Ensana Thermal Sárvár, Sárvár - értékelések, vélemények
A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik a Szállásvadászon foglaltak és már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Tudj meg többet az értékelésekről!
Ensana Thermal Sárvár, Sárvár >>
4.70 / 5
KIVÁLÓ
2218
vélemény
vélemény
4.84
Személyzet
4.75
Tisztaság
4.61
Ár / érték arány
4.53
Kényelem
(szoba)
(szoba)
4.65
Szolgáltatások
4.78
Étkezés
4.77
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (666 darab) számoltuk ki.
Vélemények, értékelések
2025. október 27. hétfő, 4.88 / 5
Fiatal pár
Superior szoba
3 éjszakát töltött itt
Minden fantasztikus volt ,nagyon jól éreztük magunkat.
Béláné, 2025. október 26. vasárnap, 4.88 / 5
Idősebb pár
Superior szoba
4 éjszakát töltött itt
"Remek 4 nap volt"
Ár érték arányban mindennel meg voltunk elégedve, kivéve a fürdőszoba tisztaságával. A személyzet nagyon kedves és segítőkész volt. Amikor segítséget kértem, azonnal intézkedtek. Tavasszal ismét vissza fogunk látogatni, valószínűleg öt éjszakára. Ha sikerül a barátainkkal megyünk.
2025. október 26. vasárnap, 4.38 / 5
Idősebb pár
Superior szoba
2 éjszakát töltött itt
"Remek hétvége 😘"
Szinte minden tetszett, kivéve a kilátás, az erkély hiánya és a szőnyeg higiéniája
Ágnes, 2025. október 25. szombat, 3.50 / 5
Idősebb pár
Superior szoba
2 éjszakát töltött itt
A szobák tisztasága lehetett volna jobb, a zuhanyrózsát nem lehetett rögzíteni, nem volt a hűtő feltöltve, koszos volt a függöny, és az erkélyen lévő bútorok, le volt törve a szárító az erkélyen, a szekrény ajtó nem záródott rendesen. Aki kutyát hozott, nem volt kellemes, hogy a kinti medencétől nem messze végezték a dolgukat. Meg kellene jelölni azt a területet, ahol ezt megtehető..
Takácsné Ági, 2025. október 24. péntek, 5.00 / 5
Idősebb pár
Superior szoba
2 éjszakát töltött itt
"Teljes kikapcsolódás az Ensana Hotelben."
Két éjszakát töltöttünk a szállodában. Nagyon jól éreztük magunkat. A szoba szép, tágas volt. Egy-két poloska ugyan zavart bennünket, de ez az arborétum közelségének köszönhető. De éppen ebben van a szálloda elhelyezkedésének szépsége. Körbeöleli az artborétum, ahova közvetlen átjárás van. A wellnes szuper volt, szinte már tökéletes.Mindenhol tisztaség, a személyzet kedves, mosolygós. A pincér meglepetésemre, amikor közöltem, hogy nem ihatok alkoholt, hozott egy kancsó jeges csapvizet, aminek nagyon örültem. Jövőre biztosan visszatérünk ide.
László , 2025. október 23. csütörtök, 3.86 / 5
Idősebb pár
Superior szoba
2 éjszakát töltött itt
Az ételek minősége jó volt a választék már kevésbé.nègyfèle húsételt felrakni egy büfé asztalra azért elég gyenge főleg hogy fél nyolcra az egyik már kifogy.szakacs vagyok ezt mi nem így szoktuk
2025. október 23. csütörtök, 4.88 / 5
Idősebb pár
Superior szoba
3 éjszakát töltött itt
"Nagyon várjuk, hogy ide utazzunk."
Jól érezzük magunkat.
Enikő, 2025. október 22. szerda, 4.00 / 5
Idősebb pár
Superior szoba
5 éjszakát töltött itt
A konyha, a személyzet kiváló.
Katalin, 2025. október 20. hétfő, 4.62 / 5
Idősebb pár
Superior szoba
4 éjszakát töltött itt
"Szép napok a Ensanaban."
Csak a teraszajtón volt lehetőség szellőztetésre nincs nyitható ablak, így rengeteg poloska bejött és a férjemet összecsípték. Más probléma nem volt.
2025. október 19. vasárnap, 5.00 / 5
Egyéni utazó
Superior szoba
4 éjszakát töltött itt
"Gyönyörű öt nap Sárváron"
Nagyon kellemes hely.A személyzet kedves, udvarias. A konyha kiváló, finom ételekkel és mindenki ízlésének megfelelő kínálattal rendelkezik. A wellness részleg a benti és kinti medence és szaunák választási lehetőséget biztosítanak.
Bognár Jánosné, 2025. október 19. vasárnap, 2.25 / 5
Fiatal pár
Superior szoba
3 éjszakát töltött itt
"Csalódás "
Az első csapás a kilátás a szobábol / egy TETŐRE 😔tele lehulló levéllel ami alól kandikáltak a fehér és fekete zacskós kutyapiszkok ami biztosan nem lentről lettek feldobálva.Bent a szobába a sarkokban pókháló persze pókokkal. 2 csapás a VACSORA 12 percet álltunk sorba , mire tudtunk tányérhoz és az étlekhez jutni...sajnos itt nincs legalább 2 turnusra szedve a vacsoráztatás az ien tumultus elkerülésére , így mindenki egyszerre lódul oda. 3 gondom...mire a vacsorát megettük addigra értek oda, hogy mit fogyasztanánk italt a kajához. ...lenne még mit írnom de nincs értelme.a mi döntésünk , hogy soha ide nem vágyunk vissza.😔
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Ensana Thermal Sárvár, Nagy Péter - E-commerce manager
2025. október 21. kedd
2025. október 21. kedd
Kedves Bognár Jánosné!
Köszönjük értékelését, és hogy szállodánkat választották. Sajnálom, hogy nem tudtunk megfelelni elvárásaiknak. Engedje meg, hogy a leírtakra itt válaszoljak:
* Az Önök által kapott szoba egy első emeleti lakóegység volt, ami méreteiben és felszereltségében teljes mértékben megegyezik a többi, 1-3. emeleteken található erkélyes szobával. Alatta valóban egy összekötő folyosó található, ami a lakórészt és a wellness részleget köti össze a recepcióval és az étteremmel. Szeretném kiemelni, hogy ez a rész a vendégek elől el van zárva, így semmilyen vendégforgalom nem engedélyezett rajta - különösen nem háziállatokkal. Értékelése kézhezvétele után szállodavezetőnk személyesen ellenőrizte az érintett területet, és valóban volt fent egy üres, a szél által odahordott nejlonzacskó, ami eltávolításra került. Az esetleges kellemetlenségek miatt elnézését kérjük.
* Az épület mellett számos platán és juharfa található, nem egy közülük több mint száz éves. Ezek ősszel valóban jelentős mennyiségben hullatják a leveleket, melyeket időről-időre kollégáink a tetőkről is takarítanak, viszont a terület nehéz megközelíthetősége, valamint vendégeink nyugalma miatt a hotel ezen része nincs olyan rendszerességgel lombfúvózva, mint például a kinti wellness részleg környéke, vagy a parkoló.
* Sajnálom, hogy éttermünk zsúfoltsága kellemetlenséget okozott Önöknek. A hosszúhétvégéken és ünnepi időszakokban, amikor foglaltságunk tartósan magasan van, valóban javasoljuk vendégeinknek a több turnusban történő érkezést, éttermünk kapacitási korlátai miatt. Fejlesztési terveinkben éttermünk bővítése kiemelt helyen szerepel, hogy vendégeink egész évben kényelmesen tudják igénybe venni szolgáltatásainkat.
* Külön szeretném elnézését kérni, hogy éttermi személyzetünkkel nem voltak megelégedve. Ez azért is szomorú, mert kollégáink messze átlag feletti pontszámokat kapnak mind a szállásvadász.hu, mind az egyéb online portálok közönségétől, és rendszeresen méltatják kedvességüket és szakértelmüket. Sajnálom, hogy Önök ezt másképp tapasztalták.
Végezetül szeretném még egyszer megköszönni, hogy megosztotta velünk tapasztalatait, mivel vendégeink észrevételei szolgáltatják a fő információforrást, hogy a jövőben még jobb vendégélményt biztosíthassunk.
Tisztelettel:
Nagy Péter, E-commerce manager
Köszönjük értékelését, és hogy szállodánkat választották. Sajnálom, hogy nem tudtunk megfelelni elvárásaiknak. Engedje meg, hogy a leírtakra itt válaszoljak:
* Az Önök által kapott szoba egy első emeleti lakóegység volt, ami méreteiben és felszereltségében teljes mértékben megegyezik a többi, 1-3. emeleteken található erkélyes szobával. Alatta valóban egy összekötő folyosó található, ami a lakórészt és a wellness részleget köti össze a recepcióval és az étteremmel. Szeretném kiemelni, hogy ez a rész a vendégek elől el van zárva, így semmilyen vendégforgalom nem engedélyezett rajta - különösen nem háziállatokkal. Értékelése kézhezvétele után szállodavezetőnk személyesen ellenőrizte az érintett területet, és valóban volt fent egy üres, a szél által odahordott nejlonzacskó, ami eltávolításra került. Az esetleges kellemetlenségek miatt elnézését kérjük.
* Az épület mellett számos platán és juharfa található, nem egy közülük több mint száz éves. Ezek ősszel valóban jelentős mennyiségben hullatják a leveleket, melyeket időről-időre kollégáink a tetőkről is takarítanak, viszont a terület nehéz megközelíthetősége, valamint vendégeink nyugalma miatt a hotel ezen része nincs olyan rendszerességgel lombfúvózva, mint például a kinti wellness részleg környéke, vagy a parkoló.
* Sajnálom, hogy éttermünk zsúfoltsága kellemetlenséget okozott Önöknek. A hosszúhétvégéken és ünnepi időszakokban, amikor foglaltságunk tartósan magasan van, valóban javasoljuk vendégeinknek a több turnusban történő érkezést, éttermünk kapacitási korlátai miatt. Fejlesztési terveinkben éttermünk bővítése kiemelt helyen szerepel, hogy vendégeink egész évben kényelmesen tudják igénybe venni szolgáltatásainkat.
* Külön szeretném elnézését kérni, hogy éttermi személyzetünkkel nem voltak megelégedve. Ez azért is szomorú, mert kollégáink messze átlag feletti pontszámokat kapnak mind a szállásvadász.hu, mind az egyéb online portálok közönségétől, és rendszeresen méltatják kedvességüket és szakértelmüket. Sajnálom, hogy Önök ezt másképp tapasztalták.
Végezetül szeretném még egyszer megköszönni, hogy megosztotta velünk tapasztalatait, mivel vendégeink észrevételei szolgáltatják a fő információforrást, hogy a jövőben még jobb vendégélményt biztosíthassunk.
Tisztelettel:
Nagy Péter, E-commerce manager
Németh Lajos, 2025. október 15. szerda, 5.00 / 5
Idősebb pár
Superior szoba
2 éjszakát töltött itt
"Ensana- a termál és a természet oázisa"
Már jártam itt vagy 4 éve, azóta a magas szinvonalú ellátás mit sem változott. Kedvesek, barátságosak a dolgozók, a svédasztalos étkezésnél fürgén viszik el a használt tányérokat, adnak lehetőséget, hogy több mindent végigkóstoljunk. Kár, hogy a szobabelépő kártyák nem 2 színűek, az egyik mindíg elbújt, persze mindketten azt gondoltuk, hogy a másikunk volt a hanyag, ez két eltérő színü kártyával elkerülhető lett volna.
Ágnes, 2025. október 15. szerda, 4.88 / 5
Egyéni utazó
Superior szoba
2 éjszakát töltött itt
"Csodás napokat töltöttünk itt!"
A Hotel kiváló helyen van, közel a Vár, a városközpont. A wellness részleg várakozáson felüli. Kényelmes szoba, ágy. Csak a vacsoránál a hosszú sorban állás a meleg ételért nem tetszett. Megoldás lenne, ha ugyanazokat a meleg ételeket két pultnál is adnák.
2025. október 14. kedd, 4.88 / 5
Fiatal pár
Superior szoba
3 éjszakát töltött itt
"Nagyon várt pihenés"
Először voltunk ebben a hotelben. Nagyon elégedetten távoztunk. Gyorsan történt a bejelentkezés, kijelentkezés. Ott tartozkodásunk alatt a személyzett mindenben a rendelkezésünkre állt. Minden kérdésünkre, kívánságunkra azonnal vagy nagyon hamar válasz vagy megoldás született. Az ételek/ italok nagyon finomak voltak. A szállás a foglaltaknak megfelelő volt, a plusz igényeket figyelembe vették. Hamarosan biztos, hogy vendégek leszünk.
Emi, 2025. október 14. kedd, 4.88 / 5
Idősebb pár
Superior szoba
3 éjszakát töltött itt
Nagyon jól éreztük magunkat. Nekünk a matracok puhák voltak. Hiányzik a szúnyogháló, vagy szellőztetsz és vadászol a büdős poloskákra, vagy nagyon meleg van. Az étel és a személyzet kifogástalan.
Alžbeta, 2025. október 13. hétfő, 4.75 / 5
Egyéni utazó
Superior szoba
3 éjszakát töltött itt
Ajánlom mindenkinek, személyzet mosolygos, kaja fantasztikus, wellnest100%ban kihasználtuk....
Zsuzsanna, 2025. október 10. péntek, 4.88 / 5
Fiatal pár
Superior szoba
2 éjszakát töltött itt
"Pihenés és feltöltődés"
Júniusban toltöttünk 3 napot a hotelban. Kellemes és pihenteto időtöltés volt.Személyzet nagyon kedves, segítőkész. Étkezés bőséges svédasztalos reggeli és vacsora. Dohányzás csakis a kijelölt helyen a hotel bejáratánál ,ami pozitívum. Wellnes részlegen tisztaság, ami egy picit zavaró volt az a huzat-nyitott ajtók miatt. Kellemes séta az arboretum területén, bejárat a hotel udvarából.--SZUPER!!!
Mária, 2025. október 06. hétfő, 4.25 / 5
Idősebb pár
Superior szoba
2 éjszakát töltött itt
"3 csillagosnak megfelel."
A recepciós hölgy barátságos volt, csak a szoba kiosztás nem sikerült úgy ahogy mi kértük. A 4.-ik emeletre akart szobát adni, holott mi leírtuk, hogy 1.-től 3.-ik emeletig, padlószőnyeges erkélyes szobát kérünk. Egy kis megbeszélés után, kaptunk a 3.-ik emeleten egy erkélyes parkettás szobát. Ha már pénzt kérnek a parkolásért (nem is keveset!) lehetne nagyobb is, hogy elférjünk.
Gábor, 2025. október 05. vasárnap, 4.62 / 5
Fiatal pár
Superior szoba
2 éjszakát töltött itt
A szabadba is kinyúló élmény medence lehetne 1-2 fokkal melegebb, nekem nem volt komfortos. A termál az teljesen megfelelő. Az ételek minősége, változatossága pazar. ( a kávét kivéve, ami a reggelihez jár az felejtős)
Miklós Csabáné, 2025. október 04. szombat, 4.88 / 5
Idősebb pár
Superior szoba
2 éjszakát töltött itt
Az élmény medencében kicsit hideg a víz.
László Vass, 2025. október 02. csütörtök, 4.75 / 5
Idősebb pár
Superior szoba
3 éjszakát töltött itt
"Idősbarát szálloda"
Minden nagyon rendben volt. Egy javítható, fejleszthető dolog: a szauna. A jelenlegi használat, szabályozás és berendezés nem az üdülő használókhoz igazodik. Nem ilyen az igényük ezért alig használják. Nyitottá kellene tenni, finn szaunát háromszorosára bővíteni, fürdőruha viseléssel, papucs nélkül használni. kétóránként felöntéssel programot csinálni. Illatokkal és lágy zenével hangulatossá tenni.
Ildikó , 2025. október 02. csütörtök, 4.75 / 5
Egyéni utazó
Superior szoba
3 éjszakát töltött itt
"Kellemes pihenés volt ez a 3 éjszaka "
Az ágy matracai számunkra nagyon puhák voltak.A folyosón elhelyezett fotelek is nagyon süppednek, ki vannak ülve.A személyzet nagyon kedves,udvarias volt.Az étkezéseknél a tumultus elég zavaró volt.Szerencsére a vacsorához még időben foglaltam asztalt.Erre jó lenne,ha felhívnák a vendégek figyelmét a bejelentkezésnél!A telt ház egy kissé zavaró volt.Összességében jól éreztük magunkat. Köszönöm
Ferencné, 2025. október 01. szerda, 4.88 / 5
Idősebb pár
Superior szoba
2 éjszakát töltött itt
"Remek hètvège"
Minden super volt màskor is jövük
Gábor, 2025. szeptember 29. hétfő, 4.38 / 5
Idősebb pár
Superior szoba
3 éjszakát töltött itt
A parkolási díj nem tetszett, soknak tartom.
Zsuzsanna, 2025. szeptember 25. csütörtök, 2.88 / 5
Baráti társaságok
Superior szoba
3 éjszakát töltött itt
"Csalódás a sárvári Ensana hotelben."
Ami tetszett,hogy bő választék volt az étteremben. Ami nem hogy a pincérek,főleg az idősebbek, csak a német vendégekkel foglalkoztak. A recepciós hölgy nem volt kedves és segítőkész. A wellness részlegen dolgozók, és a szobaasszonyok figyelmesek, kedvesek voltak. A fűnyírást, nem a legnagyobb melegben kellene elvégezni, koradélután amikor mindenki pihenni szeretne kint a szabadban. A gázt odapöfögi az emberek orra alá, félre kellett menni a napággyal. A kulacsomat a szobai hűtőben hagytam. Fel sem hívtak, hogy szükségem van-e rá.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Ensana Thermal Sárvár, Nagy Péter - E-commerce manager
2025. szeptember 26. péntek
2025. szeptember 26. péntek
Kedves Vendégünk! Köszönjük értékelését, és hogy szállodánkat választották. Örömmel olvastuk, hogy ételkínálatunk elnyerte tetszésüket. Egyben szeretném elnézését kérni, hogy nem tudtunk maradéktalanul megfelelni az elvárásoknak. Engedje meg, hogy a leírtakra ezúton válaszoljak:
* Sajnálom, hogy személyzetünkkel nem volt 100%-ig megelégedve. Ez különösen azért szomorú, mert a Szállásvadász több mint 2000 értékelése alapján kollégáink kedvességét és szakértelmét rendszeresen átlag feletti pontszámokkal jutalmazzák vendégeink. Sajnálom, hogy Önnek ezt nem volt alkalma megtapasztalni. Éttermi személyzetünk minden vendéget egyaránt figyelemmel és profizmussal kezel; azonban valóban vannak olyan, nem egy esetben több évtized óta visszajáró törzsvendégeink, akikkel már szó szerint, névről ismerik egymást. Szeretném hozzátenni, hogy ez nemzetiségtől független, mivel Európa, és a világ számos részéről látogatnak vissza hozzánk vendégeink, köztük olyanok is, akik már a szálloda nyitása óta kitüntetnek bennünket bizalmukkal.
* Szeretném elnézését kérni a fűnyírás időpontja miatti tapasztalt kényelmetlenség miatt. A művelet elvégzését normál esetben valóban igyekszünk úgy végezni, hogy vendégeinket a legkevésbé zavarja. Sajnos az Ön látogatása alatt több tényező (betegség és műszaki okok) együttállása miatt kellett így időzítenünk a kerti munkálatot. Ezúton is, ismételten elnézését kérjük.
* Köszönöm, hogy jelezte felénk az elhagyott tárgyat. Az értékesebb tételek (kulcsok, iratok, pénztárca, ékszer, stb) esetén természetesen igyekszünk azonnal értesíteni vendégeinket, amint megtaláltuk az adott holmit. Egyéb esetekben is vendégeink bátran fordulhatnak szállodánk recepciójához, akik a housekeeping-gel egyeztetve intézkednek a megtalált tárgyak eljuttatásáról.
Végezetül szeretném megköszönni, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Minden értékelés rendkívül fontos számunkra, hiszen így tudunk vendégeinknek még jobb színvonalú szolgáltatást nyújtani. Egyben bízunk benne, hogy ha a jövőben ismét bizalmat szavaznak nekünk, javíthatunk majd a most kapott pontszámunkon. Üdvözlettel: Nagy Péter, E-commerce manager
* Sajnálom, hogy személyzetünkkel nem volt 100%-ig megelégedve. Ez különösen azért szomorú, mert a Szállásvadász több mint 2000 értékelése alapján kollégáink kedvességét és szakértelmét rendszeresen átlag feletti pontszámokkal jutalmazzák vendégeink. Sajnálom, hogy Önnek ezt nem volt alkalma megtapasztalni. Éttermi személyzetünk minden vendéget egyaránt figyelemmel és profizmussal kezel; azonban valóban vannak olyan, nem egy esetben több évtized óta visszajáró törzsvendégeink, akikkel már szó szerint, névről ismerik egymást. Szeretném hozzátenni, hogy ez nemzetiségtől független, mivel Európa, és a világ számos részéről látogatnak vissza hozzánk vendégeink, köztük olyanok is, akik már a szálloda nyitása óta kitüntetnek bennünket bizalmukkal.
* Szeretném elnézését kérni a fűnyírás időpontja miatti tapasztalt kényelmetlenség miatt. A művelet elvégzését normál esetben valóban igyekszünk úgy végezni, hogy vendégeinket a legkevésbé zavarja. Sajnos az Ön látogatása alatt több tényező (betegség és műszaki okok) együttállása miatt kellett így időzítenünk a kerti munkálatot. Ezúton is, ismételten elnézését kérjük.
* Köszönöm, hogy jelezte felénk az elhagyott tárgyat. Az értékesebb tételek (kulcsok, iratok, pénztárca, ékszer, stb) esetén természetesen igyekszünk azonnal értesíteni vendégeinket, amint megtaláltuk az adott holmit. Egyéb esetekben is vendégeink bátran fordulhatnak szállodánk recepciójához, akik a housekeeping-gel egyeztetve intézkednek a megtalált tárgyak eljuttatásáról.
Végezetül szeretném megköszönni, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Minden értékelés rendkívül fontos számunkra, hiszen így tudunk vendégeinknek még jobb színvonalú szolgáltatást nyújtani. Egyben bízunk benne, hogy ha a jövőben ismét bizalmat szavaznak nekünk, javíthatunk majd a most kapott pontszámunkon. Üdvözlettel: Nagy Péter, E-commerce manager
József , 2025. szeptember 23. kedd, 4.75 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Superior szoba
2 éjszakát töltött itt
Már visszatérő vendégek vagyunk és csupán egyetlen dolog ami nagyon hiányzik a szaunaparkban a merülő medence. Szerintünk megoldható lenne.
Erika, 2025. szeptember 22. hétfő, 4.75 / 5
Egyéni utazó
Superior szoba
3 éjszakát töltött itt
"pihenős 7vége - mennénk többször is, de az ár...!"
Nagyon jó elhelyezkedéssel (közvetlen átjárás az arborétumba), kedves, figyelmes személyzettel, finom ételekkel. Egyetlen negatívum: 5 kg-s, jól nevelt kiskutyával voltunk, napi 10.000 Ft-ért (!) ami az ország 4-5 *-os szállodáihoz képest is nagyon magas ár. Az étteremben nem étkezhettünk, csak a reggelente hideg teraszon (oda is csak a jólnevelt kutyára való tekintettel engedtek). Ezért a nagyon magas árért semmit sem kaptunk, csak "szamárpadra" ültetést. Ezt az árképzést át kellene gondolni, mert sok szálloda már kutyahelyet, vizestálat, jutalomfalatot stb. kínál. Ha egyszer kutyával lehet jönni, elvárható, hogy ne nézzenek ki a közös helyiségekből...
Éva , 2025. szeptember 19. péntek, 4.38 / 5
Baráti társaságok
Superior szoba
2 éjszakát töltött itt
"Osszességében jó kikapcsolódás"
Az étkezések megszervezése nem volt megfelelő.Egyszerre ment több vendég, és mindenki kereste a szabad helyet.Igy a pultoknál is nagy volt a sorban állás,főleg este.Másodszor voltam, szerettem volna erkélyes szobát, de nem sikerült.
Zoltán, 2025. szeptember 15. hétfő, 4.75 / 5
Idősebb pár
Superior szoba
2 éjszakát töltött itt
"Pihenès az Ensanában"
Kiváló volt a konyha,nagyon jó otthoni ízek, jó választási lehetőség volt,sajnos mindent nem lehet vègig kóstolni mert csak egy gyomrunk volt a pincèrek gyorsak ès kedvesek voltak.Inkább idősebb korosztálynak való a hotel,de aki szórakozni vágyott a városban lehetett.Tisztaság volt mindenhol.Mèg biztos visszatèrünk.
Attiláné, 2025. szeptember 15. hétfő, 4.88 / 5
Idősebb pár
Superior szoba
2 éjszakát töltött itt
"csodás pihenés"
Kedves barátságos személyzet.Kiváló szoba remek kiszolgálás.Segítőkészek a szoba választásnál.Finom ízletes ételek.Jó volt itt piheni.
Tihanyi Jánosné, 2025. szeptember 11. csütörtök, 4.88 / 5
Egyéni utazó
Superior szoba
4 éjszakát töltött itt
"Nagyon kellemes Hotel."
Minden nagyon megfelelő volt, kellemes Hotel.
2025. szeptember 08. hétfő, 3.62 / 5
Idősebb pár
Superior szoba
3 éjszakát töltött itt
"Hosszú hétvége az Ensana hotelben"
Mindenképpen pozitív az a személyzet hozzáállása (minden részlegen). A vacsora változatos és finom volt, a reggeli viszont standard (örültünk volna forró tejnek, a kakaó langyossal nem az igazi). A saját gyógyvizes medence és a wellnes kombinációja nekünk megfelelt. A szobákra talán elférne szúnyogháló. Alkalom adtán visszatérünk.
Jozef, 2025. szeptember 08. hétfő, 4.88 / 5
Idősebb pár
Superior szoba
5 éjszakát töltött itt
"Egy hét nagyon jó kikapcsolódás és regeneráció."
minden nagyon szuper, csak a matracok túl puhák.
2025. szeptember 08. hétfő, 5.00 / 5
Fiatal pár
Superior szoba
2 éjszakát töltött itt
"Nyugis hétvége, teljes feltöltődéssel "
Nagyon jó és nyugis hely. A személyzet előtt le a kalappal. Az ételek választéka hatalmas, ízük mennyei. Minden hibátlan volt egy nyugis pihenéshez. A vár és az arborétum gyönyörű.
2025. szeptember 07. vasárnap, 4.00 / 5
Idősebb pár
Superior szoba
4 éjszakát töltött itt
"Elfogadhato 4nap"
A kilátás a folyoso és étterem tetejére nézett.
Ildikó, 2025. szeptember 06. szombat, 5.00 / 5
Idősebb pár
Superior szoba
4 éjszakát töltött itt
4napot töltöttünk a hotelben,maximáliasan megvoltunk elégedve a személyzettel.Az étterem dolgozói hihetetlen kedvesek vendégszeretőek voltak.Változatos finom ételek,welnes nagyon jó,rengetek napágy volt.Visszatérő vendégek leszünk.
László , 2025. szeptember 05. péntek, 4.88 / 5
Idősebb pár
Superior szoba
4 éjszakát töltött itt
"Kellemes négy nap."
Egy gyermek medence jó lenne úgy több unokás nagyszülő tudna wellneselni. De ehhez nem csak medence kellene. Lehet ez már nem férne a gyógyfürdő kategóriába.
2025. szeptember 05. péntek, 4.50 / 5
Egyéni utazó
Superior szoba
4 éjszakát töltött itt
nincsenek a tv csatornái között sportcsatornák, csak a külföldieknek
Gézáné, 2025. szeptember 04. csütörtök, 4.88 / 5
Idősebb pár
Superior szoba
2 éjszakát töltött itt
"Kellemesen eltöltött 3 nap a sárvári Ensanában."
A matrac puha volt, ami nekünk nem volt kényelmes. Nagyon tetszik a terasz kialakítás, ahol a finom, változatos ételeket lehet elfogyasztani, jó levegőn.
Harangozó László, 2025. szeptember 03. szerda, 4.88 / 5
Idősebb pár
Superior szoba
4 éjszakát töltött itt
"A választék az kiválló"
kellemes 4 nap, csak voltunk ott már többször, most szembesültünk: a déli leves okán csak egy leves jár.. előzőleg több levest kostolhattunk,, MOST FIZETNI KELL???? TISZTA DRÁGITÁS!!!!
Géza Attiláné, 2025. szeptember 03. szerda, 5.00 / 5
Idősebb pár
Superior szoba
3 éjszakát töltött itt
"Kellemes napok a sárvári Thermal Hotelben"
Mindennel meg voltunk elégedve
Lovas Tibor, 2025. szeptember 02. kedd, 4.12 / 5
Idősebb pár
Superior szoba
6 éjszakát töltött itt
Szellösztetés nem megoldott ,szunyoghálo hiánya is probléma . A kutyával érkezöknek miért nincs külön szobájuk !
Ágnes , 2025. szeptember 02. kedd, 3.62 / 5
Egyéni utazó
Superior szoba
2 éjszakát töltött itt
Ágyak minősége nekem nem felelt meg. Zuhanyrózsa kb.1,5 kg. Étteremben,piszkos tányér, szóltam. Fogyasztásnál 2 helyen iratják alá a blokkot,de nem adnak 1 pld-t sem belőle. Ezt nem tartom jónak. Személyzet, viszont nagyon segítőkész. Szálloda viszont nagyon jó helyen van.
Ibolya, 2025. augusztus 31. vasárnap, 5.00 / 5
Idősebb pár
Superior szoba
3 éjszakát töltött itt
Minden nagyon jó volt, máskor is szívesen jövünk.
Lebedi Zsuzsanna, 2025. augusztus 30. szombat, 5.00 / 5
Idősebb pár
Superior szoba
4 éjszakát töltött itt
Parádésan éresztük magunkat a szállodában, ahogy ezt az értékelésünk is mutatja. Kiemelném a sport és masszás szolgáltatásokat, melyek szuper jók voltak. Szakértelem, kedvesség jellemezte a kollégákat. Ha lehetőségünk lesz, tervezzük, hogy a jövőben is felkeressük a szállodát.
Anna, 2025. augusztus 30. szombat, 4.38 / 5
Idősebb pár
Superior szoba
2 éjszakát töltött itt
"Kellemesen eltöltött 3 nap itt az Ensanaban"
Nem tartottam jónak a fűrdőkádat,főleg,hogy több volt a szállodában az idős korú.Mi már többször is pihentünk ebben a szállodában,utolján 2013- ban voltunk,de azóta semmi változás,minden a régi .
Tibor, 2025. augusztus 29. péntek, 4.12 / 5
Fiatal pár
Superior szoba
3 éjszakát töltött itt
"Négy nap Sárváron."
Minden jó volt, egy kivétel, hogy a szobában lévő ágyak nagyon puhák voltak részünkre! A személyzet nagyon kedves,figyelmes! Az ételkínálat bőséges,változatos,ízletes volt! Köszönjük.
András, 2025. augusztus 27. szerda, 5.00 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Superior szoba
3 éjszakát töltött itt
"Csodás pár nap a Sárvári Ensana Thermal Hotelben!"
Korában érkezve is kedvesen és segítőkészen megtörtént a becsekkolás, adott időpontban pedig megtörténhetett a szoba elfoglalás. Segítőkész és udvarias csapat adott tájékoztatást a Hotel nyújtotta szolgáltatásokról. Mind a fürdőrészem, mind az étteremben segítőkész, udvarias és figyelmes dolgozók fogadtak és szolgáltak ki. Nagy választék és finom ételek fogadtak bennünket. A fürdő részleg nyitvatartása lehetne hosszabb, mivel mi nagyon szeretünk úszni, lazulni és gyógyulni az adott gyógyvízben. Legközelebb hosszabb időre megyünk, mert megyünk! Bizalommal ajánlom ismerőseimnek a sárvári Ensana Thermal Hotelt !
Beáta, 2025. augusztus 27. szerda, 5.00 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Superior szoba
3 éjszakát töltött itt
"Kiváló pihenés az Ensanaban."
Nagyon finom és bőséges volt a svédasztal, leves ebédet is kaptunk. Sok napágy volt a kertben, mindenkinek jutott pedig teltház volt. A személyzet nagyon kedves, udvarias. Vizi torna is volt! Csendes, pihenésre alkalmas helyszín.
NahalkÓ JÓzsef, 2025. augusztus 26. kedd, 4.62 / 5
Idősebb pár
Superior szoba
2 éjszakát töltött itt
"Egy világutazó pár hazai vizekről."
Az érkezéskor a fogadtatás a bejelentkezéskor lehetett érzékelni, hogy vártak bennünket. Az akkor is jóleső érzésvolt, hogy visszatérő vendégként ismerősként fogadtak. Az egész ott tartózkodás során vendégként kezeltek és azt is éreztük. A gyógymedencék és annak környezetének tisztántartása. A világot körbejártuk és nem voltunk minden szállodával ennyíre elégedettek sem Európában sem Amerikában. Tisztelettel N.J. és Neje.
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Gyakori kérdések
- Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
- Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást az Ensana Thermal Sárvár szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
- Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
- Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
- Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
- Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
- Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
- Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk. - Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
- Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
- Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
- A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon. - Melyik szobákkal a legelégedettebbek az Ensana Thermal Sárvár korább vendégei?Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Superior szoba.
- Kiknek ajánljuk az Ensana Thermal Sárvár szálláshelyet?Korábbi vendégeink közül az idősebb párok, a csoportok, a kisgyerekes családok és a baráti társaságok érezték magukat a legjobban.
