Sante Hévíz, Hévíz - értékelések, vélemények
A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik a Szállásvadászon foglaltak és már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Tudj meg többet az értékelésekről!
Sante Hévíz, Hévíz >>
4.94 / 5
KIVÁLÓ
36
vélemény
vélemény
5.00
Személyzet
5.00
Tisztaság
4.90
Ár / érték arány
4.90
Kényelem
(szoba)
(szoba)
4.90
Szolgáltatások
4.80
Étkezés
5.00
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat a legfrissebb 10 értékelés alapján számoltuk ki.
Vélemények, értékelések
Ágnes, 2022. november 06. vasárnap, 5.00 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Szülinap kettesben.. "
Mindösszesen két éjszakát töltöttünk ott a férjemmel, de maximálisan elégedettek voltunk. A reggeli nagyon finom, változatos és bőséges volt. A személyzet egytől-egyig mind kedvesek voltak. Nagy meglepetés volt számunkra, amikor a szobákban egy üveg Rosé, üdvözlő kártyával, jókívánsággal várt minket.. amit itt is köszönünk!! Csak ajánlani tudom!
Andrea, 2022. március 16. szerda, 5.00 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Sante Hévíz"
Másodszorra voltam a hotelban,most sem csalódtam. A szoba berendezése gyönyörű,tágas,kényelmes. A személyzet nagyon udvarias,rendes. A reggeli bőséges. Biztos hogy még jövünk.
2021. augusztus 08. vasárnap, 5.00 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
7 éjszakát töltött itt
"Sante Hévíz"
Laktózmentes termékek hiánya a reggelinél. Az ágy matraca szerintem nagyon elhasznált volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Sante Hévíz, Józsvai-Gaál Annamária - recepció
2021. augusztus 10. kedd
2021. augusztus 10. kedd
Kedves Vendégeink! Köszönjük szépen a maximális pontszámot és örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk! Tájékoztatjuk Önöket, hogy laktózmentes termékeket előzetes kérésre külön felszolgálunk. Tájékoztatjuk továbbá, hogy szálláshelyünk 2019/2020-ban teljes körű felújításon esett át, és ezen belül az összes matrac cserélésre került. Vendégeink kimondottan dicsérik matracainkat, még a gyártó cég címét is el szokták kérni, ezért kimondottan csodálkoztunk véleményükön. Szeretettel várjuk Önöket máskor is!
Attiláné, 2019. július 29. hétfő, 5.00 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Minimum négy csillagos szállás három csillagos áron."
Minden tetszett, nagyon elégedettek voltunk a férjemmel. Minimum négy csillagos szállás három csillagos áron.
2019. július 22. hétfő, 4.88 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Értékes hétvége"
A szállás remek helyen található, az alkalmazottak igen segítőkészek,kedvesek voltak.Szép,tiszta szoba várt bennünket.Az erkélyen a székek cserére szorulnak.
Zsuzsanna, 2019. július 19. péntek, 5.00 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Csodás napok a Hotel Sante-ban"
Laktózmentes étkezést kértünk, maximálisan segítőkészek voltak! A személyzet mindenben kedvesen segített, nagyon szép hotel, patyolat tisztaság mindenhol!
Anna, 2019. július 19. péntek, 5.00 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Csodálatos pár nap a Hotel Sante-ban"
Nagyon kedves volt a személyzet, a reggeli választékos és finom volt. A szoba tágas és ízléses! Ár érték arányban garantáltan az egyik legjobb szálloda Hévízen!
Galambos Ferenc, 2019. július 14. vasárnap, 4.75 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Élvezet egy több napos kirándulás Hévízen."
A szálloda elhelyezkedése tökéletes, csendes. Az ellátás reggeli finom és bőséges volt. A személyzet udvarias, barátságos. A szoba 2 főnek elégséges volt, a fürdőszoba egy kicsit lehetne nagyobb, léteznek nagyobb termetű emberek is.
Erzsébet, 2018. november 06. kedd, 5.00 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Nyugodt őszi pihenés a Hotel Sante-ban"
Csendes környék, de 10 perces sétával elérhető a városközpont. Szép környezet, ízléses berendezés. Kényelmes, tágas szoba, nagy tisztaság. A személyzet kedves és szolgálatkész. A szolgáltatások kiválóak, mind a reggeli és a miniwellness tekintetében. Kedvező ár a remek szolgáltatásokért. Mindenkinek ajánlom.
2018. szeptember 10. hétfő, 5.00 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
7 éjszakát töltött itt
"Javaslat mindenkinek!"
Mindenben megütötte magasan a mércénket. Csend,nyugalom,családias hangulat,közel a tó.A reggeli olyan pazar nem tudtuk a hét napon végig enni az ajánlatokat. Wifit nem használtam, pihenni mentem.!
Szalai Margit, 2018. április 04. szerda, 4.62 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Remek hétvége a Hotel Santeban "
Csodaszép hétvégét töltöttünk a Hotel Santeban a húsvéti ünnepek alatt. A szobák kényelmesek,szép a bútorzat. Csendes a környék, pihenésre, kikapcsolódásra tökéletes választás. Mi nagyon jól éreztük magunkat. Köszönet a Hotel Sante személyezetének
Takács István, 2018. január 03. szerda, 4.75 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Szilveszter a Hotel Santeban"
+ : udvarias személyzet, rend és tisztaság, fantasztikus szoba - : az ágyon lévő matracok mindig szétcsúsztak, a wifi használhatatlan volt
Molnár Zoltán, 2018. január 03. szerda, 5.00 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"kellemes három nap a hotel Santeban"
tetszett a szobánk, kedvesek az alkalmazottak, elégséges reggeli, jó elhelyezkedés nincs semmi olyan távol, tetszett az étterem ajánlás kihasználtuk, nagyon megvagyok elégedve az ételekkel is. köszönöm. Zoltán
Oláh Lajosné, 2017. október 27. péntek, 5.00 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Kellemes feltöltődés a hévízi -tó mellett"
Szép szálloda. Csendes , tiszta szoba. Hangulatos esti wellness lehetőséggel, előtte úszkálás a hévízi- tóban akár október végén! A Magyar csárda étteremben a cigány húzza a nótánkat. Igazi élmény!
Gecse Jánosné, 2017. augusztus 23. szerda, 4.75 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
7 éjszakát töltött itt
"Pompás feltöltődés "
Nagyon kedvesen fogadtak,segítőkészek voltak az első naptól az utolsóig. Tisztaság, kényelem, a reggeli bőséges választékos volt. A Magyar Csárdában remek ételek voltak.
Bolla Noémi, 2017. augusztus 05. szombat, 4.75 / 5
Fiatal pár
2 éjszakát töltött itt
"Csodálatos hétvége a Hotel Santéban "
Nagyon jó volt minden! A hotel elhelyezkedése csendes,nyugodt helyen van!A személyzet segítőkész és kedves volt!A svédasztalos reggeli bőséges!Közel van a centrumhoz és egy kellemes sétával a Tófürdő is elérhető!Bárkinek merem ajánlani!
Keresztes Szabolcs , 2017. augusztus 04. péntek, 5.00 / 5
Kisgyerekes család
2 éjszakát töltött itt
"2 éjszaka a Hotel Sante-ben"
Nagyon segítőkészek, mindenki kedves volt, a recepciótól a takarítókon át a pincérekig, ezt így kellene mindenhol csinálni! Mindezt annak ellenére, hogy 2 kisgyerekkel biztos nem az "egyszerű" kategóriában szerepeltünk. Nagyon köszönjük, jól éreztük magunkat!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Sante Hévíz, Józsvainé Moys Katalin - Recepció
2017. augusztus 07. hétfő
2017. augusztus 07. hétfő
Kedves Szabolcs!
Köszönjük maximális értékelését .Nagyon örülünk, hogy pihenésükhöz szállodánkat választották. Reméljük következő kikapcsolódásukhoz újból minket választanak.
Üdvözlettel és köszönettel
Köszönjük maximális értékelését .Nagyon örülünk, hogy pihenésükhöz szállodánkat választották. Reméljük következő kikapcsolódásukhoz újból minket választanak.
Üdvözlettel és köszönettel
Jakab Kinga, 2017. január 04. szerda, 5.00 / 5
Fiatal pár
3 éjszakát töltött itt
"Téli nyugalom"
Tökeletes volt minden!A szemelyzet kedves volt,segitökesz!A hotel ettermeben kivalo volt az etel,es a hangulatat is imadtuk,föleg utolso est,amikor ciganyzene szolt a vacsora melle!A wellnes reszleg kicsi,de pont eleg arra,amire kell!Telen szuper kikapcsolodas azoknak akik nyugalomra vagynak es biztos nyaron sincs ez maskepp:)
Kovács Nikolett, 2016. november 21. hétfő, 4.88 / 5
Fiatal pár
2 éjszakát töltött itt
"Csodás, pihentető hétvégei kikapcsolódás a Hotel Santeba ! "
Nagyon megvoltunk elégedve a párommal a hotel szolgáltatàsaival! Konkrétan nekem az tetszett, hogy a személyzet rugalmas,segítőkész volt mivel a páromnak egy tortával akartam kedveskedni a megérkezésünk napján, amely a személyzet segítségével létre is jött. A hotel szoba nagyon ötletesen van berendezve, az ágy kényelmes! A svédasztalos reggeliről is csak jót tudok mondani, nagyon finom és nagyon sok ètel közül lehetett választani. A hotel elhelyezkedése is tetszett, csendes helyen van, nem a centrumban de nem is a város végén, pont olyan helyen van ahol a pihenni vàgyókat a forgalomi közlekedéssel járó zajok nem zavarják. A tisztaságot is megjegyezném amelyet szintén csak pozítívan tudok értékelni ( nem voltak pókhálók a szobában, semmilyen tárgy nem volt poros, minden szinte csillogott) . A Hotel Santet a leírtak alapján bárkinek szívesen tudom ajánlani, aki ezt választja, az nem fogja megbánni!! :)
2016. május 31. kedd, 4.38 / 5
Idősebb pár
3 éjszakát töltött itt
"Nyugodt pihenés, kellemes környezet"
Kiemelkedően tiszta, nagy, kényelmes, igényesen berendezett szoba, csendes nyugodt környezet, panoráma, madár csicsergés. Kellemes séta távolságra a Hévízi tótól. Bármikor visszamennék, ezért bátran ajánlom mindenkinek.
Baloghné Babonics Ilona, 2014. március 11. kedd, 4.75 / 5
Idősebb pár
2 éjszakát töltött itt
"Öröm és megelégedés Santéban"
Kiemelkedő igényesség jellemzi a Santét. Örülünk, hogy ezt a hotelt választottuk. Különösen figyelmes, barátságos a személyzet no és a séf rendkívül választékos és sok kézműves munkát felsorakoztató reggelijei a legnagyobb elvárásoknak is megfelelnek.
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Gyakori kérdések
- Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
- Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Sante Hévíz szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
- Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
- Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
- Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
- Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
- Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
- Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk. - Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
- Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
- Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
- A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon. - Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Sante Hévíz korább vendégei?Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Standard kétágyas szoba.
- Kiknek ajánljuk a Sante Hévíz szálláshelyet?Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, az egyéni utazók, az idősebb párok és a fiatal párok érezték magukat a legjobban.