Hotel Kalma, Hévíz - értékelések, vélemények
A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik a Szállásvadászon foglaltak és már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Tudj meg többet az értékelésekről!
Hotel Kalma, Hévíz >>
4.55 / 5
KIVÁLÓ
70
vélemény
vélemény
4.64
Személyzet
4.79
Tisztaság
4.54
Ár / érték arány
4.50
Kényelem
(szoba)
(szoba)
4.29
Szolgáltatások
4.43
Étkezés
4.86
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (14 darab) számoltuk ki.
Vélemények, értékelések
Gábor, 2024. augusztus 13. kedd, 4.50 / 5
Idősebb pár
Kétfős stúdiószoba (Hotel Kalma)
2 éjszakát töltött itt
A jobb oldali matrac gödrös volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Kalma, László Evelin - értékesítési asszisztens
2024. augusztus 14. szerda
2024. augusztus 14. szerda
Köszönjük értékelését, azt az egyet sajnáljuk, hogy nem volt mindennel maradéktalanul elégedett. Örülünk azonban, hogy leírta nekünk, így a jövőben nagyobb figyelmet fordítunk majd erre is.
Üdvözlettel: Hotel Kalma
Üdvözlettel: Hotel Kalma
Béla, 2024. június 22. szombat, 4.62 / 5
Idősebb pár
Kétfős stúdiószoba (Hotel Kalma)
3 éjszakát töltött itt
"Hotel Kalma"
Közel van a tó és minden egyéb.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Kalma, László Evelin - értékesítési asszisztens
2024. június 25. kedd
2024. június 25. kedd
Örömmel olvastuk értékelését, melyet ezúton szeretnénk megköszönni. Reméljük a közeljövőben újfent szállodánk vendégei között üdvözölhetjük majd Önöket. Üdvözlettel: Hotel Kalma
Imre, 2024. május 22. szerda, 4.75 / 5
Idősebb pár
Kétfős stúdiószoba (Hotel Kalma)
3 éjszakát töltött itt
"Hotel Kalma"
Igaz ugyan hogy fizetős a mélygarázs de mivel a szálloda a sétáló utcában van ez érthető. A településen mindenhol fizetni kell a parkolásért igy az itteni egyáltalán nem számit drágának.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Kalma, László Evelin - értékesítési asszisztens
2024. május 27. hétfő
2024. május 27. hétfő
Köszönjük értékelését! Szállodánk személyzete nap mint nap azon fáradozik, hogy vendégeink kellemesen érezzék magukat nálunk, ezért számunkra nagyon fontos építő jellegű véleménye. Várjuk vissza szállodánkba! Üdvözlettel: Hotel Kalma
Ferenc, 2024. május 06. hétfő, 5.00 / 5
Idősebb pár
Kétfős stúdiószoba (Hotel Kalma)
2 éjszakát töltött itt
"Érdemes Hévízre utazni, a Kalmában megszállni!"
Nagyon elégedettek vagyunk, tiszta, kényelmes a szoba, udvarias, türelmes a kiszolgálás.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Kalma, Janovics Zsófia (Hotel Kalma) - értékesítési asszisztens
2024. május 08. szerda
2024. május 08. szerda
Kedves Horváth Ferenc!
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk tapasztalatait, örülünk, hogy kellemesen telt pihenése szállodánkban! Szeretettel várjuk vissza a jövőben is!
Üdvözlettel,
Kalma Hotel
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk tapasztalatait, örülünk, hogy kellemesen telt pihenése szállodánkban! Szeretettel várjuk vissza a jövőben is!
Üdvözlettel,
Kalma Hotel
Anita, 2024. január 02. kedd, 3.88 / 5
Idősebb pár
Kétfős stúdiószoba (Hotel Kalma)
1 éjszakát töltött itt
"Összességében vállalható."
A megközelítés problémás, a garázs hasznnálatáért extra díjazást nem értem. Azokon a helyeken, ahol eddig voltam, ez alap.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Kalma, Szabóné Dávid Alexandra - értékesítési asszisztens
2024. január 02. kedd
2024. január 02. kedd
Kedves Anita!
Köszönjük értékelését! Szállodánk személyzete nap mint nap azon fáradozik, hogy vendégeink kellemesen érezzék magukat nálunk, ezért számunkra nagyon fontos építő jellegű véleménye. Várjuk vissza szállodánkba!
Üdvözlettel: Hotel Kalma
Köszönjük értékelését! Szállodánk személyzete nap mint nap azon fáradozik, hogy vendégeink kellemesen érezzék magukat nálunk, ezért számunkra nagyon fontos építő jellegű véleménye. Várjuk vissza szállodánkba!
Üdvözlettel: Hotel Kalma
2023. december 27. szerda, 4.00 / 5
Fiatal pár
Négyfős Apartman (Hotel Kalma)
1 éjszakát töltött itt
"Hotel Kalma"
Vacsora nem ünnepi volt Karácsonykor. Reggeli jó volt. Jacuzzi nem működött. Kint nem lehet parkolni egész Hévízen semmi sincs ingyen lehuzas minden. A benti parkoló pedig az udvaron is nagyon drága.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Kalma, László Evelin - értékesítési asszisztens
2024. január 01. hétfő
2024. január 01. hétfő
Köszönjük értékelését! Szállodánk személyzete nap mint nap azon fáradozik, hogy vendégeink kellemesen érezzék magukat nálunk, ezért számunkra nagyon fontos építő jellegű véleménye. Várjuk vissza szállodánkba! Üdvözlettel: Club Dobogómajor
Mária, 2023. május 03. szerda, 4.38 / 5
Idősebb pár
Kétfős stúdiószoba (Hotel Kalma)
3 éjszakát töltött itt
"Hotel Kalma"
A vacsorát kifogásolom.Nekem nagyon sok volt,finom,de egyhangú,nincs érdemi változás.Minden egyéb kifogástalan volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Kalma, László Evelin - értékesítési asszisztens
2023. május 08. hétfő
2023. május 08. hétfő
Igyekszünk minden évben fejlődni és szolgáltatásainkon javítani, hogy vendégeink elégedettek lehessenek.
Nagy örömmel tölt el bennünket, ha vendégeink elégedettek és jól érzik magukat szállodánkban.
Reméljük a jövőben is vendégül láthatjuk szállodánkban és pozitív véleménnyel fog távozni.
Nagy örömmel tölt el bennünket, ha vendégeink elégedettek és jól érzik magukat szállodánkban.
Reméljük a jövőben is vendégül láthatjuk szállodánkban és pozitív véleménnyel fog távozni.
Róbert, 2023. április 24. hétfő, 5.00 / 5
Fiatal pár
Kétfős stúdiószoba (Hotel Kalma)
1 éjszakát töltött itt
"Perfekt!"
A személyzet udvarias,a felszereltség tökéletes, a szoba felszereltsége felülmúlta azt, amire számítottunk. Csak ajánlani tudom
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Kalma, László Evelin - értékesítési asszisztens
2023. április 27. csütörtök
2023. április 27. csütörtök
Igyekszünk minden évben fejlődni és szolgáltatásainkon javítani, hogy vendégeink elégedettek lehessenek.
Nagy örömmel tölt el bennünket, ha vendégeink maximálisan elégedettek és jól érzik magukat szállodánkban.
Reméljük a jövőben is vendégül láthatjuk szállodánkban és pozitív véleménnyel fog távozni ismét.
Üdvözlettel: Abbázia Group
Nagy örömmel tölt el bennünket, ha vendégeink maximálisan elégedettek és jól érzik magukat szállodánkban.
Reméljük a jövőben is vendégül láthatjuk szállodánkban és pozitív véleménnyel fog távozni ismét.
Üdvözlettel: Abbázia Group
Etelka, 2023. április 18. kedd, 4.12 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Négyfős Apartman (Hotel Kalma)
4 éjszakát töltött itt
"Kellemesen eltöltött napok a Kalma szállodában"
A mély garázs megközelítését jelezni kellene. A reggeli legalább 8 órától lehetne. A vacsora viszont korábban 5-1/26-tól. Jó lett volna ha tájékoztatnak a szoba elhelyezkedéséről.. a képeken nem tetőtéri-galériás szobát mutattak.A kihuzható heverő bizony elég kényelmetlen volt. A kiszolgálás tökéletés volt.Köszönöm, hogy ott lehettünk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Kalma, László Evelin - értékesítési asszisztens
2023. április 24. hétfő
2023. április 24. hétfő
Igyekszünk minden évben fejlődni és szolgáltatásainkon javítani, hogy vendégeink elégedettek lehessenek.
Nagy örömmel tölt el bennünket, ha vendégeink maximálisan elégedettek és jól érzik magukat szállodánkban.
Reméljük a jövőben is vendégül láthatjuk szállodánkban és pozitív véleménnyel fog távozni ismét.
Üdvözlettel: Abbázia Group
Nagy örömmel tölt el bennünket, ha vendégeink maximálisan elégedettek és jól érzik magukat szállodánkban.
Reméljük a jövőben is vendégül láthatjuk szállodánkban és pozitív véleménnyel fog távozni ismét.
Üdvözlettel: Abbázia Group
Csaba Gabriella, 2023. április 16. vasárnap, 4.88 / 5
Baráti társaságok
Kétfős stúdiószoba (Hotel Kalma)
2 éjszakát töltött itt
"Az eső sem tudta elvenni a kedvünket a KALMÁBAN!!!"
Köszönöm az ott töltött időt mi jól éreztük magunkat,semmi elmarasztalót nem hozhatok fel.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Kalma, László Evelin - értékesítési asszisztens
2023. április 19. szerda
2023. április 19. szerda
Köszönjük szépen értékelését.
Igyekszünk minden évben fejlődni és szolgáltatásainkon javítani, hogy vendégeink elégedettek lehessenek.
Nagy örömmel tölt el bennünket, ha vendégeink maximálisan elégedettek és jól érzik magukat szállodánkban.
Reméljük a jövőben is vendégül láthatjuk szállodánkban és pozitív véleménnyel fog távozni ismét.
Üdvözlettel: Abbázia Group
Igyekszünk minden évben fejlődni és szolgáltatásainkon javítani, hogy vendégeink elégedettek lehessenek.
Nagy örömmel tölt el bennünket, ha vendégeink maximálisan elégedettek és jól érzik magukat szállodánkban.
Reméljük a jövőben is vendégül láthatjuk szállodánkban és pozitív véleménnyel fog távozni ismét.
Üdvözlettel: Abbázia Group
András, 2023. március 14. kedd, 4.86 / 5
Idősebb pár
Kétfős stúdiószoba (Hotel Kalma)
4 éjszakát töltött itt
"Kellemes hosszú hétvége volt Hévízen"
Már megírtam az értékelő lapon
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Kalma, László Evelin - értékesítési asszisztens
2023. március 17. péntek
2023. március 17. péntek
Köszönjük szépen értékelését.
Igyekszünk minden évben fejlődni és szolgáltatásainkon javítani, hogy vendégeink elégedettek lehessenek.
Nagy örömmel tölt el bennünket, ha vendégeink maximálisan elégedettek és jól érzik magukat szállodánkban.
Reméljük a jövőben is vendégül láthatjuk szállodánkban és pozitív véleménnyel fog távozni ismét.
Üdvözlettel: Abbázia Group
Igyekszünk minden évben fejlődni és szolgáltatásainkon javítani, hogy vendégeink elégedettek lehessenek.
Nagy örömmel tölt el bennünket, ha vendégeink maximálisan elégedettek és jól érzik magukat szállodánkban.
Reméljük a jövőben is vendégül láthatjuk szállodánkban és pozitív véleménnyel fog távozni ismét.
Üdvözlettel: Abbázia Group
Bognar Geza, 2023. január 02. hétfő, 5.00 / 5
Idősebb pár
Kétfős stúdiószoba (Hotel Kalma)
1 éjszakát töltött itt
"Tökéletes volt a Kalma Hotelben."
Minden tökèletes volt, csak az étterem zárt be hamar és reggel már ki sem nyitott. Ehhez hozzá kell tenni, hogy maga a szálloda másnap bezárt 3 hónapra (téli leállás), vélhetően ezért Bt tapasztalható az általam írt hiányosság. Összessègèben jól éreztük magunkat, a szolgáltató megtett minden elvárhatót. Bognár Géza
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Kalma, Kozma Szabina - értékesítési asszisztens
2023. január 04. szerda
2023. január 04. szerda
Köszönjük szépen értékelését.
Igyekszünk minden évben fejlődni és szolgáltatásainkon javítani, hogy vendégeink elégedettek lehessenek.
Nagy örömmel tölt el bennünket, ha vendégeink maximálisan elégedettek és jól érzik magukat szállodánkban.
Reméljük a jövőben is vendégül láthatjuk szállodánkban és pozitív véleménnyel fog távozni ismét.
Üdvözlettel: Abbázia Group
Igyekszünk minden évben fejlődni és szolgáltatásainkon javítani, hogy vendégeink elégedettek lehessenek.
Nagy örömmel tölt el bennünket, ha vendégeink maximálisan elégedettek és jól érzik magukat szállodánkban.
Reméljük a jövőben is vendégül láthatjuk szállodánkban és pozitív véleménnyel fog távozni ismét.
Üdvözlettel: Abbázia Group
Gyöngyi, 2022. december 31. szombat, 4.88 / 5
Fiatal pár
Kétfős stúdiószoba (Hotel Kalma)
2 éjszakát töltött itt
"Hotel Kalma"
Nagyon jól éreztük magunkat, köszönjük az élményt!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Kalma, Kozma Szabina - értékesítési asszisztens
2023. január 03. kedd
2023. január 03. kedd
Köszönjük szépen értékelését.
Igyekszünk minden évben fejlődni és szolgáltatásainkon javítani, hogy vendégeink elégedettek lehessenek.
Nagy örömmel tölt el bennünket, ha vendégeink maximálisan elégedettek és jól érzik magukat szállodánkban.
Reméljük a jövőben is vendégül láthatjuk szállodánkban és pozitív véleménnyel fog távozni ismét.
Üdvözlettel: Abbázia Group
Igyekszünk minden évben fejlődni és szolgáltatásainkon javítani, hogy vendégeink elégedettek lehessenek.
Nagy örömmel tölt el bennünket, ha vendégeink maximálisan elégedettek és jól érzik magukat szállodánkban.
Reméljük a jövőben is vendégül láthatjuk szállodánkban és pozitív véleménnyel fog távozni ismét.
Üdvözlettel: Abbázia Group
Székely, 2022. április 25. hétfő, 3.00 / 5
Idősebb pár
Kétfős stúdiószoba (Hotel Kalma)
2 éjszakát töltött itt
"Rossz hétvége a Hotel Kalmaban"
Az ételek finomak voltak,viszont kevés volt de nem volt választék. A személyzet nem figyelte,hogy mi félpanziós ellátást kértünk,így az első napi vacsorát ki kellett fizetnünk.
Zsófia, 2022. január 02. vasárnap, 5.00 / 5
Egyéni utazó
Kétfős stúdiószoba (Kalma Villa)
2 éjszakát töltött itt
"Hotel Kalma"
Mindennel meg voltam elégedve, az általam elvártaknak megfelelő volt. A szállásom a 2. emeleten volt, ami a fájós lábaimnak nem tett jót. Mindenről csak a legjobbakat tudom mondani.
2021. október 30. szombat, 4.50 / 5
Idősebb pár
Kétfős stúdiószoba (Kalma Villa)
3 éjszakát töltött itt
"Gyöngyvirágos emlékek a Hotel Kalmában!"
A reggeli méreteiben kicsit szerényebb volt, az utántöltés lassúbb volt a kívánatosnál, de a választék jó volt. A vacsora választéka, minősége kifogástalan , remek a szakácsuk! A személyzet igazán segítőkész és felkèszült, udvarias! Sajnos a parkolás nagy gond a kevès hely miatt, ez sokat ront az összképen. Talán a környék programjairól kellene a látogatókat jobban tájékoztatni.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Kalma, Balázs Diána - értékesítési munkatárs
2021. november 05. péntek
2021. november 05. péntek
Köszönjük értékelését! Szállodánk személyzete nap mint nap azon fáradozik, hogy vendégeink kellemesen érezzék magukat nálunk, ezért számunkra nagyon fontos építő jellegű véleménye. Várjuk vissza szállodánkba! Üdvözlettel: Hotel Kalma
2021. szeptember 12. vasárnap, 3.88 / 5
Idősebb pár
Kétfős stúdiószoba (Kalma Villa)
2 éjszakát töltött itt
"Szállás jó, de a parkolás gond"
Maga a szállás rendben volt, közel van a tóhoz, és az ételek is finomak voltak. Viszont a parkolás nincs megoldva, azzal telt az időnk minden nap, mindenhonnan elzavartak. A másik pedig, ami zavaró volt, a sok lépcső. Fiatalabbaknak biztos nem gond, de nekünk kihívás volt. A szálláshoz 100 lépcsőt kellett menni, és az etteremhez is. Kétszer is meggondoltuk, ha valamit bent felejtettünk, hogy visszamenjünk érte.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Kalma, Balázs Diána - értékesítési munkatárs
2021. szeptember 13. hétfő
2021. szeptember 13. hétfő
Köszönjük értékelését! Szállodánk személyzete nap mint nap azon fáradozik, hogy vendégeink kellemesen érezzék magukat nálunk, ezért számunkra nagyon fontos építő jellegű véleménye. Várjuk vissza szállodánkba! Üdvözlettel: Hotel Kalma
Tibor, 2021. július 25. vasárnap, 4.43 / 5
Fiatal pár
Kétfős stúdiószoba (Kalma Villa)
2 éjszakát töltött itt
"Ajánlható pihenés a barátoknak. "
Kicsit több vellness lehetőségre számítottunk. De alapjában jó volt köszönöm.
Angéla, 2021. május 29. szombat, 4.50 / 5
Idősebb pár
Kétfős stúdiószoba (Kalma Villa)
2 éjszakát töltött itt
"Hotel Kalma"
Az apartman nagyon jó, csak idős fájós lábú embereknek nehéz feljutni a villába. Sok-sok lépcső nagyon kimerítő. Az első emeleti apartmanba lépcsőzés is nehéz. Kerékpár tárolás nincs megoldva. Elektromos kerékpár töltése körülményes. Legközelebb a Hotel Kalmába foglalunk, ahol időseknek kényelmesebb.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Kalma, Balázs Diána - értékesítési munkatárs
2021. május 31. hétfő
2021. május 31. hétfő
Köszönjük értékelését! Szállodánk személyzete nap mint nap azon fáradozik, hogy vendégeink kellemesen érezzék magukat nálunk, ezért számunkra nagyon fontos építő jellegű véleménye. Várjuk vissza szállodánkba! Üdvözlettel: Club Dobogómajor
Feketéné Magyar Ilona , 2020. augusztus 04. kedd, 5.00 / 5
Idősebb pár
Kétfős stúdiószoba (Hotel Kalma)
5 éjszakát töltött itt
"Remek öt nap volt Hévízen!"
Figyelembe vették a külön kérésemet a szoba elhelyezkedésénél.Remek kilátás volt az erkélyről. A berendezés színvonalas, jó minőségű, tiszta volt.A klimatizálás jól működött. A személyzet, recepció udvarias, segítő kész volt.Az étterem konyhája jó, a reggelinél voltak kisebb döccenők, kifogytak az ételek, de hamar pótolták.Szívesen megyünk máskor is!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Kalma, Balázs Diána - értékesítési munkatárs
2020. augusztus 06. csütörtök
2020. augusztus 06. csütörtök
Kedves Ilona!
Köszönjük a pozitív értékelést, reméljük hamarosan újra szállodánkban üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel
Köszönjük a pozitív értékelést, reméljük hamarosan újra szállodánkban üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel
Mária, 2020. január 14. kedd, 3.88 / 5
Idősebb pár
Kétfős stúdiószoba (Kalma Villa)
5 éjszakát töltött itt
"Hotel Kalma"
Félpanzión voltunk. Reggeli átlagos, többféléből lehetett választani. Pozitív , hogy mindig volt gyümölcs és laktózmentes tej is. A menüvacsora bőséges volt, de nem voltak ízletesek az ételek. Sokszor szinte teljesen sótlan volt, semmi íze pl. halnak, rántott húsnak. Az erdélyi töltött káposzta édes volt, tölteléke ízetlen... nagy csalódás volt a konyha...
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Kalma, Kovács-Balázs Diána - értékesítési munkatárs
2020. február 13. csütörtök
2020. február 13. csütörtök
Köszönjük értékelését. Minden munkatársunkkal együtt nap mint nap azért fáradozunk, hogy minden vendégünk elégedett legyen, örömmel fogadjuk építő jellegű kritikáját, hogy tudjuk mik azok a konkrét területek, amiben javításra szorul a szállodánk. Üdvözlettel Hotel Kalma
Zsuzsanna, 2020. január 05. vasárnap, 4.88 / 5
Idősebb pár
Kétfős stúdiószoba (Hotel Kalma)
4 éjszakát töltött itt
"Csodálatos szilveszter"
4 napot töltöttünk ebben a hotelben.Nagyon jól éreztük magunkat.Udvarias segítőkész személyzet., tökéletes ellátás kiváló elhelyezkedés.Ha lehetőség lesz rá, visszatérünk.Mindenkinek csak ajánlani tudjuk
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Kalma, Anna Lewandowska - Sales Assistant
2020. február 07. péntek
2020. február 07. péntek
Köszönjük értékelését. Minden munkatársunkkal együtt nap mint nap azért fáradozunk, hogy minden vendégünk elégedett legyen, örömmel fogadjuk építő jellegű kritikáját, hogy tudjuk mik azok a konkrét területek, amiben javításra szorul a szállodánk. Üdvözlettel Hotel Kalma
Bizóné Kiss Ágnes, 2019. december 31. kedd, 4.88 / 5
Fiatal pár
Kétfős stúdiószoba (Hotel Kalma)
3 éjszakát töltött itt
"Nagyon jol éreztük magunkat, kellemes hétvégét töltöttünk el."
Mindenkinek tudom ajánlani a hotelt . Ha nem akarsz kimozdulni csak a pihenésre vágysz itt sikerül. A szobák jol felszereltek, étterem is jo valamint a wellnes részleg is kellemes.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Kalma, Anna Lewandowska - Sales Assistant
2020. január 30. csütörtök
2020. január 30. csütörtök
Tisztelt Bizóné Kiss Ágnes!
Köszönjük értékelését. Minden munkatársunkkal együtt nap mint nap azért fáradozunk, hogy minden vendégünk elégedett legyen. Várunk vissza a Hotel Kalmában!
Köszönjük értékelését. Minden munkatársunkkal együtt nap mint nap azért fáradozunk, hogy minden vendégünk elégedett legyen. Várunk vissza a Hotel Kalmában!
Cseh Györgyi, 2018. május 04. péntek, 4.88 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Kétfős stúdiószoba (Hotel Kalma)
2 éjszakát töltött itt
"Hotel Kalma értékelés"
Csend.Tulipánok és tavirózsa illata lebeg.A szobában a tavasz és a kora nyár színei égnek.Mindenhol fény és fény.Az ágyon roppan a fehér és a virágok színei.Az erkélyről gyerekkacaj és pánsíp hangja varázsolja a hallgatót távoli hegyek közé.A sétányon túl a tó lassan hűlni kezd.A liliomok széttárják kelyheiket mintha táncolni vágynának.Lila pára borul a tájra.Egy verkli szól.Borospoharak koccannak.Törölközőben belépek a forró kis szobába és hagyom,hogy megérkezzem...
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Kalma, Anna Lewandowska - Értékesítő
2019. április 30. kedd
2019. április 30. kedd
Kedves Vendégünk! Köszönjük észrevételét, igyekszünk az itt tartózkodást még kellemesebbé tenni. Reméljük, hogy a közeljövőben ismét vendégeink sora közt tudhatjuk majd Önöket! Üdvözlettel: Kalma Hotel
Ilonkay Katalin, 2018. április 08. vasárnap, 4.50 / 5
Idősebb pár
Kétfős stúdiószoba (Hotel Kalma)
2 éjszakát töltött itt
"Ide még visszajövünk"
A hotel nagyon jó helyen van közel a fürdőhöz boltokhoz. Az ellátás is jo volt udvarias személyzet. A tisztaság kifogástalan.Amit megjegyeznék, hogy tusfürdöt csak 2 picike tasakkal készítettek be kettönknek 2 napra .Ahelyükben én ezen nem spórolnék ennyire. Minden más nagyon jó volt, kényelmes,finom.
Jendrek László, 2018. március 19. hétfő, 4.25 / 5
Fiatal pár
Kétfős stúdiószoba (Kalma Villa)
3 éjszakát töltött itt
"Remek hétvége"
Hotel kalmába foglaltam és Kalma villába kaptam visszaigazolást.Ami 200-méterre található sok lépcsővel.Mindig átkellet menni Hotel kalmába reggelizni vacsorázni.Wifi hozzáférés fizetni kell érte.Tófürdő kedvezmény csak a 3-órásra vonatkozik.Wellness oázisba szeretünk volna menni hideg volt a víz(jakuzzi)
2018. január 02. kedd, 4.62 / 5
Idősebb pár
Két fős stúdiószoba (Apart Hotel)
2 éjszakát töltött itt
"Szilveszteri pihenés"
Kedves személyzet, kiváló konyha és felszolgálás. Minden tökéletesen megfelelő volt. A szilveszteri vacsora nagyon finom volt és bőséges. A szoba kényelmes volt.
Patkó Gabriella, 2018. január 02. kedd, 4.75 / 5
Fiatal pár
Kétfős stúdiószoba (Hotel Kalma)
2 éjszakát töltött itt
"2 éjszakát töltöttünk a Hotel Kalmában"
Szép volt a szobánk, jól felszerelt kis konyhával. Ami nem tetszett az sajnos az ágy matraca, nagyon puha volt ami először kényelmesnek tűnt, viszont reggelre hát- és derékfájással ébredtünk. Tetszett a hotel étterme. Ízletesek voltak az ételek. A hotel elhelyezkedése nagyon előnyös azok számára is akik még nem jártak hévízen. Minden nagyon közel van, a tófürdő is 3 perc sétára van a hoteltől. Mi az érkezésünk napján leálltunk a hotel parkolójában a kocsinkkal és távozásunk napjáig nem kellett használnunk. Nagyon jól éreztük magunkat, legközelebb is ezt a hotelt választjuk ha hévízen járunk.
Borbély-Marinka Dana , 2017. december 31. vasárnap, 5.00 / 5
Kisgyerekes család
Babaággyal
2 éjszakát töltött itt
"Nagyon jól éreztük magunkat! "
Nagyon jól éreztük magunkat! A személyzet nagyon kedves volt, az étteremben is . 6 hónapos kisfiúval érkeztünk , és mindenben segítségünkre voltak, amikor szükségünk volt valamire! Köszönjük, élmény volt az egész családnak!
2017. december 30. szombat, 5.00 / 5
Idősebb pár
3 éjszakát töltött itt
"felejthetetlen élmény"
Hévíz! Nem ismertem álmodni, hogy ilyen áron tudunk megszállni. A hotel teljesen a központban van. A mozi a hotellel szembe, nagy élmény volt számomra, mert legalább 15 éve nem voltam moziban ( az ár is nagyon megfelelő). Az elhelyezés és kiszolgálás maximális volt.Nagyon kényelmes, tágas szoba. Az étteremben nagyon oda figyeltek mindenre és nagyon jó volt az étel és a kiszolgálás.
Kain Jozsef, 2017. október 29. vasárnap, 5.00 / 5
Idősebb pár
2 éjszakát töltött itt
"Kiváló"
Nagyon jó volt,legközelebb is elmennék.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Kalma, Fáró-Funtek Tímea - sales assistant
2017. október 30. hétfő
2017. október 30. hétfő
Tisztelt Uram!
Köszönettel vettük, hogy leírta a pozitív élményeit. Örülünk, hogy jól érezte magát szállodánkban, reméljük, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel:
Köszönettel vettük, hogy leírta a pozitív élményeit. Örülünk, hogy jól érezte magát szállodánkban, reméljük, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel:
2017. január 23. hétfő, 4.88 / 5
Fiatal pár
2 éjszakát töltött itt
"Kaliforniai álom a Kalma Villában"
Nagyon kedves, készséges Személyzet! Az ételek is nagyon finomak voltak. És mi nem fáztunk :)
2017. január 03. kedd, 5.00 / 5
Idősebb pár
2 éjszakát töltött itt
"Jó év kezdés"
A szállodával kapcsolatban minden renden volt. A bálban a zene lehetett volna változatosabb.
2016. január 04. hétfő, 1.62 / 5
Fiatal pár
Kétfős stúdiószoba (Hotel Kalma)
2 éjszakát töltött itt
"Elkerülendő hely"
Nagy marketing hatására vettünk egy szilveszteri csomagot...nem kellett volna. Érkezésünkkor a szoba jéghideg volt...villanyradiátorral kellett volna kifűtenünk, amit nem tudtunk beállítani. Fáztunk. Személyzettől kaptunk telefonos segítséget, sikerült beüzemelni, de nagyon hangos volt...ősrégi ventilátoros konstrukció. A szintén ősrégi doboztévé az ágy fejénél, éjjeli lámpa mellett!!! Deee ez mind nem elég...a gálavacsorán nem voltunk rajta a listán! Mint helyszínen kiderült más is volt ezzel így. Az étterem tulajdonosának köszönhetően lett vacsoránk. A reggeli ár érték arányban borzalmas...már csak nevettünk az egészen és ki is jelentkeztünk. Személyzet kevés és túlterhelt. Mi így jártunk...
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Kalma, Németh Krisztina - Szállodavezető
2016. január 19. kedd
2016. január 19. kedd
Tisztelt Vendégünk!
Köszönjük értékelését, melyet a Kalma Villában töltött pihenésével kapcsolatban osztott meg velünk.
A fűtéssel kapcsolatban meg kívánom jegyezni, hogy a Kalma Villában szilveszterkor teltház volt. Egyik apartmanból sem érkezett bejelentés amiatt, hogy a fűtés ne rendeltetésszerűen működött volna, ez nem is fordulhatott elő, hiszen ugyanazon gép adja a meleget az összes apartmanba , fen col rendszerű. Ha ez a gép felvette a kívánt hőfokot – ami meg is történt- akkor annak oka, hogy az apartmanjukban hideg volt csak az lehetett, hogy azt Önök elállították. Villanyradiátort pedig nem is kaphattak, mivel abból egy darab található a Kalma Hotelben, azt pedig csak nagyon indokolt esetben adjuk ki apartmanba – erre most nem került sor. Önök felhívták a recepciót a fűtés beállítása miatt, a kolléganőm telefonon keresztül tudott segíteni a fűtőtest beállítása végett, ami sikerült is. Arra is megkérte Önöket a recepciós hölgy, hogy amennyiben probléma lenne jelezzenek vissza, ám ezt nem történt meg, aminek az az oka, ahogyan írják is, hogy „sikerült beüzemelni”.
Egyeztettünk az étterem vezetőjével is, ő elmondta nekünk, hogy nagyon sajnálja, hogy negatív tapasztalatokat szereztek a Gyöngyvirág Étterem kapcsán. 2015 december 31-én este ő személyesen szolgálta ki Önöket, ő úgy érzékelte, hogy aznap este és a program idején még nem volt semmiféle probléma, azonban az joggal bosszanthatta fel Önöket, hogy az év végi munkálatok miatt elfelejtette Önöket beírni azon listára, melyet a felszolgálók használnak, amelyen a reggeli illetve esti félpanziós vacsora felhasználást is látják. Önök pedig nem hozták magukkal azt a kártyát, melyet érkezésükkor a recepción kitöltve kapnak, és melynek használatára a felhívja a figyelmüket az ott dolgozó kollégám. Nyilván érthető, hogy Önök a felszolgáló rugalmatlansága miatt rossz szájízzel távoztak a szállodából, amiért természetesen elnézésüket kérjük!
Köszönjük értékelését, melyet a Kalma Villában töltött pihenésével kapcsolatban osztott meg velünk.
A fűtéssel kapcsolatban meg kívánom jegyezni, hogy a Kalma Villában szilveszterkor teltház volt. Egyik apartmanból sem érkezett bejelentés amiatt, hogy a fűtés ne rendeltetésszerűen működött volna, ez nem is fordulhatott elő, hiszen ugyanazon gép adja a meleget az összes apartmanba , fen col rendszerű. Ha ez a gép felvette a kívánt hőfokot – ami meg is történt- akkor annak oka, hogy az apartmanjukban hideg volt csak az lehetett, hogy azt Önök elállították. Villanyradiátort pedig nem is kaphattak, mivel abból egy darab található a Kalma Hotelben, azt pedig csak nagyon indokolt esetben adjuk ki apartmanba – erre most nem került sor. Önök felhívták a recepciót a fűtés beállítása miatt, a kolléganőm telefonon keresztül tudott segíteni a fűtőtest beállítása végett, ami sikerült is. Arra is megkérte Önöket a recepciós hölgy, hogy amennyiben probléma lenne jelezzenek vissza, ám ezt nem történt meg, aminek az az oka, ahogyan írják is, hogy „sikerült beüzemelni”.
Egyeztettünk az étterem vezetőjével is, ő elmondta nekünk, hogy nagyon sajnálja, hogy negatív tapasztalatokat szereztek a Gyöngyvirág Étterem kapcsán. 2015 december 31-én este ő személyesen szolgálta ki Önöket, ő úgy érzékelte, hogy aznap este és a program idején még nem volt semmiféle probléma, azonban az joggal bosszanthatta fel Önöket, hogy az év végi munkálatok miatt elfelejtette Önöket beírni azon listára, melyet a felszolgálók használnak, amelyen a reggeli illetve esti félpanziós vacsora felhasználást is látják. Önök pedig nem hozták magukkal azt a kártyát, melyet érkezésükkor a recepción kitöltve kapnak, és melynek használatára a felhívja a figyelmüket az ott dolgozó kollégám. Nyilván érthető, hogy Önök a felszolgáló rugalmatlansága miatt rossz szájízzel távoztak a szállodából, amiért természetesen elnézésüket kérjük!
2016. január 04. hétfő, 4.75 / 5
Fiatal pár
2 éjszakát töltött itt
"Remek hétvége a Kalma Villában"
Minden tetszett ahogy volt. Kényelmes csodálatos hely. Szívesen térnénk vissza legközelebb is. A villa és a környezet is csodálatos és a személyzet is nagyon kedves. Ajánlom mindenkinek.
2015. január 04. vasárnap, 4.75 / 5
Idősebb pár
Kétfős stúdiószoba (Hotel Kalma)
2 éjszakát töltött itt
"Szilveszteri hangulat és vendéglátás!!!"
Többet kaptam mint amennyit eredetileg reméltem.
2014. október 27. hétfő, 4.12 / 5
Család nagyobb gyerekkel
3 éjszakát töltött itt
"Hotel Kalma"
Villában jó kényelmes rendes hely. A fűtést hamar megjavították. Szaunához az öltöző bonyolult kicsi. Recepció és a reggeliztető személyzet nagyon készséges volt.
2014. január 03. péntek, 4.25 / 5
Idősebb pár
2 éjszakát töltött itt
"Hotel Kalma"
Mindennel elégedettek voltunk!
Vincze József, 2013. december 04. szerda, 4.25 / 5
Baráti társaságok
3 éjszakát töltött itt
"katalin napi pihenés !"
Mindennel meg voltam elégedve !
Völgyi Renáta, 2013. január 03. csütörtök, 4.00 / 5
Fiatal pár
2 éjszakát töltött itt
"kellemes szilveszter Hévízen"
A Kalma Villában állítólag a szolgáltató hibájából sajnos minden éjjel elment az áram, így fűtés, világítás és melegvíz nélkül kezdeni a reggeleket.. nos ez csökkentette a komfortérzetet. Szerencsére az étterem és a wellnessrészleg kifogástalan volt. A személyzet szintén kedves, vendégbarát, de a szállodavezetésnek nem ártana megtanulni kompenzálni.. az kényelmetlenségek miatt felajánlhatták volna az ingyenes wifi használatot, amiért a villában sajnos fizetni kellett.. Ezt leszámítva nagyon kellemes 3 napot töltöttünk Hévízen..
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Kalma, Kelemen Gábor (Hotel Kalma) - Online sales
2013. január 07. hétfő
2013. január 07. hétfő
Kedves Vendégünk!
Nagyon szépen köszönjük értékelését, amely segít számunkra szolgáltatásaink fejlesztésében.
Szíves elnézésüket kérjük az áramkimaradozásokért, sajnos rajtunk kívülálló probléma miatt történt.
Örülünk neki, hogy személyzetünkkel, wellness részlegünkkel, és az éttermünkkel elégedettek voltak.
Üdvözlettel: Hotel Kalma csapata
Nagyon szépen köszönjük értékelését, amely segít számunkra szolgáltatásaink fejlesztésében.
Szíves elnézésüket kérjük az áramkimaradozásokért, sajnos rajtunk kívülálló probléma miatt történt.
Örülünk neki, hogy személyzetünkkel, wellness részlegünkkel, és az éttermünkkel elégedettek voltak.
Üdvözlettel: Hotel Kalma csapata
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Gyakori kérdések
- Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
- Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Kalma szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
- Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
- Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
- Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
- Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
- Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
- Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk. - Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
- Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
- Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
- A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon. - Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Hotel Kalma korább vendégei?Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Kétfős stúdiószoba (Hotel Kalma), Kétfős stúdiószoba (Kalma Villa) és Négyfős Apartman (Hotel Kalma).
- Kiknek ajánljuk a Hotel Kalma szálláshelyet?Korábbi vendégeink közül a kisgyerekes családok, a baráti társaságok, az idősebb párok és az egyéni utazók érezték magukat a legjobban.