Hunguest Saliris, Egerszalók - értékelések, vélemények
A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik a Szállásvadászon foglaltak és már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Tudj meg többet az értékelésekről!
Hunguest Saliris, Egerszalók >>
4.57 / 5
KIVÁLÓ
922
vélemény
vélemény
4.68
Személyzet
4.67
Tisztaság
4.20
Ár / érték arány
4.59
Kényelem
(szoba)
(szoba)
4.55
Szolgáltatások
4.63
Étkezés
4.69
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (257 darab) számoltuk ki.
Vélemények, értékelések
József, 2024. április 22. hétfő, 4.62 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Remek hétvége volt."
Recepció modorával nem voltam elégedett.
Ferenc, 2024. április 10. szerda, 3.00 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Végül is nem volt összességében rossz!"
A fürdőszoba kialakítása elég gyenge. A víz meg áll a zuhanyzó ajtajában mivel a padló rossz felé lejt. Az ágy matraca kifejezetten rossz minőségű, puha! A párna nagyon nagy vagy kicsi a kisebbik. A világítás a fürdőben rosszul van kitalálva!! A mosdó kagyló mélysége nagyon nagy. Távol van a tükör. Egyelőre ennyi
László, 2024. április 08. hétfő, 4.50 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Jó kikapcsolódás kis bosszankodásokkal."
Kitünő a szálloda és a személyzet munkája. A konyha átlagon felüli , az ételek ízletesek, bő a választék és a személyzet nagyon készséges. A szállásnak vannak negatívumai is ami az összképet beárnyékolja. 1. A szobában nincs semmilyen szárítási lehetőség a fürdőruhák és a köntösök számára, így másnap a vizes ruhákat kell felvenni. 2. A fütést légkondicionáló berendezés adja aminek nincs éjszakai üzemmmódja ezért éjszaka többször fel kell kelni ki-be kapcsolni. 3. A 620 sz. szobát kaptuk a 6. emeleten ahol az erkély mellett ahol a szoba mellett 1,5m.re már visszatöltött hegyoldal van ahol mászkálnak az emberek. Egyszer be is néztek az erkélyen kiváncsiságból.
2024. április 06. szombat, 3.62 / 5
Fiatal pár
Superior kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
"Hunguest Saliris"
Szoba szociális helyiség nem volt ajtó wc üveg ajtoval nyilt a szobába ez elég bizar. Az étel elég inger szegény volt.
Szabina, 2024. április 04. csütörtök, 4.50 / 5
Kisgyerekes család
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Hunguest Saliris"
Gyönyörű szép szálloda a wellnes részleg tökéletes jó nagy, bőséges választék a reggeli és vacsora kicsit finomabb is lehetne de teljesen megfelelt.
2024. április 02. kedd, 3.88 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Hunguest Saliris"
A szaunavilág külön térítés mellett vehető csak igénybe, ez nem túl vendégbarát. Nem jól szabályozható a szobai klíma. Folyosókon meleg és állott volt a levegő. A tévén több csatorna, és egy külső adathordozó csatlakozása jó lett volna. A személyzet barátságos, segítőkész. Az ételek finomak és bőséges a választék.
Csabáné, 2024. április 02. kedd, 4.75 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"a felüdülés napjai"
a kert, a természetes környezetet gondozatlannak, a szálloda belső színvonalához méltatlannak találtam, már tavaly nyáron is mikor ott voltunk....nem változott azóta semmi
Magdolna, 2024. március 25. hétfő, 4.75 / 5
Baráti társaságok
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Csodálatos szálloda,kilátással.Az étterem ezeket a hibákat leszámítva,kevés választékkal jól éreztük magunkat!"
Utolsó napi reggelinél a pincérek nem voltak valami aktívak a tányérok leszedésénél!Étkezésekn előfordult hiányosak voltak az evőeszközök.
2024. március 25. hétfő, 4.62 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Remek hosszú hétvége volt,kipihentük magunkat"
A szoba előtt a hegyoldalban közlekedtek emberek elég sűrűn,pedig ott elvileg nem lehet átjárni.Beláttak az erkélyre,szobába.
Vörös Lajos, 2024. március 23. szombat, 2.62 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"A várakozásunknak úgy általánosságban megfelelt, de van mit javítani."
Már nem előszőr jártunk itt ,így volt összehasonlítási alapunk. A legnagyobb problémánk az ágy, illetve a matrac állapota volt. A matrac túlnyúlt az ágykereten és olyan puha, süppedős volt, hogy kínszenvedés volt rajta aludni. A szobában egy fotel és egy szék van. Mindkettő rettentően kényelmetlen. Az ember vacsora után szeretne tv-t nézni, de ezeken az ülő alkalmasságokon kínszenvedés. Az új belsőépítészeti elemek tetszetősek, szépek. A folyosó oldaborítása és a szőnyegpadló elnyerte a tetszésünket. Nagyon nem tetszett, hogy a 4 liftből csak egy esetleg, néha kettő működött. Nem tetszett az étteremben kialakított kiszolgálópultok bezsufolása egy igen szűk helyre. Az ételválaszték elfogadható volt. Sok jóízü étel volt, de a bundázott ételek egy-től, egyig túlkészültek. Az italárak sajnos az egyekig szálltak. Nevetséges, hogy ismeretlen pincészetek borai aranyáron kaphatók, és még melegen is szervírozzák. Valószinű, hogy nem alkalmaznak borászt.
Kelemen Zoltán, 2024. március 23. szombat, 5.00 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Remek családi program"
Minden nagyon tetszett de az egyik lift nagyon rossz hangokat adott mindha hibáslett volna a felvonócsiga vagy fogaskerék de nem értek hozzá és nemszeretnék senkit riogatni .Attol függetlenül itt éreztem magam eddig a legjobban.Vissza megyek még az idén.
2024. március 21. csütörtök, 3.62 / 5
Fiatal pár
Superior plus kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Színvonal visszesést elszenvedő wellness"
A fürdőbe a fúvókák nem működnek, a csempekockák esnek le, a víz koszos. A külfőldiek hangoskodnak, labdáznak a melegvízben. A szobában nincs elég akasztó és törölközőszárító. Az étteremben a választék visszaesett és az árat emelkedtek.
2024. március 19. kedd, 5.00 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Boldog Szülinap!"
Nagyon kényelmes és tiszta szobát kaptunk. A kedvencünk a wellness most sem csalódtunk benne. Finom ételek a reggelinél és a vacsoránál. A kilátás és a naplemente csodálatos. Köszönjök a vendéglátást!
Józsefné, 2024. március 16. szombat, 5.00 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Hunguest Saliris"
erkezéskor a szoba fekvése nem felelt meg,de ráfizetéssel kaptunk megfelelőt !
Tamás, 2024. március 12. kedd, 4.62 / 5
Idősebb pár
Superior plus kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Remek felüdülés Egerszalokon a Saliris Hotelban"
Minden jó volt, a medencék felül multák a várakozást. Talán a fitness és a sauna nyithatna korábban
Alexandra, 2024. március 12. kedd, 1.75 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Hunguest Saliris"
Eddig visszatérő vendégek voltunk. Szörnyű lett a személyzet, az éttermi rész romlott a választék a felére csökkent. Csalódás lett. Nem hiszem hogy visszatérünk.
Máté, 2024. március 08. péntek, 4.75 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Hunguest Saliris"
Tudom hogy a felújítási munkáknak is haladni kell de a zajok nagyon zavarták a pihenésünket.
Simon Andrásné, 2024. március 02. szombat, 4.75 / 5
Baráti társaságok
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Jó pehenés és feltöltődés!"
A fürdőszobába rossz volt a levegő, (csatornaszag érezhető).
Ferenc, 2024. február 28. szerda, 4.12 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Kellemes napok a Sailirisban."
Legnagyobb hiányosságnak tartom, hogy a szaunapark csak 11 órakor nyit. Ez a legproblémásabb az utazás napján, mivel 11 óráig el kell hagyni a szobát. Ezt kivéve mindennel elégedettek voltunk. Nagyon jó a szoba, udvarias a személyzet.
Kitti, 2024. február 24. szombat, 4.62 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
Superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Házassági évfordulónk pihenése "
Az ételek isteniek! A személyzet aranyos kedves volt kivéve az érkezésünk napján a hölgy a recepción ő nem volt az a kedves kategória de őt leszámítva kedvesek voltak! Kutyával érkeztünk ez a szolgáltatás is szuper volt!
Attila, 2024. február 23. péntek, 3.00 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Hunguest Saliris"
Sajnos a hotelbe jutás nagyon nehézkes ezt nem szeretném még egyszer meg tapasztalni . Egyébként jó lenne ! De emiatt nem biztos hogy még egyszer elmegyek .
Paul Ede, 2024. február 23. péntek, 4.75 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"remek wellness"
a klimaberendezés lehetne halkabb.
2024. február 21. szerda, 4.75 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Hunguest Saliris"
Sok a parkolási díj Szauna nincs benne az árban
Erika, 2024. február 17. szombat, 4.50 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Hunguest Saliris"
Wellnes részleg kitűnő
József, 2024. február 16. péntek, 4.75 / 5
Idősebb pár
Lakosztály
2 éjszakát töltött itt
"Valentin napi kikapcsolódás volt."
Második alkalommal voltunk szállóvendégei a hotelnek (egy-egy napon a fürdő részlegét már sokszor igénybe vettük), nagyon elégedettek vagyunk a szolgáltatásokkal, maga a gyógyvíz kiváló gyógyhatású bajainkra. A mostani ottlétünkkor egyetlen dolgot hiányoltunk, hogy a lakosztályunkban (207-es szoba) egyetlen szék volt. A tükör előtti asztalkán laptopozott a férjem, én a másik asztalnál már nem tudtam ülve rejtvényezni, vagy írni. Ami még eszembe jutott: egyetlen fali kampó sem volt sehol, amire a fürdő-köpenyt akasztani tudtuk volna, a fürdőszobai fali szárítóra zsúfoltuk a törülközőket, vizes fürdőruhákat, és az átnedvesedett köpenyeket. Számunkra ez semmit nem vont le a jó közérzetünkből, csupán apró bosszúságok voltak. Ha egészségünk engedi, máskor is vendégek leszünk.
Bartos Sádor, 2024. február 11. vasárnap, 4.75 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Gondtalan napokat jó hangulatot és határtalan finom étkeket a Saliriban megkapod."
Visszatérő vendégek vagyunk, így tudjuk követni a szálloda szolgáltatási színvonalát. Javasoljuk, hogy több estén legyen kulturális program, például zenés est, vagy a vendégek sorából careoki szereplőkkel műsor. A szálloda személyzete felkészült szolgálatkész. Konyhája kiváló. Továbbá folytassa a megszokott színvonalának állandó ápolását.
János, 2024. február 09. péntek, 3.43 / 5
Egyéni utazó
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Ha nem wellnest keresel hibátlan..."
Wellness szállodának hirdetve.....de ettől messze áll.... Wellness részleg külön fizetős !!!!!! 11 órától nyit..szaunák 13 órára érik el a kellő hőfokot!!! Szaunák mérete 6-8 fős..........???? Kültéri rönkszaunák amik fürdőruha mentesek hibátlanok.../ ha működnek/....
Bechtel Lászlóné, 2024. február 08. csütörtök, 3.75 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Remek wellness"
Konferencia volt éppen,sok román autó a szálloda körül,mi bekényszerültünk a parkolóba ,ami 3000ft/éj (kicsit sok )főleg ha nincs más választás.Ha tudom nem foglalok ebben az időpontban. A személyzet nem volt túl barátságos.Nem éreztem a hazai vendégszeretetet. A wellness viszont remek volt,tényleg élvezetes ,szuper nyitvatartással.
Emil, 2024. január 30. kedd, 3.88 / 5
Kisgyerekes család
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Hová tűnt régi fénye.?"
Régi fényét elvesztette. Penészes falak. Pörgő vakolat. Pókhálós szoba. Repedt mosdó. 4 ből 2 lift működik állandó sorban állás.
Németh Lászlóné, 2024. január 29. hétfő, 4.88 / 5
Idősebb pár
Superior kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Kellemes hétvége"
A lift használata nagyon nehéz volt. Ennyi emberhez két lift kevés. A szálloda tiszta , a személyzet segítő kész
2024. január 24. szerda, 4.50 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Szuper egerszalóki kikapcsolódás!!"
Négycsillagos szállodában elvárható lett volna, hogy a fürdőszobában legyen sampon, testápoló krém is. A fürdőszobában nem volt tusfürdő, a kérésünk teljesitése után elég nehéz volt a kinyomása is
2024. január 24. szerda, 4.75 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"A vendèg az első!!"
Szerintem a szauna használata alapszolgáltatásnak számít, ezèrt jó lenne, ha benne lenne az árban.
Jenőné, 2024. január 24. szerda, 4.50 / 5
Baráti társaságok
Superior kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Hunguest Saliris"
A 3 liftből csak 1 müködött, sokszor a vizes fürdőruham és köntösben vártunk hosszu perceket, hogy fel tudjunk menni a 7.-ik emeletre.
Terez, 2024. január 22. hétfő, 2.88 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Lakosztály
2 éjszakát töltött itt
"Csalódás egy Hungest hotelben."
Az ételek minősége kritikán aluli, a választék elfogadható, de a minőség gyenge. A levesek ehetetlenek. Javaslom hasonlítsák a többi Hungest hotel éttermeihez.
Judit, 2024. január 17. szerda, 4.62 / 5
Egyéni utazó
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Wellness az egerszalóki Hunguest Salirisben"
Az ételek kitűnőek voltak! Az alkalmazottak kedvesek,segítőkészek. Jó lenne,ha a kinti medencén ,körben lenne egy kis szélvédő ponyva, ami élvezhetővé tenné szélben is a kültéri fürdőzést, ha a szauna szeánszok óránként mennének.
Zsuzsanna, 2024. január 10. szerda, 4.50 / 5
Baráti társaságok
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Hunguest Saliris"
A korábbi évekhez képest kevesebb a választék és az ételek minősége csökkent. Pl. a vacsoránál nekünk az volt a benyomásunk, hogy a húsok nem sütve, hanem főzve vannak és úgy teszik rá a különböző mártásokat. Ettől íztelenek. Többször elfogyott a gyümölcs, pékáru, amit nem pótoltak, így aki később megy ezekből már nem tud fogyasztani.
Gyula, 2023. december 31. vasárnap, 4.38 / 5
Egyéni utazó
Lakosztály
3 éjszakát töltött itt
"Hunguest Saliris"
bejelentkezés - kijelentkezés - 45 perc - elég erős negatívum
Judit, 2023. december 28. csütörtök, 5.00 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Hunguest Saliris"
A " Sódomb " csalódást okozott. Nem olyan mint a képeken , de a szálloda és a szolgáltatás rendben volt.
Erzsébet, 2023. december 22. péntek, 4.88 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Karácsonyra való hangolódás pihenés"
Nagyon szeretjük ezt a hotelt évek óta visszajáró vendégek vagyunk. Két dolgot említenék meg ami változott negativ irányba. Elsö, vacsoránál a desszert minden nap egyforma volt ezt érdemes lenne változatosabbá tenni mint korábban volt. Illetve a wellness hogy egyre több pici gyereket és babákat hoznak be a 35-38 fokos gyógyvizbe. Ezt figyelni kéne az úszómesternek. Ezt korábban nem tapasztaltuk most nagyon sok pici gyerekkel úszó gumival labdával voltak bent a gyógymedencébe. Erre érdemes oda figyelni. Ettöl függetlenül remek a szállodai ellátás , udvarias a személyzet. Visszatérünk még. Köszönettel. H. Erzsébet és párja.
2023. december 21. csütörtök, 4.50 / 5
Idősebb pár
Superior kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Remek két éjszakát töltöttünk a hotelben"
Egyes leírt véleményekkel ellentétben minden rendben volt nagyon jól éreztük magunkat. Nem véletlen, hogy minden év decemberében igénybe vesszük a szálloda szolgáltatásait.
László Kurta, 2023. december 12. kedd, 4.75 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Hunguest Saliris"
Minden nagyon jó volt,de talán a szauna világért nem kellene külön felszámolni,(nem jó érzés)sokkal egyszerűbb,ha már benne van az árban!
Szilvia, 2023. december 11. hétfő, 4.88 / 5
Idősebb pár
Superior kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Kikapcsolódás a Hunguest SALIRIS Hotelben"
Teljes mértékben meg voltunk elégedve. A hotel 7 szintes. A garázs az 5-dik emeleten közelíthető meg. Kényelmes szoba nagy zuhanyzóval. A wellness részleg, a medencék lifttel, majd egy kisebb sétával közelíthető meg. Pozitívum hogy a folyosón nincs hideg. A reggeli bőséges, a vacsora sok oldalú és nagyon finom volt! Szívesen megyünk újra!
Mária, 2023. december 01. péntek, 4.88 / 5
Egyéni utazó
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Mesés 5 nap a sódombok mellett a hotel Solirisben"
Első nagyon pozitív meglepetésem az volt, hogy a wellness részleget este 10 óráig lehetett használni. Ilyet még egyetlen helyen sem tapasztaltam. Szuper volt, hogy a vacsora után még le lehetett menni és élvezhettem a csodás gyógyvizet. Nagyon választékos volt a reggeli és a vacsora is és nem utolsó sorban végtelenül finom , a vegetariánus étrend sem hiányzott a választékból. A szoba tágas és kényelmes volt.
Károly, 2023. november 27. hétfő, 3.88 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Kellemes hétvége egerszalókon"
Fontos lenne szobatartozékként hosszú cipőkanál!! Ez nagyon kevés szállodában van. A wc lehetne jobban szeparáltabb. Jobban záró ajtóval (hangilag) illetve, ne lehessen belátni. Egyébként a többivel elégedett voltam.
Klára, 2023. november 21. kedd, 4.62 / 5
Egyéni utazó
Superior plus kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Kényelmes pihenés volt a 3 nap."
Sajnos az első rossz benyomás a wc-ben ért, az öblítő gomb ürülékes volt. Ezt leszámítva minden rendben volt.
Anikó, 2023. november 19. vasárnap, 3.88 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Hunguest Saliris"
A recepción érkezéskor semmilyen tájékoztatást nem kaptunk. A wellnes részlegen a szauna még a szálloda vendégei számára is csak térítés ellenében használható. A szobák nagyon szépek és tiszták.A fürdő és a mellékhelység ajtaja üvegből van,ez nem túl komfortos.
Süveges József, 2023. november 16. csütörtök, 4.88 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Mielőbbi viszontlátásra."
Visszatérő vendégként újból teljesen elégedett voltam.
István , 2023. november 14. kedd, 4.88 / 5
Idősebb pár
Superior kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Tökéletes kikapcsolódás "
Színvonalas konyha és wellness, kellemes szauna szeánszok.Valamivel élvezhetőbb élő zene tovább javította volna a hangulatunkat. A wellnessben nem minden szolgáltatás ( pld: sodró folyosó) működött.t
2023. november 01. szerda, 4.38 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Superior plus kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Hosszú nyári hétvége a srácokkal"
Csodálatos környezetben, nyugodt tiszta környezetben töltöttünk el pár napot. A szolgáltatások jók voltak, ár kicsit húzós, a kaja magyaros, a fiam aki a vallása miatt nem eszik sertést néha nehezen talált magának ételt, de amúgy finom volt minden, jól éreztük magunkat.
Péter, 2023. október 28. szombat, 5.00 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"csodálatos kikapcsolódás a Salirisben"
Szobánkban a Wi-Fi az i-phonon nem jött be. Az étteremben igen, a laptop sem remekelt
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Gyakori kérdések
- Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
- Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hunguest Saliris szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
- Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
- Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
- Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
- Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
- Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
- Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk. - Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
- Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
- Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
- A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon. - Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Hunguest Saliris korább vendégei?Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Superior kétágyas szoba, Standard kétágyas szoba és Superior plus kétágyas szoba.
- Kiknek ajánljuk a Hunguest Saliris szálláshelyet?Korábbi vendégeink közül a csoportok, az egyéni utazók, az idősebb párok és a baráti társaságok érezték magukat a legjobban.