keresésmenü

Grand Hotel Esztergom, Esztergom - értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik a Szállásvadászon foglaltak és már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Tudj meg többet az értékelésekről!


Grand Hotel Esztergom, Esztergom >>

4.65 / 5
KIVÁLÓ
59
vélemény
4.72
Személyzet
4.84
Tisztaság
4.36
Ár / érték arány
4.74
Kényelem
(szoba)
4.58
Szolgáltatások
4.59
Étkezés
4.77
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (59 darab) számoltuk ki.
Vélemények, értékelések
, 2022. június 25. szombat, 5.00 / 5
Egyéni utazó
Superior kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
"Tökéletes üdülés Esztergomban."
Kényelmes, nagy és tiszta szoba. Az ételek ízletesek és bőséges választék van. A személyzet udvarias. Talán egy helyi nagyobb wellness részleg még kényelmesebbé tenné az üdülést.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Grand Hotel Esztergom, Tóth Erika - Reservation Manager
2022. június 27. hétfő
Kedves Vendégünk! Köszönjük remek értékelését, melyet megosztott velünk! Örömünkre szolgál, hogy elégedettek voltak szállodánkkal. Reméljük, a jövőben újra vendégeink között üdvözölhetjük Önöket! Üdvözlettel, Grand Hotel Esztergom
2022. május 02. hétfő, 4.50 / 5
Superior kétágyas szoba pótággyal
2 éjszakát töltött itt
"Grand Hotel Esztergom"
A klíma pont ránk fújta a levegőt,a baba ágyat ki kellett tenni az előszobába az ajtóhoz ezért. Az ablakot nem lehet kinyitni. Dohányzóknak nem ajánlom,mert nem tudnak hol dohányozni,talán ki kell menni az utcára?(Mi nem dohányzunk már....... .szerencsére)
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Grand Hotel Esztergom, Tóth Erika - Reservation Manager
2022. május 03. kedd
Kedves Vendégünk! Köszönjük értékelését és észrevételét, melyet megosztott velünk! Véleménye fontos számunkra. Ablakaink biztonságtechnikai okokból nem nyithatók.
Dohányozni Magyarországon 2012 óta csak a kijelölt területen lehet, zárt terekben tilos.
Reméljük, a jövőben újra szállodánk vendégei között üdvözölhetjük Önöket! Üdvözlettel, a Grand Hotel Esztergom csapata
, 2022. április 19. kedd, 4.57 / 5
Idősebb pár
Superior Plus szoba
2 éjszakát töltött itt
"Kikapcsolódás a Grand Hotelben"
Nagyon jól éreztem magam. Sajnos arra nem figyeltem, hogy nincs wellness részleg a szállodában. Az átmenés az élményfürdőbe nem volt számomra kedvező. Nem is vettem igénybe a szolgáltatást, pedig nagyon szerettem volna ezt megtenni. Ez némileg elvette a kedvemet, de a többi szolgáltatás remek volt. A szálloda kifejezetten tiszta, a személyzet kedves, az ellátás, a kínálat kiváló. Esztergom gyönyörű.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Grand Hotel Esztergom, Tóth Erika - Reservation Manager
2022. április 19. kedd
Kedves Vendégünk!
Köszönjük értékelését, melyet megosztott velünk. Sajnáljuk, hogy nem vette igénybe a szemben lévő Aquasziget Élményfürdő szolgáltatásait. Azon vendégeinknek akik nem szeretnének átsétálni az 50-100 méterre lévő fürdő épületébe, transzferbuszt is biztosítunk. Örömünkre szolgál, hogy a szálloda többi szolgáltatása és az ellátás, a személyzet is elnyerte tetszését. Reméljük egy legközelebbi esztergomi látogatás során újra vendégeinkként üdvözölhetjük Önöket! Üdvözlettel, a Grand Hotel Esztergom csapata
, 2022. március 23. szerda, 5.00 / 5
Kisgyerekes család
Superior kétágyas szoba pótággyal
2 éjszakát töltött itt
"Tökèletes,mindenre gondoló szàllàs a hotelben!Grand"
Mindennel elègedettek voltunk. Az ètelek tökèletesek voltak,nagy vàllasztèkban,frissek voltak.A szoba is rendben volt.Èrződött,hogy egy fiatal szàllodàban vagy mert mèg nem pusztítottàk le az emberek.A jàtszó hàz is tökèletes volt.A kisfiúnk nagyon èlvezte. Csalàdosoknak ès nem csalàdosoknak egyarànt ajànlom. :-)
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Grand Hotel Esztergom, Tóth Erika - Reservation Manager
2022. március 24. csütörtök
Kedves Vendégünk! Köszönjük remek értékelését, örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat nálunk, és mindennel elégedettek voltak! Reméljük, a jövőben újra vendégeink között üdvözölhetjük Önöket egy közeli dátumon! Üdvözlettel, Grand Hotel Esztergom
, 2022. február 21. hétfő, 5.00 / 5
Kisgyerekes család
Deluxe szoba
2 éjszakát töltött itt
"Pazar hétvége a Grand Hotel Esztergomban"
Csak szuperlatívuszokban lehet erről a szállodáról nyilatkozni: A szoba hatalmas, kényelmes és tiszta volt, a kilátás pazar, az ellátás osztályon felüli, a személyzet pedig szuper kedves és segítőkész. Nagyon-nagyon elégedettek voltunk mindennel. Remélem, hogy eljutunk még ide máskor is. Mindenkinek ajánlom ezt a szállodát!!!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Grand Hotel Esztergom, Tóth Erika - Reservation Manager
2022. február 22. kedd
Köszönjük remek értékelését, és kedves szavait, melyet megosztott velünk! Nagy örömünkre szolgál, hogy szállodánk elnyerte tetszésüket. Reméljük, a jövőben újra vendégeink között üdvözölhetjük Önöket, minél hamarabb! Üdvözlettel, a GHE csapata
, 2022. február 14. hétfő, 5.00 / 5
Fiatal pár
Superior Plus szoba
2 éjszakát töltött itt
"Fantasztikus hétvége a Grand hotel Esztergomban"
Először voltunk önöknél a Grand hotel Esztergom, egy nagyon szép, és modern komplexum.Megszeretném köszönni ezt a csodás hétvégét. Személyzetnek kiváltképp akik mindenben helyt áltak. Nagyon figyelmesek, és nagyon kedvesek voltak. A szoba fantasztikus tágas volt, gyönyörű kilátással.Wellnesz részleget mi a Aquaszigeten vettük igénybe. Pici hiányosság csak az, hogy kár hogy nincs a hotel egy kis alugutas folyosóval összekötve az Aquaszigettel.De biztosan csak ajánlani fogom az ismerőseinknek,jóbarátainknak. Mi is számítunk még magukhoz jönni
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Grand Hotel Esztergom, Tóth Erika - Reservation Manager
2022. február 15. kedd
Kedves Aranka!
Köszönjük csodás értékelését! Nagy örömünkre szolgál, hogy szállodánk, szolgáltatásaink és személyzetünk is elnyerte tetszésüket. Reméljük, a jövőben újra mihamarabb vendégeink között üdvözölhetjük Önöket! Üdvözlettel, a GHE csapata
, 2022. február 10. csütörtök, 4.00 / 5
Idősebb pár
Superior kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Kellemesen kikapcsolódtunk."
Tetszett a recepciósok hozzáállása, a személyzet tisztelet tudása,szolgálat készsége. Az ételkínálat nem volt 4 de még 3 csillagos sem. Az alapanyagok nagyon egysíkúak voltak, a grill pult ugyanazt az 5 féle alapanyagot kínálta , melyből 2 csirke volt.( Tudom hogy a pandémia miatt nehézségek voltak, vannak, de a 4 csillag kötelez. Hiányoltam a választékból a helyi specialitást. Az éttermi személyzetet nem értékelném, nem volna etikus a részemről. Amit esetleg meg lehetne oldani, hogy a fürdő belépő órájával az ottani vendéglátó egységekben is lehessen fogyasztani. Úgy tudom azok is a szállodához tartoznak.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Grand Hotel Esztergom, Tóth Erika - Reservation Manager
2022. február 11. péntek
Köszönjük értékelését és véleményét, mely fontos számunkra. Észrevételeit továbbítottuk a vezetőség felé. Reméljük, a jövőben újra vendégeink között üdvözölhetjük Önöket! Üdvözlettel, a GHE csapata
2022. február 07. hétfő, 4.62 / 5
Prémium superior kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Családi aktív hétvége kisgyerekekkel"
Szuper hétvége volt 6-8 éves gyerekekkel. Az étterem és a rekreáció remek. A szobákban egyedül a kihúzható kanapé volt kényelmetlen, meg a gyerekeknek is.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Grand Hotel Esztergom, Tóth Erika - Reservation Manager
2022. február 09. szerda
Köszönjük értékelésüket! Örömünkre szolgál, hogy szállodánk elnyerte tetszésüket, és az egész család jól érezte magukat nálunk. Sajnálom, amennyiben nem találták kényelmesnek a kanapét. Reméljük, a jövőben újra mihamarabb vendégeink között üdvözölhetjük Önöket, immár egy családi szobában! Üdvözlettel, a GHE csapata
, 2022. február 01. kedd, 5.00 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Superior kétágyas szoba pótággyal
2 éjszakát töltött itt
"Grand Hotel Esztergom"
Nagyon jó a konyha, változatos.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Grand Hotel Esztergom, Tóth Erika - Reservation Manager
2022. február 02. szerda
Köszönjük remek értékelését! Örömünkre szolgál, hogy szállodánk elnyerte tetszésüket. Reméljük, a jövőben újra mihamarabb vendégeink között üdvözölhetjük Önöket! Üdvözlettel, a GHE csapata
, 2022. január 04. kedd, 4.75 / 5
Idősebb pár
Superior kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Remek szilveszteri program volt "
Az értékelés alapján már minden lényeges dolgot elmondtam.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Grand Hotel Esztergom, Tóth Erika - Reservation Manager
2022. január 06. csütörtök
Kedves Hölgyem! Köszönjük szépen értékelését, reméljük legközelebb is vendégeinkként köszönthetjük Önöket! Üdvözlettel, a Grand Hotel Esztergom csapata
, 2021. október 13. szerda, 5.00 / 5
Egyéni utazó
Superior kétágyas szoba pótággyal
2 éjszakát töltött itt
"Esztergomi élményeim"
A szoba mérete az talán a legnagyobb az eddigi tapasztalataim alapján. Ez kb 20-25 szállodát jelent.A szálloda építészeti stílusa teljességgel az én stílusomnak megfelelő.A konyhája remek,a személyzet nagyon segítőkész. A tisztaság tökéletes,a szobaberendezése nagyon eltalált,és ízléses. Én a külön wc-t jó ötletnek tartom,de egy törölköző tartót a wc kézmosójához is felszereltem volna.A wellness egy kicsit nagyobb lehetne.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Grand Hotel Esztergom, Tóth Erika - Reservation Manager
2021. október 15. péntek
Kedves Gábor! Nagy örömünkre szolgál az Ön értékelését olvasni. Reméljük legközelebbi esztergomi látogatása során is szállodánkban üdvözölhetjük Önt!
Üdvözlettel, a Grand Hotel Esztergom csapata
, 2021. szeptember 08. szerda, 4.88 / 5
Baráti társaságok
Superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Remelem évente el tudok oda menni kikapcsolódni, feltöltődni"
Minden is :) Környezet, szoba, wellness, személyzet, ételek…. tényleg minden …. Bár lehetett volna egy mérettel kisebb párna :)
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Grand Hotel Esztergom, Tóth Erika - Reservation Manager
2021. szeptember 13. hétfő
Ezúton szeretnénk megköszönni kedves értékelését, örömünkre szolgál, hogy jól érezte magát nálunk. Mindig örömmel olvassuk a szép szavakat. Reméljük a jövőben is vendégeink közt üdvözölhetjük Önt. Üdvözlettel, Grand Hotel Esztergom
, 2021. augusztus 20. péntek, 5.00 / 5
Idősebb pár
Superior kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
"Fantasztikus hét a Grand Hotelben."
Mi jobban szeretjük a keményebb ágyakat.Persze ízlések és pofonok különbözőek,ahogy szoktuk mondani.Hiányzott még a kispárna.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Grand Hotel Esztergom, Tóth Erika - Reservation Manager
2021. augusztus 23. hétfő
Ezúton szeretnénk megköszönni kedves értékelését, örömünkre szolgál, hogy jól érezte magát nálunk. Reméljük a jövőben is vendégeink közt üdvözölhetjük Önt. Üdvözlettel, Grand Hotel Esztergom
, 2021. augusztus 17. kedd, 4.88 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Superior kétágyas szoba pótággyal
2 éjszakát töltött itt
"Grand Hotel Esztergom"
A wellness részleg utazásunkkor sajnos még nem állt rendelkezésre a szállodában.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Grand Hotel Esztergom, Tóth Erika - Reservation Manager
2021. augusztus 18. szerda
Köszönjük értékelését! Reméljük hamarosan újra vendégeinkként üdvözölhetjük Önöket, és legközelebb már az exkluzív wellness lounge részt is ki tudják próbálni! Üdvözlettel, a Grand Hotel Esztergom csapata
, 2021. augusztus 12. csütörtök, 3.75 / 5
Baráti társaságok
Superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Hétvége Esztergomban "
A személyzet segítőkész, a szálloda elhelyezkedese kiváló. Wellness rész még nem készült el, ami zavaró volt. Az étkezések alatt az etteremben káosz volt, mintha a személyzetnek fogalma sem lenne hogy mit kell csinálni. Az étel átlagos illetve több alkalommal már nem volt meleg. Szemely szerint én nem ajánlom a szallast
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Grand Hotel Esztergom, Tóth Erika - Reservation Manager
2021. augusztus 17. kedd
Köszönjük észrevételeit! Nagyon sajnáljuk, hogy exkluzív, újonnan nyíló szállodánk nem nyerte el az Ön tetszését. Reméljük a kellemetlenségek ellenére, a jövőben egyszer újra szállodánk vendégei között üdvözölhetjük Önöket!
2021. augusztus 07. szombat, 4.62 / 5
Grand lakosztály
4 éjszakát töltött itt
"Nyaralás a luxusban!"
Nagyon szép helyen, nagyon kényelmes és tágas szállásunk volt, imádtuk. A fürdőre ráfér egy felújítás. Az ételek ízei még nem az igaziak! Jól éreztük magunkat!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Grand Hotel Esztergom, Tóth Erika - Reservation Manager
2021. augusztus 17. kedd
Örömünkre szolgál, hogy újonnan nyitó szállodánk elnyerte tetszését. Reméljük, a jövőben újra vendégül láthatjuk Önt!
2021. augusztus 01. vasárnap, 4.50 / 5
Superior Plus szoba
2 éjszakát töltött itt
"Remek új szálloda"
Nagyon jól éreztük magunkat, most nem okozott gondot az átjárás a szemben lévő strandra, de télen talán már problémás lehet. Nagyon finomak voltak az ételek.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Grand Hotel Esztergom, Tóth Erika - Reservation Manager
2021. augusztus 17. kedd
Örömünkre szolgál, hogy jól érezte magát nálunk. Reméljük a jövőben is vendégeink közt üdvözölhetjük Önöket.
, 2021. július 30. péntek, 4.00 / 5
Idősebb pár
Superior Plus szoba
2 éjszakát töltött itt
"Szuper hétközbap Eszetergomban"
A szobából a kilátás gyönyörű ! Bekészítés nagyon szuper volt (kávé, tea). A személyzet nagyon kedves, segítőkész. A ételek nagyon finomak, a választék nagy, biztosan mindenki talál magának valót ! Jó hogy van saját, ingyenes parkolója a szállodának. Első nézésre nagyon szép tiszta volt a szoba. Aztán a tisztaságban találtam kivetni valót. Az ablakon az előző vendégek homlokainak nyomai voltak láthatóak. A beépített fehér szekrényen folyadék lefolyások voltak. A fürdőszobában a wc melletti csempe se volt tiszta. A reggel 7 órás tűzriadó után sajnos senki nem kért elnézést, azért ez egy kicsit furcsa volt egy 4* szálloda esetén. Wellness részlege még nem volt, így a szembe lévő fürdőben tölthettük el az időnket, ahol segítőkész koordinátorok segítették az eligazodást.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Grand Hotel Esztergom, Tóth Erika - Reservation Manager
2021. augusztus 17. kedd
Köszönjük észrevételeit! Nagyon sajnáljuk, hogy exkluzív, újonnan nyíló szállodánkban ilyen kellemetlenségbe ütközött. Fontosnak tartjuk vendégeink véleményét, így észrevételét mindenképp továbbítjuk a vezetőség felé. Reméljük, a jövőben újra szállodánk vendégei között üdvözölhetjük Önöket!
2021. július 22. csütörtök, 4.12 / 5
Superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"3 éjszaka pihenés"
A szálloda nagyon szép és modern,de még sok hiányosság van.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Grand Hotel Esztergom, Nagy Krisztina - Sales manager
2021. július 27. kedd
Kedves Hölgyem / Uram!
Köszönjük szépen értékelését. Fontosnak tartjuk vendégeink véleményét, így észrevételét mindenképp továbbítjuk a vezetőség felé. Reméljük a jövőben ismét szállodánk vendégei közt üdvözölhetjük Önt.
, 2021. július 19. hétfő, 3.88 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Prémium superior kétágyas szoba
Superior kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
"Bosszantó hibák, talán a kicsit korai nyitás miatt. "
A személyzet segítőkész volt, a svédasztal ízletes. A wc-ben nem volt törülköző(tartó), sem tükör. A világítás egy része nem működött a szobában. A kártyával működtethető lift megviccelt, ezért kellett is lépcsőznöm a negyedikre :) Ezeket a bosszantó apróságokat betudom “indulási nehézségnek”. A koszos folyosó viszont ennyi pénzért nem megengedhető.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Grand Hotel Esztergom, Nagy Krisztina - Sales manager
2021. július 27. kedd
Kedves Attila!
Ezúton szeretnénk megköszönni értékelését. Nagyon sajnáljuk, hogy exkluzív, újonnan nyíló szállodánkban ilyen kellemetlenségekbe ütközött. Biztosíthatjuk, hogy észrevételét továbbítjuk a vezetőség felé. Reméljük a jövőben újra vendégül láthatjuk majd Önt szállodákban.
, 2021. július 18. vasárnap, 3.50 / 5
Fiatal pár
Deluxe szoba
2 éjszakát töltött itt
"Grand Hotel Esztergom"
Az ablak nem nyitható. Az ételek nem változatosak. A szoba nagy volt, de furcsa volt, hogy a villany kapcsoló az ajtó sarkánál van. Szállodán belül fel számolnak szervíz díjat a 4 csillagos ár mellé. A nagy méretű WC-ben nincs törölköző akasztó.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Grand Hotel Esztergom, Tóth Erika - Reservation Manager
2021. augusztus 17. kedd
Köszönjük észrevételeit! Nagyon sajnáljuk, hogy exkluzív, újonnan nyíló szállodánkban ilyen kellemetlenségbe ütközött. Fontosnak tartjuk vendégeink véleményét, így észrevételét mindenképp továbbítjuk a vezetőség felé. Folyamatosan fejlesztjük szolgáltatásaink minőségét.
Reméljük, a jövőben újra szállodánk vendégei között üdvözölhetjük Önöket!
, 2021. július 18. vasárnap, 4.12 / 5
Idősebb pár
Superior Plus szoba
1 éjszakát töltött itt
"Remek pihenés"
Nagyon jó hogy az élményfürdőbe közeli átjárás van.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Grand Hotel Esztergom, Nagy Krisztina - Sales manager
2021. július 19. hétfő
Kedves Zsolt!
Ezúton szeretnénk megköszönni kedves értékelését, örömünkre szolgál, hogy jól érezte magát nálunk. Reméljük a jövőben ismét szállodánk vendégei közt köszönthetjük Önt!
, 2021. július 11. vasárnap, 4.86 / 5
Baráti társaságok
Superior kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Kényelem luxus kivitelben!"
Tökéletes!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Grand Hotel Esztergom, Nagy Krisztina - Sales manager
2021. július 19. hétfő
Kedves Diána!
Nagy örömünkre szolgál, hogy újonnan nyitó hotelünk elnyerte tetszését. Reméljük a jövőben ismét szállodánk vendégei között köszönthetjük majd.
, 2021. július 10. szombat, 4.00 / 5
Kisgyerekes család
Deluxe szoba
3 éjszakát töltött itt
"Most sem rossz, de lesz még jobb is az új Grand Hotel Esztergom"
Új a szálloda, természetes a néhány porszem vagy kisebb kavics az üzemeltetés fogaskerekeiben. Kitöltöttem a bejelentőt, hogy érkezéskor ezzel ne kelljen időt veszíteni. Hát kellett, mert a szálloda nem kapta meg a bejelentőt. A szállodát közvetlenül nem lehetett felhívni (technikai gondjuk volt több napon át) és erre hivatkozva nem tudták lehívni az előleget sem a kártyámról. Két kocsija van a londinereknek, nem tudom, hogy mire használták, de a recepciós (Béla - aki egyébként nyeresége a hotelnek) felajánlotta segítségét, hogy felviszi holmijaimat a szobánkba. Inkább megvártam a londinert, aki kézben hordta fel a bőröndöt és a táskáimat, mert a kocsi nem került elő. A szobában meglehetősen hideg volt (még este is), a recepción megnyugtattak, a technikus jelezte, hogy panasz érkezik majd a légkondira, de éjjelig megoldódik a gond. Tényleg reklamáltam és tényleg megoldódott. A szobában minden a helyén volt, a mellékhelységben van ugyan kézmosó, de nincs törülköző és tartója sem. A TV programokból a legszükségesebbek láthatóak, nem egy négycsillagos kínálat. Éterem: szegényes a vacsorakínálat, ami van, az jóízű! A pincérek többsége fiatal (talán tanulók?), jeleztem a főnöküknek a hibákat, késöbb érzékeltem a javuló tendenciát. Játszóterem élvezetes, kreativitást fejlesztő, a legkisebbeknek is kellene valamit nyújtani. A teremgarázs óriási és díjmentes - ez kellemes meglepetés. A vizipark nagy élményt nyújt, jó lenne tudatosítani, hogy az ingyenes belépő az emeleti szaunákra is érvényes, ez együtt naponta, személyenként cca. 5 ezer forint megtakarítást jelent, ha ott tölti a vendég a nap nagyobbik részét. Összefoglalva: jó ez a szálloda, természetesek a gyerekbetegségek, 1-2 hónap múlva minden a helyére kerül és nincs is messze a fővárostól. Sok sikert!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Grand Hotel Esztergom, Tóth Erika - Reservation Manager
2021. augusztus 17. kedd
Köszönjük észrevételeit! Fontosnak tartjuk vendégeink véleményét, így észrevételét mindenképp továbbítjuk a vezetőség felé és mindent megteszünk a szolgáltatások javítása érdekében . Reméljük, a jövőben újra szállodánk vendégei között üdvözölhetjük Önt!

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Gyakori kérdések
  • Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?
    Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
  • Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?
    Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Grand Hotel Esztergom szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
  • Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?
    Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
  • Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?
    Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
  • Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?
    Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
  • Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?
    Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
  • Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?
    Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
  • Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?
    8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

    Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
  • Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?
    Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
  • Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?
    Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
  • Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?
    Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
  • A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?
    A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

    1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

    2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

    3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

  • Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Grand Hotel Esztergom korább vendégei?
    Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Superior kétágyas szoba pótággyal, Grand lakosztály és Superior Plus szoba.
  • Kiknek ajánljuk a Grand Hotel Esztergom szálláshelyet?
    Korábbi vendégeink közül a csoportok, a fiatal párok, a kisgyerekes családok és az egyéni utazók érezték magukat a legjobban.

Információ: +36 1 457-8450

Szerzői jog © 2004-2022 Hotelstart Kft.
Minden jog fenntartva.