Majerik Hotel, Hévíz - értékelések, vélemények
A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik a Szállásvadászon foglaltak és már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Tudj meg többet az értékelésekről!
Majerik Hotel, Hévíz >>
4.62 / 5
KIVÁLÓ
451
vélemény
vélemény
4.79
Személyzet
4.78
Tisztaság
4.68
Ár / érték arány
4.53
Kényelem
(szoba)
(szoba)
4.35
Szolgáltatások
4.58
Étkezés
4.84
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (19 darab) számoltuk ki.
Vélemények, értékelések
Kálmán, 2024. augusztus 23. péntek, 4.86 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Ár- értékarány nagyon jó. Pihenésre kiváló"
A szoba kellemes tiszta, légkondicionált volt, az erkély kissé elhanyagolt, a fürdőszoba felújításra szorul, de ettől függetlenül minden igényt kielégitett. Az ételek kitűnően voltak. Ami kicsit nehézkes volt az a parkolás végrehajtási.
Schafferné Vámosi Ágnes, 2024. augusztus 04. vasárnap, 5.00 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
8 éjszakát töltött itt
"Nyári nyaralás"
Nagyon jó volt a szálloda.Nagyon jól éreztük magunkat. a személyzet nagyon kedves volt. a svéd asztal tökéletes volt.Máskor is megyünk!
2024. július 09. kedd, 4.50 / 5
Baráti társaságok
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Pihentető,nyugadalmas hétvége Hévízen"
A központban található a szálloda és megis nagyon csendes, a fürdő bejárata 3 percnyi sétára van. Praktikus egyszerű berendezés kényelmes ággyal. A terasz ajtaján a szúnyogháló es a szárító nagyon hasznos! Örültünk az arban kedvező igazán ízletes étkezési lehetősegnek és a kinti terasz kialakításnak.
Márta, 2024. július 04. csütörtök, 5.00 / 5
Egyéni utazó
Egyágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Remek Hotel a tófürdőhöz közel."
A hotel személyzete ,kedves volt.A szobám tisztán szépen várt engem. Az ellátás félpanziót kértem kitünő volt. mindent egybevéve évek óta visszajáró vendég vagyok,és elégedett.
Lajos , 2024. június 27. csütörtök, 4.62 / 5
Egyéni utazó
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Kellemes pihentető néhány nap a Hotel Majerikban."
Szűk a választási lehetőség a TV csatornák közül.
Gábor, 2024. június 23. vasárnap, 5.00 / 5
Egyéni utazó
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Majerik Hotel"
Nem egyszer és remélem nem utoljára voltam a Majerikben. Nagyon tetszett.
Bíró, 2024. május 21. kedd, 4.50 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Pünkösdi hétvége "
A reggelinél jólenne ha nem Nescafé lenne az automatában! A fürdőszoba világitása nem megfelelő, gyenge.
2024. január 02. kedd, 5.00 / 5
Egyéni utazó
Egyágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Hévízi tavi fürdőzés"
Nagyon jó pihenési és kikapcsolódási lehetőségem volt Hévízen. Máskor is szívesen tölteném el a szabadidőmet Hévízen. A szolgáltatás nagyon jó volt.
Jánosné, 2023. július 27. csütörtök, 5.00 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Nyaralás Hévízen "
Kiváló az elhelyezkedés nagyon tiszta és nagyon kedvesek a dolgozók és az éttermi dolgozók is.
Ellenbacher Kârolyné, 2023. július 11. kedd, 4.38 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Szép hétvége!"
Ételek,kiszolgâlâs,kedvesség mind mind tökéketes volt! De igen volt ami nem teljeskörűen jó volt! A velnesz részleg nem üzemelt ,pedig fõként azt vettük célba hogy kedvezõ âron belül velnesz is legyen! De csalódâs volt! A takarîtó személyzet kopogâs nélkül zavartâk a vendéget! Pedig ez alap feladat lenne! Reggel arra ébredt az ember hogy csörgés zörgés pirszîvózâs van körülödtünk! Természetesen megértem hogy sok vendég fogadâsâra kell felkészülni, de valahogy ne pihenõ idõben tegye! Hiânyoltam a szülinapos vendégek kis kedvességét ,szülinapi velnesz gétvége lett volna az uticélom,sajnos semmit nem érzékeltem ebbõl semmit! Egy másik hotelben jârtam tavaly és itt figyektek a szülinapis vendégekre vagy névnaposra! Nagyon tetszett! Itt semmi! Ezt hiânyoltam! Szerintem be kellene vezetni itt us ! Sokkal jobb marketing fogâs lenne!
Ferencné, 2023. június 22. csütörtök, 3.40 / 5
Csoport
Standard kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
"Hévíz,Majerik Hotel"
Kisebb volt a szobánk,mint előző években.Fürdőszobánk mennyezete előzőleg be volt ázva,fel volt hólyagozva a festék.Takarítás kivánni valót hagyott maga után.Most voltunk ott harmadszor,de most nem voltam elégedett. Foglaláskor úgy tájékoztattak bennünket,hogy csak svédasztalos reggelit kapunk.Nekünk a reggeli és vacsora lett volna jó.Arról csak a megérkezéskor kaptunk tájékoztatást,hogy lehetőség van 3.000.-Ft Menüből választani.Pár alkalommai éltünk is vele,vacsoráztunk.Jó volt .Azt hiányoltuk,hogy nem előre kaptuk meg a tájékoztatást erről.További szép napot kívánunk.Jakab Ferencné,Juhász Józsefné wellness részleg tudtommal nincs a szállodában.
2023. június 09. péntek, 4.25 / 5
Egyéni utazó
Standard kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
"Majerik Hotel"
A személyzet nagyon kedves, szolgálatkész. A konyha remek. Azonban a WIFI szolgáltatás egyáltalán nem működött, használhatatlan volt.
Hajdu Józsefné, 2023. június 05. hétfő, 5.00 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"A bakancslistán kipipálhatom Hévízi nyaralásunkat. Nagy élmény volt!"
A szobánk tiszta kényelmes ágy. A zuhanykabin viszont kicsi volt, egy 100kg ember már nem tudott volna belépni. A többi más maximálisan megfelelt az elvárásainknak.Szuper!!!
György, 2023. április 12. szerda, 4.12 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Majerik Hotel"
A fütés rendszer komoly javításra szorult .
Bíró Károlyné, 2022. november 05. szombat, 4.25 / 5
Egyéni utazó
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Majerik Hotel"
A szállás kicsit retró volt,de nekem így tetszett.A régi autóbusz megálló az ablakból szörnyű volt.
2022. november 01. kedd, 3.88 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"3 nap Hévizen"
A szállás tiszta volt,de nagyon régi stílusú, fútés nem volt, csak kérésre kapcsolták be a klímát, amivel végül egész jól fel lehetett fűteni a szobát. A fürdőszobában nem volt fűtés. Az ételek finomak és ízletesek voltak, viszont a gyümölcslé, kávé borzalmas. A szaunát csak külön díj ellenében lehetett volna használni. A szálloda lokációja kiváló, de nagy felújításra lenne szükség.
István, 2022. szeptember 03. szombat, 3.12 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Az étkeztetés rontott a szálloda megítélésében."
Az étkeztetés gyenge átlagon aluli úgy mint az étel minősége és személyzet vonatkozásában.,
Tünde, 2022. szeptember 01. csütörtök, 4.25 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Pihenés Hévízen"
A reggeli jó volt és változatos, viszont a menüs vacsora, az sajnos nagyon gyenge.
Czérna Zoltánné, 2022. augusztus 23. kedd, 3.12 / 5
Csoport
Egyágyas szoba
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Remek hétvége a Hévíz-i Majerik Hotelben!"
A Majerik Hotel vendégellátása, az "ár-érték arány", a mai elvárásoknak, remek volt. A személyzet segítőkész, a szobák, eü. helységek tiszták, a fekvőhelyek kényelmesek, az étkeztetést is flottul megoldották. Az ételek háziasak, bőségesek. Komfort érzetünket fokozta, hogy a Majerik Hotel liftes!...Ez a Hotel a kevésbé tehetősek hotele! A környék annak ellenére, hogy a központban van, "csendes"! A Tófürdő 3 perc sétával elérhető. A gyógyvízben való lubickolást, fürdést-úszást kellemes és jótékony hatása miatt, mindenkinek ajánlom! A gyógyvíz kellemes hőfoka miatt, minden évszakban igénybe vehető! A délutánok és az esték viszont mozgalmasak! Utcai zenészek, utcabál, kiállítások, (amit megtapasztalhattunk 2022. augusztus 20.-án: meghitt, kenyérszentelő, KÉK TEMPLOM-i István a király, rock opera koncert, utána a Szent Koronát vivő, felemelő körmenettel), az utcákon "Lacipecsenyés" étkezési lehetőség...., finom fagylaltok, ízletes borok nagy kínálata...Bármilyen évszakban szívesen visszatérnénk! Czérnáné Marika M.o.-ról.
Zsolt, 2022. augusztus 07. vasárnap, 4.88 / 5
Fiatal pár
Apartman
7 éjszakát töltött itt
"Hévíz-Balaton"
Minden jó volt csak számomra a vacsora kevésnek bizonyult
2022. augusztus 02. kedd, 5.00 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
"Pihentető nyaralás, remek kikapcsolódás Hévízen... "
Mindennel megvoltunk elégedve. Központi elhelyezkedése, tisztaság, figyelmes, udvarias személyzet, kényelmes szoba, finom ételek..... Csak ajánlani tudom mindenkinek.
Háló Gyuláné, 2022. július 25. hétfő, 4.75 / 5
Egyéni utazó
Egyágyas szoba
7 éjszakát töltött itt
"Ott voltam, jó volt, visszamennék."
Alapjában véve elégedett voltam mindennel. Talán a szoba lehetett volna kényelmesebb. Zavaró volt a hűtőszekrény és a légkondi zúgása.
2022. június 18. szombat, 3.00 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Majerik Hotel"
A hotel elhelyezkedése kiváló,tisztaság is rendben,de az ágyak szörnyűek.Az ágyrugói szinte átszúrták a bőrünket,minden mozdulatra nyikorogtak,az éjszakai pihenést lehetetlenné tették.
Klára, 2022. június 04. szombat, 3.12 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
7 éjszakát töltött itt
"A körülményekhez képest elfogadható volt."
Már több alkalommal vettük igénybe a szállást, de az előzőkhöz viszonyítva az ellátás minősége gyengült. Kár, hogy nem helyben volt a vacsora, amelynek a minőségével nem minden esetben voltunk megelégedve.
János, 2022. május 31. kedd, 4.88 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Tökéletes kikapcsolódás a Majerik Hotelben."
Különösen az ételekkel voltunk elégedettek,úgy minőségileg, mint mennyiségileg. A svédasztalos reggeli választéka lenyűgöző volt. A kiszolgáló személyzet kedves, udvarias és segítőkész . A szobát majdnem egy órával előbb elfoglalhattuk. Köszönjük ezt a kellemes hétvégét!
István, 2022. május 21. szombat, 3.88 / 5
Egyéni utazó
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Kora nyár Hévizen"
Az hogy az étkezés (nem a reggeli ) megszünt a szállodában sokat ront a kinálat minőségén . Hévízen sajnos nagyon-nagyon kevesen vannak és ez nemcsak az orosz vendégek hiánya . Az árak igen magasak ez vár a Balatonra is .
Gabriella, 2022. május 19. csütörtök, 3.62 / 5
Egyéni utazó
Egyágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Majerik Hotel"
Sajnos csak reggeli van, az bőséges! Félpanziós ellátást választottam,de ha tudom,hogy a " Rózsakert" vendéglőben van az ebéd vagy vacsora, nem kérek félpanziós ellátást! Régen nagyon jó volt a Rózsakert , ma az új tulajdonossal nekem a kettő étkezésemből az első vacsora minősïthetetlen volt úgy mennyiségben, mint minőségben és másnap ebédre u a a zsíros löttyöt szolgáltàk fel, u.azzal a zsírban úszó főtlen, konzerv gombafejekkel, ez esetben a második fogás ehető volt, csak konkrétan az eredeti menü fele!! Wellnes nincs, wifit nem használtam.
Ferenc, 2022. május 19. csütörtök, 4.25 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Majerik Hotel"
Sajnos a szálloda konyhája nem üzemel, a RÓZSAKERT vendéglőben a vacsora ételei elég silány minőségűek, a 3 fogásos menüből a desszert 3x3cm-es , vagy a tányér és a villa nagy méretű hozzá képest?
Ivacs Gyula, 2022. május 17. kedd, 4.50 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Ismét a Majerikben"
Harmadik alkalommal voltunk a Mejerikben. Hasonlóan a korábbi évekhez, most is jól éreztük magunkat. A személyzet figyelmes, segítőkész. A reggeli választéka és minősége megfelelő, viszont a gyümölcsöt hiányoltuk. Kár, hogy az ebédet/vacsorát kiszervezték a Rózsakertbe... Megítélésünk szerint ár-érték arányban így is nagyon megfelelő egy nyugdíjas házaspárnak. Ajánlom minden Hévízre látogatónak.
Imre Péterné, 2022. május 09. hétfő, 4.25 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
"Majerik Hotel"
Nagyon kellemes 5 napot töltöttünk el a hotelben. Tisztaság, udvarias kiszolgálás, bőséges reggeli, szuper lakosztály, a tó közelsége, megnyerte tetszésünket. Máskor is szívesen visszamegyünk!
Attila, 2022. április 25. hétfő, 3.00 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Hétvége a Hotel Majerikben!"
A zuhanyzóra rá férne egy felújitás,és a bejárati ajtót lehetne biztonságosabbra cserélni!Az ágyunk kényelmetlen és osztott volt! Reggelivel elégedettek voltunk, a vacsorát a közeli Rózsakertben szolgálták fel az első vacsoránál barbecue csirkeszárny volt steak burgonyával amit ebéd vagy vacsorára lehetett kérni, ami vacsorára elég megviselt lett.A rántott hal viszont finom volt!
Erika, 2022. április 03. vasárnap, 4.75 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Szuper 3 nap"
Mindennel meg voltunk elégedve, kivétel a tisztaság. Szekrények polcain por, sarokban pókháló. A személyzet kedves, a kaja és kiszolgálás nagyon jó volt. Összességében jól éreztük magunkat. Köszönjük
Sándorné, 2022. március 31. csütörtök, 3.88 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Csodás két napot töltöttünk Hévízen. "
Nem először jártunk a hotelben. Tavaly az ellátás sokkal jobb volt, mint az idén, de ár/érték arányban azt kaptuk, amit választottunk.
Éva , 2022. március 29. kedd, 4.88 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Csodálatos kora tavaszi hétvége a Majerik hotelben. "
Nagyon jól éreztük magunkat. A hotel személyzetének a munkája csillagos 5-ös. A recepciósok, az éttermi felszolgálók és a takarítók munkája dicséretet érdemel. Az ételek finomak voltak. A reggelik kiemelkedőek voltak. Bőségesek és nagyon jó minőségűek. A szálloda fekvése nagyon jó, mindenhez közel. Nagyon jó ár érték arány. Szívesen ajánlom másoknak, mi is többször jártunk itt.
István, 2022. március 29. kedd, 4.00 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Jó ár érték arány."
Italválaszték gyenge.Kiszolgálás jó. Tisztaság jó.A klimatizálás kívánnivalót hagy maga után nem lehetett változtatni.
Balázs, 2022. március 21. hétfő, 4.86 / 5
Idősebb pár
Apartman
2 éjszakát töltött itt
"Tavaszvárás a Majerikben"
Hévízen már többször pihentünk , kikapcsolódtunk. Mindig más szállodák, apartmanok vendégszeretetét élveztük. A Majerik Hotel apartmanja és ellátása minden igényünknek maximális megfelelt. Köszönjük szépen!
Hajnalka, 2022. március 16. szerda, 4.75 / 5
Kisgyerekes család
3 éjszakát töltött itt
"Majerik Hotel"
A személyzet kedvessége, segítőkészsége, gondoskodása példaértékű. Pl. Az érkezésünk napján későn tudtunk csak becsekkolni, addigra már véget ért a vacsoraido, de mivel előre jeleztem a késői érkezés körülbelüli időpontjat, felkészültek és külön megteritett asztal finom vacsorával várt minket a hosszú utazás után! Nagyon köszönjük ezt a figyelmességet!
2022. március 15. kedd, 4.75 / 5
Fiatal pár
Apartman
2 éjszakát töltött itt
"Majerik Hotel"
A szoba hideg volt, zavart a szomszéd szobában magára hagyott kutya ugatása, az éttermi részben probléma nem volt, a reggeli nagyon változatos a vacsora bőséges volt, az udvarban történő parkolásért a fizetési kötelezetség túlzás,és ráadásul nem is zárt a parkoló
Géza Héri, 2022. március 15. kedd, 4.62 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Ízletes ételek, remek hely."
Már többször voltunk a szállodában félpanziós ellátással. Az étkezés csúcs. Jó a kiszolgálás, az ételek változatosak, az ízek kiválóak. A személyzet segítőkész, minden kérést megold. Egyedül a szobával volt kevés gondunk, de megoldottuk. Nagyon jól éreztük magunkat, megyünk máskor is. Köszönjük a lehetőséget. Héri Géza
Bus Anita, 2022. március 15. kedd, 5.00 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Szuper hétvége"
Minden szuper volt! A személyzet nagyon kedves, segítőkész, családias a hangulat!
Andrásnè, 2022. március 15. kedd, 3.50 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Eltelt!"
A vezetőség helyèben váltanák svèdasztalos vacsorára!
Ildikó, 2022. március 08. kedd, 4.75 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Hotel Majerik"
Nagyon kedves,segítőkész személyzet .Tiszta tágas szoba.A félpanziós ellátást csak dícsérni tudjuk.A reggeli választék gazdag , és bőséges. Szeretnénk minden alkalmazottnak megköszönni a munkáját.
Tiborné, 2022. március 07. hétfő, 4.00 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"a hely és a levegő szuper a sok zöldnövényzet miatt!"
a személyzet maximálisan jó, a szobákra kis festés ráférne,nagyon központi helyen van,kár hogy a fittnes nem müködött. a Majerik szálló laktóz és gluténmentes kiszolgálása IS SZUPER volt.!!! SZILVIA
Anna, 2022. január 08. szombat, 4.14 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Remek hétvége a Majerikban!"
Kenyelmesvolt,tágas,most az építkezések miatt a kilátást rontotta.Az ételek változatosak,bőségesek,viszont kevés a picér,az italok ára magas az átlagnyugdíjas zsebéhez.A szervezés a mulatsághoz ,a jó hangulat,a szolgáltatások tökéletesek.Remek ajánlat!
Pődör-László Tímea , 2022. január 03. hétfő, 4.75 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Majerik Hotel"
Az első pozitívum, ahogyan a szobánkba léptünk az a csodálatos illat, a frisseség és tisztaság a lelkemig hatolt. Az ágy matrac nagyon kényelmes, a szoba tágas és csendes. Kiváló aktív pihenésre. Az ételek háziasak finomak és igen kiadósak. A reggelinél friss ropogós kenyereket kínálnak. A szilveszteri gálavacsoráról ódákat tudnék zengeni. Szem-száj ingere..... Bátran ajánlom mindenkinek. Tímea és József Veszprémből.
2022. január 03. hétfő, 3.62 / 5
Baráti társaságok
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Pihentető 4 napot töltöttünk a Majerik Hotelban."
A Karácsony 24. vacsoránál a megnyitott külön teremben jutott hely amivel nem lett volna semmi probléma de szerintem előbb kellett volna bekapcsolni ott a fűtést mert igen hideg volt. Egyébként ár érték arányban mindennel meg voltunk elégedve. További sok sikert kívánunk Önöknek. Üdvözlettel
Kun Ildikó, 2022. január 03. hétfő, 5.00 / 5
Baráti társaságok
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Remek pihenés a Majerik hotelben."
Maximálisan elégedett voltam mindennel. Az étel kiemelkedően finom volt, a személyzet kedves volt és készséges. A szoba felszereltsége kifogástalan volt. Szilveszter éjszakáján isteni finom volt a menü, gyors volt a kiszolgálás és nagyon tetszett a néptáncos műsor. Bármikor nagyon szívesen megszállok a hotelben.
László, 2022. január 02. vasárnap, 4.38 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Pihentető szilveszter"
A retro épületben makulátlanul tiszta, illatos szobák vannak. A központi elhelyezkedés ellenére csendes a környezet. Változatos, finom ételeket ettünk.
Gulyás Vincéné, 2022. január 02. vasárnap, 4.25 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"jól éreztük magunkat Karácsonykor a 3 napban (leszámítva a két kellemetlen dolgot)"
2 dolog mely nem igazán tetszett: egyrészt sem a szobában, sem a teraszon nem működött a Wifi, csak lent a Hotel előterében: a másik igazán nem volt kellemes, 1. nap este vettük észre, hogy csak az egyik radiátor működik, a hálóban lévő jéghideg volt, éjszakára nagyon lehűlt a levegő meg is fáztam, ráadásul csak 1 db. pót-takaró volt a szekrényben. Igaz másnap megjavították a fűtőtestet. Javaslom kiadás előtt a szobákat leellenőrizni, hogy minden működik-e!!!
Ágnes , 2021. december 29. szerda, 4.12 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Azt kaptuk, amit vártunk :-)"
Mi a karácsonyi ünnepet töltöttük a hotelben. A személyzet kiváló. A reggeli és vacsora megfelelő volt, bár a vacsoraválaszték lehetne bővebb. Az ünnepi vacsoránál volt egy kis fennakadás, de a két pincér kiválóan teljesített, nekik +5*.
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Gyakori kérdések
- Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
- Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Majerik Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
- Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
- Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
- Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
- Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
- Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
- Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk. - Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
- Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
- Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
- A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon. - Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Majerik Hotel korább vendégei?Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Apartman, Standard kétágyas szoba és Egyágyas szoba.
- Kiknek ajánljuk a Majerik Hotel szálláshelyet?Korábbi vendégeink közül a kisgyerekes családok, a baráti társaságok, a fiatal párok és az idősebb párok érezték magukat a legjobban.