Hotel Három Gúnár, Kecskemét - értékelések, vélemények
A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik a Szállásvadászon foglaltak és már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Tudj meg többet az értékelésekről!
Hotel Három Gúnár, Kecskemét >>
4.45 / 5
JÓ
129
vélemény
vélemény
4.70
Személyzet
4.61
Tisztaság
4.30
Ár / érték arány
4.09
Kényelem
(szoba)
(szoba)
4.23
Szolgáltatások
4.65
Étkezés
4.73
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (23 darab) számoltuk ki.
Vélemények, értékelések
Dr Opauszkiné Máté Júlia , 2024. augusztus 20. kedd, 2.88 / 5
Fiatal pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
"Légy figyelmes a foglalásnál! "
Nem jó szívvel tudnám ajánlani, vagyis csak abban az esetben ha valaki mindenre IS rákérdez és szól előre! Friss házasok vagyunk. Kaptunk egy két ágyas szobát amit nem lehetett összetolni. Mivel félpanziós ellátást kértünk kaptunk egy lapot amin 5 ajánlatból lehetett választani. Cukor beteg vagyok. Semmi nekem való nem volt az 5 ajánlatból olyan amit ehetnék (desszert) A pincér válasza: glutén mentes van. Nincs problémám a gluténnal. Válasz: akkor nem adok Önnek desszertet. Másnap kérdeztem a recepcióst, hogy nem üresedett meg egy szoba, hogy francia ágyban alhassunk? De. ( szerintem neki kellett volna olyan figyelmesnek lennie, hogy felajánlja) A függöny szakadt volt az 1. szobában! Az új szobában már nem volt ilyen probléma. Az egy átlagos szoba volt.
Péter , 2024. július 28. vasárnap, 3.62 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
1 éjszakát töltött itt
"Sikeres érmebörze Kecskeméten"
Tetszett a tiszta szoba,kedves volt a recepciós,jó volt a reggeli. Kicsi volt a választék a reggelinél,meglepett a wc a zuhanyozóval egy térben.Hangos volt a szoba/utcazaj/ Mi kis időt tartózkodtunk a hotelben ,talán este 8 órától - reggel 9 óráig.
2024. július 14. vasárnap, 5.00 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
"Remek kirándulás volt"
Nem tetszett hogy a zuhanyzóban volt a wc elválasztót kellet volna tenni a wc mellè
Felegyházi Noémi , 2024. február 13. kedd, 4.62 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"Hotel Három Gúnár"
Szép volt a szoba és kényelmes,de azért voltak hiányosságok.Az éjjeli lámpa zsinorja hiányzott,az égőt el kellett csavarni ahhoz hogy égjen a lámpa.A sötétítő függöny egyik része ki volt jőve a sínből,elég csúnyán lógott.A fürdőszoba inkább az ami zavaró tényező volt,nem nyújt semmi intimitást.Összességében elégedettek voltunk.A személyzet nagyon kedves es segítőkész volt,az étel is finom volt.Köszönjük.
Csaba, 2024. január 09. kedd, 4.75 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"Hosszú hétvége a HÁROM GÚNÁRBAN!"
Egy nagyon jó szilveszteri hosszú hétvégét töltöttünk itt a párommal.Rendkívül jó és bőséges volt a szilveszteri gálavacsora,udvarias és segítőkészek az ott dolgozó emberek! Nyugalom sziget a város szívében!
2024. január 09. kedd, 3.25 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"Amin változtatást javasolnék"
Sajnos nem tetszett, hogy a mosdó a szobában volt elhelyezve, a tusoló és a WC csak egy áttetsző műanyag tolóajtóval volt elválasztva. Ahhoz képest, hogy a hotel 4 csillagos volt, az étkezésnél a választék számomra nem volt kielégítő. A szlveszteri rendezvény viszont nagyon tetszett.
2024. január 08. hétfő, 4.75 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
Superior szoba
3 éjszakát töltött itt
"Hotel Három Gúnár"
A konyha és a felszolgálás csodálatos volt. Jó lenne wellness lehetőségeket bővíteni. A szauna szombat vasárnap nem működött.
Emese, 2024. január 03. szerda, 5.00 / 5
Baráti társaságok
Superior szoba
3 éjszakát töltött itt
"Ne hagyd ki Kecskeméten a Hotel Három Gúnárt! "
Nagyon szívélyes, szolgálatkész a személyzet! Foglaláskor előre megküldött tájékoztató szerint minden teljesüllt! Konyha munkája kifogástalan volt. Felszolgálás tökéletes volt. Nagyon szépen köszönjük a három napot, szilveszterrel együtt!
Norbert, 2024. január 03. szerda, 5.00 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
4 éjszakát töltött itt
"Kiváló szilveszteri hangulat a Hotel Három Gúnárban"
Kiváló minőségű és választékú ízletes ételek, nagyon kedves és segítőkész dolgozók, változatos programok.
Bényi János, 2024. január 03. szerda, 4.62 / 5
Egyéni utazó
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"Hotel Három Gúnár"
Minden szuper, egyedül a szobában a fürdőszoba kényelmetlen, nem praktikus az üvegfallal való elválasztás, mivel a WC is ott van.
Mária, 2024. január 03. szerda, 4.88 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"Szilveszter Kecskeméten."
A szoba megfelelő méretű,de sajnos utca felöli, így,hangosabb volt. Az ételek finomak, a személyzet udvarias. A Szilveszter nagyon jól sikerült. Tetszett az idegenvezetés a városba.
László, 2024. január 03. szerda, 4.88 / 5
Idősebb pár
Superior szoba
3 éjszakát töltött itt
"Szilveszter a kecskeméti Három Gúnárban"
Maga a szálloda kellemes élményt nyújtott, de van egy észrevételem. Kritikán aluli a mélygarázs helykezelése. Előfordul, hogy több helyet adnak ki a garázs kapacitásánál, mert nincs figyelőrendszer a foglalásokra. Ha valaki kocsival kirándul, emiatt kiáll a helyéről, előfordulhat, hogy visszaállni már nem tud. Így jártunk mi is: a parkoló díját kifizettük, de kiszorultunk garázsból. Más szállodák ezt megoldják: rendszámra, vagy szobaszámra nyilvántartást vezetnek, a jobbak a parkolóhelyen is feltüntetik a jogosult rendszámot. Javaslom ezt a szolgáltatást fejleszteni, mert leronthatja az élményt és megítélést.
Kati, 2024. január 02. kedd, 3.62 / 5
Baráti társaságok
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"Hotel Három Gúnár"
Francia ágyas szoba rendelésünk volt. Ehelyett két külön ágyat kaptunk a szoba két végében. Különben más probléma nem volt. Finom ételek,kedves személyzet. A reggelinél viszont a kávégépnél nagy sorbanállás . A péksüti feltöltés kicsit akadozott.
Judit, 2023. december 30. szombat, 2.75 / 5
Egyéni utazó
Standard szoba
1 éjszakát töltött itt
"Hotel Három Gúnár"
A fürdő wc megoldás borzasztó,matracok kényelmetlenek.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Három Gúnár, Kurczné Bercsényi Viola - Sales Manager
2024. január 03. szerda
2024. január 03. szerda
Kedves Vendégünk!
Köszönjük, hogy szállodánkat választotta és reméljük, hogy a tapasztalt kellemetlenségek ellenére jól érezte magát Kecskeméten!
Nagyon sajnáljuk, hogy nem volt megelégedve a fürdőszobával és szeretnénk kifejezni őszinte bocsánatkérésünket. Az Ön véleménye rendkívül fontos számunkra, és komolyan vesszük a visszajelzéseket, hogy javíthassunk szolgáltatásainkon.
Megígérjük, hogy áttekintjük a szobák felszereltségét, és javítjuk a fürdőszoba állapotát annak érdekében, hogy kellemesebb élményben részesülhessenek a jövőben.
Továbbá, sajnáljuk, hogy az ágy kényelmetlennek bizonyult. Fel fogjuk mérni az ágyak állapotát és kényelmét, és szükség esetén cserélni fogjuk azokat, hogy a vendégeink teljes mértékben kényelmesen pihenhessenek.
A vendégeink elégedettsége kiemelt fontosságú számunkra, és minden intézkedést megteszünk annak érdekében, hogy javítsunk a szolgáltatásainkon. Reméljük, hogy lehetőséget kapunk arra, hogy később ismét vendégül láthassuk Önt, és biztosíthatjuk arról, hogy minden tőlünk telhetőt megteszünk a kellemesebb tartózkodás érdekében!
Köszönjük türelmét és megértését.
Köszönjük, hogy szállodánkat választotta és reméljük, hogy a tapasztalt kellemetlenségek ellenére jól érezte magát Kecskeméten!
Nagyon sajnáljuk, hogy nem volt megelégedve a fürdőszobával és szeretnénk kifejezni őszinte bocsánatkérésünket. Az Ön véleménye rendkívül fontos számunkra, és komolyan vesszük a visszajelzéseket, hogy javíthassunk szolgáltatásainkon.
Megígérjük, hogy áttekintjük a szobák felszereltségét, és javítjuk a fürdőszoba állapotát annak érdekében, hogy kellemesebb élményben részesülhessenek a jövőben.
Továbbá, sajnáljuk, hogy az ágy kényelmetlennek bizonyult. Fel fogjuk mérni az ágyak állapotát és kényelmét, és szükség esetén cserélni fogjuk azokat, hogy a vendégeink teljes mértékben kényelmesen pihenhessenek.
A vendégeink elégedettsége kiemelt fontosságú számunkra, és minden intézkedést megteszünk annak érdekében, hogy javítsunk a szolgáltatásainkon. Reméljük, hogy lehetőséget kapunk arra, hogy később ismét vendégül láthassuk Önt, és biztosíthatjuk arról, hogy minden tőlünk telhetőt megteszünk a kellemesebb tartózkodás érdekében!
Köszönjük türelmét és megértését.
Kovácsné Bánkuti Zsuzsanna , 2023. augusztus 28. hétfő, 5.00 / 5
Kisgyerekes család
2 éjszakát töltött itt
"Hotel Három Gunár "
A hotel nagyon szép és tiszta. A személyzet rendkívül kedves és segítő kész. Külön köszönöm hogy oda figyeltek a gluténérzékeny gyerekeinkre az étkezéseknél.
Eva, 2023. augusztus 09. szerda, 3.88 / 5
Egyéni utazó
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
"Hotel Három Gúnár"
Az étkezés és az elhelyezkedés kiváló. A szemèlyzet kedves volt. A szobában az üvegajtós, átlátszó fürdőszoba és a szobaban lévő mosdó nem volt szerencsés megoldás.
Antal, 2023. május 15. hétfő, 4.88 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
"Nagyon jól éreztük magunkat. Az ételek finomak és bőséges, a személyzet a vendégekért dolgozik köszönöm szépen"
Nagyon kis légterű volt a toalett és tusoló egy légtérben. Zuhanyozàs utàn vizes volt minden.
2023. április 29. szombat, 5.00 / 5
Baráti társaságok
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"Nagyon jó Szilvesztert töltüttűnk a Hotel Három Gúnárban."
A fürdőszoba kivételével mindennel teljesen elégedettek voltunk. Az üveg fürdőszoba fal zavaró volt. Ha a lámpát felkapcsoltuk a fürdőszobában, szinte átlátszó lett. A zuhany az egész fürdőszobát elárasztotta, a WC-t nem lehetett megközelíteni száraz lábbal. WIFI-t nem használtunk, azért nem értékeltem.
Lászlóné, 2023. január 06. péntek, 3.75 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"Remek volt, nagyon jól éreztük magunkat."
A zuhanykabin tisztaságával nem voltunk megelégedve. A személyzet és a kiszolgálás kiváló. Az ételek finomak és választékosak voltak.
Csapó, 2023. január 03. kedd, 4.38 / 5
Idősebb pár
Superior manzard
3 éjszakát töltött itt
"odafigyelés hiányzott, és ezzel elrontották a hangulatot!"
Wifi 10 percenként megszünt , szilveszteri zene csapnivaló volt, placebo, kivéve az ének, az hamis és kellemetlen volt, étel fele jó volt, a fele nem.
2023. január 03. kedd, 4.12 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"Szilveszter a Hotel Három Gúnárban"
Negatívum: Már a bejelentkezésnél az első benyomás rossz volt. A szálláshelyen a recepciós szolgáltatás színvonala nem megfelelő. Az idős úr, aki a recepción volt felkészületlen, körülményes, bármit kérdeztünk tőle semmire sem tudta a választ. A mélygarázsban parkoltunk, előre kifizettük, viszont amikor el szerettünk volna menni 1-2 órára, közölte az idős úr, hogy nem garantálja, hogy lesz hely ha visszaérkezünk. Ha nem tudunk ott parkolni, akkor majd utólag visszaadják a pénzt. Ez a hozzáállás nem megfelelő. Pozitívum: Az éttermi személyzet kimagasló, beleértve a konyhai személyzetet is. A felszolgálók kedvesek, segítőkészek, gyorsak és precízek. Az étel kifogástalan. Összességében, ha nem lett volna a recepción annyi probléma, a szálláshelyet tudtam volna ajánlani.
2023. január 03. kedd, 4.75 / 5
Idősebb pár
Superior szoba
4 éjszakát töltött itt
"Nehéz kezdés - gyönyörű folytatás !"
Minden tökéletes volt, az elején kicsit visszariadt ugyan az ember a portán szolgálatot tevő idősebb - Hrabal-i emlékeket idéző -úr kinézetén és viselkedésén, amikor a mikor lehet vacsorázni kérdésre a "kaptak tájékoztatót , olvassák el !" választ adta. De utána minden kisimult.
Álmos Miklós, 2023. január 03. kedd, 4.75 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"Jó emlékű szilveszter a Gúnárban"
A szolgáltatások színvonala nagyon jó,udvarias segítőkész személyzet. Jó ötlet a városnéző szilveszteri program idegenvezetővel ami nagyszerű volt.A félpanziós ellátás bőséges,választékos és finom volt.A szobánk fürdőszobájának elrendezése kicsit furcsa volt.
Zsuzsanna, 2023. január 03. kedd, 4.88 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"Vidám és tartalmas Szilveszter, Hotel Három Gúnárban "
Elégedett vagyok a hotelben való tartózkodással. Az étterem dolgozói különösen udvariasak voltak. A szoba rendben tartása is kiváló volt, az ott dolgozók is udvariasak voltak. Azt sajnálom, hogy a wellness részleg nem üzemelt, de tudom az okát. Ilyenkor a hotel fel szokott ajánlani fürdő belépőt, ez sajnos nem történt meg. Összességében jól éreztük magunkat, a városnéző program idegenvezetővel nagyon jól sikerült. A belvárosi rész nagyon szép, sok látnivaló van. A fürdőben eltöltött idő is kellemes emlék. Máskor is szívesen ellátogatunk Kecskemétre.
Eva, 2023. január 03. kedd, 3.00 / 5
Baráti társaságok
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"Szilveszter a Harom Gunarban"
A szoba nagyon kicsi, a fürdö wc üvegajtóval volt elvalasztva a szobatol. Mosdó a szobaban van, alatta a polcon a hajszaritó, ami iszonyú poros. A szekrenybe pakolni nem volt lehetöség, mivel sem polc sem akaszto nem volt benne , igy kihasznalhatatlan. A szilveszteri zenekar sem nyerte el a tetszesemet. Pincérek kedvesek, ügyesek. Idegenvezetö fantasztikusan jo volt, elveztük minden percet.
Melinda , 2023. január 03. kedd, 4.12 / 5
Fiatal pár
Superior manzard
3 éjszakát töltött itt
"Jó pihenési lehetőség! "
Fontos hogy pontosan írd le milyen igényed van a szobákban lévő ágyakra. Egy kicsit zajos a forgalom miatt de nagyon hangulatos és közzel van a központtól.
2023. január 03. kedd, 4.25 / 5
Baráti társaságok
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"Szilveszter 2022."
A földszinti felújított szobában egy zuhany fülkét alakítottak ki, áttetsző üveg fallal, elhúzható ajtóval- egy lépésre az ágytól. Belátás, kilátás zavartalan. Kényelmetlen, zavaró. A wellness egyszerű: finn szauna, infra szauna, gőz kabin, egy zuhany. Medence nincs. De: a személyzet kedvessége, a kitűnő ételek, a jól szervezett programok feledtették a hiányosságokat. Összességében jól éreztük magunkat, kellemes szilvesztert töltöttünk itt.
2023. január 02. hétfő, 4.00 / 5
Idősebb pár
Superior szoba
3 éjszakát töltött itt
"Összességében nagyon jól éreztük magunkat."
A szobában a padlószőnyeg nem túl tiszta már, ill. a bútorok,szekrénypolcok kissé porosak voltak.
Józsefné, 2023. január 02. hétfő, 4.38 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
"Kellenes 2 éjszaka Kecskeméten.0"
A személyzet nagyon kedves volt,az ételek nagyon ízlettek általában. De a menüből kiválasztott kedvenc ételemnél csalódás ért,mert a hús olyan sületlen volt,hogy csak a köretből tudtam fogyasztani. Szép,tiszta volt a szoba,de az átlátszó ajtón keresztül látni minden mozdulatot,ha valaki ráül a wc-re.,na ilyet még szerencsére nem láttunk! Amúgy Kecskemét nagyon szép város.
Ferenc, 2022. december 20. kedd, 4.62 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
4 éjszakát töltött itt
"Csodálatos Karácsonyi hangulat Kecskeméten."
Nagyon jó a szálloda elhelyezkedése Kecskeméten, a belvárostól, színháztól pár percre. Az autó biztonságos elhelyezése is biztosított volt. A büféreggeli bő választékú, minden igényt kielégítő. A szoba kicsi, de éjszakai szállásnak elég. Kicsit zavaró volt, hogy a WC és fürdő fala áttetsző, de megszokható. Teljes lett volna a boldogságunk, ha a hotel melletti disco nem tette volna tönkre 2 éjszakánkat (a 4-ből). Az a lélekig hatoló dübörgés (duc-duc) hajnal 4-ig szinte kibírhatatlan volt. Ha legközelebb jövünk Kecskemétre, a péntek és szombat éjszakát biztosan nem itt töltjük.
2022. augusztus 30. kedd, 2.12 / 5
Fiatal pár
Standard szoba
4 éjszakát töltött itt
"Négy csillagos koszos szálloda."
Ebbe a szállodába az életbe nem megyek vissza. Szörnyű volt. Négy csillagos szálloda létére piszkos, koszos volt minden. A személyzet viszont nagyon kedves, a pincérek profik, kivéve egyet. A recepciósok nem igazán tudtak információval szolgálni szinte semmiről. Az ételek finomak voltak, reggeli, vacsora. A wc. bent van a zuhanyzóba, a mosdó külön kint, az nem igazán tetszett. A zuhanyzóból kifolyt a víz, a légkondiból is folyt a víz. Takarítás szinte egyáltalán nem volt, amíg ott tartózkodtunk egyszer sem volt felmosva az étterem, a folyósok, a közösségi helységek. Érkezéskor a wc, hűtő koszos volt, de az egész szoba koszos, poros volt /ablakok, szekrények, polcok, tv./, ottlétünk alatt sem volt egyszer sem kitakarítva.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Három Gúnár, Kurczné Bercsényi Viola - Sales Manager
2022. szeptember 01. csütörtök
2022. szeptember 01. csütörtök
Kedves Vendégünk!
Köszönjük a visszajelzését, így tudjuk mely területen kell még fejlődnünk.
Nagyon sajnálom, hogy nem itt a helyszínen jelezte a problémáját. Mert akkor a karbantartók elhárították volna a problémát és a szobaasszonyok is jobban odafigyeltek volna. A szobában jelzett gondokat azóta elhárítottuk és takarító személyzet munkáját is jobban ellenőrizni fogjuk. Nem tudom mi történhetett az Önök esetében, mert a lakott szobákban minden nap takarítanak. Az étteremben és a közösségi helyiségekben naponta többször is. Sajnos a jelenlegi munkaerőpiaci helyzetben jóval kisebb a személyzet létszáma, mint indokolt lenne, de igyekszünk orvosolni a helyzetet, felvenni és betanítani új embereket.
Örülök, hogy az éttermünkkel elégedettek voltak. Remélem, hogy a tapasztalt kellemetlenségek ellenére, szép emlékekkel távoztak Kecskemétről!
Köszönjük a visszajelzését, így tudjuk mely területen kell még fejlődnünk.
Nagyon sajnálom, hogy nem itt a helyszínen jelezte a problémáját. Mert akkor a karbantartók elhárították volna a problémát és a szobaasszonyok is jobban odafigyeltek volna. A szobában jelzett gondokat azóta elhárítottuk és takarító személyzet munkáját is jobban ellenőrizni fogjuk. Nem tudom mi történhetett az Önök esetében, mert a lakott szobákban minden nap takarítanak. Az étteremben és a közösségi helyiségekben naponta többször is. Sajnos a jelenlegi munkaerőpiaci helyzetben jóval kisebb a személyzet létszáma, mint indokolt lenne, de igyekszünk orvosolni a helyzetet, felvenni és betanítani új embereket.
Örülök, hogy az éttermünkkel elégedettek voltak. Remélem, hogy a tapasztalt kellemetlenségek ellenére, szép emlékekkel távoztak Kecskemétről!
Gulyás Árpádné, 2022. július 29. péntek, 4.88 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"Remek 4 napot töltöttünk el a szállodába!"
Nagyon szuper volt minden!
Erika, 2022. június 14. kedd, 4.75 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"Kettesben a 3 gúnárral"
A konyhafőnök csillagos 5-t érdemel. Sajnáltuk, hogy a szauna részleg nem üzemelt és furcsa volt számunkra, hogy a zuhanykabin és a toalett egy légtérben volt.
2022. április 19. kedd, 3.12 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Superior szoba
2 éjszakát töltött itt
"Hotel Három Gúnár"
Az ételek nagyon finomak és nagy adagok voltak.A felszolgálás kiváló! Szoba ajtaját nem lehetett belülről bezárni ,fürdőszoba ajtót szintén nem lehetett bezárni. Pótágy kicsi volt egy 11 évesnek (a földön kellett aludnia).Wellness rész csak papíron létezett!!
Zsolt, 2022. április 19. kedd, 4.50 / 5
Fiatal pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
"Remek húsvét a Hotel Három Gunárban!"
Párommal töltöttünk el két éjszakát! Igaz a szobák kicsik de kényelmesek és ragyogó tiszták! A személyzet kedvesége és éttermi felszolgálók kedvesége példa értékű! A konyha ételei választékai pazar! Szálloda központban helyezkedik el. Ajánlom mindenkinek!
2022. április 18. hétfő, 4.38 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
"Húsvétolás "
Annyi negatívum volt a szálláson, hogy földszinti szobát kaptunk, aminek az ablaka a dohányzó teraszra nézett. Valaki mindig állt az ablak alatt és nyitni is csak akkor tudtuk az ablakot, ha éppen nem dohányoztak. Kellemetlen volt még, hogy egy gyermek csoport volt elhelyezve a földszinti szobákban, akik este későig, reggel pedig már korán hangoskodtak. Egyebekben kellemes szálloda, jó elhelyezkedéssel és természetesen vannak jobb fekvésű szobák is. Az ételek kiválóak, a személyzet kedves. Húsvéti hétvége lévén kevesen voltak a szállodában.
Erzsébet, 2022. január 17. hétfő, 4.38 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Standard szoba
1 éjszakát töltött itt
"Hotel Három Gúnár"
A szoba kicsi,de szépen berendezett,a célnak megfelel.Viszont kicsit fura volt a zuhany+wc üvegajtós megoldás,szemben az ablakkal,én minimum egy tapétát tennék az ajtóra.....
2022. január 09. vasárnap, 4.75 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"Kecskeméti szilveszter. "
A szobába elég érdekes volt a fürdőszoba megoldása, nagyon kicsi és a szoba résztől egy opálos üveggel volt el választava , ami egy kicsit bizarr.
Ferenc, 2022. január 03. hétfő, 4.57 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"Kellemes pihenés a Három Gúnárban! "
Finom ételek, gyors kiszolgálás, udvarias személyzet. Ami nem tetszett, nincs ingyenes parkolási lehetőség, az információs pultnál nem mindig kaptam pontos választ.
2022. január 03. hétfő, 3.88 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"Jó éttermi szolgáltatások, gyenge szobák"
A superior szoba mérete nem éri el a 4* szintet. A szobához fal nélkül csatlakozó fürdő és WC bizarr megoldás. A szekrényben sem polc, sem akasztó, azaz egy nagy doboz. A szobák közti hangszigetelés nulla. A Wifi gyenge, szakadozó. Kevés parkolóhely, marad a utcán fizetés. Viszont az étterem kiváló. Jó alapanyag, tökéletes ízvilág, nagy adagok. A személyzet képzett, udvarias.
Júlia, 2022. január 03. hétfő, 4.62 / 5
Család nagyobb gyerekkel
3 éjszakát töltött itt
"Itt a vendég királyi bánásmódot kap."
Átlagos szállodának gondoltam ezt a szállást, de a személyzet, a tisztaság nagyon sokat dobott rajta!A szobák kicsik, de még az üveg is nagyon szép tiszta. Mindenre is figyelnek! Külön kiemelném az étterem üzletvezetőjét, aki minden vendégre külön figyelmet szentel és érdeklődik, hogy meg van e elégedve! Mindenkinek csak ajánlani tudom, mert lesik a vendégek minden kívánságát!
2022. január 03. hétfő, 3.88 / 5
Kisgyerekes család
Standard szoba
Superior szoba
3 éjszakát töltött itt
"Szilveszter Kecskeméten"
Az ételek nagyon finomak voltak. A szilveszteri vacsora is bőséges és ízletes volt. A felszolgálók kedvesek, készségesek voltak. A vacsora kezdő időpontjai nál volt egy kis zavar:fél 8ra volt írva és két alkalommal is módosítva lett 6 órára. Ezt véletlenül vagy későn tudtuk meg.
József, 2022. január 03. hétfő, 4.62 / 5
Idősebb pár
Superior szoba
3 éjszakát töltött itt
"Egy vidám évvégi hétvége! "
A szálloda minden igényt kielégített. A reggelinél a vacsoránál a személyzet profi volt kedves és szolgálatkész. A reggeli vacsora finom volt bőséges ízletes. Tisztaság felsőfokon mind a folyosókon mind a szobába. Szilveszter napi városnéző túra nagyon jó ötlet volt profi idegenvezetéssel. Ami nem tetszett az a recepció diszkréciója volt. Idézem"-ott viszi a k... az ásványvizet! Mindennek ellenére nagyon jól éreztük magunkat.
2022. január 02. vasárnap, 5.00 / 5
Egyéni utazó
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"Következő szilveszter ugyanitt"
Kényelmes , pontos, udvarias, kitünő ellátás...a lehető legjobb!
2022. január 02. vasárnap, 3.75 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"Nem úgy alakultak a dolgok..."
A tájekoztatás, szervezés hiányos volt. A WIFI a szobában nem működött, csak a közösségi terekben. A szoba kicsi és rossz beosztású, egy 4 csillagos hotelben ez nem elfogadható. Az online bejelentkezés miatt már személytelen a megérkezés, pedig nem olyan hatalmas a szálloda. A pincérek kedvesek, segítőkészek voltak, de mégsem éreztem igazán jól magamat. A tény, hogy este 1/2 8- - -kor van vacsora, nekünk nagyon kényekmetlen volt. Soha nem étkezünk ilyen későn. Eddig ezt sehol más helyen tapasztaltuk, pedig rengeteget utazunk.
Ferenc, 2021. december 06. hétfő, 4.50 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
"Klassz hétvége volt!"
Rendben volt minden!
Dr.Páli Kálmán, 2021. október 04. hétfő, 4.25 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
"Hotel Három Gúnár"
A 2 nap alatt nem tudtuk igénybe venni a Wellness szolgáltatást, amit állítólag külsős megbízott üzemel./Van, de nem üzemel 4 csillagnál?/ A személyzet udvariasan kezelte a reklamációkat. A TV vertikális adói/RTL, TV 2/ nem volt foghatók. Az étkezések és a szálloda elhelyezkedése viszont kitűnő volt. A mélygarázs helyeinek igénybevétele is nagyobb szervezettséget igényelne.
Gábor, 2021. szeptember 18. szombat, 4.75 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"Hotel Három Gúnár"
A félpanziós ellátásnál a személyzet rendkívül barátságosak, kedvesek. Szuper a mélygarázs is az autóknak. A fittness terem viszont elég gyenge egy négycsillagos hotelhez képest.
Anna, 2021. szeptember 07. kedd, 4.38 / 5
Kisgyerekes család
Standard szoba
4 éjszakát töltött itt
"Hotel Három Gúnár"
A képeken nem látszott de a zuhanyzóban volt bent a WC, ami a szobától egy üvegfallal volt elválasztva. A svédasztalos reggeli nagyon szegényes egy 4 csillagos szállodához képest és minden nap ugyanaz A személyzet kedves, udvarias minden kérésünket azonnal teljesítették.
István, 2021. szeptember 06. hétfő, 5.00 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
4 éjszakát töltött itt
"Remek hétvége a Hotel Három Gunár Szállodában "
Jó Árarány értékű szállás.Közel a Központhoz. Finom ételek.Segítőkész személyzet. Tiszta,jól felszerelt szoba.Másoknak is szívesen ajánlom.Máskor is szívesen töltenék el egy hosszú hétvégét.
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Gyakori kérdések
- Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
- Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Három Gúnár szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
- Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
- Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
- Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
- Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
- Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
- Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk. - Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
- Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
- Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
- A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon. - Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Hotel Három Gúnár korább vendégei?Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Superior manzard, Superior szoba és Standard szoba.
- Kiknek ajánljuk a Hotel Három Gúnár szálláshelyet?Korábbi vendégeink közül az idősebb párok, a baráti társaságok, a kisgyerekes családok és az egyéni utazók érezték magukat a legjobban.