Thermal Hotel Visegrád, Visegrád - értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával.

Thermal Hotel Visegrád, Visegrád - Összesített eredmények 1662 vélemény alapján

Általános
4.52 / 5
4.52 / 5
Ennyire tetszett
4.58 / 5
4.58
Személyzet
4.55 / 5
4.55
Tisztaság
4.73 / 5
4.73
Ár / érték arány
4.11 / 5
4.11
Kényelem (szoba)
4.56 / 5
4.56
Szolgáltatások
4.52 / 5
4.52
Étkezés
4.41 / 5
4.41
Elhelyezkedés
4.67 / 5
4.67

Thermal Hotel Visegrád, Visegrád - Legújabb vélemények

"Thermal Hotel Visegrád"

2019. augusztus 26. hétfő:

4 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
4.88 / 5
4.88 / 5
Nagyon elégedettek voltunk az egész szállodával. A személyzet kedves, udvarias volt. A medencék közül alig tudtunk választani annyi volt. Tetszettek a gyerek programok! A szauna rész szuper volt! A vacsora és a reggeli minden igényt kielégített! Most voltunk először itt, de biztos, hogy többször fogunk még menni! Ha értékelni kellene mi ÖTÖST adnák!!!!!
"Thermal Hotel Visegrád"

2019. augusztus 26. hétfő:

4 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
4.75 / 5
4.75 / 5
A személyzet nagyon segítőkész, kedves,nagy a tisztaság, mindennel teljes mértékben meg voltunk elégedve. Az étterem és a kávézó árai talán egy kicsit magasak. A vacsora és reggeli változatos és finom. A feleségem laktózérzékeny, Neki kicsit kevés volt a választási lehetősége.
"Szuper szallas"

2019. augusztus 24. szombat:

Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
4.38 / 5
4.38 / 5
Szoba tagas volt, gyonyoru kilatassal a hegyekre es az ejjel kivilagitott medencere.
2019. szeptember 19. csütörtök - Paczné Nagy Zsófia, Guest relations manager (Thermal Hotel Visegrád) válaszolt erre az értékelésre:
Tisztelt Hölgyem/ Uram! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2019. augusztus 21. szerda:

3 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
4.63 / 5
4.63 / 5
A személyzet kedves, segítőkész. A szálloda tiszta, kulturált. A wellness részleg sokféle medencével rendelkezik. (Igaz, mikor mi voltunk, a wellness részleg felújítás alatt volt, lámpák lógtak a mennyezetből és burkolatlan gipszkarton falak voltak, de ez nem zavarta a használatát.) A szoba kényelmes méretű, de a ágy matrac túl puha. (Ez csak szubjektív vélemény.) Az étterem tágas, tiszta. Az ételek finomak, nagy a választék. A szálloda elég messze van Visegrádtól, csak autóval érhetők el a helyi látványosságok.
2019. szeptember 19. csütörtök - Paczné Nagy Zsófia, Guest relations manager (Thermal Hotel Visegrád) válaszolt erre az értékelésre:
Kedves Zsolt! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Örömmel olvastam, hogy a minőségi szolgáltatásink érdekében történő felújítási munkálatok nem zavarták meg Önt a kikapcsolódásban. Kérem, hogy legközelebb Recepciós Kollégáimnak jelezze a matrac csere ígényét. A csere körülbelül 10 percet vesz igénybe (kérésének megfelelően keményebb matracot is biztosítunk). Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"tökéletes hosszú hétvége"

2019. augusztus 21. szerda:

Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
4.5 / 5
4.5 / 5
kutyussal utaztunk minden lehetőséget megkaptunk hogy jól érezzük magunkat
2019. szeptember 19. csütörtök - Paczné Nagy Zsófia, Guest relations manager (Thermal Hotel Visegrád) válaszolt erre az értékelésre:
Kedves László! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Családi kikapcsolódás "

2019. augusztus 20. kedd:

Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
3.25 / 5
3.25 / 5
A wellness részleg nagyon jó! Az ételek finomak és a kínálat is elég nagy volt. Mindenki megtalálhatta a neki megfelelőt!
2019. szeptember 19. csütörtök - Paczné Nagy Zsófia, Guest relations manager (Thermal Hotel Visegrád) válaszolt erre az értékelésre:
Kedves Anna! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Kellemes kiruccanás "

2019. augusztus 18. vasárnap:

2 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
4.13 / 5
4.13 / 5
Kisgyerekes családoknak nagyon ideális.
2019. szeptember 19. csütörtök - Paczné Nagy Zsófia, Guest relations manager (Thermal Hotel Visegrád) válaszolt erre az értékelésre:
Tisztelt Hölgyem/ Uram! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Jó lenne ide többször visszatérni."

2019. augusztus 17. szombat:

3 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
5 / 5
5 / 5
Az unokánkkal utaztunk, és leginkább a sok vízfelület miatt esett választásunk a szállodára. Várakozásunkon felül volt jó minden, amit szerettünk volna.
2019. szeptember 19. csütörtök - Paczné Nagy Zsófia, Guest relations manager (Thermal Hotel Visegrád) válaszolt erre az értékelésre:
Kedves Sándor! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Vendégeink elégedettsége a lehető legnagyobb kitűntetés szállodánk számára. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Nagyon kellemes hétvégét töltöttünk unokáinkkal a Thermal Hotelben."

2019. augusztus 12. hétfő:

Pótággyal
2 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
4 / 5
4 / 5
Első alkalommal jártunk a Thermál Hotelben és az ott töltött két nap után elégedetten utaztunk el. Az elhelyezés, a szórakozási lehetőségek és az étkezés is jó színvonalú volt, unokáink élvezettel úszkáltak, pancsoltak a nagyon kellemes és tiszta vizű úszó medencékben.A hotel dolgozói is kedvesek és barátságosak voltak. A hotel környezete is nagyon szép. Összességében a hotelben jól éreztük magunkat és tervezzük, hogy máskor is eltöltünk ott néhány napot.
2019. szeptember 19. csütörtök - Paczné Nagy Zsófia, Guest relations manager (Thermal Hotel Visegrád) válaszolt erre az értékelésre:
Kedves Gyula! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Nyugodt pihenés a családdal."

2019. augusztus 10. szombat:

Prémium kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
4.25 / 5
4.25 / 5
A szálloda csillagjaihoz képest a vacsora és reggeli elég gyenge. Bár mindig megtaláltuk a megfelelőt de nem vàltozatos főleg a reggeli. Több gyerek program hiànyzott. Amúgy jó hely.
2019. szeptember 13. péntek - Paczné Nagy Zsófia, Guest relations manager (Thermal Hotel Visegrád) válaszolt erre az értékelésre:
Tisztelt Hölgyem/ Uram! Köszönjük szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett észrevételeiket. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Az ételkínálatra vonatkozóan tájékoztatom, hogy szállodánk konyhája szigorú sztenderdek alapján dolgozik annak érdekében, hogy valamennyi vendégünk igényeit kielégítse. Az főétkezések alkalmával minden esetben salátabárt, 4 féle hideg előételt, kétféle levest, legalább négyféle főételt kínálunk, melyek közül egy szárnyas, egy négylábú, egy hal, egy vegetáriánus fogás. Továbbá kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy ezen ételek tükrözzék a hagyományos magyar és a nemzetközi konyha ízvilágát. Nagy hangsúlyt fektetünk a különleges igények kielégítésére (allergia és ételérzékenységek, valamint kímélő ételek) valamint desszertet minden esetben minimum 4 féle desszertből álló desszertbüféről választhatnak vendégeink. Bízunk benne, hogy a fentiek ellenére a jövőben ismét vendégünkként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel:
Paczné Nagy Zsófia Guest relations manage
"Ételek miatt nem voltam teljesen elégedett,,a többi szuper volt."

2019. augusztus 09. péntek:

Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
3.88 / 5
3.88 / 5
Az előre/foglaláskor kért babakádat csak másnap kaptuk meg. Babaétel /gyerekjoghurt hiányzott,kétféle főétel volt kicsiknek, ami keményre sült gyorsfagyasztott fasírtszerű volt,nem birta megenni ize sem volt jó.A többi nap csupa olyan amit egyáltalán nem evett meg.Néha ha nem volt túl fűszeres a felnőtt ételből csipegetett pár falatot,d3 a 3 nap alatt nem tudott enni a banánon kìvül mást,de az is csak 1x volt.
2019. szeptember 13. péntek - Paczné Nagy Zsófia, Guest relations manager (Thermal Hotel Visegrád) válaszolt erre az értékelésre:
Kedves Anita! Köszönjük szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett észrevételeiket. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Sajnálattal olvastam, hogy a gyermekbüfén lévő ételek nem az Ön által elvárt ételeket kínálta. Ahogy a gyermekbüfé asztalán található táblán is olvasható, ilyen esetekben Kollégáim pár percen belül elkészítik az Ön által kért kedvelt ételt. Bízunk benne, hogy a fentiek ellenére a jövőben ismét vendégünkként üdvözölhetjük Önöket! Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Remek hét a Thermal Hotel Visegrádban"

2019. augusztus 05. hétfő:

Classic kétágyas szoba
Babaággyal
4 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
4 / 5
4 / 5
Összességében nagyon jól éreztük magunkat 2 kisgyerekkel. A wellness szuper, a gyerekek élvezték a nekik szervezett programokat. Ami nem tetszett az az éttermi személyzet hozzáállása. Csak külön kérésre kaptunk tiszta terítőt az asztalra és vacsoránál 1 este kivételével nem kérdezte meg senki, h szeretnénk-e valamit inni. Amikor szóltunk, h szeretnénk, akkor sem jött a pincér.
2019. augusztus 30. péntek - Paczné Nagy Zsófia, Guest relations manager (Thermal Hotel Visegrád) válaszolt erre az értékelésre:
Kedves Tímea! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Tájékoztatom, hogy észrevételét továbbítottam az illetékes vezető részére és felhívtuk éttermi Kollégáim figyelmét a minőségibb munkavégzés fontosságára. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2019. augusztus 05. hétfő:

Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
4.71 / 5
4.71 / 5
Furcdálottam a szervizbilyat movel az árak magadak. Meg minden tételhez kúlön számolnak fel ez nagy bcsapás.
2019. augusztus 30. péntek - Paczné Nagy Zsófia, Guest relations manager (Thermal Hotel Visegrád) válaszolt erre az értékelésre:
Kedves József! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Sajnálattal olvastam észrevételét, mely a szervízdíj felszámolására vonatkozott. Tájékoztatom, hogy a szervízdíj külön tételként való szerepeltetése nem becsapás, hanem a törvényeknek megfelelően történő feltűntetése. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Remek hétvége a Thermál Hotelban"

2019. július 30. kedd:

Prémium kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
4.63 / 5
4.63 / 5
Szép környéken helyezkedik! Rendezett tiszta szobák, udvarias kiszolgálás! Viszont a welnees részben hiányoltam a jakuzzit de ezt le számítva azis jó kis gyermekekkel is kiváló hely a pihenésre!
2019. augusztus 30. péntek - Paczné Nagy Zsófia, Guest relations manager (Thermal Hotel Visegrád) válaszolt erre az értékelésre:
Kedves Ramóna! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Nagyon sajnálom, hogy a medencéink közül hiányolta a jakuzzit, azonban bízom benne, hogy élménymedencéink is megfelelő kikapcsolódási lehetőséget adtak Önnek. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Szuper nyaralás! "

2019. július 28. vasárnap:

2 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
4.88 / 5
4.88 / 5
Nagyon szuper, hogy minden szoba erkélyes így mindegy hogy hová esik a szobánk! Teljes mértékben baba barát a szálloda! Köszönjük szépen a szállodának, a teljes kikapcsolódást !
2019. augusztus 30. péntek - Paczné Nagy Zsófia, Guest relations manager (Thermal Hotel Visegrád) válaszolt erre az értékelésre:
Kedves Anita! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Még egyszer köszönöm, hogy időt szakított arra, hogy megossza velünk észrevételeit, és örülünk annak, hogy a Családbarát törekvéseinket elismeri. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Remek napok,jó pihenés a Termál Hotelban!"

2019. július 25. csütörtök:

Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
4.63 / 5
4.63 / 5
Nagyon jól éreztük magunkat!Hétköznap voltunk nem voltak sokan a fürdőben,klassz,hogy az úszó medence nem jéghideg.Tetszett,ahogy a pincérek körbe járnak,és kínálják az italokat. Az étterem kitalálhatnak valami egyéni ételt.Jól éreztük magunkat.Máskor is megyünk.Üdvözlet.
2019. augusztus 30. péntek - Paczné Nagy Zsófia, Guest relations manager (Thermal Hotel Visegrád) válaszolt erre az értékelésre:
Kedves Mészáros Jánosné! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Még egyszer köszönöm, hogy időt szakított arra, hogy megossza velünk észrevételeit, és örülünk annak, hogy a kifogástalan minőségre irányuló törekvéseinket elismeri. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Gyonyoru kornyezet, kulteri es belteri medencek"

2019. július 21. vasárnap:

2 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
4 / 5
4 / 5
A kornyezet, a medencek gyonyoruek, kisebb gyerekekkel is (1,4,7 evesek) lehet hasznalni oket. Az egyik matrac sajnos elegge ki volt mar fekudve, es ejszaka mar zavaro volt, hogy a legkondit lekapcsolva is gephaz zaj volt. A szemelyzet 1-1 nagyon kedves holgytol eltekintve a legkevesbe sem gyerekbarat. A Grill teraszon a kifejezett keres ellenere hoztak a krumplihoz majonezt is, es fel is szamoltak. A Duna etterem inkabb szakacs teren hagy kivannivalot, bar a borjupaprikas felseges volt. Az animatorok nem gyerekbaratok, de szerencsere mi nagyszulokkel mentunk, igy nem volt gond.
2019. augusztus 30. péntek - Paczné Nagy Zsófia, Guest relations manager (Thermal Hotel Visegrád) válaszolt erre az értékelésre:
Kedves Györgyi!Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Az Ön által leírtakra vonatkozóan, tájékoztatom, hogy amennyiben a helyszínen jelzi Kollégáimnak a matracra vonatkozó észrevételét, úgy lehetőségünk lett volna matraccsere felajánlására. Sajnálattal olvastam észrevételét mely Kollégáim kedvességére és animátoraink stílusára vonatkozott, bízom benne, hogy a legközelebbi itt tartózkodásuk után más véleménnyel lesznek Kollégáimról. Bízunk benne, hogy a fentiek ellenére a jövőben is megtisztel minket bizalmával és hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket! Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2019. július 15. hétfő:

2 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
5 / 5
5 / 5
Minden évben visszajárunk 3 gyermekünkkel a szállodájukba. Mindig is elégedettek voltunk mind a szolgáltatásokkal, a személyzet segítőkészségével, az ételek minőségével és változatosságával. Egy dolog tűnt fel számunkra: azok a gyerekek, akik önállóan szeretnék a mosdót igénybe venni (-1, 0. szinten) nehezen tudják megtenni, mert az ajtó nehéz, nagyon erősen zár (esetünkben a gyerek felkarján). Baleset nem történt miatta, csak kellemetlen élmény volt a gyereknek.
2019. július 31. szerda - Paczné Nagy Zsófia, Guest relations manager (Thermal Hotel Visegrád) válaszolt erre az értékelésre:
Tisztelt Hölgyem/ Uram! Köszönöm szépen, hogy visszatérő Vendégünkként megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Még egyszer köszönöm, hogy időt szakított arra, hogy megossza velünk észrevételeit, és örülünk annak, hogy a kifogástalan minőségre irányuló törekvéseinket elismeri. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Remek napok voltak a Thermal Hotel Visegrádban."

2019. július 14. vasárnap:

3 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
4.63 / 5
4.63 / 5
Idősebb házaspár 7 éves unokával voltunk.A szállás ,ellátás super volt.A welness kiváló volt az unoka nagyon élvezte.Igaz ,hogy nem volt olcsó de őszi vagy a téli szünidőben ismét megyünk.
2019. július 31. szerda - Paczné Nagy Zsófia, Guest relations manager (Thermal Hotel Visegrád) válaszolt erre az értékelésre:
Tisztelt Herke Józsefné! Köszönöm szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Örömmel olvastam, hogy elégedetten nyilatkoznak szállodánkról és azt, hogy hamarosan újra ellátogatnak hozzánk. Szerettel várjuk Önöket a téli szünetben is! Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Pihetető három nap a Thermál Hotel Visegrádban"

2019. július 12. péntek:

Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
3.38 / 5
3.38 / 5
A teljes foglalási ár időben, sőt nagyon hamar elutalásra került részemről, ennek ellenére a szálloda ezt nem találta könyvelésében, s tőlem várták az elutalás bizonyítását. Természetesen többszöri telefonálásom után megtalálták, a hibát az okozta, hogy túl hamar utaltam, s időben nem nézték azt vissza. Emiatt vártam volna azért egy szolíd "Elnézést kérünk" mondatot. Az ételválaszték nagyon jó volt, a minőség nem mindig ( a rizsköret sok nagyon kemény "valamit" tartalmazott). A szálloda velness, és vízivilága kiválónak mondható, az egyik legjobb. Éjszaka elég zavaró a szálloda gépészetének működési zaja-de kibírható.
2019. július 31. szerda - Paczné Nagy Zsófia, Guest relations manager (Thermal Hotel Visegrád) válaszolt erre az értékelésre:
Kedves László! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Vegyes érzések a Thermál Hotel szolgáltatásairól"

2019. július 09. kedd:

Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
3.75 / 5
3.75 / 5
Ideges, udvariatlan pincérek voltak abban a két napban, amikor ott voltunk. A -2 szinten lévő bárban hozzá nem értő, udvariatlan, flegma lányok szolgáltak ki. A 2500 ft-os koktélból kimaradt a jég, mert elfogyott! Ez egy 4☆-os szállodában nem fordulhat elő! A grill "terasz" felszolgáló személyzete nagyon gyenge, szakmailag. A recepción dolgozó két hökgy kedves volt, illetve a takarító személyzet is. A terasznak semmi hangulata nincs! Az ott szóló zene, minősíthetetlen!
2019. július 31. szerda - Paczné Nagy Zsófia, Guest relations manager (Thermal Hotel Visegrád) válaszolt erre az értékelésre:
Tisztelt Hölgyem/ Uram! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. A felszolgálóinkkal és szobalányainkkal történt kommunikációra vonatkozóan, tájékoztatom, hogy a megemelkedett vendéglétszámra való tekintettel szállodánk külsős munkavállalót is alkalmaz a vendégek a gördülékeny kiszolgálása érdekében. Az adott napon beosztásra kerülő külsős munkavállalók köre a munkaerőt kölcsönző cég által kerül kiválasztásra. A kommunikációjában adódott problémáról tájékoztattam a munkaerő kölcsönző cég vezetőjét és felhívtam figyelmüket a minőségi és körültekintőbb munkavégzésre annak érdekében, hogy a jövőben ehhez hasonló félreértések ne fordulhassanak elő szállodánkban. Nagyon sajnálom, hogy a Topáz teraszon lévő élőzene nem nyerte el az Ön tetszését. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"3 csodanap a Thermal Hotel Visegrádban"

2019. július 09. kedd:

Classic kétágyas szoba
Pótággyal
3 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
4.88 / 5
4.88 / 5
Tiszta, kényelmes szoba, udvarias kiszolgálás, remek ételek, szuper medencék.
2019. július 31. szerda - Paczné Nagy Zsófia, Guest relations manager (Thermal Hotel Visegrád) válaszolt erre az értékelésre:
Kedves Eszter! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager

Információ: +36 1 457-8450

Szerzői jog © 2004-2019 Hotelstart Kft.
Minden jog fenntartva.