A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik a Szállásvadászon foglaltak és már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Tudj meg többet az értékelésekről!
Caramell Premium Resort, Bük, Bükfürdő >>
vélemény
(szoba)
2021. augusztus 30. hétfő
Sajnáljuk, hogy a szoba nem felelt meg elképeléseinek, a legközelebbi foglalás esetén ajánlom honlapunkat, ahol tájékozódhat különféle szobatípusainkról és megtalálhatja az Ön elvárásait teljesítő szobatípust, hogy kényelme teljeskörű legyen itt-tartózkodása során.
Várjuk vissza Önöket szeretettel!
Üdvözlettel:
Caramell Premium Resort
2021. augusztus 30. hétfő
Nagyon köszönjük a részletes értékelést, az Önök javaslatai által tud szállodánk fejlődni és minél magasabb színvonalú szolgáltatásokat nyújtani a maximális kikapcsolódás biztosítása érdekében!
Igazán örülünk, hogy jól érezték magukat, szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
Caramell Premium Resort
2021. augusztus 25. szerda
Nagyon köszönjük a pozitív, részletes értékelést, igazán örülünk, hogy sikerült elnyerni tetszésüket és szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
Caramell Premium Resort
2021. augusztus 25. szerda
Nagyon köszönjük az újabb pozitív értékelést és nagy szeretettel várjuk vissza Önöket egy újabb Caramell-ellazulásra!
Üdvözlettel:
2021. augusztus 08. vasárnap
Köszönjük a leadott pozitív értékelést, szeretettel várjuk vissza Önöket !
Caramelle Premium Resort
2021. augusztus 08. vasárnap
Köszönjük értékelésüket és sajnájuk, hogy részben csalódottan távoztak!
Szállodánk egy csendes kisváros, ennek is a legnyugalmasabb üdülőövezetében helyezkedik el, mely a holisztikus küldetésének megfelelően, a teljes ellazulás és feltöltődést biztosítja az ennek megfelelően kialakított szolgáltatási palettával. Az üdülőövezetben elsősorban a az aktív kikapcsolódást kedvelők találnak sokrétű lehetőségeket: kerékpár-, és túraútvonalak, Kneipp-park, golfpálya, a szálloda saját kötélpályája, bérelhető elektromos és manuális rollerek, segway és egyéb szabadidős járművek állnak rendelkezésre, a környék megismerése céljából. Akisváros nyári programsorozatában koncertek, fesztiválprogramokat kínál. Szállodánk pedig minden hétvégén különböző tematikus esteket szervez Vendégeinknek.
Az említett rovarok jelenléte sajnos a környező mezőgazdasági területek földművelése miatt, bizonyos időszakban zavaróbb lehet, ez sajnos a védéki élet természetes sajátossága, mely ellen a megfelelő rovarvédelemmel természetesen próbálunk tenni.
Örülünk, hogy szaunaszeánszaink elnyerték tetszésüket!
2021. július 20. kedd
Nagyon köszönjük, hogy leírta véleményét. Örülünk, hogy szolgáltatásaink összességében elnyerték tetszésüket és sikerült pihenéssel tölteni szabadságukat. Sajnáljuk, hogy a bárban nem volt zökkenőmentes a kiszolgálás minősége, a felmerült problémát azóta orvosoltuk. Folyamatosan figyelünk az esetleges kisegítő munkatársak képzésére.
Reméljük hamarosan újra vendégünkként köszönthetjük Önöket!
2021. július 20. kedd
Köszönjük szépen a vendégértékelést, örülünk, hogy jól érezték magukat a szállodánkban. A légkondícionálással kapcsolatos problémát az utazás napján javítottuk.
Várjuk vissza Önöket szeretettel!
2021. július 15. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét!
Szállodánk a nemzetközi és hazai standardnek megfelelően a félpanziós vacsorához nem biztosít díjmentes italfogyasztást, de Vendégeinket az érkezés napján grátisz behűtött ásványvízzel várjuk a szobai minibárban.
2021. július 15. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét!
Szállodánkban, egyedülálló módon a Nyugat-Dunántúli régióban, a Vendégek részére 2 különálló wellness-részleg is rendelkezésre áll. Termálvizes ülőmedence, 200 m2-es beltéri élménymedence, egy 220 m2-es fokozatosan mélyülő kültéri medence, leválasztott gyermek pancsolóval, továbbá egy beltéri gyermekmedence és 11 különböző szauna lehetőség szolgálja a teljes ellazulást. Úszómedencével nem rendelkezünk.
A szobai hideg-meleg légbevúfás egyedileg szabályozható, de készséggel segítünk minden esetben a Vendégeknek a megfelelő hőmérséklet beállításában.
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
- Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
- Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Caramell Premium Resort szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
- Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
- Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
- Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
- Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
- Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
- Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk. - Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
- Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
- Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
- A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon. - Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Caramell Premium Resort korább vendégei?Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Prémium plus kétágyas szoba, Prémium suite és Prémium kétágyas szoba.
- Kiknek ajánljuk a Caramell Premium Resort szálláshelyet?Korábbi vendégeink közül az idősebb párok, a fiatal párok, a csoportok és a nagygyerekes családok érezték magukat a legjobban.