Art Hotel Szeged, Szeged - értékelések, vélemények
A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik a Szállásvadászon foglaltak és már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Tudj meg többet az értékelésekről!
Art Hotel Szeged, Szeged >>
4.77 / 5
KIVÁLÓ
139
vélemény
vélemény
4.83
Személyzet
4.83
Tisztaság
4.61
Ár / érték arány
4.89
Kényelem
(szoba)
(szoba)
4.53
Szolgáltatások
4.67
Étkezés
5.00
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (18 darab) számoltuk ki.
Vélemények, értékelések
2024. augusztus 08. csütörtök, 4.38 / 5
Kisgyerekes család
Kétágyas standard szoba
2 éjszakát töltött itt
"Szegedi városnézés"
A szálloda elhelyezkedése volt a legjobb, hisz minden nagyon közel volt. Tetszett a nagy szoba, a hatalmas ágy, az elég nagy fürdőszoba. Csendes volt a szoba az utca oldalán is. Hiányoltuk a wellnesst, nem tudtuk, hogy nem jár minden szobához. Nekünk a reggeli nem igazán nyerte el a tetszésünket, hisz hiányzott a kisfiamnak a jól megszokott kifli, zsemle. Virslit sem találtunk soha, ez eddig minden hotelben alap volt.
László, 2024. július 18. csütörtök, 4.75 / 5
Egyéni utazó
Kétágyas erkélyes standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"Szép napok Szegeden."
Kàr, hogy nincs medence , szauna.
2024. január 09. kedd, 4.50 / 5
Baráti társaságok
Kétágyas erkélyes standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"Jó hely , néhány bosszantó bakival."
Szép szálló, tisztaság mindenhol , kedves személyzet ,de pár baki becsúszott : rettentő Lajvér borok , amatőr kategóriás zenekar ,de nagyon,és a gálavacsora néhány étele sem volt olyan , mint a többi étkezésnél.
Csaba, 2024. január 03. szerda, 5.00 / 5
Idősebb pár
Kétágyas standard szoba
2 éjszakát töltött itt
"Kiváló hely Szegeden"
A nem igénybe vett de megrendelt szolgáltatást nem fizettették ki,bár lehetőség lett volna rá.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Art Hotel Szeged, Horváth-Pócsik Henrietta - MICE Sales manager
2024. január 10. szerda
2024. január 10. szerda
Kedves Csaba,
Köszönjük, hogy időt szakított szállodánk értékelésére és ezt a pozitív és egyben megtisztelő élményét megosztotta velünk. Mindig örömmel és büszkeséggel tölt el bennünket, ha kedves vendégeink maximális elégedettséggel gondolnak vissza a nálunk töltött időre. Bízunk benne, hogy hamarosan ismét lesz lehetőségünk szállodánkban köszönteni Önöket!.
Üdvözlettel,
Art Hotel Szeged csapata
Köszönjük, hogy időt szakított szállodánk értékelésére és ezt a pozitív és egyben megtisztelő élményét megosztotta velünk. Mindig örömmel és büszkeséggel tölt el bennünket, ha kedves vendégeink maximális elégedettséggel gondolnak vissza a nálunk töltött időre. Bízunk benne, hogy hamarosan ismét lesz lehetőségünk szállodánkban köszönteni Önöket!.
Üdvözlettel,
Art Hotel Szeged csapata
András, 2024. január 03. szerda, 4.38 / 5
Idősebb pár
Kétágyas erkélyes standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"Csak a zenekar lett volna Zenekar !"
Másodszor szilveszterezünk itt tíz éven belül. Most is minden rendben lett volna , de : elszomorító volt a zenekar ,jó hatvan évem alatt ilyen csörömpölő rossz bandát, aki mint egy karaoke éneklésen rossz hangosítás mellett próbálja kiolvasni a szöveget ... na ez méltatlan volt a helyhez ! És a gála vacsora főfogásai sem voltak még jó kategóriásak sem . Sajnos. A szálloda , a személyzet , a lokáció , a többi étkezés viszont minőségi volt, és még jobb is mint tíz éve ! Ezekhez gratulálunk !
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Art Hotel Szeged, Horváth-Pócsik Henrietta - MICE Sales manager
2024. január 10. szerda
2024. január 10. szerda
Kedves András!
Köszönjük bizalmát, hogy az újév köszöntése alkalmából már másodszor is szállodánkra esett választása, valamint értékelésével és a megosztott tapasztalataival megtisztelte szállodánkat.
A szilveszter estét úgy tervezzük meg, hogy vendégeink kikapcsolódása és szórakozása zavartalan legyen és maximális elégedettséggel, egy kellemes este emlékével gazdagodva távozzanak szállodánkból. Csalódottan olvastuk, hogy az Önök esetében ezen vállalásunk nem sikerült és szilveszteri gálavacsoránk egyes elemeivel és az éjszaka során a zenét biztosító zenekarral nem voltak megelégedve.
Ugyanakkor bízunk benne, hogy az ételsor többi fogása és a kifogástalan személyzet kárpótolta az okozott kellemetlenségért és lesz még lehetőségünk együtt köszönteni Önökkel az új évet máskor is!
Szeretettel várjuk vissza Önöket szállodánkba!
Üdvözlettel,
az Art Hotel Szeged csapata
Köszönjük bizalmát, hogy az újév köszöntése alkalmából már másodszor is szállodánkra esett választása, valamint értékelésével és a megosztott tapasztalataival megtisztelte szállodánkat.
A szilveszter estét úgy tervezzük meg, hogy vendégeink kikapcsolódása és szórakozása zavartalan legyen és maximális elégedettséggel, egy kellemes este emlékével gazdagodva távozzanak szállodánkból. Csalódottan olvastuk, hogy az Önök esetében ezen vállalásunk nem sikerült és szilveszteri gálavacsoránk egyes elemeivel és az éjszaka során a zenét biztosító zenekarral nem voltak megelégedve.
Ugyanakkor bízunk benne, hogy az ételsor többi fogása és a kifogástalan személyzet kárpótolta az okozott kellemetlenségért és lesz még lehetőségünk együtt köszönteni Önökkel az új évet máskor is!
Szeretettel várjuk vissza Önöket szállodánkba!
Üdvözlettel,
az Art Hotel Szeged csapata
Attila, 2024. január 03. szerda, 5.00 / 5
Egyéni utazó
Kétágyas erkélyes standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"Egy jó évkezdés Szegeden"
Minden a legnagyobb rendben csak ajánlani tudom másnak
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Art Hotel Szeged, Horváth-Pócsik Henrietta - MICE Sales manager
2024. január 10. szerda
2024. január 10. szerda
Kedves Attila!
Megtisztelő értékelését örömmel olvastuk, dicséretét kollégáink felé továbbítani fogjuk. Folyamatosan arra törekszünk, hogy vendégeink kikapcsolódása zavartalan és pihentető legyen.
Bízunk benne, hogy mielőbb újra vendégül láthatjuk Önöket és ismét bebizonyíthatjuk, hogy mindent megteszünk annak érdekében, hogy kellemesen érezzék magukat szállodánkban.
Üdvözlettel,
Art Hotel Szeged csapata
Megtisztelő értékelését örömmel olvastuk, dicséretét kollégáink felé továbbítani fogjuk. Folyamatosan arra törekszünk, hogy vendégeink kikapcsolódása zavartalan és pihentető legyen.
Bízunk benne, hogy mielőbb újra vendégül láthatjuk Önöket és ismét bebizonyíthatjuk, hogy mindent megteszünk annak érdekében, hogy kellemesen érezzék magukat szállodánkban.
Üdvözlettel,
Art Hotel Szeged csapata
Márta, 2024. január 02. kedd, 5.00 / 5
Baráti társaságok
Kétágyas standard szoba
2 éjszakát töltött itt
"Fergeteges Szilveszter az Art Hotelben"
Szilveszterkor tartózkodtunk a hotelben, már második alkalommal. Kedves személyzet, kényelmes szállás, fantasztikus gálavacsora, színvonalas műsor, jó zene. Nagyon kedvező lokáció, sok nevezetesség pár lépéssel elérhető.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Art Hotel Szeged, Horváth-Pócsik Henrietta - MICE Sales manager
2024. január 10. szerda
2024. január 10. szerda
Kedves Márta,
Köszönjük bizalmát, hogy az újév köszöntése alkalmából már másodszor is szállodánkra esett választása. Hálásak vagyunk, hogy időt szánt tapasztalatainak megosztására és visszajelzésével segíti munkánkat. Örömmel olvastuk vissza kedves szavait, nagyon örülünk, hogy ennyire jól érezték magukat szállodánkban! Szeretettel várjuk vissza Önöket jövőre is!
Üdvözlettel,
Art Hotel Szeged csapata
Köszönjük bizalmát, hogy az újév köszöntése alkalmából már másodszor is szállodánkra esett választása. Hálásak vagyunk, hogy időt szánt tapasztalatainak megosztására és visszajelzésével segíti munkánkat. Örömmel olvastuk vissza kedves szavait, nagyon örülünk, hogy ennyire jól érezték magukat szállodánkban! Szeretettel várjuk vissza Önöket jövőre is!
Üdvözlettel,
Art Hotel Szeged csapata
Andrea, 2024. január 02. kedd, 4.50 / 5
Idősebb pár
Executive erkélyes szoba
2 éjszakát töltött itt
"Jó szívvel ajánljuk, máskor is visszajönnénk. "
A személyzet kivétel nélkül nagyon kedves. A szálloda modern, csendes. Szobánk a 4., legfelső szinten volt. Még a közeli dóm harangozása sem volt zavaró. Remek a szálloda elhelyezkedése, és a parkolás is megoldott, igaz fizetős (saját teremgarázs). Az ágy kényelmes. Az ételek rendben voltak. Sajnos a wellness részt nem tudtuk kipróbálni, mert épp felújítják.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Art Hotel Szeged, Horváth-Pócsik Henrietta - MICE Sales manager
2024. január 10. szerda
2024. január 10. szerda
Kedves Andrea,
Köszönjük megtisztelő bizalmát, hogy szállodánkat választotta szegedi tartózkodása alkalmával, s hogy visszajelzésével segít minket szolgáltatásaink fejlesztésében.
Örömmel olvastuk, hogy szállodánk belvárosi elhelyezkedése a főbb látványosságok közelében, valamint kollégáink odaadó munkája ennyire elnyerték tetszését. Köszönjük, hogy ételeink minőségét külön kiemelte értékelésében.
Reméljük, hogy hamarosan ismét vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel,
az Art Hotel Szeged csapata
Köszönjük megtisztelő bizalmát, hogy szállodánkat választotta szegedi tartózkodása alkalmával, s hogy visszajelzésével segít minket szolgáltatásaink fejlesztésében.
Örömmel olvastuk, hogy szállodánk belvárosi elhelyezkedése a főbb látványosságok közelében, valamint kollégáink odaadó munkája ennyire elnyerték tetszését. Köszönjük, hogy ételeink minőségét külön kiemelte értékelésében.
Reméljük, hogy hamarosan ismét vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel,
az Art Hotel Szeged csapata
Kata, 2023. január 08. vasárnap, 5.00 / 5
Fiatal pár
Kétágyas standard szoba
2 éjszakát töltött itt
"szilveszter 2023"
Csodás helyen, elegáns környezet, kedves személyzet, pazar étkek, jó hangulat, .... minden adott volt egy jó évkezdéshez. Nyári időszakra gondolva jó lenne egy hűtő a szobába.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Art Hotel Szeged, Győri-Rakonczai Melinda - Marketing Manager
2023. január 19. csütörtök
2023. január 19. csütörtök
Kedves Vendégünk!
Mindenekelőtt szeretnénk megköszönni, hogy szilveszteri kikapcsolódásuk helyszínéül az Art Hotel Szegedet választották.
Hálásak vagyunk, hogy időt szántak szállodánk értékelésére, ezzel is segítve minket szolgáltatásaink fejlesztésében.
Örömmel olvastuk, hogy szállodánk központi elhelyezkedése a belváros szívében, valamint szilveszteri gálavacsoránk ételkínálata és hangulata ennyire elnyerte tetszésüket. Hálásak vagyunk továbbá, hogy külön kiemelte személyzetünk kedvességét.
Szállodánkban nem találhatóak minibárak, ezek alternatívájaként 24 órában nyitva tartó lobby bár, valamint a recepción elhelyezett álló vendéghűtő áll az Önök rendelkezésére. Vendégeink visszajelzéseihez igazodva megújult executive szobáink már minibárral felszerelve várják Önöket.
Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk és reméljük, hogy hamarosan ismét vendégeink között üdvözölhetjük Önöket.
Üdvözlettel,
az Art Hotel Szeged csapata
Mindenekelőtt szeretnénk megköszönni, hogy szilveszteri kikapcsolódásuk helyszínéül az Art Hotel Szegedet választották.
Hálásak vagyunk, hogy időt szántak szállodánk értékelésére, ezzel is segítve minket szolgáltatásaink fejlesztésében.
Örömmel olvastuk, hogy szállodánk központi elhelyezkedése a belváros szívében, valamint szilveszteri gálavacsoránk ételkínálata és hangulata ennyire elnyerte tetszésüket. Hálásak vagyunk továbbá, hogy külön kiemelte személyzetünk kedvességét.
Szállodánkban nem találhatóak minibárak, ezek alternatívájaként 24 órában nyitva tartó lobby bár, valamint a recepción elhelyezett álló vendéghűtő áll az Önök rendelkezésére. Vendégeink visszajelzéseihez igazodva megújult executive szobáink már minibárral felszerelve várják Önöket.
Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk és reméljük, hogy hamarosan ismét vendégeink között üdvözölhetjük Önöket.
Üdvözlettel,
az Art Hotel Szeged csapata
Klabacsek Gyula, 2023. január 08. vasárnap, 5.00 / 5
Egyéni utazó
Kétágyas erkélyes standard szoba
2 éjszakát töltött itt
"Szeged és az Art Hotel így együtt: tökéletes pihenés"
Nagyon kedves, udvarias személyzet, a szálloda tiszta, kulturált, saját parkolójuk kényelmessé teszi az ott tartózkodást, a konyha egyszerűen csodálatos, az ételek káprázatosan ízletesek.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Art Hotel Szeged, Győri-Rakonczai Melinda - Marketing Manager
2023. január 10. kedd
2023. január 10. kedd
Kedves Vendégünk!
Köszönjük, hogy szállodánkat választotta szegedi pihenése helyszínéül.
Örömünkre szolgál, hogy kellemesen éreztet magát nálunk és maximálisan elégedett volt szállodánk tisztaságával és mélygarázsunk nyújtotta kényelemmel.
Hálásak vagyunk, hogy ételeinket és kollégáink professzionális munkáját külön is megemlítette értékelésében. Nagyon boldogok vagyunk, hogy ennyire elégedett volt szolgáltatásainkkal.
Reméljük, hogy hamarosan ismét vendégül láthatjuk Önöket az Art Hotel Szegedben!
Üdvözlettel,
az Art Hotel Szeged csapata
Köszönjük, hogy szállodánkat választotta szegedi pihenése helyszínéül.
Örömünkre szolgál, hogy kellemesen éreztet magát nálunk és maximálisan elégedett volt szállodánk tisztaságával és mélygarázsunk nyújtotta kényelemmel.
Hálásak vagyunk, hogy ételeinket és kollégáink professzionális munkáját külön is megemlítette értékelésében. Nagyon boldogok vagyunk, hogy ennyire elégedett volt szolgáltatásainkkal.
Reméljük, hogy hamarosan ismét vendégül láthatjuk Önöket az Art Hotel Szegedben!
Üdvözlettel,
az Art Hotel Szeged csapata
Gábor Albert, 2023. január 04. szerda, 4.75 / 5
Baráti társaságok
Kétágyas erkélyes standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"Kellemes, vidám szilveszter a szegedi Art Hotelben!"
nagyon jó, hogy a város szívében van a szálloda. Kocsival szinte egyenes út vezet odáig. Rendkívül figyelmes és segítőkész volt a személyzet. Az étteremben szinte röpködtek a pincérek. Feltűnt, a teremfőnök szeme ott volt mindenen, mindenkihez volt egy-két kedves szava, látszik, hogy profi a szakmájában. Az ételek pedig hibátlanok voltak. Számunkra egyetlen negatívum az a párnák hatalmasak, túltömöttek voltak. persze, lehet, ez csak nekünk volt szokatlan. A kilátás pedig adott volt, a szemben lévő, nem túl esztétikus ház homlokzatát nézhettük, ha akartuk. De, mi rá sem pillantottunk...! :)
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Art Hotel Szeged, Győri-Rakonczai Melinda - Marketing Manager
2023. január 10. kedd
2023. január 10. kedd
Kedves Vendégünk!
Hálásak vagyunk, hogy az újév köszöntése alkalmából szállodánkra esett választása.
Örömünkre szolgál, hogy szállodánk belvárosi elhelyezkedése, mely megkönnyíti minden fontosabb látványosság gyalogos elérését, elnyerte tetszésüket. Köszönjük, hogy külön kifejezte elégedettségét kollégáink profizmusával kapcsolatban.
Ugyanakkor nagyon sajnáljuk, hogy párnáink nem feleltek meg előzetes elvárásaiknak. Kollégáink mindent megtesznek annak érdekében, hogy vendégeink pihenése zavartalan legyen és maximális elégedettséggel távozzanak szállodánkból.
Szobáinkba bekészítve két féle méretű párnát találnak, azonban amennyiben egyik sem nyeri el tetszésüket, úgy kollégáink készséggel keresnek Önöknek alternatívát raktárunkban található párnakészletünkből.
Reméljük, hogy kellemes emlékekkel távoztak tőlünk és hamarosan ismét vendégeink között köszönthetjük Önöket.
Üdvözlettel,
az Art Hotel Szeged csapata
Hálásak vagyunk, hogy az újév köszöntése alkalmából szállodánkra esett választása.
Örömünkre szolgál, hogy szállodánk belvárosi elhelyezkedése, mely megkönnyíti minden fontosabb látványosság gyalogos elérését, elnyerte tetszésüket. Köszönjük, hogy külön kifejezte elégedettségét kollégáink profizmusával kapcsolatban.
Ugyanakkor nagyon sajnáljuk, hogy párnáink nem feleltek meg előzetes elvárásaiknak. Kollégáink mindent megtesznek annak érdekében, hogy vendégeink pihenése zavartalan legyen és maximális elégedettséggel távozzanak szállodánkból.
Szobáinkba bekészítve két féle méretű párnát találnak, azonban amennyiben egyik sem nyeri el tetszésüket, úgy kollégáink készséggel keresnek Önöknek alternatívát raktárunkban található párnakészletünkből.
Reméljük, hogy kellemes emlékekkel távoztak tőlünk és hamarosan ismét vendégeink között köszönthetjük Önöket.
Üdvözlettel,
az Art Hotel Szeged csapata
Attila, 2023. január 03. kedd, 4.50 / 5
Idősebb pár
Kétágyas standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"Art Hotel Szeged"
A szilveszter meghitt perceit Pintér Tibor nem tudta hozni!! Az újévi köszöntő elmaradt, az éjfélt túl énekelte, kornyikálta, majd 0h 01' elkezdett 10-től visszaszámlálni. Ünnep romboló volt!! A himnuszt falsul énekelte, bohóc szerepet adott elő. Nem először voltam Önöknél szilveszterezni, de többé ha ez a ripacs lesz a "főszereplő" el fogom kerülni a helyet. Méltatlan volt a körülmény nívójához.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Art Hotel Szeged, Győri-Rakonczai Melinda - Marketing Manager
2023. január 10. kedd
2023. január 10. kedd
Kedves Vendégünk!
Köszönjük bizalmát, hogy az újév köszöntése alkalmából már többször is szállodánkra esett választása. Hálásak vagyunk, hogy időt szánt tapasztalatainak megosztására és visszajelzésével segíti munkánkat.
Szilveszteri gálavacsoránk minden részletét a menüsortól a fellépőig úgy tervezzük meg, hogy vendégeink kikapcsolódása és szórakozása zavartalan legyen és maximális elégedettséggel, egy kellemes este emlékével gazdagodva távozzanak szállodánkból. Csalódottan olvastuk, hogy az Önök esetében ezen vállalásunk nem sikerült és szilveszteri gálavacsoránk fellépőjével nem voltak megelégedve.
Az éjféli visszaszámlálás sajnálatos módon valóban csúszott, nagyon sajnáljuk, hogy ezzel meghiúsítottuk az új év méltó köszöntését.
Szilveszteri fellépőnk személyét kezdettől fogva kommunikáltuk 2022-ben és a jövőben is ezt fogjuk tenni, hogy minden érdeklődőnknek legyen lehetősége eldönteni, hogy az adott művésszel fémjelzett eseményen szeretne-e részt venni.
Elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért, ugyanakkor nagyon reméljük, hogy a jövőben lesz még lehetőségünk vendégül látni Önöket!
Üdvözlettel,
az Art Hotel Szeged csapata
Köszönjük bizalmát, hogy az újév köszöntése alkalmából már többször is szállodánkra esett választása. Hálásak vagyunk, hogy időt szánt tapasztalatainak megosztására és visszajelzésével segíti munkánkat.
Szilveszteri gálavacsoránk minden részletét a menüsortól a fellépőig úgy tervezzük meg, hogy vendégeink kikapcsolódása és szórakozása zavartalan legyen és maximális elégedettséggel, egy kellemes este emlékével gazdagodva távozzanak szállodánkból. Csalódottan olvastuk, hogy az Önök esetében ezen vállalásunk nem sikerült és szilveszteri gálavacsoránk fellépőjével nem voltak megelégedve.
Az éjféli visszaszámlálás sajnálatos módon valóban csúszott, nagyon sajnáljuk, hogy ezzel meghiúsítottuk az új év méltó köszöntését.
Szilveszteri fellépőnk személyét kezdettől fogva kommunikáltuk 2022-ben és a jövőben is ezt fogjuk tenni, hogy minden érdeklődőnknek legyen lehetősége eldönteni, hogy az adott művésszel fémjelzett eseményen szeretne-e részt venni.
Elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért, ugyanakkor nagyon reméljük, hogy a jövőben lesz még lehetőségünk vendégül látni Önöket!
Üdvözlettel,
az Art Hotel Szeged csapata
Viski Imre, 2022. december 15. csütörtök, 4.75 / 5
Fiatal pár
Kétágyas erkélyes standard szoba
2 éjszakát töltött itt
"Remek hétvége a Hotelban"
Nagyon jó ,központban található szálloda, minden közel van, tiszta, kényelmes szobák, jó kényelmes ágyak, parkolás a mélygarázsban, kitűnő személyzet, korai érkezés, késői távozás lehetősége is tetszett. Nagyon szeretjük ezt a várost, adventi ünnepekre érkeztünk. Remélem lesz még lehetőségünk a jövőben is ellátogatni Önökhöz.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Art Hotel Szeged, Győri-Rakonczai Melinda - Marketing Manager
2023. január 09. hétfő
2023. január 09. hétfő
Kedves Imre!
Hálásak vagyunk, hogy szállodánkat választották a Szegedi Adventi Hetek programsorozatának meglátogatásához.
Köszönjük, hogy mélygarázsunk, valamint a rugalmas ki- és bejelentkezési időpontok nyújtotta kényelemmel kapcsolatos elégedettségüket külön kiemelték visszajelzésükben. Örömünkre szolgál, hogy szállodánk belvárosi elhelyezkedésével, tisztaságával, valamint kollégáink vendégszeretetével hozzájárultunk, hogy kellemes emlékekkel térjenek haza Szegedről.
Mi is szívből reméljük, hogy lesz még lehetőségünk vendégül látni Önöket. Szeretettel várjuk Önöket vissza!
Üdvözlettel,
az Art Hotel Szeged csapata
Hálásak vagyunk, hogy szállodánkat választották a Szegedi Adventi Hetek programsorozatának meglátogatásához.
Köszönjük, hogy mélygarázsunk, valamint a rugalmas ki- és bejelentkezési időpontok nyújtotta kényelemmel kapcsolatos elégedettségüket külön kiemelték visszajelzésükben. Örömünkre szolgál, hogy szállodánk belvárosi elhelyezkedésével, tisztaságával, valamint kollégáink vendégszeretetével hozzájárultunk, hogy kellemes emlékekkel térjenek haza Szegedről.
Mi is szívből reméljük, hogy lesz még lehetőségünk vendégül látni Önöket. Szeretettel várjuk Önöket vissza!
Üdvözlettel,
az Art Hotel Szeged csapata
Koródiné Varga Emese, 2020. október 31. szombat, 4.75 / 5
Kisgyerekes család
Kétágyas erkélyes standard szoba 1 fő részére
3 éjszakát töltött itt
"Szuper őszi szünet a Hotel Artba"
Kislányommal utaztam először voltunk Pécsről,féltem hogy fogunk tájékozódni,de ezzel semmi gondunk nem volt!Szuper helyen van a szálloda és minden megtalálható a közelben!Imádtuk a szobánkat,az egyetlen rossz dolog hogy nem volt wellness rész de találtunk helyette elfoglaltságot!Nagyon kedves személyzet,a takarító nők is maximálisan odafigyeltek mindenre!Szuper volt a reggeli és a kiszolgálás!Jó választás volt! Köszönjük az élményt!Emese és Alexandra
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Art Hotel Szeged, Horváth-Pócsik Henrietta - Sales coordinator
2020. november 13. péntek
2020. november 13. péntek
Kedves Emese és Alexandra,
Hálásak vagyunk, hogy ellátogattak szállodánkba. Ezúton szeretnénk köszönetünket kifejezni Önöknek a megtisztelő pontszámokért és kedves értékelésért. Örömmel olvastuk, hogy a nálunk töltött idő kellemesen telt és maximálisan elégedettek voltak mind a szolgáltatásaink színvonalával, mind a kollégák munkájával. Szeretettel visszavárjuk Önöket legközelebb is.
Üdvözlettel,
Art Hotel Szeged csapata
Hálásak vagyunk, hogy ellátogattak szállodánkba. Ezúton szeretnénk köszönetünket kifejezni Önöknek a megtisztelő pontszámokért és kedves értékelésért. Örömmel olvastuk, hogy a nálunk töltött idő kellemesen telt és maximálisan elégedettek voltak mind a szolgáltatásaink színvonalával, mind a kollégák munkájával. Szeretettel visszavárjuk Önöket legközelebb is.
Üdvözlettel,
Art Hotel Szeged csapata
2020. január 06. hétfő, 4.75 / 5
Fiatal pár
Kétágyas standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"Városnéző hétvége Szegeden"
Férjemmel töltöttünk egy hosszúhétvégét Szegeden és az Art Hotel Szegedben szálltunk meg 3 éjszakát. Minden nagyon jó volt a szállodában. Egyedül a foglalás során az nem volt egyértelmű, hogy milyen ágyak lesznek a szobában. Ezért meglepetés volt, hogy két külön ágy várt minket. A recepción megtudtam, hogy ez egy konferencia hotel és minden szobában ilyen ágyak vannak, de összetolhatóak. Így is szuper hétvégénk volt. Köszönjük a személyzetnek is.
Martinekné Varga Ágnes, 2020. január 04. szombat, 4.75 / 5
Baráti társaságok
Kétágyas standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"Art Hotel Szeged"
Szilveszter estet töltöttem el a barátnőmmel.Mindennel meg voltunk elégedve,talán a menü sor volt kicsit számomra modern,de végül is az is rendben volt,mivel maga a szálloda is modern! A helyszín csodálatos! A megközelíthetőség ,szintén. Az hogy a Dóm szomszédságában voltunk az meg főleg emelt a színvonalon!A welnesz rész volt kicsit kevés,de ez nem kifejezett olyan szálloda!Csak gratulálni tudok,máskor is szivesen meglátogatom!
2020. január 04. szombat, 4.62 / 5
Család nagyobb gyerekkel
3 éjszakát töltött itt
"Kellemes"
Tetszett: Tisztaság, kényelem, szoba felszereltség, elhelyezkedés, felszolgálás, nagyon finom és bőséges svédasztalos reggeli Nem tetszett: a vacsorai választék 3 napig azonos volt, a parkolási díj túlzottan magas, hagyomanyos ételek teljesen hiányoztak a menüből
Zoltán, 2020. január 03. péntek, 4.75 / 5
Fiatal pár
Kétágyas standard szoba
2 éjszakát töltött itt
"Kiváló szilveszteri kikaocsolódás!"
Nem nyertem a tombolán! :-)
Kocsis Lászlóné, 2020. január 02. csütörtök, 5.00 / 5
Baráti társaságok
Kétágyas standard szoba
2 éjszakát töltött itt
"Remek Szilveszter"
Szilvesztert töltöttük a hotelben, kiváló volt a vacsora, a kiszolgálás, és a zenekar is. Barátokkal voltunk, mindenki elégedett volt. A városközpontban van, kényelmes sétával minden elérhető.
2020. január 02. csütörtök, 3.75 / 5
Család nagyobb gyerekkel
3 éjszakát töltött itt
"Szegedi pihenés"
Wellnes
János, 2019. december 31. kedd, 4.25 / 5
Idősebb pár
Kétágyas erkélyes standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"Az ART Hotel Szegeden legjobb mindenben!"
Ágy matrac igen "gödrös" és WC ülőlapja már higiéniátlam "sárga". Tisztaság és minden más részünkről rendben volt! Máskor is szívesen visszatérünk!
Kropf Gyöngyi, 2019. december 31. kedd, 4.88 / 5
Idősebb pár
Kétágyas standard szoba
6 éjszakát töltött itt
"Csodálatos karácsony Szegeden az Art Hotelben"
Nagyon tettszett a személyzet figyelmessége, kedvessége, udvariassága. A szobában jó volna, ha két szék lenne.
Ferenc, 2019. december 30. hétfő, 3.88 / 5
Kisgyerekes család
2 éjszakát töltött itt
"Pihenésre alkalmas szálló a belvárosban"
A velness részlegben találni kifogásolhatót, úgy gondolom ekkora szállodához mindenképp egy nagyobb jakuzzi, illetve egy közepes méretű medence is illene.
Kovács János , 2019. december 27. péntek, 3.88 / 5
Baráti társaságok
Kétágyas erkélyes standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"szép volt "
Nagyon kedves a személyzet , viszont az ágyak kényelmetlenek a matracok miatt, Wellnes-nek nem nevezném a jakuzzit .(kicsi és hideg a víz)
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Art Hotel Szeged, Győri-Rakonczai Melinda - Reservation agent
2020. január 22. szerda
2020. január 22. szerda
Kedves János!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk szállodánkkal kapcsolatos tapasztalatait. Örömünkre szolgál, hogy kollégáink munkájával elégedettek voltak. Szállodánk vendégkörét elsősorban üzletemberek alkotják, ennek megfelelően wellness részlegünket is úgy alakítottuk ki, hogy számukra nyújtsunk ideális kikapcsolódást egy sűrű munkanap után jacuzzival, szaunával, cardio gépekkel és masszázs lehetőséggel. Nagyon sajnáljuk, hogy nem találták kényelmesnek matracainkat. Reméljük, hogy ennek ellenére kapunk Önöktől még egy esélyt, amikor is bebizonyíthatjuk, hogy mindent megteszünk annak érdekében, hogy kellemesen érezzék magukat szállodánkban.
Üdvözlettel:
Art Hotel Szeged csapata
Köszönjük, hogy megosztotta velünk szállodánkkal kapcsolatos tapasztalatait. Örömünkre szolgál, hogy kollégáink munkájával elégedettek voltak. Szállodánk vendégkörét elsősorban üzletemberek alkotják, ennek megfelelően wellness részlegünket is úgy alakítottuk ki, hogy számukra nyújtsunk ideális kikapcsolódást egy sűrű munkanap után jacuzzival, szaunával, cardio gépekkel és masszázs lehetőséggel. Nagyon sajnáljuk, hogy nem találták kényelmesnek matracainkat. Reméljük, hogy ennek ellenére kapunk Önöktől még egy esélyt, amikor is bebizonyíthatjuk, hogy mindent megteszünk annak érdekében, hogy kellemesen érezzék magukat szállodánkban.
Üdvözlettel:
Art Hotel Szeged csapata
Bojtorné Hideg Tünde, 2019. október 29. kedd, 4.75 / 5
Kisgyerekes család
Kétágyas erkélyes standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"Egy szuper hétvége Szegeden az Art Hotelben "
Nagyon tetszett a sarki teraszos szoba, nagyon szép tiszta szuper a kilátás és nagyon jó a Hotel elhelyezkedése. Amit kicsit hiányoltam, bár tudom hogy konferencia szállodáról van szó, mi a 3 éves kislányunkkal mentünk, nincs semmi elfoglaltság kisgyereknek például egy játszószoba is már nagyon jó lett volna, láttam hogy többen jöttek gyermekkel, szerintem a családosok biztos örülnének neki. És picit kicsi a wellness részleg. De azon kívül mindenki nagyon aranyos volt, barátságosak és segítőkészek az ott dolgozók. köszönjük szépen
Dr. Szalay Ferenc, 2019. augusztus 14. szerda, 4.25 / 5
Idősebb pár
Kétágyas erkélyes standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"Szép emlékként őrizzük az Art Hotel Szegedben töltött napokat!"
Összességében, a nagy meleg és az én derékfájásom ellenére nagyon jól éreztük magunkat. Ami kellemetlenséget okozott, az a fürdőkád mélysége volt. Határozottan nehéz volt kiszállni belőle. Ha legközelebb mennénk, zuhanyzóval ellátott fürdőszobát kérnénk. Köszönjük az érdeklődést! Üdvözlettel: dr. Szalay Ferenc
Dr. Hips Frigyes Zsolt, 2019. február 18. hétfő, 4.62 / 5
Egyéni utazó
Kétágyas standard szoba 1 fő részére
2 éjszakát töltött itt
"TSP az Art Hotelben."
A személyzet kedvessége volt a leginkább szimpatikus nekem.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Art Hotel Szeged, Barta Viktor - Front Office Supervisor
2019. március 03. vasárnap
2019. március 03. vasárnap
Kedves Dr. Hips Frigyes Zsolt!
Köszönjük, hogy megosztotta pozitív tapasztalatait szállodánkról. Nagyon örülünk, hogy elégedett volt szolgáltatásainkkal. A szálloda munkatársai igyekeznek mindent megtenni a vendégek kényelmének érdekében, hogy elégedetten távozzanak az Art Hotelből, ezért külön öröm számunkra, hogy ennyire elégedett volt személyzetünk munkájával.
Bízunk benne, hogy a közeljövőben ismételten Vendégeink között üdvözölhetjük Önöket! Üdvözlettel, Art Hotel Szeged csapata
Köszönjük, hogy megosztotta pozitív tapasztalatait szállodánkról. Nagyon örülünk, hogy elégedett volt szolgáltatásainkkal. A szálloda munkatársai igyekeznek mindent megtenni a vendégek kényelmének érdekében, hogy elégedetten távozzanak az Art Hotelből, ezért külön öröm számunkra, hogy ennyire elégedett volt személyzetünk munkájával.
Bízunk benne, hogy a közeljövőben ismételten Vendégeink között üdvözölhetjük Önöket! Üdvözlettel, Art Hotel Szeged csapata
Anikó, 2019. január 10. csütörtök, 4.38 / 5
Idősebb pár
Kétágyas standard szoba
2 éjszakát töltött itt
"Szilveszter 2018"
Nagyon jó helyen van, szép tiszta szobákkal. A szilveszteri vacsora is nagyon jó volt. A személyzet kedves mindenben segítőkészek voltak. Amit hiányoltam az egy hűtőszekrény a szobában . A welness részleg kicsi sajnos a jacuzzi sem működött és erről nem kaptunk előzetesen tájékoztatást ennek nem örültünk de alapjában véve elégedettek voltunk a szállodával, szilveszterre illetve városnézésre amihez pozitívum még idegenvezetőt is kaptunk nagyon jó volt köszönjük!!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Art Hotel Szeged, Barta Viktor - Front Office Supervisor
2019. február 11. hétfő
2019. február 11. hétfő
Kedves Pintér Anikó!
Köszönjük, hogy megosztotta tapasztalatait szállodánkban töltött pihenéséről. A szálloda vezetősége a vendég észrevételeknek és a standardoknak megfelelően igyekszik folyamatosan növelni szolgáltatásaink kínálatát és színvonalát, ezért is köszönjük megjegyzését.
Üdvözlettel, Art Hotel Szeged csapata
Köszönjük, hogy megosztotta tapasztalatait szállodánkban töltött pihenéséről. A szálloda vezetősége a vendég észrevételeknek és a standardoknak megfelelően igyekszik folyamatosan növelni szolgáltatásaink kínálatát és színvonalát, ezért is köszönjük megjegyzését.
Üdvözlettel, Art Hotel Szeged csapata
2019. január 02. szerda, 3.88 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Kétágyas standard szoba
2 éjszakát töltött itt
"Art Hotel Szeged"
Nem működött a jacuzzi, a masször beteg volt, nem volt szaunatörölköző, a szauna ajtó magától kinyílt
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Art Hotel Szeged, Barta Viktor - Front Office Supervisor
2019. január 23. szerda
2019. január 23. szerda
Kedves Vendégünk!
Köszönjük, hogy megosztotta tapasztalatait szállodánkban töltött pihenéséről. A szálloda vezetősége a vendég észrevételeknek és a standardoknak megfelelően igyekszik folyamatosan növelni szolgáltatásaink kínálatát és színvonalát, ezért is köszönjük megjegyzését!
Üdvözlettel, Art Hotel Szeged csapata
Köszönjük, hogy megosztotta tapasztalatait szállodánkban töltött pihenéséről. A szálloda vezetősége a vendég észrevételeknek és a standardoknak megfelelően igyekszik folyamatosan növelni szolgáltatásaink kínálatát és színvonalát, ezért is köszönjük megjegyzését!
Üdvözlettel, Art Hotel Szeged csapata
2019. január 02. szerda, 4.75 / 5
Idősebb pár
Kétágyas standard szoba
2 éjszakát töltött itt
"Szilveszteri napok"
A szálloda szép és igényes. Amiatt voltunk csak csalódottak, mert nem jelezték előre, hogy a wellnessben a jacuzzi nem üzemel és mivel ez az egy vizes alkalmatosság van a wellnessben, így hiányzott. Mindenki kedves volt és a szálloda is frekventált helyen van. A Szilveszteri programok és a gálavacsora is maximálisan jó volt. Köszönjük.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Art Hotel Szeged, Barta Viktor - Front Office Supervisor
2019. január 11. péntek
2019. január 11. péntek
Kedves Vendégünk!
Köszönjük, hogy időt szakított pozitív tapasztalatainak megosztására. A szálloda munkatársai igyekeznek mindent megtenni a vendégek kényelmének érdekében, hogy elégedetten távozzanak az Art Hotelből.
Bízunk benne, hogy a közeljövőben ismételten Vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel, Art Hotel Szeged csapata
Köszönjük, hogy időt szakított pozitív tapasztalatainak megosztására. A szálloda munkatársai igyekeznek mindent megtenni a vendégek kényelmének érdekében, hogy elégedetten távozzanak az Art Hotelből.
Bízunk benne, hogy a közeljövőben ismételten Vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel, Art Hotel Szeged csapata
Ágnes, 2018. december 27. csütörtök, 4.12 / 5
Baráti társaságok
Kétágyas standard szoba
2 éjszakát töltött itt
"Jó karácsonyi idoeltoltea volt a baratokkal"
Kényelem, tisztaság ,személyzet kedvessége, tűzriadó eseten is azonnal tajekoztattak. -negatív nem működött a jacuzzi azonban pozitív hogy adtak mindenkinek fürdő belepot ingyen az Anna furdobe. Meghirdetett karácsonyi vacsora menüsor nem volt. Minden nap majdnem ugyanaz a sütemény volt
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Art Hotel Szeged, Barta Viktor - Front Office Supervisor
2019. január 11. péntek
2019. január 11. péntek
Kedves Vágfalvy Ágnes!
Köszönjük, hogy megosztotta tapasztalatait szállodánkban töltött pihenéséről. A szálloda vezetősége a vendég észrevételeknek és a standardoknak megfelelően igyekszik folyamatosan növelni szolgáltatásaink kínálatát és színvonalát, ezért is köszönjük megjegyzését.
Üdvözlettel, Art Hotel Szeged csapata
Köszönjük, hogy megosztotta tapasztalatait szállodánkban töltött pihenéséről. A szálloda vezetősége a vendég észrevételeknek és a standardoknak megfelelően igyekszik folyamatosan növelni szolgáltatásaink kínálatát és színvonalát, ezért is köszönjük megjegyzését.
Üdvözlettel, Art Hotel Szeged csapata
Piroska, 2018. december 27. csütörtök, 4.75 / 5
Idősebb pár
Kétágyas standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"Kellemes pihenés Szeged belvárosában"
Ágy és az ágynemű
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Art Hotel Szeged, Barta Viktor - Front Office Supervisor
2019. január 11. péntek
2019. január 11. péntek
Tisztelt Kissné Barta Piroska!
Köszönjük, hogy időt szakított pozitív tapasztalatainak megosztására. A szálloda munkatársai igyekeznek mindent megtenni a vendégek kényelmének érdekében, hogy elégedetten távozzanak az Art Hotelből.
Bízunk benne, hogy a közeljövőben ismételten Vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel, Art Hotel Szeged csapata
Köszönjük, hogy időt szakított pozitív tapasztalatainak megosztására. A szálloda munkatársai igyekeznek mindent megtenni a vendégek kényelmének érdekében, hogy elégedetten távozzanak az Art Hotelből.
Bízunk benne, hogy a közeljövőben ismételten Vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel, Art Hotel Szeged csapata
2018. november 04. vasárnap, 4.75 / 5
Fiatal pár
Kétágyas erkélyes standard szoba
1 éjszakát töltött itt
"Nem is lehetett volna jobb!"
Szuper elhelyezkedés, segítőkész személyzet, tiszta és rendezett belső. Az éjszakai színes ablakvilágítás igazán hangulatos és nagyon ötletes, az különösen tetszett nekünk. Köszönjük!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Art Hotel Szeged, Barta Viktor - Vendégkapcsolati Vezető
2018. november 10. szombat
2018. november 10. szombat
Kedves Vendégünk!
Köszönjük, hogy időt szakított pozitív tapasztalatainak megosztására. A szálloda munkatársai igyekeznek mindent megtenni a vendégek kényelmének érdekében, hogy elégedetten távozzanak az Art Hotelből. Nagyon örülünk, hogy szállodánk egyedi fényjátéka ennyire elnyerte tetszésüket!
Bízunk benne, hogy a közeljövőben ismételten Vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel, Art Hotel Szeged csapata
Köszönjük, hogy időt szakított pozitív tapasztalatainak megosztására. A szálloda munkatársai igyekeznek mindent megtenni a vendégek kényelmének érdekében, hogy elégedetten távozzanak az Art Hotelből. Nagyon örülünk, hogy szállodánk egyedi fényjátéka ennyire elnyerte tetszésüket!
Bízunk benne, hogy a közeljövőben ismételten Vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel, Art Hotel Szeged csapata
2018. január 02. kedd, 4.38 / 5
Fiatal pár
Kétágyas erkélyes standard szoba
2 éjszakát töltött itt
"Remek szilveszteri buli"
A szolgáltatás összességében kiváló. A wellness kicsit szűkös, a jacuzzi hideg volt. Jól szórakoztunk, az ellátás magas színvonalú, a felszolgálók udvariasak, figyelmesek. Az ételek minőségiek.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Art Hotel Szeged, Barta Viktor - Guest Relations
2018. január 09. kedd
2018. január 09. kedd
Kedves Vendégünk!
Köszönjük, hogy megosztotta tapasztalatait szállodánkban töltött pihenéséről. A szálloda vezetősége a vendég észrevételeknek és a standardoknak megfelelően igyekszik folyamatosan növelni szolgáltatásaink kínálatát és színvonalát, ezért is köszönjük megjegyzését!
Reméljük, hogy a közeljövőben ismét szállodánk vendégei között köszönthetjük. Üdvözlettel, Art Hotel Szeged csapata
Köszönjük, hogy megosztotta tapasztalatait szállodánkban töltött pihenéséről. A szálloda vezetősége a vendég észrevételeknek és a standardoknak megfelelően igyekszik folyamatosan növelni szolgáltatásaink kínálatát és színvonalát, ezért is köszönjük megjegyzését!
Reméljük, hogy a közeljövőben ismét szállodánk vendégei között köszönthetjük. Üdvözlettel, Art Hotel Szeged csapata
2017. január 04. szerda, 3.38 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Kétágyas erkélyes standard szoba
2 éjszakát töltött itt
"Hiányosságokkal fűszerezett pihenés!"
A bejelentkezéskor tájékoztattak minket, hogy a jakkuzzit másnaptól tudjuk használni! Másnap egy másik vendég a jakkuzziban ülve invitált, minket, hogy nyugodtan menjünk bele, bár a víz hideg, Ő csak azért érzi jól magát benne, mert a szaunából jött! :) Egyébként pedig egész nap nem működött! Az első este, a 20.15.perckor a svédasztal enyhén szólva hiányos volt!Húsok és hal volt (langyosan!) köret semmi!, illetve bocsánat, hideg tejfölös nokedli! Saláta! Egy lapos tányéron egy pár fonnyadt saláta! Összességében nagyot csalódtam, mert bárkinek mondtam, hogy az Art hotelbe megyek, mindenki el volt ájulva! Felesleges!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Art Hotel Szeged, Barta Viktor - Guest Relation
2017. január 19. csütörtök
2017. január 19. csütörtök
Kedves Vendégünk!
Köszönjük, hogy megosztotta tapasztalatait szállodánkban töltött pihenéséről. A szálloda vezetősége a vendég észrevételeknek és a standardoknak megfelelően igyekszik a felmerülő hiányosságokat kiküszöbölni, valamint folyamatosan növelni szolgáltatásaink kínálatát és színvonalát, ezért is köszönjük megjegyzését!
Sajnos az érkezést megelőző napon műszaki hibából adódóan újra fel kellett töltenünk a jacuzzit, ezt követően időre van szüksége a megfelelő hőmérséklet eléréséhez. Természetesen, ezt a műszaki hibát azóta sikeresen kiküszöböltük.
Szomorúan olvastuk, hogy nem voltak elégedettek éttermünk szolgáltatásaival. Igyekszünk a legtöbb vendég igényeinek megfelelő étlapot kialakítani, így 2017 januárjától a megújult étlapunk választékával várjuk Önöket!
Reméljük, hogy a jövőben újra szállodánkat választják, és megtapasztalhatják szolgáltatásaink folyamatos bővülését és javulását!
Köszönjük, hogy megosztotta tapasztalatait szállodánkban töltött pihenéséről. A szálloda vezetősége a vendég észrevételeknek és a standardoknak megfelelően igyekszik a felmerülő hiányosságokat kiküszöbölni, valamint folyamatosan növelni szolgáltatásaink kínálatát és színvonalát, ezért is köszönjük megjegyzését!
Sajnos az érkezést megelőző napon műszaki hibából adódóan újra fel kellett töltenünk a jacuzzit, ezt követően időre van szüksége a megfelelő hőmérséklet eléréséhez. Természetesen, ezt a műszaki hibát azóta sikeresen kiküszöböltük.
Szomorúan olvastuk, hogy nem voltak elégedettek éttermünk szolgáltatásaival. Igyekszünk a legtöbb vendég igényeinek megfelelő étlapot kialakítani, így 2017 januárjától a megújult étlapunk választékával várjuk Önöket!
Reméljük, hogy a jövőben újra szállodánkat választják, és megtapasztalhatják szolgáltatásaink folyamatos bővülését és javulását!
Vadász Lászlóné, 2017. január 03. kedd, 4.50 / 5
Idősebb pár
Kétágyas standard szoba
2 éjszakát töltött itt
"Szilveszer az Art Hotelban"
Mindennel meg voltunk elégedve a szilveszter vacsorán kívül, egyszerűbb ételsorral v. 2 menűből választva jobb lett volna, mert a társaságunkból többen szinte alig tudtak enni valamit.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Art Hotel Szeged, Barta Viktor - Guest Relation
2017. január 19. csütörtök
2017. január 19. csütörtök
Kedves Vadász Lászlóné! Köszönjük, hogy időt szakított szállodai tapasztalatainak megosztására. Vendégeink véleményére kiemelt figyelmet fordítunk, ezért mindig szívesen fogadjuk észrevételeiket.
Szállodánk személyzete igyekszik az egyéni igényeknek megfelelni, kéréseit akár már a foglalás pillanatában eljuttathatja kollégáinkhoz, akik mindent megtesznek, hogy teljesítsék azokat! Személyes igényeikkel forduljanak felénk bizalommal!
Üdvözlettel,
Art Hotel Szeged
Szállodánk személyzete igyekszik az egyéni igényeknek megfelelni, kéréseit akár már a foglalás pillanatában eljuttathatja kollégáinkhoz, akik mindent megtesznek, hogy teljesítsék azokat! Személyes igényeikkel forduljanak felénk bizalommal!
Üdvözlettel,
Art Hotel Szeged
2017. január 02. hétfő, 4.12 / 5
Idősebb pár
2 éjszakát töltött itt
"Art Hotel Szeged"
A szálloda kényelmi szempontból kitűnő, a szoba szép, az ágy nagyon kényelmes, a tisztaság nem hagy kívánni valót maga után.A welness lehetne sokszínűbb, bár a szauna színvonalas. A szilveszteri kiszolgálás kifogástalan volt, ami nem volt számomra kedvező, az a vacsora minősége: a borjúhús kemény és íztelen, a burgonya kicsit égett volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Art Hotel Szeged, Barta Viktor - Guest Relation
2017. január 19. csütörtök
2017. január 19. csütörtök
Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy időt szakított tapasztalatainak megosztására. A szálloda munkatársai igyekeznek mindent megtenni a vendégek kényelmének érdekében, hogy elégedetten távozzanak az Art Hotelből.
Bízom benne, hogy a közeljövőben ismételten vendégeink között üdvözölhetjük Önöket, és megtapasztalhatja szolgáltatásaink folyamatos bővülését, javulását!
Üdvözlettel, Art Hotel Szeged
Bízom benne, hogy a közeljövőben ismételten vendégeink között üdvözölhetjük Önöket, és megtapasztalhatja szolgáltatásaink folyamatos bővülését, javulását!
Üdvözlettel, Art Hotel Szeged
Tonesz Peter, 2017. január 02. hétfő, 4.25 / 5
Idősebb pár
2 éjszakát töltött itt
"Szilveszter Szegeden"
A szalloda nagyon jo helyen van es szep. A wellnes reszleg sajnos nagyon kicsi. De kellemes idotoltes volt, egyeduli bosszanto dolog, hogy a revepcio munkatarsai egymasnak segitenek - lathato modon nincsnek jol betanitva - es a vendeg addig varakozik mig ketten egyutt olyan dolgot inteznek amihez nekunk semmi kozunk. A rendszer is bonyolultnak tunik annyit kell kattintgatni.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Art Hotel Szeged, Barta Viktor - Guest Relation
2017. január 19. csütörtök
2017. január 19. csütörtök
Kedves Vendégünk, Köszönjük, hogy időt szakított szállodai tapasztalatainak megosztására. Vendégeink véleményére kiemelt figyelmet fordítunk, ezért mindig szívesen fogadjuk észrevételeiket.
A kiváló belvárosi elhelyezkedésnek sajnos a csekély rendelkezésre álló hely a kompromisszuma, viszont a wellness részleg kialakításakor igyekeztünk a lehető legtöbb pihentető szolgáltatást lehetővé tenni az Önök részére! Örömmel olvastuk, hogy kellemesen érezték magukat!
A 2017-es év ÁFA-tartalomra vonatkozó jogszabály változásai révén rendszerünk jelentősen átalakult. Az új szabályozás saját rendszerünkbe beillesztése időbe telt, amely folyamat nehézségeit sajnos Ön is tapasztalta január első napjaiban.
Mindent megteszünk, hogy vendégeink ügyintézési folyamatai zökkenőmentesen történjenek. Reméljük, hogy a jövőben újra szállodánkat választja, és megtapasztalhatja szolgáltatásaink folyamatos javulását!
Üdvözlettel, Art Hotel Szeged
A kiváló belvárosi elhelyezkedésnek sajnos a csekély rendelkezésre álló hely a kompromisszuma, viszont a wellness részleg kialakításakor igyekeztünk a lehető legtöbb pihentető szolgáltatást lehetővé tenni az Önök részére! Örömmel olvastuk, hogy kellemesen érezték magukat!
A 2017-es év ÁFA-tartalomra vonatkozó jogszabály változásai révén rendszerünk jelentősen átalakult. Az új szabályozás saját rendszerünkbe beillesztése időbe telt, amely folyamat nehézségeit sajnos Ön is tapasztalta január első napjaiban.
Mindent megteszünk, hogy vendégeink ügyintézési folyamatai zökkenőmentesen történjenek. Reméljük, hogy a jövőben újra szállodánkat választja, és megtapasztalhatja szolgáltatásaink folyamatos javulását!
Üdvözlettel, Art Hotel Szeged
Kapitány Attila, 2017. január 02. hétfő, 4.00 / 5
Egyéni utazó
Kétágyas standard szoba
2 éjszakát töltött itt
"őszinte"
Mindennel elégedett voltam, szép szobák jó szolgáltatás és tényleg építő szándékkal mondom, hogy meglepett 30.-án vacsorához kértem savanyúságot és semmilyet sem tudtak felszolgálni. A krumplis tészta kolbásszal valami receptjét nem igénylem, mert a tésztán avas töpörtyű morzsalék nem az én világom. Reggelinél kerestem lekvárt és a sokféléből egyetlen egy sem volt. Ezektől függetlenül leszek még vendég a hotelban.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Art Hotel Szeged, Barta Viktor - Art Hotel Szeged
2017. január 19. csütörtök
2017. január 19. csütörtök
Kedves Vendégünk!
Köszönjük, hogy megosztotta tapasztalatait szállodánkban töltött pihenéséről. A szálloda vezetősége a vendég észrevételeknek és a standardoknak megfelelően igyekszik folyamatosan növelni szolgáltatásaink kínálatát és színvonalát, ezért is köszönjük észrevételét!
Nagyon örülünk, hogy szolgáltatásaink többségével elégedett volt! Reméljük, hogy a jövőben újra vendégünkként köszönthetjük szállodánkban, és megtapasztalhatja szolgáltatásaink folyamatos javulását!
Üdvözlettel, Art Hotel Szeged
Köszönjük, hogy megosztotta tapasztalatait szállodánkban töltött pihenéséről. A szálloda vezetősége a vendég észrevételeknek és a standardoknak megfelelően igyekszik folyamatosan növelni szolgáltatásaink kínálatát és színvonalát, ezért is köszönjük észrevételét!
Nagyon örülünk, hogy szolgáltatásaink többségével elégedett volt! Reméljük, hogy a jövőben újra vendégünkként köszönthetjük szállodánkban, és megtapasztalhatja szolgáltatásaink folyamatos javulását!
Üdvözlettel, Art Hotel Szeged
2016. november 07. hétfő, 4.25 / 5
Idősebb pár
Kétágyas standard szoba
2 éjszakát töltött itt
"Art Hotel Szeged"
A jakuzzi rendkívül kicsi, bár a panoráma tényleg gyönyörű. A wellness részen a légtér hűvös volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Art Hotel Szeged, Pusztai-Szőry Anett - Sales manager
2017. január 06. péntek
2017. január 06. péntek
Kedves Vendégünk, Köszönjük, hogy megosztotta véleményét szállodánkról. Nagyon örülünk, hogy többségében elégedett volt szolgáltatásainkkal. Remélem, az egyedi kilátás kárpótolta Önöket és reméljük, hogy a közeljövőben ismét szállodánk vendégei között üdvözölhetjük. Üdvözlettel, Art Hotel Szeged
Dömötör Csilla, 2016. november 06. vasárnap, 4.25 / 5
Kisgyerekes család
Pótággyal
3 éjszakát töltött itt
"Őszi szüneti kikapcsolódás"
A hotel a belváros szívében, mindenhez közel fekszik, ennek ellenére a szoba viszonylag csendes volt. A személyzet udvarias, segítőkész. A reggeli választék megfelelő volt, de maga a helyiség nagyon hideg. Az a la carte ételek minősége nem tükrözték a szálló színvonalát, sajnos alul múlták, ráadásul a választék nagyon szegényes, kisgyereknek megfelelő ételt nem tartalmaz. Pozitívum, hogy készítettek külön rántott szeletet (félig nyers) sült burgonyával. Egyszer kipróbáltuk, a többi napokon azonban inkább máshol étkeztünk. A wellness szauna része nagyon jó, csak az előtérbe kihelyezett fitnesz gépektől nagyon zajos, nyugodt pihenésről szó sem lehetett. A jacuzzi irtó kicsi,max 5 ember fért el benne, de ha gyerek is volt köztük, nyilván kevesebb, mivel ők nem igazán tudnak egy helyben ücsörögni. A szoba tiszta, még pótágyazva is elég tágas. Jól esett a kávé-tea-ásványvíz bekészítés, megfelelően kompenzálta a minibár hiányát. Összességében rendben volt.
2016. augusztus 22. hétfő, 5.00 / 5
Idősebb pár
Kétágyas standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"Kellemes napok Szegeden"
Kellemes 3 napot töltöttünk Szegeden. A személyzet udvariasan mindenben segítségünkre volt. A szoba tiszta, légkondicionált. A szálloda berendezése, színvilága vidám jó hangulatot áraszt. A reggelik finomak voltak és nagy volt a választék. A szálloda a Dóm szomszédságában van. A gyalogos városnézőknek is kiváló, de teremgarázs is a vendégek rendelkezésére áll. Összességében nagyon jól éreztük magunkat, biztosan elmegyünk még oda.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Art Hotel Szeged, Pusztai-Szőry Anett - Sales manager
2017. január 06. péntek
2017. január 06. péntek
Kedves Vendégünk, Köszönjük, hogy időt szánt véleményének megosztására. Nagyon örülünk, hogy szállodánk elnyerte tetszését és ennyire elégedett volt személyzetünk munkájával és szolgáltatásainnkal. Bízunk benne, hogy hamarosan, szegedi látogatása alkalmával ismét vendégül láthatjuk Önt! Üdvözlettel, Art Hotel Szeged
Széll Gabriella, 2016. január 03. vasárnap, 4.75 / 5
Idősebb pár
3 éjszakát töltött itt
"jó volt ott"
Nagyon jól éreztük magunkat. Két gyenge pont volt számunkra. Az egyik a wellness részleg, ezen lehetne még fejleszteni. A másik az ünnepi vacsora ételei. Látványos ugyan, de ezért a konyháért nem ugranék be az étterembe. Üdvözlettel, sok sikert kívánva Széll Gabriella
2016. január 03. vasárnap, 4.38 / 5
Idősebb pár
2 éjszakát töltött itt
"Szilveszter 2015"
A szálloda és személyzete kifogástalan pihenést nyújtott! Az étkezéseknél a vacsorát gyengének találtuk a szálloda színvonalához képest!
2015. december 28. hétfő, 5.00 / 5
Idősebb pár
Kétágyas standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"Csodás karácsony az Art Hotel Szegedben"
Először voltunk a szállodában, de nem utoljára azt hiszem! Kellemes légkör, a modern berendezés, a színek, mind-mind hangulatossá tette számunkra a karácsonyi ittlétünket. Maximálisan meg voltunk elégedve a tágas szobánkkal is, kényelmes, jó matrac, a fürdőszoba első osztályú, a személyzet udvarias, segítőkész. Kéréseinket azonnal teljesítették, mosolyogva, plusz információkat is adtak. Nagyon jó az étterem is, modern és elegáns egyben, finom ételekkel, azt hiszem senkinek nem volt panaszra oka. Ünnepi vacsorát kaptunk december 24-én, ami sokáig kedves emlék marad számunkra. A wellness is sok szolgáltatásával hozzájárul a kellemes időtöltéshez. Nagyon jó helyen van a hotel a Dóm közvetlen közelségében, a sétáló utcához is közel, könnyen elérhető innen minden. Mi 5 csillaggal jutalmazzuk az Art Hotel Szeged színvonalát.
2015. szeptember 21. hétfő, 4.12 / 5
Vendég
2 éjszakát töltött itt
"Tartalmas hétvége Szegeden"
A szálloda modern, tiszta,kényelmes, a városi programok szempontjából kiváló elhelyezkedésű. A leggyengébb láncszem a kevés választékból álló reggeli,illetve az étkezès,ami azonban a környéken pótolható.
Gomány Boglárka, 2015. április 06. hétfő, 4.88 / 5
Fiatal pár
Kétágyas standard szoba
2 éjszakát töltött itt
"Remek hétvége egy gyönyörű szállodában, egy csodás városban"
A hotel nagyon szép volt már kivülről is, a recepción nagyon kedvesek voltak, bár a megbeszélt belépőket nem kaptuk meg. De nem reklamáltunk, mert lehet amúgy sem mentünk volna el ezekre a helyekre. A szoba szép volt, tiszta és kényelmes. A reggeli finom volt és változatos. Főleg a helyben készitett pékáruk. A wellness sajnos nem tudtuk igénybe venni, de megnéztük azt is és nagyon szép és tiszta volt. Köszönünk szépen mindent, felejthetetlen élmény volt.
2015. január 03. szombat, 4.25 / 5
Idősebb pár
4 éjszakát töltött itt
"Art Hotel Szeged"
Nagyon jó elhelyezkedésű a szálloda. A személyzet kedves, segitőkész. Az ellátás is nagyon megfelelő volt. A fürdőszobában nincs elszívó, illetve semmilyen szellőzés. Nagyon kellemetlen csatorna szag volt folyton a fürdőben. Ezt jeleztük is a recepción. Sajnos nem történt semmi. Szobát nem cseréltek. Valószinűleg tudta a személyzet ezt a problémát, és más szobában is hasonló gondok lehettek. Épületgépészeti gond lehet. Nagyon sajnáltuk.
Wágner és TSA Bt Róbert, 2014. október 31. péntek, 4.12 / 5
Fiatal pár
2 éjszakát töltött itt
"Szeged Art-Hotel"
Minden nagyon jó volt, a szálloda szép,tiszta, jó helyen van, a személyzet udvarias. Ami nem tettszett: az első éjszaka a fürdőszobában elviselhetetlen bűz volt amit jeleztünk a recepción.(nem takarítás miatt volt büdös) Másnap kaptunk egy másik szobát, ott már semmi gond nem volt.A számla rendezésekor jeleztem, hogy mivel én teljes árú szolgáltatást fizettem és ezt az első este nem kaptam meg szeretnék az első éjszakára kedvezményes árat kapni.Erre azt a választ kaptam, hogy erre nincs lehetőség, de egy kávéra meg tudnak hívni-ezt nem fogadtam el. Én úgy gondolom, hogy egy ilyen szintű szálloda nem engedheti meg magának, hogy olyan szobát ad ki amelyik nem felel meg az alapvető higiéniai követelményeknek, vagy ha ennek ellenére mégis kiadja azt nem teljes áron teszi. Wágner Róbert
2014. október 13. hétfő, 4.00 / 5
Kisgyerekes család
2 éjszakát töltött itt
"nyugodt hétvége"
wellness szolgáltatás kiterjedtebb lehetne
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Gyakori kérdések
- Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
- Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást az Art Hotel Szeged szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
- Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
- Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
- Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
- Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
- Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
- Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk. - Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
- Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
- Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
- A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon. - Melyik szobákkal a legelégedettebbek az Art Hotel Szeged korább vendégei?Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Executive erkélyes szoba, Kétágyas erkélyes standard szoba 1 fő részére és Kétágyas standard szoba 1 fő részére.
- Kiknek ajánljuk az Art Hotel Szeged szálláshelyet?Korábbi vendégeink közül a fiatal párok, az idősebb párok, az egyéni utazók és a baráti társaságok érezték magukat a legjobban.