Hotel Négy Évszak, Hajdúszoboszló - értékelések, vélemények
A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik a Szállásvadászon foglaltak és már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Tudj meg többet az értékelésekről!
Hotel Négy Évszak, Hajdúszoboszló >>
3.95 / 5
JÓ
392
vélemény
vélemény
4.20
Személyzet
4.10
Tisztaság
3.90
Ár / érték arány
4.00
Kényelem
(szoba)
(szoba)
3.30
Szolgáltatások
4.00
Étkezés
4.60
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat a legfrissebb 10 értékelés alapján számoltuk ki.
Vélemények, értékelések
2024. november 03. vasárnap, 3.38 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
4 éjszakát töltött itt
"Általában mindennel meg voltunk elégedve, máskor is szívesen foglalnánk itt szállást. Köszönettel volt vendégeik."
Tusfürdő nem volt. A zuhanykabin fogantyúja első érintésre leesett. A zuhanytálcából nem folyt le a víz, csak ha kivettük a dugót. A dugó alja koszos volt. A fürdőszobában nincs fogas. A személyzettel meg voltunk elégedve.
Csilla, 2024. augusztus 27. kedd, 4.00 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"Hotel Négy Évszak"
Alapvetően minden rendben volt. A személyzet kedves,figyelmes, az ágy nagyon kényelmes volt. A vacsora és a reggeli finom volt. Ami nem tetszett, hogy a klíma használatáért külön fizetni kell! Azt gondolom, hogy most a XXI.szazadban a kinti 35C foknál ez alapvető dolog kellene hogy legyen. Vagy télen is be lesz állítva hogy 20 C fok lesz a szobában?
2024. augusztus 13. kedd, 3.00 / 5
Baráti társaságok
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
A szobaban a pohar repedt volt, dusgel/sampon a furdobol hianyzott, a konektorok a szobabol koszosak voltak, az etkezdeben a tanyerok csorbultak es etelnyomokkal es a legkondicionalas fizetos volt, pedig ez nem volt feltuntetve a bemutaton.
Ildikó, 2024. április 02. kedd, 4.88 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"Hotel Négy Évszak"
Ami nem tetszett,hogy reggel 8.tól volt csak melegvíz.a wellnesz egy nulla.
2023. augusztus 22. kedd, 3.50 / 5
Kisgyerekes család
Lux szobatípus
3 éjszakát töltött itt
"Volt jobb!"
A szállás tisztasága elhelyezkedése kitűnő volt.Viszont ha minden vendéget átvernek a szoba fogyasztással akkor az szánalmas.Olyanér fizettünk amit nem fogyasztottunk el és még szervízdíjat is felszámoltak érte kétszer is!Nem nagy összegről van szó de akkor is!!!
Natalia, 2023. augusztus 21. hétfő, 4.62 / 5
Kisgyerekes család
Superior szoba
2 éjszakát töltött itt
"ajánlom"
kiváló elhelyezkedés
Szilárd Botond, 2023. augusztus 12. szombat, 3.12 / 5
Egyéni utazó
Standard szoba
5 éjszakát töltött itt
"Hotel Négy Évszak"
Regi es piszkos a tusolo, a harom csillag szuperior nem éri el ez a helység !
2023. augusztus 01. kedd, 4.12 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
4 éjszakát töltött itt
"Remek nyaralás Hajdúszoboszlón"
A Hotel nagyon jó helyen található, közel a strand, városközpont. A szoba tisztasága megfelelő volt. A fürdőszobára rá férne a felújítás. Reggeli, vacsora változatos, bőséges.
Mónika, 2023. július 10. hétfő, 3.62 / 5
Fiatal pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"Hotel Négy Évszak"
Két megjegyzést szeretnék tenni: 1. Gluténérzékenyként előre jeleztem az étel allergiámat, amire azt a választ kaptam, hogy nem gond, megoldják. Ehhez képest, már az első este hárman nézték a menüket, hogy vajon melyik lehet a jó számomra. Teljesen a saját tapasztalataimra és gyakorlottságomra hagyatkozhattam, hogy mit vállalok be. (Más helyeken ilyenkor a szakáccsal egyeztetve választhatok ételt!) Egyik este volt, hogy egy kedves, fiatal felszolgáló hölgy felajánlotta, hogy készítenek natúr csirkemellet zöldségekkel. Reggelinél nem volt péksüteményem, pedig ma már nem nagy kihívás beszerezni pl. egy csomag abonettet 300 Ft-ért (3 napra elég lett volna), de akár csomagolt szeletelt kenyeret is. Én is kifizettem a félpanziós árat!!! 2. Úgy hagytuk el a szállást, hogy egy kedves szót nem hallottunk! Nem kérdezte meg a recepciós hölgy, amit úgy egyébként megszoktuk máshol és vártuk is, hogy: Hogy érezték magukat? Minden rendben volt? Elégedettek voltak mindennel? stb. Semmi! Kifizettük a kifizetnivalót és egy Viszontlátásra! volt a vége. Kicsit csalódottak voltunk...
Ágnes, 2023. június 30. péntek, 3.75 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
"Nyári pihenés Hajdúszoboszlón"
A wellness felújításra szorul és kicsi.Kicsit nyomasztó volt a hely hangulata.A fitness terem elavult gépekkel van felszerelve. Összességében ezekkel volt problémám, minden más rendben volt. Személyzet segítőkész, és kedves. Az ételek is finomak voltak. A reggelihez fogyasztható italok gyenge minőségűek.
Zoltánné, 2023. április 11. kedd, 2.43 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"Hotel Négy Évszak"
Amit átutaltam előleget eljovetelem reggelén találták meg addig idegeskedtem vajon hol lehet. A szoba közepén volt egy oszlop azt kellett kerülgetni kevés hellyel mindkét oldalán.A fürdőszobába nem volt fűtés a wc elhuzas után tovább folyt
2023. március 13. hétfő, 4.25 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
"Hotel Négy Évszak"
Nem tetszett, hogy pl a kávét nem tartalmazza a reggeli, külön felszámításra kerül.
Mária, 2023. március 05. vasárnap, 2.00 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
1 éjszakát töltött itt
"Ne higgy a szemednek, tapasztalás is kell!"
A hotel egy része még felújítás alatt, foglalót kértek, egy éjszaka után elmentünk, a foglalóból filléreket adtak vissza.
Zoltan , 2023. január 06. péntek, 3.50 / 5
Idősebb pár
Superior szoba
5 éjszakát töltött itt
"Hotel Négy Évszak"
A tájékoztatás nagyon gyenge pld. szoba telefonján nemvolt szoba szerviz , recepció stb tel szám , 4 napra foglaltunk szobát abban a fürdőszoba kilincs levolt esve, az étkezés az meglehetősen jó volt de első napokban kellet kérni a kávét a kaját mert elfogyot nemhoztak időben ,svéd asztalos kaja, teltház is volt amúgy dec. 30 án . Ami még svédasztalos félpanzios ellátásban vacsoránál semi ittal vagy víz vagy űditő ez szomorú. Meg egy napot maradtunk elkellet foglaltunk egy egy másik szobát mert levolt foglava , a másik szoba nagyon kellemetlen szagú volt .Ami nagyon kényelmes voltak a francia ágyak.
Lóránd Árpád, 2022. október 31. hétfő, 4.50 / 5
Fiatal pár
Superior szoba
2 éjszakát töltött itt
"Remek hétvége"
Minden jó volt
2022. október 21. péntek, 4.25 / 5
Fiatal pár
Standard szoba
10 éjszakát töltött itt
"Hotel Négy Évszak"
A muzlihez tartozó kis valyuk szerintem több napon át maradekokkal volt ,senki nem nyúlt hozzá Az asztalok letakaritasa,csak formai volt.Csak az előttünk lévő lapokon egy egy fujas ugyanazzal a ronggyal végig,és egész nap kitéve mindenki elé a kanalak amit csak jó esetben este vacsoránál hasznaltunk.
Imre, 2022. szeptember 18. vasárnap, 4.88 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"Hotel Négy Évszak"
A félpanziós ellátás kifogástalan! A személyzet barátságos, szolgálatkész. A tisztaság megfelelő.
2022. augusztus 02. kedd, 3.00 / 5
Kisgyerekes család
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
"3 nap csalàddal."
Màr megèrkezèskor elèg negatív volt hogy sokat vàrtunk a bejelentkezèsnèl,illetve az ígèrt üdvözlõitalt sem kaptuk meg,ha a szobai mini hūtõbe lèvõ szènsavmentes àsvànyvíz nem az volt..viszont ha az alkoholt nem talàltunk benne..ètkezèsekkor csak akkor töltöttèk fel a melegentartókat ha teljesen kifogyott,a vàlasztèk sem volt túl bõsèges,2-3 fajta ètel volt a svèdasztal,ha volt olyan vendèg aki pl. nem szokott reggelizni különbözõ okok miatt,nem volt felvihetõ a szobàba 1 db zsömle sem,az italokèrt külön kellett fizetni ami nem volt feltüntetve ..a szemèlyzetbõl volt olyan aki "teherkènt"vette ha kèrèsünk volt..a recepciós szàmunkra nem volt túl kedves..a szobàba a klíma nagyon gyengèn müködött 1500/èjszakàèrt,a welness rèszlegbe annyira meleg volt sok idõt nem lehetett bent tölteni..ami pozitív volt az elhelyezkedès nagyon közel volt a strand,de mègsem zajos környèken van.
2022. július 28. csütörtök, 1.62 / 5
Fiatal pár
3 éjszakát töltött itt
"Csalódott hétvége "
A szállás maga megfelelő volt,bár itt is voltak higiéniai problémák,az étkezés viszont borzalmas volt, 4 napig ugyanaz a kaja volt konkrétan,és a legkellemetlenebb pedig hogy egyik reggelinél savanyú volt már a szalámink.
Zoltán Lászlóné, 2022. július 20. szerda, 4.38 / 5
Kisgyerekes család
Lux szobatípus
3 éjszakát töltött itt
"Hotel Négy Évszak"
A szobák lehetneneknagyobbak, ès a medence is nagyobb. De amúgy minden jó volt.
László, 2022. július 14. csütörtök, 3.12 / 5
Egyéni utazó
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
"Nem ajánlom senkinek aki jol akarja érezni magát"
Wifi az nem igazán volt a fürdő tusolo az káosz a reggeli svédaszralos de 3 fő ételből választható a kedvezményes italt nem kaptam meg nem járt szobai légkondi nem működött egyszoval picsék
Mogyorósi Csabàné, 2022. április 29. péntek, 4.38 / 5
Csoport
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
"Szuper szilveszter a Hotel Négy Évszakban."
Szilveszterkor voltunk.Nagyon jó és szinvonalas volt a műsor. Kivàlóan ereztük magunkat, szuleimmel együtt. Külön vacsoràt kaptam ételintoleranciam miatt ,ami nagyon finom volt. Ezuton is köszönöm .
2022. április 24. vasárnap, 3.00 / 5
Egyéni utazó
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
"Kissé csalódtam, másra számitottam. "
Nem igazán jól van elhelyezve az étkezéshez a tálalás. Szük az egész, mellette nem kellene asztalt nyitni, normálisan nem lehet kvázi sorba állni.
2022. január 08. szombat, 4.75 / 5
Család nagyobb gyerekkel
2 éjszakát töltött itt
"Szilveszter Hajdúszoboszlón."
Jó éreztük magunkat.Kedves személyzet.Finom ételek.Szuper szilveszteri buli.
László, 2022. január 07. péntek, 4.62 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"Hotel Négy Évszak"
Mindennel meg voltam elégedve, talán az ágy lehetett volna egy picit puhább! Üdv!!
Tóth Erzsébet, 2022. január 03. hétfő, 5.00 / 5
Baráti társaságok
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"Nagyon jól éreztük magunkat a Négy Évszakban"
Igazából minden jó volt amit igénybe vettünk,nem welnesseztünk,nem használtam wifit, a személyzet nagyon barátságos,segítő kész,szakmailag felkészült!
Garamszegi Béláné, 2021. december 28. kedd, 5.00 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"Karácsony a Négy Évszakban. "
Mindennel elégedettek voltunk különösen a személyzettel, akik tíz csillagot is kaphatnak tőlünk.
Virág István, 2021. december 27. hétfő, 5.00 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
"Remekül éreztük magunkat."
Kedves a személyzet. Valódi családias hangulatot tudnak adni. Az ételek egyszerűen finomak.
Richárd, 2021. október 07. csütörtök, 3.75 / 5
Fiatal pár
Superior szoba
2 éjszakát töltött itt
"Évforduló Hajdúszoboszlón"
Az elhelyezkedése nagyon jó és a wellness részleg is, de a tisztasággal voltak problémák. A wifit pedig egyáltalán nem tudtuk használni. Az ételek nagyon finomak voltak, de a felszolgálás nem mindog ment zökkenentesen.
Kasane Csoka Emoke, 2021. szeptember 16. csütörtök, 5.00 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"Hotel Négy Évszak"
Nagyon szuper volt minden egyedül a tv nem volt megyünk máskor is és köszönjük
2021. szeptember 06. hétfő, 2.12 / 5
Fiatal pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"Csalódás "
Sajnos csalódás volt a szállás. Az ablak csak segítséggel volt nyitható, lévén hogy be volt ragadva, így szellőztetni sem lehetett. A fürdőszoba zuhanyzó kabinjában fürdéskor állt a víz,mivel a lefolyó el volt tömítődve. Többszöri szólásra sem történt takarítás. Az étteremben a svédasztalos ételek minősége átlagos menza menü volt. A parkoló hiába volt őrzött, nagyon szűk volt a parkolóhely, így ha nem a szélén álltál, külön jelezni kellett hogy te a következő napon szeretnél majd kiállni onnan, és tegyék lehetővé azt.
Szebenszki Jánosné, 2021. augusztus 19. csütörtök, 5.00 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
"Nagyszerű három nap a Négy Évszak Hotelben"
Nagyon kulturált, tiszta a Hotel, közel helyezkedik el mindenhez.
Márta, 2021. augusztus 10. kedd, 4.00 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
4 éjszakát töltött itt
"Hotel Négy Évszak"
Remek napokat töltöttünk a szállodában, melyhez a személyzet kedvessége, figyelmessége nagyban hozzájárult. Az ételek nagyon finomak voltak, a választék bőséges, a személyzet folyamatosan pótolta az ételeket. A szálloda a főútvonalhoz közel, de mégis csendes helyen található, a strandfürdőtől csak a főút választja el. Este a strand előtti sétányon nagy élet és nyüzsgés van, mely igazán hangulatos és jó program egy kis esti kikapcsolódáshoz. A szoba mérete 2 személy részére megfelelő, az ágy nagyon kényelmes. Klíma csak felár ellenében, ami a felső szinten lévő szobák esetében nem a legjobb megoldás és a napi 1500,-Ft, ezért kicsit drága. A TV adás minőségén is lehetne javítani. A fürdőszobában nem praktikus a csaptelep a mosdóhoz és a zuhanyra is ráfért volna egy kisebb felújítás. A szoba takarítása nem volt a legjobb, mert az ágy alatt találtunk otthagyott szemetet az előző lakótól. A szálloda többi részében azonban a takarítással nem volt gond. Összességében jól éreztük magunkat, visszamennénk, akár nagyobb társasággal is.
2021. augusztus 05. csütörtök, 4.50 / 5
Fiatal pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
"Kellemes üdülés"
A reggelihez adott kávé minőségét leszámítva minden tökéletes volt.
Katalin, 2021. augusztus 05. csütörtök, 4.75 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Superior szoba
3 éjszakát töltött itt
"Hotel Négy Évszak"
Csendes családias környezet. A személyzet igazán kedves udvarias segítőkész.
2021. augusztus 02. hétfő, 3.38 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Superior szoba
2 éjszakát töltött itt
"Fürdőhöz közeli szálláshely"
A légkondi elég gyenge volt, és külön díjat számítottak fel érte, a széfet nem lehetett beüzemelni, de 2 éjszakára megfelelt, az elhelyezkedése nagyon jó.
Balázs, 2021. július 31. szombat, 3.25 / 5
Kisgyerekes család
Lux szobatípus
1 éjszakát töltött itt
"Egy rövid tatózkodásra rendben lévő panzió "
Egy-két éjszakára megfelelő, átlagos, elfogadható szintű panzió hangulatát és minőségét adó szálláshely, remek elhelyezkedés mellett. A tisztaság rendben volt, az ágyak minősége is megfelelő volt. Az egyes eszközök, berendezések (szoba, fürdőszoba) egyszerűbb, olcsóbb termékek (poharak, WC, zuhany stb.), de rövid időre megfelelők. A reggeli során puha pékárut már nem találtunk, a gyenge, rossz minőségű felvágottak és sajtok mellett az elfogadható tojásrántotta és a frissen készült bundáskenyér mentette meg a reggelit és tette lehetővé, hogy a gyerekek legalább egy kicsit egyenek. A tálalás módja egyáltalán nem volt vonzó, szedett-vetett módon keveredtek a különböző tételek. Ugyanazzal az eszközzel kellett volna a különböző ételeket kiszedni és a tányérra rakni. A tálaló asztal rendetlen és piszkos volt, szemmel láthatóan senki nem foglalkozott azzal, hogy a reggeli során is odafigyeljen arra, hogy rendezett és tiszta körülmények legyenek. Egyáltalán nem keltette azt az érzést, ami egy második reggeli kapcsán hívogató lett volna. A be- és kicsekkolás lassú és körülményes volt. Érthetetlen, megmosolygató és nem túl vendégbarát az a gyakorlat, ami szerint érkezéskor minden vendég karjára egy szalagot ragasztanak, amivel másnap igénybe lehet venni a reggeli. Addig azt folyamatosan viselni kell. Egészen abszurd.... Az, hogy legkondicionáló külön fizetős, nem túl XXI. századi megoldás, de elmegy. Az alig működő tv távirányító 2000 Ft letét ellenében történő átadása szintén messze van attól a gyakorlattól, ami egy hotel esetében megszokott lenne, különösen ha az a nevében viseli a superior besorolást megszokott lenne. A foglalás exkluzív "jutalmaként" felajánlott welcome drink 4x 1 dl szobahőmérsékletű ásványvíz volt, amit a recepció pultján álló, háromnegyedig már üres, másfél literes flakonból töltöttek ki. A szálloda logójával ellátott ajándékot külön kérésre, papírok hosszas böngészése után kaptuk meg, egy darab, a hotel nevével ellátott toll formájában.
Borbély Mária, 2020. október 17. szombat, 4.50 / 5
Baráti társaságok
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
"Remek napok a Négy Évszakban"
Kellemes pár napot töltöttünk,a családias ,hangulatos Hotel Négy Évszakban ! Udvarias kiszolgálás,finom ízletes ételek ,italok !Tiszta ,kényelmes szoba. Már tervezzük mikor megyünk újra !
Sándorné, 2020. október 16. péntek, 4.50 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
4 éjszakát töltött itt
"Hotel Négy Évszak"
A személyzet szolgálatkész és figyelmes. Az étkezés választékos és nagyon ízletes volt. Kellemetlen volt a fürdőszobai ventilátor nagyon erős hangja, amit sikerült kiiktatni a tükörnél lévő villannyal, ott viszont csak az egyik égő világított. Összességében nagyon jól éreztük magunkat.
2020. szeptember 14. hétfő, 5.00 / 5
Fiatal pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
"Utószezoni akció "
Remek szállás, tiszta, kedves a személyzet, jól főznek, magasabb kategóriájú szobát adtak standard áron
Dénes, 2020. szeptember 04. péntek, 3.12 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
"Felejtős"
Az ígért svédasztalos vacsora helyett a szálláshely által meghatározott menű volt, két fogás slussz. Mennyisége gyerek adag. Nem korrekt.
Póti László, 2020. augusztus 10. hétfő, 4.88 / 5
Egyéni utazó
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
"Egy csodás hétvége a Hotel Négy évszakban . "
A személyzettel meg voltam elégedve. A reggeli az nagyon finom és jó volt, bőséges kínálat csak ajánlani tudom másoknak is. A vacsora az egy kicsit már annyira nem volt túl jó, nem azt mondom hogy rossz csak lehetett volna egy kicsivel több adag is. De lehet ,hogy ez csak nekem volt kevés. A szoba az nagyon tiszta csak 10 es tudom értékelni ,benne a tv. az esetleg a kép minősége azon lehetne csiszolni egy 2 kép jó a többi az nézhetetlen volt . A szálloda nagyon szép és tiszta volt 10 es. értékelő. A személyzet udvarias .
2020. augusztus 01. szombat, 4.38 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
"Hotel Négy Évszak"
Remek elhelyezkedés, a strand közel van. A wellnes részleg lehetne rugalmasabb időpontban nyitva, csak a városi strand nyitvatartási idejében használható, reggeli órákban szivesen igénybe venné az ember pl. a szaunát. A szakács álltal készített vacsorák minősége sokat ront a hotel értekelésén.
János, 2020. július 06. hétfő, 2.62 / 5
Idősebb pár
Lux szobatípus
2 éjszakát töltött itt
"Szörnyű-csalódás!"
nem működött a légkondi kint 33 fok!A szemben lévő pizzás hajnalig nyitva, dorbézolás ! Pihenésre nem való!A csapolt sör savanyú a kávé ihatatlan !Stb.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Négy Évszak, Dr. Vigné Katona Tímea - értékesítési igazgató
2020. július 09. csütörtök
2020. július 09. csütörtök
Tisztelt Uram! A klíma berendezést (mivel belső keringetésű) a korona vírus miatt üzemeltetni nem ajánlott - a magasabb egészségügyi kockázat miatt.
2020. március 16. hétfő, 3.75 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
4 éjszakát töltött itt
"Kellemes napok"
+: a szoba nagysága és felszereltsége, a szálloda elhelyezkedése, wifi kapcsolat minősége kiváló (közösségi terek kivételével, az étteremben gyakran nem volt térerő). -: a wellnessrészlegnek van még hova fejlődnie, a menüválasztásos vacsora adagja egyeseknek kevésnek tűnhet (nekünk tökéletesen megfelelt), elég drága a parkolás, ill. a közelben ingyenes parkolási lehetőség nincs.
2020. február 27. csütörtök, 5.00 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
"Hotel Négy Évszak"
Jó a rendszer amiben dolgoztok, de jó a személyzet aki megvalósítja.
2020. február 25. kedd, 2.38 / 5
Fiatal pár
Lux**** szoba
2 éjszakát töltött itt
"Lux**** hétvége"
Lux**** szobába foglaltunk szállást, amely a leírás és a hotel oldala szerint is pezsgőfürdővel ellátott, ennek ellenére nálunk az nem működött. A recepciós elmondása szerint ez egy feláras szolgáltás lett volna, de ilyet nem olvastunk sehol - sem előtte, sem utána. Az első este 10 óra után jutottunk oda, hogy zuhanyozni szeretnénk, de már meleg víz nem volt. Kértünk segítséget a portán, a válasz az volt, hogy ez sajnos néha megtörténik, reggelre lesz meleg víz. Ami még számunkra kiemelendő, hogy éjszaka többször keltünk fel az ágy nyikorgására, nem lehetett úgy megmozdulni benne, hogy ne adjon ki hangot, a kényelmével egyébként nem lett volna baj. Mindezt egy kicsit kárpótolta a személyzet és a vacsora, de összességében még így is meglehetősen negatív vélemény alakult ki bennünk a hotellel kapcsolatban, mi biztosan nem térünk ide vissza.
Kovácsné Fehér Julianna, 2020. február 18. kedd, 4.88 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"Napfürdő minden évszakban"
Város központjában, széleskörű egyéni szolgáltatással, fittnes terem, szauna, pezsg.fürdő, masszőr, só szoba, étterem... stb., a városi fürdőhöz közel helyezkedik el. Kedves személyzet, s ez vonatkozik a hotel összes személyzetére. Naponta takarítanak, váltják a szeméttartó betétet. Egyéni igényeket maximálisan figyelembe veszik, ennek megfelelően kaptunk a foglalástól eltérően francia ágyas szobát..., ez különös figyelmesség és volt Valentin napra való tekintettel, de szükség esetén időre..., még taxit is hívtak. Az étteremben is hasonló volt a tapasztalatunk, figyelmes, udvarias kiszolgálás mellett a konyha Szakácsa az étlaptól eltérően, egyéni kérésünket teljesítve, párizsiasan sütötte meg a rántott szeletet. Választhattunk volna vacsorára is napi menüből, ami három fogásos étek volt. A szobánk igazán megfelelt minden kényelmi szempontnak, a fürdőszoba minden kelléke feltöltött, kéz, zuhanyzó szappan, toalet papír. Meglepetés volt a papírzsebkendő, nagyon jól jött alkalom adtán! Hasonlóan feltöltött volt a szobai minibár, mellette ropogtatni való csemege, s érkezéskor igen csak jól esett egy pohár rostos gyümölcslé, bár a párom választhatott volna egy kis pálinkát is. Az épület emeleti szintje hangulatos, növények, szemet gyönyörködtető képek, kényelmes társalgó, érzékelő világítás, biztonságos kártyás szobazár..., stb. Köszönjük szépen, nagyon jól éreztük magunkat! Amin talán lehetne..., az ágy matracának állapotát átnézni, fedő takaróját légáteresztőre cserélni. Ennek ellenére, SZÍVESEN JÖVÜNK MÁSKOR IS!
Jenő, 2020. január 08. szerda, 4.62 / 5
Idősebb pár
Lux szobatípus
4 éjszakát töltött itt
"Kellemes csalódás!"
Az előzetes vélemények alapján rosszabbat vártam. Jó elhelyezkedés, barátságos személyzet, zárt parkoló(fizetős). Éttermi ellátás: megfelelő kínálat. Ízletes ételek. Vörösborok minősége rossz! (valószínű nem megfelelő tárolás miatt). Az egész szállodának javítana a megítélését egy felújítás. (fürdőszoba WC rossz öblítő tartály, kopott falak, szőnyegek) Talán a lobbi átalakítása, modernizálása nagyban javítaná az első benyomást és a szalloda hangulatát. Köszönjük a szilveszteri program csomagot!
Hellebrandt Ferenc, 2020. január 03. péntek, 4.62 / 5
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
"Remek Szilveszter!"
Nagyon jól éreztük magunkat. A szálloda elhelyezkedése igazán kiváló. A szálloda dolgozói nagyon segítőkészek és barátságosak. A Szilveszteri Buli fergeteges, a felszolgált ételek nagyon finomak voltak. Külön köszönet a reggelire kínált disznótorosért!
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Gyakori kérdések
- Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
- Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Négy Évszak szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
- Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
- Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
- Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
- Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
- Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
- Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk. - Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
- Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
- Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
- A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon. - Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Hotel Négy Évszak korább vendégei?Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Superior szoba, Standard szoba és Lux szobatípus.
- Kiknek ajánljuk a Hotel Négy Évszak szálláshelyet?Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, a nagygyerekes családok, a csoportok és a kisgyerekes családok érezték magukat a legjobban.