Royal Club Hotel, Visegrád - értékelések, vélemények
A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik a Szállásvadászon foglaltak és már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Tudj meg többet az értékelésekről!
Royal Club Hotel, Visegrád >>
4.71 / 5
KIVÁLÓ
672
vélemény
vélemény
4.80
Személyzet
4.84
Tisztaság
4.51
Ár / érték arány
4.83
Kényelem
(szoba)
(szoba)
4.66
Szolgáltatások
4.71
Étkezés
4.71
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (59 darab) számoltuk ki.
Vélemények, értékelések
Veronika, 2025. június 25. szerda, 4.12 / 5
Idősebb pár
Deluxe Szoba
2 éjszakát töltött itt
"Jól éreztük magunkat"
Mindennel elégedettek voltunk,kivéve a welnes Nagyon pici,ha a beltéri medencét nézzük egészségtelen,hogy idős és gyermek egy zsebkendőnyi medencében ázzon. A gyerekmedence max 2 éves korig 2 gyerekre max Az ételek finomak voltak a választék kicsit szűkösebb mint 4 csillagnál vártam,és máshol tapasztaltam
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2025. június 26. csütörtök
2025. június 26. csütörtök
Kedves Veronika!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk élményeit. Örömmel olvastuk, hogy ízletesnek találta az ételeket és összességében élvezte a nálunk töltött időt.
Nagyra értékeljük őszinte visszajelzését a wellness részlegünkkel és az ételválaszték változatosságával kapcsolatban. Sajnáljuk, hogy nem teljesen felelt meg az elvárásainak. Biztosíthatjuk, hogy észrevételeit feljegyeztük, és elkötelezettek vagyunk abban, hogy folyamatosan fejlődjünk.
Őszintén reméljük, hogy a jövőben lehetőségünk lesz újra vendégül látni Önöket.
Üdvözlettel,
Heier Márk
Front Office Manager
Köszönjük, hogy megosztotta velünk élményeit. Örömmel olvastuk, hogy ízletesnek találta az ételeket és összességében élvezte a nálunk töltött időt.
Nagyra értékeljük őszinte visszajelzését a wellness részlegünkkel és az ételválaszték változatosságával kapcsolatban. Sajnáljuk, hogy nem teljesen felelt meg az elvárásainak. Biztosíthatjuk, hogy észrevételeit feljegyeztük, és elkötelezettek vagyunk abban, hogy folyamatosan fejlődjünk.
Őszintén reméljük, hogy a jövőben lehetőségünk lesz újra vendégül látni Önöket.
Üdvözlettel,
Heier Márk
Front Office Manager
Ildikó, 2025. június 11. szerda, 3.50 / 5
Superior szoba terasszal
2 éjszakát töltött itt
Főldszinti szoba kicsit dohos szagú volt a türülköző száritó csak fütésnél működik 1nap alatt a fürdő ruha és a tűrülközök nem száradnak meg kitenni nem lehetett mert nem sűtött oda a nap a személyzett szuper volt és az ételek is üdv Dobai Kerekes Ildi
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2025. június 17. kedd
2025. június 17. kedd
Kedves Ildikó!
Ezúton is köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Nagyra értékeljük visszajelzését, mely segít bennünket szolgáltatásaink folyamatos fejlesztésében. Amennyiben legközelebb ismét nálunk tartózkodik, kérjük, szíveskedjen jelezni felénk, hogy lehetőség szerint mihamarabb segítséget nyújthassunk az esetleges kellemetlenségek elhárításában. Örömünkre szolgál, hogy személyzetünk és ételkínálatunk elnyerte tetszését, és bízunk benne, hogy hamarosan ismét vendégül láthatjuk Önt.
Üdvözlettel:
Heier Márk
Front Office Manager
Ezúton is köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Nagyra értékeljük visszajelzését, mely segít bennünket szolgáltatásaink folyamatos fejlesztésében. Amennyiben legközelebb ismét nálunk tartózkodik, kérjük, szíveskedjen jelezni felénk, hogy lehetőség szerint mihamarabb segítséget nyújthassunk az esetleges kellemetlenségek elhárításában. Örömünkre szolgál, hogy személyzetünk és ételkínálatunk elnyerte tetszését, és bízunk benne, hogy hamarosan ismét vendégül láthatjuk Önt.
Üdvözlettel:
Heier Márk
Front Office Manager
Ferencné, 2025. június 07. szombat, 5.00 / 5
Idősebb pár
Superior szoba erkély nélkül
3 éjszakát töltött itt
Minden rendben volt
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2025. június 12. csütörtök
2025. június 12. csütörtök
Kedves Vendégünk!
Köszönjük szépen a visszajelzést, örömmel halljuk, hogy mindennel elégedettek voltak!
Reméljük, hamarosan újra vendégeink között köszönthetjük Önöket.
Üdvözlettel:
Heier Márk
Front Office Manager
Köszönjük szépen a visszajelzést, örömmel halljuk, hogy mindennel elégedettek voltak!
Reméljük, hamarosan újra vendégeink között köszönthetjük Önöket.
Üdvözlettel:
Heier Márk
Front Office Manager
2025. május 29. csütörtök, 4.00 / 5
Idősebb pár
Superior szoba terasszal
3 éjszakát töltött itt
A szoba és a fürdő egy kissé hideg volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2025. május 30. péntek
2025. május 30. péntek
Kedves Vendégünk!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk értékelését.
Sajnálattal olvastuk, hogy hidegnek találták szobájukat.
Bízunk benne, hogy ettől függetlenül kellemes pihenésben volt részük és hamarosan ismét ellátogatnak hozzánk.
Üdvözlettel:
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük, hogy megosztotta velünk értékelését.
Sajnálattal olvastuk, hogy hidegnek találták szobájukat.
Bízunk benne, hogy ettől függetlenül kellemes pihenésben volt részük és hamarosan ismét ellátogatnak hozzánk.
Üdvözlettel:
Heier Márk,
Recepció vezető
Svantner Péterné , 2025. május 25. vasárnap, 5.00 / 5
Egyéni utazó
Superior szoba erkélyes
1 éjszakát töltött itt
"Remek nap"
Szép helyen van a szálloda. Nagyon kedves a személyzet. Finomak az ételek. A szobák kényelmesek és tiszták.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2025. május 26. hétfő
2025. május 26. hétfő
Kedves Svantner Péterné!
Nagyon szépen köszönjük, hogy maximális pontszámmal értékelt minket.
Örömmel olvastuk, hogy éttermünk kínálata megfelelt elvárásaiknak valamint, hogy szobájukat kényelmesnek és tisztának találták.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Nagyon szépen köszönjük, hogy maximális pontszámmal értékelt minket.
Örömmel olvastuk, hogy éttermünk kínálata megfelelt elvárásaiknak valamint, hogy szobájukat kényelmesnek és tisztának találták.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Fülöp Sándor, 2025. május 02. péntek, 4.62 / 5
Egyéni utazó
Családi superior lakosztály erkély nélkül
3 éjszakát töltött itt
"Remek három nap volt."
Az ételek különösen ízletesen voltak el készítve, és elégséges volt. Amit hiányoltam, a külső medence nem lett volna rossz ha be let volna üzemelve, és már a napernyők is hiányoztak, de ez csak egy megjegyzés, szívesen újra fel keressük önöket, egy nyugdíjas kedvező árért. Tisztelettel.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2025. május 05. hétfő
2025. május 05. hétfő
Kedves Sándor!
Köszönjük szépen, hogy értékelte szállodánkat.
Igazán örülünk, hogy elégedettek voltak éttermünk kínálatával.
Külső medencénk és a napernyők szezonálisan, a jó idő tartós beköszöntével válnak elérhetővé. Bár most néhány napra már megérkezett a kellemes napsütés, az előrejelzések szerint még várhatóak lehűlések, ezért fokozatosan, időjárásfüggően állítjuk üzembe a kültéri szolgáltatásainkat.
Nagy szeretettel várjuk vissza Önöket legközelebb is.
Üdvözlettel:
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük szépen, hogy értékelte szállodánkat.
Igazán örülünk, hogy elégedettek voltak éttermünk kínálatával.
Külső medencénk és a napernyők szezonálisan, a jó idő tartós beköszöntével válnak elérhetővé. Bár most néhány napra már megérkezett a kellemes napsütés, az előrejelzések szerint még várhatóak lehűlések, ezért fokozatosan, időjárásfüggően állítjuk üzembe a kültéri szolgáltatásainkat.
Nagy szeretettel várjuk vissza Önöket legközelebb is.
Üdvözlettel:
Heier Márk,
Recepció vezető
Szatmáriné Dorogi Ibolya Éva, 2025. április 10. csütörtök, 4.88 / 5
Idősebb pár
Standard Szoba
2 éjszakát töltött itt
mi teraszos szobába voltunk azzal semmi kifogás nem volt .de a teraszra több gondot kellene forditani, nagyon szemetes gazos volt stb.kár érte .nagyon finomak voltak a kaják.mi már többször voltunk a hotelben .igy tovább.köszönettel.Szatmáriné Dorogi Ibolya Éva.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2025. április 11. péntek
2025. április 11. péntek
Kedves Ibolya!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk értékelését.
Igazán örülünk, hogy visszatérő vendégként ismét elégedettek voltak éttermünk kínálatával.
A terasszal kapcsolatos észrevételét továbbítjuk housekeeping munkatársaink felé, hogy a jövőben nagyobb figyelmet fordítsanak erre a területre is.
Reméljük, hamarosan ismét Vendégeink között köszönthetjük Önöket.
Üdvözlettel:
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük, hogy megosztotta velünk értékelését.
Igazán örülünk, hogy visszatérő vendégként ismét elégedettek voltak éttermünk kínálatával.
A terasszal kapcsolatos észrevételét továbbítjuk housekeeping munkatársaink felé, hogy a jövőben nagyobb figyelmet fordítsanak erre a területre is.
Reméljük, hamarosan ismét Vendégeink között köszönthetjük Önöket.
Üdvözlettel:
Heier Márk,
Recepció vezető
Imréné, 2025. április 06. vasárnap, 5.00 / 5
Idősebb pár
Akadálymentesített superior szoba
3 éjszakát töltött itt
Mindennel elégetek voltunk. Csak ajánlani tudom.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2025. április 07. hétfő
2025. április 07. hétfő
Kedves Imréné!
Köszönjük szépen a kiváló értékelést.
Örömmel olvastuk, hogy minden szolgáltatásunkkal elégedettek voltak.
Sokat jelent számunkra ajánlása, és nagy szeretettel várjuk vissza legközelebb is.
Üdvözlettel:
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük szépen a kiváló értékelést.
Örömmel olvastuk, hogy minden szolgáltatásunkkal elégedettek voltak.
Sokat jelent számunkra ajánlása, és nagy szeretettel várjuk vissza legközelebb is.
Üdvözlettel:
Heier Márk,
Recepció vezető
Dobos Sándor, 2025. április 01. kedd, 5.00 / 5
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
"Remek hely a pihenésre."
Minden rendben volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2025. április 02. szerda
2025. április 02. szerda
Kedves Sándor!
Köszönjük szépen, hogy maximális pontszámmal értékelte szállodánkat.
Igazán örülünk, hogy minden szolgáltatásunkkal elégedett volt.
Reméljük, legközelebb is minket választ.
Üdvözlettel:
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük szépen, hogy maximális pontszámmal értékelte szállodánkat.
Igazán örülünk, hogy minden szolgáltatásunkkal elégedett volt.
Reméljük, legközelebb is minket választ.
Üdvözlettel:
Heier Márk,
Recepció vezető
Lévai Sándor, 2025. március 29. szombat, 5.00 / 5
Idősebb pár
Akadálymentesített superior szoba
4 éjszakát töltött itt
"Évszaktól független felüdülés és nyaralás."
A szobánk mérete és felszereltsége várakozásainkat messze felülmúlta. Az éttermi kínálat is bőséges volt mennyiségileg és választékban egyaránt, s az ott tevékenykedő személyzet mindegyike nagyon gyors és gondos volt, s kedvességüket emelte kedves, mosolygós viselkedésük. A foglalásunk szerinti, meghirdetett menüválasztékos ebédet csak egyszer kaptunk és kellemes meglepetésünkre két alkalommal svédasztalos módon választhattunk ebédet, amit örömmel fogadtunk. A wellness részleg is minden szempontból remek volt, igazán felüdülhettünk. Nagyon kedvező és pozitív volt a hosszú, napi nyitva-tartás is.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2025. március 31. hétfő
2025. március 31. hétfő
Kedves Sándor!
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk részletes értékelését.
Örömünkre szolgál, hogy szállodánk minden tekintetben felülmúlta várakozásaikat, és kellemes élményekkel gazdagodtak nálunk. Különösen jólesik dicsérete a szobák méretével és felszereltségével kapcsolatban, hiszen célunk, hogy vendégeink a lehető legnagyobb kényelemben tölthessék pihenésüket. Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkat illetően valamint, hogy éttermünk kínálata is elnyerte tetszésüket.
Nagy szeretettel várjuk vissza Önöket egy újabb emlékezetes pihenésre.
Üdvözlettel:
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk részletes értékelését.
Örömünkre szolgál, hogy szállodánk minden tekintetben felülmúlta várakozásaikat, és kellemes élményekkel gazdagodtak nálunk. Különösen jólesik dicsérete a szobák méretével és felszereltségével kapcsolatban, hiszen célunk, hogy vendégeink a lehető legnagyobb kényelemben tölthessék pihenésüket. Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkat illetően valamint, hogy éttermünk kínálata is elnyerte tetszésüket.
Nagy szeretettel várjuk vissza Önöket egy újabb emlékezetes pihenésre.
Üdvözlettel:
Heier Márk,
Recepció vezető
Tóth Koloman, 2025. március 16. vasárnap, 5.00 / 5
Egyéni utazó
Superior szoba erkélyes
4 éjszakát töltött itt
"Nagyon jól éreztük magunkat "
Mindennel megvoltunk elégedve.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2025. március 17. hétfő
2025. március 17. hétfő
Kedves Vendégünk!
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk pozitív visszajelzését.
Igazán örülünk, hogy teljes mértékben elégedettek voltak szolgáltatásainkkal.
Alig várjuk, hogy ismét Vendégeink között köszönthessük Önöket.
Üdvözlettel:
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk pozitív visszajelzését.
Igazán örülünk, hogy teljes mértékben elégedettek voltak szolgáltatásainkkal.
Alig várjuk, hogy ismét Vendégeink között köszönthessük Önöket.
Üdvözlettel:
Heier Márk,
Recepció vezető
2025. március 07. péntek, 4.88 / 5
Idősebb pár
Akadálymentesített superior szoba
2 éjszakát töltött itt
"Hétköznapi pihi"
Nagyon tetszett hogy 11-ig nyitva volt a wellness. Mosolygós kiszolgálás.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2025. március 10. hétfő
2025. március 10. hétfő
Kedves Vendégünk!
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Örömünkre szolgál, hogy élvezték a wellness részleg hosszú nyitva tartását.
Nagy szeretettel várjuk vissza Önöket legközelebb is.
Üdvözlettel:
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Örömünkre szolgál, hogy élvezték a wellness részleg hosszú nyitva tartását.
Nagy szeretettel várjuk vissza Önöket legközelebb is.
Üdvözlettel:
Heier Márk,
Recepció vezető
Ibolya, 2025. február 02. vasárnap, 5.00 / 5
Idősebb pár
Akadálymentesített superior szoba
5 éjszakát töltött itt
"Remek kikapcsolódás a Royal Hotel Visegrádban !"
Az elhelyezés számunkra kellemes meglepetés volt, mert szobát foglaltunk és apartmant kaptunk - szobaárban. Az ételek finomak, a választék bőséges, még a vegetáriánus vendégekre és a reformtáplálkozás híveire is gondolnak. A személyzet készséges és udvarias, a széfben a hibás elemet percek alatt kicserélték. A wellnes részleg kínálata megfelelő, viszont érdemes lenne több órát kihelyezni, hogy az ott tartózkodást figyelni tudjuk. Sokat pihentünk, lazítottunk - nagyon jól éreztünk magunkat. Mindenkinek ajánljuk! Ide még visszatérünk!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2025. február 03. hétfő
2025. február 03. hétfő
Kedves Ibolya!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk élményeit.
Nagy öröm számunkra, hogy kellemes meglepetés érte Önöket a szobafoglalás kapcsán, és hogy elégedettek voltak mind az ételek választékával, mind pedig a személyzet kedvességével.
Nagyra értékeljük észrevételét a wellness részleg óráival kapcsolatban ? ezt mindenképpen továbbítjuk az illetékes kollégáknak, hogy vendégeink kényelmét még jobban szolgálhassuk.
Örülünk, hogy pihentető és kellemes pihenésben volt részük.
Sokat jelent számunkra ajánlása és alig várjuk, hogy ismét ellátogassanak hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük, hogy megosztotta velünk élményeit.
Nagy öröm számunkra, hogy kellemes meglepetés érte Önöket a szobafoglalás kapcsán, és hogy elégedettek voltak mind az ételek választékával, mind pedig a személyzet kedvességével.
Nagyra értékeljük észrevételét a wellness részleg óráival kapcsolatban ? ezt mindenképpen továbbítjuk az illetékes kollégáknak, hogy vendégeink kényelmét még jobban szolgálhassuk.
Örülünk, hogy pihentető és kellemes pihenésben volt részük.
Sokat jelent számunkra ajánlása és alig várjuk, hogy ismét ellátogassanak hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Hajnalka , 2024. október 24. csütörtök, 4.88 / 5
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
3 éjszakát töltött itt
"Kikapcsolódás a Royal Club Hotelban"
Nagyon szép és aktív három napot töltöttünk itt. A személyzet, az étkezés és a tisztaság kiváló. A szálló elhelyezkedése, parkolási lehetőség az elvárásainknak tökéletesen megfelelt. A Wellness részlegen a medence vízhőmérséklete alacsony volt számomra, egyébként nagyban hozzájárult a részleg a túrázás utáni rehabilitációhoz :-) Az internetkapcsolat nem volt tökéletes, de mivel túrázni és pihenni mentünk, ezért nem okozott különösebb gondot. Jó szívvel tudom ajánlani a szállást.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. október 28. hétfő
2024. október 28. hétfő
Kedves Hajnalka! Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére. Örömmel tölt el minket, hogy kellemes három napot töltöttek nálunk, amelyhez személyzetünk, éttermünk kínálata és a tisztaság is hozzájárult. A wellness részlegen a hidegvizes medence hőmérséklete automatikusan 26-28 fokra, a melegvizes medence 32-36 fokra van állítva, amelyek általában a felső határt érik el, sajnáljuk, hogy nem találták elég kellemesnek. Hálásak vagyunk az ajánlásért és nagy szeretettel várjuk vissza Önöket. Üdvözlettel, Heier Márk, Recepció vezető
Éva, 2024. szeptember 29. vasárnap, 4.57 / 5
Idősebb pár
Akadálymentesített superior szoba
5 éjszakát töltött itt
"szépvolt jo volt aprobb hibával"
a welnes részlegben a viz hőmérséklet nem a kiirt 32-36 fok volt vagyis hideg volt a viz ezért alig használtuk
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2024. szeptember 30. hétfő
2024. szeptember 30. hétfő
Kedves Éva!
Köszönjük szépen az értékelést.
Szeretnénk biztosítani Önöket, hogy rendszeresen ellenőrizzük a víz hőmérsékletét, amely mindig eléri a kiírt 32-36 fokot. Sajnáljuk, hogy nem találták elég kellemesnek.
Bízunk benne, hogy összességében kellemes pihenésben volt részük és hamarosan ismét ellátogatnak hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük szépen az értékelést.
Szeretnénk biztosítani Önöket, hogy rendszeresen ellenőrizzük a víz hőmérsékletét, amely mindig eléri a kiírt 32-36 fokot. Sajnáljuk, hogy nem találták elég kellemesnek.
Bízunk benne, hogy összességében kellemes pihenésben volt részük és hamarosan ismét ellátogatnak hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Dezsone, 2024. szeptember 17. kedd, 5.00 / 5
Idősebb pár
Akadálymentesített superior szoba
3 éjszakát töltött itt
"Nagyon jó hétvége a Hotelben"
Minden nagyon tetszett,kényelmes,jól megközelíthető és szép helyen van.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2024. szeptember 23. hétfő
2024. szeptember 23. hétfő
Kedves Dezsőné!
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Örömünkre szolgál, hogy kellemes pihenésben volt része és, hogy kényelmesnek találta szobáját. A szép környezet rendkívül fontos számunkra, és örülünk, hogy ezzel Ön is elégedett volt.
Sok szeretettel várjuk vissza legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Örömünkre szolgál, hogy kellemes pihenésben volt része és, hogy kényelmesnek találta szobáját. A szép környezet rendkívül fontos számunkra, és örülünk, hogy ezzel Ön is elégedett volt.
Sok szeretettel várjuk vissza legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Péter, 2024. augusztus 15. csütörtök, 4.25 / 5
Fiatal pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
"Nagyszerű hétvége a Royal Club Hotelben"
Igényes kivitelezésű, kellemes, tágas, nemzetközi színvonalú szobák és folyosók, a személyzet barátságos és kedves, nagyon jó elhelyezkedésű hotel. Visegrád maga is kellemes meglepetés, nagy rendezett és festői szépségű település. A svédasztal viszont nem túl bőséges, ha valami elfogy, akkor lassan pótolják vagy nem is pótolják, mentes ételek választéka szerény.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2024. augusztus 16. péntek
2024. augusztus 16. péntek
Kedves Péter!
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk véleményét.
Örömmel halljuk, hogy elégedett volt a szobák és folyosók igényes kivitelezésével, valamint személyzetünk barátságos hozzáállásával. Nagy öröm számunkra, hogy Visegrád szépsége és elhelyezkedésünk is hozzájárult az élményéhez.
A svédasztal kínálatával kapcsolatos észrevételeit köszönettel fogadjuk. Elnézést kérünk, ha az ételek pótlása lassabb volt a vártnál, és ha a mentes ételek választéka nem volt elégséges. Igyekszünk ezeken a területeken is javítani, hogy a jövőben még magasabb színvonalú szolgáltatást nyújthassunk.
Nagyon reméljük, hogy a jövőben ismét vendégeink között üdvözölhetjük Önt.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk véleményét.
Örömmel halljuk, hogy elégedett volt a szobák és folyosók igényes kivitelezésével, valamint személyzetünk barátságos hozzáállásával. Nagy öröm számunkra, hogy Visegrád szépsége és elhelyezkedésünk is hozzájárult az élményéhez.
A svédasztal kínálatával kapcsolatos észrevételeit köszönettel fogadjuk. Elnézést kérünk, ha az ételek pótlása lassabb volt a vártnál, és ha a mentes ételek választéka nem volt elégséges. Igyekszünk ezeken a területeken is javítani, hogy a jövőben még magasabb színvonalú szolgáltatást nyújthassunk.
Nagyon reméljük, hogy a jövőben ismét vendégeink között üdvözölhetjük Önt.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Zsolt , 2024. augusztus 08. csütörtök, 4.50 / 5
Idősebb pár
Superior szoba terasszal
2 éjszakát töltött itt
"Visegrádi hosszú hétvége "
Tetszett hogy este tizenegyig nyitva tartott a wellness részleg. Illetve a külön felnőtt wellness részt is jó ötletnek értékeltük.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. augusztus 09. péntek
2024. augusztus 09. péntek
Kedves Zsolt!
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta értékelését.
Örömünkre szolgál, hogy élvezték a felnőtt wellness részleget és, hogy külön örültek a hosszú nyitva tartásnak.
Nagy szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
Heier Márk
Recepció vezető
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta értékelését.
Örömünkre szolgál, hogy élvezték a felnőtt wellness részleget és, hogy külön örültek a hosszú nyitva tartásnak.
Nagy szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
Heier Márk
Recepció vezető
Zoltán , 2024. július 14. vasárnap, 4.25 / 5
Fiatal pár
Superior szoba terasszal
2 éjszakát töltött itt
"Szuper hétvége"
Kettő negatívumot tudnék megemlíteni! Érkezésünkkór az amúgy szèp viràgos kertben óriàsi gaz ékeskedett! Ez nem tesz jó benyomàst a vendégek érkezésekor! Màsik pedig amit màr én is olvastam indulàsunk elött a hozzàszólàsokban, hogy reggeli közben az idősebb hölgy aki tölti fel az ételeket nagyon koszos ruhàban végezte mindezt! Ezen a két negatîvumon lehet javítani! Amúgy tisztasàg volt mindenhol, szobàk szuperek, dolgozók kedvesek!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2024. július 18. csütörtök
2024. július 18. csütörtök
Kedves Zoltán!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Örülünk, hogy szállodánk tisztasága és a szobák kényelme megfelelt elvárásainak.
Nagyra értékeljük építő jellegű kritikáit is, melyekből tanulhatunk és fejlődhetünk.
Sajnáljuk, hogy a kertet gondozatlannak találta. Megértjük, hogy ez nem keltett kellemes első benyomást érkezéskor, így igyekszünk nagyobb figyelmet fordítani erre a területre.
Rendkívül komolyan vesszük a higiéniai előírásokat, így elnézést kérünk, amennyiben Ön máshogy tapasztalta. Az ételek feltöltésével megbízott kollégának minden esetben tiszta munkaruhát kell viselnie, és gondoskodunk róla, hogy ez a jövőben így is legyen.
Köszönjük, hogy felhívta a figyelmünket ezekre a problémákra. Igyekszünk minél hamarabb javítani az észrevételeken, hogy minden vendégünk számára a lehető legjobb élményt nyújthassuk.
Reméljük, hogy hamarosan ismét Vendégeink között köszönthetjük.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Örülünk, hogy szállodánk tisztasága és a szobák kényelme megfelelt elvárásainak.
Nagyra értékeljük építő jellegű kritikáit is, melyekből tanulhatunk és fejlődhetünk.
Sajnáljuk, hogy a kertet gondozatlannak találta. Megértjük, hogy ez nem keltett kellemes első benyomást érkezéskor, így igyekszünk nagyobb figyelmet fordítani erre a területre.
Rendkívül komolyan vesszük a higiéniai előírásokat, így elnézést kérünk, amennyiben Ön máshogy tapasztalta. Az ételek feltöltésével megbízott kollégának minden esetben tiszta munkaruhát kell viselnie, és gondoskodunk róla, hogy ez a jövőben így is legyen.
Köszönjük, hogy felhívta a figyelmünket ezekre a problémákra. Igyekszünk minél hamarabb javítani az észrevételeken, hogy minden vendégünk számára a lehető legjobb élményt nyújthassuk.
Reméljük, hogy hamarosan ismét Vendégeink között köszönthetjük.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Györgyné, 2024. július 01. hétfő, 4.25 / 5
Fiatal pár
Superior szoba erkélyes
4 éjszakát töltött itt
"Jól éreztük magunkat, még visszatértünk."
4 éjszakát töltöltöttünk a szállodában. Szoba tágas, kényelmesen berendezett , az erkély is jó célt szolgált. Wellnesst is jól ki tudtuk használni. A szálloda minden személyzete kedves és figyelmes .Reggeli, ebéd, vacsora nagyon finom és változatos volt minden nap.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. július 04. csütörtök
2024. július 04. csütörtök
Kedves Györgyné!
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk véleményét.
Örömmel olvastuk, hogy szobájuk elnyerte tetszésüket és, hogy külön értékelték a hozzátartozó erkélyt. Örülünk továbbá, hogy wellness részlegünk is megfelelt elvárásaiknak és, hogy elégedettek voltak éttermünk kínálatával.
Nagy szeretettel várjuk vissza Önöket legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk véleményét.
Örömmel olvastuk, hogy szobájuk elnyerte tetszésüket és, hogy külön értékelték a hozzátartozó erkélyt. Örülünk továbbá, hogy wellness részlegünk is megfelelt elvárásaiknak és, hogy elégedettek voltak éttermünk kínálatával.
Nagy szeretettel várjuk vissza Önöket legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Rita, 2024. június 29. szombat, 5.00 / 5
Kisgyerekes család
Superior szoba erkélyes
5 éjszakát töltött itt
"Egy remek 5 nap unokával a Royal Club Hotelben"
A 10 éves lány unokámmal jártunk Önöknél már nem előszőr és nagyon meg voltunk elégedve. Nagyon kedvesek a munkatársak, szuper a szoba a wellness és a konyhájuk is isteni. Jövünk máskor is. Csak így tovább! Köszönettel és üdvözlettel, Cserdiék
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. július 01. hétfő
2024. július 01. hétfő
Kedves Rita!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Örömmel olvastuk, hogy elégedettek voltak szobájukkal és, hogy isteninek találták éttermünk ételeit. Nagyra értékeljük a kedves szavakat személyzetünket illetően is.
Bízunk benne, hogy hamarosan visszatérnek hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Örömmel olvastuk, hogy elégedettek voltak szobájukkal és, hogy isteninek találták éttermünk ételeit. Nagyra értékeljük a kedves szavakat személyzetünket illetően is.
Bízunk benne, hogy hamarosan visszatérnek hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Dr Csízi Zoltán, 2024. június 21. péntek, 4.88 / 5
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
7 éjszakát töltött itt
"Remek hétvége Visegrádon."
A hotel elhelyezkedése kiváló,a kilátás a szobából jónak mondható/sajnos a Duna nem látszik/.A személyzet kedves segítőkész,az éttermi személyzetnek csillagos ötös.A kényelem és a tisztaság kifogástalan.Az ételek bősőgesek,ízviláguk nagyszerű.A wellnes pihentető.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2024. június 24. hétfő
2024. június 24. hétfő
Kedves Zoltán!
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkat illetően valamint, hogy kifogástalan tisztaság fogadta. Örülünk továbbá, hogy éttermünk kínálata és wellness részlegünk szolgáltatásai is megfeleltek elvárásainak.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkat illetően valamint, hogy kifogástalan tisztaság fogadta. Örülünk továbbá, hogy éttermünk kínálata és wellness részlegünk szolgáltatásai is megfeleltek elvárásainak.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Gizella, 2024. június 14. péntek, 5.00 / 5
Baráti társaságok
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
"Remek kikapcsolódás, jó pihenési lehetőség "
Rendkívül udvarias volt a személyzet, segítőkészek mosolyogva kommunikáltak, a környezete szép gondozott.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. június 18. kedd
2024. június 18. kedd
Kedves Gizella!
Hálásan köszönjük a pozitív visszajelzést.
Nagy örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkat illetően és, hogy szállodánk környezete elnyerte tetszését.
Sok szeretettel várjuk vissza legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Hálásan köszönjük a pozitív visszajelzést.
Nagy örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkat illetően és, hogy szállodánk környezete elnyerte tetszését.
Sok szeretettel várjuk vissza legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Béla, 2024. június 13. csütörtök, 4.62 / 5
Idősebb pár
Akadálymentesített superior szoba
3 éjszakát töltött itt
"Nyár eleji nyugdíjas 3 napos pihenés."
A wellness rész, rossz időben, a szobaszámhoz mérten nagyon kicsi, de dicsérni tudom a szaunákat. Jó lenne az italkínálatott árakkal láthatnák a vendégek rendelés előtt. Egyéni gondunk, a mozgáslorlátozott szobában, szükség lenne egy vízösszehúzó eszközre, vagy felmosó fára, mert elterül a víz zuhanyzáskor.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. június 18. kedd
2024. június 18. kedd
Kedves Béla!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Sajnáljuk, hogy wellness részlegünket kicsinek találta, ugyanakkor örülünk, hogy a szaunák elnyerték tetszését. Nagyra értékeljük javaslatait a mozgáskorlátozott szobával kapcsolatban, mielőbb megvizsgáljuk lehetőségeinket a kényelmesebb tartózkodás érdekében.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Sajnáljuk, hogy wellness részlegünket kicsinek találta, ugyanakkor örülünk, hogy a szaunák elnyerték tetszését. Nagyra értékeljük javaslatait a mozgáskorlátozott szobával kapcsolatban, mielőbb megvizsgáljuk lehetőségeinket a kényelmesebb tartózkodás érdekében.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Emília, 2024. június 13. csütörtök, 5.00 / 5
Idősebb pár
Superior szoba erkély nélkül
3 éjszakát töltött itt
"Szuper napok Visegrádon!"
Elegáns, kényelmes szállás, udvarias kiszolgálás.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. június 18. kedd
2024. június 18. kedd
Kedves Emília!
Köszönjük, hogy maximális pontszámmal értékelte szállodánkat.
Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkat illetően valamint, hogy az elegáns és kényelmes környezet hozzájárult a kellemes pihenéshez.
Alig várjuk, hogy ismét Vendégeink között köszönthessük Önt.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük, hogy maximális pontszámmal értékelte szállodánkat.
Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkat illetően valamint, hogy az elegáns és kényelmes környezet hozzájárult a kellemes pihenéshez.
Alig várjuk, hogy ismét Vendégeink között köszönthessük Önt.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Szatmáriné Dorogi Ibolya Éva, 2024. június 01. szombat, 4.00 / 5
Idősebb pár
Akadálymentesített superior szoba
3 éjszakát töltött itt
"Royal Club Hotel"
mi már azt hiszem hogy 4 szer voltunk már önöknél de az előző szállásokkal nagyon meg voltunk elégedve de most sajnos a földszinten kaptunk szállást szobát de minden éjszaka bogarak jöttek be, ki kellett nyitni az ablakot mert meleg volt.a földszinti terasz alig használható elég gazos és szemetes volt minden mással az ételekkel a wellnessel meg voltunk elégedve.köszönjük szépen.Szatmáriné Dorogi Ibolya Éva.szeretnék nyeremény játékon részt venni.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. június 05. szerda
2024. június 05. szerda
Kedves Ibolya!
Köszönjük szépen, hogy ismételten minket választottak.
Sajnáljuk, hogy a szoba nem nyerte el a tetszésüket ez alkalommal. Örömmel olvastuk, hogy az ételek és a wellness szolgáltatások hozzájárultak a kellemes pihenéshez.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük szépen, hogy ismételten minket választottak.
Sajnáljuk, hogy a szoba nem nyerte el a tetszésüket ez alkalommal. Örömmel olvastuk, hogy az ételek és a wellness szolgáltatások hozzájárultak a kellemes pihenéshez.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Fekecs Győző, 2024. május 31. péntek, 4.62 / 5
Idősebb pár
Standard Szoba
3 éjszakát töltött itt
"3 éjszaka a Royálban"
Az erkélyen a tetőtérben gyíkok bogarak mászkáltak. Gazos volt az erkélykörül a föld. Azt is kellene kapálni igaz lentről nem látszik. Amúgy jól éreztük magunkat. A Dani nevezetú pincérnek nagyon köszi a kedves kiszolgálást.Adjak át neki üdvözletünket. Sok sikert kívánunk neki az életben.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. június 02. vasárnap
2024. június 02. vasárnap
Kedves Győző!
Hálásak vagyunk, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Örömmel olvastuk, hogy összességében jól érezték magukat szállodánkban. Mindenképpen átadjuk Daninak üdvözletét és a jó kívánságokat.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét ellátogatnak szállodánkba.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Hálásak vagyunk, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Örömmel olvastuk, hogy összességében jól érezték magukat szállodánkban. Mindenképpen átadjuk Daninak üdvözletét és a jó kívánságokat.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét ellátogatnak szállodánkba.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Németh Péter, 2024. május 24. péntek, 5.00 / 5
Idősebb pár
Akadálymentesített superior szoba
3 éjszakát töltött itt
"Felejthetetlen kikapcsolódás a Royal Club Hotelben"
A személyzet nagyon barátságos, udvarias, szolgálatkész. Az ételek fantasztikusan finomak. A szoba tiszta, tágas, jól felszerelt, kényelmes. Mindenkinek csak ajánlani tudom.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. május 27. hétfő
2024. május 27. hétfő
Kedves Péter!
Hálásan köszönjük, hogy maximális pontszámmal értékelte szállodánkat.
Örömünkre szolgál, hogy elégedett volt személyzetünk profizmusával és, hogy az ételeket fantasztikusnak találta. Igazán örülünk továbbá, hogy szobája is megfelelt elvárásainak.
Sokat jelent számunkra ajánlása és alig várjuk, hogy ismét Vendégeink között köszönthessük Önt.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Hálásan köszönjük, hogy maximális pontszámmal értékelte szállodánkat.
Örömünkre szolgál, hogy elégedett volt személyzetünk profizmusával és, hogy az ételeket fantasztikusnak találta. Igazán örülünk továbbá, hogy szobája is megfelelt elvárásainak.
Sokat jelent számunkra ajánlása és alig várjuk, hogy ismét Vendégeink között köszönthessük Önt.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Csabáné, 2024. május 22. szerda, 4.38 / 5
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
"Nagyon jó hétvége volt."
A vacsoránál szűk volt a kínálat.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. május 27. hétfő
2024. május 27. hétfő
Kedves Csabábé!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét.
Sajnáljuk, hogy éttermünk kínálata nem felelt meg elvárásainak.
Bízunk benne, hogy összességében kellemes pihenésben volt része és hamarosan visszatér hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét.
Sajnáljuk, hogy éttermünk kínálata nem felelt meg elvárásainak.
Bízunk benne, hogy összességében kellemes pihenésben volt része és hamarosan visszatér hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Lajos Tiborné, 2024. május 04. szombat, 5.00 / 5
Idősebb pár
Superior szoba erkély nélkül
3 éjszakát töltött itt
"Élményekkel gazdag pár napot töltöttünk a Hotelben."
A személyzet figyelmessége, udvariassága és segítőkészsége kiváló volt. Az ételek minősége és mennyisége, valamint a szobák felszereltsége, tágassága tökéletes.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. május 06. hétfő
2024. május 06. hétfő
Kedves Lajos Tiborné!
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkat illetőn. Örülünk továbbá, hogy elégedett volt az ételek minőségével és mennyiségével egyaránt, valamint, hogy tökéletesnek találta szobáját is.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkat illetőn. Örülünk továbbá, hogy elégedett volt az ételek minőségével és mennyiségével egyaránt, valamint, hogy tökéletesnek találta szobáját is.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Csilla, 2024. április 27. szombat, 4.62 / 5
Idősebb pár
Superior szoba terasszal
4 éjszakát töltött itt
"Royal Club Hotel"
Nagyon kedves a személyzet,az étel finom,de a vacsora sokszor elhűlt. Viszont mindig mindent precízen és gyorsan pótolták, köszönjük. A wellness nagyon kellemes,csak hiányzik a merülő medence,vagy dézsa a szaunához. A szobák tágasak,kényelmesek ,szépek, de a zuhanyfej nagyon pici ( hajmosásnál alig lehet kimosni a habot). Összességében nagyon kellemes volt az ott tartózkodás.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2024. április 29. hétfő
2024. április 29. hétfő
Kedves Csilla!
Köszönjük szépen visszajelzését tartózkodását illetően.
Örömmel olvastuk kedves szavait személyzetünket illetően és, hogy összességében kellemes pihenésben volt része. Örülünk, hogy elégedett volt a vacsora kínálatával és, hogy szobáink elnyerték tetszését.
Wellness részlegünkkel kapcsolatos javaslatait továbbítjuk a vezetőség számára és megfontoljuk későbbi fejlesztések során. Sajnáljuk, hogy a zuhanyfejet kicsinek találta.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét Vendégeink között köszönthetjük.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük szépen visszajelzését tartózkodását illetően.
Örömmel olvastuk kedves szavait személyzetünket illetően és, hogy összességében kellemes pihenésben volt része. Örülünk, hogy elégedett volt a vacsora kínálatával és, hogy szobáink elnyerték tetszését.
Wellness részlegünkkel kapcsolatos javaslatait továbbítjuk a vezetőség számára és megfontoljuk későbbi fejlesztések során. Sajnáljuk, hogy a zuhanyfejet kicsinek találta.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét Vendégeink között köszönthetjük.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. április 16. kedd, 3.88 / 5
Idősebb pár
Superior szoba terasszal
4 éjszakát töltött itt
"Royal Club Hotel"
Nagyon meleg volt a szobában /24-25 fok között/. A recepciós azt mondta, hogy központilag még nincs átállítva. Ezt nehezen viseltük. Földszint révén a nyitott ajtó nem a legjobb.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. április 17. szerda
2024. április 17. szerda
Kedves Vendégünk!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk értékelését.
Elnézést kérünk, amennyiben a kelleténél melegebb volt szobájuk. Sajnos, ahogy a recepción is mondták, az átmeneti időszakokban rendszerünk még nincs átállítva fűtési módról hűtésre, így tavasszal és ősszel nem tudjuk a szélsőséges hőingadozásokat lekezelni. Igyekszünk minden egyéb eszközt bevetni a szobák hőmérsékletének csökkentésére és nagyra értékeljük megértésüket ezzel kapcsolatban.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét ellátogatnak hozzánk, mely során tökéletes pihenésben lesz részük.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük, hogy megosztotta velünk értékelését.
Elnézést kérünk, amennyiben a kelleténél melegebb volt szobájuk. Sajnos, ahogy a recepción is mondták, az átmeneti időszakokban rendszerünk még nincs átállítva fűtési módról hűtésre, így tavasszal és ősszel nem tudjuk a szélsőséges hőingadozásokat lekezelni. Igyekszünk minden egyéb eszközt bevetni a szobák hőmérsékletének csökkentésére és nagyra értékeljük megértésüket ezzel kapcsolatban.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét ellátogatnak hozzánk, mely során tökéletes pihenésben lesz részük.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
György, 2024. március 29. péntek, 5.00 / 5
Idősebb pár
Superior szoba erkély nélkül
3 éjszakát töltött itt
"Remek 3 nap Visegrádon."
Minden nagyon szuper volt. Nem tudnék kifogást írni.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. április 01. hétfő
2024. április 01. hétfő
Kedves György!
Hálásan köszönjük, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Igazán örülünk, hogy teljes mértékben elégedett volt szolgáltatásainkkal és kellemes pihenésben volt része.
Szívből reméljük, hogy hamarosan ismét vendégeink között köszönthetjük.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Hálásan köszönjük, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Igazán örülünk, hogy teljes mértékben elégedett volt szolgáltatásainkkal és kellemes pihenésben volt része.
Szívből reméljük, hogy hamarosan ismét vendégeink között köszönthetjük.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Gyula , 2024. március 29. péntek, 5.00 / 5
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
3 éjszakát töltött itt
"Remek 4 napot töltöttünk el!"
A bárban fogyasztott kávé felszolgálásnál hiányoltuk a szalvétát és a vizet ! Kilátás nem volt mert az ablak a kertre nézett.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. április 01. hétfő
2024. április 01. hétfő
Kedves Gyula!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk visszajelzését.
Sajnáljuk, hogy a kávé felszolgálását hiányosnak találta és, hogy a kertre néző szoba nem nyerte el tetszését. Bízunk benne, hogy ezek nem árnyékolták be a nálunk töltött napokat és összességében kellemes pihenésben volt része.
Sok szeretettel várjuk vissza a jövőben is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük, hogy megosztotta velünk visszajelzését.
Sajnáljuk, hogy a kávé felszolgálását hiányosnak találta és, hogy a kertre néző szoba nem nyerte el tetszését. Bízunk benne, hogy ezek nem árnyékolták be a nálunk töltött napokat és összességében kellemes pihenésben volt része.
Sok szeretettel várjuk vissza a jövőben is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Ilona, 2024. március 28. csütörtök, 4.88 / 5
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
"Kellemes hely a Duna parton "
Nagyon tetszett, hogy magasabbak voltak az ágyak. Na meg, hogy kispárnát is kaptunk ! Nagyon kedves és bőséges volt a kiszolgálás, köszönjük!!!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. április 01. hétfő
2024. április 01. hétfő
Kedves Ilona!
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk értékelését.
Örömünkre szolgál, hogy a magasított ágy és a kispárna hozzájárult a pihentető alváshoz. Örülünk továbbá, hogy kedves kiszolgálásban volt része.
Sok szeretettel várjuk vissza legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk értékelését.
Örömünkre szolgál, hogy a magasított ágy és a kispárna hozzájárult a pihentető alváshoz. Örülünk továbbá, hogy kedves kiszolgálásban volt része.
Sok szeretettel várjuk vissza legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Béla, 2024. március 25. hétfő, 5.00 / 5
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
"Kellemes hétvége"
A személyzet kedves,segítőkész. A szoba berendezése, tisztasága elhelyezése kiváló. Az ételek finomak, választékos kínálat. Vegásoknak is.Élő zenés vacsorák igazi meglepetés.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. április 01. hétfő
2024. április 01. hétfő
Kedves Béla!
Köszönjük szépen, hogy maximális pontszámmal értékelt minket.
Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkat illetően valamint, hogy szobája elnyerte tetszését. Igazán örülünk, hogy elégedett volt éttermünk kínálatával, beleértve a vegetáriánus választékot is, és hogy kellemes meglepetésként érte az élő zene.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük szépen, hogy maximális pontszámmal értékelt minket.
Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkat illetően valamint, hogy szobája elnyerte tetszését. Igazán örülünk, hogy elégedett volt éttermünk kínálatával, beleértve a vegetáriánus választékot is, és hogy kellemes meglepetésként érte az élő zene.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Nagy Sándor, 2024. március 22. péntek, 4.71 / 5
Idősebb pár
Családi superior lakosztály erkéllyel
2 éjszakát töltött itt
"mindenkinek ajánlom"
Minden jó volt, a hotel szuper es az ellátás nagyszerű.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2024. március 25. hétfő
2024. március 25. hétfő
Kedves Sándor!
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk értékelését.
Örömmel tölt el minket, hogy elégedett volt az ellátással és örülünk, hogy kellemes pihenésben volt része.
Szívből reméljük, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk értékelését.
Örömmel tölt el minket, hogy elégedett volt az ellátással és örülünk, hogy kellemes pihenésben volt része.
Szívből reméljük, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Judit, 2024. március 17. vasárnap, 4.75 / 5
Egyéni utazó
Superior szoba erkélyes
5 éjszakát töltött itt
"Feltöltődés a Royal-ban "
Minden nagyon tetszett. Egyedül az volt furcsa számomra, hogy az étterem a recepcióval egyben volt. Én egy paraván nal, polcos virágtartóval, elhúzható harmónia fallal, le és elválasztanám ezt a két teret egymástól
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. március 19. kedd
2024. március 19. kedd
Kedves Judit!
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Igazán örülünk, hogy pihenésének minden aspektusával elégedett volt. Nagyra értékeljük ötletét az étterem és a recepció elválasztásával kapcsolatban, melyet megfontolunk későbbi fejlesztéseink során.
Bízunk benne, hogy hamarosan visszatér hozzánk!
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Igazán örülünk, hogy pihenésének minden aspektusával elégedett volt. Nagyra értékeljük ötletét az étterem és a recepció elválasztásával kapcsolatban, melyet megfontolunk későbbi fejlesztéseink során.
Bízunk benne, hogy hamarosan visszatér hozzánk!
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Erzsébet, 2024. március 16. szombat, 4.62 / 5
Egyéni utazó
Superior szoba erkély nélkül
2 éjszakát töltött itt
"Kellemes pihenés március közepén"
Korrekt, udvarias személyzet, átlagosnál jobb ellátás. Tiszta medencék, sauna, gőzkabin. Március közepén voltam, nem volt zsúfoltság, kellemes volt. A szoba kényelmesen nagy, tiszta. Sajnos az egyik tetőtéri ablaknál nem lehetett felhúzni a sötétítő rolót.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. március 18. hétfő
2024. március 18. hétfő
Kedves Erzsébet!
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Örömmel olvastuk elismerését személyzetünket illetően valamint, hogy elégedett volt wellness részlegünk szolgáltatásaival.
Nagyra értékeljük visszajelzését a szobában lévő sötétítő redőnyökkel kapcsolatban, és mielőbb intézkedünk ez ügyben.
Szívből reméljük, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Örömmel olvastuk elismerését személyzetünket illetően valamint, hogy elégedett volt wellness részlegünk szolgáltatásaival.
Nagyra értékeljük visszajelzését a szobában lévő sötétítő redőnyökkel kapcsolatban, és mielőbb intézkedünk ez ügyben.
Szívből reméljük, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Csaba, 2024. március 15. péntek, 4.75 / 5
Idősebb pár
Superior szoba erkély nélkül
2 éjszakát töltött itt
"Royal Club Hotel"
A stúdio jellegű szoba nagyon praktikus!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. március 18. hétfő
2024. március 18. hétfő
Kedves Csaba!
Hálásan köszönjük pozitív visszajelzését.
Igazán örülünk, hogy praktikusnak találta szobáinkat és, hogy ez hozzájárult a kényelmes tartózkodáshoz.
Szeretettel várjuk vissza a jövőben is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Hálásan köszönjük pozitív visszajelzését.
Igazán örülünk, hogy praktikusnak találta szobáinkat és, hogy ez hozzájárult a kényelmes tartózkodáshoz.
Szeretettel várjuk vissza a jövőben is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Marianna, 2024. március 13. szerda, 5.00 / 5
Idősebb pár
Deluxe Szoba
2 éjszakát töltött itt
"Csodás pár napot töltöttünk a Royalban"
Mindennel elégedettek voltunk,kiváló hely, a személyzet maximálisan kedves, az ételek mennyeiek voltak,csak ajánlani tudom.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. március 18. hétfő
2024. március 18. hétfő
Kedves Marianna!
Köszönjük szépen csodálatos értékelését!
Örömmel halljuk, hogy kiváló élményben volt része szállodánkban, és személyzetünk kedvessége valamint ételeink minősége felülmúlta elvárásait.
Sokat jelent számunka ajánlása és reméljük, hamarosan ismét vendégeink között köszönthetjük.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük szépen csodálatos értékelését!
Örömmel halljuk, hogy kiváló élményben volt része szállodánkban, és személyzetünk kedvessége valamint ételeink minősége felülmúlta elvárásait.
Sokat jelent számunka ajánlása és reméljük, hamarosan ismét vendégeink között köszönthetjük.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Lajos, 2024. március 08. péntek, 4.50 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Családi superior lakosztály erkély nélkül
3 éjszakát töltött itt
"Megtette"
AZ unokáknak nem kūlön ágyak voltak.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. március 11. hétfő
2024. március 11. hétfő
Kedves Lajos!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk értékelését.
Elnézést kérünk az ágyakkal kapcsolatos esetleges kellemetlenségekért. Kérjük, legközelebb keresse bizalommal munkatársainkat, akik örömmel segítenek az egyéni kérésekben a maximális kényelemért.
Reméljük, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük, hogy megosztotta velünk értékelését.
Elnézést kérünk az ágyakkal kapcsolatos esetleges kellemetlenségekért. Kérjük, legközelebb keresse bizalommal munkatársainkat, akik örömmel segítenek az egyéni kérésekben a maximális kényelemért.
Reméljük, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Attila, 2024. március 07. csütörtök, 3.12 / 5
Egyéni utazó
Superior szoba erkélyes
3 éjszakát töltött itt
"Royal Club Hotel"
Wellness: hidegvíz Étkezés: hideg melegétel
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. március 11. hétfő
2024. március 11. hétfő
Kedves Attila!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk visszajelzését.
Szeretnénk tájékoztatni, hogy a medencék hőmérséklete automatikusan 26-28 és 32-36 fokra van állítva, amelyek minden esetben elérik a kiírt hőfokot. Sajnáljuk, ha hidegnek találta. Az ételek hőmérsékletével kapcsolatos visszajelzését továbbítjuk a vezetőség felé és ellenőrizzük az ételek elkészítését.
Bízunk benne, hogy összességében kellemes pihenésben volt része és a jövőben ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük, hogy megosztotta velünk visszajelzését.
Szeretnénk tájékoztatni, hogy a medencék hőmérséklete automatikusan 26-28 és 32-36 fokra van állítva, amelyek minden esetben elérik a kiírt hőfokot. Sajnáljuk, ha hidegnek találta. Az ételek hőmérsékletével kapcsolatos visszajelzését továbbítjuk a vezetőség felé és ellenőrizzük az ételek elkészítését.
Bízunk benne, hogy összességében kellemes pihenésben volt része és a jövőben ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Sándor, 2024. március 03. vasárnap, 4.43 / 5
Idősebb pár
Superior szoba terasszal
3 éjszakát töltött itt
"nyugdijasoknak HAVAJ "
a kaja szuper nehéz választani mert minden finom , a felszolgálók extrán kedvesek
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. március 05. kedd
2024. március 05. kedd
Kedves Sándor!
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Nagyra értékeljük kedves szavait a finom ételekkel és felszolgálóink munkájával kapcsolatban.
Bízunk benne, hogy legközelebb is minket választ, mely során tökéletes 5*-os élményben lesz része.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Nagyra értékeljük kedves szavait a finom ételekkel és felszolgálóink munkájával kapcsolatban.
Bízunk benne, hogy legközelebb is minket választ, mely során tökéletes 5*-os élményben lesz része.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Papp Tamásné, 2024. március 02. szombat, 4.38 / 5
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
5 éjszakát töltött itt
"6 napos kellemes kikapcsolódás a hotelben, sok környékbeli látnivalóval."
A kedves, közvetlen, mosolygós személyzet nagyban hozzájárult a szállodában töltött napok jó hangulatához. Változatos, jó ízű ételeket ehettünk. A külön napokon grátiszként kínált palacsinta és lángos kedves meglepetés volt. Az élőzene válogatás lehetett volna kedvelhetőbb összeállításban. Időben lefoglaltuk a szállást, ezért sajnáljuk, hogy a legrosszabb kilátással rendelkező szobát kaptuk, ennek ellenére jól éreztük magunkat, szívesen ajánljuk másoknak is.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. március 04. hétfő
2024. március 04. hétfő
Kedves Papp Tamásné!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Örömmel halljuk, hogy barátságos és figyelmes személyzetünk pozitív légkört teremtett az Ön tartózkodása alatt. Csodálatos tudni, hogy élvezte a sokféle ízletes ételt, különösen a meglepetés palacsintát és a lángost. Sajnáljuk, hogy a szobából való kilátás nem nyerte el a tetszését.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét minket választ.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Örömmel halljuk, hogy barátságos és figyelmes személyzetünk pozitív légkört teremtett az Ön tartózkodása alatt. Csodálatos tudni, hogy élvezte a sokféle ízletes ételt, különösen a meglepetés palacsintát és a lángost. Sajnáljuk, hogy a szobából való kilátás nem nyerte el a tetszését.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét minket választ.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Anna, 2024. március 01. péntek, 5.00 / 5
Egyéni utazó
Superior szoba erkély nélkül
2 éjszakát töltött itt
"Tél végi pihenés"
Kellemes fogadtatás, a személyzet udvarias, segítőkész. A szobák kényelmesek, a wellness jó, a Visegrád környéki kirándulási lehetőségek szuperek.
Anikó, 2024. február 29. csütörtök, 5.00 / 5
Baráti társaságok
Grand lakosztály
2 éjszakát töltött itt
"Remek napokat töltöttünk ott.Köszönjük."
Ajánljuk a szállodát.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2024. március 04. hétfő
2024. március 04. hétfő
Kedves Anikó!
Köszönjük szépen 5 csillagos visszajelzését.
Nagyra értékeljük ajánlását és örülünk, hogy kellemes pihenésben volt része.
Sok szeretettel várjuk vissza legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük szépen 5 csillagos visszajelzését.
Nagyra értékeljük ajánlását és örülünk, hogy kellemes pihenésben volt része.
Sok szeretettel várjuk vissza legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Jánosné, 2024. február 26. hétfő, 5.00 / 5
Idősebb pár
Superior szoba terasszal
2 éjszakát töltött itt
"Kellemes pihenés Visegrádon"
Nagyon kedves személyzet. A szoba és az egész hotel tisztasága kiváló. A kilátás is szuper.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. február 29. csütörtök
2024. február 29. csütörtök
Kedves Jánosné!
Köszönjük kedves szavait és pozitív visszajelzését.
Igazán örülünk, hogy személyzetünket kedvesnek találta és, hogy lenyűgözte Önt szobáink tisztasága. Örömünkre szolgál, hogy tartózkodása alatt élvezte a nagyszerű kilátást.
Sok szeretettel várjuk vissza legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük kedves szavait és pozitív visszajelzését.
Igazán örülünk, hogy személyzetünket kedvesnek találta és, hogy lenyűgözte Önt szobáink tisztasága. Örömünkre szolgál, hogy tartózkodása alatt élvezte a nagyszerű kilátást.
Sok szeretettel várjuk vissza legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Kovácsné Spisák Mária, 2024. február 24. szombat, 4.62 / 5
Fiatal pár
Akadálymentesített superior szoba
2 éjszakát töltött itt
"Egy remek wellnes "
Összességében nagyon elégedett vagyok. Talán amiért nem mindenre adtam a maximum értékelést, az azért van, mert a szobánkba egy két helyen volt pókháló, és a harcsapaprikás a vacsoránál csalódás volt számomra. De egyébként, szép tiszta, higiénikus volt a szobánk, és a vacsoráknál is volt bőséges választék. Köszönöm szépen, biztos, hogy visszatérő vendégek leszünk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. február 27. kedd
2024. február 27. kedd
Kedves Mária!
Köszönjük szépen értékelését.
Örömmel olvastuk, hogy összességében elégedett volt szállodánkkal, beleértve a tiszta szobákat és a bőséges választékot is.
Nagyra értékeljük visszajelzését azokkal a területekkel kapcsolatban, amelyek nem feleltek meg elvárásainak, mielőbb foglalkozni fogunk ezekkel.
Igazán örülünk, hogy máris a visszatérést tervezi és bízunk benne, hogy mielőbb viszont látjuk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük szépen értékelését.
Örömmel olvastuk, hogy összességében elégedett volt szállodánkkal, beleértve a tiszta szobákat és a bőséges választékot is.
Nagyra értékeljük visszajelzését azokkal a területekkel kapcsolatban, amelyek nem feleltek meg elvárásainak, mielőbb foglalkozni fogunk ezekkel.
Igazán örülünk, hogy máris a visszatérést tervezi és bízunk benne, hogy mielőbb viszont látjuk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Árpád, 2024. február 21. szerda, 5.00 / 5
Idősebb pár
Superior szoba erkély nélkül
2 éjszakát töltött itt
"Royal Club Hotel"
Minden nagyon rendben volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. február 23. péntek
2024. február 23. péntek
Kedves Árpád!
Köszönjük szépen pozitív visszajelzését.
Örömmel halljuk, hogy kellemes élményben volt része tartózkodása alatt.
Bízunk benne, hogy legközelebb is minket választ.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük szépen pozitív visszajelzését.
Örömmel halljuk, hogy kellemes élményben volt része tartózkodása alatt.
Bízunk benne, hogy legközelebb is minket választ.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Gyakori kérdések
- Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
- Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Royal Club Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
- Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
- Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
- Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
- Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
- Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
- Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk. - Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
- Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
- Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
- A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon. - Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Royal Club Hotel korább vendégei?Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Deluxe Szoba, Standard Szoba és Családi superior lakosztály erkéllyel.
- Kiknek ajánljuk a Royal Club Hotel szálláshelyet?Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, az idősebb párok, a kisgyerekes családok és az egyéni utazók érezték magukat a legjobban.