Bacchus Panzió, Eger - értékelések, vélemények
A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik a Szállásvadászon foglaltak és már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Tudj meg többet az értékelésekről!
Bacchus Panzió, Eger >>
4.51 / 5
KIVÁLÓ
31
vélemény
vélemény
4.70
Személyzet
4.70
Tisztaság
4.60
Ár / érték arány
4.40
Kényelem
(szoba)
(szoba)
4.20
Szolgáltatások
4.60
Étkezés
4.50
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat a legfrissebb 10 értékelés alapján számoltuk ki.
Vélemények, értékelések
Vilmos, 2024. október 18. péntek, 4.75 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
"Remek két nap Egerben"
Jót vártam,még jobbat kaptam.a személyzet a tulajdonossal az élen udvarias,segítőkész.A panzió elhelyezkedése kiváló,közel a Szépasszony völgy,de a belváros is.A reggeli bőséges és jó minőségű.Bátran merem ajánlani a panziót a barátaimnak is.
Jóczikné V. Ágnes, 2024. szeptember 08. vasárnap, 5.00 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"Bacchus Panzió"
Kedvesek voltak. Segito keszek. Szoval , Aranyosak !
Sándor, 2024. július 27. szombat, 3.00 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Standard szoba
4 éjszakát töltött itt
"Részemről csalódás volt. "
Nincs klíma, nincs szúnyogháló, elviselhetetlen a meleg. Este 11-ig szörnyen nagy a zaj. Ablakot nyitni csak 23-04 óra között lehet. Pici a hűtő, és nagyon gyengén hűt. A hirdetéssel ellentétben vacsora lehetőség étterem hiányában nincs.
Rita, 2023. október 23. hétfő, 5.00 / 5
Egyéni utazó
Standard szoba
1 éjszakát töltött itt
"Bacchus Panzió"
Patyolat tiszta a szoba, kedves személyzet.
2023. október 09. hétfő, 4.62 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
1 éjszakát töltött itt
"Hétvégi egri kiruccanás 2nap/1éjszaka"
A személyzet kedves és segítőkész volt. Jelentősen korábban érkeztünk de csomagjainkat szívélyesen elzárták a megőrzőbe, autóval kényelmesen beparkolhattunk. Előzetes érdeklődésemet fogadták és kérdéseimet megválaszolták. Többlet infó jól jött volna az éttermi szolgáltatásról (pl. vacsora választék/árak stb.) de ezt nem találtam alapból megfelelően promotáltnak hogy elcsábuljunk, (pl. honlapon sincs közzétéve részleteiben) igaz, nem is volt célunk a vacsoránkat ott elfogyasztani; ellenben a svédasztalos reggeli teljesen rendben volt. A fürdőszoba ajtó megvetemedett, becsukhatatlan; apróbb szakmunkával/odafigyeléssel orvosolhatónak találtam; minket ugyan nem zavart de másoknak lehet 'bosszantó'. Klíma nélküli tetőtéri szobát kaptunk ami nyáron biztos vagyok benne, hogy erősen próbára teszi a vendégélményt, mi tavasziasan jó időben október elején szálltunk meg 1 éjszakára így a nyitott ablak technika elfedte a hiányosságot és nem okozott problémát. Amit még el tudtam volna képzelni az a szobaszéf (ez manapság szinte már kisebb kategóriás helyeken is elérhető szolgáltatás); de ez sem vont le az ott tartózkodásunk élményéből; hiszen csak 1 éjszakáról volt szó. Összességében elégedettek voltunk, a céljainknak jól megfelelt a hétvégi időtöltéshez különösen a Szépasszonyvölgy közelsége miatt, számunkra az ár/érték arány megfelelőnek bizonyult, szívesen szállunk meg itt máskor is. Köszönjük szépen!
László, 2023. július 02. vasárnap, 3.12 / 5
Idősebb pár
Superior szoba
3 éjszakát töltött itt
"ÉLMÉNYEKKEL TELI NAPOK EGERBEN"
Eger város továbbra is kedvenc helyünk . Dobó tér , vár , érsek kert , beatles múzeum , gárdonyi ház , Marján cukrászda , érseki palota és kertje , éttermek , Utcák , terek , szépasszonyvölgy , szilvásvárad és sok program . Kedves , kulturált emberek. A bazilika felújitása viszont , mint a csiga ......
Fekete, 2022. augusztus 18. csütörtök, 5.00 / 5
Kisgyerekes család
Standard szoba
1 éjszakát töltött itt
"Bacchus Panzió"
Külön kiemelendő a recepciós hölgy aug 15-én. csinos és kedves. Az egész hely tiszta, a vacsora finom, szóval erősen ajánlott kategória.
László, 2022. június 21. kedd, 4.00 / 5
Idősebb pár
Superior szoba
3 éjszakát töltött itt
"Kellemes 3 éjszaka a Bacchus-ban , Eger pedig 22 év után is fokozza "
Visszatérő vendégek voltunk . Ár : 2022-ben kiváló , de ennek megfelelően nincs minden a top-on. Személyzet : több fronton is elmarad a 3 évvel ezelőtti csapattól - de erről beszélnek országos szinten is . Amennyiben tanácsolhatnék : alkalmazottak személyre szabott felkészitése , és több lekövetés. Szoba és felszereltsége : kiváló . Eger fantasztikus volt ( kár, hogy a bazilikát már 3. éve újitják , s hol van még a vége .. ) , Szilvásvárad varázslatos .
Anita, 2022. április 18. hétfő, 4.88 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"Nagyon jó kikapcsolódás"
A wellness részlegről nem tudok nyilatkozni, nem használtuk. A
Katalin, 2021. július 25. vasárnap, 5.00 / 5
Fiatal pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon meglepet, és érkezés után derült ki hogy a rendszerben nem szerepelt a foglalásom.De szerencsére megoldották a helyzetet és utánna minden rendben volt.Köszönöm.
László, 2021. május 25. kedd, 4.75 / 5
Idősebb pár
Superior szoba
2 éjszakát töltött itt
"Az esős egri pünkösd ellenére kellemes hétvége a Bacchus-ban ."
Kedves személyzet , finom ételek , külön pozitivum , hogy a hideg időjárás miatt a szobákat fűtötték - május hónapban . A személyzetben vannak igazán profik , de van a másik oldal jellemzője is. Külön köszönjük , hogy rugalmasan kezelték , extra költség nélkül , a megváltozott szobafoglalási napok számát.
Tuzlák Miklós, 2020. szeptember 01. kedd, 3.50 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"Egyébbként jól éreztük magunkat!"
Egy dolog ami nem tetszet a lépcsöház 79éves vagyok és azt megmászni mind a négyünket megviselt.A csomagok fel ill. lecipelése,segitség persze nem volt.Legalább egy csomaglift kellene,el is férne,második emeleten voltunk és utcaiszoba éjjel nagyon zajos volt.Ha ujra menénk ezeket kihagynánk./Udvari és fdsz.-i szobát kérnék!!!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Bacchus Panzió, Pataki Nikoletta - recepció-vezető
2020. szeptember 02. szerda
2020. szeptember 02. szerda
Tisztelt Tuzlák Miklós!
Sajnáljuk, hogy negatív élményekkel távoztak tőlünk. A foglalások során nem tudjuk, hogy milyen idősek a vendégek és ha nem jelzik, hogy van-e bármilyen esetlegesen felmerülő kérés, akkor automatikusan osszuk be a szobákat. Sokszor teltház révén pedig már nem tudjuk áthelyezni az érkező vendégeket más szobába. Ha az aktuális műszakban hölgy kolléganő dolgozik, akkor sajnos nem mindig van kapacitás a csomagokat cipelni, ennek ellenére igyekszünk segíteni a vendégeknek, amennyiben tudunk. Londinert pedig inkább nagy 3 vagy 4 csillagos szállodák alkalmaznak, mi egy kisebb panzió-hotel vagyunk és sajnos egy csomaglift sem férne már el az épületben. Ebből eredően sajnáljuk a kellemetlenségeket.
Sajnáljuk, hogy negatív élményekkel távoztak tőlünk. A foglalások során nem tudjuk, hogy milyen idősek a vendégek és ha nem jelzik, hogy van-e bármilyen esetlegesen felmerülő kérés, akkor automatikusan osszuk be a szobákat. Sokszor teltház révén pedig már nem tudjuk áthelyezni az érkező vendégeket más szobába. Ha az aktuális műszakban hölgy kolléganő dolgozik, akkor sajnos nem mindig van kapacitás a csomagokat cipelni, ennek ellenére igyekszünk segíteni a vendégeknek, amennyiben tudunk. Londinert pedig inkább nagy 3 vagy 4 csillagos szállodák alkalmaznak, mi egy kisebb panzió-hotel vagyunk és sajnos egy csomaglift sem férne már el az épületben. Ebből eredően sajnáljuk a kellemetlenségeket.
Irén, 2019. augusztus 21. szerda, 4.50 / 5
Fiatal pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
"Szuper hétvége a Bacchus Panzióban"
Családias környezet. Nagyon kedves és segítőkész személyzet. Tiszta és kényelmes volt a szoba. Szuperül éreztük magunkat. Csak ajánlani tudom mindenkinek.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Bacchus Panzió, Pataki Nikoletta - recepció-vezető
2019. szeptember 13. péntek
2019. szeptember 13. péntek
Kedves Vendégünk!
Köszönjük a pozitív értékelést és a kedves szavakat.
Szeretettel várjuk Önöket máskor is!
Köszönjük a pozitív értékelést és a kedves szavakat.
Szeretettel várjuk Önöket máskor is!
Erika, 2019. augusztus 20. kedd, 5.00 / 5
Fiatal pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
"Remek nyári pihenés"
A kiszolgálás és a személyzet kedvessége , segitőkessege kifogástalan volt. A szoba tiszta és kényelmes, csak ajánlani tudom mindenkinek, nagyon megvoltunk elégedve.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Bacchus Panzió, Pataki Nikoletta - recepció-vezető
2019. szeptember 13. péntek
2019. szeptember 13. péntek
Kedves Vendégünk!
Köszönjük a pozitív értékelést és a kedves szavakat.
Szeretettel várjuk Önöket máskor is!
Köszönjük a pozitív értékelést és a kedves szavakat.
Szeretettel várjuk Önöket máskor is!
Tamás, 2019. július 16. kedd, 4.50 / 5
Fiatal pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
"Tökéletes hely, közel a szépasszonyvölgy, és a központ is egy kellemes 10 perces sétára van."
Két kutyussal érkeztünk a helyszínre, ahol roppant rugalmas és kedves személyzettel találkoztunk. A szobánk tökéletesen megfelelt az igényeinknek, tökéletesen elégedettek vagyunk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Bacchus Panzió, Pataki Nikoletta - recepció-vezető
2020. március 11. szerda
2020. március 11. szerda
Kedves Vendégünk!
Köszönjük a pozitív értékelést és a kedves szavakat.
Szeretettel várjuk Önöket máskor is!
Köszönjük a pozitív értékelést és a kedves szavakat.
Szeretettel várjuk Önöket máskor is!
Szoboszlainé Jezsik Alexandra , 2018. november 04. vasárnap, 4.86 / 5
Fiatal pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
"Szuper panzió"
Ár érték arányban kívánó. Fekvése tökéletesen közel a Szépasszony völgyhöz. Szoba tiszta és meleg. Étterem rész kíváló, bár desszertet tartanék.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Bacchus Panzió, Pataki Nikoletta - recepció-vezető
2019. szeptember 13. péntek
2019. szeptember 13. péntek
Kedves Vendégünk!
Köszönjük a pozitív értékelést és a kedves szavakat.
Szeretettel várjuk Önöket máskor is!
Köszönjük a pozitív értékelést és a kedves szavakat.
Szeretettel várjuk Önöket máskor is!
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Gyakori kérdések
- Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
- Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Bacchus Panzió szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
- Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
- Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
- Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
- Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
- Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
- Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk. - Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
- Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
- Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
- A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon. - Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Bacchus Panzió korább vendégei?Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Standard szoba és Superior szoba.
- Kiknek ajánljuk a Bacchus Panzió szálláshelyet?Korábbi vendégeink közül a kisgyerekes családok, az egyéni utazók, a fiatal párok és az idősebb párok érezték magukat a legjobban.