Heléna Hotel & SPA, Levél - értékelések, vélemények
A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik a Szállásvadászon foglaltak és már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Tudj meg többet az értékelésekről!
Heléna Hotel & SPA, Levél >>
4.74 / 5
KIVÁLÓ
31
vélemény
vélemény
4.88
Személyzet
4.88
Tisztaság
4.71
Ár / érték arány
4.63
Kényelem
(szoba)
(szoba)
4.71
Szolgáltatások
4.75
Étkezés
4.63
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (24 darab) számoltuk ki.
Vélemények, értékelések
László, 2024. augusztus 11. vasárnap, 5.00 / 5
Egyéni utazó
Egyágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Remek "
Nyugodtság,csend szuper volt.
Tihanyi Jánosné, 2024. június 01. szombat, 5.00 / 5
Egyéni utazó
Kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Heléna Hotel & SPA"
Nagyon tetszett, kedvesek voltak, előzékenyek, finom volt a reggeli, a vacsora választékos és nagyon finom. Gratulálok a Szakácsnak és az összes dolgozóiknak. A jakuzzi kicsit lehetett volna melegebb (nekem) , de így is megfelelt a pancsoláshoz. A tulajdonos Kishölgy Heléna, nagyon kedves és figyelmes. További sok sikert kívánok a munkájukhoz!
Mária, 2024. március 18. hétfő, 4.62 / 5
Idősebb pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Kellemes hétvége Levélen."
Nagyon tetszett, a családias környezet, a kedves vendéglátás, a wellnes részleg. Kevésbé volt kényelmes az ágy elhelyezése, a túl puha matrac, a fürdőszobai tússoló- tálca nélküli kivitelezése,- annál is inkább, mivel a hajszárító is ott volt elhelyezve és a vizes padlón való hajszárítás balesetveszélyt is okozhat. A vacsorák kifejezetten bőségesek és nagyon finomak voltak, kíváló séfük van!
Toldi Attiláné, 2024. február 05. hétfő, 4.75 / 5
Fiatal pár
Kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Szuper napok voltak."
Minden nagyon szuper volt!
Zsoltné, 2024. február 05. hétfő, 3.75 / 5
Idősebb pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Heléna Hotel & SPA"
A reggelinél és vacsorán ellát azt tudnánk kicsit az étkezéssel
2024. január 29. hétfő, 4.88 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Még visszatérünk "
Az elhelyezkedés alapján kerestem szállást az osztrák határ mellett. Levél valóban néhány kilométerre található Hegyeshalomtól. A szálloda csendes, az ott dolgozók mind kedvesek, az ételek finomak, hatalmas adagokkal. A wellnesst nagyon élveztük, egy fárasztó nap után jól esett ellazulni a jakuzziban és a szaunában. A wellnessben is csend volt, igazi pihenés volt. Köszönünk mindent!
2024. január 03. szerda, 4.88 / 5
Idősebb pár
Kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Csodás mulatás"
Sok wellness szállodában találkoztunk azzal a problémával , hogy a falra szerelt TV nemcsak , hogy zavarja az aludni vágyót , de a még későbbig tévézni szerető párja sem élvezheti a műsort hiszen FÜLHALGATÓ használhatósága nem elérhető / a TV hiányossága /. Nem baj ha van finn szauna is !!! Csodásan otthonos , kedves személyzet , kiváló konyha , szuper módon megszervezett szilveszter. Hiszen ezekért mentünk oda .
2023. szeptember 15. péntek, 4.75 / 5
Fiatal pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Remek hétvége a Helena Hotelben."
Barátságos személyzet,remek kiszolgálás. Tisztaság volt mindenhol. A wellness részleg kitűnő kikapcsolódás a pihenésre. A város és az osztrák határ közelsége még vonzóbbá teszi a szálláshelyet.
Dezsőné, 2023. május 08. hétfő, 5.00 / 5
Idősebb pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Heléna Hotel & SPA"
Nagyon kellemes,tiszta környezet, barátságos,segítőkész személyzet.
András, 2022. augusztus 15. hétfő, 4.62 / 5
Baráti társaságok
Kétágyas szoba
9 éjszakát töltött itt
"10 nap a Helénben."
A személyzet nagyon kedves és figyelmes. Az étel adagok bőségesek, az ízviláguk magfelelő. A wellness szolgáltatás kiváló. A félpanziós ellátásnál a vacsora kínálatot lehetne hetente változtatni ( 9 éjszakát töltöttünk ott, és egy hét után kicsit unalmassá vált a kínálat). A 40-es szobában a zuhanyzás alkalmával a víz elönti a mosdó helyiséget, itt érdemes lenne ezt a kellemetlenséget megszüntetni.
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Gyakori kérdések
- Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
- Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Heléna Hotel & SPA szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
- Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
- Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
- Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
- Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
- Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
- Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk. - Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
- Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
- Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
- A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon. - Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Heléna Hotel & SPA korább vendégei?Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Egyágyas szoba és Kétágyas szoba.
- Kiknek ajánljuk a Heléna Hotel & SPA szálláshelyet?Korábbi vendégeink közül az egyéni utazók, a nagygyerekes családok, a baráti társaságok és a fiatal párok érezték magukat a legjobban.