Hotel Piroska, Bük, Bükfürdő - értékelések, vélemények
A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik a Szállásvadászon foglaltak és már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Tudj meg többet az értékelésekről!
Hotel Piroska, Bük, Bükfürdő >>
4.44 / 5
JÓ
982
vélemény
vélemény
4.72
Személyzet
4.28
Tisztaság
4.44
Ár / érték arány
4.28
Kényelem
(szoba)
(szoba)
4.37
Szolgáltatások
4.59
Étkezés
4.54
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (54 darab) számoltuk ki.
Vélemények, értékelések
Imre Vas, 2024. április 03. szerda, 5.00 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Remek volt minden!"
Minden jó volt, de a szomszédban üzemelő fagylaltozó nagyon finom fagyikat árul!!!
László, 2024. március 20. szerda, 4.62 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Tavaszi pihenés"
Kiváló volt a konyha, változatos menüvel. Minden este 4-5 főétel, 2 leves és sütemények voltak a kínálatban. 4 nap alatt nem ismétlődött semmi sem! A szoba kényelmes ágyakkal volt felszerelve, azonban 1 dolog nagyon hiányzik: NINCS száírítási felület a wellness ruháknak, csak 1 törölköző szárítós radiátor a fürdőben, ami viszont kell a törülközöknek.
Krisztina , 2024. március 18. hétfő, 1.88 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
"Hotel Piroska"
A személyzettel semmi gond nem volt nagyon kedvesek voltak. De a szobát elfoglaltuk. A szobába nem volt fűtés a szoba igénytelen ezért az árèr amit kérnek érte. Szóltunk hogy nincs fűtés kaptunk egy màsik szobát ami nem volt kitakarîtva. Utána átmentünk egy másikba büdös hideg koszos volt, Mondtuk itt nem alszunk a koszos szobát ki Takarították oda mentünk vissza . Lyukas törölköző . A WC-n kisebb volt a deszka a lenyomò nem működött az ajtó fèl fa rohadt.. A medencébe a víz langyos volt. Az étterembe a terítő koszos volt úgy kellett szólni hogy adjanak Tiszta asztalt ès evőeszközt hogy tudjunk enni.1 napot töltöttünk a Piroskába. Soha többet nem megyünk ide .
Váczyné Kalász Ilona, 2024. március 15. péntek, 4.62 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
"Ajánlanám a Hotel Piroskát Bük településen"
Kíváló volt a személyzet és az ellátás is. Köszönjük. Sajnos aki nem autóval érkezik a szállásra, nehézkes a közlekedés. Dícséret a szálloda tulajdonosának, hogy minden nap biztosította a kisbuszt a fürdőhőz.
Károly, 2024. március 07. csütörtök, 4.62 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Remek pihenés a Hotel Piroskában"
Minden remek volt. Nagy választék van az ételeknél, finom, izletes minden. Kedves szolgálatkész személyzet.
2024. március 02. szombat, 4.88 / 5
Egyéni utazó
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"nagyon jó"
A fűtés lehetett volna jobb
2024. február 26. hétfő, 5.00 / 5
Kisgyerekes család
Standard kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
"Rövid hétvége"
Rövid tartózkodásunk alatt teljesen elégedettek voltunk, készséges a személyzet. Biztos, hogy vissza fogunk még térni.
Katalin , 2024. február 20. kedd, 5.00 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Hotel Piroska"
Az első wellness hétvége volt fèrjemmel . Nagyon jól èreztük magunkat, szuper hètvège volt. A szàllàs,a kiszolgálás maximális.Màskor is szívesen megyünk. Köszönjük szépen!
2024. február 19. hétfő, 2.12 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Wellness hétvége"
A szobába érkezéskor észleltük (bár az nagyon zavaró nem volt, de 4 csillagos szállodához igen) hogy a lepedő lukas volt. Jeleztük a recepción hogy a szappantartó NEM volt feltöltve egyáltalán. A szobába bekészítve csak kéztörlő volt, kérésre kaptunk normál méretű törülközőt, illetve a köntöst is külön kellett kérni. Már jóval a berendezkedés után észleltük hogy a fürdöszoba plafonján penész folt volt, illetve a zuhanykabin ajtaja is sérült volt, illetve a szoba sarkaiban (ablaknál függöny mögött) több pókháló se lett eltakarítva előzőleg. A wellnessrészleghez vezető "hátsó" lépcsőházban láthatólag hetek óta nem volt takarítva. A wellnessrészlegben az élménymedence falán koszfoltok voltak. Az étkezéseknél nem volt kiírva az allergének listája (illetve amikor hallottam hogy jött egy gluténérzékeny vendég akkor rakták ki). A fizetéskor ezeket jeleztük, hozzátéve hogy láthatóan teltházas időszak miatt nem kértünk másik szobát. A szálloda ezt 15%-os kedvezménnyel kompenzálta, de akkor is egy 4 csillagos szállodában ilyen hibák nem fordulhatnának elő. Egy teljes renoválás-takarítás szükséges lenne a szállodának.
Attila, 2024. január 07. vasárnap, 4.62 / 5
Kisgyerekes család
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Kellemes év eleje a Piroska hotelben!"
A szállással tökéletesen meg voltunk elégedve. Az étteremben a kiszolgálás tökéletes volt, de a vacsoránál nem mindig gondoltak a vegetáriánusokra.
Zoltán, 2024. január 03. szerda, 4.88 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Szép karácsonyi kikapcsolódás volt."
Tetszett a szauna végre egy hely ahol van szauna kultúra. Igaz sok vendég nem tartja be a szabályokat. A szobában az ágy matrac nagyon kényelmetlen, puha. Minden más rendben volt.
2024. január 03. szerda, 3.38 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Kellemes szilveszter a Hotel Piroskában"
A fürdőszobában folyamatosan rendkívül kellemetlen szag volt, ami feltehetően a lefolyókból jött. A személyzet egyik része rendkívül kedves, szolgálatkész, képzett volt, míg volt egy-két személy, aki nagyon rontotta az összképet. Érkezéskor hiányos volt a szoba felszerelése. Pl.: kiégett izzó, hiányzó egészségügyi papír, törölköző. A négy nap alatt csak egy alkalommal tapasztaltunk alaposabb takarítást. Több napon a szemetet sem ürítették ki. Az étkezéssel kifejezetten elégedettek voltunk, különösen a szilveszteri és újévi kínálattal. Kiváló volt a szilveszter éjszakai zenész, míg az azt megelőző estén viszont nagyon gyenge minőségű volt az "élő" zene. Jónak tartjuk az ár-érték arányt.
Pataki, 2023. december 30. szombat, 4.88 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Minőség és jó ár fiatalnak és idősöknek itt megtalálod. "
Nagyon jól éreztük magunkat, sehol nem tapasztaltam ( és ebbe beletartoznak nívós és ugyan ijen kategóriájú szállodák) ahol " karácsonyról beszélünk" minden nap (3) megérkezéstől majdnem a vacsoráig lehet fogyasztani.- többféle süteményből ,forralt borból, és más innivalóból, ami nem csak a felnőttek de a gyerekek számára is fogyasztható. A pihenés kellemes és illatos szobákban, a relaxálás úgyszíntén ,nem mellesleg megemlítve hogy a szolgáltatást vacsoraután is igénybe lehetett venni. Remek választékos és finom ételekkel , udvarias kiszolgálással. Mindezt megkoronázva élőzenével tették fel az i-re a pontot. Ár érték arányban a legjobb választásvolt. Köszönjük!
2023. december 28. csütörtök, 3.88 / 5
Baráti társaságok
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Pihenés a Hotel Piroskában"
Pozitívum:-A személyzet készséges,udvarias,kedves minden helyzetben. Az ételek nagyon ízletesek.Bőséges a választék. Negatívum:- Kaptunk egy takarítatlan szobát,amely délelőtt fűtetlen.Élményfürdő nem működik,a víz langyos.
Judit, 2023. december 28. csütörtök, 2.75 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Nem ajánlom senkinek mert csak a pénzre utaznak…"
Hideg szoba várta a vendéget Egész szinten nem volt fűtés 84 Szoba séf kulcs nincs elveszett Fürdőszobában mennyezeti világítás halott Wellness nincs személyzet Kinti jakuzzi motor halott 1000 éves Gőz szauna nem működik bekapcsolás hoz kell a személyzet de az üveg ajtó nem nyílik Kutyabarát szálloda , a vendég a kutyát szobában hadja reggel 8 órától egész nap ugat a személyzet nem tesz semmit A pincér a mindenes a wellnessben is takarít És napi 60000 / 2 fő forintot kérnek. Szomorú és a vendégnek fizetni kell mint egy katona tiszt.
Andrea, 2023. december 09. szombat, 4.00 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Hotel Piroska"
Welness hideg a medence vize koszos hideg
Bodor Tamásné, 2023. november 26. vasárnap, 5.00 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Hotel Piroska"
Nagyon imádtam,a személyzet nagyon kedves és barátságos,az ételek finomak és bőséges a választék, a wellness megfelelő,csak ajánlani tudom mindenkinek
Orsolya, 2023. november 06. hétfő, 3.38 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Hotel Piroska"
A szobában nem volt szunyogháló és klíma sem. A wellness részleg gyenge volt a 4 csillagos szállódákhoz képest. A recepció személyzet nem igazán kedves, az étteremben nagyon kedves a személyzet, de a kaja gyenge volt.
Evelin, 2023. november 03. péntek, 5.00 / 5
Kisgyerekes család
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Szuper őszi napok a Hotel Piroskában"
Másodszor voltunk a Hotelben, és még biztosan megyünk oda pihenni. 4 és 6 éves gyerekeink nagyon jól érezték magukat, mi is felnőttek. Az ételek változatosak nagyon finomak, bőséges a kínálat. Személyzet nagyon kedves. Wellness részleg is szuper a víz hőmérséklete kiváló. Minden nagyon szuper volt
2023. szeptember 10. vasárnap, 4.12 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
"Remek kikapcsolódás Bükben!"
Minden évben antibakteriális szobában voltunk, idén hiányzott.
Péterné, 2023. április 10. hétfő, 5.00 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Egy jó hétvége Hotel Piroskában!"
Minden jó volt!
Erika, 2023. február 26. vasárnap, 5.00 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Pihentető kikapcsolódást töltöttünk a szállodába!"
Teljesen elégedett voltam! A személyzet kedves,segítőkész! Az ételek finomak bőségesek! Tisztaság volt,nagyon figyeltek a vendég nyugalmára! Szívesen ajánlom mindenkinek!!
2023. január 25. szerda, 4.38 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Kikapcsolódás"
Teteszett, hogy kutyust is lehetett vinni. A személyzet szolgálatkész, udvarias, kedves. Kivéve egy párost. Kár volt.
István, 2023. január 22. vasárnap, 3.88 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Hotel Piroska"
lényegében megfelelt minden elvárásnak, talán ekkora szállodának lehetne egyel több benti medencéje (melegvizes)
György, 2023. január 15. vasárnap, 5.00 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Nagyon kellemes időtöltés."
Nagyon segítőkész, udvarias személyzet.
Jozsef, 2023. január 13. péntek, 5.00 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Remek hétvége Piroskába ."
Mi kiváloan érezük magunkat, rend tisztaság, kiválo személyzet. Köszönjük még találkozunk.
Péter Katalin, 2023. január 11. szerda, 4.12 / 5
Kisgyerekes család
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Hotel Piroska"
A személyzet kedves és segítőkész volt. Tisztaság rendben volt. A reggelinèl nagy választék volt, az ételek finomak voltak. A vacsoránál kisebb volt a választék, de találtam minden nap valami kedvemre valót. A legjobban az tetszett, hogy a wellness részlegen meleg volt, és a víz is meleg volt, így ki lehetett használni gyerekekkel! A szálláshely valóban család barát, minden korosztály találhat magának szórakozási lehetőséget. Ami kicsit kellemetlen volt számomra, az a hőmérséklet. A folyosón nagyon hideg van, a szobában felöltözve elviselhető, de mivel csak délután kapcsolják be a fűtést, a vizes dolgok nem száradnak meg. Összesègèben kellemes csalódás volt a hotel, máskor is szívesen mennék oda pihenni, és másoknak is ajánlom.
2023. január 03. kedd, 4.62 / 5
Kisgyerekes család
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Remek ár-érték arány"
A szálloda nagyon szép és hangulatos, az ételek választéka és ízvilága nagyon gazdag és finom! Személyzet kedves, segítőkész. Sajnos a szoba, illetve a medence tisztasága viszont kifogásolható volt számunkra.
Birkás Zoltán, 2023. január 03. kedd, 4.00 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Kellemes szilveszter, az udvarias, szolgálatkész személyzettel."
A szoba /73/ ágyaára csak bemászni lehetett, olyan szűk volt a hely mellette. Érthetetlen, hogy a szaunát miért csak pucéran, illetve egyszem lepedővel lehet használni. Ezért nem is szaunáztunk.
2023. január 03. kedd, 5.00 / 5
Kisgyerekes család
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Szilveszteri wellness"
Remekül éreztük magunkat, isteni ételeket kaptunk, a wellness részleg is szuper, hosszú nyitvatartással. Kisgyermekkel is tudtunk pihenni és szórakozni is. Összességében mindennel elégedettek voltunk!
2023. január 02. hétfő, 4.75 / 5
Egyéni utazó
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Hotel Piroska"
A Szilveszteri zenés mulatságon a zenész nem igazán mulatságra való zenét szolgáltatott!
Károly, 2023. január 02. hétfő, 3.00 / 5
Kisgyerekes család
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Csalódás a Piroskában."
Hol a rántotta, pohár,tányér stb fogyott el, várni kellett a pótlásra. A gyerekeknek a + rendelt tej csak reklamálás után érkezett meg. A zuhanykabinban nem volt tisztálkodási szer, és a zuhanyrózsát nem lehetett felakasztani!!! A személyzet kedves, szolgálatkész, de minimalizált. Az ételek, főleg a levesfélék nagyon gyengék, de ízletességre a többi termék sem jeleskedett, nekünk túlnyomó részben sós volt. A péksütemények jók voltak. A cukrász sütemények nagyon finomak!!!
2023. január 02. hétfő, 4.12 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"BUÉK"
Kicsi a wellness részleg és hideg van;túl zsúfolt a szálloda.
2023. január 02. hétfő, 4.00 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Szilveszteri üdülés"
Wellness részleg bővítése/korszerűsítése indokolt lenne. A hotel mérete és csillaggal jelölése ezt megkövetelné.
Làszló Jankó, 2022. december 31. szombat, 4.38 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Szuper 5.nap a Hotel Piroskàban!!"
A második emelet ,és a tetőtèr fűtése gyenge!Nappal is mehetne a fűtés kicsit!A közösségi helyeken is lehetne melegebb!!A többi dolog ,étkezés vendégszeretet stb szuper!!!
Sándor, 2022. december 31. szombat, 4.62 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Remek pihenés és feltöltődés"
A párom glutén érzékeny az étkezés szempontjából és ilyen hozzáállást amit produkáltak,csak eddig 2 helyen kaptunk. Nagyon szépen köszönjük! Igen megleptek,hogy a párom ennyi mindent megkapott. A gyógyvizet hiányoltam a hotelben. A hotel nem tehet róla a vendégek viselgetéséről,de a csehek nem tudnak.
Sándor, 2022. december 30. péntek, 2.88 / 5
Egyéni utazó
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Hotel Piroska"
Sajnos a wellnes hideg volt szerény szolgáltatás . A étkezés rendben volt bőséges,sok rétű!!
Dezső , 2022. december 29. csütörtök, 4.75 / 5
Kisgyerekes család
Standard kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
"Karácsony a Piroskában!"
Az ételek minősége és mennyisége is parádés volt!A személyzet pedig végtelenül segítőkész! Mesevetítes és forró csoki a gyerekeknek, forralt bor a felnőtteknek!
Imre, 2022. december 28. szerda, 4.38 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Derékfájós karácsony ,kiváló ellátással."
Az ágyak matracai derékfájást okoznak, olyan süppedősek. 4 csillagos szálloda?!
Valéria, 2022. december 11. vasárnap, 2.75 / 5
Kisgyerekes család
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Hotel Piroska"
Hideg szobákkal vártak, fűtés nem volt csütörtökön, pénteken este egy kevés, éjjel kikapcsolták. A radiátor rossz volt a szobánkban, a gyerek szoba, játszó szoba, folyosók, átjáró a wellness-be fűtetlen volt. Az unokáim is, lányom is én is betegen érkeztünk haza
Ferenc, 2022. november 08. kedd, 3.50 / 5
Kisgyerekes család
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Hotel Piroska"
A fürdő viz hőmérséklete hidegebb volt a megszokottnál .A gluténmentes étkezés nem volt zökkenőmentes .kiszolgálo személyzet kevés
Miklós, 2022. november 07. hétfő, 4.50 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Jó pihenés!"
Sajnos a gőz szauna nem működött, és a dzsakuzzi sem! Ezt nagyon sajnáltuk! De minden más jó volt!
Melinda, 2022. november 03. csütörtök, 2.25 / 5
Baráti társaságok
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Hotel Piroska egy hatalmas csalódás! "
A wellness részleg nagyon koszos és nincs kontrolálva. A víz klórtartalma elviselhetetlen. A szoba bejárati ajtaja nehezen nyitható. A szoba elhanyagolt, koszos. Az ágyneműhuzatok foltosak. A zuhanyzó ajtaja mindkét oldalt lógott, megjavítottuk. A zuhyanzóban az összes szilikonos rész fekete penészes. Fűtés az egész épületben alig működik. A lámpaernyőben döglött bogarak. A szobákhoz tartozó fürdőköntös nem állt rendelkezésünkre. Nem felel meg a négy csillagos besorolásnak!
László, 2022. október 02. vasárnap, 5.00 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"4 nap a Hotel Piroskában"
Minden rendben volt. Személyzet segítőkész, ételek finomak.
2022. szeptember 12. hétfő, 5.00 / 5
Egyéni utazó
Standard kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
"Remek kikapcsolódás Bükben!"
Alapjában véve mindennel elégedett voltam, de sajnos műszaki okok miatt nem tudtam a gözkabint igénybe venni. Nagyon tetszik, hogy a szállóda kutyabarát.
2022. szeptember 12. hétfő, 4.50 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
"5 éjszakás pihenés"
A személyzet rendkívül udvarias, kedves és segítőkész. A tisztaság kifogástalan, naponta takarították a szobánkat. A wellness kényelmes és jó. Amit kifogásolnék az a fürdőszoba. Nekünk hiányzott pár db. fogas a törölközők, levetett fürdőruhák és köntösök részére. Az 1 db törölköző tartó radiátor kevés minden szárításához.
Ágnes, 2022. augusztus 25. csütörtök, 3.25 / 5
Kisgyerekes család
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Hotel Piroska"
A honlap hirdeti az "Állandó animációs programok gyermekmegőrzéssel", ez sajnos annyit jelent, hogy ha előző nap szólsz, akkor másnap a tulajdonos 17 éves fia 10.00-12.00 óráig rajzol, vagy focizik( más eszköz nem állt rendelkezésére) azzal a gyerekkel, aki kérte előző nap az animátor programot. Mi igénybe vettük, de semmi más program nem volt a nap folyamán. A wellness rész nagyon kicsi ( az időjárás miatt a kinti medencét nem lehetett használni - nyilván ez nem az ő hibájuk) és más program nem révén, tele volt állandóan, volt, hogy 40- en voltak az egyébként is nagyon kicsi medencében...ez élvezhetetlen volt.
2022. augusztus 23. kedd, 4.38 / 5
Kisgyerekes család
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Jó hétvége volt"
A szàllás és az étel jó volt, de sajnos maga a Bük és a fürdő nekünk nem tetszett
Tibor, 2022. augusztus 06. szombat, 4.38 / 5
Kisgyerekes család
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Kellemes napok a Hotel Piroskában"
Kellemes napokat töltöttünk a Hotel Piroskában. Az étel és a személyzet 5*-os. A szoba felszereltsége minket kielégített, igazából szinte csak aludtunk benne. Pár év múlva visszatérünk ide és akkor is szívesen választanánk ezt a szállást.
2022. augusztus 03. szerda, 4.88 / 5
Család nagyobb gyerekkel
5 éjszakát töltött itt
"Egy valóban remek hotel! "
Érkezéskor kissé meglepődtünk, h nem mindegyik szoba légkondis! A recepciós hölgy szerint nem szerepelt a visszaigazolásban, hogy a szoba légkondival rendelkezik Viszont készségesen segített és egy kis felárért klímás szobát tudott adni. Az ellátás, a reggeli a vacsora, na és a wellness valami pazar! Az ágyak matracai ultra szuperek, nincsenek kifeküdve és nagyon kényelmesek! A személyzet és a tulajdonos is nagyon kedves és közvetlenek! Ottjártunkkor hétköznap esténként élő zenés műsorok is biztosították a jó kedvet és szórakozást! A parkolóban is bőven akadt hely, nem kellett azon aggódni, ha elmegyünk valahova, vissza érkezéskor nem lesz hely. A kb két kilométerre található híres strand és élményfürdő is nagyon szuper volt! Mindenképp javasolt kipróbálni! Tuti, hogy minden korosztálynak tetszeni fog! A hotel reggelenként, saját kisbuszával grátiszként segítette a kijutást, délután pedig a vissza jutást. A környékről annyi, h aki nem kocsival érkezik, vagy esetleg kocsi nélkül marad ott, ne készüljön a környéken valami nagy látnivalókra. Viszont, ha pár napig ki sem mozdulunk a hotelból, akkor sem fogunk unatkozni! Csak ajánlani tudom!
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Gyakori kérdések
- Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
- Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Piroska szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
- Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
- Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
- Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
- Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
- Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
- Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk. - Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
- Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
- Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
- A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon. - Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Hotel Piroska korább vendégei?Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Standard kétágyas szoba.
- Kiknek ajánljuk a Hotel Piroska szálláshelyet?Korábbi vendégeink közül a nagygyerekes családok, az egyéni utazók, a csoportok és az idősebb párok érezték magukat a legjobban.