Mozart Hotel, Szeged - értékelések, vélemények
A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik a Szállásvadászon foglaltak és már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Tudj meg többet az értékelésekről!
Mozart Hotel, Szeged >>
4.56 / 5
KIVÁLÓ
58
vélemény
vélemény
4.80
Személyzet
4.60
Tisztaság
4.60
Ár / érték arány
4.60
Kényelem
(szoba)
(szoba)
4.30
Szolgáltatások
4.40
Étkezés
4.70
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat a legfrissebb 10 értékelés alapján számoltuk ki.
Vélemények, értékelések
Zsolt, 2022. április 06. szerda, 4.00 / 5
Fiatal pár
Kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
"Hangulatos kellemes szállás"
Nincs saját parkolója, a be- és kiköltözéskor nincs igazán megoldva az autóból való pakolás (Elhelyezkedésre ezért adtam csak 3 csillagot). A viszonyilag közeli parkolóházban a napijegy napra vonatkozik és nem 24 órára így egy éjszakása szállásnál is 2 napot kell fizetni.
Ibolya, 2021. november 10. szerda, 4.50 / 5
Baráti társaságok
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Szegedi pillanatok."
Nagyon kedves, segítőkész személyzet. Kiváló elhelyezkedés. Jó ár-érték arány. Helyszűke miatt nem lehet helyben megoldani a főétkezést. Az étkezésre kijelölt helyen, bár finoman főznek, de csak speciális menü érhető el.
Peiszer Gáborné, 2021. október 23. szombat, 5.00 / 5
Idősebb pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Remek hétköznapok !"
Nagyon szép a hotel. A személyzet kedves, segítőkész !!! Reggeli bőséges és finom. Bármikor szívesen visszatérnék, csak ajánlani tudom !!!
2021. október 12. kedd, 4.50 / 5
Idősebb pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Szeged szívében"
A szálloda nagyon jó helyen teljesen a központban van, így minden nevezetesség könnyen megközelíthető. A szoba nagyon pici de ott alvásra megfelelő. A személyzet nagyon kedves és segítőkész. A reggeli finom és bőséges.A vacsora a Pizza E Pasta étteremben nem igazán tetszett.Speciális eredeti olasz ételek ami nem mindenkinek tetszik, de ez nem a szálloda hibája esetleg csak annyiban hogy más étteremmel szerződhetnének.
2021. október 04. hétfő, 4.50 / 5
Idősebb pár
Kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Mozart Hotel"
A félpanzió csak félig felelt meg, mert a feleségem nem kedveli az olaszos ételeket.
Miklós, 2021. október 01. péntek, 4.00 / 5
Idősebb pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Mozart muzsikája nem erről szól........."
A hotel nem tehet róla, de éppen csatornafelújítás folyt az utcában, és pont a szobánk előtt. 30-án pl. 06.12-kor óriási dörrenésre ébredtünk és mind 3 nap hatalmas zaj volt a lapvibrátoroktól és a légkalapácstól.... A garázs ahová a kocsit tehettük legalább 1 km-re van....nem erről volt szó.... A szoba kényelmes volt, a reggeli és a vacsora kiváló!
Andrea, 2021. augusztus 02. hétfő, 4.50 / 5
Fiatal pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Kiváló rövid nyaralás "
Szuper helyen, segítőkész személyzettel, finom reggelivel, kényelmes ágyakkal várt minket a Mozart Hotel :) Bármikor visszamennék, a város maga is egy kis ékszerdoboz! Andi és Zoli Szfvárról
Bak Imréné, 2020. július 30. csütörtök, 4.38 / 5
Baráti társaságok
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Kellemes pihenés Szeged szívében."
Tulajdon képpen minden jó volt, kivéve az olasz jelegű vacsorát. Nem mindenki kedveli ezt. Azért szívesen igénybe vennénk még.
Herenik Edit, 2020. július 17. péntek, 4.88 / 5
Baráti társaságok
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Ismerd meg Szegedet a Mozárt Hotelból."
Elegáns berendezés, tisztaság, igazi " vendég váró" Munkatársak fogadtak. A Mozart Hotel elhelyezkedése kiváló, szobái kényelmesek, a fürdőszoba is nagyon szép, karban- és tisztán tartott. Az épületen, a berendezésen, a figyelmességen látszik a gondos vezetés.
István, 2020. január 06. hétfő, 5.00 / 5
Fiatal pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"2019 utolsó két napja a szegedi Mozart-ba"
Kiváló elhelyezkedés, kedves és segítőkész személyzet. Nagyon jól éreztük magunkat! Legközelebb is itt fogunk lakni. Köszönjük még egyszer!
2019. szeptember 30. hétfő, 3.88 / 5
Fiatal pár
Kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
"1 napos látogatás"
1 éjszakát töltöttünk a szállodában, városnézéshez tökéletes, központi helyen van, minden elérhető gyalog, az ágyak nagyon kényelmesek, a recepción kedvesek, viszont a reggeli nem éri meg, a tojás hideg volt, a kenyér száraz. A szoba első látásra tisztának tűnt, de a függönyökön állt a kosz, ami azért volt kellemetlen mert tetőtéri szobát kaptunk es ráhullott az ágyra a függönyről a kosz, plusz a wc sem volt rendesen kitisztítva, viszont összességében kellemes hely.
Gabriella, 2019. augusztus 20. kedd, 4.38 / 5
Idősebb pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Jó kis hétvége volt"
Mivel a Szabadtéri Játékokra érkeztünk, fontos volt a Dóm tér közelsége. Ez a vágyunk teljesült. A személyzet kedves, segítőkész. Az ágy szuper kényelmes. Sajnos a W.C. higiéniája már ránézésre is siralmas volt. A függönyök porszagúak voltak (Por allergiás vagyok sajnos). Úgy általában a takarítás minősége nem volt megfelelő. A fürdőszobai szellőző és a szoba széf nem működött. Ezt jeleztük és valószínűleg orvosolni is fogják. Összességében nagyon jól éreztük magunkat.
Faragó Emese, 2018. július 16. hétfő, 4.62 / 5
Idősebb pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Kellemes kikapcsolódás a Hotel Mozartban"
A hotel Szeged kis ékszerdoboza.Nagyon szép,elegáns,kényelmes,tökéletes a teljes kikapcsolódásra.A személyzet előzékeny, kedves, udvarias és segítőkész.Az ajtón kilépve máris a Dómnál és a gyönyörű belvárosban sétálhattunk.Egy élmény volt,köszönjük.Kizárólag a parkoló hiánya okozott gondot.
2016. december 19. hétfő, 4.12 / 5
Kisgyerekes család
Kétágyas szoba
Pótággyal
2 éjszakát töltött itt
"Szabadulás a hétköznapokból"
Nagyon kellemesen telt ez a hétvégénk a Mozart Hotelben Szegeden, ahonnan minden meglátogatni tervezett helyszín elérhető távolságra volt. A személyzet minden tekintetben kedves, segítőkész volt. A szoba ugyan nem nagy, de megvolt benne minden, amire szükségünk lehetett. A reggeli ízletes, változatos és kellően bőséges is volt. Annak ellenére, hogy a szálló a belvárosban található, nem szenvedtünk éjszakai zajoktól, valóban lehetett pihenni. Jó ötlet volt az Anna-fürdővel is kombinálni ezt a hétvégét, ott is és a partnerétteremben is elégedettek voltunk. Szívesen jövünk máskor is!
Ocztos Attila, 2016. november 28. hétfő, 4.38 / 5
Fiatal pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Jól éreztük magunkat."
Központban helyezkedik el, közel van mindenhez gyalog is. Nehézkes parkolás, nincs saját parkoló. Egyszerű reggelizés. Jó szoba. Kedves, segítőkész személyzet.
Csipes Lajosné, 2016. november 15. kedd, 4.50 / 5
Idősebb pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Kellemes pihenés Szeged közpntjában a Mozart hotelben."
A szálloda nagyon jó helyen a Dóm mögött található. Éttermek100- 300m távolságban. A szálloda családias jellegű. Kedves segítőkész a személyzet.
2016. november 01. kedd, 4.62 / 5
Kisgyerekes család
2 éjszakát töltött itt
"Kellemes pihenés a Mozart hotelben "
A szoba gyönyörű, a kiszolgálás remek, azonban a félpanziós ellátásnál megadott étteremben az ételek lehetnének változatosabbak is. Összességében nagyszerűen éreztük magunkat.
2016. július 16. szombat, 4.25 / 5
Család nagyobb gyerekkel
5 éjszakát töltött itt
"gyönyörű szuper tiszta szálloda"
Pozitív élmény volt a szálloda. Mindenkinek ajánlom, aki szereti a kényelmet. Személyzet kedves, mosolygós segítőkész. Amennyiben tökéletes szállodát szeretnének, akkor a recepciós kollégát jobban be kell tanítani, hogy távozásnál a fizetés gyorsabban történjen és úgy ahogy a vendék kéri.( szép kártya. Bank kártya aránya) köszönjük a kiszolgálást! Amúgy rendkívül jó helyen van a szálloda!
2016. május 28. szombat, 4.50 / 5
Idősebb pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Kellemes hétköznapok a Mozart Hotelben"
A hotel kiváló helyen van a belváros látnivalóit felfedezni vágyóknak.Éttermek,kávézók,cukrászdák övezetében.Mégis a nyugodt,csendes kikapcsolódást biztosítja.Még biztos visszatérünk!
2016. május 17. kedd, 4.50 / 5
Fiatal pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Kiváló pihenés !"
A hotel elhelyeztedése tökéletes , csak a parkolási lehetőséggel voltak gondok. A szoba kiválló , és annak ellénére hogy a belvárosban található csend volt. A reggeli nem volt zökkenő mentes, a vacsora helyszíne nem igazán jó választás, mivel tészta és pizza csak a választási lehetőség.
2015. július 21. kedd, 3.75 / 5
Idősebb pár
2 éjszakát töltött itt
"Hangulatos hétvége a Mozart Hotelben."
A tetőtéri szobában a meleg nagyon megviselt bennünket, szerintem egy hatékony légkondícionáló berendezés kellene oda, nem pedig ez a mostani, amelyik csak a helyi levegőt keringeti, de nem hűt igazán. A fürdőszobában a mosdónál nem mindig folyt rendesen a víz, volt, hogy csak vékony csíkban csordogált. Ez bosszantó volt, nem jöttünk rá az okára. A szálloda kitűnő helyen van, nagyon szép belülről, hangulatos, kellemes ott lenni. Köszönjük szépen, mi összességében jól éreztük magunkat ebben a szállodában. Üdv.
2015. július 06. hétfő, 3.75 / 5
Idősebb pár
Kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Szabadtéri Játékok ideális szálláshelye"
A negyedik emeleten a reggeli órákban a vízszolgáltatás /nyomásprobléma / akadozott.A hotel kialakítása hangulatos és igényes Mozart és korát idéző berendezéssel.
Dr.Szathmáry Mária, 2015. június 16. kedd, 4.38 / 5
Egyéni utazó
4 éjszakát töltött itt
"Szép napok,kényelem-jó pihenés a Mozart Hotelben"
Esztétikailag és emberileg is jó hatást tett rám a Hotel és az alkalmazottak.Talán csak egy apróság zavart néha,ugyanis éjjel nyitott ablaknál alszom -klíma nélkül- s az udvari dohányzóhelyról feláramlott a füst.Egyébként minden nagyon rendben volt.
2014. október 21. kedd, 4.88 / 5
Idősebb pár
2 éjszakát töltött itt
"Remek hétvége a Mozart Hotelben"
Mindennel nagyon meg voltunk elégedve, kivétel, hogy nincs megoldva a saját parkolási lehetőség.
Fodor Attila, 2014. szeptember 01. hétfő, 4.75 / 5
Idősebb pár
5 éjszakát töltött itt
"Gondtalan pihenés"
Ideális helyen, egy nagyon szép város központjában, mégis csendes barátságos hely! Személyzet, ellátás nagyon emberbarát, barátságos. Köszönet a szép napokért! Fodor Attila és Fodor Attiláné
Dr Tóta Áron, 2014. augusztus 25. hétfő, 4.75 / 5
Idősebb pár
1 éjszakát töltött itt
"Remek hétvége."
Nagyon jó a belvárosi fekvése. A szobában a világítás kicsit lehetne erősebb.
2014. augusztus 16. szombat, 4.88 / 5
Idősebb pár
4 éjszakát töltött itt
"Hosszú pihenés Szegeden"
Nagyon jól éreztük magunkat a Hotel Mozartban. A szálloda nagyon jó helyen van Szeged belvárosában. A tisztaság maximális, a szoba kényelmes, a személyzet nagyon kedves. A reggeli is kellemes volt.
Kiss Dávid, 2014. augusztus 06. szerda, 4.75 / 5
Fiatal pár
2 éjszakát töltött itt
"Kellemes három nap Szegeden, a Hotel Mozartban"
Minden szempontból hozta a várakozásokat a Hotel Mozartban töltött két éjszaka. A szálloda elhelyezését tekintve a lehető legjobb helyen van, Szeged belvárosának majdnem közepén. A szálloda nagyon szép, tiszta, a személyzet kedves. A büféreggeli is kellemes volt, bár hosszútávon egyhangú lehet.
2014. július 21. hétfő, 4.88 / 5
Fiatal pár
2 éjszakát töltött itt
"szuper szálloda Szegeden"
Minden nagyon-nagyon tetszett, szuperül telt az ott töltött idő. Teljesen elégedettek voltunk.
Kolláth Gyula, 2014. június 29. vasárnap, 4.88 / 5
Csoport
1 éjszakát töltött itt
"ballagó"
Nagyon kedvesek rugalmasak voltak. Máskor is Szegedre sodor az élet idejövünk
2014. május 07. szerda, 4.00 / 5
Idősebb pár
2 éjszakát töltött itt
"Szép napok a Hotel Mozartban"
Szép napokat töltöttem testvéremmel a Hotel Mozartban. A szálloda nagyon jó helyen van. Pihenésre kiválóan alkalmas. Kényelmes, jól felszerelt a szoba, udvarias, segítőkész a személyzet. Jól éreztük magunkat.
2014. május 05. hétfő, 4.50 / 5
Baráti társaságok
2 éjszakát töltött itt
"Valódi pihentető, és egyéni stilussal rendelkező szálloda"
Kellemes kikapcsolódást biztosít,kicsi de szinte családiasan igazi luxust kínáló szálloda.
Regölics János, 2014. május 04. vasárnap, 5.00 / 5
Fiatal pár
2 éjszakát töltött itt
"Hosszú hétvége a Hotel Mozartban"
Maximálisan udvarias és segítőkész személyzet,patyolat tisztaság,olyan figyelmességek,melyeket más szállodá(k)ban nem tapasztaltunk(többek között pl.szobába bekészített vízforraló és Nescafé a reggeli ágyban kávézáshoz). A reggelizéshez fenntartott tér nem túl bőséges,ahogy tapasztaltam,a reggelizésre érkezők döntő többsége pár,ezért talán jobb lenne kisebb,két személyes asztalokon teríteni.A felszolgált reggeli minden igényt kielégítő.Tökéletes helyszín a pihenéshez,kikapcsolódáshoz.
Gál József, 2014. április 21. hétfő, 4.75 / 5
Kisgyerekes család
2 éjszakát töltött itt
"előhúsvét"
Elégedett voltam!
2014. március 24. hétfő, 4.75 / 5
Idősebb pár
2 éjszakát töltött itt
"Mozart Hotel"
A Mózart szálló kiváló volt.Az Alabárdos Étteremben a menü 2 napra megfelelt, de pl több napra már nem tudtam volna választani a 4 lehetőségből.
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Gyakori kérdések
- Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
- Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Mozart Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
- Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
- Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
- Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
- Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
- Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
- Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk. - Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
- Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
- Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
- A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon. - Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Mozart Hotel korább vendégei?Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Kétágyas szoba.
- Kiknek ajánljuk a Mozart Hotel szálláshelyet?Korábbi vendégeink közül a csoportok, a kisgyerekes családok, az idősebb párok és az egyéni utazók érezték magukat a legjobban.