Hotel Európa Fit, Hévíz
Rendkívüli intézkedések a járványügyi helyzetre való tekintettel
Szálloda közleménye a járvány miatt a következők:
Az intézkedések érintik mindazokat a szállodai részlegeket, amelyek a vendégekkel közvetlen kapcsolatban állnak, de érintik a háttérben dolgozó munkatársak optimális munkakörülményeinek biztosítását, és mindazokat a technikai feltételeket, amik a biztonságos üzemelés feltételeit teremtik meg.
A fentiek alapján legfőbb intézkedésünk, hogy átmenetileg 50%-ban maximalizáltuk a szállodai töltést, elkerülve a zsúfoltságot, azaz szállodai szobáinknak maximum a felét értékesítjük. A szállodába érkező vendégek számára maszkot biztosítunk, amit a Vitalium Medical Wellness Centrumban, kezelések igénybevételénél viselni kell. Lift használata esetén a maszk viselése ajánlott. Érkezéskor a Vendégtől aláírást kérünk arra vonatkozóan hogy egészséges. Ezt fejhőmérő segítségével szúrópróba szerűen ellenőrizhetjük. Amennyiben vendégünk rosszul érzi magát, köteles a recepción vagy a gyógyászaton jelenteni, ilyenkor lehetőséget biztosítunk az elkülönítésre, és természetesen a vendég dönthet úgy, hogy hazautazik. Munkatársaink testhőmérséklete munkába állás előtt kötelezően mérve lesz.
Recepciót és hallt érintő intézkedések:
A szálloda halljában az érkezés és távozás során a vendégek és dolgozók számára a 1.5 méteres távolságot kötelezően betartjuk, ehhez kordonnal elhatárolt területet biztosítunk. Ki- és bejelentkezéskor 1 fő állhat a pultnál, amelyet plexivel választunk el, védve vendégünket és munkatársunkat egyaránt. A hallban rendszeres, kétóránkénti fertőtlenítést végzünk, különös tekintettel a bőrrel érintkező felületekre figyelve. Vírusölő kézfertőtlenítőt folyamatosan elérhetővé teszünk a szálloda teljes területén. A liftet egyszerre csak az egy szobában tartózkodó vendégek vehetik igénybe, maszk viselése ajánlott. Minden emeleten a lifteknél érintésmentes kézfertőtlenítő automatát helyeztünk el, mely a személyzet és a vendégeink biztonságát szolgálja. A liftben található érintőképernyőt rendszeresen fertőtlenítjük, mindemellett javasoljuk a lépcsők használatát. A vendégnek adott eszközöket (kulcskártya, toll, stb.) UV-C fénnyel és fertőtlenítővel is minden kiadás előtt a recepción fertőtlenítjük.
Érkezéskor a bejelentő lapok bemondással kerülnek kitöltésre. A bejelentőlapot csak aláírásra adjuk át a vendégnek. Előnyben részesítjük az érintésmentes fizetést érkezéskor, amihez a bankkártyaterminált rendszeresen fertőtlenítjük. A szobakártyákat minden kijelentkezést követően ózonos kezeléssel fertőtlenítjük.
A vendégszolgálati irodát átmenetileg zárva tartjuk, kollégáink a recepciós pultban érhetők el, ahol plexi fal választja el őket a vendégektől. Vendégszolgálati munkatársaink a recepciós pultban állnak vendégeink rendelkezésére.
A londiner szolgáltatás átmenetileg szünetel (poggyász-szállítás, valamint gépjárművek parkolás), természetesen fertőtlenített londiner kocsit biztosítunk.
Szobahasználatot, valamint takarítást érintő intézkedések
Az eddig használt tisztító és fertőtlenítő szereken kívül magas alkoholtartalmú fertőtlenítőszer is bevezetésre került.
Minden vendég fogadása előtt a szoba takarítása és a szobai felületek fertőtlenítése után a szobák ózonnal való fertőtlenítése is megtörténik. Szem előtt tartjuk, hogy vendégeinket lehetőség szerint távol szobázzuk egymástól. A szobákban csak a feltétlenül szükséges papír alapú tájékoztatók maradnak bent, amelyek a vendég távozása után a szelektív szemétgyűjtőbe kerülnek. Átmenetileg a díszítő ágysálak és díszpárnák szintén kikerültek a szobákból, tisztítva várják, hogy a Covid–19 veszély megszűnése után visszakerülhessenek. A vendégek a szállodában való tartózkodása alatt a szobai takarítást naponta kötelezően elvégezzük. A takarítás mellőzésére nincs lehetőség, kérjük Vendégeink megértését és támogatását. Takarítás közben szellőztetünk, és a gyakran érintett felületeket fertőtlenítjük. Vendégeinktől kérjük, hogy az ágyat utcai ruhában ne használják. A szállodában saját mosodával rendelkezünk, ahol a technológia és az automatizálás magas foka biztosítja, hogy mindig megfelelően tisztított és fertőtlenített textíliák kerülnek a szobákba, a gyógyászati kezelőkbe, étterembe, és a wellness-be.
A szobában minden Vendégünk számára érkezéskor maszkot biztosítunk.
Takarítás közben kollégáink maszkot és kesztyűt viselnek, kezüket-kesztyűjüket rendszeresen fertőtlenítik.
Vendéglátást érintő intézkedések:
Éttermünkben feltétlenül biztosítjuk a 1.5 méteres távolságtartást. Egy asztalnál legfeljebb négy fő és gyermekük foglalhatnak helyet. Az asztalok között minimum 1,5 méter távolságot biztosítunk. Ugyanígy teszünk egyéb vendéglátó egységünkben: Mandarin Bárunkban és Grillkertünkben. Az étterembe lépéskor minden Vendégünknek kötelezően használnia kell a kézfertőtlenítőt. A legoptimálisabb helyelosztás érdekében Vendégeinket kollégáink az asztalához kísérik. Munkatársaink (felszolgálók, teremfőnökök és szakácsok) maszkot és kesztyűt viselnek.
Az éttermi bútorzatok és gépek, eszközök felületeit folyamatosan fertőtlenítjük, éjszakánként pedig további ózonos fertőtlenítést is végzünk.
Az étterem egyszeri befogadóképességét maximalizáljuk, vendéglétszámtól függően szükség esetén sávos étkezési időket vezetünk be. Vendégeink számára mind a reggelinél, mind a vacsoránál biztosítjuk a svédasztalt. A büféasztalnál a szakácsok és felszolgálók segítenek a tálalásban, a látványkonyhánk szünetel. Természetesen így is a szokott választék, minőség és bőség áll vendégeink rendelkezésére.
A konyha teljes területén vírusölő hatású tisztítószereket használunk. A fizikai távolságtartást a konyhai személyzetünknél is kötelezővé tesszük, számukra is kötelező a maszk és kesztyűhasználat. Az ételek elkészítésénél tartjuk a 75 °C maghőmérsékletet, kollégáinkat folyamatosan oktatjuk.
Műszaki intézkedések:
A Covid-19 kapcsán gyakori kérdés, hogy az ipari szellőztető- hűtő/fűtő rendszerek mennyire veszélyesek az egészségre. A veszélyeztetés ott áll fenn, ahol kevert levegővel működik a szellőztetés. Szállodánkban az elszívás és a befúvás külön működik, tehát nincs levegő visszaforgatás. Így nem jutnak a szobából, közös helyiségekből, irodákból vírusok a rendszerbe. Természetesen újranyitásra a légszűrők megfelelő beállítása, ellenőrzése és rendkívüli tisztítása megtörtént, megelőzve a legionella baktériumok szaporodását/terjedését is.
Fitneszterem, sportprogramok:
Szállodánkban a fitneszteremben egyszerre 3 fő vagy 1 család tartózkodhat. A gépek használata során a fertőtlenítés eddig is kötelező volt, ez most is biztosított, de használattól függetlenül is 3 óránként fertőtlenítünk. A zsúfoltság elkerülése érdekében regisztrálni lehet időpont foglalásra.
Ingyenesen elérhető sportprogramjaink elsősorban kültéren kerülnek megtartásra.
Vitalium Health and Beauty
Gyógyászati és szépség részlegünkön a diszpécser pultnál plexi fallal biztosítjuk a távolságtartást, illetve segítjük a másfél méteres távolság betartását a rendelők, pult, és kezelő helyiségek előtt. A kezelések igénybe vétele előtt a vendég aláírásával igazolja, hogy tünetmentes. A pultban használt eszközöket fertőtlenítjük. A súlyfürdőben és a kezelőkben a vendéglétszámot minimalizáljuk, és az inhalatív kezeléseket átmenetileg felfüggesztjük. A vidéki kozmetikák üzemelése engedélyezett, így ezek a szolgáltatásaink elérhetőek. Kollégáink megfelelő védőfelszerelést viselnek, a vendégeknek maszk viselése kötelező, és lehetőség szerint ne utcai ruhában, hanem fürdőköpenyben érkezzenek a kezelésekre. Minden kezelés után a kabinok fertőtlenítésre kerülnek, a textileket cseréljük.
Wellness részleg, uszoda:
Beltéri wellness részlegünkben az élményelemek és szaunák is üzemelni fognak, a gyógyvizes medencénk azonban még zárva tart, és a szaunaszeánszok átmenetileg elmaradnak.
Kültéri úszómedencénk, kültéri Acapulco élménymedencénk felfűtve, fertőtlenítve, várja Vendégeinket. Beltéri élmény-, gyermek- és úszómedencénk szintén használhatóak lesznek. Egyéb fürdőszolgáltatásaink terén (gyógyvizes medence, szaunák, élményelemek) hatósági iránymutatásra várunk, bízunk benne, hogy a várható lazításoknak köszönhetően nyitásra működni fognak. A kötelező vízcserék, fertőtlenítések, takarítások megtörténtek, extra víztisztítási előírásoknak eleget tettünk. Nyugágyainkat minimum 1.5 méteres távolságra helyezzük el. Úszómester kollégáink folyamatosan figyelik, hogy a medencékben ne legyen zsúfoltság. A teljes wellness részleget folyamatosan takarítjuk, fertőtlenítjük, különös tekintettel a korlátokra, vizes blokkokra, öltözőkre, toalettekre. Korszerű légtechnikánknak köszönhetően a beltéri wellness területünkön a teljes légmennyiség óránként kicserélődik, emellett szellőztetünk is, éjszakánként pedig további ózonos fertőtlenítést is végzünk.
Dohányzás
A vendégek számára fenntartott dohányzó területen vagy egy család, vagy maximum 2 fő tartózkodhat egyszerre.
Gyermek játszó:
Gyermek játszónkban animátori felügyelettel egyszerre egy család vagy 2 gyermek tartózkodhat. A nyitva tartást a vendégigényekhez igazítjuk, az igénybe vétel regisztrációhoz kötött a zsúfoltság elkerülése érdekében. Felügyelet nélkül látogatható játszószobánkban egyszerre szintén egy család vagy 2 gyermek 1-1 szülővel tartózkodhat.
A felnőtt- és gyermekanimációs, valamint aktív programokon a résztvevők létszámát a helyszíntől függően szintén korlátozzuk.
Vitalium Laser Centre
A lézer centrum az eddigi szigorú higiénés szabályokon felül az alábbi óvintézkedésekkel biztosítja a páciensek és a munkatársak egészségének megóvását: a diszpécser pultnál másfél méter távolságot kérünk tartani, a pultnál egy időben egy páciens (és kísérője) tartózkodhat. A kezelés igénybevétele előtt a páciens aláírásával igazolja, hogy nincs fertőzésre utaló panasza. A pultot, az orvosi rendelőt és a kezelő helyiséget folyamatosan fertőtlenítjük. Valamennyi munkatársunk maszkot visel.
Pácienseinket kérjük, hogy a kezelés időpontja előtt maximum 15 perccel korábban érkezzenek, hogy a diszpécser pultnál a torlódást elkerüljük. A kísérőket megkérjük, hogy a kezelés ideje alatt a kávézóban vagy a szálloda lobbyjában várakozzanak.
Az intézkedések érintik mindazokat a szállodai részlegeket, amelyek a vendégekkel közvetlen kapcsolatban állnak, de érintik a háttérben dolgozó munkatársak optimális munkakörülményeinek biztosítását, és mindazokat a technikai feltételeket, amik a biztonságos üzemelés feltételeit teremtik meg.
A fentiek alapján legfőbb intézkedésünk, hogy átmenetileg 50%-ban maximalizáltuk a szállodai töltést, elkerülve a zsúfoltságot, azaz szállodai szobáinknak maximum a felét értékesítjük. A szállodába érkező vendégek számára maszkot biztosítunk, amit a Vitalium Medical Wellness Centrumban, kezelések igénybevételénél viselni kell. Lift használata esetén a maszk viselése ajánlott. Érkezéskor a Vendégtől aláírást kérünk arra vonatkozóan hogy egészséges. Ezt fejhőmérő segítségével szúrópróba szerűen ellenőrizhetjük. Amennyiben vendégünk rosszul érzi magát, köteles a recepción vagy a gyógyászaton jelenteni, ilyenkor lehetőséget biztosítunk az elkülönítésre, és természetesen a vendég dönthet úgy, hogy hazautazik. Munkatársaink testhőmérséklete munkába állás előtt kötelezően mérve lesz.
Recepciót és hallt érintő intézkedések:
A szálloda halljában az érkezés és távozás során a vendégek és dolgozók számára a 1.5 méteres távolságot kötelezően betartjuk, ehhez kordonnal elhatárolt területet biztosítunk. Ki- és bejelentkezéskor 1 fő állhat a pultnál, amelyet plexivel választunk el, védve vendégünket és munkatársunkat egyaránt. A hallban rendszeres, kétóránkénti fertőtlenítést végzünk, különös tekintettel a bőrrel érintkező felületekre figyelve. Vírusölő kézfertőtlenítőt folyamatosan elérhetővé teszünk a szálloda teljes területén. A liftet egyszerre csak az egy szobában tartózkodó vendégek vehetik igénybe, maszk viselése ajánlott. Minden emeleten a lifteknél érintésmentes kézfertőtlenítő automatát helyeztünk el, mely a személyzet és a vendégeink biztonságát szolgálja. A liftben található érintőképernyőt rendszeresen fertőtlenítjük, mindemellett javasoljuk a lépcsők használatát. A vendégnek adott eszközöket (kulcskártya, toll, stb.) UV-C fénnyel és fertőtlenítővel is minden kiadás előtt a recepción fertőtlenítjük.
Érkezéskor a bejelentő lapok bemondással kerülnek kitöltésre. A bejelentőlapot csak aláírásra adjuk át a vendégnek. Előnyben részesítjük az érintésmentes fizetést érkezéskor, amihez a bankkártyaterminált rendszeresen fertőtlenítjük. A szobakártyákat minden kijelentkezést követően ózonos kezeléssel fertőtlenítjük.
A vendégszolgálati irodát átmenetileg zárva tartjuk, kollégáink a recepciós pultban érhetők el, ahol plexi fal választja el őket a vendégektől. Vendégszolgálati munkatársaink a recepciós pultban állnak vendégeink rendelkezésére.
A londiner szolgáltatás átmenetileg szünetel (poggyász-szállítás, valamint gépjárművek parkolás), természetesen fertőtlenített londiner kocsit biztosítunk.
Szobahasználatot, valamint takarítást érintő intézkedések
Az eddig használt tisztító és fertőtlenítő szereken kívül magas alkoholtartalmú fertőtlenítőszer is bevezetésre került.
Minden vendég fogadása előtt a szoba takarítása és a szobai felületek fertőtlenítése után a szobák ózonnal való fertőtlenítése is megtörténik. Szem előtt tartjuk, hogy vendégeinket lehetőség szerint távol szobázzuk egymástól. A szobákban csak a feltétlenül szükséges papír alapú tájékoztatók maradnak bent, amelyek a vendég távozása után a szelektív szemétgyűjtőbe kerülnek. Átmenetileg a díszítő ágysálak és díszpárnák szintén kikerültek a szobákból, tisztítva várják, hogy a Covid–19 veszély megszűnése után visszakerülhessenek. A vendégek a szállodában való tartózkodása alatt a szobai takarítást naponta kötelezően elvégezzük. A takarítás mellőzésére nincs lehetőség, kérjük Vendégeink megértését és támogatását. Takarítás közben szellőztetünk, és a gyakran érintett felületeket fertőtlenítjük. Vendégeinktől kérjük, hogy az ágyat utcai ruhában ne használják. A szállodában saját mosodával rendelkezünk, ahol a technológia és az automatizálás magas foka biztosítja, hogy mindig megfelelően tisztított és fertőtlenített textíliák kerülnek a szobákba, a gyógyászati kezelőkbe, étterembe, és a wellness-be.
A szobában minden Vendégünk számára érkezéskor maszkot biztosítunk.
Takarítás közben kollégáink maszkot és kesztyűt viselnek, kezüket-kesztyűjüket rendszeresen fertőtlenítik.
Vendéglátást érintő intézkedések:
Éttermünkben feltétlenül biztosítjuk a 1.5 méteres távolságtartást. Egy asztalnál legfeljebb négy fő és gyermekük foglalhatnak helyet. Az asztalok között minimum 1,5 méter távolságot biztosítunk. Ugyanígy teszünk egyéb vendéglátó egységünkben: Mandarin Bárunkban és Grillkertünkben. Az étterembe lépéskor minden Vendégünknek kötelezően használnia kell a kézfertőtlenítőt. A legoptimálisabb helyelosztás érdekében Vendégeinket kollégáink az asztalához kísérik. Munkatársaink (felszolgálók, teremfőnökök és szakácsok) maszkot és kesztyűt viselnek.
Az éttermi bútorzatok és gépek, eszközök felületeit folyamatosan fertőtlenítjük, éjszakánként pedig további ózonos fertőtlenítést is végzünk.
Az étterem egyszeri befogadóképességét maximalizáljuk, vendéglétszámtól függően szükség esetén sávos étkezési időket vezetünk be. Vendégeink számára mind a reggelinél, mind a vacsoránál biztosítjuk a svédasztalt. A büféasztalnál a szakácsok és felszolgálók segítenek a tálalásban, a látványkonyhánk szünetel. Természetesen így is a szokott választék, minőség és bőség áll vendégeink rendelkezésére.
A konyha teljes területén vírusölő hatású tisztítószereket használunk. A fizikai távolságtartást a konyhai személyzetünknél is kötelezővé tesszük, számukra is kötelező a maszk és kesztyűhasználat. Az ételek elkészítésénél tartjuk a 75 °C maghőmérsékletet, kollégáinkat folyamatosan oktatjuk.
Műszaki intézkedések:
A Covid-19 kapcsán gyakori kérdés, hogy az ipari szellőztető- hűtő/fűtő rendszerek mennyire veszélyesek az egészségre. A veszélyeztetés ott áll fenn, ahol kevert levegővel működik a szellőztetés. Szállodánkban az elszívás és a befúvás külön működik, tehát nincs levegő visszaforgatás. Így nem jutnak a szobából, közös helyiségekből, irodákból vírusok a rendszerbe. Természetesen újranyitásra a légszűrők megfelelő beállítása, ellenőrzése és rendkívüli tisztítása megtörtént, megelőzve a legionella baktériumok szaporodását/terjedését is.
Fitneszterem, sportprogramok:
Szállodánkban a fitneszteremben egyszerre 3 fő vagy 1 család tartózkodhat. A gépek használata során a fertőtlenítés eddig is kötelező volt, ez most is biztosított, de használattól függetlenül is 3 óránként fertőtlenítünk. A zsúfoltság elkerülése érdekében regisztrálni lehet időpont foglalásra.
Ingyenesen elérhető sportprogramjaink elsősorban kültéren kerülnek megtartásra.
Vitalium Health and Beauty
Gyógyászati és szépség részlegünkön a diszpécser pultnál plexi fallal biztosítjuk a távolságtartást, illetve segítjük a másfél méteres távolság betartását a rendelők, pult, és kezelő helyiségek előtt. A kezelések igénybe vétele előtt a vendég aláírásával igazolja, hogy tünetmentes. A pultban használt eszközöket fertőtlenítjük. A súlyfürdőben és a kezelőkben a vendéglétszámot minimalizáljuk, és az inhalatív kezeléseket átmenetileg felfüggesztjük. A vidéki kozmetikák üzemelése engedélyezett, így ezek a szolgáltatásaink elérhetőek. Kollégáink megfelelő védőfelszerelést viselnek, a vendégeknek maszk viselése kötelező, és lehetőség szerint ne utcai ruhában, hanem fürdőköpenyben érkezzenek a kezelésekre. Minden kezelés után a kabinok fertőtlenítésre kerülnek, a textileket cseréljük.
Wellness részleg, uszoda:
Beltéri wellness részlegünkben az élményelemek és szaunák is üzemelni fognak, a gyógyvizes medencénk azonban még zárva tart, és a szaunaszeánszok átmenetileg elmaradnak.
Kültéri úszómedencénk, kültéri Acapulco élménymedencénk felfűtve, fertőtlenítve, várja Vendégeinket. Beltéri élmény-, gyermek- és úszómedencénk szintén használhatóak lesznek. Egyéb fürdőszolgáltatásaink terén (gyógyvizes medence, szaunák, élményelemek) hatósági iránymutatásra várunk, bízunk benne, hogy a várható lazításoknak köszönhetően nyitásra működni fognak. A kötelező vízcserék, fertőtlenítések, takarítások megtörténtek, extra víztisztítási előírásoknak eleget tettünk. Nyugágyainkat minimum 1.5 méteres távolságra helyezzük el. Úszómester kollégáink folyamatosan figyelik, hogy a medencékben ne legyen zsúfoltság. A teljes wellness részleget folyamatosan takarítjuk, fertőtlenítjük, különös tekintettel a korlátokra, vizes blokkokra, öltözőkre, toalettekre. Korszerű légtechnikánknak köszönhetően a beltéri wellness területünkön a teljes légmennyiség óránként kicserélődik, emellett szellőztetünk is, éjszakánként pedig további ózonos fertőtlenítést is végzünk.
Dohányzás
A vendégek számára fenntartott dohányzó területen vagy egy család, vagy maximum 2 fő tartózkodhat egyszerre.
Gyermek játszó:
Gyermek játszónkban animátori felügyelettel egyszerre egy család vagy 2 gyermek tartózkodhat. A nyitva tartást a vendégigényekhez igazítjuk, az igénybe vétel regisztrációhoz kötött a zsúfoltság elkerülése érdekében. Felügyelet nélkül látogatható játszószobánkban egyszerre szintén egy család vagy 2 gyermek 1-1 szülővel tartózkodhat.
A felnőtt- és gyermekanimációs, valamint aktív programokon a résztvevők létszámát a helyszíntől függően szintén korlátozzuk.
Vitalium Laser Centre
A lézer centrum az eddigi szigorú higiénés szabályokon felül az alábbi óvintézkedésekkel biztosítja a páciensek és a munkatársak egészségének megóvását: a diszpécser pultnál másfél méter távolságot kérünk tartani, a pultnál egy időben egy páciens (és kísérője) tartózkodhat. A kezelés igénybevétele előtt a páciens aláírásával igazolja, hogy nincs fertőzésre utaló panasza. A pultot, az orvosi rendelőt és a kezelő helyiséget folyamatosan fertőtlenítjük. Valamennyi munkatársunk maszkot visel.
Pácienseinket kérjük, hogy a kezelés időpontja előtt maximum 15 perccel korábban érkezzenek, hogy a diszpécser pultnál a torlódást elkerüljük. A kísérőket megkérjük, hogy a kezelés ideje alatt a kávézóban vagy a szálloda lobbyjában várakozzanak.