Caramell Premium Resort, Bük, Bükfürdő - értékelések, vélemények
A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik a Szállásvadászon foglaltak és már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Tudj meg többet az értékelésekről!
Caramell Premium Resort, Bük, Bükfürdő >>
4.20 / 5
JÓ
746
vélemény
vélemény
4.59
Személyzet
4.45
Tisztaság
3.68
Ár / érték arány
4.00
Kényelem
(szoba)
(szoba)
4.23
Szolgáltatások
4.36
Étkezés
4.23
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (22 darab) számoltuk ki.
Vélemények, értékelések
Zoltán, 2023. május 30. kedd, 4.12 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Kellemes hétvége"
A szoba tiszta volt, a régi részben voltunk, kicsit az szocreál. Légkondi nem ment, mindenki mást mondott, hogy elromlott, volt szerelő de nem sikerült megcsinálni, de kiderült, hogy csak június 1-vel fogják bekapcsolni A wellnes részleg nagyon jó, személyzet kedves, finom volt az étel ezen a részlegen. Viszont a nagy étterembe az ételnek még van mit fejlődnie. Alapvetően jól éreztük magunkat.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Andrási Rita - Rezervációs asszisztens
2023. június 05. hétfő
2023. június 05. hétfő
Kedves Zoltán!
Nagyon szépen köszönjük véleményét! Örülünk hogy jól érezték magukat nálunk, reméljük minél hamarabb újra vendégeink között köszönthetjük Önöket!
Addig is minden jót kívánunk!
Nagyon szépen köszönjük véleményét! Örülünk hogy jól érezték magukat nálunk, reméljük minél hamarabb újra vendégeink között köszönthetjük Önöket!
Addig is minden jót kívánunk!
Katalin, 2023. április 24. hétfő, 4.25 / 5
Idősebb pár
Prémium kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Kellemes pihenés karácsonykor a Caramellben"
Összességében mindennel meg voltunk elégedve. A csendes welnessben ugyan nem lehetett szaunázni, és néha nem volt annyira csendes, de erről a hotel nem tehet. Szívesen ajánljuk másoknak is.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Hotel Caramell csapata - Hotel
2023. április 26. szerda
2023. április 26. szerda
Kedves Vendégünk! Nagyon szépen köszönjük értékelését!
Várjuk Önöket vissza szállodánkba nagyon sok szeretettel!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior csapata
Várjuk Önöket vissza szállodánkba nagyon sok szeretettel!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior csapata
Róbert, 2023. április 21. péntek, 4.12 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Húsvét 2023"
A wellness részleg kitűnö, ételek változatossága kiválló. Kiemelném a szauna szeánszokat, melyek igazi profikra voltak bízva (Dani, Niki, Kriszta). Ami nagy csalódást okozott az maga a szoba volt (standard), ami nem egy 4 csillagos szállodához méltó (foltos szőnyeg, minibárban 2 ásványvíz, függony a zuhanyzóban, a víz zuhanyozás után folyot mindenütt, ...). Ár érték arány nem megfelelő. A személyzet a kedvességével igyekezett a negatívumokat ellenezni. Amit még furcsának tartottam az pedig az volt, hogy a számlázásnál nem tudtuk a igazi fogyasztást ellenőrizni, mivel nem mutatták meg az aláírt számlákat. A vacsoránál volt hogy alá iratták velünk a rendelt ital fogyasztás, volt hogy meg se kérdezték a szoba számát. Számunkra csalódás volt az itt töltött idő ennyi pénzért.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Hotel Caramell csapata - Hotel
2023. április 23. vasárnap
2023. április 23. vasárnap
Kedves Vendégünk,köszönjük értékelését!
Nagyon sajnáljuk, hogy szolgáltatásaink színvonala csalódást okozott Önöknek! Reméljük, hogy a jövőben újra ellátogatnak hozzánk és lehetőségünk lesz bizonyítani, hogy az Önök segítségével is, sikerült a hibákat kijavítani! Sok szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
Üdvözlettel: Hotel Caramell csapata
Nagyon sajnáljuk, hogy szolgáltatásaink színvonala csalódást okozott Önöknek! Reméljük, hogy a jövőben újra ellátogatnak hozzánk és lehetőségünk lesz bizonyítani, hogy az Önök segítségével is, sikerült a hibákat kijavítani! Sok szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
Üdvözlettel: Hotel Caramell csapata
Tóth László, 2023. április 11. kedd, 4.25 / 5
Egyéni utazó
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Pocsék időjárásban jó hétvégi pihenés."
A "D" 2111 szoba egyetlen baja: az ágyak mellől hiányzik 2 db éjjeli szekrény , kényelmetlen a padlóra pakolni. Az étkezés: reggeli-vacsora "kiváló" a büfé ebéd " még ehető" . Az ebéd óriási csalódás volt. Összességében jól éreztem magam, ezek a dolgok csak apró árnyékok a napsütésben.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Andrási Rita - Rezervációs asszisztens
2023. április 19. szerda
2023. április 19. szerda
Kedves László!
Nagyon szépen köszönjük kritikáját, nagyon reméljük, hogy visszalátogatnak hozzánk és bizonyíthatjuk fejlődésünket vendéglátás terén is!
Addig is minden jót kívánunk!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
Nagyon szépen köszönjük kritikáját, nagyon reméljük, hogy visszalátogatnak hozzánk és bizonyíthatjuk fejlődésünket vendéglátás terén is!
Addig is minden jót kívánunk!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
Angéla, 2023. február 20. hétfő, 5.00 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Standard családi szoba
2 éjszakát töltött itt
"Egy jó kis kikapcsolódás, jó ételekkel és programokkal(Rakonczai Imre)a Caramellben."
A személyzet hozzáállása,tisztaság,ételek és összeségében a szálloda nagyon tetszett.Jól éreztük magunkat. Az egyetlen negatívum talán,hogy a szobákban nagyon meleg volt és nem lehetett lejjebb venni a hőfokot.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Palasik Judit - Rezervációs asszisztens
2023. február 28. kedd
2023. február 28. kedd
Kedves Vendégünk! Köszönjük szépen a pozitív visszajelzést, örömmel olvassuk, hogy összességében jól érezték magukat nálunk! Nagyon sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
2023. január 23. hétfő, 3.12 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Caramell Premium Resort"
A Hotel rendezett és szép, viszont a tisztaság nem volt tökéletes. A személyzet udvarias, mégis az az érzése az embernek, hogy nem szívesen dolgoznak itt. Kevés a személyzet, valószínűleg túlterheltek. A szaunák érzésre kicsit hidegebbek, mint a kiírás. A reggelinél a választék az árhoz képest kissé szűkös volt. Egyébként nem volt gond a hotellel, de nem volt kiemelkedő. Kissé drága ahhoz képest, amilyen a szolgáltatás minősége.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Palasik Judit - Rezervációs asszisztens
2023. február 01. szerda
2023. február 01. szerda
Kedves Vendégünk!
Nagyon szépen köszönjük értékelését!
Nagyon sajnáljuk, hogy szolgáltatásaink színvonala csalódást okozott Önöknek! Reméljük, hogy a jövőben újra ellátogatnak hozzánk és lesz lehetőségünk bizonyítani, hogy sikerült a hibáinkat kijavítani! Sok szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
Nagyon szépen köszönjük értékelését!
Nagyon sajnáljuk, hogy szolgáltatásaink színvonala csalódást okozott Önöknek! Reméljük, hogy a jövőben újra ellátogatnak hozzánk és lesz lehetőségünk bizonyítani, hogy sikerült a hibáinkat kijavítani! Sok szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
János, 2023. január 06. péntek, 3.00 / 5
Idősebb pár
Prémium suite
2 éjszakát töltött itt
"Caramell Premium Resort"
Kissé megkopott berendezés, igyekvő, de nem eléggé profi csapat.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Palasik Judit - Rezervációs asszisztens
2023. január 18. szerda
2023. január 18. szerda
Kedves Vendégünk! Köszönjük szépen építő véleményét! Reméljük, a jövőben is ellátogatnak hozzánk és lesz lehetőségünk bizonyítani, hogy sikerült a hibáinkat kijavítani! Sok szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
2023. január 04. szerda, 3.25 / 5
Baráti társaságok
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Caramell Premium Resort"
Négycsillagos szállodai elhelyezésnél meglepett a zuhanyzó zuhanyfüggönnyel történő működése. Ilyen 2-3 csillagos szállodákban még elfogadható de ezen a szinten már nem. Nem volt jó a hajszárító, de viszont a személyzet tudott adni egy másikat amit nagyon pozitívan értékelek. Egyébként maga a szoba minden elvárásunknak megfelelt, jól felszerelt volt a fürdő kivételével. Az árképzés is meglepett. Ha egy ilyen szálloda(4*) meghirdet egy árat akkor nem korrekt, hogy a csomagba lévő reggeli és vacsora felszolgálásra (svédasztalos kiszolgálásnál) külön számít fel tételeket utólag. Amit ott rendelek külön arra természetesen értem, azt el tudom fogadni. A számlában volt egy egyéb tételként(15000) kért fizetés amiről semmilyen utalás nincs ott, hogy mit takar. Már kifizettem, csak itthon néztem meg ezért nem reklamálok, de 4 csillagos hotelnél a korrekt elszámolás az hosszútávon kifizetődő és nem okoz a vendégben némi csalódást amikor esetleg csak utólag nézi meg a számlát..
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Palasik Judit - Rezervációs asszisztens
2023. január 18. szerda
2023. január 18. szerda
Kedves Vendégünk!
Nagyon szépen köszönjük értékelését, sajnáljuk, hogy a fürdőszoba minősége nem nyerte el tetszésüket és hogy kellemetlenséget okozott pihenésük eltöltésében! A számla kiigazodásában utazáskor, illetve utólag is szívesen segítünk kiigazodni!
Reméljük, hogy a jövőben újra ellátogatnak hozzánk és lehetőségünk lesz bizonyítani, hogy az Önök segítségével is, sikerült a hibákat kijavítani! Sok szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
Minden jót kívánunk!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superio
Nagyon szépen köszönjük értékelését, sajnáljuk, hogy a fürdőszoba minősége nem nyerte el tetszésüket és hogy kellemetlenséget okozott pihenésük eltöltésében! A számla kiigazodásában utazáskor, illetve utólag is szívesen segítünk kiigazodni!
Reméljük, hogy a jövőben újra ellátogatnak hozzánk és lehetőségünk lesz bizonyítani, hogy az Önök segítségével is, sikerült a hibákat kijavítani! Sok szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
Minden jót kívánunk!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superio
György, 2023. január 03. kedd, 3.75 / 5
Fiatal pár
Prémium kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Csalódás a Hotel Caramellben!"
Prémium szobát foglaltunk, de semmi extra nem volt benne, ami megkülönböztette volna a hotel, vagy bármely más hotel átlagos szobályától! Koszos volt a szőnyeg, gyenge volt a világítás a szobában, néha nem lehetet látni ha keresett valamit az ember a táskájában, volt ami fel se volt szerelve pl. ágysáv rejtett LED szalag. Prémium szoba, de üres a minibár....2db ásványvíz volt csak, ami mashol alap, sőt máshol naponta pótolják... Wellness jó, bár a gyerekmentes termál medencébe jó lett volna ülőke, illetve rossz, hogy 17 órakkor bezár a wellness ezen része.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Andrási Rita - Rezervációs asszisztens
2023. január 08. vasárnap
2023. január 08. vasárnap
Kedves György!
Nagyon szépen köszönjük értékelését, sajnáljuk, hogy a szoba minősége nem nyerte el tetszésüket és hogy kellemetlenséget okozott pihenésük eltöltésében!
Reméljük, hogy a jövőben újra ellátogatnak hozzánk és lehetőségünk lesz bizonyítani, hogy az Önök segítségével is, sikerült a hibákat kijavítani! Sok szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
Minden jót kívánunk!
Nagyon szépen köszönjük értékelését, sajnáljuk, hogy a szoba minősége nem nyerte el tetszésüket és hogy kellemetlenséget okozott pihenésük eltöltésében!
Reméljük, hogy a jövőben újra ellátogatnak hozzánk és lehetőségünk lesz bizonyítani, hogy az Önök segítségével is, sikerült a hibákat kijavítani! Sok szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
Minden jót kívánunk!
Zoltán, 2023. január 03. kedd, 4.88 / 5
Baráti társaságok
Prémium kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Caramell Premium Resort"
Kifogástalan minden téren.Kedves személyzet, finom ételek,tisztaság,szervezetség.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Andrási Rita - Rezervációs asszisztens
2023. január 08. vasárnap
2023. január 08. vasárnap
Kedves Zoltán!
Nagyon szépen köszönjük a pozitív visszajelzést! Reméljük minél hamarabb vendégeink között köszönthetjük újra!
Minden jót kívánunk!
Nagyon szépen köszönjük a pozitív visszajelzést! Reméljük minél hamarabb vendégeink között köszönthetjük újra!
Minden jót kívánunk!
Zsuzsanna, 2022. december 29. csütörtök, 4.50 / 5
Fiatal pár
Prémium suite
2 éjszakát töltött itt
"Jó kis hétvége a Caramell Resort Hotelban"
A vacsorànál a Hegedűs zavart a legjobban.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Varga-Burkon Adrienn - Rezervációs asszisztens
2023. január 03. kedd
2023. január 03. kedd
Kedves Zsuzsanna!
Köszönjük szépen az értékelését!
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
Köszönjük szépen az értékelését!
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
Réka, 2022. július 28. csütörtök, 4.88 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Pihentető kikapcsolódás"
Nagyon kellemes 4 napot töltöttünk itt a párommal. Az egész hotel hangulatos, szép és tiszta, minőségi wellness részleggel, spa szolgáltatásokkal és kikapcsolódási lehetőségekkel. Nagyon ajánlom a kalandparkot a hotel mellett, annak aki ide látogat, szórakoztató program gyerekeknek és felnőtteknek is. Külön kiemelném a hotel éttermét, ahol mindig extra bőséges és nagyon ízletes étel választék fogadott bennünket mind a reggeli mind a vacsora során.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Ruisz Rebeka - Rezervációs asszisztens
2022. augusztus 12. péntek
2022. augusztus 12. péntek
Kedves Réka,
köszönjük szépen a pozitív értékelést.
Nagyon boldogok vagyunk hogy a szálloda minden részlegével elégedettek voltak.
Reméljük hamarosan újra találkozunk!
köszönjük szépen a pozitív értékelést.
Nagyon boldogok vagyunk hogy a szálloda minden részlegével elégedettek voltak.
Reméljük hamarosan újra találkozunk!
2022. július 25. hétfő, 4.50 / 5
Baráti társaságok
De luxe suite
1 éjszakát töltött itt
"Caramell Premium Resort"
Gyönyörű szálloda. A Wellness részleg kifogástalan, a személyzet segítőkész kedves. A reggeli pazar, viszont a wellnessben az étkezési lehetőség és a svédasztalos vacsora vegetáriánusként kimerült a rántott sajtban. 1 éjszakánál még nem annyira vészes, de ha több napot tartózkodtunk volna itt, akkor elég kiábrándító. A welcome drinket nem kaptuk meg, pedig szóltunk is.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Ruisz Rebeka - Rezervációs asszisztens
2022. augusztus 12. péntek
2022. augusztus 12. péntek
Kedves Vendégünk,
köszönjük szépen a pozitív értékelését!
Reméljük, hogy a jövőben újra ellátogatnak hozzánk és lehetőségünk lesz bizonyítani, hogy az Önök segítségével is, sikerült a hibákat kijavítani! Sok szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
Üdvözlettel: Hotel Caramell csapata
köszönjük szépen a pozitív értékelését!
Reméljük, hogy a jövőben újra ellátogatnak hozzánk és lehetőségünk lesz bizonyítani, hogy az Önök segítségével is, sikerült a hibákat kijavítani! Sok szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
Üdvözlettel: Hotel Caramell csapata
Tamás, 2022. április 15. péntek, 3.38 / 5
Baráti társaságok
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Caramell Premium Resort"
Wellness részleg elég gyatra volt.Külső medence nem üzemelt. Kalandpark nem üzemelt. Ezek nem voltak bele irva a tájékoztatóba.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Ruisz Rebeka - Rezervációs asszisztens
2022. július 15. péntek
2022. július 15. péntek
Kedves Vendégünk,köszönjük értékelését!
Szeretném tájékoztatni Önt, hogy az oldalunk információink között fel van tüntetve ,hogy a kinti medencénk illetve a kalandparkunk is csak szezonálisan üzemel.
Reméljük, hogy a jövőben újra ellátogatnak hozzánk és lehetőségünk lesz bizonyítani, hogy az Önök segítségével is, sikerült a hibákat kijavítani! Sok szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
Üdvözlettel: Hotel Caramell csapata
Szeretném tájékoztatni Önt, hogy az oldalunk információink között fel van tüntetve ,hogy a kinti medencénk illetve a kalandparkunk is csak szezonálisan üzemel.
Reméljük, hogy a jövőben újra ellátogatnak hozzánk és lehetőségünk lesz bizonyítani, hogy az Önök segítségével is, sikerült a hibákat kijavítani! Sok szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
Üdvözlettel: Hotel Caramell csapata
Diána, 2022. április 04. hétfő, 4.12 / 5
Baráti társaságok
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Hétköznapi kikapcsolódás"
Tulajdonképpen minden tetszett, egyedül a felszolgáló személyzet kedvessége ami sajnos hagy némi kivetnivalót.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Ruisz Rebeka - Rezervációs asszisztens
2022. július 15. péntek
2022. július 15. péntek
Kedves Vendégünk,köszönjük értékelését!
Nagyon sajnáljuk, hogy szolgáltatásaink színvonala csalódást okozott Önöknek! Reméljük, hogy a jövőben újra ellátogatnak hozzánk és lehetőségünk lesz bizonyítani, hogy az Önök segítségével is, sikerült a hibákat kijavítani! Sok szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
Üdvözlettel: Hotel Caramell csapata
Nagyon sajnáljuk, hogy szolgáltatásaink színvonala csalódást okozott Önöknek! Reméljük, hogy a jövőben újra ellátogatnak hozzánk és lehetőségünk lesz bizonyítani, hogy az Önök segítségével is, sikerült a hibákat kijavítani! Sok szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
Üdvözlettel: Hotel Caramell csapata
Tomor Gyula, 2022. február 23. szerda, 4.62 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"hetvege kellemes lezarasa"
tudom ajanlani minden generacionak szinte, minden nagyon korrekt
Árpád, 2022. február 08. kedd, 4.00 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Kellemes pihenés volt."
A reggeli és a vacsora számomra egyhangú volt , lehetett volna valtozatosabb. A thai masszázs nagyszerű volt.
András, 2022. február 06. vasárnap, 3.50 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"2 éve áll az idő a Caramell Hotelben."
2 éve már eltöltöttünk egy hasonló pihenést a Caramell Hotelben akkor elégedettek voltunk. Mostani pihenésünkkor azt tapasztaltuk, hogy az idő megállt a szálodában (talán a covid miatt). A karbantartásokat hiányoltuk. (315-ös szobában rozsdás a törülközőszárító, az olvasó lámpa búrája csúnyán foltos, a tapéta az illesztéseknél néhány helyen elválik, a zuhany rózsát nem lehet megbízhatóan rögzíteni a sínen stb.) A Silent részlegben az infra szauna nem működött éppen. Mindezek ellenére jól éreztük magunkat, csak az ár/érték arányt nem éreztük megfelelőnek.
2022. január 13. csütörtök, 2.25 / 5
Kisgyerekes család
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Többet vártam ettől a szállodától! "
A szoba lepattant, a zuhanyzóban nem folyt le a víz! A wellness részleg jó! A vacsora borzasztó volt, porból készült leves stb.. ! A reggeli rendben volt. A személyzet is rendben van, kedves volt mindenki. Sok a gyakornok pincér, valószínűleg a szakácsok is kezdők lehetnek. Többet vártam ettől a szállodától.
2022. január 09. vasárnap, 5.00 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Caramell Premium Resort"
A szaunavilág hangulata kiváló, az ott dolgozók profik! A recepción dolgozók is nagyon készségesek, kedvesek, segítőkészek.
Ildiko, 2022. január 03. hétfő, 2.50 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Sajnálattal mondom, nem vágyunk vissza oda."
Három napon át ugyan azt a törülközőt kell használni, sajnos 4ik nap sem cserélték mondván kell az új vendégeknek. Nincs világítás a fürdőben, sem borotválkozni sem sminkelni nem lehet. Márián kívül (pincérnő) mindenki unott és nyűgös volt, alig mertünk szólni a pincérekhez. A szilveszteri műsor borzalmas volt, másnap a Saint Martin koncert viszont fantasztikus.
Fehérváry Ádám, 2022. január 03. hétfő, 4.25 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Szép Hétvége a Caramellben"
Nagyon tetszett a Hotel külsőre és belsőre is,a wellnes részlegben tetszik hogy a termál rész csendes,a szaunákból nagy a választék,ami nem tetszett nekem az a vacsora viszonylag szegényes választéka és nem volt íze némelyik ételnek.
Nánási Julianna, 2021. december 30. csütörtök, 4.38 / 5
Egyéni utazó
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Caramell Premium Resort"
A szauna élmény fantasztikus, csak ajánlani tudom. A személyzet kedves, segítőkész. Az étel kitűnő és bő választék van.
Sándor Regina, 2021. december 30. csütörtök, 5.00 / 5
Baráti társaságok
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Kellemes kikapcsolódás "
A személyzet nagyon kedves, és barátságos. A szobák tiszták, az ételek finomak. A hotel gyönyörű, stílusos.
2021. december 26. vasárnap, 4.38 / 5
Egyéni utazó
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"karácsony a Caramell hotelben"
tiszta igényes szálláshely.udvarias személyzet.finom ételek.
László, 2021. november 28. vasárnap, 3.62 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Pihenteto par nap egy jo helyen."
A belso terek hangulata tetszett.
Péter, 2021. november 22. hétfő, 4.50 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Remek hétvégét töltöttünk Önöknél."
A wellnesz rész hosszabb nyitva tartása jobb lenne. Köszönettel
Egger-Horváth, 2021. november 02. kedd, 5.00 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
9 éjszakát töltött itt
"Nagyszerű őszi pihenés."
Nagyon tetszettek a kényelmes ágyak.A tágas,szépen berendezett szobák. A fürdőkádas szoba külön élmény volt.Nagyon jó volt,hogy egyből ki lehetett sétálni a kert helyiségbe.Nagyszerűen megoldották a wellness részleg elérhetőségét is,hiszen ki sem kellett mozdulnunk a hotelből.Egy kellemes kis sétával könnyen elérhető,bármelyik szobából.A személyzet nagyon kedves,segítőkész.Az ételek bőségesek,és finomak.Nagyon hangulatos a zene a vacsoránál.A muzsikus urak is nagyon kedvesek,barátságosak.Nagyon jól éreztük magunkat!Biztosan visszatérünk még.Mindenkinek tökéletes választás!Valóban igaz,hogy a Caramellben az ember nem csak pihen,hanem újjá születik. :)
László, 2021. október 30. szombat, 3.38 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Caramell Premium Resort"
A szobában apró javitások sokasága szükséges: - tapéta javitás - Fürdőszoba mennyezet javitása - mosdó kagyló cseréje, mert repedt * Beépitett szekrény tolóajtaja erősen elvetemedett, mozditani nehézkes
Gábor, 2021. október 28. csütörtök, 3.50 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Ami már nem 4 csillag...."
A épületben volt a szobánk. Szobában a függöny szakadt volt, pótágy gyermekem alatt szétesett mikor összeraktam látszott nem ez volt az első eset. Zuhanyban a víz alig akart lefolyni. Tusolóban víz nyomás alig volt.Fürdőben a bukó ablak azt hittem kiesik valami gond van a zsanérral. Nagyobbik gyógyvizes medence nem volt teljesen feltölve. Mikor régebben voltunk akkor zárva volt most ki akartam használni, de ismét nem sikerült.
2021. október 27. szerda, 3.00 / 5
Kisgyerekes család
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Caramell Premium Resort"
A wellness bárban rosszul árazott étlap volt kihelyezve, 2 nap után vettük észre, hogy sokkal többet fizetünk mint ami az étlap alapján várható. A déli a’la Carte menü az ugyanaz mint a Spa részleg választéka, plusz egy leves a különbség és nagyon drága.
József, 2021. október 27. szerda, 4.62 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Szuper hely!"
Nagyon jóléreztük magunkat! Jó volt minden!
Ibolya, 2021. október 23. szombat, 4.00 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Pihentető napok a hotelben"
Az étkezés, wellnesz kiváló, a személyzet kedves. Az esti szórakoztatás nincs megoldva, a környéken nincs semmi lehetőség erre. A babaúszás miatt csütörtökön az élménymedence délig nem használható. A zene nem illik a szálloda hangulatához és a vendégek igényeihez. ( Szomorú vasárnap…stb) Kellemes hely azok számára, akik nyugalomra vágynak.
2021. október 19. kedd, 4.75 / 5
Csoport
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Caramell Premium Resort"
A személyzet nagyon kedves, segítőkész volt. Ami nem tetszett: a szálloda vegyes dizájnja(a rácsos ablakok, a figurák a fülkékben,a túl nagy sárkányok és padlóvázák.Tetszettek a lámpák,a faragott tükrök,az asztal a bejárat mellett. A fotelek láthatóan kopottak.
Jánosi Béláné, 2021. október 18. hétfő, 5.00 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Nagyon jó kikapcsolódás volt. Csendes és nyugodt."
Fantasztikus hely, kedves fiatalos csapat segítőkész személyzet egytől egyig. Isteni finom és változatos ételek, a wellness kiváló minőségű. Idős és fiatal egyaránt megtalálhatja a magának való hőfokú vizet. A szoba tiszta nagy és ami számunkra fontos a fürdőszoba zuhanyzós és tágas
2021. október 18. hétfő, 4.75 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Egy remek hétvége a Caramell hotelben "
A szálláshely kitűnő,a személyzet barátságos és segítőkész. A reggelinél egy kicsit furcsáltam,hogy mindennap ugyanaz a választék,de a vacsora változatos és ízletes volt. A szobában számomra negatívum volt,hogy nagyon meleg volt a szobában és nem lehet szabályozni a hőmérsékletet.
2021. október 02. szombat, 5.00 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Csodás hétvége egy csodás környezetben"
Minden nagyon tetszett a szállodában. A személyzet nagyon kedves volt. Finomak voltak az ételek, Nagy örömünkre az A épületben kaptunk szobát, mely mindenhez közel volt. A szoba valamint a szálloda is az igényeinknek megfelelő volt. Máskor is szívesen töltenénk itt pár napot. Örülünk, hogy választásunk épp erre a szállodára esett.
Andrea, 2021. szeptember 28. kedd, 4.38 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Caramell Premium Resort"
Második alkalommal voltunk ebben a szállodában. Az első alkalomhoz képest némi csalódás ért bennünket. A szobánk most a főépületben volt, a szálloda előtt lévő útra nézett a teraszunk. Napközben keveset voltunk a szobában, így az út zaja nem zavart annyira bennünket, szerencsére éjjel sem volt nagy forgalom. Nem tudom egy nyári időszakban mennyivel lehet zajosabb.Az étkezéseknél most az ételeket nem találtuk olyan változatosnak és választékosnak mint az előző alkalommal. Pl: két egymást követő reggeli szinte teljesen ugyanaz volt.Az új welness rész nagyon szép, pihentető. Összegezve azért jót pihentünk, másnak is ajánlani fogjuk a helyet.
István, 2021. szeptember 22. szerda, 4.50 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Emlékezetes szülinap a Caramell én. "
A termál medencébe nem működik az élményelem.
Edit, 2021. szeptember 18. szombat, 5.00 / 5
Baráti társaságok
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Kellemes pihenés a Caramell Premium hotelbe"
Mindennel meg voltam elégedve, udvarias kiszolgálás, személyzet. Az étel bőséges és nagyon finom.
Sándor, 2021. szeptember 12. vasárnap, 4.29 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"visszatérő venđég"
hát 3 vacsora és 3 reggeli felszolgálási đija 10.000 Ft kissé mellbevágó !
2021. szeptember 07. kedd, 4.25 / 5
Baráti társaságok
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"jóóó volt."
a wellnesben a műanyag pohár borzasztóóóóó,nem az a baj hogy műanyag hanem ahogy kinéz ütött kopott kritikán aluli
Zsolt, 2021. augusztus 26. csütörtök, 3.50 / 5
Kisgyerekes család
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
"Jó buli volt"
Szoba nem tetszett.sorban állás a étkezés előtt
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Enzsöl Tímea - Front Office Manager
2021. augusztus 30. hétfő
2021. augusztus 30. hétfő
Kedves Vendégünk!
Sajnáljuk, hogy a szoba nem felelt meg elképeléseinek, a legközelebbi foglalás esetén ajánlom honlapunkat, ahol tájékozódhat különféle szobatípusainkról és megtalálhatja az Ön elvárásait teljesítő szobatípust, hogy kényelme teljeskörű legyen itt-tartózkodása során.
Várjuk vissza Önöket szeretettel!
Üdvözlettel:
Caramell Premium Resort
Sajnáljuk, hogy a szoba nem felelt meg elképeléseinek, a legközelebbi foglalás esetén ajánlom honlapunkat, ahol tájékozódhat különféle szobatípusainkról és megtalálhatja az Ön elvárásait teljesítő szobatípust, hogy kényelme teljeskörű legyen itt-tartózkodása során.
Várjuk vissza Önöket szeretettel!
Üdvözlettel:
Caramell Premium Resort
Sarolta, 2021. augusztus 26. csütörtök, 3.38 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Caramell Premium Resort"
Érkezéskor kedves recepciós személyzet, a Hotel stílusa szép, kedves hangulatú, a wellness-nél sincs gond. (Kivétel a szobrok tisztasága, 4napot voltunk, és ugyan olyan pókháló volt mindennap) tisztaságra jobban kéne figyelni. A szauna szeánszok naggyon jók, jó hangulatú, és hozzáértő személyzet. A büfé asztal jó, de mint mindenhol a felszolgáló személyzet kritikán aluli. Egy ekkora Hotelnek erre sokkal jobban kéne figyelnie. (Gyűröt ingben,fehértalpú cipőben, nem felszolgálóhoz illő ruhában) , alap követelmény lenne a jó megjelenés, kedvesek voltak a tanulók. A wellness-nél dolgozhatna tényleg egy rendes báros pincér , és ne szegény fiatalok rettegjenek a koktélok elkészítésénél ( ez sem egyén hiba) . Összevéve ajánlom a Hotelt, mi jól éreztük magunkat, csak az apró dolgokra is odakell figyelni , sokat jelent.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Enzsöl Tímea - Front Office Manager
2021. augusztus 30. hétfő
2021. augusztus 30. hétfő
Kedves Vendégünk!
Nagyon köszönjük a részletes értékelést, az Önök javaslatai által tud szállodánk fejlődni és minél magasabb színvonalú szolgáltatásokat nyújtani a maximális kikapcsolódás biztosítása érdekében!
Igazán örülünk, hogy jól érezték magukat, szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
Caramell Premium Resort
Nagyon köszönjük a részletes értékelést, az Önök javaslatai által tud szállodánk fejlődni és minél magasabb színvonalú szolgáltatásokat nyújtani a maximális kikapcsolódás biztosítása érdekében!
Igazán örülünk, hogy jól érezték magukat, szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
Caramell Premium Resort
Rita, 2021. augusztus 23. hétfő, 4.88 / 5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Augusztus 20. a Caramell hotelben"
Fantasztikus hely, kedves fiatalos csapat segítőkész személyzet egytől egyig.Isteni finom és változatos ételek, a wellness kiváló minőségű. Idős és fiatal egyaránt megtalálhatja a magának való hőfokú vizet. A szoba tiszta nagy és ami számunkra fontos a fürdőszoba zuhanyzós és tágas.A szaunaszeánszok fenonenálisak voltak.Gratulálunk a kis csapatnak és a továbbiakban is sikeres munkát kívánunk .Köszönjük !
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Enzsöl Tímea - Front Office Manager
2021. augusztus 25. szerda
2021. augusztus 25. szerda
Kedves Vendégünk!
Nagyon köszönjük a pozitív, részletes értékelést, igazán örülünk, hogy sikerült elnyerni tetszésüket és szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
Caramell Premium Resort
Nagyon köszönjük a pozitív, részletes értékelést, igazán örülünk, hogy sikerült elnyerni tetszésüket és szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
Caramell Premium Resort
Norbert, 2021. augusztus 20. péntek, 4.75 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Szuper pihenés és ellátás"
Nem először voltunk és tervezzük a jövőben is meglátogatni
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Caramell Premium Resort, Nagy Viktória - Front Office Manager
2021. augusztus 25. szerda
2021. augusztus 25. szerda
Kedves Norbert!
Nagyon köszönjük az újabb pozitív értékelést és nagy szeretettel várjuk vissza Önöket egy újabb Caramell-ellazulásra!
Üdvözlettel:
Nagyon köszönjük az újabb pozitív értékelést és nagy szeretettel várjuk vissza Önöket egy újabb Caramell-ellazulásra!
Üdvözlettel:
2021. augusztus 20. péntek, 2.75 / 5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Caramell Premium Resort"
Nem voltak változatosak az ételek valamint íztelenek. A wellness részleg bővítésére lenne szükség, pár medencét még el bírna.
Péter, 2021. augusztus 16. hétfő, 4.50 / 5
Baráti társaságok
Standard kétágyas szoba
6 éjszakát töltött itt
"Remek hét a Csramellben"
A szobában a tusolón lehetne jobbítani. Lehetne minden nap esti program. Kiválóak voltak s szauna szeánszok, elismerés a mestereknek!
2021. augusztus 16. hétfő, 5.00 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Prémium kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
"Pihentetö napok a hotel Caramellben"
Jó ízüek az ételek, a péksütemények és sütemények kiválóak. A személyzet rutinos és segítökész, a masször nagyszerü, másoknak is ajánlom. A szoba és a zuhanyzó meglepöen tágas. Egyedül a parkolás nem tetszett, kicsik a helyek az autóknak.
Ibolya, 2021. augusztus 13. péntek, 4.75 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
"Pár nagy gyerekkel"
Szauna szeánszok, étkezés változatossága, minősége, személyzet kedvessége, segítőkészsége mind nagyon pozitív benyomást keltett bennünk, a wellness és fürdő lehetőségek változatosak, a sok vendég ellenére sem tapasztaltunk zsúfoltságot.
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Gyakori kérdések
- Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
- Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Caramell Premium Resort szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
- Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
- Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
- Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
- Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
- Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
- Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk. - Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
- Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
- Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
- A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon. - Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Caramell Premium Resort korább vendégei?Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Standard családi szoba, De luxe suite és Standard kétágyas szoba.
- Kiknek ajánljuk a Caramell Premium Resort szálláshelyet?Korábbi vendégeink közül a csoportok, a fiatal párok, az egyéni utazók és a baráti társaságok érezték magukat a legjobban.