Thermal Hotel Visegrád, Visegrád - értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával.

Thermal Hotel Visegrád, Visegrád - Összesített eredmények 1687 vélemény alapján

Általános
4.52 / 5
4.52 / 5
Ennyire tetszett
4.58 / 5
4.58
Személyzet
4.54 / 5
4.54
Tisztaság
4.72 / 5
4.72
Ár / érték arány
4.12 / 5
4.12
Kényelem (szoba)
4.56 / 5
4.56
Szolgáltatások
4.54 / 5
4.54
Étkezés
4.44 / 5
4.44
Elhelyezkedés
4.68 / 5
4.68

Thermal Hotel Visegrád, Visegrád - Legújabb vélemények

"4 nap a visegrádi Thermál Hotelben"

2019. október 27. vasárnap:

4 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
4.5 / 5
4.5 / 5
Összességében jól éreztük magunkat. Azonban volt pár negatív észrevételünk: Sok négycsillagos szállodában jártunk Magyarországon, de ilyen nagyon drága ital árakkal még sehol sem találkoztunk, mint itt. Ezen kívül az ételek színvonala is jelentősen eltérő volt a különböző napokon, ami lehet hogy esetleg az adott napi séfnek volt köszönhető. Ezen kívül a wellness részlegben a járólap életveszélyesen síkos.
"Remek napok a Thermál Visegrád Hotelben!!!"

2019. október 25. péntek:

Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
4.75 / 5
4.75 / 5
Csodás 4 napot töltöttünk el, minden és mindenki szuper volt, a kutyákra is gondoltak, a kertben nylon zacskó, szemetes volt, és víz is kikészítve, a szauna világ csodás volt a merülő medencével nagyon jó, köszönjük a sok finom ételt és kiszolgálást az étteremben. Remélem eljutunk újra ide máskor is!!! Köszönet!!!
"4 nap a szállodában"

2019. október 25. péntek:

Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
3.75 / 5
3.75 / 5
A szállodában szobákat újítottak fel, amelyről előre nem tájékoztattak. A liftet többnyire az ott dolgozó munkások használták, anyaghordásra. Az egyik lift használatnál amikor éppen a gipszkarton lapokat pakolták, rácsukódott a csuklómra az ajtó, sérülést okozva. A recepción jeleztem, de nem foglalkoztak vele. A wellnessnél lévő egy szem mosdó, zuhanyzó, wc együttes koszos és mérhetetlenül büdös volt. Az étterem személyzete kedves, és kifogástalanul dolgozik. A recepció nem állt a helyzet magaslatán, 10.hó 24-én délelőtt csak egy hölgy volt munkában, aki nem győzte egyedül, 15 perc várakozás után tudtak csak reklamálás után a kijelentkezéssel foglalkozni. Már jártunk a szállodában máskor is, de ilyen negatív dolgokat még nem tapasztaltunk.
"Kellemes pihenés"

2019. október 24. csütörtök:

Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
4.63 / 5
4.63 / 5
Remek kiszolgálás! Ízletes és változatos ételek. A szaunamesterek profik és segítőkészek. Az egész komplexum tiszta és rendezett volt. -egyedüli negatívum ( kisbetűs) a tepidáriumban a pihenő ágyak kényelmetlenek. Legközelebb is jövünk!! Fiatal pár(62+)
"Visegrádi nyugalom"

2019. október 05. szombat:

Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
4.75 / 5
4.75 / 5
Jól működő szálloda visszatérő vendégek vagyunk ajánlom bárkinek Jó lenne ha a napi hírlap ,esetleg könyv árusítást megoldaná a sz álloda mert gondot okoz mindezért naponta kocsival bemenni a városban
2019. október 31. csütörtök - Paczné Nagy Zsófia, Guest relations manager (Thermal Hotel Visegrád) válaszolt erre az értékelésre:
Kedves Szilvia! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Szállodánk bárjában és a wellness recepcióján minden nap friss napilap található, amit Vendégeink részére készítünk ki. Jelenleg felújítás alatt áll, de a recepcióval szemben található egy üzlet, ahol szintén található napilap. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2019. szeptember 29. vasárnap:

2 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
4.63 / 5
4.63 / 5
Nagyon tetszett a hotel, a Wellness nagyon jó volt a víz kellemes volt és tiszta! A szemèlyzet kedves ès illedelmes volt! Az ètelek finomak voltak ! Mindent összevetve jól èreztük magunkat!
2019. október 16. szerda - Paczné Nagy Zsófia, Guest relations manager (Thermal Hotel Visegrád) válaszolt erre az értékelésre:
Kedves Barbara! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Örömmel olvastam, hogy elégedett volt szállodánk szolgáltatásaival. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Kikapcsolódás a Thermál Hotelben."

2019. szeptember 26. csütörtök:

2 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
4.75 / 5
4.75 / 5
Másodszor jártunk itt a párommal. Ugyan az a kiszolgás és kényelem várt minket mint 4 évvel ezelőtt. A wellness részleg szuper. Az étterem hangulatos a felszolgálók udvariasak, segítőkészek. Köszönjük, hogy itt lehettünk. :)
2019. október 16. szerda - Paczné Nagy Zsófia, Guest relations manager (Thermal Hotel Visegrád) válaszolt erre az értékelésre:
Kedves Ibolya! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Örömmel olvastam, hogy elégedett volt szállodánk szolgáltatásaival. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Remek napok a Thermál hotel Visegrádban."

2019. szeptember 25. szerda:

2 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
4.88 / 5
4.88 / 5
Kiváló volt minden nagyon megvoltunk elégedve ha lehetőségünk lesz visszatérünk. Most már tudjuk a puha ágy miatt szólni kell.
2019. október 16. szerda - Paczné Nagy Zsófia, Guest relations manager (Thermal Hotel Visegrád) válaszolt erre az értékelésre:
Tisztelt Dr. Sümegi Sándorné! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Örömmel olvastam, hogy elégedett volt szállodánk szolgáltatásaival. Az ágymatrac típusát ha már a foglaláskor jelzi, akkor Kollégáim már előre úgy készítik Önnek össze az ágyat. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Remek 3 nap a visegrádi Thermal Hotelban."

2019. szeptember 21. szombat:

Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
4.63 / 5
4.63 / 5
Nagyon szép maga a hotel, a szolgáltatások praktikusak, nekem leginkább a wellness részleg tetszett, mivel nagyon szeretek fürödni, Az étkezés osztályon felüli volt, a szobában is nagyon jól lehetett pihenni, bár az ebéd lehetőséget egy kicsit "borsosnak" találtam, ezért a városban ebédeltünk.
2019. október 16. szerda - Paczné Nagy Zsófia, Guest relations manager (Thermal Hotel Visegrád) válaszolt erre az értékelésre:
Kedves Sándor! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Örömmel olvastam, hogy elégedett volt szállodánk szolgáltatásaival. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Kellemes névnap."

2019. szeptember 18. szerda:

Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
4.88 / 5
4.88 / 5
Ez volt az első alkalom, hogy a szálloda vendégei voltunk. Nagyon jól éreztük magunkat. A szálloda igényes, tiszta. A személyzet kedves, segítőkész. A wellnes részleg figyelemre méltó, sőt remek! A konyha választékos, az étterem szép ,tiszta és kényelmes, a felszolgálók figyelmesek. Talán a bejelentkezés időpontját lehetne rugalmasabban kezelni és akkor nem lenne hosszú sor a recepción. Ettől eltekintve gratulálok és további jó munkát kívánok mindannyiuknak.
2019. október 16. szerda - Paczné Nagy Zsófia, Guest relations manager (Thermal Hotel Visegrád) válaszolt erre az értékelésre:
Tisztelt Pádár Kálmánné! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Örömmel olvastam, hogy elégedett volt szállodánk szolgáltatásaival. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Remek pihenés a Termál Visegrádba"

2019. szeptember 16. hétfő:

Prémium kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
4.25 / 5
4.25 / 5
A szauna pihenő résznél kellemetlen szagok voltak,víz és pohár nem volt kikészítve,pincérek felszolgálók lehettek volna barátságosabbak,étel választék megfelelő,szoba tiszta,ital ár egy kicsit lehetne szerényebb,őszeségében jól éreztük magunkat
2019. október 16. szerda - Paczné Nagy Zsófia, Guest relations manager (Thermal Hotel Visegrád) válaszolt erre az értékelésre:
Kedves Lajos! Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Wellness részlegünk Tepidáriumában Ön a termál víz illatát érezhette, mivel az ott található kútból lehet fogyasztani az egészségre jótékony hatású vizet. Nagyon sajnálom, ha az Önök itt tartózkodása alatt a kút mellett nem volt müanyagpohár, ezt az imént leellenőriztem és volt kint pohár azonban felhívtam Kollégáim figyelmét a müanyagpoharak gyakrabb ellenőrzésére. Bízunk benne, hogy a fentiek ellenére a jövőben is megtisztel minket bizalmával és hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket! Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Kellemes pihenés Visegrádon kisebb bosszúságokkal"

2019. szeptember 16. hétfő:

3 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
4 / 5
4 / 5
A szálloda gyönyörű helyen van, amin keveset ront az egész közel levő főútvonal zaja. A szoba felszereltsége megfelel a vártnak. A wellness részleg szuper: sok és változatos medence kinn és benn, rengeteg napozóágy napernyővel - bár utazásunk alatt ezt nem tudtuk kihasználni a hűvös idő miatt. Az étterem választéka bőséges és finom. Ami nem tetszett: A svédasztalos vacsorához semmilyen innivaló nem jár, azt külön kell a pincérnél rendelni. A pincér viszont legtöbbször későn érkezik a rendelést felvenni - így nincs italunk a vacsora nagy része alatt. Miért nem lehet az esti étkezésnél is automatából italt tölteni, mint a reggelinél? A pincér meg foglalkozhatna a különlegesebb kérések teljesítésével (pl. alkoholos italok, extra üdítők)? Így nem kellene egy szénsavmentes ásványvízre ennyit várni... Nem tetszett még, hogy a beltéri medencék körül állandóan állt a víz - a 4 nap alatt egyszer sem láttam, hogy ennek az elhúzásával foglalkoztak volna. Igaz, kinn volt a csúszásveszély tábla...
2019. október 16. szerda - Paczné Nagy Zsófia, Guest relations manager (Thermal Hotel Visegrád) válaszolt erre az értékelésre:
Kedves Kinga! Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Felhívtam felszolgáló Kollégáim figyelmét a gyorsabb kiszolgálás fontosságára. Azonban, ahogy Ön is írta, szállodánkban nem kizárólag a reggelinél használható az ital automata. Szállodánk ****supreior besorolásához igazodva ebéd- és vacsora idején minden esetben felszolgált italkiszolgálás van. Bízunk benne, hogy a fentiek ellenére a jövőben is megtisztel minket bizalmával és hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket! Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2019. szeptember 15. vasárnap:

3 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
4.5 / 5
4.5 / 5
Gyönyörű környezetben helyezkedik el a hotel. Finom ételek, kedves kiszolgálás. Masszázs fantasztikus volt. A szoba mérete nagyon jó, kényelmes. Egyedül az ágy az ami nekünk nem volt túl kenyelmes. A matrac már régebbi valószínűleg. Jól érezzük magunkat, szívesen ajánljuk.
2019. október 02. szerda - Paczné Nagy Zsófia, Guest relations manager (Thermal Hotel Visegrád) válaszolt erre az értékelésre:
Kedves Klaudia! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Örömmel olvastam, hogy elégedett volt szállodánk szolgáltatásaival. Az ágymatracra vonatkozóan ezúton tájékoztatom, hogy többféle keménységű matrac áll a vendégek rendelkezésére melyeket az igényeknek megfelelően tudunk cserélni. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Remek két nap Visegrádon, csak rövid volt!"

2019. szeptember 12. csütörtök:

Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
4.75 / 5
4.75 / 5
A szálloda környezete, rendezettsége, parkja FANTASZTIKUS!!! Szívesen megyünk legközelebb is (hosszabb időre)és mindenkinek ajánlani fogjuk! A szakácsnak üzenem, hogy a bacon szalonnát "ROPOGÓSRA" süsse, mert az POCSÉK volt! Kedvesen megemlítettem a büfét feltöltő hölgynek és tanácsoltam, hogy említse meg a konyhán.Sajnos nagyon mérges arcot vágott, ami nem illik ehhez a szép szállodához!Nagyon sok "ÁLOMHAJÓN" utaztam, ahol a "BACON" isteni és ezért szóltam.Most ezúton kérem Önöket, hogy a puha és élvezhetetlen "BACON" szalonnát készítsék jó ropogósra! Üdv. György Irén és Piliskó György.
2019. október 02. szerda - Paczné Nagy Zsófia, Guest relations manager (Thermal Hotel Visegrád) válaszolt erre az értékelésre:
Kedves Irén! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Örömmel olvastam, hogy elégedett volt szállodánk szolgáltatásaival. Tájékoztatom, hogy észrevételét, mely a bacon szalona sütésére vonatkozóan továbbítottam Kollégáimnak. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Oriasi elmeny"

2019. szeptember 06. péntek:

Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
5 / 5
5 / 5
Szuleimnek ajandekoztam ezt a kikapcsolodast. A nevukben ertekelek. Rendkivuli modon elveztek a csodalatos kornyezetet es a kivalo szolgaltatast. Amikor a hotelt telefonon hivtam, mindig vegtelenul kedvesek, kozvetlenek es szemelyesek voltak amig kapcsoltak a szobat. Tudtak a szuleimrol, es kedvesen referaltak. A szuleim meghosszabbitottak az eredeti 4 ejszakas ottletuket. Olyan jol erzik magukat, hogy elhataroztak, hogy rendszeresen vissza fognak jarni. Koszonom ezt a rendkivuli elmenyt!
2019. október 02. szerda - Paczné Nagy Zsófia, Guest relations manager (Thermal Hotel Visegrád) válaszolt erre az értékelésre:
Kedves Krisztina! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk Szülei tapasztalatait. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Örömmel olvastam észrevételüket melyben megelégedettséggel nyilatkoztak szállodánkról. Még egyszer köszönöm, hogy időtszakított arra, hogy Szülei véleményét megossza velünk és bízom benne, hogy Szülei mellett egyszer Önt is szállodánk Vendégeként üdvözölhetjük. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2019. augusztus 26. hétfő:

4 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
4.88 / 5
4.88 / 5
Nagyon elégedettek voltunk az egész szállodával. A személyzet kedves, udvarias volt. A medencék közül alig tudtunk választani annyi volt. Tetszettek a gyerek programok! A szauna rész szuper volt! A vacsora és a reggeli minden igényt kielégített! Most voltunk először itt, de biztos, hogy többször fogunk még menni! Ha értékelni kellene mi ÖTÖST adnák!!!!!
2019. szeptember 26. csütörtök - Paczné Nagy Zsófia, Guest relations manager (Thermal Hotel Visegrád) válaszolt erre az értékelésre:
Kedves Erzsébet! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Örömmel olvastam észrevételeit melyben megelégedettséggel nyilatkozott szállodánkról. Köszönöm, hogy észrevételeit megosztta velünk. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2019. augusztus 26. hétfő:

4 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
4.75 / 5
4.75 / 5
A személyzet nagyon segítőkész, kedves,nagy a tisztaság, mindennel teljes mértékben meg voltunk elégedve. Az étterem és a kávézó árai talán egy kicsit magasak. A vacsora és reggeli változatos és finom. A feleségem laktózérzékeny, Neki kicsit kevés volt a választási lehetősége.
2019. szeptember 26. csütörtök - Paczné Nagy Zsófia, Guest relations manager (Thermal Hotel Visegrád) válaszolt erre az értékelésre:
Kedves Tibor! Köszönöm szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Szuper szallas"

2019. augusztus 24. szombat:

Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
4.38 / 5
4.38 / 5
Szoba tagas volt, gyonyoru kilatassal a hegyekre es az ejjel kivilagitott medencere.
2019. szeptember 19. csütörtök - Paczné Nagy Zsófia, Guest relations manager (Thermal Hotel Visegrád) válaszolt erre az értékelésre:
Tisztelt Hölgyem/ Uram! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2019. augusztus 21. szerda:

3 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
4.63 / 5
4.63 / 5
A személyzet kedves, segítőkész. A szálloda tiszta, kulturált. A wellness részleg sokféle medencével rendelkezik. (Igaz, mikor mi voltunk, a wellness részleg felújítás alatt volt, lámpák lógtak a mennyezetből és burkolatlan gipszkarton falak voltak, de ez nem zavarta a használatát.) A szoba kényelmes méretű, de a ágy matrac túl puha. (Ez csak szubjektív vélemény.) Az étterem tágas, tiszta. Az ételek finomak, nagy a választék. A szálloda elég messze van Visegrádtól, csak autóval érhetők el a helyi látványosságok.
2019. szeptember 19. csütörtök - Paczné Nagy Zsófia, Guest relations manager (Thermal Hotel Visegrád) válaszolt erre az értékelésre:
Kedves Zsolt! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Örömmel olvastam, hogy a minőségi szolgáltatásink érdekében történő felújítási munkálatok nem zavarták meg Önt a kikapcsolódásban. Kérem, hogy legközelebb Recepciós Kollégáimnak jelezze a matrac csere ígényét. A csere körülbelül 10 percet vesz igénybe (kérésének megfelelően keményebb matracot is biztosítunk). Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"tökéletes hosszú hétvége"

2019. augusztus 21. szerda:

Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
4.5 / 5
4.5 / 5
kutyussal utaztunk minden lehetőséget megkaptunk hogy jól érezzük magunkat
2019. szeptember 19. csütörtök - Paczné Nagy Zsófia, Guest relations manager (Thermal Hotel Visegrád) válaszolt erre az értékelésre:
Kedves László! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Családi kikapcsolódás "

2019. augusztus 20. kedd:

Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
3.25 / 5
3.25 / 5
A wellness részleg nagyon jó! Az ételek finomak és a kínálat is elég nagy volt. Mindenki megtalálhatta a neki megfelelőt!
2019. szeptember 19. csütörtök - Paczné Nagy Zsófia, Guest relations manager (Thermal Hotel Visegrád) válaszolt erre az értékelésre:
Kedves Anna! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Kellemes kiruccanás "

2019. augusztus 18. vasárnap:

2 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
4.13 / 5
4.13 / 5
Kisgyerekes családoknak nagyon ideális.
2019. szeptember 19. csütörtök - Paczné Nagy Zsófia, Guest relations manager (Thermal Hotel Visegrád) válaszolt erre az értékelésre:
Tisztelt Hölgyem/ Uram! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Jó lenne ide többször visszatérni."

2019. augusztus 17. szombat:

3 éjszakát töltött itt
Átlag pontszám:
5 / 5
5 / 5
Az unokánkkal utaztunk, és leginkább a sok vízfelület miatt esett választásunk a szállodára. Várakozásunkon felül volt jó minden, amit szerettünk volna.
2019. szeptember 19. csütörtök - Paczné Nagy Zsófia, Guest relations manager (Thermal Hotel Visegrád) válaszolt erre az értékelésre:
Kedves Sándor! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Vendégeink elégedettsége a lehető legnagyobb kitűntetés szállodánk számára. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager

Információ: +36 1 457-8450

Szerzői jog © 2004-2019 Hotelstart Kft.
Minden jog fenntartva.