Holdvirág Hotel, Sárvár - értékelések, vélemények
A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik a Szállásvadászon foglaltak és már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Tudj meg többet az értékelésekről!
Holdvirág Hotel, Sárvár >>
4.89 / 5
KIVÁLÓ
15
vélemény
vélemény
4.87
Személyzet
5.00
Tisztaság
4.93
Ár / érték arány
5.00
Kényelem
(szoba)
(szoba)
4.79
Szolgáltatások
4.80
Étkezés
4.87
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (15 darab) számoltuk ki.
Vélemények, értékelések
Vörös Krisztián, 2024. november 12. kedd, 5.00 / 5
Kisgyerekes család
Stúdióapartman erkéllyel
3 éjszakát töltött itt
"Remek 3 èjszaka a Holdvirágban"
Ragyogó tisztaság, kitűnő szemèlyzet, . Félpanzióval kértük a szobát, de lehetett vólna önelátósnak is. A kis konyha mindennel felszerelt. Az ételek finom ès bösèges volt.
Judit, 2024. október 23. szerda, 5.00 / 5
Idősebb pár
Stúdióapartman erkéllyel
3 éjszakát töltött itt
"Holdvirág Hotel"
Nagyon jól éreztük magunkat. A személyzet nagyon kedves, segítőkész. Reggeli bőséges, finom. A szoba nagyon tiszta.
Csilla , 2024. október 21. hétfő, 4.75 / 5
Idősebb pár
Stúdióapartman erkéllyel
2 éjszakát töltött itt
"Remekül éreztük magunkat a Sárvári Holdvirág hotelben."
Gyerekbarát szállás hely, de gyerek nélkül utazók számára is kiváló. A recepciós hölgyek kedvesek, udvariasak, segítőkészek. A reggelik változatosak, ízletesek voltak. A reggeli ételek pótlása viszont lassú volt. Nem vették észre ha valami elfogyott. Kéresre viszont udvariasak voltak, lassan, de pótolták.
Zoltánné, 2024. július 29. hétfő, 4.62 / 5
Fiatal pár
Stúdióapartman erkéllyel
3 éjszakát töltött itt
"Pihentető hosszú hétvége"
Személyzet fogadtatása nagyon kedves volt, szoba tisztasága nagyon jó, a svédasztalos reggeli és vacsora megfelelő volt. Probléma nálunk annyi volt, hogy a főételek hidegek voltak annak ellenére hogy melegítő tálalóban voltak elhelyezve. Sárvár gyönyörű város, a szállás egy csendes kis utcában helyezkedik el ahonnan minden gyalogosan könnyen elérhető. Összességében nekünk a 4 nap/3 éjszaka teljesen rendben volt. Köszönjük a vendéglátást.
2024. június 12. szerda, 4.88 / 5
Idősebb pár
Stúdióapartman erkéllyel
2 éjszakát töltött itt
"Pihenés Sárváron, a Holdvirágban!"
Nagyon kényelmes volt a nagy szoba, fürdőszoba, erkély, mindenütt kifogástalan tisztaság volt. Finom volt a reggeli és a vacsora. Csak ajánlani tudjuk a szállodát.
Zoltán , 2024. június 09. vasárnap, 4.88 / 5
Idősebb pár
Stúdióapartman erkéllyel
3 éjszakát töltött itt
"Kellemes ,super 3 nap."
Kedves személyzet,tisztaság,bőséges,finom reggeli,vacsora.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Holdvirág Hotel, Holdvirág Hotel - Staff
2024. június 11. kedd
2024. június 11. kedd
Kedves Zoltán!
Köszönjük a maximális értékelési pontszámokat. Öröm számunkra hogy kellemes élményekkel távoztak tőlünk.
Köszönjük a maximális értékelési pontszámokat. Öröm számunkra hogy kellemes élményekkel távoztak tőlünk.
Annamária, 2024. április 15. hétfő, 5.00 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Stúdióapartman erkéllyel
2 éjszakát töltött itt
"Remek hétvége"
Tiszta,rendes,kedes személyzet,
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Holdvirág Hotel, Holdvirág Hotel - Staff
2024. június 11. kedd
2024. június 11. kedd
Kedves Annamária!
Kitörő örömmel fogadtuk kedvező értékelését. Örömmel látjuk vendégként legközelebb is.
Kitörő örömmel fogadtuk kedvező értékelését. Örömmel látjuk vendégként legközelebb is.
Erika, 2024. március 20. szerda, 4.86 / 5
Egyéni utazó
Stúdióapartman erkéllyel
2 éjszakát töltött itt
"Relax Sárvár"
Gyönyörű kis apartmann,izléses,kényelmes,makulátlanul tiszta,csendes.Hatalmas fürdőkád! Mindenki nagyon szivélyes volt,csak a fogadò recepciòs hölgy volt kissé flegma...Mindent összevetve,tökéletes hely a kikapcsolòdásra.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Holdvirág Hotel, Holdvirág Hotel - Staff
2024. június 11. kedd
2024. június 11. kedd
Kedves Erika!
Köszönjük értékelését. A kellemes benyomásoknak örülünk.
Köszönjük értékelését. A kellemes benyomásoknak örülünk.
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Gyakori kérdések
- Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
- Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Holdvirág Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
- Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
- Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
- Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
- Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
- Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
- Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk. - Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
- Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
- Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
- A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon. - Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Holdvirág Hotel korább vendégei?Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Stúdióapartman erkéllyel.
- Kiknek ajánljuk a Holdvirág Hotel szálláshelyet?Korábbi vendégeink közül a nagygyerekes családok, a kisgyerekes családok, az egyéni utazók és az idősebb párok érezték magukat a legjobban.