Waterfront Lodge, Dunapataj - értékelések, vélemények
A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik a Szállásvadászon foglaltak és már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Tudj meg többet az értékelésekről!
Waterfront Lodge, Dunapataj >>
4.59 / 5
KIVÁLÓ
31
vélemény
vélemény
4.70
Személyzet
5.00
Tisztaság
4.20
Ár / érték arány
4.60
Kényelem
(szoba)
(szoba)
4.70
Szolgáltatások
4.40
Étkezés
4.80
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat a legfrissebb 10 értékelés alapján számoltuk ki.
Vélemények, értékelések
Anita, 2024. augusztus 01. csütörtök, 4.12 / 5
Kisgyerekes család
Deluxe kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Harmadszor voltunk itt. Néhány dolog kevésbé volt kielégítő, mint az első két utunk során. A szobát 2 órával később tudtuk elfoglalni technikai okok miatt. Rengeteg dohányzó vendég volt körülöttünk a nem dohányzó részlegen, parton, reggeli közben a teraszon.... Egyébként szerettük ezt a helyet, gyerekeink kedvence, ezért jöttünk harmadszor. Személyzet kedves, tisztaság van. Part közeli szállás. Érdemes lenne figyelni ezekre.
Zoltán, 2024. július 25. csütörtök, 4.75 / 5
Idősebb pár
Deluxe kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Waterfront Lodge"
Remek a szállás, szolgálatkész a személyzet. A reggeli választéka és minősége kitűnő. Kár, hogy nincs vacsora. A tó és környezete kellemes, ideális hely a kikapcsolódásra. A jövőben is szeretnénk itt pár napot eltölteni.
Végh Ferenc, 2024. március 05. kedd, 4.88 / 5
Fiatal pár
Családi szoba
1 éjszakát töltött itt
"Remek hétvége"
A welnes rész és a túra útvonal, séta a tonál és a jó éttermek
Nóra, 2023. december 30. szombat, 4.00 / 5
Fiatal pár
Deluxe kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Waterfront Lodge"
A wellness részlegnek véleményem szerint egy teljesen külön kialakított hely kellene. Zavaró, hogy nincs személyes tér. Masszázs fotel pl a szobák elé a folyosón lett elhelyezve.
Kálmán, 2023. szeptember 18. hétfő, 4.00 / 5
Idősebb pár
Családi szoba
1 éjszakát töltött itt
"Kiváló fürdési lehetőség a Szelidi-tóban"
Ami tetszett: Igen kellemes vízparton elhelyezkedő szálláshely, ami egy-két éjszakás tartózkodásra, pihenésre, fürdésre kiváló. Az ágy magas minőségű, komfortos pihenést biztosít. Ami nem tetszett: Olyankor hirdették meg a Ladies programot, amikor annak egyes elemei már nem vehetők igénybe, de az ár változatlan, félrevezető a családi szoba elnevezés, helyesen ez egy pótágyazható kétszemélyes szoba, de legjobb esetben is háromágyas szoba. A szobák mérete kényelmetlenül kicsi. Építészetileg nagyobb kényelem is kihozható lett volna az épületből, pl. nincs főbejárata, az összes szoba egy parkolóra néz, de még a panorámás szauna sem a vízre néz. A szobákban nincs kávé, illetve teafőzési hetőség.
Mónika, 2023. július 20. csütörtök, 5.00 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Családi szoba
2 éjszakát töltött itt
"Igazi aktív és passzív pihenési lehetőség, csodás természeti környezetben"
Tetszett a személyzet lazasága, készségessége, a tó közelsége, az elhelyezkedés, a szolgáltatások sokfélesége. Megérkezésünkkor szívesen vettük volna, ha részletesen végigvesszük a foglalási csomagunk tartalmát, ez nem történt meg, így nekünk kellett rákérdezni a tartalmában szereplő juttatásokra.
Balákné Simon Ildikó , 2023. április 10. hétfő, 4.88 / 5
Kisgyerekes család
Deluxe kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Húsvéti Ünnepek a Waterfront Lodgeban"
Mindennel meg voltunk elégedve. Nyáron szívesen visszatértünk.
Róbert, 2023. január 02. hétfő, 5.00 / 5
Család nagyobb gyerekkel
2 éjszakát töltött itt
"Szilveszter Waterfront-ban"
A személyzet segítőkészsége és kedvessége osztályon felüli.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Waterfront Lodge, Gyarmati Dóra - szállodaigazgató
2023. január 04. szerda
2023. január 04. szerda
Kedves Róbert! Nagyon szépen köszönjük, hogy vendégeink voltak.
Bízunk benne, hogy nyáron is ellátogatnak majd hozzánk egyszer.
Boldog Új Évet az egész családnak.
Bízunk benne, hogy nyáron is ellátogatnak majd hozzánk egyszer.
Boldog Új Évet az egész családnak.
Roland, 2022. december 31. szombat, 4.62 / 5
Idősebb pár
Deluxe kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"egy kis oázis a Szelidi tó partján"
A két ünnep között voltunk a Waterfront Lodge igényes és hangulatos szálláshelyen. A wellness igényeinknek a belső és külső jakuzzik, illetve szaunák tökéletesen megfeleltek. Csodálatos élmény volt a naplementét a külső szaunában ülve végignézni. A személyzet kiemelkedően barátságos,és segítőkész; volt, a svédasztalos reggeli pedig igényes.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Waterfront Lodge, Gyarmati Dóra - szállodaigazgató
2023. január 03. kedd
2023. január 03. kedd
Kedves Róbert! Nagyon szépen köszönjük a kedves szavakat!
István, 2022. augusztus 09. kedd, 4.75 / 5
Idősebb pár
Családi szoba
2 éjszakát töltött itt
"Waterfront Lodge"
Nagyon jó volt minden. Az idő rövidsége miatt szezonon kívül sem tudtunk mindent kipróbálni. Szezonban meg még inkább hosszabb időt kell eltölteni.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Waterfront Lodge, Gyarmati Dóra - szállodavezető
2022. augusztus 11. csütörtök
2022. augusztus 11. csütörtök
Kedves István!
Köszönjük kedves szavait, várjuk vissza Önöket sok szeretettel.
Köszönjük kedves szavait, várjuk vissza Önöket sok szeretettel.
Anita, 2022. július 22. péntek, 5.00 / 5
Kisgyerekes család
Családi szoba
2 éjszakát töltött itt
"Szuper 3 nap kisgyerekekkel együtt! "
Köszönet a gyors segítségért, hogy az ikerpár másik kis tagjának is találtak megoldást az alvásra egy plusz matraccal. A foglaláskor volt egy kis félreértés.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Waterfront Lodge, Gyarmati Dóra - szállodaigazgató
2022. július 24. vasárnap
2022. július 24. vasárnap
Kedves Anita!
Nagyon köszönjük a kedves szavakat! Várjuk Önöket vissza máskor is.
Nagyon köszönjük a kedves szavakat! Várjuk Önöket vissza máskor is.
2022. április 19. kedd, 4.00 / 5
Fiatal pár
Családi szoba
3 éjszakát töltött itt
"Atlagos hetvege"
A wellness nagyon gyenge,piszkos viz a jakuzziban..
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Waterfront Lodge, Gyarmati Dóra - szállodavezető
2022. április 20. szerda
2022. április 20. szerda
Köszönjük szépen az értékelését.
Antónia, 2022. április 17. vasárnap, 4.50 / 5
Fiatal pár
Deluxe kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Aktív kikapcsolódás,megújulás!"
Masszírozást kiemelném,Személyzet kedves,közvetlen,segítőkész.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Waterfront Lodge, Gyarmati Dóra - szállodavezető
2022. április 20. szerda
2022. április 20. szerda
Nagyon szépen köszönjük értékelését, legközelebb is várjuk Önöket sok szeretettel.
Szilvia , 2022. február 14. hétfő, 5.00 / 5
Fiatal pár
Deluxe kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Csodálatos 3 nap Patajon!"
Tökéletes szállás pihenni vágyoknak!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Waterfront Lodge, Gyarmati Dóra - szállodavezető
2022. február 16. szerda
2022. február 16. szerda
Nagyon köszönjük szépen!
Reméljük a cicus is jól van:)
Reméljük a cicus is jól van:)
Magyar Krisztina, 2022. január 18. kedd, 5.00 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Családi szoba
2 éjszakát töltött itt
"Waterfront télen is nagyon szuper!"
Mi januárban voltunk, és maga a nyugalom szigete. Dunapataj, Szelidi tó nyáron is nagy kedvencünk, de most télen is rabul ejtett minket. A Waterfront szállás pedig szuper volt. Kedves kiszolgálás, finom reggelit, és minden ami a kikapcsolódáshoz kell. Sikerült feltöltődni, nyáron visszatérünk!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Waterfront Lodge, Gyarmati Dóra - szállodavezető
2022. január 19. szerda
2022. január 19. szerda
Kedves Magyar Krisztina!
Köszönjük szépen a kedves szavakat és az értékelést.
Várjuk Önöket szívesen vissza bármikor!
Köszönjük szépen a kedves szavakat és az értékelést.
Várjuk Önöket szívesen vissza bármikor!
Istvan, 2022. január 02. vasárnap, 4.25 / 5
Fiatal pár
Családi szoba
1 éjszakát töltött itt
"Remek szilveszter a Szelidi tó partján"
Szinte új, 4 csillagos panzió, kōzvetlenül a Szelidi tó partján. Nagyon kedves személyzet, jó szauna, jacuzzi.
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Gyakori kérdések
- Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
- Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Waterfront Lodge szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
- Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
- Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
- Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
- Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
- Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
- Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk. - Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
- Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
- Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
- A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon. - Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Waterfront Lodge korább vendégei?Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Családi szoba és Deluxe kétágyas szoba.
- Kiknek ajánljuk a Waterfront Lodge szálláshelyet?Korábbi vendégeink közül a nagygyerekes családok, a kisgyerekes családok, a baráti társaságok és az idősebb párok érezték magukat a legjobban.