A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával.
Aquatherm Hotel, Zalakaros - Legújabb vélemények
2020. február 3
Megleoődve olvasom így egy hónap eltelte után a levelüket. 2019 december 29.-én voltak nálunk és a szobájuk, melyet foglaltak szuperior kategória, mivel az az egy sarokkádas és franciaágyas, dekoratívabb szoba, melyben a legtöbb TV adás is található. Egyetlen dologban tér el ,hogy az udvarról közelíthető meg. Nagyon sok vendégünk szereti ezt a megoldást. Mivel önöknek ez nem felelt meg, hogy az udvarról közelíthető meg, így csak egy nem szuperior szobával tudtuk kicserélni, így ezt a megoldást önök választották . Azt nem tudom, hogy hogyan történt, hogy nem kaptak fürdőköpenyt, de mivel írják, hogy a személyzet szolgálatkész és udvarias, így biztos vagyok abban, hogyha ezt itt a helyszínen mondják akkor orvosoltuk volna a fürdőköpeny igényüket.
Sajnálom, hogy így rossz szájízzel mentek el. valamint azt tudom felajánlani, hogy legközelebb ha foglalnak kérem jelezzék felém, hogy orvosolni tudjuk ezt a tévedést.
Amit fel tudok ajánlani, hogyha legközelebb foglalnak ingyenes parkolást, ingyenes fürdőköpeny használatot és egy üveg pezsgőt szeretnék Önöknek felajánlani.
Remélem még vendégeinkként tudjuk üdvözölni Önöket és helyre tudjuk hozni a hibát, de kérem akkor hogy feltétlenül jelezzék nekünk, ha hibázunk, mert csak úgy lehet korrigálni bármit is.
Üdvözlettel:
Ledneczky Mária / ügyvezető igazgató
2019. november 27
Köszönjük hogy jelezte felmerült problémáit, amit azonban szinte mindet lehetett volna a helyszínen orvosolni, ha azt ott jelzi. Sajnálom, hogy csalódást okoztunk, de mivel személyzetünk kedves és segítőkész, de természetesen nem tökéletes, mivel a gondolatolvasást még nem sikerült elsajátítanunk, bár azon is dolgozunk már. /Remélem érti a viccet /
Kérem, ha még vendégünkként üdvözölhetjük, tegye meg ha valamivel gondja van, kérem jelezze azt kollégáinknak, hogy segíthessenek azt megoldani és ön jól érezze magát nálunk.
További szét estét!
Üdvözlettel:
Ledneczky Mária/ ügyvezető ig.
2019. augusztus 29
Köszönjük a véleményét, amihez a következőket szeretnénk hozzáfűzni:
Vacsoránk menüválasztásos 3 fogásos menü, így az az ÖNÖK döntése volt, hogy sült krumplit ettek. talán tapasztalták és olvasták is sok-sok vendégünktől, hogy személyzetünk nagyon segítőkész és készséges így ha helyben jelezték volna, hogy bármilyen problémájuk van, úgy biztosan találtak volna valamilyen megoldást.
A szállodánkban az egyik emelet klímás a másik nem, mivel nem mindenki szereti a klímát, így viszont úgy gondolom, hogy természetes, hogy az a vendég fizeti meg a klímahasználatot a szobájában aki használja és nem az is aki nem is használja. Az éttermünk és recepció környékén használt klímát pedig a szálloda ingyenesen szolgáltatja. A reggelis kávénk német Tschibo a gépi kávénk pedig olasz, sajnálom, hogy nem találtuk el az Önök izlését.
Üdvözlettel: Ledneczky Mária
2018. december 6
Köszönjük értékelését, ahol személyzetünket a legmagasabb, 10-es pontszámra értékelte. Ha nem volt elégedett az ételekkel, akkor ha a helyszínen azt megbeszélik, bizonyára lehetett volna valami alternatívát (pl. a desszert helyett) választani. Úgy gondolom, hogy a konyhák szabadon változtathatják az ételek összetételét, persze egy bizonyos határon belül, ettől lesz minden konyha egyedi, azaz a saját szakácsának tükre. Nagyon sajnáljuk, hogy a mi szakácsunk ízlésvilága nem egyezik az Önökével. Vendégeink nagyobb része elégedett szakácsaink munkájával, bár semmiben sincs olyan, hogy nem lehet jobbat.
2018. november 17
Nagyon köszönjük az értékelést!
Szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
2018. november 14
Köszönjük építő jellegű kritikáját, melyre a következőket szeretném válaszolni:
A matrac nagyon kényelmetlen: Ezt a kritikát ritkán kapjuk, mivel Cardo matracaink vannak és az önök által választott szobában még egy fedő matrac is van, hogy még kényelmesebb legyen az ágy.
Az étellel kapcsolatban is ilyen erős negatív kritikát nem igen kapunk, de amint ön is írta, a személyzet nagyon segítőkész, így bizonyára találtak volna megoldást, ha a helyszínen jelzik a problémájukat.
Köszönettel és üdvözlettel:
Ledneczky Mária / ügyvezető ig.
2020. február 3
Megleoődve olvasom így egy hónap eltelte után a levelüket. 2019 december 29.-én voltak nálunk és a szobájuk, melyet foglaltak szuperior kategória, mivel az az egy sarokkádas és franciaágyas, dekoratívabb szoba, melyben a legtöbb TV adás is található. Egyetlen dologban tér el ,hogy az udvarról közelíthető meg. Nagyon sok vendégünk szereti ezt a megoldást. Mivel önöknek ez nem felelt meg, hogy az udvarról közelíthető meg, így csak egy nem szuperior szobával tudtuk kicserélni, így ezt a megoldást önök választották . Azt nem tudom, hogy hogyan történt, hogy nem kaptak fürdőköpenyt, de mivel írják, hogy a személyzet szolgálatkész és udvarias, így biztos vagyok abban, hogyha ezt itt a helyszínen mondják akkor orvosoltuk volna a fürdőköpeny igényüket.
Sajnálom, hogy így rossz szájízzel mentek el. valamint azt tudom felajánlani, hogy legközelebb ha foglalnak kérem jelezzék felém, hogy orvosolni tudjuk ezt a tévedést.
Amit fel tudok ajánlani, hogyha legközelebb foglalnak ingyenes parkolást, ingyenes fürdőköpeny használatot és egy üveg pezsgőt szeretnék Önöknek felajánlani.
Remélem még vendégeinkként tudjuk üdvözölni Önöket és helyre tudjuk hozni a hibát, de kérem akkor hogy feltétlenül jelezzék nekünk, ha hibázunk, mert csak úgy lehet korrigálni bármit is.
Üdvözlettel:
Ledneczky Mária / ügyvezető igazgató
2019. november 27
Köszönjük hogy jelezte felmerült problémáit, amit azonban szinte mindet lehetett volna a helyszínen orvosolni, ha azt ott jelzi. Sajnálom, hogy csalódást okoztunk, de mivel személyzetünk kedves és segítőkész, de természetesen nem tökéletes, mivel a gondolatolvasást még nem sikerült elsajátítanunk, bár azon is dolgozunk már. /Remélem érti a viccet /
Kérem, ha még vendégünkként üdvözölhetjük, tegye meg ha valamivel gondja van, kérem jelezze azt kollégáinknak, hogy segíthessenek azt megoldani és ön jól érezze magát nálunk.
További szét estét!
Üdvözlettel:
Ledneczky Mária/ ügyvezető ig.
2019. augusztus 29
Köszönjük a véleményét, amihez a következőket szeretnénk hozzáfűzni:
Vacsoránk menüválasztásos 3 fogásos menü, így az az ÖNÖK döntése volt, hogy sült krumplit ettek. talán tapasztalták és olvasták is sok-sok vendégünktől, hogy személyzetünk nagyon segítőkész és készséges így ha helyben jelezték volna, hogy bármilyen problémájuk van, úgy biztosan találtak volna valamilyen megoldást.
A szállodánkban az egyik emelet klímás a másik nem, mivel nem mindenki szereti a klímát, így viszont úgy gondolom, hogy természetes, hogy az a vendég fizeti meg a klímahasználatot a szobájában aki használja és nem az is aki nem is használja. Az éttermünk és recepció környékén használt klímát pedig a szálloda ingyenesen szolgáltatja. A reggelis kávénk német Tschibo a gépi kávénk pedig olasz, sajnálom, hogy nem találtuk el az Önök izlését.
Üdvözlettel: Ledneczky Mária
2018. december 6
Köszönjük értékelését, ahol személyzetünket a legmagasabb, 10-es pontszámra értékelte. Ha nem volt elégedett az ételekkel, akkor ha a helyszínen azt megbeszélik, bizonyára lehetett volna valami alternatívát (pl. a desszert helyett) választani. Úgy gondolom, hogy a konyhák szabadon változtathatják az ételek összetételét, persze egy bizonyos határon belül, ettől lesz minden konyha egyedi, azaz a saját szakácsának tükre. Nagyon sajnáljuk, hogy a mi szakácsunk ízlésvilága nem egyezik az Önökével. Vendégeink nagyobb része elégedett szakácsaink munkájával, bár semmiben sincs olyan, hogy nem lehet jobbat.
2018. november 17
Nagyon köszönjük az értékelést!
Szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
2018. november 14
Köszönjük építő jellegű kritikáját, melyre a következőket szeretném válaszolni:
A matrac nagyon kényelmetlen: Ezt a kritikát ritkán kapjuk, mivel Cardo matracaink vannak és az önök által választott szobában még egy fedő matrac is van, hogy még kényelmesebb legyen az ágy.
Az étellel kapcsolatban is ilyen erős negatív kritikát nem igen kapunk, de amint ön is írta, a személyzet nagyon segítőkész, így bizonyára találtak volna megoldást, ha a helyszínen jelzik a problémájukat.
Köszönettel és üdvözlettel:
Ledneczky Mária / ügyvezető ig.
2018. november 10
Köszönjük az építő jellegű kritikát amit a következőkben szeretnék megválaszolni:
- A parkolás törzsvendégeinknek ingyenes.
- Kérem írja meg számunkra,hogy mit ért konkrétan gyermek barátabb reggeli és vacsora alatt?
- Az ételeink minden nap frissen készülnek, lehetőség szerint friss húsból de természetesen fagyasztott nyersanyagokból is készülnek és MÉG szakácsaink készítik, mert még vannak szakácsaink.
- A "büdös margit " mivel Zalakaros természetvédelem alatt áll, így nem irtják központilag azaz városi szinten, bár a határban elhúzódó almásnak köszönhetően az őszi időszakban itt mindenhol megtalálható. Fiam Pécsett lakik egy kis panelban ott is folyamatosan megtalálható néhány példány. Mi a szállodában szintén folyamatosan irtjuk, de az őszi időszakban behúzódnak és elbújnak majd elő-elő jönnek.
Szívesen felajánlok önöknek néhány nap grátisz pihenést szállodánkban, amennyiben megszabadít minket a "büdösmargitoktól"
Üdvözlettel:
Ledneczky Mária
2018. május 2
Köszönjük a vendégértékelését, melyre a következő információkat szeretném nyújtani:
- A kert és homokozó felújítása már tervezve van, valamint a szálloda komolyabb felújítása is / pályázatot nyújtottunk be ezekre /
- A felkockázott margarint én sem kifejezetten szeretem, de amikor csomagolt formában volt, akkor azt szanaszéjjel a kukákban találtuk, sokszor nem elfogyasztva, hanem csak feltépve, beletúrva. Ezt elkerülendő döntöttünk a felkockázott margarin mellett.
- Az ivólénk most került bevezetésre, ami prémium minőségű 50%-os gyümölcstartalommal rendelkezik jelenleg a forgalmazó által megadott higítási arányban készül,ezen lehetne vitatkozni, hogy ki mennyire szereti édesen, ami szintén nem cukorral, hanem sztiviával édesített ld: fruttamax.hu
- A kávéfőzőnk nem éppen mai darab, de minőségi olasz kávéfőző és pontosan ezért szükséges, hogy többször karbantartsuk, ami most is megtörtént az elmúlt 2 hónapban kétszer. Folyamatosan használjuk,ezért az nem tud dohosodni.A reggelis kávénk Tschibo és Eduscho kévékból készül a gépi kávé OMNIÁBÓL, ezek egyike sem tartozik a 3 csillagos szállodában rossznak. A vendégeink nagy része ezeket szereti.
Kár, hogy nem kérdezett meg minket az itt tartozkodása alatt az Önben felmerült negatívumokról és a feltételezései alapján alakított ki rólunk negatív képet.
Amivel elégedett voltam: A szálloda személyzete, vendéglátása kimagasló volt. A reggelik jók voltak. A vacsorák gyengén sikerültek, ez biztosan annak köszönhető, hogy karácsonyi ünnepek alatt tartozkodtunk ott és előre kellett a kajákat elkészíteni. Feltétlenül át kell gondolni az ünnepi menü választékot is. Pl. sokan hiányolták a halászlevet szenteste.
Amivel elégedett voltam: A személyzet segítőkészsége, a kedvessége,vendégszeretete! Nagyon megnyerő az épület! Olyan kis ékszerdoboz a többi hatalmas szállodaszomszéd között! Éppen ezért otthonos családias, minden igényünknek megfelelő! Igazán alkalmas a pihenésre! Jó szívvel ajánlom ismerőseimnek!!!!!
Amivel elégedett voltam: A személyzet hihetetlenül kedves és segítőkész. Bármivel fordultam Hozzájuk, a nap bármely szakában mosolyogtak, rögtön megoldottak mindent. Kiemelném, hogy a vacsoránál ahogy leültünk, rögtön kiszolgáltak, nem kellett várni. Kiemelném még a szállodában működő masszázst is. Több masszőr keze alatt voltam már, de a Laci hihetetlenül tud. A fűrdőben is kipróbáltuk, de a közelébe sem jöhet. A pici negatívumtól eltekintve nagyon jól éreztük magunkat az Édesanyámmal.
Amivel elégedetlen voltam: A félig lebontott létesítmény a szállodával szemben, amely beázott, és egy hatalmas pocsolyát alkotott. Ha arról fújt a szél, borzalmas büdös volt a szobában. A fürdőszobában a zuhany rozsdás volt, a műanyag gégecsőből önlött a víz. A fürdő többi része rendben volt.
Amivel elégedett voltam: Barátságos , vendégszerető
Amivel elégedetlen voltam: Nem tudok és nem is akarok ilyet írni mi kikapcsolódni és jól érezni magunkat utaztunk el ez maximálisan teljesült , ehhez partner volt a hotel is.
Amivel elégedett voltam: Könnyen megközelíthető volt minden,kedves volt a személyzet,jó volt a kiszolgálás!Volt wifi a szobában is!A gyerekek is jól érezték magukat!
Amivel elégedetlen voltam: Ilyen nem volt!
Amivel elégedett voltam: Családias, fogadtatás és mivel nem nagy befogadószámú a szálláshely közvetlenség és odafigyelés a vendégre pozitivum.
Amivel elégedetlen voltam: Minden szolgáltatás nem volt meg( kinti medence nem volt még megtöltve.
Amivel elégedett voltam: A szoba tájolása, tisztasága kényelmes fekhely, szép a fürdőszoba. Úgy láttam, a személyzet nagyon odafigyelt a vendégek egyéni igényeikre.
Amivel elégedetlen voltam: A wellness részleg reggeli (8-kor) nyitására a szaunák nem voltak bekapcsolva, és mivel a reggeli fél tízig volt, nem fért bele az időbe, hogy ezt a szolgáltatást igénybe tudjuk venni
Amivel elégedett voltam: Minden
Amivel elégedett voltam: a kedves fogadás, kényelem, szaunák, éttermi felszolgálás
Amivel elégedetlen voltam: ilyen nem volt
Amivel elégedett voltam: A személyzet rugalmassága
Amivel elégedett voltam: éttermi személyzet nagyon szolgálatkész
Amivel elégedetlen voltam: wellness szolgáltatás, több vendég esetén túl zsúfolt.
Amivel elégedett voltam: Étkezés
Amivel elégedett voltam: a szobával teljesen meg voltunk elégedve.Szép nagy, erkélyes, meleg és a fürdőszoba is kiválló volt.
Amivel elégedetlen voltam: a szobában és a folyosón a lobiban is porcicák voltak.
Amivel elégedett voltam: szoba, wellnes
Amivel elégedett voltam: Kedves, intelligens személyzet mind a recepción, mind az étteremben. Szép, tiszta, kulturált környezet. Szoba mérete, felszereltsége. Finom vacsora.
Amivel elégedetlen voltam: A matrac szörnyű volt, nagyon puha, rendkívül rugózott, nagyon kényelmetlen volt aludni rajta, a páromnak már az első éjszaka után fájt a háta! A reggeli minősége néhány dologban kifogásolható, szerintem minőségibb termékeket kellene felkínálni. Ezt a véleményt sokan osztották velem, tudom akkor drágább lenne az üdülés, de a minőségi ételeknek fontos szerepük van. Én a sajtokra, felvágottakra és a sült lecsókolbászra a értettem a negatív érzetet.
Amivel elégedett voltam: személyzet
Amivel elégedetlen voltam: semmi
Amivel elégedett voltam: étkeztetésssel
Amivel elégedett voltam: szolgáltatások
Amivel elégedett voltam: Nagyon jó helyen van a szálloda, a fürdőtől kb. 300 méterre. A személyzet kedves és udvarias.
Amivel elégedett voltam: Étkezés, és welness.
Amivel elégedetlen voltam: Túl sok volt a mezei poloska a szállodában.
Amivel elégedett voltam: személyzettel
Amivel elégedetlen voltam: nem volt ilyen
Amivel elégedetlen voltam: az utolsó reggel nem kaptunk reggelit fél tízkor szerettünk volna reggelizni.
Amivel elégedett voltam: szobával
Amivel elégedetlen voltam: vacsora
Amivel elégedett voltam: ágy, kényelem
Amivel elégedett voltam: Az udvariasság, étkezés, nyugalom
Amivel elégedett voltam: a személyzettel
Amivel elégedett voltam: kiszolgálással
Amivel elégedetlen voltam: welnes részleg
- Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?A szallasvadasz.hu portálon csak olyan személyek írhatnak véleményt, akik az oldalunkon foglaltak szállást a Aquatherm Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott.
- Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Aquatherm Hotel korább vendégei?Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Standard kétágyas szoba, Superior/Romantikus kétágyas szoba és Superior szoba.
- Kiknek ajánljuk a Aquatherm Hotel szálláshelyet?Korábbi vendégeink közül a nagygyerekes családok, az egyéni utazók, az idősebb párok és a csoportok érezték magukat a legjobban.
- Mennyibe kerül egy éjszaka a Aquatherm Hotel szálláshelyen?Már 7.920 Ft / fő / éj áron is találsz ajánlatokat ITT!