Hotel Benczúr, Budapest - értékelések, vélemények
Hotel Benczúr, Budapest >>
vélemény
(szoba)
2023. március 22. szerda
Amivel elégedett voltam: Nagyon jól éreztük magunkat. A szálloda esztétikus, csendes. A személyzet rendkívül udvarias, előzékeny és jó modorú.
Amivel elégedett voltam: a megközelítés és a közlekedés kényelmessége a szállodán belül is
Amivel elégedetlen voltam: az ágyak ellhelyezése
Amivel elégedett voltam: Felújított szobák és berendezései. Az étterem konyhája...a vacsora, borválaszték mind kiváló volt...
Amivel elégedetlen voltam: Parkoló megközelítése, a bejutás oda...
Amivel elégedett voltam: Évtizede itt szállok meg Budapesten
Amivel elégedetlen voltam: A TV programok beállítása trehány oda figyelésre vagy este a folyosók világítására nem figyelnek
Amivel elégedett voltam: Rendben volt minden!!!!!!
Amivel elégedett voltam: Egy zuhanyzós Economy szobát szerettem volna, de mivel azok mind fürdőkádasak, voltak olyan kedvesek és biztosítottak számomra egy Superior kategóriás szobát. A személyzet felettébb udvarias és segítőkész, a szoba elrendezése kiváló, a berendezés kellemes hangulatot biztosít, a zuhanyfülke tiszta és kényelmes, csak úgy mint az ágy, valamint rendelkedzésre áll egy nagy íróasztal HD TV-vel, egy extra kénylemes fotel és a minibár. Vezetékes internet áll rendelkezésre a szobában, és wifi a hallban.
Amivel elégedetlen voltam: Nem volt probléma.
Amivel elégedett voltam: udvariasság,ár,földrajzi fekvés
Amivel elégedetlen voltam: minden rendben
Amivel elégedett voltam: Étterem meghittsége, ízei stb
Amivel elégedetlen voltam: Fürdőszoba kialakítása, műszaki színvonala: Igénytelen a kádcsap felszerelése (takarórózsa 2 cm-t eláll a faltól. Amikor a kád dugóját kihúztam feltört a víz a padlóösszefolyóból)
Amivel elégedett voltam: A tisztaság, a kiszolgálás, az étkezés.
Amivel elégedetlen voltam: A fürdőszoba csapjai már elöregedtek.( Nehéz beállítani.)
Amivel elégedett voltam: a személyzet kedvessége
Amivel elégedett voltam: Könnyen megközelíthető, kényelmes, nagy szoba, kiváló reggeli. Közvetlen a Városliget mellett, szuper fekvésű.Figyelmes személyzet.
Amivel elégedetlen voltam: nem volt ilyen
Amivel elégedett voltam: A keszseges informalas a szemelyzet reszeröl.
Amivel elégedetlen voltam: Megerkezeskor a szemelyzet nem talallta meg a foglalasomat!
Amivel elégedett voltam: Reggeli
Amivel elégedetlen voltam: Lelakott szoba
Amivel elégedett voltam: A személyzet segítőkész volt.
Amivel elégedetlen voltam: Nem tudtunk aludni, mert a lagziban lévő gyerekek kint ordítoztak az udvaron. Nekünk is vannak gyerekeink, épp ezért tudom, hogy nyugodtan rájuk lehetett volna szólni, hogy éjszaka már nincs kiabálásnak helye, egy olyan területen, ahol sokan mások aludni szeretnének.
Amivel elégedett voltam: kényelmes nagy szoba,csendes körnzezet.gyerekekkel gyalogosan babakocsival bejárható a környék-állatkert,vidámpark...stb.csak ajánlani tudom.ha legközelebb Budapesten járunk biztosan itt szállunk majd meg:)
Amivel elégedetlen voltam: a májgombócleves kritikán aluli és a gulyásleves is gyengébb volt a várhatónál
Amivel elégedett voltam: elhelyezkedes,tisztasag,a szoba nagysaga,hutoszekreny,potagy a kislanyomnak
Amivel elégedetlen voltam: legkondicionalo hianya
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
- Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
- Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Benczúr szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
- Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
- Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
- Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
- Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
- Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
- Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk. - Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
- Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
- Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
- A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon. - Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Hotel Benczúr korább vendégei?Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Superior kétágyas és Economy kétágyas.
- Kiknek ajánljuk a Hotel Benczúr szálláshelyet?Korábbi vendégeink közül az egyéni utazók, az idősebb párok, a kisgyerekes családok és a baráti társaságok érezték magukat a legjobban.