Onyx Luxury Sárvár, Sárvár - értékelések, vélemények
A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik a Szállásvadászon foglaltak és már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Tudj meg többet az értékelésekről!
Onyx Luxury Sárvár, Sárvár >>
4.67 / 5
KIVÁLÓ
40
vélemény
vélemény
4.73
Személyzet
4.73
Tisztaság
4.45
Ár / érték arány
4.82
Kényelem
(szoba)
(szoba)
4.55
Szolgáltatások
4.45
Étkezés
4.91
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (11 darab) számoltuk ki.
Vélemények, értékelések
2024. július 05. péntek, 4.88 / 5
Idősebb pár
Kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
"Nagyon kellemes napokat töltöttünk a hotelben"
A szobával elégedettek voltunk. A probléma : a konyhában az edény szárító nem biztonságos, az éjjeli szekrény hiányzott, más szállodákban már megszoktuk / éjszaka több dolog helye szokott ott lenni/. Az étkezésnél nekünk csak reggeli volt, de hiányzott pl. kalács, többféle kenyér, változatosabb meleg étel.A kiszolgálás, a tisztaság a személyzet szuper volt!!
Lakatos Tomas, 2024. június 10. hétfő, 5.00 / 5
Idősebb pár
Lakosztály Hidromasszázs káddal
2 éjszakát töltött itt
"Kellemes hétvége a Luxury Holtelban"
Nagyon meg voltunk elégedve mindennel. Tisztaság volt mindenhol jó volt a kiszolgálás kedvesek az étteremben a recepción szóval meg voltunk elégedve .
Ernő, 2024. március 18. hétfő, 4.50 / 5
Egyéni utazó
1 Hálószobás Apartman Jakuzzival
3 éjszakát töltött itt
"Privát jakuzzi az Onyx-ban"
Az apartman nagyon jó volt, személyzet kedves, az ételek megfelelőek voltak. Ami számomra furcsa volt, hogy a wellness részlegért külön kellett fizetni.
Dzsenifer, 2023. január 03. kedd, 4.75 / 5
Fiatal pár
Lakosztály Hidromasszázs káddal
2 éjszakát töltött itt
"Remek szilveszter volt a férjemmel"
Nekünk nagyon tetszett maga a szoba is szép volt jól nézett ki a hidromasszazs kád az fantasztikus volt, amit hiányoltunk az a terasz illetve a több étel/desszert választék.
Ágnes, 2022. október 25. kedd, 5.00 / 5
Fiatal pár
Lakosztály Hidromasszázs káddal
2 éjszakát töltött itt
"Onyx Luxury Sárvár"
Minden jó volt. De a tv csatorna kevés. Az viszont jó volt,hogy netflix elérhető.
József, 2022. október 02. vasárnap, 4.88 / 5
Idősebb pár
Családi szoba
3 éjszakát töltött itt
"Próbáld ki Te is!"
Tiszta, korszerű, elegáns szállás, közel a fürdőhöz; Gyors, pontos elszámolás a recepción, mosolygós személyzettel!
2022. július 25. hétfő, 4.88 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Családi szoba
2 éjszakát töltött itt
"Hosszú hétvége"
Pár napunk volt csak a pihenésre, de nagyon jól választottunk, mindennel meg voltunk elégedve, a wellness részleg különösen szép, az ellátás pedig szuper! A személyzet kedves és segítőkész. Visszamennénk- ajánlanánk!
Tóth Bíbor, 2022. február 14. hétfő, 4.88 / 5
Fiatal pár
Lakosztály Hidromasszázs káddal
3 éjszakát töltött itt
"Csodálatos 4nap az Onyx Luxury-ban!"
Számomra nagyon tetszett a modern környezet, a parkoló elhelyezkedése. A szoba kiváló volt teljesen meg voltunk vele elégedve! Eléggé hangszigetelt helyiség úgyhogy ez is pozitívum. Ami negatívum volt,hogy a takarítás nem volt a legmegfelelőbb, de ettől eltekintve tökéletes szálláshely!
Rita, 2019. február 23. szombat, 4.00 / 5
Fiatal pár
Stúdió Apartman
2 éjszakát töltött itt
"Átlagos hotel"
A recepción kedvesek, segítőkészek. A szoba olyan, mint a fotókon. A takarítás lehetne alaposabb, mind porszívózás mind fürdőszoba tekintetében. Találtam köröm matadványokat a szőnyegben pl. A szoba nem hangszigetelt, tehát a folyosón közlekedők minden szavát tisztán hallani. Takarítást kérek tábla kirakása után nem tőrtént semmi, pedig reggeltől délután kettőig nem tartózkodtunk a szobában. A tv az agy felett helyezkedik el, ami elég fura kivitelezés. Egyébként az elhelyezkedése nagyon frekventált helyen van. A reggeli jó, szokásos svéd asztal, nem kell semmi extrára gondolni. A wellness rész még nincs kész.
Farkasova Etela, 2017. február 25. szombat, 4.75 / 5
Család nagyobb gyerekkel
3 éjszakát töltött itt
"Onyx Luxury Sárvár"
Szuper hely, nagyon szép minden / konyha rész- jó felszerelés, szobák is szuperek. Koszonjuk az ajánlatot. Farkaš Etel, SK,
2017. február 11. szombat, 5.00 / 5
Fiatal pár
2 éjszakát töltött itt
"Design és kényelem tökéletes összhangja"
Mindennel maximálisan elégedettek voltunk! Esetleg annyit megemlítenék, hogy még még pozitívabb lenne, ha lenne lehetőség a hulladék szelektív gyűjtésére!
2017. január 30. hétfő, 5.00 / 5
Idősebb pár
2 éjszakát töltött itt
"kikapcsolódás az Onix-ban"
két éjszakát töltöttünk a kikapcsolódás céljából a szállodában.Szép új apartmant kaptunk mely minden kényelmet kielégített. Csendes helyen de közel a fürdőhöz.A város maga is hangulatos mivel télen voltunk nagyon tettszett a befagyott csónakázó tó amely akkor kori pálya volt és mindenki számára elérhető.Nem volt átadva a wellness részleg de ez azért jó mert vissza kell menni azt is kipróbálni.
2017. január 03. kedd, 4.88 / 5
Kisgyerekes család
3 éjszakát töltött itt
"Pihentető Szilveszter az Onyx szállodában"
Sosem jártunk még Sárváron, de megfogadtuk, hogy ide érdemes visszajönni!Maga a város is csodás! Kicsi, könnyen körbesétálható a központ kisgyermekekkel is, és a horgásztavak környéke is jó kirándulási lehetőségekkel kecsegtet.
2016. december 28. szerda, 4.50 / 5
Család nagyobb gyerekkel
2 éjszakát töltött itt
"Az Onyx egy nagyon jó hely "
Színvonalas apartman, kényelmes; otthonos tisztaság fogadott bennünket. Barátságosak, segítőkészek voltak a személyzet tagjai. A reggeli bőséges volt, bár a minősége 4 csillaghoz egy kicsit alább maradt. De még belefért :)
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Onyx Luxury Sárvár, Kovács Eszter - Recepció
2017. január 04. szerda
2017. január 04. szerda
Nagyon szépen köszönjük a pozitív visszajelzést. Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Gyakori kérdések
- Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
- Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást az Onyx Luxury Sárvár szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
- Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
- Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
- Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
- Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
- Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
- Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk. - Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
- Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
- Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
- A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon. - Melyik szobákkal a legelégedettebbek az Onyx Luxury Sárvár korább vendégei?Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Kétágyas szoba, Lakosztály Hidromasszázs káddal és 1 Hálószobás Apartman Jakuzzival.
- Kiknek ajánljuk az Onyx Luxury Sárvár szálláshelyet?Korábbi vendégeink közül a kisgyerekes családok, az idősebb párok, a fiatal párok és az egyéni utazók érezték magukat a legjobban.