Hotel Kálvária, Győr - értékelések, vélemények
A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik a Szállásvadászon foglaltak és már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Tudj meg többet az értékelésekről!
Hotel Kálvária, Győr >>
4.73 / 5
KIVÁLÓ
118
vélemény
vélemény
4.76
Személyzet
4.82
Tisztaság
4.71
Ár / érték arány
4.82
Kényelem
(szoba)
(szoba)
4.53
Szolgáltatások
4.82
Étkezés
4.56
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (17 darab) számoltuk ki.
Vélemények, értékelések
János, 2024. szeptember 15. vasárnap, 4.88 / 5
Idősebb pár
Superior **** kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
"Nagyon kellemes hely."
Nagyon kedves a személyzet, tiszta a szoba. Finomak az ételek, a választék lehetne kicsit bővebb, és az adagok kicsit kisebbek vacsorára....
2024. július 16. kedd, 5.00 / 5
Fiatal pár
Standard *** kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
"Egy napos kiruccanás a Hotel Kálváriában "
Mindennel nagyon elégedettek voltunk, rövid tartózkodásunk miatt a wellness részleget nem próbáltuk, de minden más remek volt. Szívből ajánlom a szállodát és ha erre járunk vissza térünk. Köszönjük
2024. június 28. péntek, 4.25 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Standard *** kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
"Egy éjszaka Győrben"
A szoba kényelmes, a reggeli bőséges és finom volt. A parkoló egy kicsit szűkös
2024. június 23. vasárnap, 4.75 / 5
Idősebb pár
Standard *** kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
"Egy éj Győrben"
Segítőkész, kedves személyzet
Ágnes, 2024. május 14. kedd, 5.00 / 5
Idősebb pár
Standard *** kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Remek kikapcsolódás a Hotel Kálváriában."
Nagyon praktikus a parkolóba be-és kihajtás. Minden információt megkaptunk. Kényelmes a lift a hotelben.
Szilvia , 2024. április 29. hétfő, 4.75 / 5
Fiatal pár
Standard *** kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Hotel Kálvária"
A szoba tiszta és tágas volt, csak a lift hiányzott abból a szárnyból, ahova a szobát kaptuk. Mivel tetőtér, kilátás nagyon nem volt. A személyzet kedves, a reggeli választékos, szerény igényűeknek bőséges. A wellness részleg kicsi, több fő esetén nem pihentető, pedig nagyon kényelmesek a pihenő agyak. A belváros egy kellemes sétával közelinek mondható, a parkolás péntek 18.00 órától szombat vasárnap ingyenes a szálloda előtt. Ár-értek arányban kiváló.
Mária, 2023. október 28. szombat, 4.38 / 5
Egyéni utazó
Standard *** kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
"Szeretem Győrt"
Tiszta, tágas szoba és fürdőszoba, a reggeli gazdag választékú, finom. Az utca forgalma zavaró.
Tunde, 2023. szeptember 11. hétfő, 4.75 / 5
Egyéni utazó
Standard *** kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Hotel Kálvária"
Klassz volt minden
2023. augusztus 21. hétfő, 5.00 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Standard *** kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
"Jó volt!!!"
Mindenki nagyon kedves volt, a tisztasággal és a reggelivel is meg voltam elégedve ( nagy választék). Nagyon tetszett, hogy lift volt az épületben, amire nem is számítottam, nagy segítség volt számomra. A mi ablakunk az udvara nézet, ami csendes volt és sok fát lehetet látni. Én vonattal érkeztem busszal 3 perc és gyalog pedig szép lassú tempóba is 12-14 perc az állomástól. Én ajánlani fogom mindenkinek, nekünk nagyon tetszett. Köszönöm, hogy lehetettem.
2023. július 12. szerda, 5.00 / 5
Idősebb pár
Standard *** kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Házassági évforduló meglepetéssel"
Házassági évfordulóra érkeztünk, meglepetésünkre egy osztályon felüli szobát kaptunk. Nagyon figyelmes volt a személyzet, emlékezetessé tették az ott tartózkodásunkat. Minden szuper volt, ételek, kiszolgálás, tisztaság. Mindenkinek jó szívvel ajánljuk, biztosan visszatértünk.
2023. július 08. szombat, 4.38 / 5
Idősebb pár
Standard *** kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Kellemes kikapcsolódás volt,jó érzéssel gondolok vissza."
A reggelik finomak,bőséges választék ,azon kívül gluténmentes,diétás ételek között is lehet választani. Kedves személyzet. A recepció ,és az étterem személyzete kérésünket maximálisan teljesítette. A szálloda tiszta,szép, kényelmes szobákkal rendelkezik. A falakon kihelyezett festmények emelik a szálloda színvonalát. Sajnos negatív véleményem is van. Az ágynemű huzatokat,lepedőket jó lenne frissen mosottnak és vasaltnak érezni. A parkolás szuper, de nem emlékszem, hogy olvastam volna a parkolási díjról. Lehet,hogy én voltam figyelmetlen, akkor elnézést kérek. Ezen felül máskor is szívesen megszállnék a Kálvária Hotelben. Győr egy csodálatosan szép város, ahova érdemes ellátogatni.
Ágnes, 2023. május 15. hétfő, 5.00 / 5
Idősebb pár
Standard *** kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Nagyon jó hétvége a Hotel Kálváriába."
Minden nagyon jó volt,máskor is szivesen megyünk.
Lenzsér Zoltánné, 2023. május 14. vasárnap, 5.00 / 5
Idősebb pár
Standard *** kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
"Kellemes utazâs volt."
Köszönjük nagyon jól éreztük magunkat.
Zsuzsanns, 2022. december 12. hétfő, 2.50 / 5
Idősebb pár
Standard *** kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
"Csalodott hétvége volt"
Teljes mertekben elegedetlen voltam a reggelivel. 7töl 10ig van reggelli 8 orakor lementünk nem volt hely. vartunk azt nem volt reggeli, nem volt felvagott, egyaltalan nemvolt tojas, nem volt pekarú, stb szoltunk már vegeztünk a konzervreggelivel mire kb jo fel óra mulva feltöltötték hát mit mondjsk inkább semmit
Lisztig Jánosné, 2022. október 23. vasárnap, 5.00 / 5
Baráti társaságok
Standard *** kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Csodálatos 5 nap a hotel Kálváriában."
Tiszta szép szálloda, nagyon kedves személyzettel, bőséges finom svédasztalos reggelivel, a wellnes részleg is kiváló volt. Jó volt szép volt.
Alexia, 2022. augusztus 12. péntek, 4.12 / 5
Fiatal pár
Deluxe erkélyes franciaágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Hotel Kálvária"
Minden jó volt az alig működő légkondit leszámítva. Légkondicionált szállást kerestünk de nagyon meleg volt a szobában. A szállodában mindenki nagyon kedves és jó kedélyű volt, szép tiszta volt a szoba, szobaszervizt kértünk, a reggeli tökéletes volt, éjjel csend volt, nem hallatszott be zaj. Van egy szép kis belső kert, ott lehet üldögélni, dohányzásra kijelölt rész is van.
2022. február 21. hétfő, 3.12 / 5
Kisgyerekes család
Standard *** egyágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
"Megbántam"
Szoba személyzet kiváló Wellness részleg szörnyű... kevés ami van legalább egy medence lehetett voln
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Kálvária, Magyarné Babos Erika - szállodavezető
2022. június 15. szerda
2022. június 15. szerda
Kedves Vendégünk!
Köszönjük, hogy adott visszajelzést szállodánkról. Nagyon örülök, hogy a személyzetet és a szobát kiválóra értékelte. Kollégáimmal sokat teszünk azért, hogy vendégeink jól érezzék magukat nálunk.
Sajnálom, hogy a wellness részleg nem nyerte el tetszését. Ahogy azt a szálloda leírásában sem titkoljuk, nem wellness szálloda vagyunk, csak van wellness részlegünk is, amely mindössze 100 nm alapterületű. A helyszínen 1 infra szauna, 1 finn szauna, 1 gőzfürdő és egy jacuzzi található. Ez utóbbi nem alkalmas úszásra.
Bízom benne, hogy Győr elnyerte tetszését és visszatér még városunkba.
Minden jót kívánok!
Köszönjük, hogy adott visszajelzést szállodánkról. Nagyon örülök, hogy a személyzetet és a szobát kiválóra értékelte. Kollégáimmal sokat teszünk azért, hogy vendégeink jól érezzék magukat nálunk.
Sajnálom, hogy a wellness részleg nem nyerte el tetszését. Ahogy azt a szálloda leírásában sem titkoljuk, nem wellness szálloda vagyunk, csak van wellness részlegünk is, amely mindössze 100 nm alapterületű. A helyszínen 1 infra szauna, 1 finn szauna, 1 gőzfürdő és egy jacuzzi található. Ez utóbbi nem alkalmas úszásra.
Bízom benne, hogy Győr elnyerte tetszését és visszatér még városunkba.
Minden jót kívánok!
Török Józsefné, 2022. január 09. vasárnap, 4.25 / 5
Baráti társaságok
Standard *** kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Nagyon jó szilveszteri pihenés."
A WiFi és a Wellness bővítése, sajnos egyiket sem tudtuk használni . A szobákban lévő tévék magyar nyelvű csatornáinak minőségi és mennyiségi javítása , 3 magyar nyelvű csatorna volt / hír tv, m5, Duna tv / sajnos ott tartózkodásunk alatt jelzésünkre sem történt változás. A kiszolgálás, személyzet , reggeli , vacsora viszont jó volt. A szilveszteri gála vacsora hibátlan volt a zene nem a mi stílusunk volt. A szileszteri gála vacsoránál azért hiányoltuk hogy nem volt aperiti, kávé, és csak száraz borok voltak . Összeségében jól éreztük magunkat. Üdvözlettel Török Józsefné
Sándor, 2022. január 03. hétfő, 4.50 / 5
Idősebb pár
Superior **** családi szoba
3 éjszakát töltött itt
"Szilveszteri buli"
Nagyon udvarias és barátságos a személyzet. Tiszta szoba és helyiségek. Az étel svédasztalos és jó. Sajnos a wellness a három csillagos épületben van és át kell menni.
Andrea, 2022. január 03. hétfő, 3.75 / 5
Idősebb pár
Superior **** kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"2021. szilveszter"
A 3. emeleti szobában kicsit kényelmetlen volt az ablak felőli ágy megközelítése (tetőtér beépítés), valamint a wellnessben kicsi a jacuzzi, szinte "vadászni" kellett a férőhelyet. A személyzet hozzáállása, segítőkészsége azonban osztályon felüli volt!
2022. január 03. hétfő, 4.62 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Standard *** kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Hotel Kálvária"
Csak ajánlani tudom. Remek ételek, nyugalom, kedves személyzet, szép város.
Adrienn, 2021. október 19. kedd, 4.88 / 5
Baráti társaságok
Standard *** kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Megfelelt"
A wellness külön épületben van, az udvaron kellett átsétálni.Ez hűvös, esős időben nem praktikus.Ezenkívül sajnos nagyon kicsi egy ekkora szállodához. De összességében minden a vártnak megfelelő volt.Ajánlanám másoknak is!
2020. augusztus 29. szombat, 4.00 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Standard *** kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Pár napos kirándulás félpanzióval"
A kiszolgálással az étteremben nagyon elégedettek voltunk; az ott dolgozó pincér nagyon kedves volt. Az ételek finomak. A wellness részleg hangulatos. Az utcára néző szoba zajos volt; éjszaka is nagy forgalmú útra néz az ablak. A konditeremben több gép használhatatlan volt: a lift sem működött.
Zoltán, 2020. augusztus 20. csütörtök, 4.38 / 5
Idősebb pár
Superior **** kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Esős kellemes pihenés Győrben"
A szálloda egésze nagyon kellemes volt. A személyzet rendkívül kedves és segítőkész volt. A szoba nagyon kényelmes méretű volt, az ágy átlagon felüli volt. A reggeli svédasztal és a vacsora menü választéka lehetett volna egy kicsivel változatosabb. A vacsorák minősége kiváló volt. A Magnólia spa részlegben a jakuzzi nem működött, ahogy a hotel bárja is a négy nap alatt csak egyszer nyitott ki.
Szabóné Fehér Evelin, 2020. augusztus 16. vasárnap, 5.00 / 5
Fiatal pár
Standard *** kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Szuper kikapcsolódás a Kálvária Hotelben."
Nagyon szép helyen voltunk. A személyzet és a kiszolgálás páratlan volt. A szoba az gyönyörűen berendezve és a tiszta volt. A szoba fekvése pont úgy esett hogy a kilátás gyönyörű volt. Mindenkinek tudom ajánlani. Szeptemberbe ha megyünk csak ez a szálloda jöhet szóba, minden a közelben van és így sétálni is nagyon jó este de akár napközben is.
2020. augusztus 10. hétfő, 4.00 / 5
Fiatal pár
Standard *** kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Hétvégi kiruccanás"
A szállás nagyon szép.Utca felé nyíló szobát kaptunk, nagyon zajos volt , alig tudtunk aludni. A reggeli nem **** csillagos kategória .
Ágnes, 2020. január 05. vasárnap, 3.00 / 5
Idősebb pár
Standard *** kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Magas árak, közepes minőség"
A szálloda elég közel van a belvároshoz, viszont közel van a vasút és a szobák egy része forgalmas útra néz. A szálláson minden rendezett és tiszta volt, a fűtést viszont nekünk kellett beállítanunk, bár a személyzet állítólagos falfűtésre hivatkozott, amit nem érzékeltünk. Az ételek minőségével és a tálalással voltak problémák. A meleg ételek egy része nem volt lefedve a melegítőn, ezért a hőmérsékletük nem volt megfelelő. Nem volt feltüntetve az ételek elnevezése, csak az előtérben kifüggesztett étlapon, de ott ömlesztve. Elég szűk volt a választék. A wellness fürdő a másik épületben volt, ami csak az kültéren keresztül volt elérhető, így a téli hidegben nem vettük igénybe. A szolgáltatásokhoz képest az árakat magasnak találtuk.
Anikó, 2019. július 26. péntek, 4.00 / 5
Kisgyerekes család
Standard *** kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Jó"
Félpanziós ellátás esetén kevésbé volt olyan menü, ami kisgyerekeknek is ízlene! Gluténmentes étkezéshez fel kellene táblázni a ételeket svédasztal esetén illetve nagyobb választéknak kellene lennie. Egyre több ilyen érzékenységgel elő ember van/lesz ezt figyelembe kellene venni! A tv-be inkább német nyelvű mesecsatornák vannak, nem magyar!
Mária, 2018. november 19. hétfő, 4.75 / 5
Fiatal pár
Standard *** kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
"Egy remek hétvége a Hotel Kálváriában"
Nagyon meg voltunk elégedve a szállodával, és a személyzet is mosolygós, segítőkész volt. A svédasztalos reggeli változatos, a kiszolgálás kitűnő volt. Az elhelyezkedése nagyon jó, mivel nem zajos, de a központ 10 percnyi távolságra található.
Juhos István, 2018. augusztus 06. hétfő, 5.00 / 5
Fiatal pár
Standard *** kétágyas szoba
6 éjszakát töltött itt
"Modern hotel, kedves és figyelmes személyzettel"
A Hotel Kálvária kb. 15 perc sétára van Győr belvárosától és 10 percre a vasútállomástól, így gyakorlatilag minden könnyen megközelíthető tőle. A hotel maga modern, tiszta, jól felszerelt, a személyzet kedves, segítőkész, figyelmes. Az étterem szintén kiváló. Külön említést érdemel, hogy egyszer lekéstük a vacsorát a Bécsből visszafelé jövő vonat késése miatt, ezt nem terhelték a számlánkra. Csak ajánlani tudom.
Valkó Richárdné, 2018. január 02. kedd, 4.50 / 5
Idősebb pár
Standard *** kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"szilveszter a Kálváriában"
A személyzet segítőkész volt, a pincérek - köztük egy fiatal, lelkes fiú - rendkívül gyorsan, szorgalmasan tette a dolgát. A szilveszteri vacsora finom ételekből és italokból maximálisan kielégítő volt! Jól éreztük magunkat.
Dr. Lénárd András, 2018. január 02. kedd, 4.62 / 5
Idősebb pár
Standard *** kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Hotel Kálvária"
A konyha nemcsak kiváló volt,hanem igazi gasztronómiai kurriózum is egy professzionális felszolgáló személyzettel párosítva!
2017. október 09. hétfő, 4.00 / 5
Fiatal pár
2 éjszakát töltött itt
"Hotel Kálvária"
Hátrány, hogy egy kicsit messze esik a várostól és nagyon forgalmas helyen található, ebből adódóan egy kicsit zajos a szoba! A személyzet nagyon kedves, az étterem kiváló! A parkolás megoldótt!
Árpási Rita, 2017. július 03. hétfő, 5.00 / 5
Kisgyerekes család
Standard *** kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Szülinapi hétvége a Hotel Kálváriában"
Meg voltunk elégedve mindennel, tiszta szoba, kedves személyzet. Mindenkinek csak ajánlani tudom!
2017. január 05. csütörtök, 5.00 / 5
Idősebb pár
Standard *** kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Csodás szilveszteri hétvége a Kálvária Hotelben"
Csodás szilveszteri hétvégét töltöttünk a Kálvária Hotelben. A szálloda nagyon könnyen megközelíthető helyen található, a város központjától 10 perces sétára. Szép, tiszta szobák és közösségi terek jellemzik. A személyzet segítőkész, kedves és mosolygós. Az étteremben az ételek minősége első osztályú, a pincérek kedvesek és figyelmesek. Jó szívvel ajánljuk mindenkinek a győri Hotel Kálváriát.
Schneck Dóra, 2017. január 03. kedd, 4.75 / 5
Baráti társaságok
Standard *** kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Szilveszter a Hotel Kálváriában"
Baráti társasággal töltöttünk 2 éjszakát a szállodában. A személyzet roppant segítőkész és kedves volt, esetleges hiányokat és kéréseket azonnal pótolták. Csak jó benyomásom volt. Másnak is ajánlom.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Kálvária, Magyarné B. Erika - szállodavezető
2017. január 09. hétfő
2017. január 09. hétfő
Kedves Dóra!
Köszönjük kedves véleményét! Örülünk, hogy hozzájárulhattunk az óév jó hangulatú lezárásához.
Bízom benne, hogy a jövőben még lesz alkalmunk vendégül látni Önöket szállodánkban.
Köszönjük kedves véleményét! Örülünk, hogy hozzájárulhattunk az óév jó hangulatú lezárásához.
Bízom benne, hogy a jövőben még lesz alkalmunk vendégül látni Önöket szállodánkban.
2017. január 03. kedd, 5.00 / 5
Baráti társaságok
Standard *** kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Pompás Szilveszter Győrben"
A szálloda minden tekintetben tökéletesen kielégítette társaságunk minden tagjának elvárását. Úgy az elhelyezés ,mint a szolgáltatás gyakorlatilag hibátlan volt. A személyzet kedvessége és szolgálatkészsége példamutató. Pl.: Új év napján a meghibásodott fűtést fél órán belül!! -szaksegítséggel,de- elhárították.A szálloda 4 buszmegállóra van a a város történelmi központjától, így a városnézés és a szilveszteri forgatagban való részvétel gyalogosan is könnyen megoldhatók voltak.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Kálvária, Magyarné B. Erika - szállodavezető
2017. január 09. hétfő
2017. január 09. hétfő
Kedves Vendégünk!
Örülünk, hogy baráti társaságuk minden tagjának megelégedésére, jó hangulatban töltötték a 2016-os év utolsó napját szállodánkban!
Szeretettel várjuk Önöket vissza! Fedezzék fel Győrt tavasszal vagy nyáron is!
Örülünk, hogy baráti társaságuk minden tagjának megelégedésére, jó hangulatban töltötték a 2016-os év utolsó napját szállodánkban!
Szeretettel várjuk Önöket vissza! Fedezzék fel Győrt tavasszal vagy nyáron is!
2017. január 03. kedd, 5.00 / 5
Idősebb pár
Standard *** kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Szilveszteri buli a Hotel Kálváriában"
A 2016-os lezárására,az ó év búcsúztatására választottuk a Hotel Kálváriát. Jó választásnak tűnt a következők miatt: Nagyon megvoltunk elégedve a személyzettel, rendkívül kedvesek, udvariasak, segítőkészek voltak. A szoba berendezése, tisztasága kifogástalan volt. Az ételek minősége, választéka miatt a szakács külön dicséretet érdemel.Rendkívül finomak voltak.Olyan finom péksüteményeket még sehol nem ettünk, mint amilyet itt kaptunk.Minden alkalommal friss, meleg volt. A szilveszteri menüvel mindössze annyi volt a problémánk, hogy olyan mennyiség volt, amit képtelenség volt végig enni. Az éjféli menüt mi már nem bírtuk megkóstolni sem, addigra annyira jól laktunk. Pedig nagyon csábító volt. Máig sajnálom, hogy a lencselevesből nem ettem. A szálloda elhelyezkedése is nagyon jó. Rövid sétával elérhető a városközpont. Mi csak ajánlani tudjuk mindenkinek a hotelt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Kálvária, Magyarné B. Erika - szállodavezető
2017. január 09. hétfő
2017. január 09. hétfő
Kedves Vendégünk!
Köszönjük a dicsérő sorokat! Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk, és mindennel meg voltak elégedve.
Bízom benne, hogy máskor is vendégül láthatjuk Önöket szállodánkban!
Köszönjük a dicsérő sorokat! Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk, és mindennel meg voltak elégedve.
Bízom benne, hogy máskor is vendégül láthatjuk Önöket szállodánkban!
2017. január 02. hétfő, 4.38 / 5
Idősebb pár
2 éjszakát töltött itt
"Hotel Kálvária"
Az ételek minősége kiváló volt, a szilveszteri retro műsor volt rendkívül gyenge. Nem erre számítottunk, azt hittük, hogy egy hangulatos retro buliban egy jót fogunk táncolni. A zenét szolgáltató úr elhelyezése sem volt szerencsés, a terület sem volt elegendő a tánchoz, az általa szolgáltatott zeneszámok nem a hetvenes-nyolcvanas évek slágerei voltak, hanem inkább hatvanas-hetvenes évekbeli harmadrendű számok. Ettől függetlenül jól éreztük magunkat.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Kálvária, Magyarné B. Erika - szállodavezető
2017. január 09. hétfő
2017. január 09. hétfő
Kedves Vendégünk!
Köszönjük értékelését! Sajnálom, hogy a műsor nem igazán nyerte meg tetszésüket, de örülök, hogy ennek ellenére jól érezték magunkat szállodánkban.
Szeretettel várjuk Önöket vissza!
Köszönjük értékelését! Sajnálom, hogy a műsor nem igazán nyerte meg tetszésüket, de örülök, hogy ennek ellenére jól érezték magunkat szállodánkban.
Szeretettel várjuk Önöket vissza!
2016. november 21. hétfő, 4.00 / 5
Fiatal pár
2 éjszakát töltött itt
"Hotel Kálvária"
Nagyjàbòl minden rendben volt. Talàn az èttermet tudnàm felhozni, ugyanis a szombati vacsorànàl rengeteget kellett vàrni, szinte 2 òràt a rendelèstől szàmìtva. Többen is hangot adtak ennek a problèmànak a helyszìnen.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Kálvária, Magyarné B. Erika - szállodavezető
2016. november 22. kedd
2016. november 22. kedd
Kedves Vendégünk!
Köszönjük értékelését és hozzászólását. Konyhánkon sajnos egy nem várt elektromos zárlat keletkezett, és idő kellett hozzá, hogy a szakemberek elvégezzék a javítást. Megértem, hogy a várakozás kellemetlen volt, de bízom benne, hogy ettől függetlenül jól érezték magukat szállodánkban.
Köszönjük értékelését és hozzászólását. Konyhánkon sajnos egy nem várt elektromos zárlat keletkezett, és idő kellett hozzá, hogy a szakemberek elvégezzék a javítást. Megértem, hogy a várakozás kellemetlen volt, de bízom benne, hogy ettől függetlenül jól érezték magukat szállodánkban.
2016. augusztus 02. kedd, 5.00 / 5
Kisgyerekes család
Standard *** kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Minden szuper!!!"
A szállást korábban át tudtuk venni. Rugalmas, kedves, udvarias a személyzet. A Carmen étteremben hétvégén menüs ebédet lehetett remek minőségben és áron fogyasztani. Zárt parkoló tartozik a szálláshoz. Kulturált, tiszta a wellness részleg is! A reggeli minősége kifogástalan, helyben készítettek habos kakaót, kávét, személyre szabottan!!! A szálláshoz tartozott családi belépő, minden lehetőséget kihasználtunk.
2016. június 13. hétfő, 4.25 / 5
Család nagyobb gyerekkel
2 éjszakát töltött itt
"Hotel Kálvária"
Szép,tiszta a kiszolgálószemélyzet kedves,jó éreztük magunkat.Amit hiányoltam hogy nem ebbe az épületben volt a szauna és egy masszás ágyat eltudtam volna képzelni.
Papp Lászlóné Elvira, 2016. május 17. kedd, 5.00 / 5
Fiatal pár
2 éjszakát töltött itt
"Remek kikapcsolódás a Hotel Kalvariában."
Nekem és férjemnek kitűnő pihenést nyújtott a Hotel. Meg voltunk elégedve a reggelivel a tisztasággal,és a többi szolgáltatással is. Kimondottan tetszett, hogy nem volt túlzsúfolt a Hotel!
2016. január 04. hétfő, 3.75 / 5
Idősebb pár
Standard *** kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"2015 szilveszter"
Elhelyezésünk a *** szárnyban történt. A fürdőszobában már megérkezésünkkor dohányfüst volt, amit nem tudtunk kiszellőztetni, mert folyamatosan újra képződött és az ablak alatti forgalmi lámpánál megálló járművek kipufogó füstje miatt az ablakot többnyire zárva kellett tartani. Kellemetlen volt az átjárás a **** csillagos részbe. A wellnes részlegben a 3 fős jakuzzin kívül nem volt más medencés fürdési lehetőség. A személyzet munkája és az étellek mennyisége, minősége kiváló. A szilveszteri bál számunkra kellemes volt.
2016. január 03. vasárnap, 5.00 / 5
Baráti társaságok
Standard *** kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"szilveszteri mulatság"
A szálloda és az étkezés kiváló volt. Ami nem tetszett a szilveszteri zene szolgáltatás,csak régi retro zenék voltak,az éjfél utáni mulatós kimaradt és mai tánczenék sem voltak. A reggelinél kellene egy forróviz tároló,hogy a vendégek maguk készíthessék a teát és a felszolgáló mentesülne annak készítésétől.
2015. október 26. hétfő, 4.62 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Pótággyal
3 éjszakát töltött itt
"Pihentető kényelem a Hotel Kálváriában!"
A személyzet nagyon kedves, a vacsora fenséges volt minden este. Nincs túlárazva semmi, még a mini bár sem! Köszönünk mindent, még biztosan visszatértünk.
2015. augusztus 31. hétfő, 4.50 / 5
Fiatal pár
Standard *** kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Csodálatos hétvége a Hotel Kálváriában"
Nagyon tetszett a szoba, mint kényelmi, mint összhang szempontjából. Ezenkívül nagyon finom volt a reggel, örültünk a párommal, hogy több féle ételből tudunk választani, még ha csak reggeliről is volt szó. Nagyon élveztük a szaunát és a masszázs ágyat is. Tetszett az is, hogy közel volt a belvároshoz nem kellett sokat sétálni csak pont eleget ahhoz, hogy kellemesen elfáradjunk. Ezenkívül még az tetszett benne, hogy a költségbe beletartozott egy Rába Quelle Strandbelépő és még egy Püspöki kilátóbelépő és még sok más jó program. Ár/érték arány szempontból is elfogadható volt a Hotel Kálvária ajánlata. Remek hétvégét töltöttünk ott a párommal. Köszönjük!
2014. december 15. hétfő, 4.62 / 5
Idősebb pár
2 éjszakát töltött itt
"Kiváló hétvége a Hotel Kárpátiában"
Nagyon szép elegáns szálloda. Ragyogó tisztaság! Figyelmes, segitőkész Recepció! A belvárostól való távolság gyalog kb. 20 perc! Buszjárat félóránként! Csodálatos hétvége volt Győr adventi hangulatban, mindenkinek ajánlani tudom.
Bártfay Viktória, 2014. november 17. hétfő, 4.88 / 5
Kisgyerekes család
2 éjszakát töltött itt
"Családi napok a Kálvária Hotelben, Győrben"
"Családi napok"-ra érkeztünk a Hotelbe. Nagyon meg voltunk elégedve a csomaghoz tartozó ingyenes programokkal:az élményfürdő, a tudományos játszótér és az állatkert is remek szórakozást nyújtott mind nekünk, mind 7 éves fiunk részére. Maga a Hotel és a szobánk is tiszta és kényelmes volt, a személyzet nagyon kedves és figyelmes. :) A svédasztalon bőséges reggeli válaszék és a vacsora is nagyon finom volt. Összességében mindennel tökéletesen meg voltunk elégedve...egyet leszámítva, az étteremben borzalmasan meleg volt és ezért próbáltuk az étkezéseket minél gyorsabban megoldani. :( De ezt leszámítva remélem mihamarabb újra ott vendégeskedünk! ;)
Kovacs Eniko, 2014. szeptember 08. hétfő, 3.62 / 5
Baráti társaságok
2 éjszakát töltött itt
"Hotel Kálvária - egy hétvége GYőrben"
Alapvetően nem volt gond a szállással. Az étkezéssel kapcsolatban megjegyzendő, hogy habár a reggeliztetés 10 óráig van meghirdetve, fél 10től már csak a megmaradt dolgokból lehet választani és habár a felszolgáló kedvesen felajánlja, hogy ha hiányzik valami szívesen hoz a konyháról/ raktárból nagy az esély arra, hogy nincs már raktáron (ami szerintem egy 4 csillagos szálloda esetében nem megszokott). Ezen kívül kényelmes és csendes még az utcára néző szobák esetében is.
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Gyakori kérdések
- Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
- Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Kálvária szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
- Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
- Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
- Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
- Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
- Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
- Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk. - Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
- Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
- Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
- A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon. - Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Hotel Kálvária korább vendégei?Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Superior **** családi szoba, Standard *** kétágyas szoba és Superior **** kétágyas szoba.
- Kiknek ajánljuk a Hotel Kálvária szálláshelyet?Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, az idősebb párok, a fiatal párok és az egyéni utazók érezték magukat a legjobban.