Lotus Therme Hotel & Spa, Hévíz - értékelések, vélemények
Lotus Therme Hotel & Spa, Hévíz >>
vélemény
(szoba)
2024. november 14. csütörtök
Hálásan köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait!
Nagyszerű, hogy kellemesen telt a nálunk töltött idő és elégedett volt szolgáltatásainkkal, személyzetünkkel.
Szeretettel visszavárjuk!
Üdvözlettel: a Lotus Therme csapata
2024. április 24. szerda
Hálásan köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Nagy öröm számunkra, hogy felejthetetlen pihenésben volt részük és külön köszönjük elismerő szavait éttermünkkel kapcsolatban. A továbbiakban is törekszünk arra, hogy vendégeink jól érezzék magukat a pihenésük során. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánkba látogatnak és még több pozitív élményt nyújthatunk Önöknek! Szeretettel várjuk! A Lotus Therme csapata
2023. augusztus 30. szerda
Hálásan köszönjük, hogy megosztotta velünk pozitív tapasztalatait. Nagy öröm számunkra, hogy felejthetetlen pihenésben volt részük- A továbbiakban is törekszünk arra, hogy vendégeink jól érezzék magukat a pihenésük során. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánkba látogatnak és még több pozitív élményt nyújthatunk Önöknek! A Lotus Therme csapata
2023. január 09. hétfő
Nagyon szépen köszönjük részletes visszajelzését és elismerő szavait! Nagyszerű, hogy ennyi pozitív élményt gyűjtöttek! Javaslatait komolyan vesszük, és igyekszünk rájuk mielőbb megoldást találni.
Bízunk benne, hogy hamarosan visszatérnek hozzánk!
Üdvözlettel: a Lotus Therme csapata
2022. július 04. hétfő
Köszönjük szépen értékelését!
Nagyszerű, hogy alapvetően jól érezték magukat szállodánkban. Sajnáljuk, hogy a gyerekek megzavarták pihenését, igyekszünk az ilyen eseteket fokozottan kezelni.
Bízunk benne, hogy hamarosan újra ellátogatnak hozzánk!
Üdvözlettel:
A Lotus Therme csapata
2022. február 25. péntek
Köszönjük visszajelzését!
Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat szállodánkban.
Javaslatait szívesen tolmácsoljuk vezetőségünk felé.
Bízunk benne, hogy újra ellátogatnak hozzánk!
2022. február 25. péntek
Köszönjük szépen visszajelzését! és az elismerő szavait.
Szeretettel visszavárjuk!
A Lotus Therme csapata
2021. szeptember 01. szerda
Köszönjük szépen részletes értékelést!
Nagyszerű, hogy ennyire kellemesen telt a nálunk töltött pihenésük és sok pozitív élménnyel gazdagodtak.
A zenekarok ,,minősége" valóban nem egységes és persze egyéni ízlés kérdése is, mindenesetre pozitívum, hogy szállodánkban nem telhet el nap, hogy ne lenne élő zene. Ital áraink a kategóriának megfelelően vannak beárazva, a mindenkori beszállítói árakat figyelembe véve. Mindemellett bízunk benne, hogy hamarosan újra ellátogatnak hozzánk! Üdvüzlettel: a lotus Therme csapata
2021. augusztus 23. hétfő
Köszönjük szépen visszajelzését! Igazán nagyszerű, hogy elégedettek voltak a nálunk töltött napokban személyzetünkkel és szolgáltatásainkkal. Bízunk benne, hogy hamarosan újra ellátogatnak hozzánk! Üdvözlettel: a Lotus Therme csapata
2021. július 07. szerda
Köszönjük értékelését! Sajnáljuk, hogy az ágy matracával nem volt elégedett, viszont nagyszerű, hogy szolgáltatásaink és személyzetünk hozzáállása elnyerte tetszését. Bízunk benne, hogy hamarosan visszatérnek hozzánk! Üdvözlettel: a Lotus Therme csapata
2020. november 05. csütörtök
Köszönjük visszajelzését! Nagyon örülünk, hogy elégedett volt szállodánk szolgáltatásaival. Reméljük hamarosan újra ellátogatnak hozzánk! Üdvözlettel: a Lotus Therme csapata
2020. november 05. csütörtök
Köszönjük szépen részletes értékelését és a kedves szavakat! Nagyszerű, hogy pihenésű élmény teli volt és sok pozitív tapasztalatot gyűjtöttek mind szolgáltatásaink, mind kollégáink tekintetében. Javaslatait is köszönjük, továbbítjuk az illetékes felé. Bízunk benne, hogy ismét találkozunk! Üdvözlettel: a Lotus Therme csapata
2019. március 29. péntek
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta pozitív tapasztalatait a többi utazóval is!
Örülünk, hogy az itt töltött napok kellemesen teltek és személyzetünk kedvessége is elnyerte tetszésüket. Bízunk benne, hogy ismét ellátogatnak hozzánk. Üdvözlettel: a Lotus Therme csapata
2018. április 10. kedd
Nagyon köszönjük a dicsérő szavakat! Igazán örülünk, hogy kellemesen telt tartózkodásuk és ennyi pozitív tapasztalatot gyűjtöttek. Szeretettel visszavárjuk önöket! Üdvözlettel: A Lotus Therme csapata
2018. február 20. kedd
Köszönjük, értékelését Nagy öröm számunkra, hogy elégedettségek töltötték el a szállodánkban tapasztaltak és már a visszatérés lehetősége is felmerült. Szeretettel várjuk Önöket vissza! Szívélyes üdvözlettel: A Lotus Therme csapata
2017. szeptember 26. kedd
Köszönjük szívhez szóló értékelését! Nagyon jól esett számunkra olvasni, hogy ilyen pozitív élményeket szerzett és megelégedettséggel töltötték el szolgáltatásaink. Bízunk benne, hogy hamarosan újra ellátogatnak hozzánk! Szívélyes üdvözlettel: A Lotus Therme dolgozói
2017. szeptember 26. kedd
Nagyon örülünk, hogy jó érezték magukat! A továbbajánlást külön köszönjük!
Reméljük, hogy nemsokára újra találkozhatunk Önökkel! Üdvözlettel: a Lotus Therme csapata
2017. január 23. hétfő
Köszönjük visszajelzését! Személyzetünk célja, hogy feledhetetlen tartózkodást töltsenek nálunk, épp ezért különösen fontos számunkra vendégeink visszajelzése. Köszönjük megjegyzését, mely iránymutató számunkra a jövőre nézve. Bízunk benne, hogy hamarosan találkozunk!
2017. január 02. hétfő
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta velünk és a többi utazóval véleményét! A gyermekek számára- amennyiben a kínálatban nem találnak megfelelőt- szakácsaink örömmel elkészítik a választott ételt, bátran lehet jelezni a kollégáknak. A Wifi rugalmasabb működésére igyekszünk mielőbb megoldást találni. Szeretettel visszavárjuk Önöket!
2016. április 01. péntek
Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Bízunk benne, hogy hamarosan ismét meglátogatnak minket!
2016. március 03. csütörtök
Nagyon köszönjük, hogy időt szánt szállodánk értékelésére! A továbbiakban is azon leszünk, hogy szolgáltatásaink színvonalát folyamatosan fejlesszük és vendégeink már távozáskor a visszatérést tervezgessék. Üdvözletét küldi: a Lotus Therrme csapata
Amivel elégedett voltam: Minden első rangú
Amivel elégedetlen voltam: Nem találtunk kifogásolhatót
Amivel elégedett voltam: A medencék, és a környezete, valamint a színvonalas belső megjelenés.
Amivel elégedetlen voltam: A vacsorai meleg étel választék, a hasonló szállodákhoz képest, eléggé gyenge.
Amivel elégedett voltam: Kellemes környezetben kiváló pihenési lehetőség, remek személyzettel és konyhával, esti szórakozási lehetőséggel
Amivel elégedetlen voltam: Nem volt ilyen
Amivel elégedett voltam: A szálloda környezete szép, derűs; aránylag sok ember is kényelmesen lazíthat a vizes részlegekben; mindig történik valami....
Amivel elégedetlen voltam: Érkezéskor nem a foglalásnak megfelelő szobát kaptuk. F.A. főportás azonban végtelenül segítőkész volt, korrigálta a helyzetet.
Amivel elégedetlen voltam: A szoba hőmérsékletével, hideg volt
Amivel elégedett voltam: Mindennel meg voltunk elégedve.
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
- Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
- Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Lotus Therme Hotel & Spa szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
- Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
- Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
- Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
- Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
- Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
- Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk. - Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
- Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
- Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
- A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon. - Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Lotus Therme Hotel & Spa korább vendégei?Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Standard egyágyas szoba, Kétágyas panoráma teraszos szoba és Kétágyas medenceoldali szoba balkonnal.
- Kiknek ajánljuk a Lotus Therme Hotel & Spa szálláshelyet?Korábbi vendégeink közül az egyéni utazók, az idősebb párok, a nagygyerekes családok és a fiatal párok érezték magukat a legjobban.