdúszoboszlón"
A személyzet kedves és segítőkész,a hangulat családias.Használtak a Béke hotelben igénybe vett kezelések, melyet személyesen a tulajdonos javasolt, köszönet érte!Felfrissültem, gyógyultam tőle úgy érzem.A Béke személyzetének is köszönet. A szoba nagyon helyes,szép, az ágy kényelmes,lényeges ebben a korban már!:) Köszönöm szépen, ha lehet visszamegyek!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Pávai, Sárai Éva - vezető
2013. december 04. szerda
2013. december 04. szerda
Kedves Piroska!
Nagyon szépen köszönjük az értékelést.
Reméljük, lesz még alkalmunk máskor is találkoznunk.
Várjuk vissza szeretettel.
Áldott, békés Karácsonyi Ünnepeket, és Boldog Új Évet kívánunk.
Szlogenünk a régi:
" a visszatérő vendég a legnagyobb elismerés... "
Üdvözlettel:
Nagyon szépen köszönjük az értékelést.
Reméljük, lesz még alkalmunk máskor is találkoznunk.
Várjuk vissza szeretettel.
Áldott, békés Karácsonyi Ünnepeket, és Boldog Új Évet kívánunk.
Szlogenünk a régi:
" a visszatérő vendég a legnagyobb elismerés... "
Üdvözlettel:
Paluska Mihály, 2013. szeptember 16. hétfő, 4.38 / 5
Baráti társaságok
2 éjszakát töltött itt
"Hotel Pávai"
Korrekt kis családias hotel, modern berendezéssel.
TakÁcs SÁndor, 2013. augusztus 24. szombat, 3.71 / 5
Idősebb pár
3 éjszakát töltött itt
"3 nap lazulàs"
Az elejètől eltekintve, minden tökèletes volt !! Köszönünk mindent !!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Pávai, Sárai Éva - vezető
2013. augusztus 27. kedd
2013. augusztus 27. kedd
Kedves Sándor!
Köszönöm az értékelést.
Köszönöm az értékelést.
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Gyakori kérdések
- Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
- Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Pávai szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
- Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
- Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
- Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
- Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
- Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
- Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk. - Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
- Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
- Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
- A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon. - Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Hotel Pávai korább vendégei?Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Franciaágyas.
- Kiknek ajánljuk a Hotel Pávai szálláshelyet?Korábbi vendégeink közül az idősebb párok, az egyéni utazók, a fiatal párok és a baráti társaságok érezték magukat a legjobban.