Hotel Karos Spa, Zalakaros - értékelések, vélemények
A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik a Szállásvadászon foglaltak és már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Tudj meg többet az értékelésekről!
Hotel Karos Spa, Zalakaros >>
4.55 / 5
KIVÁLÓ
912
vélemény
vélemény
4.69
Személyzet
4.71
Tisztaság
4.33
Ár / érték arány
4.53
Kényelem
(szoba)
(szoba)
4.50
Szolgáltatások
4.41
Étkezés
4.69
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (58 darab) számoltuk ki.
Vélemények, értékelések
Gyula, 2025. november 01. szombat, 3.50 / 5
Idősebb pár
Spa superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"500 km utazás ennyit nem ért. A jövőben más irányban keresünk 4*-os szállodát !"
Fürdő kiváló, nagy a vízfelület. Nyitva tartás is emberbarát. Viszont a tisztaság néhol jobb lehetne. A fürdőszoba szerintem nem üti meg a 4* kategóriát. Igénytelen kivitelezés, vízköves csaptelepek, a zuhanyzó pedig katasztrófa. A takarítás sem nyerte el tetszésünket. A 3 nap alatt azonkívül, hogy a szemetes kosarat ürítették, egyéb nem történt. A közlekedő folyosón szaunázni lehetne, a szobák hőmérséklete szabályozhatatlan volt. Szellőztetés szinte lehetetlen szúnyogháló hiányában. Sajnos a poloskák igen gyakori vendégek !
Sziblerné Takács Adrienn, 2025. október 27. hétfő, 5.00 / 5
Fiatal pár
Spa superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Remek volt"
Minden tetszett a kiszolgalas is drink barnal reggelinel is
Kerekes, 2025. október 22. szerda, 4.75 / 5
Egyéni utazó
Spa superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Remek kikapcsolódás volt!"
Nagyon jól éreztük magunkat.Kellemes környezet ,udvarias személyzet volt.Az ételek finomak és változatosak voltak. A medencék egy kicsit lehetnének melegebbek- és itt nem a gyógymedencére gondolok-,valamint ha a szobákban egy ablakra szúnyogháló kerülne,akkor megoldódna a szúnyog és a poloska invázió kérdése.
2025. október 08. szerda, 5.00 / 5
Egyéni utazó
Spa superior kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Kellemes pihenes a Karos Spa- ban"
Pihenteto napokat toltottunk itt baratokkal teljes elegedettseggel nem eloszor es nem is utoljara..
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szabó Gábor - Front office manager
2025. október 15. szerda
2025. október 15. szerda
Kedves Vendégünk!
Nagyon köszönjük pozitív értékelését és hogy nálunk pihentek! Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk!
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
Hotel Karos Spa
Nagyon köszönjük pozitív értékelését és hogy nálunk pihentek! Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk!
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
Hotel Karos Spa
2025. október 07. kedd, 4.62 / 5
Egyéni utazó
Spa superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Gyerek medence víze nem volt megfeleő, hideg volt szombat és vasárnap.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szabó Gábor - Front office manager
2025. október 15. szerda
2025. október 15. szerda
Kedves Vendégünk!
Nagyon köszönjük pozitív értékelését és hogy nálunk pihentek! Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk! Természetesen az illetékes vezetővel át fogjuk beszélni az Ön álal leírtakat! Elnézést kérünk!
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
Hotel Karos Spa
Nagyon köszönjük pozitív értékelését és hogy nálunk pihentek! Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk! Természetesen az illetékes vezetővel át fogjuk beszélni az Ön álal leírtakat! Elnézést kérünk!
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
Hotel Karos Spa
Dénesné, 2025. október 06. hétfő, 4.62 / 5
Egyéni utazó
Spa superior apartszoba (2 felnőtt + 2 gyerek részére)
3 éjszakát töltött itt
A szállás nagyon tetszett. Elégedett voltam a személyzettel. Kedvesek és szolgálatkészek voltak. A szoba rendezett és tiszta volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szabó Gábor - Front office manager
2025. október 15. szerda
2025. október 15. szerda
Kedves Vendégünk!
Nagyon köszönjük pozitív értékelését és hogy nálunk pihentek! Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk!
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
Hotel Karos Spa
Nagyon köszönjük pozitív értékelését és hogy nálunk pihentek! Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk!
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
Hotel Karos Spa
Paceka Erzsébet , 2025. október 01. szerda, 5.00 / 5
Idősebb pár
Spa superior kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Kellemes napok Karos Spa ban"
Visszajáro vendégek vagyunk már 15 éve, mindennel tökéletesen meg voltunk elégedve, wellness részleg kiváló,környéken sok a látnivaló, csak ajánlani tudom mindenkinek.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szabó Gábor - Front office manager
2025. október 15. szerda
2025. október 15. szerda
Kedves Erzsébet!
Nagyon köszönjük a pozitív értékelését, a kedves szavakat és hogy már sokadszor nálunk pihentek! Örülünk, hogy ismét jól érezték magukat nálunk!
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
Hotel Karos Spa
Nagyon köszönjük a pozitív értékelését, a kedves szavakat és hogy már sokadszor nálunk pihentek! Örülünk, hogy ismét jól érezték magukat nálunk!
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
Hotel Karos Spa
IstvÁn, 2025. szeptember 28. vasárnap, 3.88 / 5
Egyéni utazó
Spa superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Felújítást végeztek nem lehetett normálisan pihenni, velnes részlegen nem működött minden
2025. szeptember 21. vasárnap, 2.38 / 5
Fiatal pár
Spa superior kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
-Napozó ágyon nem volt matrac, válsz erre törülközre feküdj 🤔 négy csillagos hotel ilyen még nem volt. -Wellnes része a mozgásban korlátozott dolgozó kritikán aluli nem adott szauna lepedőt. -Szauna szeánsz 8 perces nulla 000 1500ft ért felháborító ez a szolgáltatásban benne szokott lenni. -Ugy ahogy a hangtál fürdő az tökéletes volt és még fizetni se kellett. -öt nap alatt takarító nem volt a szobában, -három napig vizes köntösben és törülközővel , nem volt kellemes, -tányèrok koszosak, étel hideg zsíros választék gyér. -Wellnes kiváló -szemèlyzet a recepción mogorva, kívánták a három órát utána adták oda a szobát, végig néztek szemrebbenés nélkül hogy ott várunk egy óra hosszát, másoknak adták ki a szobákat, felhasználó! -Nem beszélve a poloskák naponta 20-30db össze csapatunk és abban a büzben aludni, mivel ablakot nem lehet nyitva tartani nem kellemes.
Attilane, 2025. szeptember 12. péntek, 5.00 / 5
Idősebb pár
Spa superior kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Jó szálloda !"
Visszatérő vendégek vagyunk , örömmel láttuk, hogy a szálloda a megújulásra törekszik , ha egészségünk engedi vendégeik leszünk továbbra is !
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szabó Gábor - Front office manager
2025. október 15. szerda
2025. október 15. szerda
Kedves Vendégünk!
Nagyon köszönjük pozitív értékelését és hogy már sokadjára nálunk pihentek! Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk!
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
Hotel Karos Spa
Nagyon köszönjük pozitív értékelését és hogy már sokadjára nálunk pihentek! Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk!
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
Hotel Karos Spa
Zoltán, 2025. szeptember 01. hétfő, 4.50 / 5
Egyéni utazó
Spa superior kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Az élelmezést leszámítva jól éreztem magam."
Gasztronómiai élményekben nem gazdagodtam mivel Magyar ember vagyok hiányoltam a reggelinél az erős paprikát.Vacsoránál a kacsa aprólék leves csak csontból állt.a sertés csülök sütve ehetetlen volt még az evőeszköz kés sem tudta elvágni sokan vettek belőle de észrevételem szerint mindenki otthagyta az asztalon ez számításaim szerint 50000-70000 forint pénzkidobás volt az ablakon.A kávé ihatatlan volt.A tonhalkrém nem krém volt és tiszta ecet íze volt.Reggelinél a péksütemények és a kenyér nem friss volt!Nagyon sok 4 csillagos szállodában voltam már de ilyen rossz minőségű étel nem volt egyik helyen sem.Van mit fejlődniük gasztronómia terén.
Dr. Szilvási József, 2025. augusztus 04. hétfő, 5.00 / 5
Idősebb pár
Spa superior kétágyas szoba
6 éjszakát töltött itt
Minden nagyon jó volt. Sajnos Wellnesst nem tudtuk igénybe venni a feleségemnek megfájdult a dereka. Egyébként szeretnék köszönetet mondani,hogy a bank kártyám limitje miatt jelentkező problémát sikerült gyorsan megoldani. Tisztelettel: Dr. Szilvási család.
Mónika, 2025. augusztus 02. szombat, 5.00 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Spa superior kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Kellemes pihenés a Karos Spa-ban"
Nagyon csendes szinten volt a szobánk. Sajnos "bogárveszély" miatt nem nagyon tudtunk szellőztetni, bár írásban tájékoztattak minket.
Lászlóné, 2025. augusztus 02. szombat, 4.75 / 5
Kisgyerekes család
Spa superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Szuper kikapcsolódás."
Kellemes pihenés. Udvarias kiszolgálás. Bőséges büféreggeli és vacsora kínálat. Tiszta szoba. Nyugodt szállás. Tágas fürdőszoba. Javaslat: szúnyogháló vagy az ablakra, vagy teraszajtóra, hogy éjszaka nem kelljen a légkondit használni. Terasz és ablakpárkány napi takarítása, a fecskefészek miatt.
Gyöngyi , 2025. augusztus 02. szombat, 2.50 / 5
Kisgyerekes család
Spa superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A velnes tetszett. Az ételek pocsékok a gyerekek egy este tudtak vacsorázni a szállodába kettő este étterembe kellett mennünk. Az
András, 2025. június 30. hétfő, 5.00 / 5
Egyéni utazó
Spa superior kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
"Kellemes napok a Karos Spaba"
Nagyon jól éreztük magunkat szívesen visszamennénk máskor is .Nagyon tetszett az élőzene. üdvözöljük Kokót Pásztóról ,szimpatikus volt a zenész kár hogy kevés vendég mutatott érdeklődést de ez nem a szálloda hibája.Finomak voltak az ételek , a személyzet kedves volt , a Wellness is nagyon tetszett. Visszatértünk ide.
2025. június 26. csütörtök, 4.88 / 5
Idősebb pár
Spa superior kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Kellemes két nap volt!"
Nagyfokú tisztaság, kiváló ételek! Sajnos a wellness medencékben közép tájt lépcső volt, ami nehezen lehetett látni! A kinti medencénél volt korlát és láható volt a lépcső!
Róbert, 2025. június 17. kedd, 5.00 / 5
Idősebb pár
Spa superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Kellemes pünkösd a Karos spa-ban"
A wc nehezen öblített. Nem volt pumpa hozzá. Egyébként összességében elégedettek voltunk. Bátran merjük ajánlani az ismerőseinknek.
LajosnÉ, 2025. június 16. hétfő, 4.50 / 5
Idősebb pár
Spa superior kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Az étkezésválasztéka nem volt számomra megfelelő. Egyik nap halászlé, s húsleves. Nem tudtam levest enni. Nem eszek húst, se halat. Semmilyen zöldség vagy sajt nem volt panirozva. Végül egy tésztasalátát ettem. Több húsmentes választék jó lett volna.
Zoltán , 2025. június 10. kedd, 3.75 / 5
Egyéni utazó
Spa superior kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Egy jó szálloda kisebb hiányosságokkal!"
Wellness szuper volt, személyzet unott, nem mosolygott! Takarítás, törülköző csere egyszer sem volt! Gyermek nem kapott köntöst. Nagyon jó reggeli és vacsora!
2025. június 04. szerda, 4.50 / 5
Idősebb pár
Spa superior kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Felkerült,az ide még vissza jövünk listánkra!😃"
Kissé zajos volt napközben a szoba,ami zavaró volt.Felújítás folyhatott a legfelsö szinten.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szabó Gábor - Front office manager
2025. június 14. szombat
2025. június 14. szombat
Kedves Vendégünk!
Köszönjük értékelését és hogy nálunk pihentek. Örülünk hogy jól érezték magukat nálunk, várjuk Önöket legközelebb is sok szeretettel.
Hotel Karos Spa
Köszönjük értékelését és hogy nálunk pihentek. Örülünk hogy jól érezték magukat nálunk, várjuk Önöket legközelebb is sok szeretettel.
Hotel Karos Spa
Kóbor Ferenc, 2025. május 26. hétfő, 5.00 / 5
Egyéni utazó
Spa superior kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Nagyon jó hely a Karos Spal Hotel "
Nagyon jó éreztük magunkat ,mindennel meg voltunk elégedve !
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szabó Gábor - Front office manager
2025. június 14. szombat
2025. június 14. szombat
Kedves Ferenc!
Nagyon köszönjük pozitív értékelését és hogy nálunk pihentek. Nagyon örülünk hogy jól érezték magukat nálunk, várjuk Önöket legközelebb is sok szeretettel.
Hotel Karos Spa
Nagyon köszönjük pozitív értékelését és hogy nálunk pihentek. Nagyon örülünk hogy jól érezték magukat nálunk, várjuk Önöket legközelebb is sok szeretettel.
Hotel Karos Spa
Luis, 2025. február 24. hétfő, 3.75 / 5
Kisgyerekes család
Spa superior apartszoba (2 felnőtt + 2 gyerek részére)
2 éjszakát töltött itt
"Család"
Többnyire meg voltunk elégedve mindennel, főleg a wellness részleggel, finom ételek voltak kínálva z étteremben. A személyzet nagyon kedves, jól dolgoznak, még a gyokornokok is érvényes. Ami viszont nagyon zavaros volt, a fűtés szabályzása. A fali termosztát (mindkét szóbában) nagyon érzényre van beállítva, gyakorlatilag a legkisebb huzatra is ki/be-, be/ki- kapcsolt; a termosztáton lévő levegőkeringetés kapcsolóját nem működött, vagy nem volt beállítva. Nem akartunk ebből nagy problémát csinálni, de örülnénk ha a karbantartók megnézik, főleg amikor az apartmanokat kis gyerkes csládnak van kiadva, és fontos nekik a zavartalan alvás/pihenés.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szabó Gábor - Front office manager
2025. február 26. szerda
2025. február 26. szerda
Kedves Vendégünk!
Köszönjük pozitív visszajelzésüket és örülünk hogy összességében jól érezték magukat nálunk. A szálloda egyfolytában azon dolgozik, hogy emelje szolgáltatásai színvonalát és kiküszöbölje az előforduló technikai hibákat! Sajnos a termosztátok a nyílászárók nyitásánál egyből kikapcsolják a a fűtést energia takarékosság céljából. Valószínűleg ez lehetett a probléma.
Várjuk önöket legközelebb is sok szeretettel:
Hotel Karos Spa
Köszönjük pozitív visszajelzésüket és örülünk hogy összességében jól érezték magukat nálunk. A szálloda egyfolytában azon dolgozik, hogy emelje szolgáltatásai színvonalát és kiküszöbölje az előforduló technikai hibákat! Sajnos a termosztátok a nyílászárók nyitásánál egyből kikapcsolják a a fűtést energia takarékosság céljából. Valószínűleg ez lehetett a probléma.
Várjuk önöket legközelebb is sok szeretettel:
Hotel Karos Spa
Bálint, 2025. január 11. szombat, 4.25 / 5
Kisgyerekes család
Spa superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Prima! "
Személyzet barátságos, mindent megold amit tud. Tiszta és rendezett medence rész, elvonulási lehetőség az idősebbeknek is.
Éva , 2025. január 03. péntek, 4.57 / 5
Egyéni utazó
Spa superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"pihenés a Karos spa-ban."
Nagyon szép ,tiszta szálloda. A recepción viszont sajnos nagyon barátságtalanok az alaklmazottak. Nincs hely hova letenni a táskát. A wellnesben kevés a pihenőágy, szék sincs. A gyógyvíz csoda.
Barnabásné, 2024. december 30. hétfő, 4.12 / 5
Idősebb pár
Spa superior kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Feltöltő wellness"
Jól éreztük magunkat, de legközelebb nem csúcsidőt( teltházas) fogunk választani.
Margit, 2024. december 02. hétfő, 4.88 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Spa superior kontakt szoba (összenyitható szobatípus)
2 éjszakát töltött itt
"Adventi pihenés Zalakaroson "
Az ott dolgozók kedvesek, segítőkészek voltak. A reggeli és a vacsora bőséges, minden igényt kielégítő volt. Lenyűgöző tea, gyümölcslé és tej választék. A sütemények mindig nagyon finomak voltak, a kedvencünk az almás pite volt A hotel nagyon hangulatos volt karácsonyi díszítés és a kültéri világítások miatt. A gyerekek nagyon örültek a számítógépeknek, a pingpongnak. A medencék közül az úszó, és az örvény tetszett a legjobban. Az egyetlen negatívum: nagyon meleg volt a szobában. Első éjszaka nehezen tudtunk elaludni a kikapcsolt fütés és a nyitott ablakok ellenére. A második éjszaka már tökéletes volt a hőmérséklet. Összességében mindennel nagyon meg voltunk elégedve.
2024. november 25. hétfő, 4.12 / 5
Baráti társaságok
Spa superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Jo hetvege a Karos Spaban."
Ételekkel kevesbe voltam elegedett.
Irén, 2024. november 23. szombat, 4.12 / 5
Idősebb pár
Spa superior kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Hotel Karos Spa"
Tisztaság volt mindenütt, a személyzet készséges, udvarias. A fürdőszobában azonban nagyon alacsony a wc, idősebbek lévén már nehéz leülni rá és felkelni róla. Egy kapaszkodó is elkelne oda.
Tibor, 2024. szeptember 22. vasárnap, 5.00 / 5
Idősebb pár
Spa superior kétágyas szoba
6 éjszakát töltött itt
"Igazi pihenés!"
A személyzet kedves,udvarias. Finom ételek,tisztaság. Ajànlom másoknak is! Tibor
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szabolcsi Klaudia - Marketing asszisztens
2024. október 29. kedd
2024. október 29. kedd
Kedves Vendégünk! Köszönjük maximális pontszámait és dicsérő mondatait is. Mindig öröm számunkra, ha szállodánk szolgáltatásai elnyeri vendégeink tetszését. Reméljük mihamarabb visszatér hozzánk. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
Marianna, 2024. augusztus 16. péntek, 4.00 / 5
Egyéni utazó
Spa superior kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Nagyon szép hely, a wellnes szuper. A szállodát 4 csillagosnak nem mondanám. A szoba toszta volt, viszont az ágy nagyon kényelmetlen! Egy cseppet sem lehetett pihenni rajta! Az ágynemű huzat foltos volt. A függöny szakadozott. Mi egy sarki szobát kaptunk, hát a kilátás nem volt valami szép. Érkezéskor nem rugalmasak. Messziről jöttünk, és percre pontosan betartották az èrkezés időpontját ! Egy percel előbb sem lehetett elfoglalni a szállást. Más szállodába ez nem volt probléma. De amugy jó éreztük magunkat!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Pusztay Nikolett - Marketing asszisztens
2024. augusztus 29. csütörtök
2024. augusztus 29. csütörtök
Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy megtisztelt minket véleményével és észrevételeivel, ezekből a visszajelzésekből tudunk a jövőben fejlődni. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
2024. augusztus 05. hétfő, 3.88 / 5
Idősebb pár
Spa superior kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
Ez a hotel inkább a kisgyerekkel utazó,nem pihenni vágyó vendégeknek ajánlott! Rengeteg gyerek, vacsoránál tumultus,ricsaj,visító gyerekek. A személyzet kissé ideges,nem túl barátságos. Mi ide többet nem megyünk,de a hotel adottságai jók. A kinti wellness medence vize hideg.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Pusztay Nikolett - Marketing asszisztens
2024. augusztus 06. kedd
2024. augusztus 06. kedd
Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy megtisztelt minket véleményével és észrevételeivel, ezekből a visszajelzésekből tudunk a jövőben fejlődni. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa****
Éva , 2024. július 22. hétfő, 2.88 / 5
Idősebb pár
Spa superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Hát ez most nem olyan volt."
Pontosan 20 éve járunk oda. Fokozatosan romlik. Az utolsó estén nemigen volt fogyasztásunk. Két szelet dinnye egy panakotta. A gyerekek amit szeretnek nem volt. De volt pl. Kacsanyelv. Kérdezem, kinek? Mert felnőttként se tudtuk megenni. A személyzet szinte utálkozva van jelen. Ennyi pénzért sokkal többet kell nyújtani.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Pusztay Nikolett - Marketing asszisztens
2024. július 26. péntek
2024. július 26. péntek
Kedves Vendégünk! Először is szeretnénk megköszönni, hogy a Hotel Karos Spa-t választották pihenésük helyszínéül. Nagyon szépen köszönjük, hogy időt szakított arra, hogy tapasztalatait megossza velünk, hiszen rendkívül fontosak számunkra vendégeink észrevételei, javaslatai, kritikái. Elsődleges célunk szolgáltatásaink megfelelő minőségben történő biztosítása vendégeink zavartalan pihenése, kikapcsolódása, ezért igyekszünk mindent megtenni annak érdekében, hogy a bejegyzésben leírt negatívumok megszüntetésével javítsunk szállodánk színvonalán. Örülünk, hogy itt tartózkodásuk alatt pozitív élményekkel is gazdagodtak és reméljük, hogy hamarosan újra visszatérnek hozzánk.
Üdvözlettel: Hotel Karos Spa****
Üdvözlettel: Hotel Karos Spa****
2024. július 17. szerda, 4.12 / 5
Kisgyerekes család
Spa superior apartszoba (2 felnőtt + 2 gyerek részére)
3 éjszakát töltött itt
"4 nap a karosban"
A konyha nem mindig éri el a kívánt eredményt
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Pusztay Nikolett - Marketing asszisztens
2024. július 22. hétfő
2024. július 22. hétfő
Kedves Vendégünk! Köszönjük értékelését! Mindig nagy öröm számunkra, ha vendégeink elégedetten, kellemes élményekkel távoznak szállodánkból. Reméljük, a közeljövőben ismét ellátogatnak hozzánk, s konstruktív észrevételeit szem előtt tartva igyekszünk az apró kellemetlenségeket kiküszöbölni. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa****
Gábor, 2024. július 15. hétfő, 4.88 / 5
Kisgyerekes család
Spa superior kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
"Hotel Karos Spa"
Kisgyerekes család vagyunk ,nekünk tökéletes volt ott nyaralni.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Pusztay Nikolett - Marketing asszisztens
2024. július 18. csütörtök
2024. július 18. csütörtök
Kedves Vendégünk! Mindig öröm számunkra, ha szállodánk szolgáltatásai elnyeri vendégeink tetszését. Reméljük lesz még alkalmunk vendégeink között köszönteni Önöket. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
Adrienn, 2024. június 28. péntek, 5.00 / 5
Kisgyerekes család
Spa superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Szuper 4 nap a Karosban"
Tavaly nyáron nyaraltunk itt,mások ajánlása után jöttünk,és most sem csalódtunk,szuper hely!Tisztaság,jó illat,kedves kiszolgálás,finom ételek,a wellness szenzációs,már most visszamennénk!Remek pihenés,a medence mellett,melynek kiváló a hőmérséklete.A játékasztalok szuperek,a játékszoba szintén.Ajánlom mindenkinek!!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Pusztay Nikolett - Marketing asszisztens
2024. július 05. péntek
2024. július 05. péntek
Kedves Vendégünk! Mindig öröm számunkra, ha szállodánk szolgáltatásai elnyeri vendégeink tetszését. Reméljük lesz még alkalmunk vendégeink között köszönteni Önöket. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
2024. június 01. szombat, 4.88 / 5
Idősebb pár
Spa superior kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Szuper kikapcsolódás, pihenés a Karos Spá-ban!"
Minden nagyon szép, tiszta, a személyzet nagyon kedves, a wellness szuper, a vacsora menűi nekünk nem nagyon izlett, lehetett volna rántottsajt, vagy rántotthús, csirke, sertés, azoknak akik nem szeretik, a szaftos eteleket, vagy a fűszeres ételeket.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2024. június 06. csütörtök
2024. június 06. csütörtök
Kedves Vendégünk! Köszönjük értékelését! Mindig nagy öröm számunkra, ha vendégeink elégedetten, kellemes élményekkel távoznak szállodánkból. Reméljük, a közeljövőben ismét ellátogatnak hozzánk, s konstruktív észrevételeit szem előtt tartva igyekszünk az apró kellemetlenségeket kiküszöbölni. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
Zoltánné , 2024. április 15. hétfő, 4.62 / 5
Idősebb pár
Spa superior kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Remek hétvége "
Rugalmas probléma megoldása.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2024. április 24. szerda
2024. április 24. szerda
Nagyon örülünk, hogy vendégeink között köszönthettük Önöket és köszönjük a visszajelzésüket! Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
Csabane, 2024. április 02. kedd, 4.75 / 5
Idősebb pár
Spa superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Hotel Karos Spa"
minden tettszett csak egy gond volt a 427 es szobába voltunk és az ágynak a matraca nagyon rossz volt a földön aludtam utolso éjszaka mert már nem birta aderakam
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2024. április 03. szerda
2024. április 03. szerda
Kedves Vendégünk! Nagyon sajnáljuk, hogy kellemetlenség érte Önt. Reméljük, a közeljövőben ismét ellátogat hozzánk, s konstruktív észrevételeit szem előtt tartva igyekszünk az apró kellemetlenségeket kiküszöbölni. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
Bugyi István, 2024. április 01. hétfő, 2.12 / 5
Egyéni utazó
Spa superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Szörnyű pihenés"
a matracok bevonata vizhatlan anyaggal szörnyű annak ajállom 3 éjszakára aki kitalálta pihenésre.Már3-ik alkalommal jártam itt de ez volt alegrosszab.Ezelőtt 5 éve még a teraszon hamutárca volt adohányosoknak kitéve most meg az asztalon egy olyan figyelmeztető papir volt ha rágyútok a teraszon akkor 25000Ft büntetést kapok az extra takaritásert.Én elhiszem hogy valakit zavar a dohány füst de ekkora hotel el lehet osztani két részre.A medene melleti dohányzásra kijelölt helyre a megépitőjét álitanám ki egy viharos szélben vagy esőben.Hiába a dohányos nem ember az önök szemében a többi dohányos véleménye is ez volt.Az étkezés nagyon leromlott,a vacsorához kihozott italhoz az első helyen fizettem szerviz dijat.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2024. április 03. szerda
2024. április 03. szerda
Kedves Vendégünk! Jogszabálynak megfelelően járunk el, szállodánk területén a dohányzást illetően. Köszönjük, hogy megtisztelt minket véleményével és észrevételeivel, ezekből a visszajelzésekből tudunk a jövőben fejlődni. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
Dabizs Ágnes, 2024. április 01. hétfő, 5.00 / 5
Idősebb pár
Spa superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Kellemes 4 napot töltöttünk el, máskor is megyünk! "
Nekem a Recepciós hölgyek kicsit fásultnak tünetek.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2024. április 03. szerda
2024. április 03. szerda
Kedves Vendégünk! Köszönjük értékelését! Mindig nagy öröm számunkra, ha vendégeink elégedetten, kellemes élményekkel távoznak szállodánkból. Reméljük, a közeljövőben ismét ellátogatnak hozzánk, s konstruktív észrevételeit szem előtt tartva igyekszünk az apró kellemetlenségeket kiküszöbölni. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
Éva, 2024. március 20. szerda, 4.00 / 5
Idősebb pár
Spa superior kétágyas szoba
6 éjszakát töltött itt
"1 hét feltöltődés a Karos Spa-ban"
Nem először voltam itt, tudtam mire számíthatok. A recepció okozott csalódást, mivel a 3. szoba volt csak megfelelő: az első az ötödiken volt, ahol egész nap a fejünk felett fúrtak, a zaj miatt nem lehetett a szobában megmaradni. (Egyébként nagyon kevesen voltak a szállodában, érthetetlen, miért kellett azokat a szobákat kiadni.) A 2. fürdőszobájában pergett le a festék, és penészes volt. A recepciósok még csak elnézést sem kértek a kellemetlenségért. Szerencsére mind a takarító, mind az éttermi személyzet viselkedése ennek az ellenkezője volt, és így feledtette a recepciósok viselkedését.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2024. április 03. szerda
2024. április 03. szerda
Kedves Vendégünk! Elnézését kérem a kollégáim viselkedése miatt. Reméljük, a közeljövőben ismét ellátogatnak hozzánk, s konstruktív észrevételeit szem előtt tartva igyekszünk az apró kellemetlenségeket kiküszöbölni. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
Erika, 2024. február 28. szerda, 4.88 / 5
Idősebb pár
Spa superior kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Szuper kikapcsolódás a Karosban. "
A Wellnes nagyon tetszett!!!! A konyha szuper volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2024. március 01. péntek
2024. március 01. péntek
Kedves Vendégünk! Mindig öröm számunkra, ha szállodánk szolgáltatásai elnyeri vendégeink tetszését. Reméljük lesz még alkalmunk vendégeink között köszönteni Önöket. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
György, 2024. február 26. hétfő, 3.00 / 5
Fiatal pár
Spa superior apartszoba (2 felnőtt + 2 gyerek részére)
4 éjszakát töltött itt
"Sajnos csalodás,"
Sajnos a szállás nem volt elfogadható, a fűtésben dolgozó klíma egység hibás. Többszöri jelzésre se javítottak,
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2024. március 01. péntek
2024. március 01. péntek
Kedves Vendégünk! Elnézését kérem, a kellemetlenségért. Reméljük, a közeljövőben ismét ellátogatnak hozzánk, s konstruktív észrevételeit szem előtt tartva igyekszünk az apró kellemetlenségeket kiküszöbölni. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
2024. február 13. kedd, 4.12 / 5
Baráti társaságok
Spa superior kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"szuper hétvége volt a Hotel Karos Spa ban"
A svéd asztalos vacsora lehetne bőségesseb.( csirke féle, sültek, rántott dolgok) Amit nagyon hiányoltunk hogy egy kancsó víz sem volt kirakva a vacsorához. Az ételek nagyon finomak voltak.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2024. február 19. hétfő
2024. február 19. hétfő
Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy pihenésük helyszínéül szállodánkat választották, és elégedettségüket itt is megosztották velünk! Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat! Reméljük, hamarosan újra elkényeztethetjük Önöket hotelünkben! Üdvözlettel, Hotel Karos Spa
Zsuzsanna, 2024. február 05. hétfő, 5.00 / 5
Egyéni utazó
Spa superior kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Hotel Karos Spa"
A pincérek nagyon kedvesek, udvariasak, mosolygosak voltak.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2024. február 14. szerda
2024. február 14. szerda
Kedves Vendégünk! Köszönjük maximális pontszámait és dicsérő mondatait is. A pozitív visszajelzések mindig nagy örömet okoznak számunkra, hiszen Vendégeink elégedettségének elérése jelenti legfőbb célkitűzésünket. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
Zsolt Miklos, 2024. január 26. péntek, 5.00 / 5
Idősebb pár
Spa superior kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Kifogástalan pihenés "
Maximális elégedettséggel töltöttük az időnket. Az étkezés nagyon jól és pontosan volt megszervezve. A kivitelezés pontos és minden igényt kielégítő. Gratulálok a szervezéséhez.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2024. január 30. kedd
2024. január 30. kedd
Kedves Vendégünk! Köszönjük maximális pontszámait és dicsérő mondatait is. A pozitív visszajelzések mindig nagy örömet okoznak számunkra, hiszen Vendégeink elégedettségének elérése jelenti legfőbb célkitűzésünket. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
Zsuzsanna, 2024. január 25. csütörtök, 4.88 / 5
Idősebb pár
Spa superior kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Remek pihi volt"
Minden megfelelő volt talán a reggeli valszték egy kicsit keves volt
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2024. január 30. kedd
2024. január 30. kedd
Kedves Vendégünk! Köszönjük értékelését! Mindig nagy öröm számunkra, ha vendégeink elégedetten, kellemes élményekkel távoznak szállodánkból. Reméljük, a közeljövőben ismét ellátogatnak hozzánk, s konstruktív észrevételeit szem előtt tartva igyekszünk az apró kellemetlenségeket kiküszöbölni. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
János, 2024. január 18. csütörtök, 4.50 / 5
Idősebb pár
Spa superior kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Kellemes négy nap, jó időben, kiváló minden."
Nagyon jól éreztük magunkat a szállodában, különösen a kellemes medencékben. talán kényelmesek is voltunk ahhoz, hogy a településen sétálgassunk, a szálloda szolgáltatásai mindent pótoltak. Köszönettel a Személyzetnek.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2024. január 24. szerda
2024. január 24. szerda
Kedves Vendégünk! Köszönjük maximális pontszámait és dicsérő mondatait is. A pozitív visszajelzések mindig nagy örömet okoznak számunkra, hiszen Vendégeink elégedettségének elérése jelenti legfőbb célkitűzésünket. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
Peter, 2024. január 18. csütörtök, 1.88 / 5
Kisgyerekes család
Spa superior apartszoba (2 felnőtt + 2 gyerek részére)
2 éjszakát töltött itt
"Soha többet "
Januárban mentünk 2 kisgyerekkel 4 éjszakára a gyerek medence és a többi medence hőmérséklete a közelében sem volt a kiírt hőmérsékletének gondolom mivel kevesen voltak a szállodában nem érte meg felfűteni rendesen a vizet és a gyerekeim meg fáztak a második éjszaka rohantunk az ügyeletre Nagykanizsára mert olyan beteg lett a 3 éves gyerekem és persze a szállodában orvos nem volt.. Orvosi papírral tudom igazolni amit az ügyeleten adtak hogy a hideg víztől lett beteg a gyerekem így a második éjszaka haza kellett jönnünk.. Mi mivel 4 en voltunk 2felnott 2gyerek az apartman épületben kaptunk szobát a két erkély ajtajain szó szerint fújt be a szél mert rosszul zárodtak kint -4 fok volt a fűtés nem bírta kompenzálni így egyfolytában ment csörgött dúr rögöt az a rossz klímás fűtés. A lépcsőházat sem fűtötték a szobából kilépve egyből a hidegben kellett menni köntösben át a wellness épületbe ráadásul Egy szó szerint 0 fokos mélygarázson is keresztül kell menni hogy át érjünk a wellness épületbe. Felháborító ami történt a gyerekeim azóta is köhögnel és taknyolnak..
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2024. január 24. szerda
2024. január 24. szerda
Kedves Vendégünk! Először is szeretnénk megköszönni, hogy a Hotel Karos Spa-t választották pihenésük helyszínéül. Nagyon szépen köszönjük, hogy időt szakított arra, hogy tapasztalatait megossza velünk, hiszen rendkívül fontosak számunkra vendégeink észrevételei, javaslatai, kritikái. Elsődleges célunk szolgáltatásaink megfelelő minőségben történő biztosítása vendégeink zavartalan pihenése, kikapcsolódása, ezért igyekszünk mindent megtenni annak érdekében, hogy a bejegyzésben leírt negatívumok megszüntetésével javítsunk szállodánk színvonalán. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Gyakori kérdések
- Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
- Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Karos Spa szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
- Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
- Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
- Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
- Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
- Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
- Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk. - Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
- Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
- Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
- A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon. - Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Hotel Karos Spa korább vendégei?Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Spa superior kétágyas szoba, Spa superior kontakt szoba (összenyitható szobatípus) és Spa superior apartszoba (2 felnőtt + 2 gyerek részére).
- Kiknek ajánljuk a Hotel Karos Spa szálláshelyet?Korábbi vendégeink közül a nagygyerekes családok, az idősebb párok, az egyéni utazók és a kisgyerekes családok érezték magukat a legjobban.
