Baross City Hotel, Budapest - értékelések, vélemények
A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik a Szállásvadászon foglaltak és már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Tudj meg többet az értékelésekről!
Baross City Hotel, Budapest >>
4.55 / 5
KIVÁLÓ
24
vélemény
vélemény
4.80
Személyzet
4.90
Tisztaság
4.70
Ár / érték arány
4.40
Kényelem
(szoba)
(szoba)
4.00
Szolgáltatások
4.30
Étkezés
4.90
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat a legfrissebb 10 értékelés alapján számoltuk ki.
Vélemények, értékelések
Lászlóné , 2024. augusztus 28. szerda, 4.75 / 5
Idősebb pár
Kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Nagyon jó augusztus 20-a volt. "
Visszatérő vendégként azt kaptuk amire vártunk. A foglaláskor megadott kérésemet is teljesítették.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Baross City Hotel, Lados Szabina - Front Office Manager
2024. augusztus 30. péntek
2024. augusztus 30. péntek
Kedves Vendégeink!
Köszönjük szépen a kedves visszajelzést, és örülünk, hogy újra vendégül láthattuk Önöket!
Örömmel olvastuk, hogy augusztus 20-a emlékezetes volt számukra, és hogy ehhez mi is hozzájárulhattunk. Mindig igyekszünk a lehető legjobb élményt nyújtani visszatérő vendégeinknek.
Reméljük, hogy hamarosan újra találkozunk!
Köszönjük szépen a kedves visszajelzést, és örülünk, hogy újra vendégül láthattuk Önöket!
Örömmel olvastuk, hogy augusztus 20-a emlékezetes volt számukra, és hogy ehhez mi is hozzájárulhattunk. Mindig igyekszünk a lehető legjobb élményt nyújtani visszatérő vendégeinknek.
Reméljük, hogy hamarosan újra találkozunk!
Csaba, 2024. július 01. hétfő, 4.50 / 5
Idősebb pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"remek"
Reggelinél nagy volt a tömörülés ha rosszkor érkezik valaki.
Adrienn, 2024. május 11. szombat, 4.75 / 5
Idősebb pár
Kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
"Városnéző napok"
A szoba egy kicsit pici, de mivel csak aludni mentünk a szállásra, nem volt annyira zavaró, amúgy minden mással teljesen elégedettek voltunk. Nagyon jó helyen van a szálló, bárhova könnyen el lehet jutni, ha valaki egy-két nap alatt ismerkedne kicsit a várossal, mindenképp jó választás.
Krisztina, 2023. március 10. péntek, 3.88 / 5
Fiatal pár
Kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
"Egy éjjel a Baross City Hotelben"
A szemèlyzet nagyon kedves és készséges. A tisztaság nem patyolat, de elfogadható, ha valaki rövid távra keres szállást, akkor az árban és ellátásban arra a célra tökéletesen megfelel. A reggeli változatos és finom.
Krisztián, 2022. augusztus 29. hétfő, 4.25 / 5
Kisgyerekes család
Kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
"Baross City Hotel"
Recepciós jó fej volt fincsi bőséges reggeli! A szoba nem teljesen patika de a szállás jó elhelyezkedése és a reggeli kárpótól. Aki csak pár éjszakára szeretne nem túl drága szállást megfelelő!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Baross City Hotel, Lados Szabina - Front Office Manager
2022. szeptember 01. csütörtök
2022. szeptember 01. csütörtök
Kedves Vendégünk!
Köszönjük szépen a visszajelzését.
Örömmel olvastuk, hogy elégedett volt a szállodánkkal.
Reméljük hamarosan újra vendégül láthatjuk Önöket.
Üdvözlettel:
Lados Szabina
Front Office Manager
Köszönjük szépen a visszajelzését.
Örömmel olvastuk, hogy elégedett volt a szállodánkkal.
Reméljük hamarosan újra vendégül láthatjuk Önöket.
Üdvözlettel:
Lados Szabina
Front Office Manager
2022. augusztus 22. hétfő, 4.75 / 5
Kisgyerekes család
Kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
"Kellemes családi i kirándulás a Baross City hotelban "
Nagyon tetszett a szobánk elhelyezkedése mely a keleti pályaudvar felé nézett a föutra. Kellemes légkondicionált szoba. Tisztaság volt bár az ágy alatt nem ártott volna a porszívózás , de ennek ellenére is nagyon megvoltunk elégedve. ( Az ágy alá beesett valami így vettük észre nem igazán lehetett rendszeresen porszívózva , minket különösebben nem zavart , de esetleg mást zavarhat. ) Szívesen jövünk máskor is. :) Megvoltunk elégedve csak ajánlani tudom.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Baross City Hotel, Lados Szabina - Front Office Manager
2022. augusztus 23. kedd
2022. augusztus 23. kedd
Kedves Vendégünk!
Nagy örömünkre szolgál, hogy budapesti tartózkodásukra a mi szállodánkat választották és ilyen elégedettek voltak a hotellel.
Köszönjük szépen ,hogy jelezték nekünk a tapasztalataikat a takarítással kapcsolatosan, visszajelzésüket továbbítottuk a Housekeeping vezető felé, annak érdekében, hogy szolgáltatásainkon javítani tudjunk és a jövőben ne merüljön fel ez a probléma.
Várjuk Önöket szeretettel a következő budapesti látogatásuk alkalmával.
Üdvözlettel:
Nagy örömünkre szolgál, hogy budapesti tartózkodásukra a mi szállodánkat választották és ilyen elégedettek voltak a hotellel.
Köszönjük szépen ,hogy jelezték nekünk a tapasztalataikat a takarítással kapcsolatosan, visszajelzésüket továbbítottuk a Housekeeping vezető felé, annak érdekében, hogy szolgáltatásainkon javítani tudjunk és a jövőben ne merüljön fel ez a probléma.
Várjuk Önöket szeretettel a következő budapesti látogatásuk alkalmával.
Üdvözlettel:
Istvánné, 2022. május 23. hétfő, 5.00 / 5
Baráti társaságok
Kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
"Remek hétévége a barátokkal és a Baross City hotellel!"
Minden megközelíthető. Nem kell autóval érkezni. Keleti pályaudvar közelsége miatt. Metróval, busszal, trolival minden könnyen elérhető A szálloda munkatársai nagyon jó vendéglőt ajánlottak ebédeléshez. Sőt ha kértük volna akkor foglaltak részünkre asztalt is. Készséggel válaszoltak kérdéseinkre. Sőt a kijelentkezés után a csomagjainkat ott tudtuk hagyni biztonságban és egész napos programot tudtunk még szervezni. Köszönjük a szálloda munkatársainak.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Baross City Hotel, Lados Szabina - Front Office Manager
2022. június 03. péntek
2022. június 03. péntek
Kedves Vendégünk!
Köszönjük szíves visszajelzését, az Ön véleménye fontos a számunkra.
Nagy örömünkre szolgál, hogy budapesti tartózkodására a mi szállodánkat választotta, és elégedett volt szállodánk személyzetének kiszolgálásával, valamint a lokációval.
Reméljük a jövőben újra lesz alkalmunk vendégül látni Önöket!
Üdvözlettel:
Köszönjük szíves visszajelzését, az Ön véleménye fontos a számunkra.
Nagy örömünkre szolgál, hogy budapesti tartózkodására a mi szállodánkat választotta, és elégedett volt szállodánk személyzetének kiszolgálásával, valamint a lokációval.
Reméljük a jövőben újra lesz alkalmunk vendégül látni Önöket!
Üdvözlettel:
Anna, 2021. november 01. hétfő, 4.50 / 5
Idősebb pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Keleti pályaudvarhoz közeli jó szálláshely."
Az ablakból nem lehetett látni semmit, az ágy nagyon kicsi, keskeny volt, de ezenkívül jó volt minden.
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Gyakori kérdések
- Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
- Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Baross City Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
- Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
- Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
- Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
- Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
- Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
- Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk. - Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
- Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
- Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
- A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon. - Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Baross City Hotel korább vendégei?Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Kétágyas szoba.
- Kiknek ajánljuk a Baross City Hotel szálláshelyet?Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, az egyéni utazók, a fiatal párok és a kisgyerekes családok érezték magukat a legjobban.