TOK Zamárdi, Zamárdi - értékelések, vélemények
A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik a Szállásvadászon foglaltak és már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Tudj meg többet az értékelésekről!
TOK Zamárdi, Zamárdi >>
4.78 / 5
KIVÁLÓ
8
vélemény
vélemény
4.75
Személyzet
4.63
Tisztaság
5.00
Ár / érték arány
4.63
Kényelem
(szoba)
(szoba)
4.50
Szolgáltatások
4.88
Étkezés
5.00
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat a legfrissebb 8 értékelés alapján számoltuk ki.
Vélemények, értékelések
2023. november 20. hétfő, 5.00 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Szeretjük a TOK Zamárdit"
Nem volt elég meleg a jakuzzi.
Árpád, 2023. október 31. kedd, 4.00 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Ár/érték arányban kiválló!"
A koránkelőknek vadászni kell a reggeli kávéra!!!
Krisztina, 2023. augusztus 02. szerda, 4.75 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Kiváló pihenési hely!"
A pincérek kiszolgálása! Az ételek nagyon finom volt! A takarításon lehetne egy kicsit finomítani! De amúgy minden nagyon szép és kiváló!!!!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
TOK Zamárdi, Fischer Melinda - recepciós
2023. augusztus 04. péntek
2023. augusztus 04. péntek
Kedves Krisztina!
Köszönettel vettük megtisztelő visszajelzését, és intézményünk választását pihenésük helyszínéül!
Szavait természetesen továbbítom kollégáim felé, s a kritikus pontokon igyekszünk javítani a továbbiakban.
Bízunk benne, hogy visszatérnek hozzánk a későbbiekben, így egy következő alkalommal lehetőségünk lesz hibátlan szolgáltatást nyújtani Önöknek.
Üdvözlettel:
Fischer Melinda
recepciós
Köszönettel vettük megtisztelő visszajelzését, és intézményünk választását pihenésük helyszínéül!
Szavait természetesen továbbítom kollégáim felé, s a kritikus pontokon igyekszünk javítani a továbbiakban.
Bízunk benne, hogy visszatérnek hozzánk a későbbiekben, így egy következő alkalommal lehetőségünk lesz hibátlan szolgáltatást nyújtani Önöknek.
Üdvözlettel:
Fischer Melinda
recepciós
Attila, 2023. június 11. vasárnap, 4.50 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Remek hely,apró hibákkal!"
Összességében elégedettek voltunk a szállással. Nem köteledni szeretnénk, viszont egy-két jó szándékú észrevételünk volna. A 3. emeletén kaptunk szobát amit tágasnak nem lehet mondani, viszont a hatalmas terasz kárpótolta! Egy javaslatunk már itt is lenne, hogy egy válaszfal vagy paraván nagyon jó lenne, mivel a szomszédos szoba terszával nem mindenki szeret közösködni! Nem vagyunk nagyon magasak a párommal,de az ágyak hosszabbak is lehetnének! Június első napjaiban voltunk, nagyon meleg volt,de a szobában a klíma nem igazán tette a dolgát! A wellnessben egy nagyméretű jakuzzi van,ami annyira vegyszeres volt,hogy szinte marta az ember szemét! Kicsit túlzásba vitték a higéniát! Hogy mondjak pozitívat is ! A vacsorák nagyon változatosak és finomak voltak, gratulálunk a shéfnek! A reggeli egysíkú, minden reggel ugyanaz,de nem maradt senki éhes! Elférne némi változatosság, legalább két naponta! A szálloda elhelyezkedése szuper ,1perc séta a Balaton. A zárt parkoló is kiváló. A személyzet összességében nagyon kedves,bár egyszer 8 előtt 10 perccel estünk be vacsorázni,és akkor vacsoráztató hölgy finoman fogalmazva nem volt a szakmája magaslatán,simán leszedte a svédasztalt, pedig még megkostóltunk volna egy-két ételt ,ha lett volna miből válogatni! Összességében ár érték arányában megfelelő! Minden hiba ellenére mégis visszamennénk,főleg ha javítanak rajta!:)
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
TOK Zamárdi, Szücs-Pécsi Ildikó - Rezerváció és recepcióvezető
2023. június 17. szombat
2023. június 17. szombat
Kedves Attila!
Köszönjük észrevételeiket és pozitív véleményüket szálláshelyünkről.
Várjuk Önöket vissza!
Köszönjük észrevételeiket és pozitív véleményüket szálláshelyünkről.
Várjuk Önöket vissza!
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Gyakori kérdések
- Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
- Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a TOK Zamárdi szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
- Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
- Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
- Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
- Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
- Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
- Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk. - Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
- Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
- Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
- A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon. - Melyik szobákkal a legelégedettebbek a TOK Zamárdi korább vendégei?Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Standard kétágyas szoba .
- Kiknek ajánljuk a TOK Zamárdi szálláshelyet?Korábbi vendégeink közül az egyéni utazók, a fiatal párok és az idősebb párok érezték magukat a legjobban.