Royal Club Hotel, Visegrád - értékelések, vélemények
A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik a Szállásvadászon foglaltak és már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Tudj meg többet az értékelésekről!
Royal Club Hotel, Visegrád >>
4.71 / 5
KIVÁLÓ
634
vélemény
vélemény
4.80
Személyzet
4.77
Tisztaság
4.58
Ár / érték arány
4.81
Kényelem
(szoba)
(szoba)
4.63
Szolgáltatások
4.73
Étkezés
4.69
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (163 darab) számoltuk ki.
Vélemények, értékelések
Hajnalka , 2024. október 24. csütörtök, 4.88 / 5
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
3 éjszakát töltött itt
"Kikapcsolódás a Royal Club Hotelban"
Nagyon szép és aktív három napot töltöttünk itt. A személyzet, az étkezés és a tisztaság kiváló. A szálló elhelyezkedése, parkolási lehetőség az elvárásainknak tökéletesen megfelelt. A Wellness részlegen a medence vízhőmérséklete alacsony volt számomra, egyébként nagyban hozzájárult a részleg a túrázás utáni rehabilitációhoz :-) Az internetkapcsolat nem volt tökéletes, de mivel túrázni és pihenni mentünk, ezért nem okozott különösebb gondot. Jó szívvel tudom ajánlani a szállást.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. október 28. hétfő
2024. október 28. hétfő
Kedves Hajnalka! Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére. Örömmel tölt el minket, hogy kellemes három napot töltöttek nálunk, amelyhez személyzetünk, éttermünk kínálata és a tisztaság is hozzájárult. A wellness részlegen a hidegvizes medence hőmérséklete automatikusan 26-28 fokra, a melegvizes medence 32-36 fokra van állítva, amelyek általában a felső határt érik el, sajnáljuk, hogy nem találták elég kellemesnek. Hálásak vagyunk az ajánlásért és nagy szeretettel várjuk vissza Önöket. Üdvözlettel, Heier Márk, Recepció vezető
Éva, 2024. szeptember 29. vasárnap, 4.57 / 5
Idősebb pár
Akadálymentesített superior szoba
5 éjszakát töltött itt
"szépvolt jo volt aprobb hibával"
a welnes részlegben a viz hőmérséklet nem a kiirt 32-36 fok volt vagyis hideg volt a viz ezért alig használtuk
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2024. szeptember 30. hétfő
2024. szeptember 30. hétfő
Kedves Éva!
Köszönjük szépen az értékelést.
Szeretnénk biztosítani Önöket, hogy rendszeresen ellenőrizzük a víz hőmérsékletét, amely mindig eléri a kiírt 32-36 fokot. Sajnáljuk, hogy nem találták elég kellemesnek.
Bízunk benne, hogy összességében kellemes pihenésben volt részük és hamarosan ismét ellátogatnak hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük szépen az értékelést.
Szeretnénk biztosítani Önöket, hogy rendszeresen ellenőrizzük a víz hőmérsékletét, amely mindig eléri a kiírt 32-36 fokot. Sajnáljuk, hogy nem találták elég kellemesnek.
Bízunk benne, hogy összességében kellemes pihenésben volt részük és hamarosan ismét ellátogatnak hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Dezsone, 2024. szeptember 17. kedd, 5.00 / 5
Idősebb pár
Akadálymentesített superior szoba
3 éjszakát töltött itt
"Nagyon jó hétvége a Hotelben"
Minden nagyon tetszett,kényelmes,jól megközelíthető és szép helyen van.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2024. szeptember 23. hétfő
2024. szeptember 23. hétfő
Kedves Dezsőné!
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Örömünkre szolgál, hogy kellemes pihenésben volt része és, hogy kényelmesnek találta szobáját. A szép környezet rendkívül fontos számunkra, és örülünk, hogy ezzel Ön is elégedett volt.
Sok szeretettel várjuk vissza legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Örömünkre szolgál, hogy kellemes pihenésben volt része és, hogy kényelmesnek találta szobáját. A szép környezet rendkívül fontos számunkra, és örülünk, hogy ezzel Ön is elégedett volt.
Sok szeretettel várjuk vissza legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Péter, 2024. augusztus 15. csütörtök, 4.25 / 5
Fiatal pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
"Nagyszerű hétvége a Royal Club Hotelben"
Igényes kivitelezésű, kellemes, tágas, nemzetközi színvonalú szobák és folyosók, a személyzet barátságos és kedves, nagyon jó elhelyezkedésű hotel. Visegrád maga is kellemes meglepetés, nagy rendezett és festői szépségű település. A svédasztal viszont nem túl bőséges, ha valami elfogy, akkor lassan pótolják vagy nem is pótolják, mentes ételek választéka szerény.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2024. augusztus 16. péntek
2024. augusztus 16. péntek
Kedves Péter!
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk véleményét.
Örömmel halljuk, hogy elégedett volt a szobák és folyosók igényes kivitelezésével, valamint személyzetünk barátságos hozzáállásával. Nagy öröm számunkra, hogy Visegrád szépsége és elhelyezkedésünk is hozzájárult az élményéhez.
A svédasztal kínálatával kapcsolatos észrevételeit köszönettel fogadjuk. Elnézést kérünk, ha az ételek pótlása lassabb volt a vártnál, és ha a mentes ételek választéka nem volt elégséges. Igyekszünk ezeken a területeken is javítani, hogy a jövőben még magasabb színvonalú szolgáltatást nyújthassunk.
Nagyon reméljük, hogy a jövőben ismét vendégeink között üdvözölhetjük Önt.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk véleményét.
Örömmel halljuk, hogy elégedett volt a szobák és folyosók igényes kivitelezésével, valamint személyzetünk barátságos hozzáállásával. Nagy öröm számunkra, hogy Visegrád szépsége és elhelyezkedésünk is hozzájárult az élményéhez.
A svédasztal kínálatával kapcsolatos észrevételeit köszönettel fogadjuk. Elnézést kérünk, ha az ételek pótlása lassabb volt a vártnál, és ha a mentes ételek választéka nem volt elégséges. Igyekszünk ezeken a területeken is javítani, hogy a jövőben még magasabb színvonalú szolgáltatást nyújthassunk.
Nagyon reméljük, hogy a jövőben ismét vendégeink között üdvözölhetjük Önt.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Zsolt , 2024. augusztus 08. csütörtök, 4.50 / 5
Idősebb pár
Superior szoba terasszal
2 éjszakát töltött itt
"Visegrádi hosszú hétvége "
Tetszett hogy este tizenegyig nyitva tartott a wellness részleg. Illetve a külön felnőtt wellness részt is jó ötletnek értékeltük.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. augusztus 09. péntek
2024. augusztus 09. péntek
Kedves Zsolt!
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta értékelését.
Örömünkre szolgál, hogy élvezték a felnőtt wellness részleget és, hogy külön örültek a hosszú nyitva tartásnak.
Nagy szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
Heier Márk
Recepció vezető
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta értékelését.
Örömünkre szolgál, hogy élvezték a felnőtt wellness részleget és, hogy külön örültek a hosszú nyitva tartásnak.
Nagy szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
Heier Márk
Recepció vezető
Zoltán , 2024. július 14. vasárnap, 4.25 / 5
Fiatal pár
Superior szoba terasszal
2 éjszakát töltött itt
"Szuper hétvége"
Kettő negatívumot tudnék megemlíteni! Érkezésünkkór az amúgy szèp viràgos kertben óriàsi gaz ékeskedett! Ez nem tesz jó benyomàst a vendégek érkezésekor! Màsik pedig amit màr én is olvastam indulàsunk elött a hozzàszólàsokban, hogy reggeli közben az idősebb hölgy aki tölti fel az ételeket nagyon koszos ruhàban végezte mindezt! Ezen a két negatîvumon lehet javítani! Amúgy tisztasàg volt mindenhol, szobàk szuperek, dolgozók kedvesek!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2024. július 18. csütörtök
2024. július 18. csütörtök
Kedves Zoltán!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Örülünk, hogy szállodánk tisztasága és a szobák kényelme megfelelt elvárásainak.
Nagyra értékeljük építő jellegű kritikáit is, melyekből tanulhatunk és fejlődhetünk.
Sajnáljuk, hogy a kertet gondozatlannak találta. Megértjük, hogy ez nem keltett kellemes első benyomást érkezéskor, így igyekszünk nagyobb figyelmet fordítani erre a területre.
Rendkívül komolyan vesszük a higiéniai előírásokat, így elnézést kérünk, amennyiben Ön máshogy tapasztalta. Az ételek feltöltésével megbízott kollégának minden esetben tiszta munkaruhát kell viselnie, és gondoskodunk róla, hogy ez a jövőben így is legyen.
Köszönjük, hogy felhívta a figyelmünket ezekre a problémákra. Igyekszünk minél hamarabb javítani az észrevételeken, hogy minden vendégünk számára a lehető legjobb élményt nyújthassuk.
Reméljük, hogy hamarosan ismét Vendégeink között köszönthetjük.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Örülünk, hogy szállodánk tisztasága és a szobák kényelme megfelelt elvárásainak.
Nagyra értékeljük építő jellegű kritikáit is, melyekből tanulhatunk és fejlődhetünk.
Sajnáljuk, hogy a kertet gondozatlannak találta. Megértjük, hogy ez nem keltett kellemes első benyomást érkezéskor, így igyekszünk nagyobb figyelmet fordítani erre a területre.
Rendkívül komolyan vesszük a higiéniai előírásokat, így elnézést kérünk, amennyiben Ön máshogy tapasztalta. Az ételek feltöltésével megbízott kollégának minden esetben tiszta munkaruhát kell viselnie, és gondoskodunk róla, hogy ez a jövőben így is legyen.
Köszönjük, hogy felhívta a figyelmünket ezekre a problémákra. Igyekszünk minél hamarabb javítani az észrevételeken, hogy minden vendégünk számára a lehető legjobb élményt nyújthassuk.
Reméljük, hogy hamarosan ismét Vendégeink között köszönthetjük.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Györgyné, 2024. július 01. hétfő, 4.25 / 5
Fiatal pár
Superior szoba erkélyes
4 éjszakát töltött itt
"Jól éreztük magunkat, még visszatértünk."
4 éjszakát töltöltöttünk a szállodában. Szoba tágas, kényelmesen berendezett , az erkély is jó célt szolgált. Wellnesst is jól ki tudtuk használni. A szálloda minden személyzete kedves és figyelmes .Reggeli, ebéd, vacsora nagyon finom és változatos volt minden nap.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. július 04. csütörtök
2024. július 04. csütörtök
Kedves Györgyné!
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk véleményét.
Örömmel olvastuk, hogy szobájuk elnyerte tetszésüket és, hogy külön értékelték a hozzátartozó erkélyt. Örülünk továbbá, hogy wellness részlegünk is megfelelt elvárásaiknak és, hogy elégedettek voltak éttermünk kínálatával.
Nagy szeretettel várjuk vissza Önöket legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk véleményét.
Örömmel olvastuk, hogy szobájuk elnyerte tetszésüket és, hogy külön értékelték a hozzátartozó erkélyt. Örülünk továbbá, hogy wellness részlegünk is megfelelt elvárásaiknak és, hogy elégedettek voltak éttermünk kínálatával.
Nagy szeretettel várjuk vissza Önöket legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Rita, 2024. június 29. szombat, 5.00 / 5
Kisgyerekes család
Superior szoba erkélyes
5 éjszakát töltött itt
"Egy remek 5 nap unokával a Royal Club Hotelben"
A 10 éves lány unokámmal jártunk Önöknél már nem előszőr és nagyon meg voltunk elégedve. Nagyon kedvesek a munkatársak, szuper a szoba a wellness és a konyhájuk is isteni. Jövünk máskor is. Csak így tovább! Köszönettel és üdvözlettel, Cserdiék
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. július 01. hétfő
2024. július 01. hétfő
Kedves Rita!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Örömmel olvastuk, hogy elégedettek voltak szobájukkal és, hogy isteninek találták éttermünk ételeit. Nagyra értékeljük a kedves szavakat személyzetünket illetően is.
Bízunk benne, hogy hamarosan visszatérnek hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Örömmel olvastuk, hogy elégedettek voltak szobájukkal és, hogy isteninek találták éttermünk ételeit. Nagyra értékeljük a kedves szavakat személyzetünket illetően is.
Bízunk benne, hogy hamarosan visszatérnek hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Dr Csízi Zoltán, 2024. június 21. péntek, 4.88 / 5
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
7 éjszakát töltött itt
"Remek hétvége Visegrádon."
A hotel elhelyezkedése kiváló,a kilátás a szobából jónak mondható/sajnos a Duna nem látszik/.A személyzet kedves segítőkész,az éttermi személyzetnek csillagos ötös.A kényelem és a tisztaság kifogástalan.Az ételek bősőgesek,ízviláguk nagyszerű.A wellnes pihentető.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2024. június 24. hétfő
2024. június 24. hétfő
Kedves Zoltán!
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkat illetően valamint, hogy kifogástalan tisztaság fogadta. Örülünk továbbá, hogy éttermünk kínálata és wellness részlegünk szolgáltatásai is megfeleltek elvárásainak.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkat illetően valamint, hogy kifogástalan tisztaság fogadta. Örülünk továbbá, hogy éttermünk kínálata és wellness részlegünk szolgáltatásai is megfeleltek elvárásainak.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Gizella, 2024. június 14. péntek, 5.00 / 5
Baráti társaságok
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
"Remek kikapcsolódás, jó pihenési lehetőség "
Rendkívül udvarias volt a személyzet, segítőkészek mosolyogva kommunikáltak, a környezete szép gondozott.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. június 18. kedd
2024. június 18. kedd
Kedves Gizella!
Hálásan köszönjük a pozitív visszajelzést.
Nagy örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkat illetően és, hogy szállodánk környezete elnyerte tetszését.
Sok szeretettel várjuk vissza legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Hálásan köszönjük a pozitív visszajelzést.
Nagy örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkat illetően és, hogy szállodánk környezete elnyerte tetszését.
Sok szeretettel várjuk vissza legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Béla, 2024. június 13. csütörtök, 4.62 / 5
Idősebb pár
Akadálymentesített superior szoba
3 éjszakát töltött itt
"Nyár eleji nyugdíjas 3 napos pihenés."
A wellness rész, rossz időben, a szobaszámhoz mérten nagyon kicsi, de dicsérni tudom a szaunákat. Jó lenne az italkínálatott árakkal láthatnák a vendégek rendelés előtt. Egyéni gondunk, a mozgáslorlátozott szobában, szükség lenne egy vízösszehúzó eszközre, vagy felmosó fára, mert elterül a víz zuhanyzáskor.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. június 18. kedd
2024. június 18. kedd
Kedves Béla!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Sajnáljuk, hogy wellness részlegünket kicsinek találta, ugyanakkor örülünk, hogy a szaunák elnyerték tetszését. Nagyra értékeljük javaslatait a mozgáskorlátozott szobával kapcsolatban, mielőbb megvizsgáljuk lehetőségeinket a kényelmesebb tartózkodás érdekében.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Sajnáljuk, hogy wellness részlegünket kicsinek találta, ugyanakkor örülünk, hogy a szaunák elnyerték tetszését. Nagyra értékeljük javaslatait a mozgáskorlátozott szobával kapcsolatban, mielőbb megvizsgáljuk lehetőségeinket a kényelmesebb tartózkodás érdekében.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Emília, 2024. június 13. csütörtök, 5.00 / 5
Idősebb pár
Superior szoba erkély nélkül
3 éjszakát töltött itt
"Szuper napok Visegrádon!"
Elegáns, kényelmes szállás, udvarias kiszolgálás.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. június 18. kedd
2024. június 18. kedd
Kedves Emília!
Köszönjük, hogy maximális pontszámmal értékelte szállodánkat.
Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkat illetően valamint, hogy az elegáns és kényelmes környezet hozzájárult a kellemes pihenéshez.
Alig várjuk, hogy ismét Vendégeink között köszönthessük Önt.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük, hogy maximális pontszámmal értékelte szállodánkat.
Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkat illetően valamint, hogy az elegáns és kényelmes környezet hozzájárult a kellemes pihenéshez.
Alig várjuk, hogy ismét Vendégeink között köszönthessük Önt.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Szatmáriné Dorogi Ibolya Éva, 2024. június 01. szombat, 4.00 / 5
Idősebb pár
Akadálymentesített superior szoba
3 éjszakát töltött itt
"Royal Club Hotel"
mi már azt hiszem hogy 4 szer voltunk már önöknél de az előző szállásokkal nagyon meg voltunk elégedve de most sajnos a földszinten kaptunk szállást szobát de minden éjszaka bogarak jöttek be, ki kellett nyitni az ablakot mert meleg volt.a földszinti terasz alig használható elég gazos és szemetes volt minden mással az ételekkel a wellnessel meg voltunk elégedve.köszönjük szépen.Szatmáriné Dorogi Ibolya Éva.szeretnék nyeremény játékon részt venni.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. június 05. szerda
2024. június 05. szerda
Kedves Ibolya!
Köszönjük szépen, hogy ismételten minket választottak.
Sajnáljuk, hogy a szoba nem nyerte el a tetszésüket ez alkalommal. Örömmel olvastuk, hogy az ételek és a wellness szolgáltatások hozzájárultak a kellemes pihenéshez.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük szépen, hogy ismételten minket választottak.
Sajnáljuk, hogy a szoba nem nyerte el a tetszésüket ez alkalommal. Örömmel olvastuk, hogy az ételek és a wellness szolgáltatások hozzájárultak a kellemes pihenéshez.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Fekecs Győző, 2024. május 31. péntek, 4.62 / 5
Idősebb pár
Standard Szoba
3 éjszakát töltött itt
"3 éjszaka a Royálban"
Az erkélyen a tetőtérben gyíkok bogarak mászkáltak. Gazos volt az erkélykörül a föld. Azt is kellene kapálni igaz lentről nem látszik. Amúgy jól éreztük magunkat. A Dani nevezetú pincérnek nagyon köszi a kedves kiszolgálást.Adjak át neki üdvözletünket. Sok sikert kívánunk neki az életben.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. június 02. vasárnap
2024. június 02. vasárnap
Kedves Győző!
Hálásak vagyunk, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Örömmel olvastuk, hogy összességében jól érezték magukat szállodánkban. Mindenképpen átadjuk Daninak üdvözletét és a jó kívánságokat.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét ellátogatnak szállodánkba.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Hálásak vagyunk, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Örömmel olvastuk, hogy összességében jól érezték magukat szállodánkban. Mindenképpen átadjuk Daninak üdvözletét és a jó kívánságokat.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét ellátogatnak szállodánkba.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Németh Péter, 2024. május 24. péntek, 5.00 / 5
Idősebb pár
Akadálymentesített superior szoba
3 éjszakát töltött itt
"Felejthetetlen kikapcsolódás a Royal Club Hotelben"
A személyzet nagyon barátságos, udvarias, szolgálatkész. Az ételek fantasztikusan finomak. A szoba tiszta, tágas, jól felszerelt, kényelmes. Mindenkinek csak ajánlani tudom.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. május 27. hétfő
2024. május 27. hétfő
Kedves Péter!
Hálásan köszönjük, hogy maximális pontszámmal értékelte szállodánkat.
Örömünkre szolgál, hogy elégedett volt személyzetünk profizmusával és, hogy az ételeket fantasztikusnak találta. Igazán örülünk továbbá, hogy szobája is megfelelt elvárásainak.
Sokat jelent számunkra ajánlása és alig várjuk, hogy ismét Vendégeink között köszönthessük Önt.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Hálásan köszönjük, hogy maximális pontszámmal értékelte szállodánkat.
Örömünkre szolgál, hogy elégedett volt személyzetünk profizmusával és, hogy az ételeket fantasztikusnak találta. Igazán örülünk továbbá, hogy szobája is megfelelt elvárásainak.
Sokat jelent számunkra ajánlása és alig várjuk, hogy ismét Vendégeink között köszönthessük Önt.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Csabáné, 2024. május 22. szerda, 4.38 / 5
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
"Nagyon jó hétvége volt."
A vacsoránál szűk volt a kínálat.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. május 27. hétfő
2024. május 27. hétfő
Kedves Csabábé!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét.
Sajnáljuk, hogy éttermünk kínálata nem felelt meg elvárásainak.
Bízunk benne, hogy összességében kellemes pihenésben volt része és hamarosan visszatér hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét.
Sajnáljuk, hogy éttermünk kínálata nem felelt meg elvárásainak.
Bízunk benne, hogy összességében kellemes pihenésben volt része és hamarosan visszatér hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Lajos Tiborné, 2024. május 04. szombat, 5.00 / 5
Idősebb pár
Superior szoba erkély nélkül
3 éjszakát töltött itt
"Élményekkel gazdag pár napot töltöttünk a Hotelben."
A személyzet figyelmessége, udvariassága és segítőkészsége kiváló volt. Az ételek minősége és mennyisége, valamint a szobák felszereltsége, tágassága tökéletes.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. május 06. hétfő
2024. május 06. hétfő
Kedves Lajos Tiborné!
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkat illetőn. Örülünk továbbá, hogy elégedett volt az ételek minőségével és mennyiségével egyaránt, valamint, hogy tökéletesnek találta szobáját is.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkat illetőn. Örülünk továbbá, hogy elégedett volt az ételek minőségével és mennyiségével egyaránt, valamint, hogy tökéletesnek találta szobáját is.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Csilla, 2024. április 27. szombat, 4.62 / 5
Idősebb pár
Superior szoba terasszal
4 éjszakát töltött itt
"Royal Club Hotel"
Nagyon kedves a személyzet,az étel finom,de a vacsora sokszor elhűlt. Viszont mindig mindent precízen és gyorsan pótolták, köszönjük. A wellness nagyon kellemes,csak hiányzik a merülő medence,vagy dézsa a szaunához. A szobák tágasak,kényelmesek ,szépek, de a zuhanyfej nagyon pici ( hajmosásnál alig lehet kimosni a habot). Összességében nagyon kellemes volt az ott tartózkodás.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2024. április 29. hétfő
2024. április 29. hétfő
Kedves Csilla!
Köszönjük szépen visszajelzését tartózkodását illetően.
Örömmel olvastuk kedves szavait személyzetünket illetően és, hogy összességében kellemes pihenésben volt része. Örülünk, hogy elégedett volt a vacsora kínálatával és, hogy szobáink elnyerték tetszését.
Wellness részlegünkkel kapcsolatos javaslatait továbbítjuk a vezetőség számára és megfontoljuk későbbi fejlesztések során. Sajnáljuk, hogy a zuhanyfejet kicsinek találta.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét Vendégeink között köszönthetjük.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük szépen visszajelzését tartózkodását illetően.
Örömmel olvastuk kedves szavait személyzetünket illetően és, hogy összességében kellemes pihenésben volt része. Örülünk, hogy elégedett volt a vacsora kínálatával és, hogy szobáink elnyerték tetszését.
Wellness részlegünkkel kapcsolatos javaslatait továbbítjuk a vezetőség számára és megfontoljuk későbbi fejlesztések során. Sajnáljuk, hogy a zuhanyfejet kicsinek találta.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét Vendégeink között köszönthetjük.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. április 16. kedd, 3.88 / 5
Idősebb pár
Superior szoba terasszal
4 éjszakát töltött itt
"Royal Club Hotel"
Nagyon meleg volt a szobában /24-25 fok között/. A recepciós azt mondta, hogy központilag még nincs átállítva. Ezt nehezen viseltük. Földszint révén a nyitott ajtó nem a legjobb.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. április 17. szerda
2024. április 17. szerda
Kedves Vendégünk!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk értékelését.
Elnézést kérünk, amennyiben a kelleténél melegebb volt szobájuk. Sajnos, ahogy a recepción is mondták, az átmeneti időszakokban rendszerünk még nincs átállítva fűtési módról hűtésre, így tavasszal és ősszel nem tudjuk a szélsőséges hőingadozásokat lekezelni. Igyekszünk minden egyéb eszközt bevetni a szobák hőmérsékletének csökkentésére és nagyra értékeljük megértésüket ezzel kapcsolatban.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét ellátogatnak hozzánk, mely során tökéletes pihenésben lesz részük.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük, hogy megosztotta velünk értékelését.
Elnézést kérünk, amennyiben a kelleténél melegebb volt szobájuk. Sajnos, ahogy a recepción is mondták, az átmeneti időszakokban rendszerünk még nincs átállítva fűtési módról hűtésre, így tavasszal és ősszel nem tudjuk a szélsőséges hőingadozásokat lekezelni. Igyekszünk minden egyéb eszközt bevetni a szobák hőmérsékletének csökkentésére és nagyra értékeljük megértésüket ezzel kapcsolatban.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét ellátogatnak hozzánk, mely során tökéletes pihenésben lesz részük.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
György, 2024. március 29. péntek, 5.00 / 5
Idősebb pár
Superior szoba erkély nélkül
3 éjszakát töltött itt
"Remek 3 nap Visegrádon."
Minden nagyon szuper volt. Nem tudnék kifogást írni.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. április 01. hétfő
2024. április 01. hétfő
Kedves György!
Hálásan köszönjük, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Igazán örülünk, hogy teljes mértékben elégedett volt szolgáltatásainkkal és kellemes pihenésben volt része.
Szívből reméljük, hogy hamarosan ismét vendégeink között köszönthetjük.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Hálásan köszönjük, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Igazán örülünk, hogy teljes mértékben elégedett volt szolgáltatásainkkal és kellemes pihenésben volt része.
Szívből reméljük, hogy hamarosan ismét vendégeink között köszönthetjük.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Gyula , 2024. március 29. péntek, 5.00 / 5
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
3 éjszakát töltött itt
"Remek 4 napot töltöttünk el!"
A bárban fogyasztott kávé felszolgálásnál hiányoltuk a szalvétát és a vizet ! Kilátás nem volt mert az ablak a kertre nézett.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. április 01. hétfő
2024. április 01. hétfő
Kedves Gyula!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk visszajelzését.
Sajnáljuk, hogy a kávé felszolgálását hiányosnak találta és, hogy a kertre néző szoba nem nyerte el tetszését. Bízunk benne, hogy ezek nem árnyékolták be a nálunk töltött napokat és összességében kellemes pihenésben volt része.
Sok szeretettel várjuk vissza a jövőben is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük, hogy megosztotta velünk visszajelzését.
Sajnáljuk, hogy a kávé felszolgálását hiányosnak találta és, hogy a kertre néző szoba nem nyerte el tetszését. Bízunk benne, hogy ezek nem árnyékolták be a nálunk töltött napokat és összességében kellemes pihenésben volt része.
Sok szeretettel várjuk vissza a jövőben is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Ilona, 2024. március 28. csütörtök, 4.88 / 5
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
"Kellemes hely a Duna parton "
Nagyon tetszett, hogy magasabbak voltak az ágyak. Na meg, hogy kispárnát is kaptunk ! Nagyon kedves és bőséges volt a kiszolgálás, köszönjük!!!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. április 01. hétfő
2024. április 01. hétfő
Kedves Ilona!
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk értékelését.
Örömünkre szolgál, hogy a magasított ágy és a kispárna hozzájárult a pihentető alváshoz. Örülünk továbbá, hogy kedves kiszolgálásban volt része.
Sok szeretettel várjuk vissza legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk értékelését.
Örömünkre szolgál, hogy a magasított ágy és a kispárna hozzájárult a pihentető alváshoz. Örülünk továbbá, hogy kedves kiszolgálásban volt része.
Sok szeretettel várjuk vissza legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Béla, 2024. március 25. hétfő, 5.00 / 5
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
"Kellemes hétvége"
A személyzet kedves,segítőkész. A szoba berendezése, tisztasága elhelyezése kiváló. Az ételek finomak, választékos kínálat. Vegásoknak is.Élő zenés vacsorák igazi meglepetés.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. április 01. hétfő
2024. április 01. hétfő
Kedves Béla!
Köszönjük szépen, hogy maximális pontszámmal értékelt minket.
Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkat illetően valamint, hogy szobája elnyerte tetszését. Igazán örülünk, hogy elégedett volt éttermünk kínálatával, beleértve a vegetáriánus választékot is, és hogy kellemes meglepetésként érte az élő zene.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük szépen, hogy maximális pontszámmal értékelt minket.
Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkat illetően valamint, hogy szobája elnyerte tetszését. Igazán örülünk, hogy elégedett volt éttermünk kínálatával, beleértve a vegetáriánus választékot is, és hogy kellemes meglepetésként érte az élő zene.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Nagy Sándor, 2024. március 22. péntek, 4.71 / 5
Idősebb pár
Családi superior lakosztály erkéllyel
2 éjszakát töltött itt
"mindenkinek ajánlom"
Minden jó volt, a hotel szuper es az ellátás nagyszerű.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2024. március 25. hétfő
2024. március 25. hétfő
Kedves Sándor!
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk értékelését.
Örömmel tölt el minket, hogy elégedett volt az ellátással és örülünk, hogy kellemes pihenésben volt része.
Szívből reméljük, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk értékelését.
Örömmel tölt el minket, hogy elégedett volt az ellátással és örülünk, hogy kellemes pihenésben volt része.
Szívből reméljük, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Judit, 2024. március 17. vasárnap, 4.75 / 5
Egyéni utazó
Superior szoba erkélyes
5 éjszakát töltött itt
"Feltöltődés a Royal-ban "
Minden nagyon tetszett. Egyedül az volt furcsa számomra, hogy az étterem a recepcióval egyben volt. Én egy paraván nal, polcos virágtartóval, elhúzható harmónia fallal, le és elválasztanám ezt a két teret egymástól
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. március 19. kedd
2024. március 19. kedd
Kedves Judit!
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Igazán örülünk, hogy pihenésének minden aspektusával elégedett volt. Nagyra értékeljük ötletét az étterem és a recepció elválasztásával kapcsolatban, melyet megfontolunk későbbi fejlesztéseink során.
Bízunk benne, hogy hamarosan visszatér hozzánk!
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Igazán örülünk, hogy pihenésének minden aspektusával elégedett volt. Nagyra értékeljük ötletét az étterem és a recepció elválasztásával kapcsolatban, melyet megfontolunk későbbi fejlesztéseink során.
Bízunk benne, hogy hamarosan visszatér hozzánk!
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Erzsébet, 2024. március 16. szombat, 4.62 / 5
Egyéni utazó
Superior szoba erkély nélkül
2 éjszakát töltött itt
"Kellemes pihenés március közepén"
Korrekt, udvarias személyzet, átlagosnál jobb ellátás. Tiszta medencék, sauna, gőzkabin. Március közepén voltam, nem volt zsúfoltság, kellemes volt. A szoba kényelmesen nagy, tiszta. Sajnos az egyik tetőtéri ablaknál nem lehetett felhúzni a sötétítő rolót.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. március 18. hétfő
2024. március 18. hétfő
Kedves Erzsébet!
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Örömmel olvastuk elismerését személyzetünket illetően valamint, hogy elégedett volt wellness részlegünk szolgáltatásaival.
Nagyra értékeljük visszajelzését a szobában lévő sötétítő redőnyökkel kapcsolatban, és mielőbb intézkedünk ez ügyben.
Szívből reméljük, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Örömmel olvastuk elismerését személyzetünket illetően valamint, hogy elégedett volt wellness részlegünk szolgáltatásaival.
Nagyra értékeljük visszajelzését a szobában lévő sötétítő redőnyökkel kapcsolatban, és mielőbb intézkedünk ez ügyben.
Szívből reméljük, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Csaba, 2024. március 15. péntek, 4.75 / 5
Idősebb pár
Superior szoba erkély nélkül
2 éjszakát töltött itt
"Royal Club Hotel"
A stúdio jellegű szoba nagyon praktikus!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. március 18. hétfő
2024. március 18. hétfő
Kedves Csaba!
Hálásan köszönjük pozitív visszajelzését.
Igazán örülünk, hogy praktikusnak találta szobáinkat és, hogy ez hozzájárult a kényelmes tartózkodáshoz.
Szeretettel várjuk vissza a jövőben is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Hálásan köszönjük pozitív visszajelzését.
Igazán örülünk, hogy praktikusnak találta szobáinkat és, hogy ez hozzájárult a kényelmes tartózkodáshoz.
Szeretettel várjuk vissza a jövőben is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Marianna, 2024. március 13. szerda, 5.00 / 5
Idősebb pár
Deluxe Szoba
2 éjszakát töltött itt
"Csodás pár napot töltöttünk a Royalban"
Mindennel elégedettek voltunk,kiváló hely, a személyzet maximálisan kedves, az ételek mennyeiek voltak,csak ajánlani tudom.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. március 18. hétfő
2024. március 18. hétfő
Kedves Marianna!
Köszönjük szépen csodálatos értékelését!
Örömmel halljuk, hogy kiváló élményben volt része szállodánkban, és személyzetünk kedvessége valamint ételeink minősége felülmúlta elvárásait.
Sokat jelent számunka ajánlása és reméljük, hamarosan ismét vendégeink között köszönthetjük.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük szépen csodálatos értékelését!
Örömmel halljuk, hogy kiváló élményben volt része szállodánkban, és személyzetünk kedvessége valamint ételeink minősége felülmúlta elvárásait.
Sokat jelent számunka ajánlása és reméljük, hamarosan ismét vendégeink között köszönthetjük.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Lajos, 2024. március 08. péntek, 4.50 / 5
Család nagyobb gyerekkel
Családi superior lakosztály erkély nélkül
3 éjszakát töltött itt
"Megtette"
AZ unokáknak nem kūlön ágyak voltak.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. március 11. hétfő
2024. március 11. hétfő
Kedves Lajos!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk értékelését.
Elnézést kérünk az ágyakkal kapcsolatos esetleges kellemetlenségekért. Kérjük, legközelebb keresse bizalommal munkatársainkat, akik örömmel segítenek az egyéni kérésekben a maximális kényelemért.
Reméljük, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük, hogy megosztotta velünk értékelését.
Elnézést kérünk az ágyakkal kapcsolatos esetleges kellemetlenségekért. Kérjük, legközelebb keresse bizalommal munkatársainkat, akik örömmel segítenek az egyéni kérésekben a maximális kényelemért.
Reméljük, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Attila, 2024. március 07. csütörtök, 3.12 / 5
Egyéni utazó
Superior szoba erkélyes
3 éjszakát töltött itt
"Royal Club Hotel"
Wellness: hidegvíz Étkezés: hideg melegétel
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. március 11. hétfő
2024. március 11. hétfő
Kedves Attila!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk visszajelzését.
Szeretnénk tájékoztatni, hogy a medencék hőmérséklete automatikusan 26-28 és 32-36 fokra van állítva, amelyek minden esetben elérik a kiírt hőfokot. Sajnáljuk, ha hidegnek találta. Az ételek hőmérsékletével kapcsolatos visszajelzését továbbítjuk a vezetőség felé és ellenőrizzük az ételek elkészítését.
Bízunk benne, hogy összességében kellemes pihenésben volt része és a jövőben ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük, hogy megosztotta velünk visszajelzését.
Szeretnénk tájékoztatni, hogy a medencék hőmérséklete automatikusan 26-28 és 32-36 fokra van állítva, amelyek minden esetben elérik a kiírt hőfokot. Sajnáljuk, ha hidegnek találta. Az ételek hőmérsékletével kapcsolatos visszajelzését továbbítjuk a vezetőség felé és ellenőrizzük az ételek elkészítését.
Bízunk benne, hogy összességében kellemes pihenésben volt része és a jövőben ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Sándor, 2024. március 03. vasárnap, 4.43 / 5
Idősebb pár
Superior szoba terasszal
3 éjszakát töltött itt
"nyugdijasoknak HAVAJ "
a kaja szuper nehéz választani mert minden finom , a felszolgálók extrán kedvesek
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. március 05. kedd
2024. március 05. kedd
Kedves Sándor!
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Nagyra értékeljük kedves szavait a finom ételekkel és felszolgálóink munkájával kapcsolatban.
Bízunk benne, hogy legközelebb is minket választ, mely során tökéletes 5*-os élményben lesz része.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Nagyra értékeljük kedves szavait a finom ételekkel és felszolgálóink munkájával kapcsolatban.
Bízunk benne, hogy legközelebb is minket választ, mely során tökéletes 5*-os élményben lesz része.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Papp Tamásné, 2024. március 02. szombat, 4.38 / 5
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
5 éjszakát töltött itt
"6 napos kellemes kikapcsolódás a hotelben, sok környékbeli látnivalóval."
A kedves, közvetlen, mosolygós személyzet nagyban hozzájárult a szállodában töltött napok jó hangulatához. Változatos, jó ízű ételeket ehettünk. A külön napokon grátiszként kínált palacsinta és lángos kedves meglepetés volt. Az élőzene válogatás lehetett volna kedvelhetőbb összeállításban. Időben lefoglaltuk a szállást, ezért sajnáljuk, hogy a legrosszabb kilátással rendelkező szobát kaptuk, ennek ellenére jól éreztük magunkat, szívesen ajánljuk másoknak is.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. március 04. hétfő
2024. március 04. hétfő
Kedves Papp Tamásné!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Örömmel halljuk, hogy barátságos és figyelmes személyzetünk pozitív légkört teremtett az Ön tartózkodása alatt. Csodálatos tudni, hogy élvezte a sokféle ízletes ételt, különösen a meglepetés palacsintát és a lángost. Sajnáljuk, hogy a szobából való kilátás nem nyerte el a tetszését.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét minket választ.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Örömmel halljuk, hogy barátságos és figyelmes személyzetünk pozitív légkört teremtett az Ön tartózkodása alatt. Csodálatos tudni, hogy élvezte a sokféle ízletes ételt, különösen a meglepetés palacsintát és a lángost. Sajnáljuk, hogy a szobából való kilátás nem nyerte el a tetszését.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét minket választ.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Anna, 2024. március 01. péntek, 5.00 / 5
Egyéni utazó
Superior szoba erkély nélkül
2 éjszakát töltött itt
"Tél végi pihenés"
Kellemes fogadtatás, a személyzet udvarias, segítőkész. A szobák kényelmesek, a wellness jó, a Visegrád környéki kirándulási lehetőségek szuperek.
Anikó, 2024. február 29. csütörtök, 5.00 / 5
Baráti társaságok
Grand lakosztály
2 éjszakát töltött itt
"Remek napokat töltöttünk ott.Köszönjük."
Ajánljuk a szállodát.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2024. március 04. hétfő
2024. március 04. hétfő
Kedves Anikó!
Köszönjük szépen 5 csillagos visszajelzését.
Nagyra értékeljük ajánlását és örülünk, hogy kellemes pihenésben volt része.
Sok szeretettel várjuk vissza legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük szépen 5 csillagos visszajelzését.
Nagyra értékeljük ajánlását és örülünk, hogy kellemes pihenésben volt része.
Sok szeretettel várjuk vissza legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Jánosné, 2024. február 26. hétfő, 5.00 / 5
Idősebb pár
Superior szoba terasszal
2 éjszakát töltött itt
"Kellemes pihenés Visegrádon"
Nagyon kedves személyzet. A szoba és az egész hotel tisztasága kiváló. A kilátás is szuper.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. február 29. csütörtök
2024. február 29. csütörtök
Kedves Jánosné!
Köszönjük kedves szavait és pozitív visszajelzését.
Igazán örülünk, hogy személyzetünket kedvesnek találta és, hogy lenyűgözte Önt szobáink tisztasága. Örömünkre szolgál, hogy tartózkodása alatt élvezte a nagyszerű kilátást.
Sok szeretettel várjuk vissza legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük kedves szavait és pozitív visszajelzését.
Igazán örülünk, hogy személyzetünket kedvesnek találta és, hogy lenyűgözte Önt szobáink tisztasága. Örömünkre szolgál, hogy tartózkodása alatt élvezte a nagyszerű kilátást.
Sok szeretettel várjuk vissza legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Kovácsné Spisák Mária, 2024. február 24. szombat, 4.62 / 5
Fiatal pár
Akadálymentesített superior szoba
2 éjszakát töltött itt
"Egy remek wellnes "
Összességében nagyon elégedett vagyok. Talán amiért nem mindenre adtam a maximum értékelést, az azért van, mert a szobánkba egy két helyen volt pókháló, és a harcsapaprikás a vacsoránál csalódás volt számomra. De egyébként, szép tiszta, higiénikus volt a szobánk, és a vacsoráknál is volt bőséges választék. Köszönöm szépen, biztos, hogy visszatérő vendégek leszünk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. február 27. kedd
2024. február 27. kedd
Kedves Mária!
Köszönjük szépen értékelését.
Örömmel olvastuk, hogy összességében elégedett volt szállodánkkal, beleértve a tiszta szobákat és a bőséges választékot is.
Nagyra értékeljük visszajelzését azokkal a területekkel kapcsolatban, amelyek nem feleltek meg elvárásainak, mielőbb foglalkozni fogunk ezekkel.
Igazán örülünk, hogy máris a visszatérést tervezi és bízunk benne, hogy mielőbb viszont látjuk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük szépen értékelését.
Örömmel olvastuk, hogy összességében elégedett volt szállodánkkal, beleértve a tiszta szobákat és a bőséges választékot is.
Nagyra értékeljük visszajelzését azokkal a területekkel kapcsolatban, amelyek nem feleltek meg elvárásainak, mielőbb foglalkozni fogunk ezekkel.
Igazán örülünk, hogy máris a visszatérést tervezi és bízunk benne, hogy mielőbb viszont látjuk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Árpád, 2024. február 21. szerda, 5.00 / 5
Idősebb pár
Superior szoba erkély nélkül
2 éjszakát töltött itt
"Royal Club Hotel"
Minden nagyon rendben volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. február 23. péntek
2024. február 23. péntek
Kedves Árpád!
Köszönjük szépen pozitív visszajelzését.
Örömmel halljuk, hogy kellemes élményben volt része tartózkodása alatt.
Bízunk benne, hogy legközelebb is minket választ.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük szépen pozitív visszajelzését.
Örömmel halljuk, hogy kellemes élményben volt része tartózkodása alatt.
Bízunk benne, hogy legközelebb is minket választ.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. február 20. kedd, 4.12 / 5
Idősebb pár
Superior szoba terasszal
2 éjszakát töltött itt
"Royal Hotel Visegrád"
Nyugdíjas csomagot választva 2 éjszakát töltöttünk a szálláshelyen. Megèrkezésünkkor a recepción kèt személy dolgozott. Mindegyik életúnt arccal fogadott ès vègig így is viselkedett.Kevés információt mondtak el maguktól, szinte mindent úgy kellett kihúzni belőlük. Távozáskor szetencsére már nem ők voltak. A wifi nem működött jól,szakadozott,kidobott. A wellness részlegükben csak egy közepes méretű melegvizes medence van, ami gyorsan megtelik.Fizetéskor a számlát euroban számolták el nem pedig forintban, így átláthatatlan volt a dolog. Nem részletezték hogy miből állt össze a vègösszeg, itt is több dologra rá kellett kérdezni,fizetés után számlát nem adtak, e-mailban küldik. Az étkezéssel, a szoba tisztaságával,a pincérekkel és a wellnessben dolgozó személyzettel nagyon meg voltunk elégedve. Összességében nem rossz hely, de nekünk nem nyerteRoyal el a tetszésünket.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. február 22. csütörtök
2024. február 22. csütörtök
Kedves Vendégünk!
Köszönjük szépen részletes visszajelzését.
Sajnálattal olvastuk, hogy tartózkodásuk nem az elvártak szerint alakult. Személyzetünkkel kapcsolatban főleg pozitív visszajelzést szoktunk kapni, igazán sajnáljuk, ha Önök máshogy tapasztalták.
Elnézést kérünk az akadozó wifi okozta kellemetlenségért, bízunk benne, hogy ez nem árnyékolta be pihenésüket.
Örülünk, hogy az étkezésekkel meg voltak elégedve.
Szívből reméljük, hogy összességében szép emlékekkel gazdagodtak és egy következő látogatásuk során minden tekintetben megfelelünk elvárásaiknak.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük szépen részletes visszajelzését.
Sajnálattal olvastuk, hogy tartózkodásuk nem az elvártak szerint alakult. Személyzetünkkel kapcsolatban főleg pozitív visszajelzést szoktunk kapni, igazán sajnáljuk, ha Önök máshogy tapasztalták.
Elnézést kérünk az akadozó wifi okozta kellemetlenségért, bízunk benne, hogy ez nem árnyékolta be pihenésüket.
Örülünk, hogy az étkezésekkel meg voltak elégedve.
Szívből reméljük, hogy összességében szép emlékekkel gazdagodtak és egy következő látogatásuk során minden tekintetben megfelelünk elvárásaiknak.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Emma, 2024. február 17. szombat, 4.75 / 5
Idősebb pár
Deluxe Szoba
2 éjszakát töltött itt
"Wellness a Royal Hotelben"
A gyermek animátor-Móni-kiváló munkát végez, a kicsik és nagyok nyelvén egyaránt kiválóan ért, nagyban hozzájárul ahhoz, hogy mindenki jól érezze magát. Kiemelném még Anett munkáját a pincérek közül , aki szintén minden kérést teljesít , hogy mindenki elégedett legyen az itt tartózkodás ideje alatt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2024. február 19. hétfő
2024. február 19. hétfő
Kedves Emma!
Köszönjük szépen pozitív visszajelzését tartózkodását illetően.
Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat pihenésük alatt, amelyhez Móni és Anett munkatársunk is hozzájárult. Mindenképpen továbbítjuk számukra elismerésüket, amelynek rendkívül fognak örülni.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük szépen pozitív visszajelzését tartózkodását illetően.
Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat pihenésük alatt, amelyhez Móni és Anett munkatársunk is hozzájárult. Mindenképpen továbbítjuk számukra elismerésüket, amelynek rendkívül fognak örülni.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Sándorné , 2024. február 16. péntek, 4.88 / 5
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
3 éjszakát töltött itt
"Royal Club Hotel"
Gyönyörű tisztaság, jó illat fogadott bennünket. A személyzet kedves, udvarias, gyors, figyelmes. Az ételek finomak, gusztusosak-bár az ételallergiám miatt számomra korlátozott volt-de mindig találtam megfelelőt és elegendőt. A szoba kényelmesen tágas és elegendő a hely a ruhák és egyéb utazós dolgok elhelyezéséhez. Csendes, kiváló hely a pihenésre. Ami negatív talán. A tv mérete a szoba méretéhez viszonyítva és az elhelyezése sem a legoptimálisabb. Valamint a wifi elég gyenge.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. február 19. hétfő
2024. február 19. hétfő
Kedves Sándorné!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk részletes értékelését.
Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkat illetően valamint, hogy elégedett volt a szobatisztasággal. Nagyon örülünk, hogy éttermünk kínálata elnyerte tetszését és, hogy sikerült ételallergiájának megfelelő ételt találnia.
A tévé méretével és elhelyezésével, továbbá a wifi erősségével kapcsolatos észrevételeit tudomásul vettük, és megvizsgáljuk fejlesztési lehetőségeinket ezen a téren.
Szívből reméljük, hogy hamarosan ismét minket választ.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük, hogy megosztotta velünk részletes értékelését.
Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkat illetően valamint, hogy elégedett volt a szobatisztasággal. Nagyon örülünk, hogy éttermünk kínálata elnyerte tetszését és, hogy sikerült ételallergiájának megfelelő ételt találnia.
A tévé méretével és elhelyezésével, továbbá a wifi erősségével kapcsolatos észrevételeit tudomásul vettük, és megvizsgáljuk fejlesztési lehetőségeinket ezen a téren.
Szívből reméljük, hogy hamarosan ismét minket választ.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Anna, 2024. február 15. csütörtök, 3.62 / 5
Idősebb pár
Superior szoba erkély nélkül
2 éjszakát töltött itt
"Royal Club Hotel"
Az infraszauna minősíthetetlenül szennyezett.Nincs aki segítsen a vendégeknek a bekapcsolni, egymásnak segítettünk.Szauna törölközőt nem volt ki adjon mert többször nem volt ott a személyzet.A szoba szép de az ágynemű kopott.A wc.elviselhetetlenül bűzös.Wc.papír nem volt plusz kitéve.4 csillagos szállodàhoz képest van mint javítani.A személyzet viszont kedves volt,és mi azért összességében jól éreztük magunkat.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. február 23. péntek
2024. február 23. péntek
Kedves Anna!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk visszajelzését.
Elnézést kérünk a wellness részlegen tapasztalt kellemetlenségek miatt. Recepciós munkatársaink örömmel segítenek a szaunák bekapcsolásában, erről egy figyelemfelhívó tábla is található a wellnessben.
Sajnálattal olvastuk, hogy a szobatisztaság nem az általunk képviselt szintet tükrözte. Kérjük legközelebb keresse bizalommal munkatársainkat, ha extra takarításra vagy bekészítésre lenne szüksége.
Nagyra értékeljük személyzetünkkel kapcsolatos kedves szavait, és örömmel halljuk, hogy összességében jól érezte magát tartózkodása alatt.
Bízunk benne, hogy hamarosan visszatér szállodánkba és minden tekintetben megfelelünk majd elvárásainak.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük, hogy megosztotta velünk visszajelzését.
Elnézést kérünk a wellness részlegen tapasztalt kellemetlenségek miatt. Recepciós munkatársaink örömmel segítenek a szaunák bekapcsolásában, erről egy figyelemfelhívó tábla is található a wellnessben.
Sajnálattal olvastuk, hogy a szobatisztaság nem az általunk képviselt szintet tükrözte. Kérjük legközelebb keresse bizalommal munkatársainkat, ha extra takarításra vagy bekészítésre lenne szüksége.
Nagyra értékeljük személyzetünkkel kapcsolatos kedves szavait, és örömmel halljuk, hogy összességében jól érezte magát tartózkodása alatt.
Bízunk benne, hogy hamarosan visszatér szállodánkba és minden tekintetben megfelelünk majd elvárásainak.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
János, 2024. február 15. csütörtök, 5.00 / 5
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
"Szuper hétvége."
Egyedül a tv akadozott néha
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. február 19. hétfő
2024. február 19. hétfő
Kedves János!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk visszajelzését.
Elnézést kérünk a TV-vel kapcsolatos kellemetlenségért. Észrevételét továbbítjuk karbantartó csapatunk számára és igyekszünk mihamarabb megoldani a zökkenőmentes tartózkodás érdekében.
Örülünk, hogy ezt leszámítva kellemes pihenésben volt része.
Reméljük, hogy a közeljövőben ismét szállodánkban köszönthetjük.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük, hogy megosztotta velünk visszajelzését.
Elnézést kérünk a TV-vel kapcsolatos kellemetlenségért. Észrevételét továbbítjuk karbantartó csapatunk számára és igyekszünk mihamarabb megoldani a zökkenőmentes tartózkodás érdekében.
Örülünk, hogy ezt leszámítva kellemes pihenésben volt része.
Reméljük, hogy a közeljövőben ismét szállodánkban köszönthetjük.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Domokos Gabi, 2024. február 13. kedd, 4.88 / 5
Idősebb pár
Deluxe Szoba
2 éjszakát töltött itt
"Remek 3 nap."
Remek 3 napot töltöttem a Royal club hotelbe a férjemmel. A 49-k házassági évfordulónkra leptem meg férjemet a pár nappal. A szálloda személyzete profi módon végezte a munkáját. A konyha remek volt. Nagyon köszönjük és csak ajánlani tudom mindenkinek. Domokos Gabi
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. február 19. hétfő
2024. február 19. hétfő
Kedves Gabi!
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk élményeit.
Örömmel olvastuk, hogy csodálatosan telt házassági évfordulójuk, amelyhez profi személyzetünk és remek konyhánk is hozzájárult.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk élményeit.
Örömmel olvastuk, hogy csodálatosan telt házassági évfordulójuk, amelyhez profi személyzetünk és remek konyhánk is hozzájárult.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Beáta, 2024. február 10. szombat, 4.62 / 5
Idősebb pár
Superior szoba terasszal
2 éjszakát töltött itt
"Ez kellemes szálláshely, nagyon szép, és az ételek is mind finomak voltak. A személyzet is kedves, és figyelmes."
Nekem a fűtéssel volt problémám, mert nem szeretem a szobában ha túl meleg van. Ami még fura volt, hogy fura szagot éreztem a szobában, ami nagyon irritáló volt. A zuhanyfej nagyon kicsi volt, szerintem nagyobbat kellene felszerelni.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. február 12. hétfő
2024. február 12. hétfő
Kedves Beáta!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Elnézést kérünk a fűtés okozta kellemetlenségért. A zuhanyfejjel kapcsolatos javaslatát nagyra értékeljük és továbbítjuk a felelősök felé.
Bízunk benne, hogy összességében pozitív emlékekkel gazdagodott és hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Elnézést kérünk a fűtés okozta kellemetlenségért. A zuhanyfejjel kapcsolatos javaslatát nagyra értékeljük és továbbítjuk a felelősök felé.
Bízunk benne, hogy összességében pozitív emlékekkel gazdagodott és hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. február 04. vasárnap, 4.88 / 5
Baráti társaságok
Superior szoba terasszal
4 éjszakát töltött itt
"Kellemes téli feltöltődés egy szuper helyen barátainkkal"
Szerencsés időben foglaltunk, mert ár érték arányban megfelelőnek, azaz számunkra elfogadhatónak értékeltük. Fontosnak tartjuk, /mivel mi is nyugdíjasok vagyunk/ hogy legyenek olykor kedvező feltételekkel, vagy akciókkal lehetőségünk foglalni. Kellemes, tágas, minden igényünket kielégítő volt a szállás, és a wellness szolgáltatások is kifogástalanok voltak. A víz hőfoka elfogadható volt, de lehetett volna kicsit melegebb is. Az étterem szolgáltatásai finomak és bőségesek voltak, a 3. napon már nem is tudtuk a sok finomságot megkóstolni, mert addigra telítődtünk. Szóval minden szuper volt, barátainkkal együtt jól éreztük magunkat. Ha számunkra megfelelő ajánlat lesz a későbbiekben biztosan visszatérünk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. február 05. hétfő
2024. február 05. hétfő
Kedves Vendégünk!
Nagyon szépen köszönjük, hogy időt szánt arra, hogy megossza velünk tapasztalatait.
Örömmel halljuk, hogy szállásunkat kellemesnek, tágasnak és az Ön igényeinek megfelelőnek találta. Igazán örülünk, hogy kifogástalan wellness szolgáltatásaink és bőséges éttermi kínálatunk is felülmúlta elvárásait.
Nagyra értékeljük visszajelzését a víz hőmérsékletével kapcsolatban, és figyelembe vesszük a közeledő fejlesztések során.
Bízunk benne, hogy a jövőben is üdvözölhetjük Önt és barátait, és még jobb élményben lesz részünk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Nagyon szépen köszönjük, hogy időt szánt arra, hogy megossza velünk tapasztalatait.
Örömmel halljuk, hogy szállásunkat kellemesnek, tágasnak és az Ön igényeinek megfelelőnek találta. Igazán örülünk, hogy kifogástalan wellness szolgáltatásaink és bőséges éttermi kínálatunk is felülmúlta elvárásait.
Nagyra értékeljük visszajelzését a víz hőmérsékletével kapcsolatban, és figyelembe vesszük a közeledő fejlesztések során.
Bízunk benne, hogy a jövőben is üdvözölhetjük Önt és barátait, és még jobb élményben lesz részünk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Tamás, 2024. február 03. szombat, 4.50 / 5
Idősebb pár
Superior szoba terasszal
4 éjszakát töltött itt
"Kényeztető pihenés"
A személyzet figyelmessége, udvariassága példamutató a vendéglátásban. A séf nagyon izletess ételekkel kényeztetett bennünket. Javaslom, hogy a séf neve szerepeljen nyilt helyen a szállodában.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. február 05. hétfő
2024. február 05. hétfő
Kedves Tamás!
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Örömmel halljuk, hogy munkatársainkat figyelmesnek és udvariasnak találta, és séfünk ételei elnyerték tetszését. Mindenképpen továbbítjuk elismerését nekik.
Szívből reméljük, hogy hamarosan ismét vendégeink között köszönthetjük.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Örömmel halljuk, hogy munkatársainkat figyelmesnek és udvariasnak találta, és séfünk ételei elnyerték tetszését. Mindenképpen továbbítjuk elismerését nekik.
Szívből reméljük, hogy hamarosan ismét vendégeink között köszönthetjük.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. január 29. hétfő, 5.00 / 5
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
3 éjszakát töltött itt
"Remek 3 éjszakás egyéni program a Royal Club Hotel Visegrád szállóban."
Rendkívül kényelmes szobák (33 m2), amerikai konyhával (ha teát, kávét készítenél a szobában). A wellness részleg minden igényt kielégítő, kellemes hőmérséklető medencékkel (úszó, termál, jakuzzi, gyermek), sókamra, infra- és gőz-szaunák stb. Bőséges, svédasztalos menü, nagy választékkal (reggeli, ebéd, vacsora).
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. február 01. csütörtök
2024. február 01. csütörtök
Kedves Vendégünk!
Nagyon köszönjük, hogy időt szánt pozitív tapasztalatainak megosztására.
Örömmel halljuk, hogy kényelmesnek találta szobáinkat, és értékelte az amerikai konyha nyújtotta kényelmet. Örülünk annak is, hogy wellness részlegünk sokféle medencéjével, szaunájával és egyéb szolgáltatásaival minden igényt kielégített.
Szívből reméljük, hogy hamarosan visszatér hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Nagyon köszönjük, hogy időt szánt pozitív tapasztalatainak megosztására.
Örömmel halljuk, hogy kényelmesnek találta szobáinkat, és értékelte az amerikai konyha nyújtotta kényelmet. Örülünk annak is, hogy wellness részlegünk sokféle medencéjével, szaunájával és egyéb szolgáltatásaival minden igényt kielégített.
Szívből reméljük, hogy hamarosan visszatér hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Kertész, 2024. január 25. csütörtök, 5.00 / 5
Idősebb pár
Superior szoba erkély nélkül
2 éjszakát töltött itt
"Remek három napot töltöttünk Visegrádon a Hotel Royalban. Nagyon jól éreztük magunkat."
A téli Visegrád fantasztikus. A szálloda könnyen megközelíthető, jó helyen van a Duna partján. A hegy felé néztek az ablakaink. A szálloda csendes. A személyzet kedves, hozzáértő. Nyugdijasoknak teljes panziót (ebédet is) adnak. A Wellnes is mindent tudott felnőttnek, gyereknek is egyaránt. Szabadidő eltöltésére alkalmas felszerelt terem (ping-pong, darts, asztali focik, ..stb.) segít. Tisztaság minden területen. Az éttermi részen, nagy volt a figyelem a vendégekre. A svédasztalon túl palacsintasütés, lángos egyéni igényekre. A vacsora alatt kellemes élő zene. A szobák jól felszereltek (még konyha is volt micro-val, gyorsforralóval) A szobák mérete igazán nagy. TV program is megfelelő. Bútorok újak, ágyak, matracok igényesek.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. január 29. hétfő
2024. január 29. hétfő
Kedves Vendégünk!
Nagyon köszönjük, hogy időt szakított arra, hogy megossza velünk élményeit.
Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkról és, hogy élvezte a gyönyörű kilátást a hegyre néző szobájából. Igazán örülünk, hogy elégedett volt wellness részlegünk szolgáltatásaival és a klubterem adta lehetőségekkel is. Nagyra értékeljük visszajelzését szállodánk tisztaságáról és szobája kényelméről. Örömünkre szolgál, hogy az étkezések is megfeleltek elvárásainak, beleértve a palacsintát és a kellemes élőzenét a vacsora közben.
Szívből reméljük, hogy hamarosan visszatér hozzánk és ismét emlékezetes pihenésben lesz része.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Nagyon köszönjük, hogy időt szakított arra, hogy megossza velünk élményeit.
Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkról és, hogy élvezte a gyönyörű kilátást a hegyre néző szobájából. Igazán örülünk, hogy elégedett volt wellness részlegünk szolgáltatásaival és a klubterem adta lehetőségekkel is. Nagyra értékeljük visszajelzését szállodánk tisztaságáról és szobája kényelméről. Örömünkre szolgál, hogy az étkezések is megfeleltek elvárásainak, beleértve a palacsintát és a kellemes élőzenét a vacsora közben.
Szívből reméljük, hogy hamarosan visszatér hozzánk és ismét emlékezetes pihenésben lesz része.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Lászlóné, 2024. január 17. szerda, 5.00 / 5
Egyéni utazó
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
"Csodás napok a visegrádi Royal Club Hotelben"
A személyzet kedves, udvarias és figyelmes. Az ételek, a welness- részleg kitűnő volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2024. január 18. csütörtök
2024. január 18. csütörtök
Kedves Lászlóné!
Köszönjük szépen, hogy értékelte szállodánkat.
Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkat illetően. Továbbá nagyon örülünk, hogy elégedett volt éttermünk kínálatával és, hogy kitűnőnek találta wellness részlegünket.
Sok szeretettel várjuk vissza.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Köszönjük szépen, hogy értékelte szállodánkat.
Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkat illetően. Továbbá nagyon örülünk, hogy elégedett volt éttermünk kínálatával és, hogy kitűnőnek találta wellness részlegünket.
Sok szeretettel várjuk vissza.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Nóra, 2024. január 15. hétfő, 4.50 / 5
Fiatal pár
Akadálymentesített superior szoba
3 éjszakát töltött itt
"Jó volt...."
A szoba nagyon tetszett,tágas és nagyon kényelmes ágy! Az ételek nagyon finomak voltak,bár hianyoltuk a választèkot pèldául a salatáknál.Minden nap ugyan az volt csak és 1 fajta. Reggeliben is csak 1-2 fajta ami nem minden reggelinél volt. A vacsora fantasztikus volt,minden fogás.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2024. január 18. csütörtök
2024. január 18. csütörtök
Kedves Nóra!
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Nagyra értékeljük kedves szavait a tágas szobáról és a kényelmes ágyról. Örömmel halljuk, hogy vacsora alatt minden fogást fantasztikusnak talált. Elnézést kérünk a csalódásért, amelyet a saláták és a reggeli korlátozott választéka okozott.
Bízunk benne, hogy a jövőben ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Nagyra értékeljük kedves szavait a tágas szobáról és a kényelmes ágyról. Örömmel halljuk, hogy vacsora alatt minden fogást fantasztikusnak talált. Elnézést kérünk a csalódásért, amelyet a saláták és a reggeli korlátozott választéka okozott.
Bízunk benne, hogy a jövőben ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Gyakori kérdések
- Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
- Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Royal Club Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
- Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
- Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
- Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
- Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
- Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
- Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk. - Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
- Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
- Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
- A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon. - Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Royal Club Hotel korább vendégei?Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Standard Szoba, Családi superior lakosztály erkéllyel és Deluxe Szoba.
- Kiknek ajánljuk a Royal Club Hotel szálláshelyet?Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, az idősebb párok, az egyéni utazók és a nagygyerekes családok érezték magukat a legjobban.