Szállásvadászkeresésmenü

Caramell Premium Resort, Bük, Bükfürdő - értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik a Szállásvadászon foglaltak és már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Tudj meg többet az értékelésekről!

Caramell Premium Resort, Bük, Bükfürdő >>

4.28 / 5
824
vélemény
4.39
Személyzet
4.41
Tisztaság
4.02
Ár / érték arány
4.32
Kényelem
(szoba)
4.20
Szolgáltatások
4.49
Étkezés
4.29
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (59 darab) számoltuk ki.
Vélemények, értékelések
2024. október 17. csütörtök, 1.25 / 5
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Soha többet nem megyünk vissza! "
A szoba tisztaságával voltak gondok, foltos volt a lepedő. Egy tisztasági festés is ráférne már a falakra. A matracok minősíthetetlenek voltak. A személyzet bunkó. Hatalmas csalódás volt számunkra, kidobott pénz az ablakon.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Palasik Judit - Rezervációs asszisztens
2024. október 23. szerda
Kedves Vendégünk!
Köszönjük szépen értékelését!
Nagyon sajnáljuk, hogy csalódásként élték meg az itt tartózkodásukat szállodánkban!
Illetékes Kollégáink igyekeznek minden tőlük telhetőt megtenni a szobák tisztasága érdekében!
Továbbá szállodánk, köztük szobáink is folyamatos fejlesztés alatt vannak!
Amennyiben ezeket a problémákat jelzik a recepción, azonnal orvosoltuk volna, akár egy szobacserével!
Reméljük, hogy a jövőben újra ellátogatnak hozzánk és lesz lehetőségünk bizonyítani, hogy sikerült a hibáinkat kijavítani! Sok szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
2024. augusztus 27. kedd, 4.38 / 5
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Jó volt voltam már rosszabb helyen is."
A Táj lányok a takarítás nem erős oldaluk.A vécé egy kicsit barna volt én letekarítottam nem volt a fürdőben és a mosdóban kézmosó még jó hogy vittem.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Palasik Judit - Rezervációs asszisztens
2024. szeptember 08. vasárnap
Kedves Vendégünk!
Köszönjük szépen értékelését szállodánk iránt!
Kollégáink igyekeznek minden tőlük telhetőt megtenni, illetve amennyiben jelzik a problémát, természetesen azonnal orvosoljuk! Legközelebb kérjük, jelezzék felénk, hogy tudjunk segíteni!
Várjuk Önöket vissza sok szeretettel!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
, 2024. augusztus 27. kedd, 4.25 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Caramell Premium Resort"
Augusztus 17-20 között voltunk vendégül hotelben. Minden jó volt. Viszont lenne egy kis észrevétel : Elutazás utáni napon emailon és telefonon is kértük, nézzék meg, elfelejtettük -e szobában egy iPhon AirPodot. Telefonos ígéretnek ellenére nem kaptuk választ.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Palasik Judit - Rezervációs asszisztens
2024. augusztus 28. szerda
Kedves Vendégünk!
Köszönjük szépen értékelését szállodánk iránt!
Nagy örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat és mindennel meg voltak elégedve!
Továbbá elnézését kérjük a kellemetlenség miatt, valahol valószínűleg elcsúszott az információ, de sajnos továbbra sem jelezték, hogy megtalálták volna az említett tárgyat!
Reméljük, hogy azóta meglett!
Várjuk Önöket vissza sok szeretettel!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
, 2024. augusztus 21. szerda, 3.88 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Nem rossz, de ez nem 4 csillag superior minőség"
A wellness részleg és a reggeli, vacsora mind kiválóak voltak, viszont a szobák gyengén felszereltek és régiesek és a légkondi sem a szobákban, sem az étteremben, sem az edzőteremben nem működött normálisan.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Andrási Rita - Rezervációs asszisztens
2024. augusztus 26. hétfő
Kedves Márk!

Nagyon szépen köszönjük értékelését, örülünk, hogy ételeink elnyerték tetszésüket, észrevételeiket viszont jelezni fogjuk az illetékes Kollégák felé.
Reméljük, hamarosan újra vendégeink között köszönthetjük Önöket!
Addig is minden jót kívánunk!

Üdvözlettel:
2024. augusztus 01. csütörtök, 5.00 / 5
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Remek hely,csak ajánlani tudom."
Minden tökéletes volt.Csak a kinti medence nagyon hideg.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Palasik Judit - Rezervációs asszisztens
2024. augusztus 11. vasárnap
Kedves Vendégünk!
Nagyon szépen köszönjük pozitív visszajelzését szállodánk iránt, örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat és mindennel meg voltak elégedve!
Szeretnénk tájékoztatni Önt, hogy a kinti medencénket a nap fűti, nincs külön melegítve!
Reméljük, hogy ettől függetlenül jól érezték magukat és visszatérnek szállodánkba!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
, 2024. július 25. csütörtök, 5.00 / 5
Egyéni utazó
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Caramell Premium Resort"
Nekem a tusolóból a kabin hiányzott. Sajnos akár hogy vigyáz az ember tusoláskor ált a fürdőben a víz. Tisztelettel: Lendvai Sándor
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Palasik Judit - Rezervációs asszisztens
2024. július 27. szombat
Kedves Lendvai Sándor!
Nagyon szépen köszönjük pozitív visszajelzését szállodánk iránt!
Örömünkre szolgál, hogy összességében jól érezték magukat!
Továbbá köszönjük építő kritikáját és figyelmeztetését a zuhanyzóval kapcsolatban, melyre mindenképp nagyobb figyelmet fordítunk!
Reméljük, hogy ezt a kisebb kellemetlenséget leszámítva nem távoztak rossz szájízzel, és legközelebb is Vendégeink között köszönthetjük Önöket!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
, 2024. július 08. hétfő, 2.62 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Kissé unalmas hetvege jó áron"
Bősèges volt az ételválaszték,a tisztasàg nemigazan volt meg a szobàban,Kicsi a kültèri medence egy ekkora hotelhez kepest es hideg is a víz.A személyzet kedves,bár volt akinek èletkedve semmi.Túl van minden àrazva,a délutáni kv idő t is felszámoljak.Nem kaptuk azt az elmenyt es kenyelmet amit vartunk.(jó penzert)
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Palasik Judit - Rezervációs asszisztens
2024. július 27. szombat
Kedves Mariann!
Köszönjük szépen visszajelzését szállodánk iránt!
Örömünkre szolgál, hogy ételeink mennyiségével meg voltak elégedve!
Továbbá sajnáljuk, hogy a szoba tisztaságával nem voltak megelégedve, személyzetünk, illetékes Kollégáink minden esetben és minden nap igyekeznek a szobák tisztaságára odafigyelni és fenntartani!
Kinti medencénk, ahogy a szállodák többségében is szezonos, így csak nyári főszezonban lehet használni, amikor a nap fűti fel a medencét!
Sütidélutánunk a honlapon feltüntetettek szerint zajlik, miszerint bárunkban történt fogyasztás mellé egy ingyen süteményt kínálunk Vendégeinknek!
Sajnálattal vesszük, hogy nem érezték magukat jól, de továbbra is várjuk vissza Önöket sok szeretettel és reméljük, hogy legközelebbi alkalommal nem távoznak rossz szájízzel szállodánkból, melyért mindent megtesz a személyzetünk!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
, 2024. június 24. hétfő, 5.00 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Caramell Premium Resort"
Tökéletes volt a nyaralásunk. Tetszett a szállás, finomak az ételek és a sütemények, kedves és segítőkész a személyzet. Minden rendben volt. Ami kevésbé tetszett, az csupán az, hogy a wellness csak 18 óráig használható.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Palasik Judit - Rezervációs asszisztens
2024. június 27. csütörtök
Kedves Marina!
Nagyon szépen köszönjük pozitív visszajelzését szállodánk iránt!
Köszönjük a kedves szavakat, és örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat!
Szeretném tájékoztatni Önt, hogy a nagyobbik wellness részlegünk 20 óráig tart nyitva minden nap!
Reméljük, hogy legközelebb is visszatérnek hozzánk, és tovább ki tudják használni wellness részlegünket!
Várjuk Önöket vissza sok szeretettel!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
, 2024. június 22. szombat, 2.12 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
"A romlás útján."
Ágy katasztrofálisan kemény, kényelmetlen! Egy darab lelakott fotel, gardrób ajtó szinte mozdíthatatlan. Zuhanykabinon (4*) zuhanyfüggönynek titulált, (szerintem) paplanhuzat..! Klíma motor folyamatosan megy, hangos. Kezelő felület van, de csak információnak! Személyzet, ha én rájuk köszönök előre, szinte meglepődnek, mert előre szinte senki nem köszön! Reggeli (5 nap), változatlan, és langyosak, vagy hidegek!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Andrási Rita - Rezervációs asszisztens
2024. június 23. vasárnap
Kedves Zoltán!

Nagyon szépen köszönjük értékelését és építő jellegű kritikáját, sajnáljuk, hogy az Ön által említettek beárnyékolták itt tartózkodásukat, mindenképpen jelezni fogjuk az illetékesek felé! Mindezek ellenére reméljük, hamarosan újra vendégeink között köszönthetjük Önöket!
Addig is minden jót kívánunk!
, 2024. június 14. péntek, 5.00 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Pihentető kikapcsolódás a Caramell Premium Resortban"
Udvarias személyzet, kifogástalan ételek, igényes környezet. A nyár eleji rossz idő ellenére, csodásan érzetük magunkat, a wellness részleg, a gyógyvizes medencék, az animációs programok igazi kikapcsolódást nyújtottak számunkra. Csak ajánlani tudom a Caramell Premium Resortot.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Andrási Rita - Rezervációs asszisztens
2024. június 18. kedd
Kedves Hajnalka!

Nagyon szépen köszönjük pozitív értékelését, örömünkre szolgál, hogy ilyen jól érezték magukat nálunk! Reméljük hamarosan újra ellátogatnak hozzánk egy pár pihentető napra, addig is minden jót kívánunk!
, 2024. június 10. hétfő, 4.38 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Caramell Premium Resort"
Rengeteg fiatal dolgozik, ami jó, de még nagyon gyakorlatlanok ügyfél élmény szempontból. Kevesbbet figyelnek a vendégre, mint egymásra a wellnesen, ahol gyakran nincs senki a recepción. Az animátor csak akkor van jelen, még meghírdetett program esetén is, ha a kaland toronyban nincs senki. A konyha és a picérek szuper, a szoba tiszta bár wc papír és folyékonyszappan feltöltés esetleges, minibár üres. A játszóház kicsit lelakott. Összességében minden rendben van, ezek olyan apróbb dolgok, amiket gyorsan könnyen rendbe lehet rakni és összességében pozitív a kép.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Andrási Rita - Rezervációs asszisztens
2024. június 18. kedd
Kedves Tamás!

Nagyon szépen köszönjük értékelését és építő jellegű kritikáját, mindenképpen jelezni fogjuk az illetékeseknek a felmerülő problémákat és azonnal orvosolni fogják.
Reméljük visszatérnek hozzánk, addig is minden jót kívánunk!

Üdvözlettel:
, 2024. április 30. kedd, 2.75 / 5
Kisgyerekes család
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Meglepetés szállás "
Érkezésünkkor másik szobát kaptunk a foglalthoz képest,ami nagyon ,,retró” volt. Az új szoba ajtaja nem működött ,ennek javítására várni kellett. A wellness rész sajnos nem a legtisztább,a szauna szeánszokat is felszámolták,pedig a csomagban benne volt . Miután szóltunk próbálták meg magyarázni ,hogy ez nincs benne ,de aztán kiderült,hogy kb 1 hónapja lett fizetős és mi előtte foglaltuk . A szervizdíj botrányosan magas ,a kiszolgálás és a minőség sem indokolja ezt az értéket . A környéken nem sok látnivaló van ,kb minden 30-45 km-re van . A vacsora finom volt ,ennyi pozitív véleményt tudok írni.
2024. április 29. hétfő, 4.88 / 5
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Remek hétvége"
Csodálatosan éreztük magunkat,nagyon kedves volt mindenki velünk.Az ételek nagyon finomak és bőségesek voltak.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Palasik Judit - Rezervációs asszisztens
2024. május 03. péntek
Kedves Vendégünk!
Nagyon szépen köszönjük pozitív visszajelzését szállodánk iránt!
Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat, és meg voltak elégedve ételeink minőségével és mennyiségével! Továbbá köszönjük a kedves visszajelzést személyzetünk felé is!
Reméljük, hogy legközelebb is Vendégeink között köszönthetjük Önöket!
Várjuk Önöket vissza sok szeretettel!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
2024. április 09. kedd, 2.25 / 5
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Caramell Premium Resort"
Étkezés nem volt jó első vacsora nap semmit nem tudtunk enni ,főleg egy kedves hölgy annyira bunkó fogantatása voltt az étkezőbe hogy az étvágyat elment , számomra csalódás voltt , wellness részleg jó voltt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Andrási Rita - Rezervációs asszisztens
2024. április 15. hétfő
Kedves Értékelő!

Nagyon szépen köszönjük értékelését, sajnáljuk, hogy ha ételeink minősége nem nyerte el tetszésüket. Remélem hamarosan újra vendégeink között köszönthetjük Önöket és bizonyíthatjuk fejlődésünket!
Addig is minden jót kívánunk!

Üdvözlettel:
, 2024. április 06. szombat, 4.38 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Caramell Premium Resort"
Keves kirantott hus es csirke, melegitoben es papucsba jarkalas az ebedloben, kivalo a sutemeny keszlet , italkiszolgalas lassu
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Palasik Judit - Rezervációs asszisztens
2024. április 09. kedd
Kedves Eugen!
Köszönjük szépen értékelését szállodánk iránt!
Örömünkre szolgál, hogy süteménykészletünkkel meg voltak elégedve!
Továbbá sajnáljuk, hogy az Önök számára megfelelő étel mennyiségével nem voltak megelégedve, Kollégáink folyamatosan figyelik az ételek mennyiségét reggeli és vacsoraidő alatt is, így a lehető leghamarabb is igyekeznek újratölteni a már elfogyott ételt! Ugyanígy az italkiszolgálásnál is a Kollégák a lehető leghamarabb igyekeznek a Vendégek számára felszolgálni az italt! Sajnálattal vesszük, ha erre Önöknek több időt kellett várniuk! Az elvárt, illett dress code-ot pedig táblán tüntetjük fel Vendégeink részére az étterem előtt! Ennek megszegése sajnos rajtunk kívül álló dolog!
Reméljük, hogy ettől függetlenül jól érezték magukat és legközelebb is Vendégeink között köszönthetjük Önöket szállodánkban!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
, 2024. április 03. szerda, 4.75 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Kellemes meglepetés."
Magyarország összes termálvizes régióját kipróbáltuk.Bükfürdőn két nagy szálloda láncot szintén.Eljött az ideje húsvét alkalmából egy jó árajánlatot kihasználva a Karamelben.Kicsit megijedve a néhány kommenttől ami a szoba állapotát kritizálta.NOS kijelentem hogy egyik legjobb pihenésünket töltöttük a szállodában.Azért érkeztünk hogy jól érezzük magunkat nem keresni apró hibákat.Ezt a nyugalmat sehol máshol nem tapasztaltuk.Minden és mindenki szuper volt.Köszönjük Karamel.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Palasik Judit - Rezervációs asszisztens
2024. április 09. kedd
Kedves János!
Nagyon szépen köszönjük a pozitív visszajelzést és a nagyon kedves szavakat!
Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat és mindennel meg voltak elégedve!
Reméljük, hogy legközelebb is Vendégeink között köszönthetjük Önöket!
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel szállodánkba!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
, 2024. március 18. hétfő, 4.75 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Szuper hétvége "
WiFi kódot nem kaptunk a recepción, szobában sem találtuk meg
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Palasik Judit - Rezervációs asszisztens
2024. március 27. szerda
Kedves Vendégünk!
Nagyon szépen köszönjük pozitív visszajelzését szállodánk iránt!
Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat, és hogy mindennel meg voltak elégedve!
Szeretnénk tájékoztatni Önt, hogy a wifi kód a kártyatartónk hátulján, illetve recepciónk felett is megtalálható, továbbá természetesen, amennyiben jelzik kollégáink felé, azonnal segítségükre lettek volna, természetesen megadták volna szóban is a wifi kódunk!
Reméljük, hogy ettől függetlenül kellemes napokat töltöttek nálunk!
Várjuk Önöket vissza sok szeretettel!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
, 2024. március 07. csütörtök, 5.00 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Kiváló szálloda"
A welnes a gyógyvíz a szauna és az étkezés magas színvonalú. A szoba tiszta kényelmes. Szép pihentető 2 napot töltöttünk el a szállodában. Már voltunk itt de még visszatérünk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Palasik Judit - Rezervációs asszisztens
2024. március 09. szombat
Kedves Dr. Komjáti Sándor!
Nagyon szépen köszönjük pozitív visszajelzését szállodánk iránt!
Örömünkre szolgál, hogy mindennel meg voltak elégedve és jól érezték magukat!
Reméljük, hogy legközelebb is Vendégeink között köszönthetjük Önöket!
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
, 2024. február 12. hétfő, 4.62 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Nagyszerű kikapcsolódás a Caramell Premium Resortban!"
A szálloda és a szolgáltatásai szuperek voltak. A személyzet figyelmes,segítőkész. Az ételek nagyon finomak voltak. Biztos,hogy el látogatunk még a Caramell Hotelba!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Andrási Rita - Rezervációs asszisztens
2024. február 15. csütörtök
Kedves Zsolt!

Nagyon szépen köszönjük, hogy vette a fáradtságot és értékelte szállodánkat. Nagy örömünkre szolgál pozitív visszajelzése!
Várjuk jelentkezését a következő foglalását!
Addig is minden jót kívánunk!

Üdvözlettel:
, 2024. január 27. szombat, 5.00 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Caramell Premium Resort"
Nagyszerűen éreztük magunkat ! Remek pihenes feltöltődés volt ! Ujra vissza megyünk mert nagyon jol éreztük Magunkat ! Azt kaptuk amit vártunk!Köszönet a szálloda minden dolgozójanak !Jó egeszseget es a viszont látásra !
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Palasik Judit - Rezervációs asszisztens
2024. január 31. szerda
Kedves Mihály!
Nagyon szépen köszönjük pozitív visszajelzését szállodánk iránt!
Reméljük, hogy legközelebb is Vendégeink között köszönthetjük Önöket!
Nagyon szépen köszönjük a kedves szavakat, viszont kívánunk Önöknek jó egészséget!
Várjuk Önöket vissza szállodánkba!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
2024. január 22. hétfő, 4.50 / 5
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Caramell Premium Resort"
Az étterem kiváló,a svédasztal bőséges és finom. A szauna viszont csak ruhamentes,és az öltözésre sincs megfelelő hely.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Palasik Judit - Rezervációs asszisztens
2024. január 24. szerda
Kedves Vendégünk!
Köszönjük szépen visszajelzését szállodánk iránt!
Örömünkre szolgál, hogy ételeinkkel meg voltak elégedve!
Továbbá szeretnénk tájékoztatni Önt, hogy szaunáink nem csak textilmentesek! Szállodánk rendelkezik olyan szaunával is, amit természetesen fürdőruhában is lehet használni! Sajnáljuk, hogy ez elkerülte a figyelmüket!
Reméljük, hogy ettől függetlenül jól érezték magukat és legközelebb is Vendégeink között köszönthetjük Önöket!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
, 2024. január 21. vasárnap, 4.38 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Kellemes pihenés a Caramell hotelben"
Szoba tágas és tiszta volt. Egyetlen negatívum hogy a párna nagyon kicsi volt, igaz kérhettem volna másikat. Vacsora választékos, szerintem minden igényt kielégítő volt. Zene kellemes. Legjobban a szaunával voltam megelégedve, az jó tágas volt, szaunamester kedves és barátságos.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Palasik Judit - Rezervációs asszisztens
2024. január 24. szerda
Kedves Vendégünk!
Nagyon szépen köszönjük pozitív visszajelzését szállodánk iránt!
Örömünkre szolgál, hogy a szobával, vacsorával, illetve szaunáinkkal is meg voltak elégedve!
Reméljük, hogy legközelebb is Vendégeink között köszönthetjük Önöket!
Várjuk Önöket vissza sok szeretettel!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
, 2024. január 06. szombat, 4.62 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Évkezdés a Caramell Hotelben"
Tetszett: Tisztaság, bőséges, választékos reggeli és vacsora, élő zene vacsoránál, csendes wellness, szaunamesterek munkája, liftek, masszázs Esetleg még jobb lehetne: Nem zuhanyfüggönyös tusoló a szobában, rendszeresen pótolni a poharakat és a szaunalepedőket a szauna részlegben, beüzemelni a Kneip taposót a szauna részlegben.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Andrási Rita - Rezervációs asszisztens
2024. január 09. kedd
Kedves Péter!

Nagyon szépen köszönjük értékelését, Örülünk, hogy összességében jól érezték magukat nálunk. Reméljük mihamarabb visszalátogatnak szállodánkba és zavartalanul élvezhetik minden szolgáltatásunkat.
Addig is minden jót kívánunk!
, 2024. január 04. csütörtök, 4.50 / 5
Kisgyerekes család
Prémium suite
3 éjszakát töltött itt
"Caramell Premium Resort"
Mi nagyon jòl éreztük magunkat. A személyzet nagyon kedves volt és segitõkész. A szobánk ist rendben volt, jòl aludtunk (Az egyetlen kivetnivalò, hogy az asztalnál található székeken nem lehet ülni párna nélkül, tehát legyenek szivesek vagy székpárnát beszerezni, vagy másfajta székeket). Az étterem valami csodás, mint a mesében; soha ki nem fogyò terülj terülj asztalkám, reggelinél és vacsoránál is. Ebédeltünk a wellnessbárban, finom volt minden (itt lenne egy dolog, ami minket zavart; ebben a teremben ülve majdnem megfagytunk...) A wellnessrészlegben minden tetszett, kezeléseken nem voltunk (a harmadik épitõ kritika; 4*Superior szállodában a vendég kérésére cseréljék ki a köntöst is...a törölközõt természetesen cserélték). Ami viszont fontos, hogy nagyon jòl éreztük magunkat, jò volt a szilveszteri buli ist, utána jòl kipihentük magunkat, jòkat ettünk, aludtunk, fürcsiztünk. Csak igy tovább!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Palasik Judit - Rezervációs asszisztens
2024. január 08. hétfő
Kedves Ágnes! Nagyon szépen köszönjük pozitív visszajelzését szállodánk iránt!
Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat és elégedettek voltak a szobával! Továbbá köszönjük szépen az építő kritikát a székpárnákkal és köntösökkel kapcsolatban! Örömmel olvassuk, hogy ételeinkkel is meg voltak elégedve és jól érezték magukat összességében!
Várjuk Önöket vissza sok szeretettel szállodánkba!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
, 2024. január 03. szerda, 4.25 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Nagyon jó szilveszter a Caramellben."
A szobára ráférne egy felújítás. Nagyon látszik rajta a használat. Működött minden, mégsem volt konfortos az állapotok miatt. Elsőre szakadt, rongyos fürdőköpenyt kaptunk, amit reklamását követően szó nélkül kicseréltek. De szerintem kiosztani sem szabadott volna. Minden más rendben volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Palasik Judit - Rezervációs asszisztens
2024. január 08. hétfő
Kedves Károly! Nagyon szépen köszönjük visszajelzését szállodánk iránt!
Nagyon sajnáljuk, hogy szobáink színvonala, illetve köntösünk állapota csalódást okozott Önöknek! Reméljük, hogy a jövőben újra ellátogatnak hozzánk és lesz lehetőségünk bizonyítani, hogy sikerült a hibáinkat kijavítani és elnézést kérünk a kellemetlenségekért, örülünk, hogy végül a problémát sikerült orvosolnunk Önök felé a köntöst illetően!
Sok szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
2024. január 02. kedd, 3.50 / 5
Standard családi szoba
4 éjszakát töltött itt
"Több mint három, de kevesebb mint négy csillag"
A szoba tiszta volt, látszott, hogy nem frissen felújított, használatból eredő hibák voltak. A szauna világ felszereltsége tetszett, de nem tetszett, hogy nem szólt a személyzet azoknak, akik fürdőruhában vették igénybe a szauna részleget, bár több piktogram és felirat is jelezte a fürdőruha mentességet. Az ételek részben csalódást okoztak. Előre volt jelezve ételérzékenység, melynek megoldását a szálloda vállalta, ennek ellenére a vacsora ilyen szempontból eléggé kifogásolható volt, nem fektettek valódi hangsúlyt rá. A karácsonyi ( 24-i ) halászlét , káposztát, sertéshúst még 25-én és 26-án ( immár két és három naposan! ) is kihelyezték fogyasztásra. Ez méltatlan egy négycsillagos helyhez. A reggeli bőséges és megfelelő volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Palasik Judit - Rezervációs asszisztens
2024. január 08. hétfő
Kedves Vendégünk! Nagyon szépen köszönjük visszajelzését szállodánk iránt!
Örömünkre szolgál, hogy a szoba tisztáságával meg voltak elégedve! Továbbá sajnáljuk, hogy a színvonala csalódást okozott Önöknek! Szállodánk igyekszik folyamatosan figyelmet fordítani az újításokra, fejlesztésekre! Kollégáink az ételek minőségére, mennyiségére is folyamatosan ügyelnek, sajnáljuk, hogy csalódniuk kellett! Reméljük, hogy legközelebb is Vendégeink között köszönthetjük Önöket, és lesz lehetőségünk bizonyítani, hogy hibáinkat sikerült kijavítani!
Várjuk Önöket vissza sok szeretettel!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
, 2024. január 02. kedd, 4.75 / 5
Egyéni utazó
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Kis utazás "
A szálloda nagyon szép és nagyon kényelmes ! A szobák a közös helyiségek szépek tiszták . A személyzet maximálisan teljesít ! Egyetlen negatívum ami eltörpül a pozitív dolgok mellett az étterem kínálata volt . Az kissé szűkös ! Viszont a reggeli és a vacsora kárpótolt mindenért ! Köszönöm a vendéglátást ! U.i. A bár
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Palasik Judit - Rezervációs asszisztens
2024. január 03. szerda
Kedves Szabolcs!
Nagyon szépen köszönjük pozitív visszajelzését szállodánk iránt!
Örömünkre szolgál, hogy a szobák tisztaságával, illetve személyzetünkkel is meg voltak elégedve, továbbá örülünk, hogy végül az említett negatívumot is tudtuk kárpótolni!
Reméljük, hogy legközelebb is Vendégeink között köszönthetjük Önöket!
Várjuk Önöket vissza sok szeretettel!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
, 2024. január 02. kedd, 4.25 / 5
Egyéni utazó
Prémium suite
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Caramell Premium Resort"
Alapjába véve mindennel meg voltam elégedve. Az viszont felháborított, hogy a reggeli és a vacsora felszolgálásáért is felszámítottak külön díjat.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Palasik Judit - Rezervációs asszisztens
2024. január 02. kedd
Kedves Gyula! Nagyon szépen köszönjük értékelését!
Örömünkre szolgál, hogy összességében jól érezték magukat és elégedetten távoztak szállodánkból!
Továbbá köszönettel megkaptuk észrevételét is, azonban szeretnénk tájékoztatni Önt, hogy a számlán feltüntetett reggeli és vacsora felszolgálási díj a szállás összegének részét képezi! Tehát az Önök által kapott, visszaigazoláson szereplő ár a számlán 3 tételre van bontva (szállás, vacsora felszolgálási díj, reggeli felszolgálási díj)!
Reméljük, hogy legközelebb is Vendégeink között köszönthetjük Önöket!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
2023. december 30. szombat, 3.25 / 5
Standard családi szoba
3 éjszakát töltött itt
"Caramell Premium Resort"
Wellness részleggel nem voltunk elégedettek, nem működött minden, távol estek a dolgok egymástól, csak meztelenül használható szauna volt. Szoba rendben volt, étkezésnél volt választék, édesség ebben a szállodában sem volt finom.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Palasik Judit - Rezervációs asszisztens
2024. január 02. kedd
Kedves Vendégünk! Nagyon szépen köszönjük értékelését!
Sajnálattal olvassuk csalódottságát, sajnáljuk, hogy hiányérzetük volt a wellness részleggel kapcsolatban! Azonban szeretnénk tájékoztatni Önt, hogy kétféle szaunatípusunk elérhető szállodánkban, melyből csak az egyik textilmentes, de a textilmentes szaunarészlegen is biztosítunk szaunalepedőt!
Továbbá köszönjük szépen pozitív visszajelzését, örülünk, hogy a szobával és az ételválasztékkal meg voltak elégedve! Reméljük, hogy legközelebb is Vendégeink között köszönthetjük Önöket!
Várjuk Önöket vissza sok szeretettel!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
, 2023. december 18. hétfő, 4.88 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"cara"
Nagyon élveztük az itt töltött időt. Maximálisan elégedettek voltunk a wellness részleggel és különösen a szauna mester csapattal és a felöntésekkel. Az ételek nagyon finomak és változatosak voltak és a bárban különleges koktélokat is kóstoltunk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Andrási Rita - Rezervációs asszisztens
2023. december 21. csütörtök
Kedves Rebeka!

Nagyon hálásak vagyunk kedves szavainak és örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk!
Reméljük, hamarosan újra vendégeink között köszönthetjük Önöket szállodánkban!
Addig is minden jót kívánunk!
, 2023. november 12. vasárnap, 2.88 / 5
Egyéni utazó
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Félkeserü szájiz! "
Nem kaptam számlát sem a vacsoránál az elfogyasztott italròl ,sem a Bárnál. Gondolom ez a borsos árak miatt van. Pl. 7,5. dl àsványvíz 1780 Ft. Vagy ez normális? A termál bazin Körper, meg az öltözöbe csak ùgy szaladgáltak a „pormacskák“.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Palasik Judit - Rezervációs asszisztens
2023. november 21. kedd
Kedves Vendégünk! Köszönjük szépen visszajelzését szállodánk iránt!
Szeretnénk tájékoztatni Önt, hogy minden esetben, minden fogyasztásról adunk számlát Vendégeinknek! Amennyiben ez az Önök esetében nem történt meg az étteremben és a bárban, szíves elnézésüket kérjük, továbbá a fogyasztások végösszege utazáskor a végszámlán is megtekinthető!
Továbbá elnézést kérünk az öltözőben előforduló kosz miatt, Kollégáink folyamatosan igyekeznek ellenőrizni minden részleg tisztaságát!
Reméljük, hogy a jövőben újra ellátogatnak hozzánk és lesz lehetőségünk bizonyítani, hogy sikerült a hibáinkat kijavítani! Sok szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
, 2023. november 01. szerda, 5.00 / 5
Egyéni utazó
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Pihenés felsőfokon"
Silence részleg nagyszerű volt. Igazi ellazulást nyújtott!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Palasik Judit - Rezervációs asszisztens
2023. november 03. péntek
Kedves Róbert!
Nagyon szépen köszönjük pozitív visszajelzését szállodánk iránt!
Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat, reméljük, hogy legközelebb is Vendégeink között köszönthetjük Önöket!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
, 2023. május 30. kedd, 4.12 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Kellemes hétvége"
A szoba tiszta volt, a régi részben voltunk, kicsit az szocreál. Légkondi nem ment, mindenki mást mondott, hogy elromlott, volt szerelő de nem sikerült megcsinálni, de kiderült, hogy csak június 1-vel fogják bekapcsolni A wellnes részleg nagyon jó, személyzet kedves, finom volt az étel ezen a részlegen. Viszont a nagy étterembe az ételnek még van mit fejlődnie. Alapvetően jól éreztük magunkat.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Andrási Rita - Rezervációs asszisztens
2023. június 05. hétfő
Kedves Zoltán!

Nagyon szépen köszönjük véleményét! Örülünk hogy jól érezték magukat nálunk, reméljük minél hamarabb újra vendégeink között köszönthetjük Önöket!
Addig is minden jót kívánunk!
, 2023. április 24. hétfő, 4.25 / 5
Idősebb pár
Prémium kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Kellemes pihenés karácsonykor a Caramellben"
Összességében mindennel meg voltunk elégedve. A csendes welnessben ugyan nem lehetett szaunázni, és néha nem volt annyira csendes, de erről a hotel nem tehet. Szívesen ajánljuk másoknak is.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Hotel Caramell csapata - Hotel
2023. április 26. szerda
Kedves Vendégünk! Nagyon szépen köszönjük értékelését!
Várjuk Önöket vissza szállodánkba nagyon sok szeretettel!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior csapata
, 2023. április 21. péntek, 4.12 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Húsvét 2023"
A wellness részleg kitűnö, ételek változatossága kiválló. Kiemelném a szauna szeánszokat, melyek igazi profikra voltak bízva (Dani, Niki, Kriszta). Ami nagy csalódást okozott az maga a szoba volt (standard), ami nem egy 4 csillagos szállodához méltó (foltos szőnyeg, minibárban 2 ásványvíz, függony a zuhanyzóban, a víz zuhanyozás után folyot mindenütt, ...). Ár érték arány nem megfelelő. A személyzet a kedvességével igyekezett a negatívumokat ellenezni. Amit még furcsának tartottam az pedig az volt, hogy a számlázásnál nem tudtuk a igazi fogyasztást ellenőrizni, mivel nem mutatták meg az aláírt számlákat. A vacsoránál volt hogy alá iratták velünk a rendelt ital fogyasztás, volt hogy meg se kérdezték a szoba számát. Számunkra csalódás volt az itt töltött idő ennyi pénzért.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Hotel Caramell csapata - Hotel
2023. április 23. vasárnap
Kedves Vendégünk,köszönjük értékelését!
Nagyon sajnáljuk, hogy szolgáltatásaink színvonala csalódást okozott Önöknek! Reméljük, hogy a jövőben újra ellátogatnak hozzánk és lehetőségünk lesz bizonyítani, hogy az Önök segítségével is, sikerült a hibákat kijavítani! Sok szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
Üdvözlettel: Hotel Caramell csapata
, 2023. április 11. kedd, 4.25 / 5
Egyéni utazó
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Pocsék időjárásban jó hétvégi pihenés."
A "D" 2111 szoba egyetlen baja: az ágyak mellől hiányzik 2 db éjjeli szekrény , kényelmetlen a padlóra pakolni. Az étkezés: reggeli-vacsora "kiváló" a büfé ebéd " még ehető" . Az ebéd óriási csalódás volt. Összességében jól éreztem magam, ezek a dolgok csak apró árnyékok a napsütésben.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Andrási Rita - Rezervációs asszisztens
2023. április 19. szerda
Kedves László!

Nagyon szépen köszönjük kritikáját, nagyon reméljük, hogy visszalátogatnak hozzánk és bizonyíthatjuk fejlődésünket vendéglátás terén is!
Addig is minden jót kívánunk!

Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior

, 2023. február 20. hétfő, 5.00 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Standard családi szoba
2 éjszakát töltött itt
"Egy jó kis kikapcsolódás, jó ételekkel és programokkal(Rakonczai Imre)a Caramellben."
A személyzet hozzáállása,tisztaság,ételek és összeségében a szálloda nagyon tetszett.Jól éreztük magunkat. Az egyetlen negatívum talán,hogy a szobákban nagyon meleg volt és nem lehetett lejjebb venni a hőfokot.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Palasik Judit - Rezervációs asszisztens
2023. február 28. kedd
Kedves Vendégünk! Köszönjük szépen a pozitív visszajelzést, örömmel olvassuk, hogy összességében jól érezték magukat nálunk! Nagyon sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
2023. január 23. hétfő, 3.12 / 5
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Caramell Premium Resort"
A Hotel rendezett és szép, viszont a tisztaság nem volt tökéletes. A személyzet udvarias, mégis az az érzése az embernek, hogy nem szívesen dolgoznak itt. Kevés a személyzet, valószínűleg túlterheltek. A szaunák érzésre kicsit hidegebbek, mint a kiírás. A reggelinél a választék az árhoz képest kissé szűkös volt. Egyébként nem volt gond a hotellel, de nem volt kiemelkedő. Kissé drága ahhoz képest, amilyen a szolgáltatás minősége.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Palasik Judit - Rezervációs asszisztens
2023. február 01. szerda
Kedves Vendégünk!
Nagyon szépen köszönjük értékelését!
Nagyon sajnáljuk, hogy szolgáltatásaink színvonala csalódást okozott Önöknek! Reméljük, hogy a jövőben újra ellátogatnak hozzánk és lesz lehetőségünk bizonyítani, hogy sikerült a hibáinkat kijavítani! Sok szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
, 2023. január 06. péntek, 3.00 / 5
Idősebb pár
Prémium suite
2 éjszakát töltött itt
"Caramell Premium Resort"
Kissé megkopott berendezés, igyekvő, de nem eléggé profi csapat.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Palasik Judit - Rezervációs asszisztens
2023. január 18. szerda
Kedves Vendégünk! Köszönjük szépen építő véleményét! Reméljük, a jövőben is ellátogatnak hozzánk és lesz lehetőségünk bizonyítani, hogy sikerült a hibáinkat kijavítani! Sok szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
2023. január 04. szerda, 3.25 / 5
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Caramell Premium Resort"
Négycsillagos szállodai elhelyezésnél meglepett a zuhanyzó zuhanyfüggönnyel történő működése. Ilyen 2-3 csillagos szállodákban még elfogadható de ezen a szinten már nem. Nem volt jó a hajszárító, de viszont a személyzet tudott adni egy másikat amit nagyon pozitívan értékelek. Egyébként maga a szoba minden elvárásunknak megfelelt, jól felszerelt volt a fürdő kivételével. Az árképzés is meglepett. Ha egy ilyen szálloda(4*) meghirdet egy árat akkor nem korrekt, hogy a csomagba lévő reggeli és vacsora felszolgálásra (svédasztalos kiszolgálásnál) külön számít fel tételeket utólag. Amit ott rendelek külön arra természetesen értem, azt el tudom fogadni. A számlában volt egy egyéb tételként(15000) kért fizetés amiről semmilyen utalás nincs ott, hogy mit takar. Már kifizettem, csak itthon néztem meg ezért nem reklamálok, de 4 csillagos hotelnél a korrekt elszámolás az hosszútávon kifizetődő és nem okoz a vendégben némi csalódást amikor esetleg csak utólag nézi meg a számlát..
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Palasik Judit - Rezervációs asszisztens
2023. január 18. szerda
Kedves Vendégünk!
Nagyon szépen köszönjük értékelését, sajnáljuk, hogy a fürdőszoba minősége nem nyerte el tetszésüket és hogy kellemetlenséget okozott pihenésük eltöltésében! A számla kiigazodásában utazáskor, illetve utólag is szívesen segítünk kiigazodni!
Reméljük, hogy a jövőben újra ellátogatnak hozzánk és lehetőségünk lesz bizonyítani, hogy az Önök segítségével is, sikerült a hibákat kijavítani! Sok szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
Minden jót kívánunk!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superio
, 2023. január 03. kedd, 3.75 / 5
Fiatal pár
Prémium kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Csalódás a Hotel Caramellben!"
Prémium szobát foglaltunk, de semmi extra nem volt benne, ami megkülönböztette volna a hotel, vagy bármely más hotel átlagos szobályától! Koszos volt a szőnyeg, gyenge volt a világítás a szobában, néha nem lehetet látni ha keresett valamit az ember a táskájában, volt ami fel se volt szerelve pl. ágysáv rejtett LED szalag. Prémium szoba, de üres a minibár....2db ásványvíz volt csak, ami mashol alap, sőt máshol naponta pótolják... Wellness jó, bár a gyerekmentes termál medencébe jó lett volna ülőke, illetve rossz, hogy 17 órakkor bezár a wellness ezen része.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Andrási Rita - Rezervációs asszisztens
2023. január 08. vasárnap
Kedves György!

Nagyon szépen köszönjük értékelését, sajnáljuk, hogy a szoba minősége nem nyerte el tetszésüket és hogy kellemetlenséget okozott pihenésük eltöltésében!
Reméljük, hogy a jövőben újra ellátogatnak hozzánk és lehetőségünk lesz bizonyítani, hogy az Önök segítségével is, sikerült a hibákat kijavítani! Sok szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
Minden jót kívánunk!
, 2023. január 03. kedd, 4.88 / 5
Baráti társaságok
Prémium kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Caramell Premium Resort"
Kifogástalan minden téren.Kedves személyzet, finom ételek,tisztaság,szervezetség.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Andrási Rita - Rezervációs asszisztens
2023. január 08. vasárnap
Kedves Zoltán!

Nagyon szépen köszönjük a pozitív visszajelzést! Reméljük minél hamarabb vendégeink között köszönthetjük újra!
Minden jót kívánunk!
, 2022. december 29. csütörtök, 4.50 / 5
Fiatal pár
Prémium suite
2 éjszakát töltött itt
"Jó kis hétvége a Caramell Resort Hotelban"
A vacsorànál a Hegedűs zavart a legjobban.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Varga-Burkon Adrienn - Rezervációs asszisztens
2023. január 03. kedd
Kedves Zsuzsanna!
Köszönjük szépen az értékelését!
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
, 2022. július 28. csütörtök, 4.88 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Pihentető kikapcsolódás"
Nagyon kellemes 4 napot töltöttünk itt a párommal. Az egész hotel hangulatos, szép és tiszta, minőségi wellness részleggel, spa szolgáltatásokkal és kikapcsolódási lehetőségekkel. Nagyon ajánlom a kalandparkot a hotel mellett, annak aki ide látogat, szórakoztató program gyerekeknek és felnőtteknek is. Külön kiemelném a hotel éttermét, ahol mindig extra bőséges és nagyon ízletes étel választék fogadott bennünket mind a reggeli mind a vacsora során.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Ruisz Rebeka - Rezervációs asszisztens
2022. augusztus 12. péntek
Kedves Réka,

köszönjük szépen a pozitív értékelést.

Nagyon boldogok vagyunk hogy a szálloda minden részlegével elégedettek voltak.

Reméljük hamarosan újra találkozunk!
2022. július 25. hétfő, 4.50 / 5
De luxe suite
1 éjszakát töltött itt
"Caramell Premium Resort"
Gyönyörű szálloda. A Wellness részleg kifogástalan, a személyzet segítőkész kedves. A reggeli pazar, viszont a wellnessben az étkezési lehetőség és a svédasztalos vacsora vegetáriánusként kimerült a rántott sajtban. 1 éjszakánál még nem annyira vészes, de ha több napot tartózkodtunk volna itt, akkor elég kiábrándító. A welcome drinket nem kaptuk meg, pedig szóltunk is.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Ruisz Rebeka - Rezervációs asszisztens
2022. augusztus 12. péntek
Kedves Vendégünk,

köszönjük szépen a pozitív értékelését!

Reméljük, hogy a jövőben újra ellátogatnak hozzánk és lehetőségünk lesz bizonyítani, hogy az Önök segítségével is, sikerült a hibákat kijavítani! Sok szeretettel várjuk vissza szállodánkba!

Üdvözlettel: Hotel Caramell csapata
, 2022. április 15. péntek, 3.38 / 5
Baráti társaságok
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Caramell Premium Resort"
Wellness részleg elég gyatra volt.Külső medence nem üzemelt. Kalandpark nem üzemelt. Ezek nem voltak bele irva a tájékoztatóba.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Ruisz Rebeka - Rezervációs asszisztens
2022. július 15. péntek
Kedves Vendégünk,köszönjük értékelését!
Szeretném tájékoztatni Önt, hogy az oldalunk információink között fel van tüntetve ,hogy a kinti medencénk illetve a kalandparkunk is csak szezonálisan üzemel.
Reméljük, hogy a jövőben újra ellátogatnak hozzánk és lehetőségünk lesz bizonyítani, hogy az Önök segítségével is, sikerült a hibákat kijavítani! Sok szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
Üdvözlettel: Hotel Caramell csapata
, 2022. április 04. hétfő, 4.12 / 5
Baráti társaságok
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Hétköznapi kikapcsolódás"
Tulajdonképpen minden tetszett, egyedül a felszolgáló személyzet kedvessége ami sajnos hagy némi kivetnivalót.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Ruisz Rebeka - Rezervációs asszisztens
2022. július 15. péntek
Kedves Vendégünk,köszönjük értékelését!
Nagyon sajnáljuk, hogy szolgáltatásaink színvonala csalódást okozott Önöknek! Reméljük, hogy a jövőben újra ellátogatnak hozzánk és lehetőségünk lesz bizonyítani, hogy az Önök segítségével is, sikerült a hibákat kijavítani! Sok szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
Üdvözlettel: Hotel Caramell csapata
, 2022. február 23. szerda, 4.62 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"hetvege kellemes lezarasa"
tudom ajanlani minden generacionak szinte, minden nagyon korrekt
, 2022. február 08. kedd, 4.00 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Kellemes pihenés volt."
A reggeli és a vacsora számomra egyhangú volt , lehetett volna valtozatosabb. A thai masszázs nagyszerű volt.
, 2022. február 06. vasárnap, 3.50 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"2 éve áll az idő a Caramell Hotelben."
2 éve már eltöltöttünk egy hasonló pihenést a Caramell Hotelben akkor elégedettek voltunk. Mostani pihenésünkkor azt tapasztaltuk, hogy az idő megállt a szálodában (talán a covid miatt). A karbantartásokat hiányoltuk. (315-ös szobában rozsdás a törülközőszárító, az olvasó lámpa búrája csúnyán foltos, a tapéta az illesztéseknél néhány helyen elválik, a zuhany rózsát nem lehet megbízhatóan rögzíteni a sínen stb.) A Silent részlegben az infra szauna nem működött éppen. Mindezek ellenére jól éreztük magunkat, csak az ár/érték arányt nem éreztük megfelelőnek.
Csomagok már 27 583 Ft / fő / éjtől! >>
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Gyakori kérdések
bezár PROFILOM
FoglalásaimAjánlatkéréseimÉrtékeléseimKedvenceimBeállításokBejelentkezésKijelentkezés

Információ: (06 1) 457 8450

FacebookYoutubeInstagram