Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz, Hévíz - értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával.

Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz, Hévíz - Összesített eredmények 23 vélemény alapján

Általános
4.49 / 5
4.49 / 5
Ennyire tetszett
4.45 / 5
4.45
Személyzet
4.45 / 5
4.45
Tisztaság
4.55 / 5
4.55
Ár / érték arány
4.18 / 5
4.18
Kényelem (szoba)
4.82 / 5
4.82
Szolgáltatások
4.64 / 5
4.64
Étkezés
4 / 5
4
Elhelyezkedés
4.82 / 5
4.82

Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz, Hévíz - Legújabb vélemények

"Hévíz júliusban"

2019. július 29. hétfő:

2 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
4.38 / 5
4.38 / 5
Egy hosszú hétvégét töltöttünk Hévízen a párommal. A szoba felszerelése és tisztasága megfelelő volt. A wellness részeg is rendezett, nem volt zsúfolt. Az ételek nagyon finomak voltak, kiemelném a Brix Bistro kínálatát és személyzetének munkáját is. Összességében meg voltunk elégedve mindennel.
"Dohányfüstös nyaralás"

2019. július 20. szombat:

3 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
3.63 / 5
3.63 / 5
Parkoló kevés van. A szobában a klíma elvileg szabályozható, de gyakorlatilag mindegy hova állítjuk 25 fok lesz. A fürdő WC tágas. Az ágy kemény, de nekünk pont jó volt. Kényelmes. Sok hely van ahova pakolni lehet. Nagy tér van a szobában is. A wellnessben alig voltak és szép tiszta volt. Szólhatott volna valami halk zene. Tök csönd volt. Szaunák is igényesek, tiszták. Volt aki meztelenül szaunázott ez minket zavart. Reggeli minden nap ugyanaz volt, de bőséges választékkal! Vacsora jó, de semmi nagyon extra. Az ital igen drága. 2 0,25-ös Cola 1500 ft volt. A személyzet alapvetően oké, de inkább egyhangú. Kivétel a pörgős recepciós lány aki mindig mosolyog :-) Adnak ingyen uszógumit így ezt nem kellett megvenni a gyógyfürdéshez. Bicóbérlés is van. Letekertünk a Balcsira. Jó a bicóút ajánlom! Összességében jó volt, de semmi olyat nem kaptunk ami miatt visszamennénk. Valahogy olyan steril volt az egész. Hévíz viszont szép és hangulatos. Sok üzlet, sétalehetőség bőven. Mivel elég drága így nem is találkoztunk olyan emberrel aki nem "ide való". Ami viszont NAGYON zavaró: mindenhol dohányoznak. Teraszon, éttermekben, cukrászdák előtt. Hiába a törvény itt nem foglalkozik vele senki! Hamutartók is vannak kitéve. Fújják a füstöt az ember arcába. Na ez miatt biztosan nem megyünk Hévízre többet. Pedig hangulatos város!
"Töltődj fel a BONVITAL WELLNESS & GASTRO HOTEL HEVIZ-ben!"

2019. június 17. hétfő:

3 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
4.88 / 5
4.88 / 5
Mindennel nagyon elégedettek voltunk. A szálloda nagyon alkalmas a csendes, nyugodt pihenésre. A szoba nagyon kényelmes volt, az ágybetétek rendkívül jók, a szobában TV és légkondicionáló. A szállodában mindenütt makulátlan tisztaság. A welness részleg egy emelettel lejjebb volt a szobánktól, ami nem volt zsúfolt, nem kellett feleslegesen várakoznunk sehol sem. A személyzet nagyon kedves és készséges volt.
2019. június 25. kedd - Takács-Nyers Kitti, Marketing Assistant (Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz) válaszolt erre az értékelésre:
Kedves Szabóné Hosszú Margit,
Köszönjük szépen megtisztelő értékelését. Nagyon örülünk, hogy elégedett volt szolgáltatásainkkal, köszönjük a pozitív szavakat. Sok szeretettel várjuk vissza legközelebbi látogatása során is! Üdvözlettel, Bonvital csapata
"Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz"

2019. június 04. kedd:

3 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
2.88 / 5
2.88 / 5
Gyenge ételvàlaszték,ár értékarány nem megfelelő.
2019. június 25. kedd - Takács-Nyers Kitti, Marketing Assistant (Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz) válaszolt erre az értékelésre:
Kedves Barok Lászlóné,
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére. Sajnáljuk, ha nem volt elégedett szolgáltatásainkkal. Elismert gasztrohotelként igyekszünk maximálisan megfelelni vendégeink számára az gasztronómia terén is, mind választék, mind minőség tekintetében. Reméljük legközelebbi látogatása során is minket választ, és alkalmunk lesz bizonyítani Önnek. Sok szeretettel várjuk, Üdvözlettel, Bonvital csapata
"Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz"

2019. április 02. kedd:

2 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
4.63 / 5
4.63 / 5
Minden remek volt, a büfévacsora az egyetlen, amelynek a kínálatán bővítenék. Vegetáriánusoknak csekély választék volt.
2019. április 05. péntek - Hérincs Fanni, Sales Manager (Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz) válaszolt erre az értékelésre:
Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat és nagyon örülünk, hogy szolgáltatásainkkal elégedettek voltak. Köszönjük, hogy észrevételeit is megosztotta velünk.

Bízunk benne, hogy legközelebb is vendégeink közt üdvözölhetjük majd Önöket!

Üdvözlettel, Bonvital Csapat
"Barátokat hétvége "

2018. július 23. hétfő:

Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
4.13 / 5
4.13 / 5
A parkolás lehetne ingyen
2018. augusztus 31. péntek - Kuttor Ildikó, Reservation & Revenue Manager (Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz) válaszolt erre az értékelésre:
Kedves Vendégünk!
Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat, nagyon örülünk, hogy minden szolgáltatásunkkal elégedettek voltak. A parkolást sajnos mi is bérleményként oldjuk meg, és a belvárosi fekvés miatt sem tudjuk sajnos ingyenesen biztosítani. Reméljük, hogy hamarosan újra vendégeink között köszönthetjük Önöket! Üdvözlettel: Bonvital Csapat
"Pünkösd Bonvital Hotelben Hévízen"

2018. május 23. szerda:

2 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
5 / 5
5 / 5
Fantasztikus három napot és két éjszakát töltöttünk a szállodában. A szobánk ablaka a főtér felé nyílott de nem volt zavaró hang a főtérről. A reggeli pazar volt rengeteg mindenközül lehetett választani. Szerencsére a glutén és laktózmentes dolgokkal sem volt probléma. A személyzet segített de sohasem tolakodtak.Szép és tiszta szoba volt. A szálloda nagyon közel van a fürdőhöz a főtérhez. Saját parkolójában az autót is le tudtuk parkolni. CSillagos ötös :-)
2018. június 01. péntek - Pap-Kuttor Ildikó, Reservation & Revenue Manager (Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz) válaszolt erre az értékelésre:
Kedves Sándor!
Köszönjük, hogy vendégünk volt, és értékelést írt szállodánkról. Nagy örömmel és hálával olvastuk szavait, és tapasztaltuk, hogy minden szolgáltatásunkkal maximálisan elégedettek voltak. Reméljük, hogy hamarosan újra vendégül láthatjuk Önöket!

Üdvözlettel:
"A Bonvital megnyert minket"

2018. május 02. szerda:

3 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
5 / 5
5 / 5
A május 1-i 3 napos hétvégét töltöttük a Bonvitalban, ahol csupa kellemes tapasztalatot szereztünk. A szálloda elhelyezkedése a tófürdő és a városi programok szempontjából ideális. A személyzet kedves, segítőkész, a reggeli kitűnő. A szoba és a fürdőszoba is tökéletesen megfelelt, kivéve, hogy a kétágyas szobában csak egy fotel van (ez más helyeken is előfordul, de nem igazán tudjuk elfogadni). Jó volt az idő, így nap közben a teraszon tudtunk olvasni, pihenni, a közeli színpad koncertjét hallgatni. Szeptemberben biztosan visszatérünk.
2018. május 07. hétfő - Pap-Kuttor Ildikó, Reservation & Revenue Manager (Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz) válaszolt erre az értékelésre:
Kedves Vendégünk!
Nagyon köszönjük, hogy értékelést írt szállodánkról, és nagyon örülünk neki, hogy maximálisan elégedettek voltak szolgáltatásainkkal. Szeretettel várjuk vissza Önöket a jövőben!
Üdvözlettel:
"Csodás húsvéti pihenés a Hotel Bonvitalban"

2018. április 04. szerda:

Executive kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
4.75 / 5
4.75 / 5
Csodás pihenésben volt rèszünk Hévíz egyik modern,nègy csillagos szállodájában.Egy igènyes, minimalista stílusú lakosztályt kaptunk két gyermekünkkel. Az ételek finomak voltak, a szemèlyzet leste minden kérèsünket.Csak ajànlani tudom mindenkinek!
"Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz"

2018. április 03. kedd:

2 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
4.63 / 5
4.63 / 5
Nem tetszett - 15 EUR/személyenkért a vacsoráért soknam látom. A tobbi tetszett.
"Kettesben eltöltött hétvége"

2018. március 05. hétfő:

2 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
4.75 / 5
4.75 / 5
Kettesben töltöttünk el feleségemmel el itt e csodás hétvégét. A személyzettel maximálisan meg vagyok elégedve, a tisztasággal szintén. Az étkezésre csak azért nem adtam maximális pontszámot, mert már voltunk olyan helyen, ahol ennél nagyobb kínálat volt és kiemelkedő minőségben és a korrektség azt diktálja, hogy valahogyan tegyek különbséget egy-egy szálloda között. Amúgy amit feltálaltak és ahogyan az nagyon finom volt.
2018. március 13. kedd - Pap-Kuttor Ildikó, Reservation & Revenue Manager (Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz) válaszolt erre az értékelésre:
Kedves György!
Köszönjük, hogy vendégeink voltak és értékelést írtak szállodánkról. Kollégáink mindegyikének nagyon jól esnek kedves szavai, és örülünk, hogy a tisztasággal is maximálisan elégedettek voltak. Örülünk, hogy összességében az ételkínálat is megfelelő volt az Önök számára, dolgozunk rajta, hogy még tovább fejlesszük ezt a szolgáltatásunkat is, hogy legközelebb erre is maximális pontszámot kapjunk! Szeretettel várjuk Önöket a jövőben is!
Üdvözlettel:
"Szinvonalas wellness hétvége"

2018. január 08. hétfő:

3 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
5 / 5
5 / 5
Kényelmes, modern, tiszta szoba. Segítőkész, udvarias kiszolgálás. A medencék hangulatosak,tiszták. A Wellness részleg a szaunavilággal tökéletes. Az éttermi választék bőséges és finom. A személyzet udvarias, készséges. A környék is szép.
2018. január 15. hétfő - Pap-Kuttor Ildikó, Reservation & Revenue Manager (Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz) válaszolt erre az értékelésre:
Kedves Gábor!
Köszönjük, hogy hévízi pihenésükhöz szállodánkat választották, és értékelték szolgáltatásainkat. Nagyon örülünk, hogy mindennel maximálisan elégedettek voltak, különösen szobáinkkal, kollégáink kedvességével, wellness részlegünkkel és éttermünkkel. Reméljük, hogy hamarosan újra ellátogatnak hozzánk!

Üdvözlettel:

Információ: +36 1 457-8450

Szerzői jog © 2004-2019 Hotelstart Kft.
Minden jog fenntartva.