Oázis Wellness Panzió, Szigetszentmiklós - értékelések, vélemények
A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik a Szállásvadászon foglaltak és már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Tudj meg többet az értékelésekről!
Oázis Wellness Panzió, Szigetszentmiklós >>
4.71 / 5
KIVÁLÓ
26
vélemény
vélemény
4.70
Személyzet
4.70
Tisztaság
4.70
Ár / érték arány
4.90
Kényelem
(szoba)
(szoba)
4.70
Szolgáltatások
4.50
Étkezés
4.70
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat a legfrissebb 10 értékelés alapján számoltuk ki.
Vélemények, értékelések
Zsolt Gönczi, 2024. június 15. szombat, 5.00 / 5
Idősebb pár
Classic Double
1 éjszakát töltött itt
"Oázis Wellness Panzió"
Rendszeresen járunk ide,nagyon rendben van minden,csak ajánlani tudom
Tímea, 2024. április 04. csütörtök, 4.00 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Classic Double
1 éjszakát töltött itt
"Pihenés az Oázisban"
A panzió Wellness szolgáltatásával megvoltunk elégedve, a szobával is, de hiányoltam a széfet, a sötétítő függönyt nem tudtuk elhúzni, ez zavaró volt mert a földszinten volt a szobánk. Reggeli svédasztal: kevés választék, a pékáru kevés volt, két zsemlét tudtunk enni, mert elfogyott és nem pótolták, az éttemi része jó hangulaú, az ételek viszont nem ízlettek , ezeket leszámítva jól éreztük magunkat a panzióban.
Gönczi, 2024. január 21. vasárnap, 5.00 / 5
Fiatal pár
Classic Double
1 éjszakát töltött itt
"Oázis Wellness Panzió"
Nagyon kedves személyzet,super wellnes,
Zsolt, 2023. május 15. hétfő, 5.00 / 5
Egyéni utazó
Classic Double
1 éjszakát töltött itt
"Oázis Wellness Panzió"
Az új wellness részleg egyszerűen fantasztikus,ajánlom mindenkinek
2022. július 30. szombat, 3.25 / 5
Baráti társaságok
Classic Double
2 éjszakát töltött itt
"Oázis Wellness Panzió"
Minden megfelelő volt. A kapott szoba elhelyezése szörnyű. Az ablak az étterem teraszára nézett, így a kinyitott ablaknál minden zaj, beszélgetés behallattszott,sőt be is látthattak. Még zárt ablaknál is zavaró volt az éjszakai élet.
Zoltán, 2021. november 24. szerda, 2.88 / 5
Idősebb pár
Classic Double
2 éjszakát töltött itt
"Oázis Wellness Panzió"
Hangyák voltak a szobában és ezt a személyzet nyűggel és flegmán kezelte. Az élőzene hajnalig bömbölt és több kérésre sem halkítottak rajta. Pihenni lehetetlen volt.
2021. szeptember 27. hétfő, 4.50 / 5
Csoport
Deluxe Double
1 éjszakát töltött itt
"Kiváló wellness panzió"
A wellness részleg kiváló volt. A szobák kényelmesek, tiszták. Az étkezési lehetőségek megfelelőek, helyben megtaláltunk mindent. A reggeli bőséges, finom volt. Családoknak, baráti társaságoknak ajánlom.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Oázis Wellness Panzió, Apolzan Magdalena - recepciós, értékesítő
2021. szeptember 28. kedd
2021. szeptember 28. kedd
Kedves Vendégünk!
Köszönjük megtisztelő bizalmukat és az ajánlást. Igyekszünk, hogy szolgáltatásaink minőségét tartani tudjuk.
Szeretettel várjuk Önöket egy következő alkalommal is.
Üdvözlettel:
Apolzan Magdalena
értékesítés, recepció
Köszönjük megtisztelő bizalmukat és az ajánlást. Igyekszünk, hogy szolgáltatásaink minőségét tartani tudjuk.
Szeretettel várjuk Önöket egy következő alkalommal is.
Üdvözlettel:
Apolzan Magdalena
értékesítés, recepció
Mátyás Istvánné , 2020. szeptember 15. kedd, 5.00 / 5
Fiatal pár
1 éjszakát töltött itt
"Remek pihenés volt"
Nagyon tetszett az hogy maradhattunk 21 óráig a wellnessbe. A kiszolgálás és az ott dolgozó nagyon kedves és segítő kész volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Oázis Wellness Panzió, Kovács Miklós - értékesítési munkatárs
2020. szeptember 17. csütörtök
2020. szeptember 17. csütörtök
Köszönjük szépen a kitűnő értékelést, örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk.
2020. július 26. vasárnap, 2.88 / 5
Idősebb pár
Classic Double
1 éjszakát töltött itt
"Köszönjük, de egy alkalom elég volt"
Ami tetszett: a szoba minősége. Ami nem tetszett: A wellnessben nagyon meleg, 36 fokos volt a víz, a kinti medencékben viszont nagyon hideg, olyan 18-19 fokos. A teniszpályákra nézett a szobánk, ahol reggel 8-tól este 21 óráig püfölték a labdát. A reggeli gyenge volt: a forró víz langyos, a kávé hideg, a csomagolt méz kristályos.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Oázis Wellness Panzió, Kovács Miklós - értékesítési munkatárs
2020. július 28. kedd
2020. július 28. kedd
Kedves Vendégünk, köszönjük szépen értékelésüket. Örülünk, hogy tetszett a szoba minősége, és sajnáljuk, hogy a reggeli minősége nem nyerte el a tetszésüket. Továbbítjuk éttermünk bérlőjének a negatív kommentet.
Istvánné , 2020. június 17. szerda, 4.50 / 5
Kisgyerekes család
1 éjszakát töltött itt
"Gyerekes hétköznap "
A reggelinél kicsi a választék Meg a úszás oktatás talán nem kellett volna. Minden tetszet. Köszönöm
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Oázis Wellness Panzió, Kovács Miklós - értékesítési munkatárs
2020. június 19. péntek
2020. június 19. péntek
Köszönjük szépen az értékelést. Éttermünkben bármi kérhető, akár meleg, akár hideg reggeli, csak nem büférendszerben szervírozzuk, hanem tányér szervizzel. És természetesen ha nem elég, kérhető még repeta.
2020. június 15. hétfő, 3.50 / 5
Fiatal pár
Deluxe Double
1 éjszakát töltött itt
"Oázis Wellness Panzió"
Szoba tisztasága nagyon jó pont volt, légkondi nem működött sajnos...
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Oázis Wellness Panzió, Kovács Miklós - értékesítési vezető
2020. június 16. kedd
2020. június 16. kedd
Kedves Vendégünk, köszönjük értékelését, a légkondit kijavíttatjuk.
Andrea, 2020. március 16. hétfő, 4.50 / 5
Idősebb pár
Classic Double
2 éjszakát töltött itt
"A szállást csak ajánlani tudom!"
A szoba tökéletes volt számunkra. A recepciósok udvariasak, segítőkészek, körbevezettek és megmutattak mindent, mi hol található. A wellness részleg egy álom, gyönyörű csempeképpel, magunk által indítható élményelemek a medencében. A tepidárium tökéletes, a nyugalom szigete. Sajnos az étterem csalódást okozott, de lehet, hogy csak rossz pillanatot fogtunk ki. A reggelinél a melegítők nem voltak bekapcsolva, minden hideg volt, a kávé is. A főtt ételek sem bűvöltek el.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Oázis Wellness Panzió, Kovács Miklós - értékesítési munkatárs
2020. március 27. péntek
2020. március 27. péntek
Kedves Vendégeinkj, köszönjük szépen értékelésüket. Sajnáljuk hogy éttermünk üzemeltetője csalódást okozott, számon kérjük rajta a jelzett hiányosságokat, mi pedig elnézést kérünk.
2020. március 16. hétfő, 4.00 / 5
Baráti társaságok
Deluxe Double
1 éjszakát töltött itt
"Wellness pihenés"
Volt két szauna, ahol a szellőztetés nem volt jól megoldva sajnos. Nem volt kellemes a szag.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Oázis Wellness Panzió, Kovács Miklós - értékesítési munkatárs
2020. március 27. péntek
2020. március 27. péntek
Kedves Vendégünk, köszönjük szépen értékelését. Elnézést kérünka kellemetlenségért, számon kérjük wellness részlegünk takarítóján a hiányosságot.
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Gyakori kérdések
- Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
- Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást az Oázis Wellness Panzió szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
- Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
- Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
- Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
- Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
- Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
- Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk. - Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
- Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
- Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
- A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon. - Melyik szobákkal a legelégedettebbek az Oázis Wellness Panzió korább vendégei?Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Deluxe Double és Classic Double.
- Kiknek ajánljuk az Oázis Wellness Panzió szálláshelyet?Korábbi vendégeink közül az egyéni utazók, a kisgyerekes családok, a csoportok és a fiatal párok érezték magukat a legjobban.