Hunguest Bük, Bük, Bükfürdő - értékelések, vélemények
A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik a Szállásvadászon foglaltak és már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Tudj meg többet az értékelésekről!
Hunguest Bük, Bük, Bükfürdő >>
4.63 / 5
KIVÁLÓ
220
vélemény
vélemény
4.71
Személyzet
4.70
Tisztaság
4.28
Ár / érték arány
4.62
Kényelem
(szoba)
(szoba)
4.64
Szolgáltatások
4.74
Étkezés
4.66
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (99 darab) számoltuk ki.
Vélemények, értékelések
Gézáné, 2025. március 25. kedd, 4.25 / 5
Idősebb pár
Superior kétágyas szoba (Nyugati szárny)
2 éjszakát töltött itt
"Kellemes pihenés "
Hiányoltam a vízforrolót a szobából.
Béla, 2025. március 05. szerda, 4.88 / 5
Idősebb pár
Superior kétágyas szoba (Nyugati szárny)
3 éjszakát töltött itt
"jól sikerült a visszatérés"
jól éreztük magunkat!
Emese , 2025. február 17. hétfő, 3.00 / 5
Idősebb pár
Superior kétágyas szoba (Nyugati szárny)
3 éjszakát töltött itt
keves kinalat a glutenerzekeny emberek reszere...sajnos... több odafigyeles vagy erdeklödes ezen szemelyek igenye fele nagyobb kinalat vagy kevesebb ar .. Tisztelettel Szekely Emese
János, 2025. február 08. szombat, 4.75 / 5
Idősebb pár
Superior kétágyas szoba pótággyal (Nyugati szárny)
3 éjszakát töltött itt
"Remek napokat töltöttünk ott. "
A WiFi nem működött rendesen az épület végében lévő szobában. Valamint az úszómedence lehetne melegebb.Személyzet segítőkész és udvarias volt. Ősszességében jól éreztük magunkat,megyünk még máskor is.
2025. február 08. szombat, 3.62 / 5
Fiatal pár
Superior kétágyas szoba (Nyugati szárny)
3 éjszakát töltött itt
"Jó, de lehetett volna jobb is."
A szálloda svédasztalos reggelije és vacsorája kifogástalan volt. bőséges választék, kiváló minőségű, fínom hideg és meleg ételek. A szálloda tiszta és szépek a szobák. Pitiánernek tartom viszont egy 4 csillagos szállodától, hogy külön nevesítetten 1500,-Ft-ot számolnak fel naponta a saját, szálloda előtti szabadtéri parkolóban történő parkolásért. Ha ennyivel drágább lenne a szállás ár, észre sem vennénk, de ez így lehúzás érzetű, nem vendégbarát vendéglátó gyakorlat. A foglalt csomag leírása szerint az ott töltött éjszakák -1 db fürdőbelépő jár a vendégnek. Ez megint egy barátságtalanul sóher ajánlat, mivel még csak nem is az ott töltött napok számához, hanem az éjszakák számához képest eggyel kevesebb. 2 éjszaka 3 nap esetén ez személyenként 1 belépőt jelent 3 napra úgy, hogy a szálloda fűtött folyosóval összekötött a fürdővel... Ez a gyakorlat egyébiránt ellentétes a szálloda szabályzatával, mely szerint a szállás díjában benne foglaltatik a tartózkodás minden napjára korlátlan számú belépés a fürdőbe. A szállodában a szoba 15:00 órától átvehető, ami a nyaralás/üdülés első napjának kárbavesztét okozza, távozáskor 10:00 óráig le kell adni a szobát, így az a nap is kárbavész. Mire bejelentkezik, felcuccol és átöltözik a vendég, már alig marad ideje a fürdő élvezetére 18:00 óráig, míg a fürdő 9 órás nyitásával a 10:00 órai kiköltözés a távozás napját lehetetleníti el. Utóbbi két feltétel miatt, hogy első napunkat ne hagyjuk elveszni, korai érkezéssel, teljes árú fürdő belépők (6000/fő) és értékmegőrzési lehetőség (+800Ft) megváltásával voltunk kénytelenek megtoldani a 4 csillagos hotelhez méltó, parkolási költséggel és IFA-val számított, közel 200.000,-Ft-os kedvezményes csomag díját. A szálloda környékén a strandcikkeket áruló butikokon kívül csupán egy Coop üzlet található, ami 15:00 óráig tart nyitva. A téli időszakban nyitvatartó éttermet sem sikerült találni. Aki félpanziós ellátást igényel, egyéb élelmiszer beszerzési forrás hiányában csak a fürdő gyorséttermét és kávézóját tudja igénybe venni...?
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hunguest Bük, Csaplovics Gábor - Igazgatói asszisztens
2025. február 12. szerda
2025. február 12. szerda
Tisztelt Vendégünk!
Engedje meg, hogy köszönetünket fejezzük ki, amiért legutóbbi pihenésükhöz
szállodánkat választották. Reméljük összességében kellemes napokat töltöttek el nálunk.
Köszönöm, hogy időt fordítottak rá és kifejtették véleményüket, megosztották
velünk tapasztalataikat. amelyeket a szállodánkban töltött idő alatt szereztek.
Számunkra minden vélemény fontos, különösen ha azok valamilyen hiányosságra,
olyan szolgáltatásra mutatnak rá amelyek javításra, fejlesztésre szorulnak.
Sajnálom, hogy a leírt véleményükből nem derült ki pontos tartózkodásuk ideje, ez azért lett volna fontos, mert a parkolási díj fizetése 25.02.01-től került bevezetésre szállodánkban, a szálloda saját, sorompóval felszerelt parkolójában. A parkolási díjjal minden vendég számára megemelni a szobaárakat nem tarjuk etikusnak azokkal a vendégeinkkel szemben, akik nem autóval érkeznek, vagy ismerőseik, családtagjaik hozzák, illetve viszik őket, így autójuk nem használ parkoló helyet.
A fürdő szolgáltatásait és a be- és kijelentkezés időpontját visszaigazolásainkban egyértelműen feltüntetjük.
Amennyiben a szobát 15 óra előtt szeretnék elfoglalni, erre tudunk lehetőséget biztosítani, előzetes egyeztetés alapján, ennek jelenleg díja az adott éjszakára eső szállásdíj 25 %-a.
Ha ezzel nem szeretnének élni, akkor a csomagok elhelyezésére díjmentesen tudunk lehetőséget biztosítani a szállodában.
A reggeli és vacsora kiegészítésére a szálloda környékén több üzemelő étterem, pizzéria áll rendelkezésre. Különféle ízlésnek és étkezési szokásnak megfelelően. Itt szeretném figyelmükbe ajánlani szállodánk keleti szárnyának éttermét, ahol büféebédre, vagy menü elfogyasztására is van lehetőségük vendégeinknek. Ehhez gyakorlatilag ki sem kell menniük az épületből.
A pihenésük nyomán tapasztalt kellemetlenségekért elnézésüket kérem, bízom benne mielőbb ismét ellátogatnak hozzánk és sikerül kihasználniuk minden általunk biztosított szolgáltatás. Biztosíthatom Önöket, hogy sok – sok éve üzemelő szállodaként olyan szolgáltatáscsomagot állítottunk össze, amely megelégedésre szolgál vendégeink körében.
A mielőbbi találkozás reményében
Engedje meg, hogy köszönetünket fejezzük ki, amiért legutóbbi pihenésükhöz
szállodánkat választották. Reméljük összességében kellemes napokat töltöttek el nálunk.
Köszönöm, hogy időt fordítottak rá és kifejtették véleményüket, megosztották
velünk tapasztalataikat. amelyeket a szállodánkban töltött idő alatt szereztek.
Számunkra minden vélemény fontos, különösen ha azok valamilyen hiányosságra,
olyan szolgáltatásra mutatnak rá amelyek javításra, fejlesztésre szorulnak.
Sajnálom, hogy a leírt véleményükből nem derült ki pontos tartózkodásuk ideje, ez azért lett volna fontos, mert a parkolási díj fizetése 25.02.01-től került bevezetésre szállodánkban, a szálloda saját, sorompóval felszerelt parkolójában. A parkolási díjjal minden vendég számára megemelni a szobaárakat nem tarjuk etikusnak azokkal a vendégeinkkel szemben, akik nem autóval érkeznek, vagy ismerőseik, családtagjaik hozzák, illetve viszik őket, így autójuk nem használ parkoló helyet.
A fürdő szolgáltatásait és a be- és kijelentkezés időpontját visszaigazolásainkban egyértelműen feltüntetjük.
Amennyiben a szobát 15 óra előtt szeretnék elfoglalni, erre tudunk lehetőséget biztosítani, előzetes egyeztetés alapján, ennek jelenleg díja az adott éjszakára eső szállásdíj 25 %-a.
Ha ezzel nem szeretnének élni, akkor a csomagok elhelyezésére díjmentesen tudunk lehetőséget biztosítani a szállodában.
A reggeli és vacsora kiegészítésére a szálloda környékén több üzemelő étterem, pizzéria áll rendelkezésre. Különféle ízlésnek és étkezési szokásnak megfelelően. Itt szeretném figyelmükbe ajánlani szállodánk keleti szárnyának éttermét, ahol büféebédre, vagy menü elfogyasztására is van lehetőségük vendégeinknek. Ehhez gyakorlatilag ki sem kell menniük az épületből.
A pihenésük nyomán tapasztalt kellemetlenségekért elnézésüket kérem, bízom benne mielőbb ismét ellátogatnak hozzánk és sikerül kihasználniuk minden általunk biztosított szolgáltatás. Biztosíthatom Önöket, hogy sok – sok éve üzemelő szállodaként olyan szolgáltatáscsomagot állítottunk össze, amely megelégedésre szolgál vendégeink körében.
A mielőbbi találkozás reményében
József, 2025. február 06. csütörtök, 4.88 / 5
Kisgyerekes család
Superior kétágyas szoba (Nyugati szárny)
3 éjszakát töltött itt
Bőséges, változatos finom reggeli, vacsora. Az éttermi személyzet külön figyelmessége hogy 8fős+2 kisgyermek részére külön nagy asztalt állított össze. Segítőkész személyzet. A szobák iszonyatosan melegek voltak.
2025. január 31. péntek, 5.00 / 5
Idősebb pár
Superior kétágyas szoba (Nyugati szárny)
4 éjszakát töltött itt
"Januári lazítás a Hotel Bükben"
A szálloda tisztasága példaértékű, a szoba barátságos, a fürdő kényelmes és jó meleg. A reggeli és a vacsora bőséges és nagyon finom, januárban is reggel is és este is nagy választék és sok gyümölcs volt. A személyzet mosolygós, kedves, barátságos. A gyógyfürdőben voltunk inkább, a szálloda wellness részlegében csak egyszer, a fürdő wellness részlegében pedig éppen felújítás volt, ezt sajnáltuk, szívesen kipróbáltuk volna.
Dannler György, 2025. január 30. csütörtök, 4.12 / 5
Idősebb pár
Superior kétágyas szoba (Nyugati szárny)
2 éjszakát töltött itt
"Jó hétvége Bükfürdőn"
A tv hangját nem lehetett szabályozni, túl halk volt! Az erkély ajtó rosszul záródott!! A kártyás ajtózár erősen kontakthibás volt! Szobaszám 321nyugati szárny! A vizek minősége kiváló! Viszont a szélben az eltakarítatlan falevelek a medencékben kötöttek ki!!!! Köszönöm!
2025. január 29. szerda, 4.50 / 5
Fiatal pár
Superior kétágyas szoba (Nyugati szárny)
2 éjszakát töltött itt
"Kellemes pár nap a nyugati szárnyban"
A szállás helyen kifejezetten tetszett hogy át lehetett sétálni a városi strandra ahol sok gyógyvizes medencét találtunk,a szálloda wellness részlege is megfelelő volt,ha a szaunában elfogadnák hogy vannak vendégek akik a textilest részesítik előnyben az plusz pont lenne....
Tamasne, 2024. december 23. hétfő, 2.50 / 5
Egyéni utazó
Superior kétágyas szoba (Nyugati szárny)
2 éjszakát töltött itt
"Nem jövünk többet...."
A szoba annak ellenére hogy superiort fizettünk nagyon kicsi volt..A két ágy folyamatosan elmozdult egymás mellől,a házassági évfordulónkon nem tudtam éjjel a ferjemhez bújni mert akkor becsusztam volna a két ágy közé...A tükör környéke tiszta por volt.A meleg víz nagyon sokára ért oda.Legalabb egy ásványviz lehetett volna a szobában ha már a superior helyett ezt kaptuk..
László, 2024. november 25. hétfő, 4.88 / 5
Idősebb pár
Superior kétágyas szoba (Nyugati szárny)
2 éjszakát töltött itt
"Kellemes hétvége Bükön"
Kellemes csendes környezet.Plussz pont az étterem tematikus akcióinak.
Sándor, 2024. november 04. hétfő, 4.75 / 5
Fiatal pár
Superior kétágyas szoba (Nyugati szárny)
3 éjszakát töltött itt
"Rossz kezdés után szuper hétvége"
A szoba tágas, modern bútorokkal, nagy TV-vel rendelkezik. DE, olyan puritán, hogy szinte depressziót kapni. Se egy kép, dísz vagy bármi ami feldobná a szobát. Végig parketta van szőnyeg egyáltalán nincsen. Tisztaságára panasz nem lehet, a folyosón robotporszívó teljesít szolgálatot Terasz, kilátás rendben van. A két külön lobbyban (nyugati-keleti szárny ami folyosóval van összekötve) élő zene és fellépők szórakoztattak. (egyik nap ott, másiknap itt) Bosszúságot a fiatal recepciós kislány okozta, ugyanis nem adta oda becsekkoláskor az órákat a fürdő átjáróhoz. Mikor ezt a szobában észre vettük lementem elkérni erre ő azt mondta nem kelk az átjáróhoz. Majd miutás a viszonylag távol lévő fürdőig elsétáltunk szembesültünk, hogy igeni kell! Újra vissza a recepcióhoz, mintha semmi nem történt volna mondta, hogy ott felejtettük...mivan? Mi felejtettük ott? 3.jára adtad oda! Amúgy ez a mai fiatalokat jellemző, unott flegmaság jellemezte. Az ételek nagyon finomak voltak és sosem fogytak el mivel sűrűn cserélték! Az étterem hatalmas, van hely bőven!
Erika, 2024. október 24. csütörtök, 4.75 / 5
Idősebb pár
Superior kétágyas szoba pótággyal (Nyugati szárny)
2 éjszakát töltött itt
"Pihentető napok a Hunnguest Bük Szállodában! "
Egyetlen kellemetlenséünk volt: az ágyon a matrac "gödrös", kissé ellhasználódott volt, nem volt kényelmes, így az alvás kevésbé volt pihentető sajnos. Viszont az éteek nagyon finomak voltak!
Gábor , 2024. október 07. hétfő, 3.38 / 5
Baráti társaságok
Prémium kétágyas szoba (Keleti szárny)
3 éjszakát töltött itt
"Hétvége a madarakkal!!"
Ami nem tetszett, hogy az ablakot nem lehetett kinyitni és tiszta madárürülék volt. Minden reggel rajban repültek a madarak az ablak előtt mint egy horror filmben.!!!Ezzel valamit kezdeni kellene a szállodának. Az étkezés rendben volt, kivéve,hogy a Cappuccino kakaós ízű volt.
Anita, 2024. augusztus 31. szombat, 5.00 / 5
Kisgyerekes család
Superior kétágyas szoba pótággyal (Nyugati szárny)
1 éjszakát töltött itt
"Visszatérünk ❤"
Tökéletes, családbarát szálláshely, kedves személyzettel! Maximálisan elégedettek voltunk, szeretnénk visszatérni még!
Gárdonyi Rudolf, 2024. augusztus 27. kedd, 4.12 / 5
Egyéni utazó
Prémium kétágyas szoba (Keleti szárny)
3 éjszakát töltött itt
"jó hétvége"
Szállás,étkezés tisztaság személyzet jó.Parkolás nincs megoldva érkezéskor
György, 2024. augusztus 24. szombat, 4.38 / 5
Idősebb pár
Superior kétágyas szoba (Nyugati szárny)
2 éjszakát töltött itt
"Remek volt a Hotel Bükben."
Minden adott vólt ahhoz,hogy jól érezzük magunkat.
Csaba, 2024. augusztus 08. csütörtök, 4.88 / 5
Idősebb pár
Superior kétágyas szoba (Nyugati szárny)
6 éjszakát töltött itt
"Hunguest Bük"
Minden nagyon jó volt,csak gyorsan eltelt.
Imre , 2024. augusztus 03. szombat, 4.25 / 5
Idősebb pár
Superior kétágyas szoba (Nyugati szárny)
5 éjszakát töltött itt
"Jól és hamar eltelt !"
A szálloda az rendben van kényelmes szépen felújítva! A személyzet az nem igazán kedves ! Az ételek azok rendben voltak ! A viffi az teljes mértékben nem működik! Iszonyatos trágya szag terjedt az ott tartózkodásunk alatt !
2024. július 09. kedd, 4.75 / 5
Idősebb pár
Prémium kétágyas szoba (Keleti szárny)
3 éjszakát töltött itt
"Hunguest Bük"
Összességében megvoltunk elégedve.Nekünk itt is és több szállodában is problémát jelentett a vizes fürdőruhák,törölközők szárítása. Hiába szárítós radiátor volt a fürdőszobában,mėgse tudtuk beüzemelni.
István, 2024. május 31. péntek, 4.88 / 5
Fiatal pár
Superior kétágyas szoba (Nyugati szárny)
4 éjszakát töltött itt
"Remek 4nap a Hungest Bük szállodában."
Nagyon szuper a szálloda , étkezés kiszolgálás fantasztikus, változatos nagyon finom ételek. Mindenkinek csak ajánlani tudom az Önök szállodáját. Nagyon jól , kitűnően éreztük magunkat. Köszönjük szépen.
János, 2024. május 25. szombat, 5.00 / 5
Idősebb pár
Superior kétágyas szoba pótággyal (Nyugati szárny)
3 éjszakát töltött itt
"4 nap pihenés, és lazítás a Répcében."
Szinte törzsvendégek vagyunk Bükfürdőn, több szállashelyen voltunk, a Répce a legjobb választás közülük. A WIFI nem minde részében müködik elfogadhatóan a szállodában.
László, 2024. május 21. kedd, 4.62 / 5
Egyéni utazó
Prémium kétágyas szoba (Keleti szárny)
2 éjszakát töltött itt
"Hunguest Bük"
Erkélyt hiànyoltam
Tiborné , 2024. május 21. kedd, 4.12 / 5
Baráti társaságok
Prémium kétágyas szoba (Keleti szárny)
3 éjszakát töltött itt
"Pünkösd "
Elégedetlen voltam a lobbi, vizes székeivel. A sok birkának, ki kellene írni!!!
Lászlóné , 2024. május 15. szerda, 5.00 / 5
Idősebb pár
Elnöki lakosztály (hálószoba + nappali + jacuzzi) (Nyugati szárny)
3 éjszakát töltött itt
"Hunguest Bük"
Mi a párommal az elnöki lakosztályban töltöttük el azt a pár napot , nagyon szépek voltak a szobák , fürdőszoba rendben , egy probléma volt a zuhanyzóval , hogy nem zárt jól az ajtó és minden igyekezet ellenére kifolyt a víz az ajtó alatt ! A takarítás nagyon rendben volt , a személyzet barátságos , az ételek kitűnően voltak !!! Ha módunkban áll újra igénybe vesszük ezt a szolgáltatást !!! Köszönjük , jól éreztük magunkat !!!!!!
Miskei László, 2024. május 08. szerda, 4.25 / 5
Idősebb pár
Superior kétágyas szoba (Nyugati szárny)
3 éjszakát töltött itt
"Sanos hétvégén hatalmas tömeg volt!"
A szálloda nagyon szép , a személyzet kedves, az ételek finomak. Sajnos nagyon szigorú szabályokat írnak elő a bevihető ételekre-italokra, ez nem jellemző a 4 csillagos szállodákra! (Példaként említem a Visegrádot, Lakitelek szolgáltatásait, ahol a szobába bekészített kávé-és teafőzővel, vízforralőval vártak felár nélkül!) A Nyugati szárnyban voltunk, ami nem volt egy sikeres választás, mert nagyon messze van a gyógyfürdő.
János, 2024. április 12. péntek, 4.38 / 5
Idősebb pár
Superior kétágyas szoba (Nyugati szárny)
3 éjszakát töltött itt
"A vendégbarát szálloda"
Összességében elégedett vagyok, mert nincs hiányérzetem az ár/érték aránnyal kapcsolatban, minden a helyén volt. Ebben a szállodában nem volt az az érzésem, hogy le akarnak húzni bennünket. Sok szállodának ( nem ennek ), pontosan ez a baja, hogy mindenből pénzt akarnak kipréselni. A szálloda kiváló karban van, teljesen megfelel a besorolásának. Külön kiemelném a takarító személyzet munkáját, akik nagyon színvonalasan takarítanak és rendet raknak a takarítás során. Hasonlót lehet mondani a recepciós személyzetről is. Dicséret nekik! A fürdő rész ( Bük fürdő ) kiváló, mindenki megtalálja a neki való medencét. A szálloda éttermi részével kapcsolatban vannak egy kissé felemás érzéseim. Összességében rendben volt, azonban a felszolgáló személyzet munkáján és irányításán lehetne javítani.... A konyha alapvetően rendben volt, voltak ételek, melyeket nagyon eltaláltak a szakácsok... Volt egy negatív dolog is, az, hogy a klímát csak központi utasításra állíthatták volna át. Mivel meleg volt, így nagyon meleg volt a szobában. Talán rugalmasabb hozzáállással, ez a lényegtelen, de a komfortérzetet jelentősen javító engedélyt, a szállodára kellene bízni.... Szumma-szummarum, jól éreztük magunkat! :-)
Zoltán, 2024. április 08. hétfő, 4.38 / 5
Idősebb pár
Prémium kétágyas szoba (Keleti szárny)
3 éjszakát töltött itt
"Hunguest Bük"
A személyzet rendkívül kedves,az állandó,még zárt ablakok mellett is nagyon zavaró varjú károgás rendkívül kellemetlen.
Adrienn , 2024. április 06. szombat, 4.88 / 5
Fiatal pár
Superior kétágyas szoba (Nyugati szárny)
4 éjszakát töltött itt
"Hunguest Bük"
4 éjszakás foglalásunk volt a hotelben, ahol nagyon jól éreztük magunkat. A hotelben lévő szaunák, és a gyógyfürdőbe való közvetlen átjárási lehetőség miatt választottuk a szálláshelyet. Mind a reggeli, mind a vacsora kínálat bőséges volt, megfelelt az ízlésünknek. Biztosan visszatérünk még ide.
Tibor, 2024. április 03. szerda, 4.50 / 5
Idősebb pár
Superior kétágyas szoba (Nyugati szárny)
3 éjszakát töltött itt
"Kellemes üdülés"
A matrac, mindkettő ki feküdt volt
2024. március 09. szombat, 4.62 / 5
Idősebb pár
Superior kétágyas szoba (Nyugati szárny)
4 éjszakát töltött itt
"jól éreztük magunkat."
Bűzös volt a fűrdőszoba, nem tudták megszüntetni a szagokat.
Zsuzsa, 2024. február 25. vasárnap, 4.75 / 5
Egyéni utazó
Superior kétágyas szoba (Nyugati szárny)
4 éjszakát töltött itt
"Kiváló öt nap, még az idő is kedvezett."
Barátságos, figyelmes, kellemes, intelligens kiszolgáló személyzet. A konyhája bő- és választékos, finom, jó a séf. Ár-érték arány ebben a tekintetben korrekt. Ez a fajta akciós ajánlat szintén jó, máskor is szeretném igénybevenni.
Szilvia, 2024. január 28. vasárnap, 4.00 / 5
Egyéni utazó
Superior kétágyas szoba (Nyugati szárny)
2 éjszakát töltött itt
"Vegyes érzések, vélemények. "
Nagyon, nagyon hosszú az út a medencékig. Az utat egy gyógyulni vágyó izületes ember meg sem tudja tenni, naponta kétszer, oda-vissza. Ehhez viszonyítva az ár magas. Viszont a víz kiváló, mondhatni fantasztikus. Éppen ezért keresni fogok egy másik fürdőt+hotel ahol a víz összetétele hasonló. Még annyit, hogy a közlekedés Budapestről pocsék!
Tibor, 2024. január 21. vasárnap, 4.88 / 5
Idősebb pár
Prémium kétágyas szoba (Keleti szárny)
3 éjszakát töltött itt
"Hunguest Bük"
Nem tetszett, hogy vizet nem lehet fel vinni a szobába se üdítőt, ha éjszaka valaki megszomjazik nincs mit inni,
Imre, 2024. január 14. vasárnap, 4.38 / 5
Idősebb pár
Prémium kétágyas szoba (Keleti szárny)
7 éjszakát töltött itt
"Hunguest Bük"
Tetszett a tisztasàg, szemèlyzet udvariassàga, segitökészsège,problémák megoldàsa
Alexander, 2024. január 08. hétfő, 4.25 / 5
Idősebb pár
Prémium kétágyas szoba (Keleti szárny)
4 éjszakát töltött itt
"Kellemes feltöltődési pihenés ásványokkal fűszerezve"
Sajnos ételmérgezést kaptam a 3.nap után és nagy segítséget nem kaptam,így haza kellett utaznunk,de a teljes összeget meg kifizettem. A szoba meg tiszta depressziós érzést ad,tiszta szürke és sötét.
János , 2023. december 29. péntek, 4.00 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Prémium kétágyas szoba pótággyal (Keleti szárny)
2 éjszakát töltött itt
"Pihenő napok"
A Welnes részleg lehetne színvonalasabb.A hotel..tökéletes!!
Krisztián, 2023. december 23. szombat, 4.88 / 5
Fiatal pár
Prémium kétágyas szoba (Keleti szárny)
2 éjszakát töltött itt
"Hunguest Bük"
Minden megfelelő volt. Finom, valasztékos ételek, kényelmes, tiszta szobák.
2023. december 14. csütörtök, 3.25 / 5
Egyéni utazó
Prémium kétágyas szoba (Keleti szárny)
3 éjszakát töltött itt
"Hunguest Bük"
Téli üdülésnek nem ajánlanám. Az összekötő folyosón a recepció környékén az italbár körül nagyon hideg volt. Az uzsonnára kitett gyümölcsök kezdő rothadás miatt nem voltak fogyaszthatók. A teához elfogyott mézet nem pótolták. Az étteremben a személyzet udvariasságát kiemelném.
Nikoletta, 2023. november 23. csütörtök, 4.12 / 5
Fiatal pár
Prémium kétágyas szoba (Keleti szárny)
3 éjszakát töltött itt
"Hunguest Bük"
Kényelmes szobák, bár a smart tv lehetőségeit nem lehetett kihasználni. Az ételek nagyon finomak voltak, ételérzékenységben is figyelmesek, segítőkészek voltak. Esténként a Büki Móki megjelenése kedves, szórakoztató volt. Azonban az étteremben a virágok nagyon betegek voltak, nem volt gusztusos "alatta" ülni és étkezni. A strandra jutás kényelmes. A keleti szárny emeleti folyosói nem túl barátságosak.
Szíjjártó Ferenc, 2023. november 13. hétfő, 4.75 / 5
Fiatal pár
Junior suite (Keleti szárny)
2 éjszakát töltött itt
"Végre ,csak így tovább!"
Budapest felől gépkocsival érkezve utunk oda-vissza gyors és probléma mentes volt. A GPS a szálloda parkolójába vezetett. A be-ki jelentkezés gyors volt. Kedvesen fogadtak-mindenki mosolygott /!/- és mint először jöttet részletesen tájékoztattak. A szobánk a negyedik emeleten volt /keleti szárny/ nagy alap területű,jól berendezett.Jól értékelhető, hogy a hotel teljes felújításon esett át.Minden működött és tiszta volt! Az all. inkl. ellátás hozta a vártat, és kellemes meglepetés volt a konyha kimagasló minősége - változatos menük,Márton napi liba ételek- ... Talán csak a bárban kapott bor jellegtelensége kíván változtatást. A termál medencék üvegfolyosón megközelíthetősége ezen a szinten megnyugtató szolgáltatás. Nagyon jó ,hogy úszómedence is volt, ,élveztük a lehetőséget. Összefoglalva:jó megközelíthetőség, szép környezet, kényelmes szoba, tisztaság, mosolygós ,kedves személyzet,értékes termálvíz, kimagaslóan jó konyha. Máskor is jövünk! Szíjjártóék
Major Tibor, 2023. november 11. szombat, 4.12 / 5
Idősebb pár
Superior kétágyas szoba pótággyal (Nyugati szárny)
4 éjszakát töltött itt
"Hunguest Bük"
Csalodással töltött el hogy tudván hogy idősek vagyunk KÁDAS fürdőszobát kaptunk. Ki illetve belépès zuhanyzáshoz rizikó
Gyula, 2023. október 25. szerda, 4.00 / 5
Egyéni utazó
Superior kétágyas szoba (Nyugati szárny)
3 éjszakát töltött itt
"Kellemes hétvége volt"
Közvetlen átjárás a fürdöbe nagyon jó
Szilvia, 2023. október 24. kedd, 5.00 / 5
Idősebb pár
Prémium kétágyas szoba (Keleti szárny)
2 éjszakát töltött itt
"Csodás hétvége Bükfürdőn"
Távozáskor a recepción derült ki(többek számára),,hogy a Hunguest hűségkártya nem használható. Azért ezt a visszafoglalásnál illene megjegyzésben leirni. Mi mindig Hunguest hotelben pihenünk,pontosan a hűségkártya miatt. Így most ennek használatától elestünk.
Éva, 2023. szeptember 30. szombat, 5.00 / 5
Fiatal pár
Prémium kétágyas szoba (Keleti szárny)
2 éjszakát töltött itt
"Felejthetetlen,visszatèrünk "
Mindennel maximàlisan elègedettek voltunk,talán egy valami volt kicsit kellemetlen...borzasztóan visszhangzik a wc.tiszta szívvel ajànlanàm bàrkinek!
Zsoltné, 2023. szeptember 23. szombat, 4.50 / 5
Idősebb pár
Prémium kétágyas szoba (Keleti szárny)
4 éjszakát töltött itt
"Pihenés Bükkön "
Bejelentkezésnél sokan voltak így elmaradt pár tájékoztatás pl. fürdő merre, hánytól hányig lehet használni, étkezde merre stb...Nekem fura volt, h étkezésnél nem az asztalon volt a só, idő kellett mire felfedeztem, h hol találom. Reggelinél a "meleg tej" helyett egyszer hideg volt, így a kakaópor nem oldódott fel. Desszert lehetne változatosabb. Szobában nem lehetett nyitva hagyni az érkély ajtót mert poloska invázió volt, nem tudom esetleg erre valami megoldást?? Fürdőkomplexumba hiányolom az öltözőknél a centrifugát/ bocsánat, ha csak én nem találkoztam vele/ Összességében jó volt minden, a fent leírtakat nem negatívként írtam, csak jelzésként. Biztos megyünk még.
Gyuláné, 2023. szeptember 21. csütörtök, 4.88 / 5
Egyéni utazó
Superior kétágyas szoba (Nyugati szárny)
2 éjszakát töltött itt
"Nagyon jó pihenés volt."
Tökéletes pihenés volt.A személyzet udvarias és gyors ,az ételek nagyon finomak minden igényt kielégítenek.Szoba szép kényelmes és tiszta. Mindenkinek ajánlani tudom.
2023. szeptember 19. kedd, 5.00 / 5
Fiatal pár
Superior kétágyas szoba (Nyugati szárny)
2 éjszakát töltött itt
"Visszatérünk Bükfürdőre!"
Sokat pihentünk,sétáltunk.A fürdőbe átjárás nagyon tetszett, a fürdő kiváló, az élményrész a legjobb.Nagyon szép a felújított fürdő környéke és a város is.
Szilvia, 2023. szeptember 18. hétfő, 4.38 / 5
Kisgyerekes család
Elnöki lakosztály (hálószoba + nappali + jacuzzi) (Nyugati szárny)
2 éjszakát töltött itt
"Születésnapi ajándék"
A szállással nagyon elégedettek voltunk. A gyerekek imádták a jacuzzit a szobánkban, mivel az elnöki lakosztályban voltunk elszállásolva. A személyzet nagyon kedves és készséges volt. Az ételek nagyon ízletesek voltak, nagyon nagy volt a választék. Nem tetszett, hogy a nyugati szárnyból a bejelentkezéshez és kijelentkezéshez is a keleti szárnyba kellett menni, ahol rettentő hosszú volt a várakozási idő. De leginkább az szomorított el, hogy volt egy fantasztikus teraszunk, ahol szivesen töltöttünk volna el időt a gyermekeinkkel, de ki se mentünk, mert a kilátásunk pont a szaunavilág látogatóira volt (vagyis csak a nudistákat láttuk). Ez pedig nem az a kilátás, amit nézni szeretnénk...., főleg nem egy 10 éves kislánnyal.
2023. augusztus 25. péntek, 4.88 / 5
Egyéni utazó
Superior kétágyas szoba (Nyugati szárny)
3 éjszakát töltött itt
"Remek hétvége a Hotel Bük-ben."
Elsősorban a tisztaság,amikor beléptél a szobába.A szoba tágassága nem zsúfolt.A személyzet kedvessége,segítőkészsége.
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Gyakori kérdések
- Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
- Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hunguest Bük szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
- Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
- Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
- Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
- Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
- Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
- Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk. - Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
- Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
- Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
- A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon. - Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Hunguest Bük korább vendégei?Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Elnöki lakosztály (hálószoba + nappali + jacuzzi) (Nyugati szárny), Prémium kétágyas szoba pótággyal (Keleti szárny) és Junior suite (Keleti szárny).
- Kiknek ajánljuk a Hunguest Bük szálláshelyet?Korábbi vendégeink közül a kisgyerekes családok, az idősebb párok, a fiatal párok és az egyéni utazók érezték magukat a legjobban.