Hunguest Hotel Panoráma, Hévíz - értékelések, vélemények
A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik a Szállásvadászon foglaltak és már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Tudj meg többet az értékelésekről!
Hunguest Hotel Panoráma, Hévíz >>
4.63 / 5
KIVÁLÓ
2084
vélemény
vélemény
4.72
Személyzet
4.62
Tisztaság
4.61
Ár / érték arány
4.57
Kényelem
(szoba)
(szoba)
4.49
Szolgáltatások
4.74
Étkezés
4.77
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (882 darab) számoltuk ki.
Vélemények, értékelések
Pálfi Gusztáv, 2024. november 18. hétfő, 5.00 / 5
Baráti társaságok
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Remek kikapcsolódás, remek helyen, nagyszerű szállással."
Minden a leírásnak megfelelő volt. A wifi lassú volt, nem töltötte be sokszor, ez volt az egyetlen problémám. A kaja bőséges, választékos volt. A szauna használata is nagyszerű volt. Biztos, hogy visszatérek, a barátom már negyedszerre volt is. Mindenkinek ajánlom!
Barbara, 2024. november 18. hétfő, 4.50 / 5
Egyéni utazó
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Hétvége Hévízen"
Az ételek minden alkalommal tökéletesek voltak, minden isteni finom volt,le a kalappal a szakácsok,segítők előtt. Negatívum az,hogy a szauna részben még egy lepedőt sem kaptunk,nem olyan jó a szobai fürdőlepedőt erre a célra használni.
Szakácsi Gyuláné, 2024. november 18. hétfő, 4.50 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Jó volt!"
Recepción kedvesek, segítőkészek, de nem nyaliznak.
Kalincsák Eleonora, 2024. november 18. hétfő, 4.62 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Kellemes hosszu hètvège"
A mi igènyeinknek minden megfelelt.
József, 2024. november 18. hétfő, 5.00 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Egy pihentető hétvége a Panoráma hotelben ."
Már többször voltunk itt, visszatérő vendégek vagyunk . Azt kaptuk amire számítottunk . Ismét jól ki tudtuk használni a fürdőbelépőket a gyógycentrumban ahová zárt folyosón átlehet átmenni . A reggeli,vacsora finom választékos volt mindenki megtalálhatja a fogára valót . A szoba klímás erkélyes ,a hőmérsékletet a klímával lehet szabályozni így a fázósabbak is jól érezhetik magukat .A személyzet kedves szolgálatkész ,bármit kértünk teljesítették . Amikor tehetjük visszatérünk , mindenkinek csak ajánlani tudom ezt a remek szállodát .
László, 2024. november 18. hétfő, 4.38 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Pihentető hétvége."
Minden jó ,viszont a fürdés lehetne egész napos. Többszöri átjárással.
Éva, 2024. november 18. hétfő, 5.00 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Szuper hétvége Hévizen"
Mindennel maxinálisan elégedettek voltunk!!
Lilla, 2024. november 17. vasárnap, 4.88 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Remek hétvége "
A személyzet aranyos volt, a kaja szuper! Egyedűl a szoba elfoglalásakor egypár porcica volt a szoba közepèn, valószinű az ágy alól jöttek ki ahogy bekapcsolták a légkondit. Ettől függetlenűl jövőre is szeretnénk menni!
Miklós Lmre, 2024. november 16. szombat, 5.00 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Hunguest Hotel Panoráma"
Minden rendben volt, külön tisztelet a személyzetnek, és a konyhai dolgozóknak.
2024. november 15. péntek, 5.00 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Kifogástalan pihenés "
Többször voltunk már itt, csak pozitívan tudunk nyilatkozni a szállodáról: igen magasszintű szolgáltatás nyújt, így nagyon jól éreztük magunkat ez alkalommal is. Felnőttbarát és kevéssé állatbarát hely, tágas zuhanyzóval, az ellátás pedig pazar. Nekünk minden igényünket maximálisan kielégíti, rendszeresen ide járunk.
Sándor, 2024. november 14. csütörtök, 4.50 / 5
Egyéni utazó
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Remek időtöltés a hévízi Panorámában, de a WIFI hiányzott"
A WIFIről csak azt válaszolhattam, hogy szörnyű, de nem szörnyű volt, hanem egyszerűen nem volt a 4. emeleten. Mobil WIFI-vel megoldottam, de egy komoly szállodánál ma már elvárás a használható WIFI. Ugyanezt megírtam tavaszi ottlétünk alkalmával, de javulást nem tapasztaltam. Igaz, akkor a 10 emeleten laktam, most a negyediken, de itt sem volt WIFI. Rendeléskor külön kérésem volt olyan szoba, ahol működik, kérésem udvariasan visszaigazolták, de semmi. Az előcsarnokban elérhető, de ez kényelmetlen. Elvárható, hogy a szolgáltató a egész épületben használható rendszert üzemeltessen. Végtére is a 21. században ez nem különleges igény
2024. november 13. szerda, 4.88 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Hunguest Hotel Panoráma"
Kényelmes szoba, kedves, segítőkész személyzet. A svédasztalos ellátás bőséges, finom. A szobában a klíma nem hűtött eléggé, és önállóan nem lehetett szabályozni.
Sávai András, 2024. november 13. szerda, 4.75 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Hunguest Hotel Panoráma"
Jól éreztük magunkat a szállodába, különösen tetszett az esti élőzene idősebbek vagyunk(70és75 évesek) de esténként jókat táncoltunk. A személyzet kedves udvarias volt máskor is jövünk
Zsuzsanna , 2024. november 12. kedd, 4.88 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Szuper hévége"
A szoba tiszta és jó. Az ágy nagyon kényelmes, jókat aludtunk. Bőséges kínálat volt reggelinél és vacsoránál is. Az ételek finomak voltak. Nekem egy problémám volt , hogy a fő ételek nem voltak eléggé melegen tartva.
Varga, 2024. november 11. hétfő, 4.62 / 5
Egyéni utazó
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Kellemes hétévge finom ételekkeé."
Ennyi szobára úgy gondolom kevés 2 lift.Sokszor inkább gyalog lementünk, olyan sokat kellett volna volna várni a liftre. Az ételek kiválóak voltak, belefutottunk a Márton napba, amit libából ki lehetett hozni, azt a szakács megtette.A személyzet nagyon kedves és udvarias, a főpincérrel az élen.
Lévai Sándor, 2024. november 11. hétfő, 5.00 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Tökéletes és pihentető kikapcsolódás testnek és léleknek egyaránt."
Sok-sok ország sok-sok szállodáiban laktunk korábbi, aktív életünk során is, így az összehasonlítás nem volt nehéz. A szálloda nívója felső kategóriás, a svéd-asztalos reggeli és vacsora változatos és igen széleskörű, bőséges kínálata több, mint elismerésre méltó és kiváló minőségű, a plusz kapott szolgáltatások (ingyenes fürdőjegy két külön helyszínre is, fürdőköpeny biztosítása) pedig még tovább emelik az emberben a még jobb érzést. Az akciós, kedvezőbb ár is jóleső gesztus a vendégek felé, de enélkül is csak a legnagyobb elismeréssel tudunk gondolni erre a négy-éjszakás hévízi utunkra! Gratulálunk és köszönjük!
2024. november 11. hétfő, 5.00 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Hétvége a Panorámában"
Kedves személyzet, tisztaság mindenhol,finom ételek, központi elhelyezkedés.
Tácsik Zsuzsanna, 2024. november 11. hétfő, 4.88 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Gratulálok a szálloda működtetéséhez!"
Nagyon kellemesen töltöttük el a két napot. Minden nagyon tetszett a szállodában. A személyzet kedves és segítőkész volt. Egy negatívumot tapasztaltam: a padló nem volt felmosva, kissé piszkosnak láttam.
Szatmári-Vereckei, 2024. november 11. hétfő, 5.00 / 5
Egyéni utazó
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Remek pihenés, kikapcsolódás. "
Már több alkalommal jártunk itt. Nagyon jó elhelyezkedés, közvetlen átjárás a gyógyfürdőbe. A személyzet nagyon kedves, segítőkész.
2024. november 10. vasárnap, 5.00 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A félpanziós étkezés kiváló volt, nagy választék, finom ételek, kedves személyzet.
Katalin, 2024. november 09. szombat, 5.00 / 5
Idősebb pár
Superior franciaágyas panorámás szoba
2 éjszakát töltött itt
"Remek 3 nap a Hotel Panorámában, Hévízen"
Nagyon elégedettek voltunk a szálláshellyel, az ételekkel, a szolgáltatásokkal. Itt mindig jól érezzük magunkat. Szívesen jövünk máskor is.
Éva, 2024. november 09. szombat, 5.00 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Kellemes kikapcsolódás a Hotel Panorámában"
A wifi lassú volt
2024. november 08. péntek, 4.62 / 5
Egyéni utazó
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
A törölköző és ruhaakasztókat hiányoltuk a fürdőszobában.. A kis kocka, név nélküli sütemények, amelyek más szallodákban is jelen vannak, nem izlettek. A többi étel nagyon finom volt!!
Andrea , 2024. november 07. csütörtök, 4.62 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nem tetszett hogy a szálló vendégeknek fizetni kell a parkolásért. Szauna részlegen lehetne egy merülő medence vagy egy jakuzzi. Szerintem alap egy ilyen volumenű szállodában.
Harangozó László, 2024. november 07. csütörtök, 4.38 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"A gyógyviz nagyon jó"
Minden a kérésemnek . volt az elhelyezésnél. Köszönettel, hogy a szobát ott kaptuk. decemberi foglalásnál kérem ugyan azt. Köszönettel Harangozó
2024. november 07. csütörtök, 4.12 / 5
Egyéni utazó
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Kiváló a konyha, ízletes ételek, jó választék! A Tófürdő csodálatos!Érdemes plusz törölközőt vinni, mert nehézkes a hotelben a plusz törölközőhöz jutás.
Ferenc, 2024. november 06. szerda, 5.00 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Csodás 1 1/2 nap Hévízen"
Az aula és az étterem modern, de egy kicsit "személytelen"
Andrea, 2024. november 05. kedd, 4.88 / 5
Egyéni utazó
Superior franciaágyas panorámás szoba
3 éjszakát töltött itt
Visszatérő vendég vagyok. Tökéletes hely a kikapcsolódásra.
2024. november 04. hétfő, 4.50 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Igazi őszi pihenés"
+ Nagyon kényelmes szállás, jó elhelyezkedés, finom ételek, kedves, segítőkész kiszolgálás, meseszép őszi táj - Távoli parkolási lehetőség, a liftek közül az első nap csak 1 működött, később már 2, de nagyon lassú és körülményes volt a liftezés
Zoltán, 2024. november 04. hétfő, 5.00 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Hunguest Hotel Panoráma"
Már másodszor voltunk itt nagyon jól éreztük magunkat. Egy olyan dologot hiányoltunk , hogy második alkalommal a szobában csak két törülköző volt, de ez nem befolyásolt semmit. Köszönjük a szálloda személyzetének a kedvességét és a pozitív hozzáállását.
László, 2024. november 01. péntek, 4.88 / 5
Idősebb pár
Superior franciaágyas panorámás szoba
3 éjszakát töltött itt
"Visszajövünk még"
Többször voltunk itt, minden csodálatos. Ami most kicsit más volt: Vegetariánusként csak köretek között tudtunk választani vacsorát, fő étel kevés volt a korábbi tapasztalatainkhoz képest. Ezek mellett a sok zöldség és pazar gyümölcs kínálat kárpótolt.
Andrea , 2024. november 01. péntek, 5.00 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Meg kell ismételni "
A személyzet nagyon kedves volt. A szobák mérete és berendezése tökéletes, a hűtő -fűtő klíma nagyon halk volt. Az étteremben kínált ételek minőségére, valasztékosságára, mennyiségére nehéz szavakat találni, mert pazar!
Ferenc, 2024. október 30. szerda, 4.75 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Nagyon jó volt panoráma hotel wellness "
A parkolás nem ingyenes a vendégek részére, jó lenne a vendégek számára biztosítani kedvezményes parkolási lehetőséget
Papp Róbert, 2024. október 30. szerda, 4.75 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Jól éreztük magunkat! (sajnos sokat zabáltunk, mérges vagyok magamra:nem tudtam ellenállni)"
Udvarias személyzet. Változatos, bőséges ételválaszték. A kapott fürdőbelépőjegyek. Wellness részleg. Amin változtatnék: a szauna részlegen ne legyenek párnás székek. (többen vizesen ültek a székekre)
2024. október 29. kedd, 3.75 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Hunguest Hotel Panoráma"
Az étkezés kiváló volt. A Welness. Szolgáltatások hiányosak.A liftek kapacitása kevés.A többi naggyából rendben.
Balázsné Dr.Burkus Gabriella , 2024. október 28. hétfő, 5.00 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Aktív pihenés a Panoráma hotelben"
Nem először pihentünk itt. A szoba erkélyes volt , gyönyörű panorámával. Az étkezés kiváló volt. Nagy választék , kitűnő ízekkel. Nagyon tetszett , hogy fürdőbelépő tartozott az árhoz. A zenés estek hangulatosan , kellemesen teltek. Minden igényünket kielégitette a hotel. Máskor is szívesen jövünk.
György, 2024. október 28. hétfő, 5.00 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Kellemes két nap a Freyában."
Nem először vagyunk párommal a szálloda vendégei, ami azt hiszem önmagáért beszél. Mindent megkaptunk itt tartózkodásunk során, amire számítottunk. Gondot csak az okozott, hogy minden alkalommal pár kilóval gyarapodtunk !!! Csak ajánlani tudom minden szempontból.
György, 2024. október 28. hétfő, 4.38 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Hunguest Hotel Panoráma"
Azt kaptuk amire számitotunk.
Erzsébet, 2024. október 28. hétfő, 3.50 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Hunguest Hotel Panoráma"
13 szintes 4 csillagos szállodában egész hétvégén nem működött a 2 liftből csak az egyik. Rengeteg vendég volt, úgyhogy ez elég kellemetlen volt. Azon kívül a számlát nem a csomagajánlatban megjelöltek alapján állították ki. És mivel e-mailben érkezett a számla, ezt csak később észleltük. Egyszóval csalódás volt a hétvége
Szilvia, 2024. október 28. hétfő, 4.50 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Hévíz szívében, közel a tóhoz"
A hotel remek helyen van, teljesen a központban, kényelmesen elérhető a hévizi tó is. A reggeli és a vacsora változatos és bőséges. A szauna is nagyon szép, bár kicsit korán zár (18 óra). Az ár-érték arány a 3 éjszakás ajánlatra kiemelkedően jó volt.
Rózsa, 2024. október 28. hétfő, 4.00 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Nagyon jól éreztük magunkat!"
Finom változatos ételek!Szoba tiszta és jól felszerelt volt!Személyzet kedves és udvarias.A lift katasztrófális!Két lift ennyi emberre, abból sokszor csak egy üzemel!
2024. október 27. vasárnap, 4.50 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Hévízi kikapcsolódás"
Legyen egy merülő medence és egy jakuzzi és akkor tökéletes a hotel.
Nikoletta, 2024. október 27. vasárnap, 2.62 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
" Nagyot csalódtunk"
A parkolas nem megoldott.Nincsen elegendő recepciós ,alki van az sem kedves!Reggel 8óra15 perckor dörömbölnek majd benyitnak a szoba ajton mert ők elözö nap nem töltöttek fel a minibárt ,majd a kezembe nyomtàk a hianyzo üditőt hogy tegyem be.Az etteremben a leszedett tanyerokbol kiöntött ételt gyüjtő edényt nem lefedve tàroljàk hanem mint egy “moslekosvödröt”ott tologatjàk az étteremben..Az ételek nagyon finomak és vàltozatosak voltak mennyiségre is megfelelő volt.A járólap szinte mindenhol törött ès repedt volt.
Marianna, 2024. október 26. szombat, 4.75 / 5
Egyéni utazó
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Hunguest Hotel Panoráma"
Nagyon tetszett a hotel szinte minden kifogástalan volt. Egy dolog lehetne jobb: a szauna nyitvatartási ideje lehetne legalább 19 óráig.
Veres József, 2024. október 26. szombat, 4.88 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
"egy kellemes hét a Hunguest hotel panorámában"
minden nagyon rendben volt,a szállás kitűnő a személyzet kedves és segítőkész az ételek kiválóak a fürdő belépőn lehetne változtatni,mivel 3 órát nehéz eltölteni a gyógyfűrdőben 1 óra elég ezért jó lenne ha meglehetne osztani a jegyet.délelőttre és délutánra így jobban kilehetne használni a belépőt,már voltunk itt máskor is és szívesebben mennénk ha ezen változtatnának
Tünde, 2024. október 26. szombat, 5.00 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Remekül éreztük magunkat a Hunguest Panorámábaa"
A szobában található minibárral kapcsolatosan jó lenne tájékoztatni a vendégeket előre írásban,vagy szóban ,hogy az ott tartózkodás ideje alatt minden fogyasztás fizetős!!!!!!!! Köszönettel Starkné.
Margit, 2024. október 25. péntek, 3.75 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Egy bosszúságokkal teli három nap a Panorámában."
Ami tetszett az előző évi látogatásunkhoz képest, az az ételválaszték és minőség határozott javulása. Még különleges fogások is voltak nem egyszer az étlapon. Változatos, ízletes volt a felhozatal. Ami nem változott, az az, hogy a liftekre sokáig kell várni, kicsi és kevés egy ekkora szállodához képest! A szobák felszereltsége is hagy némi kívánni valót maga után. Nincs vízforraló, kávé és tea bekészítés, ez más négycsillagos szállodánál alap ma már. A matracok és a párnák kényelmetlenek, két éjszakánál többet biztosan nem bírtunk volna ott aludni! Összegyűrten, fáradtan ébredtünk, holott pont az ellenkezője lenne a célja egy welness hétvégének! A mélygarázs drága és elfelejtették megemlíteni, hogy egy kombi autóval szinte lehetetlen kiállni onnan az útban lévő oszlop miatt! Ezt a falon lévő számtalan sérülés is bizonyítja. Egy szó, mint száz: kétszer voltunk a Panoráma Hotelben, de harmadszor már biztosan nem választanának!
Lászlóné, 2024. október 24. csütörtök, 5.00 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Nagyon jól éreztük magunkat."
Mindennel nagyon elégedett voltam,talán a vacsorakor több gyümölcsöt kellene ilyen sok embernek kirakni .
2024. október 24. csütörtök, 3.88 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Hunguest Hotel Panoráma"
Kevés a szobában a törölköző A parkolás mélygarázsban (fizetős) szűk a hely. Viszont finom svédasztalos reggeli-vacsora.
Tibor, 2024. október 24. csütörtök, 4.62 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Jól éreztük magunkat, máskor is jövünk"
Nincs fogas a fürdőben, zuhanyzóban polc, erkélyajtón szúnyogháló/poloska stb/, az éjjeli lámpa olvasásra alkalmatlan.
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Gyakori kérdések
- Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
- Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hunguest Hotel Panoráma szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
- Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
- Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
- Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
- Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
- Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
- Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk. - Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
- Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
- Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
- A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon. - Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Hunguest Hotel Panoráma korább vendégei?Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Superior franciaágyas panorámás szoba és Standard kétágyas szoba.
- Kiknek ajánljuk a Hunguest Hotel Panoráma szálláshelyet?Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, az egyéni utazók, a fiatal párok és a kisgyerekes családok érezték magukat a legjobban.