AquaMed Hotel Harkány, Harkány - értékelések, vélemények
A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik a Szállásvadászon foglaltak és már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Tudj meg többet az értékelésekről!
AquaMed Hotel Harkány, Harkány >>
4.70 / 5
KIVÁLÓ
23
vélemény
vélemény
4.87
Személyzet
5.00
Tisztaság
4.61
Ár / érték arány
4.39
Kényelem
(szoba)
(szoba)
4.61
Szolgáltatások
4.74
Étkezés
4.65
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (23 darab) számoltuk ki.
Vélemények, értékelések
Kálmán, 2025. szeptember 09. kedd, 4.75 / 5
Idősebb pár
Superior kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon jól sikerült a felújítás csak a külső gyógyvízes medence nem müködőtt. Ami még nem tetszik ,hogy a gyógyvízes medencét egy nap csak háromszor lehet használni térités mentesen régeben a szálóda egyikvonzása az volt ,hogy egész nap lehete használni a gyógyvízes medencét és nem kellett elmeni a nagy fürdőbe.!
Zoltán, 2025. szeptember 08. hétfő, 4.38 / 5
Idősebb pár
Superior kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Remek hétvége pici kellemetlenséggel"
Nagyon nem tetszett, hogy a kijelentkezési napon, a szoba elhagyását követően csak további 3500 Ft/fő díjért lehet használni a wellness részleget
László Györgyné , 2025. szeptember 06. szombat, 4.75 / 5
Idősebb pár
Superior kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Nagyon jó"
Mindennel nagyon elégedettek voltunk. Nagyon szép igényes lett a szálloda . Gyönyőrű tiszta minden. Nagyo finom és bőséges az étel választék. Kedves segítőkész a személyzet, egy felszolgáló hölgy kivételével. Igaz ő csak első este volt, lehet,hogy már nincs is ott. Nem is oda való. Jó szívvel ajánlom mindenkinek!
Gabriella, 2025. szeptember 03. szerda, 5.00 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Kellemes 3 éjszakás wellness hétvége Harkányban"
Illedelmes, készséges személyzet, a recepciótól, a pincéreken keresztül, a szoba takarítókon át az ott lévő nyaraló társakig, a wellness részleg dolgozoiig. Megoldott, kényelmes parkolás , tisztaság, nyugalom, . A már működő wellness részen készséges, udvarias személyzet, magyar, angol nyelven jól beszélő eligazítások.Kényelmes, tiszta, modern berendezések a szobákban, minden kényelemmel, tökéletes hűtés -fűtés, jól záródó nyílászárok, tisztaság, .Éjjel-nappal készséges , segítséget nyújtó dolgozók, gyönyörűen parkosított kert, tiszta, uj szaunák, biztonságos tiszta medencék, . Vendég centrikus viselkedés mindenhol, nagyon finom konyha , bőséges ellátással, rend. Köszönjük. Ajánljuk
Rebeka, 2025. szeptember 01. hétfő, 5.00 / 5
Fiatal pár
Superior kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Minden nagyon tetszett, de leginkább a személyzet kedvessége, és a konyha, ételek íze és a nagy választék.
Ferenc, 2025. augusztus 29. péntek, 5.00 / 5
Fiatal pár
Superior kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
"Kikapcsolódás szigete "
Igényesen felújitott szállloda, ahol a személyzet a pihenésre érkezők, minden igényét igyekeznek kielégíteni. Iny csiklandó ételek ami szem száj ingere,kedves kiszolgálás.
Gábor, 2025. augusztus 21. csütörtök, 5.00 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Pótágyazható superior szoba
3 éjszakát töltött itt
"Pozitív csalódás "
Nagyon szépen felújított szálloda minden kényelemmel ellátva.
Méhes Emő, 2025. augusztus 17. vasárnap, 5.00 / 5
Fiatal pár
Superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Szuper hétvége az AquaMed Hotelben"
Csak ajánlani tudom mindenkinek a Hotelt !Bőséges finom ételek, wellnes részleg is kiváló, kedves személyzet, tisztaság is kiváló volt.
2025. augusztus 11. hétfő, 4.75 / 5
Idősebb pár
Superior kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Remek, pihentető hétvége az Aquamedben"
A szobában a szárítási lehetőséget hiányoltam, és -nekem- nagyon kemény volt a párna. A wellness nagyon tetszett, ide egy kis bár/büfé jó lenne.
Katalin, 2025. augusztus 10. vasárnap, 3.88 / 5
Idősebb pár
Superior kétágyas szoba
6 éjszakát töltött itt
Szobába a párnak katasztrófa. A gyógyvízbe való második benetelért fizetni kell még ilyen kor is mikor most nyílt meg és a vendégeket fogni kellene . Mi régen is voltunk nem nagyon változott semmi így nézesre de kezelések hogy nem lesznek régi vendég nem biztos vissza tér .Elégedett sok vendéget kívánok. .
László , 2025. augusztus 06. szerda, 4.75 / 5
Egyéni utazó
Superior kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Nagyszerűen sikerült a felújítás. Az épület és a fürdő is nagyon jó lett, mind esztétikai, mind műszaki szempontból. A konyha kiváló, a személyzet segítőkész, udvarias. A mi erkély nélküli szobánk, nem túl tágas, de kényelmes volt. Egyedül a vizes fürdőruhák szárítása jelentett gondot. Erre, remélem találnak megoldást.
Róbert, 2025. július 31. csütörtök, 4.75 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Akadálymentes szoba
Superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Új hotel, nagyon szép, igényesen berendezve. A reggeli és a vacsora is bőséges és finom. A wellness részleg tágas, sok elemmel.
Imréné , 2025. június 23. hétfő, 5.00 / 5
Idősebb pár
Pótágyazható superior szoba
2 éjszakát töltött itt
"Szuper hétvége AquaMed hotel Harkányban"
Ízlésesen berendezett, makulátlan tiszta szállodába érkeztünk. Kényelmes szoba, fürdőszoba. Egyedül a kispárnát hiányoltuk. A wellness rész is nagyon jól kialakított, ragyogóan tiszta. A halpedikür is nagyon jó, sehol nem találtunk információt róla, hogy az is van. A promócióban a gyógyvíz szerepel, ami valóban szuper, csak az maradt le, hogy az külön fizetős. A személyzet nagyon figyelmes, kedves. Az étterem is nagyon kellemes helyszíne a szállodának. Külön tetszett, hogy nincsenek összezsúfolva az asztalok. Az ételek finomak, választékosak. Nagyon jól éreztük magunkat. Csak ajánlani tudom a szállodát. Megyünk máskor is. 💙
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Gyakori kérdések
- Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
- Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást az AquaMed Hotel Harkány szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
- Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
- Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
- Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
- Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
- Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
- Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk. - Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
- Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
- Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
- A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon. - Melyik szobákkal a legelégedettebbek az AquaMed Hotel Harkány korább vendégei?Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Pótágyazható superior szoba, Superior kétágyas szoba és Akadálymentes szoba.
- Kiknek ajánljuk az AquaMed Hotel Harkány szálláshelyet?Korábbi vendégeink közül a fiatal párok, a nagygyerekes családok, az idősebb párok és az egyéni utazók érezték magukat a legjobban.