City Hotel Mátyás, Budapest - értékelések, vélemények
City Hotel Mátyás, Budapest >>
vélemény
(szoba)
Amivel elégedett voltam: Az udvarias személyzet és a jó közlekedés
Amivel elégedetlen voltam: Hogy nem önálló épület
Amivel elégedett voltam: Elutazásunk után ott hagytunk egy fontos dolgot és a recepción nagyon gyorsan megkeresték nekünk. A szoba rendezett és tiszta volt, ezzel nem volt probléma.
Amivel elégedetlen voltam: A mini hűtőben nem volt semmi ital és a zuhanykabint nem tudtuk behúzni valami hiba miatt. Kicsit lehetne jobb a klíma.
Amivel elégedett voltam: a szálloda elhelyezkedése a városban
Amivel elégedetlen voltam: utcai zaj
Amivel elégedett voltam: Személyzet
Amivel elégedetlen voltam: Nem volt ilyen
Amivel elégedett voltam: tisztaság, szoba hőmérséklet
Amivel elégedetlen voltam: Írásbeli kérésünk ellenére nem sikerült a Dunára néző szobát kapni
Amivel elégedett voltam: az arral a szemelyzet kedvessegevel
Amivel elégedetlen voltam: kalandos a recepciohoz vezetö ut a lift belsejet is föl lehetne ujitani
Amivel elégedett voltam: Szinte minden jó, vagy kiváló.
Amivel elégedetlen voltam: A reggeli idején csatornatisztítás volt az étterem konyháján. Az üres minibár kellemetlen volt, mert késő este érkeztem.
Amivel elégedett voltam: a reggelivel
Amivel elégedetlen voltam: a tusoloban nem folyt le a viz--el volt dugulva
Amivel elégedett voltam: Wifi, hűtő a szobában, elhelyezkedés, svédasztalos reggeli a Mátyás pincében
Amivel elégedetlen voltam: Kevés TV csatorna
Amivel elégedett voltam: recepció
Amivel elégedetlen voltam: Kicsit mogorva a reggeli pincér
Amivel elégedett voltam: A SZALLODA ELHELYEZKEDESE
Amivel elégedetlen voltam: minden nap egy darab a szekrenybol le esett,hideg volt a szobaban es nagyon lassan melegedett,foleg amig rajottem,hogy a hoerzekelot hiaba huzom fel,a futotestek mind levoltak zarva,igy egy ejszakat fagyoskodtam,mas szallodakhoz kepest,az ar joval magasabb viszonyitva a minoseghez
Amivel elégedett voltam: Az ètterem festèse,berendezèse gyönyörü, kellemes volt ott reggelizni.
Amivel elégedetlen voltam: Dunai kilátással rendelt dràgább szobànk nemcsak hogy nem Dunàra nèzett de még az ablakon is csak ágyban fekve lehetett kitekinteni. Ha nem adtunk volna hangot elégedetlenségünknek szo nélkül kifizettették volna velünk a drágább szobaárat. A hotel sem berendezésében sem pedig személyzeti-menedzseri profizmusában nem felel meg egy 3 csillagos átlagnak.
Amivel elégedetlen voltam: nem volt olyan
Amivel elégedett voltam: recepciós személyzet
Amivel elégedetlen voltam: zajos munkálatok a szomszédban
Amivel elégedett voltam: Minden
Amivel elégedetlen voltam: Parkolási lehetőség
Amivel elégedett voltam: Törölközőkkel
Amivel elégedetlen voltam: A szoba megvilágítása nekem kevés volt.
Amivel elégedett voltam: Minden rendben volt, orultunk a csomagszobanak, a reservacios munkatarsaik paratlanok lehetnek segitsegnyujtasban meg hozzaallasban.
Amivel elégedetlen voltam: Nem volt ilyen.
Amivel elégedett voltam: Elhelyezkedes
Amivel elégedetlen voltam: Nincs minibar!!! Boltba kell jarni hogy az ember ihasson egy pohar vizet!!!!!!!! Szornyu!!! ilyet nem egethet meg maganak egy szalloda sem!! Ezen valltoztatni kell mert hamarosan nem lessz vendeg!!!
Amivel elégedett voltam: Az átlagon felöli reggelivel
Amivel elégedetlen voltam: Dohánybüdös volt a szoba.
Amivel elégedett voltam: Étkezés
Amivel elégedetlen voltam: Nagyon hangosak voltak a vendégek
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
- Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
- Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a City Hotel Mátyás szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
- Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
- Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
- Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
- Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
- Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
- Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk. - Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
- Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
- Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
- A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon. - Kiknek ajánljuk a City Hotel Mátyás szálláshelyet?Korábbi vendégeink közül az idősebb párok, az egyéni utazók, a nagygyerekes családok és a baráti társaságok érezték magukat a legjobban.