Hotel Karos Spa, Zalakaros - értékelések, vélemények
A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik a Szállásvadászon foglaltak és már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Tudj meg többet az értékelésekről!
Hotel Karos Spa, Zalakaros >>
4.48 / 5
JÓ
871
vélemény
vélemény
4.53
Személyzet
4.72
Tisztaság
4.26
Ár / érték arány
4.42
Kényelem
(szoba)
(szoba)
4.53
Szolgáltatások
4.28
Étkezés
4.69
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (36 darab) számoltuk ki.
Vélemények, értékelések
Luis, 2025. február 24. hétfő, 3.75 / 5
Kisgyerekes család
Spa superior apartszoba (2 felnőtt + 2 gyerek részére)
2 éjszakát töltött itt
"Család"
Többnyire meg voltunk elégedve mindennel, főleg a wellness részleggel, finom ételek voltak kínálva z étteremben. A személyzet nagyon kedves, jól dolgoznak, még a gyokornokok is érvényes. Ami viszont nagyon zavaros volt, a fűtés szabályzása. A fali termosztát (mindkét szóbában) nagyon érzényre van beállítva, gyakorlatilag a legkisebb huzatra is ki/be-, be/ki- kapcsolt; a termosztáton lévő levegőkeringetés kapcsolóját nem működött, vagy nem volt beállítva. Nem akartunk ebből nagy problémát csinálni, de örülnénk ha a karbantartók megnézik, főleg amikor az apartmanokat kis gyerkes csládnak van kiadva, és fontos nekik a zavartalan alvás/pihenés.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szabó Gábor - Front office manager
2025. február 26. szerda
2025. február 26. szerda
Kedves Vendégünk!
Köszönjük pozitív visszajelzésüket és örülünk hogy összességében jól érezték magukat nálunk. A szálloda egyfolytában azon dolgozik, hogy emelje szolgáltatásai színvonalát és kiküszöbölje az előforduló technikai hibákat! Sajnos a termosztátok a nyílászárók nyitásánál egyből kikapcsolják a a fűtést energia takarékosság céljából. Valószínűleg ez lehetett a probléma.
Várjuk önöket legközelebb is sok szeretettel:
Hotel Karos Spa
Köszönjük pozitív visszajelzésüket és örülünk hogy összességében jól érezték magukat nálunk. A szálloda egyfolytában azon dolgozik, hogy emelje szolgáltatásai színvonalát és kiküszöbölje az előforduló technikai hibákat! Sajnos a termosztátok a nyílászárók nyitásánál egyből kikapcsolják a a fűtést energia takarékosság céljából. Valószínűleg ez lehetett a probléma.
Várjuk önöket legközelebb is sok szeretettel:
Hotel Karos Spa
Bálint, 2025. január 11. szombat, 4.25 / 5
Kisgyerekes család
Spa superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Prima! "
Személyzet barátságos, mindent megold amit tud. Tiszta és rendezett medence rész, elvonulási lehetőség az idősebbeknek is.
Éva , 2025. január 03. péntek, 4.57 / 5
Egyéni utazó
Spa superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"pihenés a Karos spa-ban."
Nagyon szép ,tiszta szálloda. A recepción viszont sajnos nagyon barátságtalanok az alaklmazottak. Nincs hely hova letenni a táskát. A wellnesben kevés a pihenőágy, szék sincs. A gyógyvíz csoda.
Barnabásné, 2024. december 30. hétfő, 4.12 / 5
Idősebb pár
Spa superior kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Feltöltő wellness"
Jól éreztük magunkat, de legközelebb nem csúcsidőt( teltházas) fogunk választani.
Margit, 2024. december 02. hétfő, 4.88 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Spa superior kontakt szoba (összenyitható szobatípus)
2 éjszakát töltött itt
"Adventi pihenés Zalakaroson "
Az ott dolgozók kedvesek, segítőkészek voltak. A reggeli és a vacsora bőséges, minden igényt kielégítő volt. Lenyűgöző tea, gyümölcslé és tej választék. A sütemények mindig nagyon finomak voltak, a kedvencünk az almás pite volt A hotel nagyon hangulatos volt karácsonyi díszítés és a kültéri világítások miatt. A gyerekek nagyon örültek a számítógépeknek, a pingpongnak. A medencék közül az úszó, és az örvény tetszett a legjobban. Az egyetlen negatívum: nagyon meleg volt a szobában. Első éjszaka nehezen tudtunk elaludni a kikapcsolt fütés és a nyitott ablakok ellenére. A második éjszaka már tökéletes volt a hőmérséklet. Összességében mindennel nagyon meg voltunk elégedve.
2024. november 25. hétfő, 4.12 / 5
Baráti társaságok
Spa superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Jo hetvege a Karos Spaban."
Ételekkel kevesbe voltam elegedett.
Irén, 2024. november 23. szombat, 4.12 / 5
Idősebb pár
Spa superior kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Hotel Karos Spa"
Tisztaság volt mindenütt, a személyzet készséges, udvarias. A fürdőszobában azonban nagyon alacsony a wc, idősebbek lévén már nehéz leülni rá és felkelni róla. Egy kapaszkodó is elkelne oda.
Tibor, 2024. szeptember 22. vasárnap, 5.00 / 5
Idősebb pár
Spa superior kétágyas szoba
6 éjszakát töltött itt
"Igazi pihenés!"
A személyzet kedves,udvarias. Finom ételek,tisztaság. Ajànlom másoknak is! Tibor
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szabolcsi Klaudia - Marketing asszisztens
2024. október 29. kedd
2024. október 29. kedd
Kedves Vendégünk! Köszönjük maximális pontszámait és dicsérő mondatait is. Mindig öröm számunkra, ha szállodánk szolgáltatásai elnyeri vendégeink tetszését. Reméljük mihamarabb visszatér hozzánk. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
Marianna, 2024. augusztus 16. péntek, 4.00 / 5
Egyéni utazó
Spa superior kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Nagyon szép hely, a wellnes szuper. A szállodát 4 csillagosnak nem mondanám. A szoba toszta volt, viszont az ágy nagyon kényelmetlen! Egy cseppet sem lehetett pihenni rajta! Az ágynemű huzat foltos volt. A függöny szakadozott. Mi egy sarki szobát kaptunk, hát a kilátás nem volt valami szép. Érkezéskor nem rugalmasak. Messziről jöttünk, és percre pontosan betartották az èrkezés időpontját ! Egy percel előbb sem lehetett elfoglalni a szállást. Más szállodába ez nem volt probléma. De amugy jó éreztük magunkat!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Pusztay Nikolett - Marketing asszisztens
2024. augusztus 29. csütörtök
2024. augusztus 29. csütörtök
Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy megtisztelt minket véleményével és észrevételeivel, ezekből a visszajelzésekből tudunk a jövőben fejlődni. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
2024. augusztus 05. hétfő, 3.88 / 5
Idősebb pár
Spa superior kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
Ez a hotel inkább a kisgyerekkel utazó,nem pihenni vágyó vendégeknek ajánlott! Rengeteg gyerek, vacsoránál tumultus,ricsaj,visító gyerekek. A személyzet kissé ideges,nem túl barátságos. Mi ide többet nem megyünk,de a hotel adottságai jók. A kinti wellness medence vize hideg.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Pusztay Nikolett - Marketing asszisztens
2024. augusztus 06. kedd
2024. augusztus 06. kedd
Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy megtisztelt minket véleményével és észrevételeivel, ezekből a visszajelzésekből tudunk a jövőben fejlődni. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa****
Éva , 2024. július 22. hétfő, 2.88 / 5
Idősebb pár
Spa superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Hát ez most nem olyan volt."
Pontosan 20 éve járunk oda. Fokozatosan romlik. Az utolsó estén nemigen volt fogyasztásunk. Két szelet dinnye egy panakotta. A gyerekek amit szeretnek nem volt. De volt pl. Kacsanyelv. Kérdezem, kinek? Mert felnőttként se tudtuk megenni. A személyzet szinte utálkozva van jelen. Ennyi pénzért sokkal többet kell nyújtani.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Pusztay Nikolett - Marketing asszisztens
2024. július 26. péntek
2024. július 26. péntek
Kedves Vendégünk! Először is szeretnénk megköszönni, hogy a Hotel Karos Spa-t választották pihenésük helyszínéül. Nagyon szépen köszönjük, hogy időt szakított arra, hogy tapasztalatait megossza velünk, hiszen rendkívül fontosak számunkra vendégeink észrevételei, javaslatai, kritikái. Elsődleges célunk szolgáltatásaink megfelelő minőségben történő biztosítása vendégeink zavartalan pihenése, kikapcsolódása, ezért igyekszünk mindent megtenni annak érdekében, hogy a bejegyzésben leírt negatívumok megszüntetésével javítsunk szállodánk színvonalán. Örülünk, hogy itt tartózkodásuk alatt pozitív élményekkel is gazdagodtak és reméljük, hogy hamarosan újra visszatérnek hozzánk.
Üdvözlettel: Hotel Karos Spa****
Üdvözlettel: Hotel Karos Spa****
2024. július 17. szerda, 4.12 / 5
Kisgyerekes család
Spa superior apartszoba (2 felnőtt + 2 gyerek részére)
3 éjszakát töltött itt
"4 nap a karosban"
A konyha nem mindig éri el a kívánt eredményt
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Pusztay Nikolett - Marketing asszisztens
2024. július 22. hétfő
2024. július 22. hétfő
Kedves Vendégünk! Köszönjük értékelését! Mindig nagy öröm számunkra, ha vendégeink elégedetten, kellemes élményekkel távoznak szállodánkból. Reméljük, a közeljövőben ismét ellátogatnak hozzánk, s konstruktív észrevételeit szem előtt tartva igyekszünk az apró kellemetlenségeket kiküszöbölni. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa****
Gábor, 2024. július 15. hétfő, 4.88 / 5
Kisgyerekes család
Spa superior kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
"Hotel Karos Spa"
Kisgyerekes család vagyunk ,nekünk tökéletes volt ott nyaralni.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Pusztay Nikolett - Marketing asszisztens
2024. július 18. csütörtök
2024. július 18. csütörtök
Kedves Vendégünk! Mindig öröm számunkra, ha szállodánk szolgáltatásai elnyeri vendégeink tetszését. Reméljük lesz még alkalmunk vendégeink között köszönteni Önöket. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
Adrienn, 2024. június 28. péntek, 5.00 / 5
Kisgyerekes család
Spa superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Szuper 4 nap a Karosban"
Tavaly nyáron nyaraltunk itt,mások ajánlása után jöttünk,és most sem csalódtunk,szuper hely!Tisztaság,jó illat,kedves kiszolgálás,finom ételek,a wellness szenzációs,már most visszamennénk!Remek pihenés,a medence mellett,melynek kiváló a hőmérséklete.A játékasztalok szuperek,a játékszoba szintén.Ajánlom mindenkinek!!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Pusztay Nikolett - Marketing asszisztens
2024. július 05. péntek
2024. július 05. péntek
Kedves Vendégünk! Mindig öröm számunkra, ha szállodánk szolgáltatásai elnyeri vendégeink tetszését. Reméljük lesz még alkalmunk vendégeink között köszönteni Önöket. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
2024. június 01. szombat, 4.88 / 5
Idősebb pár
Spa superior kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Szuper kikapcsolódás, pihenés a Karos Spá-ban!"
Minden nagyon szép, tiszta, a személyzet nagyon kedves, a wellness szuper, a vacsora menűi nekünk nem nagyon izlett, lehetett volna rántottsajt, vagy rántotthús, csirke, sertés, azoknak akik nem szeretik, a szaftos eteleket, vagy a fűszeres ételeket.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2024. június 06. csütörtök
2024. június 06. csütörtök
Kedves Vendégünk! Köszönjük értékelését! Mindig nagy öröm számunkra, ha vendégeink elégedetten, kellemes élményekkel távoznak szállodánkból. Reméljük, a közeljövőben ismét ellátogatnak hozzánk, s konstruktív észrevételeit szem előtt tartva igyekszünk az apró kellemetlenségeket kiküszöbölni. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
Zoltánné , 2024. április 15. hétfő, 4.62 / 5
Idősebb pár
Spa superior kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Remek hétvége "
Rugalmas probléma megoldása.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2024. április 24. szerda
2024. április 24. szerda
Nagyon örülünk, hogy vendégeink között köszönthettük Önöket és köszönjük a visszajelzésüket! Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
Csabane, 2024. április 02. kedd, 4.75 / 5
Idősebb pár
Spa superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Hotel Karos Spa"
minden tettszett csak egy gond volt a 427 es szobába voltunk és az ágynak a matraca nagyon rossz volt a földön aludtam utolso éjszaka mert már nem birta aderakam
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2024. április 03. szerda
2024. április 03. szerda
Kedves Vendégünk! Nagyon sajnáljuk, hogy kellemetlenség érte Önt. Reméljük, a közeljövőben ismét ellátogat hozzánk, s konstruktív észrevételeit szem előtt tartva igyekszünk az apró kellemetlenségeket kiküszöbölni. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
Bugyi István, 2024. április 01. hétfő, 2.12 / 5
Egyéni utazó
Spa superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Szörnyű pihenés"
a matracok bevonata vizhatlan anyaggal szörnyű annak ajállom 3 éjszakára aki kitalálta pihenésre.Már3-ik alkalommal jártam itt de ez volt alegrosszab.Ezelőtt 5 éve még a teraszon hamutárca volt adohányosoknak kitéve most meg az asztalon egy olyan figyelmeztető papir volt ha rágyútok a teraszon akkor 25000Ft büntetést kapok az extra takaritásert.Én elhiszem hogy valakit zavar a dohány füst de ekkora hotel el lehet osztani két részre.A medene melleti dohányzásra kijelölt helyre a megépitőjét álitanám ki egy viharos szélben vagy esőben.Hiába a dohányos nem ember az önök szemében a többi dohányos véleménye is ez volt.Az étkezés nagyon leromlott,a vacsorához kihozott italhoz az első helyen fizettem szerviz dijat.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2024. április 03. szerda
2024. április 03. szerda
Kedves Vendégünk! Jogszabálynak megfelelően járunk el, szállodánk területén a dohányzást illetően. Köszönjük, hogy megtisztelt minket véleményével és észrevételeivel, ezekből a visszajelzésekből tudunk a jövőben fejlődni. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
Dabizs Ágnes, 2024. április 01. hétfő, 5.00 / 5
Idősebb pár
Spa superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Kellemes 4 napot töltöttünk el, máskor is megyünk! "
Nekem a Recepciós hölgyek kicsit fásultnak tünetek.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2024. április 03. szerda
2024. április 03. szerda
Kedves Vendégünk! Köszönjük értékelését! Mindig nagy öröm számunkra, ha vendégeink elégedetten, kellemes élményekkel távoznak szállodánkból. Reméljük, a közeljövőben ismét ellátogatnak hozzánk, s konstruktív észrevételeit szem előtt tartva igyekszünk az apró kellemetlenségeket kiküszöbölni. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
Éva, 2024. március 20. szerda, 4.00 / 5
Idősebb pár
Spa superior kétágyas szoba
6 éjszakát töltött itt
"1 hét feltöltődés a Karos Spa-ban"
Nem először voltam itt, tudtam mire számíthatok. A recepció okozott csalódást, mivel a 3. szoba volt csak megfelelő: az első az ötödiken volt, ahol egész nap a fejünk felett fúrtak, a zaj miatt nem lehetett a szobában megmaradni. (Egyébként nagyon kevesen voltak a szállodában, érthetetlen, miért kellett azokat a szobákat kiadni.) A 2. fürdőszobájában pergett le a festék, és penészes volt. A recepciósok még csak elnézést sem kértek a kellemetlenségért. Szerencsére mind a takarító, mind az éttermi személyzet viselkedése ennek az ellenkezője volt, és így feledtette a recepciósok viselkedését.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2024. április 03. szerda
2024. április 03. szerda
Kedves Vendégünk! Elnézését kérem a kollégáim viselkedése miatt. Reméljük, a közeljövőben ismét ellátogatnak hozzánk, s konstruktív észrevételeit szem előtt tartva igyekszünk az apró kellemetlenségeket kiküszöbölni. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
Erika, 2024. február 28. szerda, 4.88 / 5
Idősebb pár
Spa superior kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Szuper kikapcsolódás a Karosban. "
A Wellnes nagyon tetszett!!!! A konyha szuper volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2024. március 01. péntek
2024. március 01. péntek
Kedves Vendégünk! Mindig öröm számunkra, ha szállodánk szolgáltatásai elnyeri vendégeink tetszését. Reméljük lesz még alkalmunk vendégeink között köszönteni Önöket. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
György, 2024. február 26. hétfő, 3.00 / 5
Fiatal pár
Spa superior apartszoba (2 felnőtt + 2 gyerek részére)
4 éjszakát töltött itt
"Sajnos csalodás,"
Sajnos a szállás nem volt elfogadható, a fűtésben dolgozó klíma egység hibás. Többszöri jelzésre se javítottak,
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2024. március 01. péntek
2024. március 01. péntek
Kedves Vendégünk! Elnézését kérem, a kellemetlenségért. Reméljük, a közeljövőben ismét ellátogatnak hozzánk, s konstruktív észrevételeit szem előtt tartva igyekszünk az apró kellemetlenségeket kiküszöbölni. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
2024. február 13. kedd, 4.12 / 5
Baráti társaságok
Spa superior kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"szuper hétvége volt a Hotel Karos Spa ban"
A svéd asztalos vacsora lehetne bőségesseb.( csirke féle, sültek, rántott dolgok) Amit nagyon hiányoltunk hogy egy kancsó víz sem volt kirakva a vacsorához. Az ételek nagyon finomak voltak.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2024. február 19. hétfő
2024. február 19. hétfő
Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy pihenésük helyszínéül szállodánkat választották, és elégedettségüket itt is megosztották velünk! Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat! Reméljük, hamarosan újra elkényeztethetjük Önöket hotelünkben! Üdvözlettel, Hotel Karos Spa
Zsuzsanna, 2024. február 05. hétfő, 5.00 / 5
Egyéni utazó
Spa superior kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Hotel Karos Spa"
A pincérek nagyon kedvesek, udvariasak, mosolygosak voltak.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2024. február 14. szerda
2024. február 14. szerda
Kedves Vendégünk! Köszönjük maximális pontszámait és dicsérő mondatait is. A pozitív visszajelzések mindig nagy örömet okoznak számunkra, hiszen Vendégeink elégedettségének elérése jelenti legfőbb célkitűzésünket. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
Zsolt Miklos, 2024. január 26. péntek, 5.00 / 5
Idősebb pár
Spa superior kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Kifogástalan pihenés "
Maximális elégedettséggel töltöttük az időnket. Az étkezés nagyon jól és pontosan volt megszervezve. A kivitelezés pontos és minden igényt kielégítő. Gratulálok a szervezéséhez.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2024. január 30. kedd
2024. január 30. kedd
Kedves Vendégünk! Köszönjük maximális pontszámait és dicsérő mondatait is. A pozitív visszajelzések mindig nagy örömet okoznak számunkra, hiszen Vendégeink elégedettségének elérése jelenti legfőbb célkitűzésünket. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
Zsuzsanna, 2024. január 25. csütörtök, 4.88 / 5
Idősebb pár
Spa superior kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Remek pihi volt"
Minden megfelelő volt talán a reggeli valszték egy kicsit keves volt
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2024. január 30. kedd
2024. január 30. kedd
Kedves Vendégünk! Köszönjük értékelését! Mindig nagy öröm számunkra, ha vendégeink elégedetten, kellemes élményekkel távoznak szállodánkból. Reméljük, a közeljövőben ismét ellátogatnak hozzánk, s konstruktív észrevételeit szem előtt tartva igyekszünk az apró kellemetlenségeket kiküszöbölni. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
János, 2024. január 18. csütörtök, 4.50 / 5
Idősebb pár
Spa superior kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Kellemes négy nap, jó időben, kiváló minden."
Nagyon jól éreztük magunkat a szállodában, különösen a kellemes medencékben. talán kényelmesek is voltunk ahhoz, hogy a településen sétálgassunk, a szálloda szolgáltatásai mindent pótoltak. Köszönettel a Személyzetnek.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2024. január 24. szerda
2024. január 24. szerda
Kedves Vendégünk! Köszönjük maximális pontszámait és dicsérő mondatait is. A pozitív visszajelzések mindig nagy örömet okoznak számunkra, hiszen Vendégeink elégedettségének elérése jelenti legfőbb célkitűzésünket. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
Peter, 2024. január 18. csütörtök, 1.88 / 5
Kisgyerekes család
Spa superior apartszoba (2 felnőtt + 2 gyerek részére)
2 éjszakát töltött itt
"Soha többet "
Januárban mentünk 2 kisgyerekkel 4 éjszakára a gyerek medence és a többi medence hőmérséklete a közelében sem volt a kiírt hőmérsékletének gondolom mivel kevesen voltak a szállodában nem érte meg felfűteni rendesen a vizet és a gyerekeim meg fáztak a második éjszaka rohantunk az ügyeletre Nagykanizsára mert olyan beteg lett a 3 éves gyerekem és persze a szállodában orvos nem volt.. Orvosi papírral tudom igazolni amit az ügyeleten adtak hogy a hideg víztől lett beteg a gyerekem így a második éjszaka haza kellett jönnünk.. Mi mivel 4 en voltunk 2felnott 2gyerek az apartman épületben kaptunk szobát a két erkély ajtajain szó szerint fújt be a szél mert rosszul zárodtak kint -4 fok volt a fűtés nem bírta kompenzálni így egyfolytában ment csörgött dúr rögöt az a rossz klímás fűtés. A lépcsőházat sem fűtötték a szobából kilépve egyből a hidegben kellett menni köntösben át a wellness épületbe ráadásul Egy szó szerint 0 fokos mélygarázson is keresztül kell menni hogy át érjünk a wellness épületbe. Felháborító ami történt a gyerekeim azóta is köhögnel és taknyolnak..
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2024. január 24. szerda
2024. január 24. szerda
Kedves Vendégünk! Először is szeretnénk megköszönni, hogy a Hotel Karos Spa-t választották pihenésük helyszínéül. Nagyon szépen köszönjük, hogy időt szakított arra, hogy tapasztalatait megossza velünk, hiszen rendkívül fontosak számunkra vendégeink észrevételei, javaslatai, kritikái. Elsődleges célunk szolgáltatásaink megfelelő minőségben történő biztosítása vendégeink zavartalan pihenése, kikapcsolódása, ezért igyekszünk mindent megtenni annak érdekében, hogy a bejegyzésben leírt negatívumok megszüntetésével javítsunk szállodánk színvonalán. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
Tímea, 2024. január 15. hétfő, 4.25 / 5
Kisgyerekes család
Spa superior apartszoba (2 felnőtt + 2 gyerek részére)
2 éjszakát töltött itt
"Hotel Karos Spa"
Családi apartman szobát rendeltünk azonban szükséges volt sima szoba cserét kérnünk mert az apartman szoba masik épületben volt ahol nem volt fűtés. Kisgyermekekkel ez nem volt tartható, hiszen a wc és fürdő is nagyon hideg volt (18C) nem melegedett fel egy óra alatt se sajnos. A folyosón kipakolva a bútorzat. Egy hosszú hideg rideg folyosón lehetett átmenni a főépületbe ami valljuk be wellnes után vizesen se nagyon jó dolog. A recepciós hölgyek nagyon segítőkészek voltak és kaptunk másik szobát ami jó meleg volt. A wellnesben nincs rendes törülköző és szintén nagyon hideg van sajnos. Nem mondanám gyerekbarátnak sajnos . Az ételek nagyon finomak voltak. A személyzet segítőkész és kedves. A szobacserével jól alakult a hétvége végül és a gyerekek is élvezték a nagy játszóházat. A wellnes hidegsége miatt sajnos csak annak ajánlanám aki bírja a hideget.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2024. február 14. szerda
2024. február 14. szerda
Kedves Vendégünk! Először is szeretnénk megköszönni, hogy a Hotel Karos Spa-t választották pihenésük helyszínéül. Nagyon szépen köszönjük, hogy időt szakított arra, hogy tapasztalatait megossza velünk, hiszen rendkívül fontosak számunkra vendégeink észrevételei, javaslatai, kritikái. Elsődleges célunk szolgáltatásaink megfelelő minőségben történő biztosítása vendégeink zavartalan pihenése, kikapcsolódása, ezért igyekszünk mindent megtenni annak érdekében, hogy a bejegyzésben leírt negatívumok megszüntetésével javítsunk szállodánk színvonalán. Örülünk, hogy itt tartózkodásuk alatt pozitív élményekkel is gazdagodtak és reméljük, hogy hamarosan újra visszatérnek hozzánk. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
Mária, 2024. január 10. szerda, 5.00 / 5
Idősebb pár
Spa superior kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Remek hétvége a hotel Karos Spa "
A kiszolgálás csillagos. A személyzet hozzá állása kitűnő segítő kész,udvarias. Minden tökéletes volt. Köszönöm!
2024. január 09. kedd, 3.88 / 5
Fiatal pár
Spa superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Hotel Karos Spa"
Szilveszteri csomagot foglaltam (legalább 3 éjszaka). Negatív oldal inkább apróságok: a hűtő nem hűt, a mosdóban a wc egyik gombja hiányzott, a takarítás egy három csillagos szállodához nem rossz, ehhez a szinthez nekem kicsit kevés, törölközőket nem cserélték akkor sem, ha a kiírtaknak megfelelően a földön hagytuk. Ételek jók voltak, szilveszteri program az ígéreteknek megfelelő. Az, hogy az egész területen órával lehet fizetni, szuper dolog. Wellnes részleg nagy, bár azt hiszem a szilveszteri időszakban kicsit túlzsúfolt. Alapvetően meg voltunk elégedve, de talán az apróbb dolgokra is oda lehetne figyelni.
Imre, 2024. január 05. péntek, 4.12 / 5
Idősebb pár
Spa superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Egy átlagos hétvége "
A szoba felszereltsége nem tetszett igazán ,szinte semmi nem volt benne a 4 csillaghoz képest !
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2024. január 09. kedd
2024. január 09. kedd
Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy megtisztelt minket véleményével és észrevételeivel, ezekből a visszajelzésekből tudunk a jövőben fejlődni. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
László Katona, 2024. január 04. csütörtök, 4.62 / 5
Baráti társaságok
Spa superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Jól éreztük magunkat. A szilveszteri program is jó volt, köszönjük."
Csak egy észrevétel. A személyzet nagyrésze nem köszönt, nem volt kedves és mosolygós. Az étteremben a ffi felszolgálók kedvesek voltak, udvariasak, még viccesek és mosolyogni is tudtak!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2024. január 09. kedd
2024. január 09. kedd
Kedves Vendégünk! Köszönjük értékelését! Mindig nagy öröm számunkra, ha vendégeink elégedetten, kellemes élményekkel távoznak szállodánkból. Reméljük, a közeljövőben ismét ellátogatnak hozzánk, s konstruktív észrevételeit szem előtt tartva igyekszünk az apró kellemetlenségeket kiküszöbölni. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
Sándor, 2024. január 03. szerda, 4.88 / 5
Idősebb pár
Spa superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Szilveszteri buli 2023 végén."
Személyzet kiváló,figyelmes, kedves, itt tényleg megbecsült vendég voltam. A szálloda elhelyezkedése nagyon jó, a szobából szépkilátásunk volt. A svédasztalos reggeli és vacsora finom, jól elkészített ételeket tartalmazott. Ízlésnek, szokásnak megfelelő, bárki megtalálhatja a pompás fogásokat. Felszolgálás *5. Wellness részleg teljesen jó. Kisebbeknek hangulatos pancsoló van kialakítva, úszómedence, élménymedence és jacuzzi szolgálja a kikapcsolódást. Van gyógyhatású vízesfürdő is, csendes kialakítású. Izületi, idegrendszeri, nőgyógyászati, műtét utáni lábadozást segítő hatású, hogy csak a legfontosabbat említsem. A szaunavilág lehetővé teszi az átlagos, vagyis fürdőruhás kikapcsolódást, de a ruhátlant kedvelők is megtalálhatják a nekik megfelelő szolgáltatásokat. A 2 fajta szauna egymástól elkülönítve lett kialakítva. Hőmérséklet 75-85 fok között van. De található gőzkabin, infraszauna, bioszauna, jégkamra is. A szobánk felszerelése jó, csak arróltudok írni. Minden olyan szükséges dologgal felszerelve, ami kell egy pihenéshez. Az ágy kellemes, nem puha és nem is kemény. Ami számomra meglepővolt, hogy bide is van a fürdőszobában, kád/zuhany együtt. A szoba tiszta volt, kellemes kialakítású. Ami különlegesebb volt számomra: A Food Garden, ahol a rendelt italokat, ételeket robot szolgálja fel. El lehet képzelni, hogy élvezték a kisgyerekek, de még a felnőttek is ( köztük ). Mindenhol elektronikus a rendelés, NFC-s technológiával, így nem kell félni, hogy esetleg más megpróbál a kontónkra fogyasztani. Szilvesztert töltöttük ott, a program egyszerű és mégis nagyszerű volt. A Bon-Bon együttes koncertje fergetegesre sikeredett, ahogy az elöttük és utánuk fellépő zenekar is. Összevetve úgy 6-7 , eddigi szilveszterrel, ez az első 3-ban benne volt. Jó hangulat jellemezte, svédasztalos étkezéssel, amit folyamatosan töltöttek fel. Korlátlan italfogyasztás a programban volt, ahogy a tüzijáték is. Érdekesség, hogy ki lehetett próbálni a szerencsejátékokat, csoki- és forraltbor szökőkutat. Volt zeneés-táncos előadás ( Limonádé lányok ), énekes előadás, drinkbár. Ezek csak fokozták a jó hangulatot. Összesítve: a hotel vezetése büszke lehet az ott dolgozókra. Akikkel mi találkoztunk, függetlenül a munkájuktól, kedvesek , figyelmesek voltak, látszott az elhivatottság. Még a foglalkoztatott diákmunkásokon is. Tiszta szívvel tudom bárkinek ajánlani, aki szeretné ha kényeztetnék, jót pihenne, tartalmasan akar kikapcsolódni, vagy csak elfelejteni pár napra a mókuskereket. A korosztály 0-199 között bármi lehet, mindenre van megoldásuk. Hirtelenjében ez jutott az eszembe, amit megoszthatnék. Aki ennél többet szeretne tapasztalni, menjen el ide pihenni, Mert sok apró dolog van , amire most hely miatt nem lehet bemutatni. Ár-érték aránya a kategóriájának megfelelő, legalábbis szerintem. Röviden ennyi. Boldog új évet annak,ki elolvasta.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2024. január 08. hétfő
2024. január 08. hétfő
Kedves Vendégünk! Szeretnénk megköszönni Önnek, hogy megosztotta velünk az őszinte véleményét és tapasztalatait szállodánkról. Mindig nagy öröm számunkra, ha ilyen kedves szavakat olvashatunk egy elégedett vendégtől. Szeretnénk köszönetünket kifejezni továbbá, hogy kiemelte a személyzet által nyújtott tökéletes kiszolgálást és az ételeinket. Alig várjuk, hogy a jövőben ismét elszállásolhassuk, reméljük, mihamarabb visszatér hozzánk, mindig szívesen látjuk. Üdvözlettel, Hotel Karos Spa
István, 2024. január 03. szerda, 4.75 / 5
Idősebb pár
Spa superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Remek szilveszter Zalakoroson, a Karos Spa hotelben."
Nagyon jól éreztük magunkat a párommal, az ellátással, az udvarias kiszolgálással maximálisan elégedettek voltunk. Kihasználtuk a wellness lehetőségeket is, amit csak lehetett. A szilveszteri zene is hangulatos volt, amit az 1972-ben alakult Rulett zenekar szolgáltatott, így még táncolni is tudtunk. A Bon-bon két tagja tovább fokozta a hangulatot. Köszönjük az élményt!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2024. január 08. hétfő
2024. január 08. hétfő
Köszönjük értékelését! Nagyon örülünk annak, hogy jól érezték magukat szállodánkban a szilveszter alatt! Várjuk vissza sok szeretettel! Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
Erika Katalin, 2024. január 03. szerda, 5.00 / 5
Egyéni utazó
Spa superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Ideális év búcsúztató..."
Összességében nagyon kellemes volt a hotel. Kedves, segítőkész személyzet, finom ételek és italok. A wellnes részleg igazi kikapcsolódást nyújtott. Egyetlen dolgot hiányoltam egy masszázs részleget.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2024. január 08. hétfő
2024. január 08. hétfő
Kedves Vendégünk! Köszönjük maximális pontszámait és dicsérő mondatait is. A pozitív visszajelzések mindig nagy örömet okoznak számunkra, hiszen Vendégeink elégedettségének elérése jelenti legfőbb célkitűzésünket. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
2023. december 31. vasárnap, 4.88 / 5
Idősebb pár
Spa superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Kíváló szálloda"
A szomszéd szobában nagyon hangos volt a tv és egész éjjel ment, ami nagyon zavaró volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2024. január 03. szerda
2024. január 03. szerda
Kedves Vendégünk! Köszönjük értékelését! Mindig nagy öröm számunkra, ha vendégeink elégedetten, kellemes élményekkel távoznak szállodánkból. Reméljük, a közeljövőben ismét ellátogatnak hozzánk, s konstruktív észrevételeit szem előtt tartva igyekszünk az apró kellemetlenségeket kiküszöbölni. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
Nagy Lajos, 2023. november 28. kedd, 5.00 / 5
Idősebb pár
Spa superior kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"50. Házassági év fordulónkat töltöttük remekül."
Minden rendben volt, az jól esett volna ha a szálloda küld egy üdvözlő gratulációt!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. december 01. péntek
2023. december 01. péntek
Kedves Vendégünk! Köszönjük maximális pontszámait és dicsérő mondatait is. A pozitív visszajelzések mindig nagy örömet okoznak számunkra, hiszen Vendégeink elégedettségének elérése jelenti legfőbb célkitűzésünket. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
Éva, 2023. november 27. hétfő, 2.38 / 5
Baráti társaságok
Spa superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Hatalmas csalódás"
Sajnos nagy csalódás volt a szálloda. A szobából a szemetet a 4 nap alatt nem vitték ki. A törölköző cseréért fizetni kell. Csak folyékony szappan volt a fürdőszobában. Az ételek hidegek voltak. A wellnessben fáztunk, a víz is hideg és piszkos volt. Senkinek nem ajánlanom.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. december 01. péntek
2023. december 01. péntek
Kedves Vendégünk! Először is szeretnénk megköszönni, hogy a Hotel Karos Spa-t választották pihenésük helyszínéül. Nagyon szépen köszönjük, hogy időt szakított arra, hogy tapasztalatait megossza velünk, hiszen rendkívül fontosak számunkra vendégeink észrevételei, javaslatai, kritikái. Elsődleges célunk szolgáltatásaink megfelelő minőségben történő biztosítása vendégeink zavartalan pihenése, kikapcsolódása, ezért igyekszünk mindent megtenni annak érdekében, hogy a bejegyzésben leírt negatívumok megszüntetésével javítsunk szállodánk színvonalán. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
János, 2023. november 25. szombat, 5.00 / 5
Idősebb pár
Spa superior kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Csodás napok a zalakarosi Spában!"
Számos helyen jártam már,de ilyen jól még nem éreztem magam,csak gratulálni tudok!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. november 27. hétfő
2023. november 27. hétfő
Kedves Vendégünk! Köszönjük maximális pontszámait és dicsérő mondatait is. A pozitív visszajelzések mindig nagy örömet okoznak számunkra, hiszen Vendégeink elégedettségének elérése jelenti legfőbb célkitűzésünket. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
2023. november 20. hétfő, 4.50 / 5
Idősebb pár
Spa superior kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Vissza a Karosba!"
A szállodát már ismertük, azt nyújtotta amire számítottunk. Az ételek nagyon ízletesek voltak, a választék bőséges. Szeretünk visszajárni.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. november 27. hétfő
2023. november 27. hétfő
Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy pihenésük helyszínéül szállodánkat választották, és elégedettségüket itt is megosztották velünk! Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat! Reméljük, hamarosan újra elkényeztethetjük Önöket hotelünkben! Üdvözlettel, Hotel Karos Spa
Mónika , 2023. november 15. szerda, 4.12 / 5
Kisgyerekes család
Spa superior kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Hotel Karos Spa"
Mindenki kedves és segítőkész volt. Szuper a szoba és a fürdő.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. november 17. péntek
2023. november 17. péntek
Kedves Vendégünk! Köszönjük maximális pontszámait és dicsérő mondatait is. A pozitív visszajelzések mindig nagy örömet okoznak számunkra, hiszen Vendégeink elégedettségének elérése jelenti legfőbb célkitűzésünket. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
László, 2023. november 13. hétfő, 4.88 / 5
Idősebb pár
Spa superior kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
" Remek napok a Karosban"
3 nap a Karosban Dunántúli kikapcsolódásnak ezúttal a zalakarosi Karos Hotel Spa-t választottuk. Megérte! Gyönyörű őszi időben utaztunk az alföldről, a táj szépségeit élvezve. Gps-szel navigálva, könnyen megtaláltuk a szállodát. Hétköznap lévén volt hely a belső parkolóban ( kár, hogy fizetős!). Gyors, udvarias becsekkolás után elfoglaltuk szép tiszta, világos, jó fekvésű szobánkat. A Wellnest kipróbálva, megelégedéssel és felfrissülve ültünk be a pazar vacsorára. Szépe este volt. A reggeli szintén nagy megelégedéssel töltött el minket! Máskor is jönnénk, sőt nyári szünetben az unokákat is hoznánk!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. november 15. szerda
2023. november 15. szerda
Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy pihenésük helyszínéül szállodánkat választották, és elégedettségüket itt is megosztották velünk! Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat! Reméljük, hamarosan újra elkényeztethetjük Önöket hotelünkben! Üdvözlettel, Hotel Karos Spa
Imre, 2023. november 10. péntek, 4.71 / 5
Idősebb pár
Spa superior apartszoba (2 felnőtt + 2 gyerek részére)
3 éjszakát töltött itt
"Emlékezetes 3 nap a szálloda jóvoltából."
Nagyon készséges fogadtatás,rendkívül udvarias személyzet,kivaló ételek, italok bőséges mennyiségben. máskor is megyünk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. november 14. kedd
2023. november 14. kedd
Kedves Vendégünk! Köszönjük maximális pontszámait és dicsérő mondatait is. A pozitív visszajelzések mindig nagy örömet okoznak számunkra, hiszen Vendégeink elégedettségének elérése jelenti legfőbb célkitűzésünket. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
Lajosnè, 2023. november 10. péntek, 4.75 / 5
Idősebb pár
Spa superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Kellemes 3 napot töltöttünk a Hotel Karosba"
A matracvédő és a gumilepedö zörgö, nem lehet rajta aludni. Amúgy nagyon kényelmes volt az ágy.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. november 14. kedd
2023. november 14. kedd
Kedves Vendégünk! Köszönjük értékelését! Mindig nagy öröm számunkra, ha vendégeink elégedetten, kellemes élményekkel távoznak szállodánkból. Reméljük, a közeljövőben ismét ellátogatnak hozzánk, s konstruktív észrevételeit szem előtt tartva igyekszünk az apró kellemetlenségeket kiküszöbölni. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
Angéla, 2023. november 06. hétfő, 4.75 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Spa superior kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Hotel Karos Spa"
Nagyszülők 3 kamasz gyerekkel 2 külön szobában. Nagyszerű. Még a Nagypapa dolgozni is tudott mert íróasztal is volt. A külső medence is úszasra kivaló. Az élmény medencében a habosodas nem volt gusztusos. Ezért oda én be sem mentem.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. november 08. szerda
2023. november 08. szerda
Kedves Angéla, köszönjük értékelését! Észrevételeit továbbítjuk az érintett részlegek vezetői felé! Köszönettel: Hotel Karos Spa
Tibor, 2023. november 04. szombat, 4.50 / 5
Idősebb pár
Spa superior kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Hotel Karos Spa"
A jakuzzi vize lehetne melegebb éseg kellene szüntetni a gyerekek ugrálását a nem gyerek medencékben.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. november 08. szerda
2023. november 08. szerda
Kedves Vendégünk! Köszönjük értékelését és azt, hogy megosztotta velünk véleményét, tapasztalatait. Észrevételeit továbbítani fogjuk a részlegek felé, hogy minél hamarabb megoldást találjunk a problémákra. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
Attila, 2023. november 01. szerda, 3.00 / 5
Fiatal pár
Spa superior kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Közepes élmény a Hotel Karos Spa-ban"
Középszerű szálloda, középszerű szolgáltatásokkal.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. november 03. péntek
2023. november 03. péntek
Kedves Vendégünk! Köszönjük szépen értékelését! Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
Vera, 2023. október 31. kedd, 3.88 / 5
Idősebb pár
Spa superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Elfogadhato, olcso pàr napra."
Pàr napra tökéletes kikapcsolodas inkàbb idösebbeknek. Fiataloknak inkabb unalmas lehet, nem sok a lehetöség, bàr van kisgyerekeknek belsö jàtszorész. A medence régi, a csempék helyenként hiànyoznak. A fürdöszobàban a csap csepeg, a zuhanyban pedig penèsz is volt. Az ennivalo nem rossz, de nem is minden jo. A marhapörkölt isteni finom, a kiràntott karfiolt viszont nem lehetett megenni, mert nem volt àtsütve. Bàr nagyon igyekeztek a szervizben, mégis hosszu ideig kellett vàrni egy egyszerü vizre. Viszont nagyon finom bort tartanak.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. november 03. péntek
2023. november 03. péntek
Kedves Vendégünk! Köszönjünk, hogy megosztotta velünk észrevételeit. Hálás vagyok pozitív visszajelzéséért a személyzetünk által nyújtott kedves kiszolgálást illetően. Fontos számunkra a negatív vélemény is, hisz ezeknek a fényében tudjuk fejleszteni szállodánkat. Reméljük a jövőben ellátogat hozzánk és akkor elégedett lesz szolgáltatásainkkal és magával a szállodánkkal is. Üdvözlettel, Hotel Karos Spa
2023. október 26. csütörtök, 4.88 / 5
Fiatal pár
Spa superior kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Hotel Karos Spa"
Mindennel elégedettek voltunk kivéve az internet szolgáltatást
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. november 02. csütörtök
2023. november 02. csütörtök
Kedves Vendégünk! Köszönjük értékelését! Mindig nagy öröm számunkra, ha vendégeink elégedetten, kellemes élményekkel távoznak szállodánkból. Reméljük, a közeljövőben ismét ellátogatnak hozzánk, s konstruktív észrevételeit szem előtt tartva igyekszünk az apró kellemetlenségeket kiküszöbölni. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Gyakori kérdések
- Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
- Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Karos Spa szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
- Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
- Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
- Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
- Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
- Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
- Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk. - Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
- Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
- Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
- A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon. - Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Hotel Karos Spa korább vendégei?Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Spa superior kétágyas szoba, Spa superior kontakt szoba (összenyitható szobatípus) és Spa superior apartszoba (2 felnőtt + 2 gyerek részére).
- Kiknek ajánljuk a Hotel Karos Spa szálláshelyet?Korábbi vendégeink közül a kisgyerekes családok, az idősebb párok, a nagygyerekes családok és az egyéni utazók érezték magukat a legjobban.