Aquaworld Resort Budapest, Budapest - értékelések, vélemények
Aquaworld Resort Budapest, Budapest >>
vélemény
(szoba)
2024. január 25. csütörtök
Köszönjük, hogy minket választottak és visszajelzésükkel segítik munkánkat. Nagyszerű olvasni, hogy kollégáinkkal maradéktalanul elégedettek voltak és összességében jól érezték magukat.
Szíves elnézésüket kérjük a hiányosságokért, melyet a takarítással kapcsolatban észleltek.
Visszajelzését továbbítjuk illetékes kollégáink felé, s azon leszünk, hogy hasonló benyomása egy vendégünknek se legyen a jövőben.
Nagyon sok szeretettel várjuk Önöket legközelebb is.
Üdvözlettel:
Fatima Láng
Guest Relation Supervisor
2024. január 25. csütörtök
Nagyon szépen köszönjük, hogy megosztotta remek értékelését. Nagy öröm számunkra olvasni, hogy jól érezték magukat és megannyi szolgáltatásunkkal elégedettek voltak. Örülünk annak is, hogy a késői kijelentkezés adta lehetőségeket ki tudták használni.
Nagyon sok szeretettel várjuk legközelebb is Önöket elégedett vendégeink között.
Üdvözlettel:
Láng Fatima
Guest Relation Supervisor
2024. január 26. péntek
Köszönjük az észrevételeit és értékelését! Örömmel halljuk, hogy elégedett volt a wellness szolgáltatásainkkal. Sajnáljuk, az ággyal kapcsolatos kellemetlenséget. Figyelembe vesszük az ezzel kapcsolatos észrevételét a jövőbeni fejlesztések alkalmával. Szállodánkban folyamatos felújítást végzünk, bízunk benne, hogy mire legközelebb újra ellátogat hozzánk mindent tökéletesnek talál.
Várjuk vissza nagyon sok szeretettel s mi mindent megteszünk, hogy kikapcsolódásuk a lehető legpihentetőbb legyen.
Üdvözlettel:
Láng Fatima
Guest Relation Supervisor
2020. augusztus 14. péntek
Köszönjük, hogy az Aquaworld Resort Budapest szállodát választotta pihenése céljából és köszönjük, hogy itt tartózkodását követően időt szánt arra, hogy remek értékelését megossza oldalunkon!
Örömmel látom, hogy szolgáltatásaink elnyerték tetszését és bízom benne, hogy sok-sok felejthetetlen élménnyel gazdagodva távoztak szállodánkból. Külön öröm látni, hogy egyedi kérésének is sikerült eleget tennünk - kedves visszajelzését továbbítom az illetékes vezető felé.
Reméljük, hogy jól érezték magukat szállodánkban és mielőbb várja vissza Önt és kedves Családját az Aquaworld csapata!
Üdvözlettel:
Nagy Judit
Guest Relation Supervisor
Amivel elégedett voltam: Mert a gyerekek is emberszamba vannak veve.
Amivel elégedett voltam: A szoba tisztasagaval es felszereltsegevel
Amivel elégedetlen voltam: Nem tajekoztattak arrol hogy a gyerekem akinek a szuletesnapja alkalmabol ajandekkent vettuk igenybe a hotelt es szolgaltatasait az aquaworld hasznalatat, hogy 140 cm-nel alacsonyabb leven nem hasznalhatja az aquaworld csuzdait meg a szulo felelossege reven sem. Kerem ezen valtoztatni sziveskedjenek,hogy ha a szulo vallalja gyermekeert a felelosseget szabadon felnott kiseretevel elvezhesse az aquaworld birodalom nyujtotta lehetosegeket. Ha nem tudtuk volna elerni hogy gyermekem a szuletesnapja alkalmabol csuzdazhasson azonnal tavoztunk volna es az utikoltseget is visszaigenyeltem volna, azonban szerencsere megoldhato volt hogy hasznaljuk a csuzdakat. Ha tovabbra is ez a szabalyzat marad ervenyben hogy szuloi felelosseg ellenere sem a 130 cm-es gyermekem nem hasznalhatja a csuzdakat nem is vesszuk igenybe tobbet a hotel szolgaltatasokat annak ellenere hogy mindennel tokeletesen elegedettek vagyunk, voltunk ezt az egyet kiveve es tovabbra is szivesen lennenk vissza tero vendegek ha lenne lehetoseg a fent emlitett kellemetlenseg jovobeni kikuszobolesere.
Amivel elégedett voltam: Szoba kialakítás, aquaword
Amivel elégedetlen voltam: A zártkörő rendezvények miatt a játékterem zárva volt, a vacsora időpont korai, rövid időtartamra beszűkítve.
Amivel elégedett voltam: szobak
Amivel elégedetlen voltam: vacsora
Amivel elégedett voltam: Szolgáltatások
Amivel elégedetlen voltam: Légkezelők zajának hiányos csillapítása éjszaka zavaró
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
- Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
- Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást az Aquaworld Resort Budapest szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
- Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
- Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
- Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
- Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
- Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
- Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk. - Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
- Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
- Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
- A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon. - Melyik szobákkal a legelégedettebbek az Aquaworld Resort Budapest korább vendégei?Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Superior kétágyas szoba, Kétszobás apartman és Standard kétágyas szoba.
- Kiknek ajánljuk az Aquaworld Resort Budapest szálláshelyet?Korábbi vendégeink közül az idősebb párok, a nagygyerekes családok, a kisgyerekes családok és az egyéni utazók érezték magukat a legjobban.