La Pergola Panzió és Étterem, Kaposvár - értékelések, vélemények
A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik a Szállásvadászon foglaltak és már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Tudj meg többet az értékelésekről!
La Pergola Panzió és Étterem, Kaposvár >>
4.77 / 5
KIVÁLÓ
17
vélemény
vélemény
4.80
Személyzet
4.90
Tisztaság
4.80
Ár / érték arány
4.90
Kényelem
(szoba)
(szoba)
4.40
Szolgáltatások
4.67
Étkezés
5.00
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat a legfrissebb 10 értékelés alapján számoltuk ki.
Vélemények, értékelések
Gyorgy, 2023. május 21. vasárnap, 4.88 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
"Kellemes nap Kaposváron"
A szállás nagyon jó helyen van. A panzió étterme rendkívül jó volt. Olaszos ízek és remek kiszolgálás. A személyzet figyelmes és vendégszerető volt. Kérdéseinkre jól reagáltak segítettek. Összegezve ilyennek kell lenni egy fogadnak. Köszönjük.
István, 2021. november 19. péntek, 5.00 / 5
Egyéni utazó
Superior kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Kellemes kikapcsolódás hét közben."
A vártnál sokkal jobb, négy csillagra érdemes. Kedves fogadtatás, készséges személyzet, jó konyha!
Szabó Dániel, 2021. november 05. péntek, 5.00 / 5
Fiatal pár
Premium superior kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
"La Pergola Panzió és Étterem"
Gyönyörű, tiszta volt a szoba, csodálatos volt minden!
Lászlóné, 2021. szeptember 13. hétfő, 5.00 / 5
Baráti társaságok
Prémium standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Csak ajánlani tudom. Nagyon kellemes, tiszta és barátságos volt a La Pergola Hotel"
Sajnos a 109 szoba mellett nagyon hangos volt a légkondi(?) berendezés. De különösebben nem zavart, mert nagyon keveset tartózkodtunk a szobában. Szerencsére éjszakára kikapcsolták. A wellness részleget nem használtuk, így arra vonatkozóan nem tudok érdemi értékelést adni. Látványra tetszett, több szolgáltatást nyújtottak és igen magas színvonalon. Az utcáról megközelíthető La Pergola Étterem szakácsa valami tökéletes volt! Fantasztikus ízeket produkált, csodálatos tálalással, amit a profi és nagyon kedves pincérek villám gyorsan és mosolyogva tálaltak. Külön köszönet nekik. Nagyon kedvesek és segítőkészek voltak a recepciós hölgyek is.
Jenő, 2021. augusztus 02. hétfő, 4.38 / 5
Kisgyerekes család
Prémium standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"La Pergola Panzió és Étterem"
Ez egy kitűnő helyen lévő, jól felszerelt szálloda. Aranyosak a dolgozók, de egy kis amatőrizmus sajnos volt bennük. Az apartmann jó volt, csak a WC-ben iszonyú csatornaszag volt, érthetetlen miért nem oldják meg?! A számlát nem tudták elkészíteni, úgy küldik majd utánam. Szóvla az összkép jó, cska ezen a szinten bántóak ezek a problémák!
Andrásné , 2021. június 28. hétfő, 4.75 / 5
Család nagyobb gyerekkel
2 éjszakát töltött itt
"Csodaszép hétvégét töltöttünk a La Pergolában Kaposváron."
Minden nagyon szép volt. Jól éreztük magunkat, a gyerekek is. Finomak voltak az ételek. A gyerekágyba nem kaptunk matracot, de ezt is megoldottuk. Ha kértünk volna, bizonyára kapunk, nem kérdeztük. Kedves volt a személyzet, segítőkészek voltak. Az étterembe lehetett kutyát behozni, vendéget fogadni. Feljöhettek a lakosztályba is. Nagyon kellemes hétvégét töltöttünk. Sok szép látnivaló van Kaposvár környékén és a programok is jók voltak. Kaposvár szép, az esti időtöltés is kiválóan telt. Kellemes volt a pezsgőfürdőzés a hangulatos teraszon.
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Gyakori kérdések
- Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
- Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a La Pergola Panzió és Étterem szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
- Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
- Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
- Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
- Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
- Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
- Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk. - Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
- Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
- Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
- A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon. - Melyik szobákkal a legelégedettebbek a La Pergola Panzió és Étterem korább vendégei?Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Standard kétágyas szoba, Superior kétágyas szoba és Premium superior kétágyas szoba.
- Kiknek ajánljuk a La Pergola Panzió és Étterem szálláshelyet?Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, az egyéni utazók, a nagygyerekes családok és a fiatal párok érezték magukat a legjobban.