Aquatherm Hotel, Zalakaros - értékelések, vélemények
A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik a Szállásvadászon foglaltak és már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Tudj meg többet az értékelésekről!
Aquatherm Hotel, Zalakaros >>
4.60 / 5
KIVÁLÓ
395
vélemény
vélemény
5.00
Személyzet
4.70
Tisztaság
4.40
Ár / érték arány
4.80
Kényelem
(szoba)
(szoba)
4.30
Szolgáltatások
4.50
Étkezés
4.70
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat a legfrissebb 10 értékelés alapján számoltuk ki.
Vélemények, értékelések
Béla Tiborné, 2024. november 01. péntek, 4.12 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Erős négyes"
Hiányoltuk.hogy nem volt egy feltörlő eszköz a fürdőszobában - talán egy szivacs vagy valamely eszkőz. miután takaritás nincs nem ártott volna pl. a mozsdó tisztitásához a viz nem a fürdéshez megfelelően meleg. EZEKET HIÁNYKÉNT ÉRTÉKELTÜK. a személyzet messzemenőkig kedves és figyelmes. akár a portaszolgálat akár az étkezdében KÖSZÖNET NEKIK. MINDENT ÖSSZEVETVE JÓL ÉREZTÜK MAGUNKAT. BARÁTAINKNAK AJÁNLANI FOGJUK. GIAY BÉLÁNÉ
2024. október 25. péntek, 3.12 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"2 szer voltunk, először és utoljára!"
A szoba fútése nem volt megfelelő, fáztunk! A reggeli nagyon szegényes volt, nem volt megfelelő a minőség!
2024. június 28. péntek, 5.00 / 5
Egyéni utazó
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Remek hétvége Zalakaroson az AquaTherm-ben."
Nagyon szép és jó kis szálloda, minden tekintetben megfelelő. Szivesen megyek máskor is ide.
Moizes Zsóka , 2024. május 22. szerda, 4.88 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Itt Angyalok is járnak,ha kell..."
Apró részletekig- figyelmes Vezetőség...még Pünkösdkor is-ami profizmusra vall. Mindenkinek nagyon tudom ajánlani- a ma már ritkaságnak számító - maximalista,igényes 3 csillagos hotelt...
2023. október 31. kedd, 5.00 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Relaxáló napok Zalakaroson."
Nyugodt,családias hely.
Horváth Gyöngyi, 2023. október 25. szerda, 5.00 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Aquatherm Hotel"
Maximálisan elégedettek voltunk.visszamegyünk máskor is.
Szilvia, 2023. július 14. péntek, 4.50 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Szuper napok Zalakaroson"
A személyzet nagyon kedves volt és segítőkész.
Ferenc, 2022. augusztus 21. vasárnap, 4.50 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Aquatherm Hotel"
Egy éjszaka élvezhettük a közelben levő ülepítő "illatát"
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Aquatherm Hotel, Katona Zoltán - recepciós
2022. augusztus 24. szerda
2022. augusztus 24. szerda
Köszönjük szépen kedves értékelésüket és szeretettel visszavárjuk Önöket!
Judit, 2022. augusztus 15. hétfő, 3.75 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Csodás hétvége az Aquatherm Hotelben"
A recepciós vendégfogadása nyers volt, nem szívélyes! Az egyik törülköző szakadt volt és a tv oldalt való elhelyezése nem szerencsés! De azért jó volt!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Aquatherm Hotel, Katona Zoltán - recepciós
2022. augusztus 24. szerda
2022. augusztus 24. szerda
Sajnálattal olvastuk értékelését. Kollégánk nevében elnézést kérünk, szinte sosem fordul elő probléma a személyzet kedvességével. A szolgáltatásbeli hiányosságokat a helyszínen való jelzés esetén biztosan orvosoltuk volna, így viszont csak tanulni tudunk belőle, hogy legközelebb ne forduljon elő. Mindennek ellenére bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégeink lesznek és pozitívabb benyomással távoznak tőlünk!
Katalin, 2022. június 20. hétfő, 5.00 / 5
Baráti társaságok
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Aquatherm Hotel"
Tiszta szoba finom reggeli.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Aquatherm Hotel, Katona Zoltán - recepciós
2022. augusztus 24. szerda
2022. augusztus 24. szerda
Nagyon köszönjük kedves értékelését! Szeretettel visszavárjuk Önöket!
2021. november 08. hétfő, 3.75 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Aquatherm Hotel"
A személyzet nagyon kedves és segítőkész volt. Az ételek finomak voltak. Nem tetszett, hogy két ágy volt összetolva. Egy párnak nem ideális. Állandóan szétcsúszott középen.
Tünde, 2021. október 27. szerda, 5.00 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Aquatherm Hotel"
A személyzet nagyon kedves és segítőkész volt. A szoba tiszta. Az ételek finomak. A csocsó asztal felújításra szorul, mert sokszor szét esett. A jakuzzi víze nem volt megfelelő meleg.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Aquatherm Hotel, -
2021. november 01. hétfő
2021. november 01. hétfő
Köszönjük szépen visszajelzését! Az említett hibákra igyekszünk figyelni! Szeretettel visszavárjuk!
Sándor, 2021. szeptember 13. hétfő, 5.00 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
"Aquatherm Hotel"
Ajánlom minden pihenni vágyónak!!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Aquatherm Hotel, -
2021. szeptember 14. kedd
2021. szeptember 14. kedd
Nagyon szépen köszönjük kedves értékelését! Szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
Sándor, 2021. szeptember 11. szombat, 4.25 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Remek nègy nap!!"
Öszessègèben mindennel megvoltunk elègedve szemèlyzet kedvesek aranyosak!Ami negatív az a ètkezès volt olyan is hogy kèsöbbi èrlezèsnèl (19.30) jèghideg vacsorát szolgáltak fel!Amugy minden jó volt!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Aquatherm Hotel, -
2021. szeptember 14. kedd
2021. szeptember 14. kedd
Örülünk elégedettségének! Sajnáljuk, hogy vacsoránál nem jelezte a problémát, mert biztos segítettek volna. Nem szokott előfordulni ilyen, sajnáljuk, hogy Ön most ezt tapasztalta. Mindennek ellenére bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégeink között üdvözölhetjük Önt!
Csabáné, 2021. szeptember 09. csütörtök, 3.88 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Kellemes ,tiszta hely."
Az ágy a fürdőszoba ajtóval szemben nagyon rossz elhelyezés.De ez tervezési hiba.
Szabónè Bors Veronika, 2021. augusztus 01. vasárnap, 5.00 / 5
Kisgyerekes család
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"szuper nyaralás"
Nagyon tetszett a szemèlyzet rugalmassàga, sajnos nem tetszett a játszótèr àllapota.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Aquatherm Hotel, -
2021. szeptember 14. kedd
2021. szeptember 14. kedd
Köszönjük szépen pozitív értékelését! Bízunk benne, hogy hiányosságunkon minél előbb tudunk javítani.
2021. július 10. szombat, 5.00 / 5
Idősebb pár
Superior/Romantikus kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Kellemes napok Zalakaroson"
Kellemes a hotel, nagyon barátságos - segítőkész a személyzet. A hotel közel van a fürdőhöz. A hotel ára nagyon megfelelő.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Aquatherm Hotel, Kukuruzsnyákné Perényi Judit - értékesítés
2021. július 14. szerda
2021. július 14. szerda
Köszönjük szépen az értékelést! Reméljük egy másik alkalommal is vendégül láthatjuk Önöket szállodánkban!
Üdvözlettel:
AquaTherm Hotel***
Üdvözlettel:
AquaTherm Hotel***
Tabak Fruzsina, 2020. november 09. hétfő, 4.75 / 5
Fiatal pár
Superior/Romantikus kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Kellemes es feltoltodessel teli hetvege az Aquaban :) "
Nagyon tetszett hogy ki lehet berelni egy orara a wellnesst! Ez egy fabtasztikus elmeny es nagyon hangulatos volt ! Nekem szemely szerint a rozsaszirmok hianyoztak a vizbol .
Szántó Róbert, 2020. október 28. szerda, 4.88 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Kellemes hétvége"
Kedves személyzet, tisztaság. Hiányoltam a medencét, de a településen és a környékén sok a lehetőség.
Zsuzsanna, 2020. augusztus 27. csütörtök, 4.62 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Kellemes pihenés volt! "
Az ételek jók voltak. Minden finom volt. A felszolgàlók kedvesek és udvariasak voltak. Amin szerintem lehetne vàltoztatni az a hangos elszivó berendezés ami ha bekapcsolt még a làmpàk is pislogtak egyet. Ez azért este kicsit zavaró volt. A màsik pedig a kért. Olyan mintha csak félkész lenne. Ki használ atlan. Hiànyoznak a viràgok a rendezettség. Nincsenek padok. Az asztakorra tüz a nap nem lehetett leülni. A bejàratnàl az a viràgàgyàsnak csúfolt valami borzasztó! Ettől függetlenül jól éreztük magunkat.
László, 2020. január 03. péntek, 3.71 / 5
Idősebb pár
Superior szoba
3 éjszakát töltött itt
"Közepes "
29 -érkezéssünkor az előre foglalt superion szoba helyett kaptunk egy a szálloda udvarára nyíló superion szobának nem nevezhető szobát.Végül superion felárért lett a 003 mozgáskorlátozott szoba.Amihez már nem járt a feláras szobáért járó ingyenes fürdőköpeny .Ilyen kellemetlen helyzetben még nem voltunk pedig pihentünk már egy pár szállodában.A személyzet szolgálatkész udvarias.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Aquatherm Hotel, Ledneczky Mária - ügyvezető ig.
2020. február 03. hétfő
2020. február 03. hétfő
Kedves Durucz Házaspár!
Megleoődve olvasom így egy hónap eltelte után a levelüket. 2019 december 29.-én voltak nálunk és a szobájuk, melyet foglaltak szuperior kategória, mivel az az egy sarokkádas és franciaágyas, dekoratívabb szoba, melyben a legtöbb TV adás is található. Egyetlen dologban tér el ,hogy az udvarról közelíthető meg. Nagyon sok vendégünk szereti ezt a megoldást. Mivel önöknek ez nem felelt meg, hogy az udvarról közelíthető meg, így csak egy nem szuperior szobával tudtuk kicserélni, így ezt a megoldást önök választották . Azt nem tudom, hogy hogyan történt, hogy nem kaptak fürdőköpenyt, de mivel írják, hogy a személyzet szolgálatkész és udvarias, így biztos vagyok abban, hogyha ezt itt a helyszínen mondják akkor orvosoltuk volna a fürdőköpeny igényüket.
Sajnálom, hogy így rossz szájízzel mentek el. valamint azt tudom felajánlani, hogy legközelebb ha foglalnak kérem jelezzék felém, hogy orvosolni tudjuk ezt a tévedést.
Amit fel tudok ajánlani, hogyha legközelebb foglalnak ingyenes parkolást, ingyenes fürdőköpeny használatot és egy üveg pezsgőt szeretnék Önöknek felajánlani.
Remélem még vendégeinkként tudjuk üdvözölni Önöket és helyre tudjuk hozni a hibát, de kérem akkor hogy feltétlenül jelezzék nekünk, ha hibázunk, mert csak úgy lehet korrigálni bármit is.
Üdvözlettel:
Ledneczky Mária / ügyvezető igazgató
Megleoődve olvasom így egy hónap eltelte után a levelüket. 2019 december 29.-én voltak nálunk és a szobájuk, melyet foglaltak szuperior kategória, mivel az az egy sarokkádas és franciaágyas, dekoratívabb szoba, melyben a legtöbb TV adás is található. Egyetlen dologban tér el ,hogy az udvarról közelíthető meg. Nagyon sok vendégünk szereti ezt a megoldást. Mivel önöknek ez nem felelt meg, hogy az udvarról közelíthető meg, így csak egy nem szuperior szobával tudtuk kicserélni, így ezt a megoldást önök választották . Azt nem tudom, hogy hogyan történt, hogy nem kaptak fürdőköpenyt, de mivel írják, hogy a személyzet szolgálatkész és udvarias, így biztos vagyok abban, hogyha ezt itt a helyszínen mondják akkor orvosoltuk volna a fürdőköpeny igényüket.
Sajnálom, hogy így rossz szájízzel mentek el. valamint azt tudom felajánlani, hogy legközelebb ha foglalnak kérem jelezzék felém, hogy orvosolni tudjuk ezt a tévedést.
Amit fel tudok ajánlani, hogyha legközelebb foglalnak ingyenes parkolást, ingyenes fürdőköpeny használatot és egy üveg pezsgőt szeretnék Önöknek felajánlani.
Remélem még vendégeinkként tudjuk üdvözölni Önöket és helyre tudjuk hozni a hibát, de kérem akkor hogy feltétlenül jelezzék nekünk, ha hibázunk, mert csak úgy lehet korrigálni bármit is.
Üdvözlettel:
Ledneczky Mária / ügyvezető igazgató
Győzőné, 2019. november 04. hétfő, 4.88 / 5
Egyéni utazó
Egyágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Aquatherm Hotel"
Mindennel elégedett voltam.Az ellás jó volt.A személyzett segitőkész volt.Nagyon aranyossak voltak! Mindenben segitettek! Ha tehetem akkor jövöre ismét vissza megyek.Ajánlani tudom mindenkinek.
Nagy Zoltán Attila, 2019. november 01. péntek, 3.88 / 5
Kisgyerekes család
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Szálloda nagycsaládosoknak is!"
A személyzet kedves, segítőkész. Az ételek megfelelő mennyiségűek és finomak. Elég közel van a fürdőhöz. VAN LIFT!!! Akadálymentesített, tolószékkel is tökéletesen használható. 3 gyerekkel nehéz szállodai elhelyezést találni, tulajdonképpen ez a családi, nappalis szoba sem túl nagy, a pótágyon tényleg csak két kisgyerek fér el. Azt meg pláne nem értettük, hogy a 2 éves gyerek után miért kell napi étkezési díjat fizetni, amikor a kapott adag 3/4-e érintetlen maradt, neki elég lett volna csak a szülők ételéből valamennyi, mert az is annyira megfelelő adag volt, hogy abból is maradt mindig, nem bírtuk megenni. Jobb lett volna, ha választhatunk, hogy kérünk-e ellátást a 2 éves gyereknek, vagy sem. A szobákban nagyon meleg volt, október végén ablakot kellett nyitni. Az éjjeli lámpa kapcsolója rossz volt, a szappan adagoló a zuhanyzóban használhatatlan volt. A szálloda játszószobájában félig használhatatlan játékok voltak (pl. komplett kiszínezett színező, kitörött hegyű színes ceruzák ceruzahegyező nélkül, az autópályához nem volt autó, stb.).
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Aquatherm Hotel, Katona Zoltán - ügyvezető ig
2019. november 27. szerda
2019. november 27. szerda
Kedves Vendégünk!
Köszönjük hogy jelezte felmerült problémáit, amit azonban szinte mindet lehetett volna a helyszínen orvosolni, ha azt ott jelzi. Sajnálom, hogy csalódást okoztunk, de mivel személyzetünk kedves és segítőkész, de természetesen nem tökéletes, mivel a gondolatolvasást még nem sikerült elsajátítanunk, bár azon is dolgozunk már. /Remélem érti a viccet /
Kérem, ha még vendégünkként üdvözölhetjük, tegye meg ha valamivel gondja van, kérem jelezze azt kollégáinknak, hogy segíthessenek azt megoldani és ön jól érezze magát nálunk.
További szét estét!
Üdvözlettel:
Ledneczky Mária/ ügyvezető ig.
Köszönjük hogy jelezte felmerült problémáit, amit azonban szinte mindet lehetett volna a helyszínen orvosolni, ha azt ott jelzi. Sajnálom, hogy csalódást okoztunk, de mivel személyzetünk kedves és segítőkész, de természetesen nem tökéletes, mivel a gondolatolvasást még nem sikerült elsajátítanunk, bár azon is dolgozunk már. /Remélem érti a viccet /
Kérem, ha még vendégünkként üdvözölhetjük, tegye meg ha valamivel gondja van, kérem jelezze azt kollégáinknak, hogy segíthessenek azt megoldani és ön jól érezze magát nálunk.
További szét estét!
Üdvözlettel:
Ledneczky Mária/ ügyvezető ig.
Eva, 2019. augusztus 04. vasárnap, 2.50 / 5
Kisgyerekes család
3 éjszakát töltött itt
"Egy csalódás"
A vacsora katasztrofálisan rossz volt, van mit javítani rajta (sultkrumplit ettünk ketchuppal) ennyi pénzért....! A klímáért és a parkolásért fizetni kell naponta (ez felvolt tüntetve) számomra negatív és nem ajánlom senkinek sem. Soha többé nem megyünk oda. Mivel ilyen rossz volt a vacsora jahh és a kávéról inkább nem mondok semmit..... mi 1 nappal előbb eljöttünk haza a gyerekekkel.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Aquatherm Hotel, Ledneczky Mária - Ügyvezető igazgató
2019. augusztus 29. csütörtök
2019. augusztus 29. csütörtök
Kedves Vendégünk!
Köszönjük a véleményét, amihez a következőket szeretnénk hozzáfűzni:
Vacsoránk menüválasztásos 3 fogásos menü, így az az ÖNÖK döntése volt, hogy sült krumplit ettek. talán tapasztalták és olvasták is sok-sok vendégünktől, hogy személyzetünk nagyon segítőkész és készséges így ha helyben jelezték volna, hogy bármilyen problémájuk van, úgy biztosan találtak volna valamilyen megoldást.
A szállodánkban az egyik emelet klímás a másik nem, mivel nem mindenki szereti a klímát, így viszont úgy gondolom, hogy természetes, hogy az a vendég fizeti meg a klímahasználatot a szobájában aki használja és nem az is aki nem is használja. Az éttermünk és recepció környékén használt klímát pedig a szálloda ingyenesen szolgáltatja. A reggelis kávénk német Tschibo a gépi kávénk pedig olasz, sajnálom, hogy nem találtuk el az Önök izlését.
Üdvözlettel: Ledneczky Mária
Köszönjük a véleményét, amihez a következőket szeretnénk hozzáfűzni:
Vacsoránk menüválasztásos 3 fogásos menü, így az az ÖNÖK döntése volt, hogy sült krumplit ettek. talán tapasztalták és olvasták is sok-sok vendégünktől, hogy személyzetünk nagyon segítőkész és készséges így ha helyben jelezték volna, hogy bármilyen problémájuk van, úgy biztosan találtak volna valamilyen megoldást.
A szállodánkban az egyik emelet klímás a másik nem, mivel nem mindenki szereti a klímát, így viszont úgy gondolom, hogy természetes, hogy az a vendég fizeti meg a klímahasználatot a szobájában aki használja és nem az is aki nem is használja. Az éttermünk és recepció környékén használt klímát pedig a szálloda ingyenesen szolgáltatja. A reggelis kávénk német Tschibo a gépi kávénk pedig olasz, sajnálom, hogy nem találtuk el az Önök izlését.
Üdvözlettel: Ledneczky Mária
Katalin, 2019. április 23. kedd, 3.75 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Jól éreztük magunkat "
Elhelyezéssel nem volt próblima,összességében szállás elhelyezés jó volt. Ami nekem nem igazán nyerte meg a tetszésemet az étkezés,reggeli egy hangú volt, hát a vacsora az nem igazán volt jó volt amit nem is ettünk meg, süteményekről nem is beszélek. Én véleményem szerint a szakácson kellene változtatni.Én elnéztem a vendégek arcát mikor jöttek szét néztek az asztalon és az arcukra volt írva a vélemény.Éttermen kellene változtatni más minden rendben volt.
Emil, 2019. április 19. péntek, 5.00 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Remek kikapcsolódás volt egy kellemes környezetben."
Nagyon kedvesen fogadott minket a recepción a hölgy, részletesen elmagyarázott mindent, és mivel mi nem ismertük a környéket, elmagyarázott minen étkezési lehetőséget, látnivalót. A személyzet nagyon udvarias, szolgálat kész volt.
2019. március 04. hétfő, 4.62 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Ha Zalakaros, akkor válaszd te is az Aquatherm Hotelt!"
Nagyon örülök, hogy ezt a szállót választottam a kikapcsolódáshoz. Csendes, kellemes környezet az igazi pihenésre. Jó kiindulópontot nyújt a város megismerésére tervezett sétákhoz. Közel van a fürdőhöz is, amit egy rövid sétával kényelmesen elérhettünk. A szobák tiszták, kényelmesek. Az étterem is ízlésesen berendezett. A változatos reggelikkel és a finom vacsorákkal is elégedettek voltunk. ( Hála a szakácsnak!) A dolgozók kedvesen, rugalmasan alkalmazkodtak igényeinkhez. Mindent megtettek azért, hogy jól érezzük magunkat.
Nagy Lászlóné, 2019. február 25. hétfő, 4.25 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Aquatherm Hotel"
Mindent összevetve elégedettek voltunk.!Jól éreztük magunkat!Szerintem visszatérünk!!
Lajos, 2019. február 04. hétfő, 4.38 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Egy pihentetö hétvége az Aquatherm Hotelben Zalakaroson."
A személyzet nagyon barátságos és segitökész. A welnes részleg jo volt a vacsoránál viszont hiányoltam a nagyobb választékot.Összességében merem ajánlani bárkinek.
Veronika , 2018. december 02. vasárnap, 4.14 / 5
Baráti társaságok
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Aquatherm Hotel"
A vacsorák szörnyűek voltak, talán kivétel ez alól a levesek.. A Sült oldalas és Csirkepaprikás maga volt a rémálom MEG SEM ETTÜK, Na és a kosárkás desszert amit első este kaptunk valami csokikrémes borzalom volt állott ízű és kőkemény, azt gondolom ha valami megmarad nyárról azt sem kell megetetni az ilyenkor érkező vendégekkel, mert ŐK sem hülyék, csak mondjuk most vannak szabin!!! A második este is vitte a prímet, a Budapest szelet, ja csak pont két fontos alkotóelem maradt ki a Csirkemáj és a szalonna, így lényegében kaptunk egy lecsós, zöldborsós, gombás utánzatot! A Csokis Tiramisu soha nem látott Mascarponet!!!! Pláne h 1 vacsi 3000ft!!!??Jó Magam Étterem Vezető Szakács vagyok, de ha Nálunk ilyen minőségű ételek hagynák el a konyhát valószínűleg nem lenne keresnivalója ott az elkövetőjének!!!!! A Hely szuper volt, semmi kivetnivalót nem tudok mondani, és a személyzet is, *5!!!6. A Szakács/csok megértek a cserére!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Aquatherm Hotel, Ledneczky Mária - ügyveztő ig.
2018. december 06. csütörtök
2018. december 06. csütörtök
Kedves Veronika!
Köszönjük értékelését, ahol személyzetünket a legmagasabb, 10-es pontszámra értékelte. Ha nem volt elégedett az ételekkel, akkor ha a helyszínen azt megbeszélik, bizonyára lehetett volna valami alternatívát (pl. a desszert helyett) választani. Úgy gondolom, hogy a konyhák szabadon változtathatják az ételek összetételét, persze egy bizonyos határon belül, ettől lesz minden konyha egyedi, azaz a saját szakácsának tükre. Nagyon sajnáljuk, hogy a mi szakácsunk ízlésvilága nem egyezik az Önökével. Vendégeink nagyobb része elégedett szakácsaink munkájával, bár semmiben sincs olyan, hogy nem lehet jobbat.
Köszönjük értékelését, ahol személyzetünket a legmagasabb, 10-es pontszámra értékelte. Ha nem volt elégedett az ételekkel, akkor ha a helyszínen azt megbeszélik, bizonyára lehetett volna valami alternatívát (pl. a desszert helyett) választani. Úgy gondolom, hogy a konyhák szabadon változtathatják az ételek összetételét, persze egy bizonyos határon belül, ettől lesz minden konyha egyedi, azaz a saját szakácsának tükre. Nagyon sajnáljuk, hogy a mi szakácsunk ízlésvilága nem egyezik az Önökével. Vendégeink nagyobb része elégedett szakácsaink munkájával, bár semmiben sincs olyan, hogy nem lehet jobbat.
2018. november 26. hétfő, 3.62 / 5
Fiatal pár
Egyágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Szerelmes hétvége"
Egy negativum volt hogy az agy nagyon kenyelmetlen volt :S
László, 2018. november 24. szombat, 2.62 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Nem leszünk visszatérő vendégek"
A reggeli nagyon egyhangú, kevés a választék. Vacsoránál 2 féléből lehet választani. Nincs fürdőköpeny a szobában. Wellness részben csak 2 db ágy van. 50 cm magas lépcső balesetveszélyes a jakuzzinál.
2018. november 19. hétfő, 3.50 / 5
Baráti társaságok
Superior szoba
2 éjszakát töltött itt
"Nem luxusra vágytunk,ezért jól éreztük magunkat!"
A hotel létszám befogadó kapacitását tekintve,úgy gondolom,mindenképp bővülni kellene a wellness részlegen! Meglátásom szerint, a meglévő jakuzzi mellett,szügség volna egy nagyobb féröhely befogadására alkalmas medencére is! Azt pedig,hogy a szaunákat használni kívánom,ne kelljen külön kérni,bejelenteni! Ha a délelött folyamán nem is üzemelnek folyamatosan,de délutántól kezdődően legyenek használatra készek!
Éva Mária, 2018. november 18. vasárnap, 4.43 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
"Felfedeztük Zalakarost és környékét"
Segítőkész,kedves személyzet!Az ajánlatban szereplő kedvezményeket megkaptuk.Összességében a kép,apró hiányosságokkal pozitív.Sokat kirándultunk,jól éreztük magunkat!
István, 2018. november 15. csütörtök, 3.00 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Kisbalatoni romantika."
A kis letszám miatti igénytelen ettermi lehetõségek gyenge menūsor.A recepción udvarias minden igényt kielégítõ tájékoztatás.
Gyenis Józsefné, 2018. november 13. kedd, 4.12 / 5
Baráti társaságok
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Kellemes kikapcsolodás."
Lényegėben mindennel elégedett vagyok csak ajánlani tudom mindenkinek, kellemes kikapcsolódás a szemėlyzet kiváló volt, barátságos, segitökészek
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Aquatherm Hotel, Baksa Erika - recepciós
2018. november 17. szombat
2018. november 17. szombat
Tisztelt Gyenis Józsefné!
Nagyon köszönjük az értékelést!
Szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
Nagyon köszönjük az értékelést!
Szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
Imre, 2018. november 12. hétfő, 4.00 / 5
Idősebb pár
Superior/Romantikus kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Aquatherm Hotel"
A személyzet osztályon felüli.Kedvesek,szolgálatkészek,minden problémára találnak megoldást.A koktélok nagyon finomak. A matrac nagyon kényelmetlen.A vacsora minősíthetetlen.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Aquatherm Hotel, Ledneczky Mária - ügyveztő ig.
2018. november 14. szerda
2018. november 14. szerda
Kedves Szennyai Imre!
Köszönjük építő jellegű kritikáját, melyre a következőket szeretném válaszolni:
A matrac nagyon kényelmetlen: Ezt a kritikát ritkán kapjuk, mivel Cardo matracaink vannak és az önök által választott szobában még egy fedő matrac is van, hogy még kényelmesebb legyen az ágy.
Az étellel kapcsolatban is ilyen erős negatív kritikát nem igen kapunk, de amint ön is írta, a személyzet nagyon segítőkész, így bizonyára találtak volna megoldást, ha a helyszínen jelzik a problémájukat.
Köszönettel és üdvözlettel:
Ledneczky Mária / ügyvezető ig.
Köszönjük építő jellegű kritikáját, melyre a következőket szeretném válaszolni:
A matrac nagyon kényelmetlen: Ezt a kritikát ritkán kapjuk, mivel Cardo matracaink vannak és az önök által választott szobában még egy fedő matrac is van, hogy még kényelmesebb legyen az ágy.
Az étellel kapcsolatban is ilyen erős negatív kritikát nem igen kapunk, de amint ön is írta, a személyzet nagyon segítőkész, így bizonyára találtak volna megoldást, ha a helyszínen jelzik a problémájukat.
Köszönettel és üdvözlettel:
Ledneczky Mária / ügyvezető ig.
József, 2018. november 06. kedd, 3.75 / 5
Kisgyerekes család
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Gyermekekkel jó kikapcsolódás"
Régebben már voltam itt párszor még gyerekek nélkül és nagyjából tudtam, hogy mire számíthatok, meglepetés nem ért. Nagy előnyének látom, hogy jó helyen van és ár/érték arányban nem rossz. A parkolás lehetne ingyenes. A reggeli és a vacsora is kicsit gyermekbarátabb lehetett volna, az adagok a felnőtteknek nem mindig elegendő, némely erősen fagyasztott ízű volt, de általánosságban elfogadható volt. A 3 nap vacsora közül 2-n küzdöttünk a "büdösmargit"-okkal vacsora közben, ami nem volt túl pozitív. Összességében a gyermekeknek nagyon tetszett és ez a lényeg. Köszönjük.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Aquatherm Hotel, Ledneczky Mária - ügyveztő ig.
2018. november 10. szombat
2018. november 10. szombat
Kedves Fülöp Jözsef!
Köszönjük az építő jellegű kritikát amit a következőkben szeretnék megválaszolni:
- A parkolás törzsvendégeinknek ingyenes.
- Kérem írja meg számunkra,hogy mit ért konkrétan gyermek barátabb reggeli és vacsora alatt?
- Az ételeink minden nap frissen készülnek, lehetőség szerint friss húsból de természetesen fagyasztott nyersanyagokból is készülnek és MÉG szakácsaink készítik, mert még vannak szakácsaink.
- A "büdös margit " mivel Zalakaros természetvédelem alatt áll, így nem irtják központilag azaz városi szinten, bár a határban elhúzódó almásnak köszönhetően az őszi időszakban itt mindenhol megtalálható. Fiam Pécsett lakik egy kis panelban ott is folyamatosan megtalálható néhány példány. Mi a szállodában szintén folyamatosan irtjuk, de az őszi időszakban behúzódnak és elbújnak majd elő-elő jönnek.
Szívesen felajánlok önöknek néhány nap grátisz pihenést szállodánkban, amennyiben megszabadít minket a "büdösmargitoktól"
Üdvözlettel:
Ledneczky Mária
Köszönjük az építő jellegű kritikát amit a következőkben szeretnék megválaszolni:
- A parkolás törzsvendégeinknek ingyenes.
- Kérem írja meg számunkra,hogy mit ért konkrétan gyermek barátabb reggeli és vacsora alatt?
- Az ételeink minden nap frissen készülnek, lehetőség szerint friss húsból de természetesen fagyasztott nyersanyagokból is készülnek és MÉG szakácsaink készítik, mert még vannak szakácsaink.
- A "büdös margit " mivel Zalakaros természetvédelem alatt áll, így nem irtják központilag azaz városi szinten, bár a határban elhúzódó almásnak köszönhetően az őszi időszakban itt mindenhol megtalálható. Fiam Pécsett lakik egy kis panelban ott is folyamatosan megtalálható néhány példány. Mi a szállodában szintén folyamatosan irtjuk, de az őszi időszakban behúzódnak és elbújnak majd elő-elő jönnek.
Szívesen felajánlok önöknek néhány nap grátisz pihenést szállodánkban, amennyiben megszabadít minket a "büdösmargitoktól"
Üdvözlettel:
Ledneczky Mária
Győzőné, 2018. november 05. hétfő, 4.12 / 5
Egyéni utazó
Egyágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Aquatherm Hotel"
A szobám a földszintem volt és a kilátás ezért nem volt tökéletes.csak a bejárati ajtot láttam ami kicsit zavaró volt,de lényegében jó volt.tökéletes kikapcsolódás.Jó éreztem magam. Kiszolgálás tökéletes volt és az ellátás is. Köszönöm a személyzetnek.!
2018. november 05. hétfő, 4.62 / 5
Család nagyobb gyerekkel
2 éjszakát töltött itt
"Remek hétvége volt Zalakaroson és környékén."
Jól éreztük magunkat. Személyzet rendkívül kedves és szolgálat kész. Kár, hogy ilyen kicsi a wellnesz részleg.
Gabriella, 2018. október 24. szerda, 2.62 / 5
Fiatal pár
Superior szoba
2 éjszakát töltött itt
"Aquatherm Hotel"
A kiszolgálás szörnyű és lassú volt.Egy pincér kivételével. A svédasztalos reggeli gyér volt. Amikor kértem a kávéhoz egy tejszínt a felszolgáló közölte van tej az asztalon. Egy jakuzzi működött abban is hideg volt a víz. 2 este egymás után ugyanaz a desszert volt csak már kettévágva. összefoglalva egy 3 csillagos szálloda közelébe sincs !!! Biztos nem megyünk ide többet de ajánlani sem tudom!!
Laura , 2018. október 24. szerda, 5.00 / 5
Fiatal pár
Superior/Romantikus kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Kényelem az Aquatherm Hotelben"
A Személyzet hozzá állása nagyon jó volt. A légkör és egyben az egész tökéletes volt.
Tibor, 2018. október 23. kedd, 3.00 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
"Gyenge hét volt az Aquatherm szállóban."
Sajnos nem volt egy nagy szám ebben a szállodában, nem erre számítottunk nem azt kaptuk amit a hirdetésben ajánlottak.
2018. október 15. hétfő, 4.62 / 5
Idősebb pár
Superior szoba
3 éjszakát töltött itt
"Remek 4 nap az AquaTherm Hotelben."
Csodálatos hely pihenésre. A szállodában minden megtalálható, ami a pihenéshez szükséges. A reggeli és a vacsora is bőséges, finom. A kiszolgálás, személyzet kitűnő. A szoba kényelmes, tiszta.
Renáta, 2018. október 14. vasárnap, 4.25 / 5
Fiatal pár
Superior/Romantikus kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Romantikus Wellness"
Nagyon jó helyen van a hotel, közel mindenhez. A recepciós hölgy (Erika) segítőkész és kedves volt, az étterem vezető (Tamás) szintén. Az ételek finomak, bőséges. A wellness rész kicsi, de kihasználtuk. A masszázs is tetszett. Az udvar rendezett, nagy, a parkoló is eléggé nagy. Érdekes alakú az épület, vagány. A parkolásért külön fizetni kellett. A párna nekem túl puha volt, az ágy kényelmes.
2018. október 11. csütörtök, 3.12 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
"Aquatherm Hotel"
Nem volt fűtés melegviz csak este. Így nem adok ki szobát.
Erzsike, 2018. október 08. hétfő, 3.12 / 5
Baráti társaságok
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Aquatherm Hotel"
Tetszett a személyzet kedvessége. A bőséges reggeli,a csend. Nem tetszett az esti étkezés. Első nap hideg csirkehús, fagyos desszert volt, ez már az első napon nagyon rossz benyomást tett ránk. Egy későbbi vacsoránál is meg kellett mikróztatnom az ételt mert a hús szintén hideg volt. Az sem tetszett, hogy csak két féléből lehetett vacsorát választani. Nem üritették minden nap a szemetet.
2018. október 02. kedd, 4.75 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"kellemes indiánnyári hétvége az Aquaterm Hotelben, Zalakaroson"
A reggeli gyengécske volt és hamar elfogyott
Marton Krisztina, 2018. szeptember 01. szombat, 4.50 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Színvonalas Hotel az Aquathermben"
A hotel szolgáltatása teljesen rendben volt,mint a recepció és a személyzet részéről!Ugyanakkor azt étkeztetésben találtunk némi hiányosságot(pl:az ételek nem egy 3 csillagos szállodának megfelelőek).A számlázás a meghirdetett akcióhoz képest,nem fedi a valóságot!
Szmrek Pál, 2018. augusztus 09. csütörtök, 5.00 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Remek pihenés Aquatherm Hotelben"
A recepciósok (Vivien és Erika) kedvesek és segítőkészek voltak. A szálloda jó helyen volt, a szoba tiszta és kiváló volt, az étel bőséges volt, finom, a kiszolgálás kiváló volt. Minden kérdésünkben és kérésekben segítettek. Összességében ha mennénk még egyszer nyaralni, akkor ezt a hotelt választanánk. Családbarát és gyerekbarát szálloda. Csak ajánlani tudnánk. Köszönünk mindent.
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Gyakori kérdések
- Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
- Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást az Aquatherm Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
- Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
- Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
- Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
- Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
- Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
- Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk. - Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
- Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
- Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
- A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon. - Melyik szobákkal a legelégedettebbek az Aquatherm Hotel korább vendégei?Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Superior/Romantikus kétágyas szoba, Egyágyas szoba és Standard kétágyas szoba.
- Kiknek ajánljuk az Aquatherm Hotel szálláshelyet?Korábbi vendégeink közül a fiatal párok, az idősebb párok, a nagygyerekes családok és az egyéni utazók érezték magukat a legjobban.